پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهر

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 310 کیلو بایت

تعداد صفحات : 170

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چكیده 1
فصل اول: كلیات پژوهش
1-1- مقدمه 4
2-1- بیان مسئله 6
3-1- اهمیت ضرورت پژوهش 7
4-1- انگیزه پژوهش 9
5-1- هدف پژوهش 9
6-1- سوال پژوهش 10
7-1- تعاریف عملیاتی 11

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
1-2- مبانی نظری پژوهش
1-1-2- فرهنگ سازمانی 14
2-1-2- تعاریف فرهنگ سازمانی 15
3-1-2- اهمیت فرهنگ سازمانی 17
4-1-2- خصوصیات فرهنگ سازمانی 20
5-1-2- منابع فرهنگ 22
6-1-2- شیوه پیدایش فرهنگ 22
7-1-2- انواع فرهنگ سازمان 23
8-1-2- رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی 28
9-1-2- رابطه فرهنگ و ساختار سازمان 28
10-1-2- فرهنگ سازمانی و توسعه 29
11-1-2- نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش 29
12-1-2- رابطه فناوری و فرهنگ 30
13-1-2- رابطه فرهنگ و مدیریت 31
14-1-2- رابطه فرهنگ و رفتار سازمانی 31
15-1-2- كاركرد فرهنگ سازمان 31
16-1-2- زنده نگه داشتن فرهنگ 32
17-1-2- عوامل موثر در تغییر فرهنگ سازمانی 33
18-1-2- تغییر فرهنگ سازمانی 34
19-1-2- فرهنگ سازمانی سالم و فرهنگ سازمانی بیمار 35
20-1-2- الگوی اساسی برای تبیین و تشریح فرهنگ سازمانی 35
1-20-1-2- الگوی آجیل پارسونز 35
2-20-1-2- الگوی اوچی 36
3-20-1-2- الگوی پیترز و واترمن 37
4-20-1-2- الگوی لیت وین و اترینگر 39
5-20-1-2- الگوی كرت لوین 40
6-20-1-2- الگوی منوچهر كیا 40
2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-2-2- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات 42
2-2-2- مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات 43
3-2-2- چیستی فناوری اطلاعات و ارتباطات 46
4-2-2- كشورهای جهان از نظر زیر ساخت های لازم اداره مدیران آنها از جهت دستیابی 49
به فناوری اطلاعات و ارتباطات و...
5-2-2- كاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-5-2-2- پول الكترونیك 50
2-5-2-2- تجارت الكترونیك 51
3-5-2-2- دولت الكترونیك 53
4-5-2-2- نشر الكترونیك 54
5-5-2-2- پارك های فناوری 54
6-5-2-2- شهر اینترنتی 56
7-5-2-2- دهكده جهانی 56
6-2-2- شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-6-2-2- مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات 57
2-6-2-2- استفاده رایانه و مدیریت فایل Windows 58
3-6-2-2- واژه پردازها Word 58
4-6-2-2- صفحه گسترها Excel 59
5-6-2-2- بانك اطلاعاتی Access 59
6-6-2-2- ارائه مطلب Power point 60
7-6-2-2- اینترنت Internet 60
7-2-2- ظهور اینترنت 62
8-2-2- اینترنت چیست 62
9-2-2- شبكه عنكبوتی جهانی 63
10-2-2- موتورهای جستجو و بازاریابی اطلاعات 63
11-2-2- فناوری پوش 64
12-2-2- ارتباطات شبكه ای 64
13-2-2- راهكارهای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات 66
14-2-2- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات 66
15-2-2- ارزش فنا وری اطلاعات و ارتباطات 67
16-2-2- توانایی های فناوری اطلاعات و ارتباطات 69
17-2-2- راهبردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات 70
18-2-2- گروه بندی فناوری اطلاعات و ارتباطات 70
19-2-2- محدوده فعالیت های اطلاعاتی و ارتباطی 72
20-2-2- نظام های اطلاعاتی و ارتباطی 72
21-2-2- نظامهای اطلاعاتی و ارتباطاتی از طریق محمل هایی اطلاعات رابه طور 74
سریع و روز آمد در اختیار استفاده كنندها قرار می دهد...
22-2-2- تكنولوژی نوین اطلاعات و ارتباطات 77
23-2-2- نظم نوین اطلاعات و ارتباطات 79
24-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی آینده 80
25-2-2- مشكلات كشورهای در حال توسعه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات 81
26-2-2- نحوه تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمان 84
27-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر تحولات ساختار جامعه 85
28-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیاز امروز مدیران فردا 86
29-2-2- مدیریت فناوری اطلاعات IT 87
3-2- پیشینه پژوهش 88
1-3-2- پژوهش های داخل كشور 88
2-3-2- پژوهش های خارج كشور 92

فصل سوم: فرایند پژوهش
1-3- روش پژوهش 103
2-3- جامعه پژوهش 103
3-3- نمونه و روش نمونه گیری 103
4-3- ابزار پژوهش 104
1-4-3- پرسشنامه فرهنگ سازمانی 104
2-4-3- پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات 104
5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش 105
6-3- روش جمع آوری اطلاعات 105
7-3- روشهای تجزیه و تحلیل آماری 106

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری
1-4- مقدمه 108
2-4- اطلاعات عمومی 109
3-4- توصیف داده ها 112
4-4- تحلیل داده ها 130

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
1-5- بحث و نتیجه گیری 152
1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش 152
2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش
1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش 153
2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش 154
3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش 155
2-5- نتیجه كلی 156
3-5- محدودیتها و مشكلات پژوهش 157
4-5- پیشنهادهای پژوهش 157
5-5- خلاصه پژوهش 159

منابع و مآخذ
فهرست منابع فارسی 163
فهرست منابع لاتین 169

ضمایم
پرسشنامه فرهنگ سازمانی
پرسشنامه فناوری اطلاعات

فهرست جداول
عنوان صفحه
.................................

................ ......................................... همه گی در فایل اصلی ......................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ه

پروژه جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 169 کیلو بایت

تعداد صفحات : 85

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این فایل فهرست ندارد و مقدمه و متن و منابع دارد

مقدمه

( 2 ). یكی ازتحولات عمده واساسی كه در مدیریت شكل گرفته تحول در نگرش به سازمان است(3). تاقبل ازچنددهه پیش تصورمی شد كه سازمان ها ابزارهای عقلایی برای ایجاد هماهنگی وكنترل افراد درتحقق اهداف بوده كه دارای سطوح عمودی ازبخشها ، قسمتها وواحدها می باشد كه مبتنی برروابطی ازقدرت هستند؛اما توجهی كه امروزه مدیران ما نسبت به مسائل انسانی وپیشرفت درسایه رضایت كاركنان ومشتریان ابراز می دارندهمگی نشانگر یك حركت بزرگ درراستای استقرارفرهنگ كیفیت درسازمانهاست(4). استقرارفرهنگ كیفیت خود از انتخاب آگاهانه یك فلسفه مدیریتی مناسب با شرایط سازمان شروع می شود.تنها انتخابی درست وتؤام با باور می تواند انرژی لازم را برای جهت گیریهای جدید سازمان آزاد کند(5 ). مدیریت كیفیت جامع یا مدیریت كیفیت فراگیر(تی . كیو .ام)ازجمله این روشها برای ارتقای كیفیت محصولات وخدمات در سازمانهای تولیدی وخدماتی است. مدیریت كیفیت جامع بهبودی درروشهای سنتی انجام كار و فنی اثبات شده برای تضمین كیفیت محصولات وخدمات وكاهش هزینه های زائد محسوب می شود(6). این رویكرد با داشتن اركان فلسفی واصول ساده وقابل درك و فراهم کردن یك بستر طبیعی شاید از بهترین گزینه ها در پیش روی مدیران باشد(5). سه ركن مهم فلسفه مدیریت كیفیت جامع یعنی مشتری محوری ،فرایندگرایی وارتقای مستمرفرایندها هم درراس وهم درقاعده سازمانهاقابل درك واجرا است(5 ).این شیوه جدید مدیریتی دربیمارستانهای كشورما با توجه به گستردگی خدمات بهداشتی درمانی دربخش سلامت و افزایش بی سابقه هزینه این خدمات و به خصوص بالارفتن انتظارات و خواستهای مشتریان این سازمانها برای دریافت خدماتی هرچه مطلوبتر و با قیمتی مناسبتر می تواند چاره ساز بسیاری ازمشكلات موجود باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

نخستین پروژه جامع بررسی رویكردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

نخستین پروژه جامع بررسی رویكردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 451 کیلو بایت

تعداد صفحات : 380

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه
شركتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و كشور خود خدمت نمایند. شرط اول سودآوری برای یك سازمان اینست كه مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این علاقه و تمایل از تطابق نیازهای آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت می‌گیرد. هر مشتری دربارة محصول دریافتی، اعم از كالا یا خدمات، شرایط خاصی را در نظر دارد، در حقیقت می‌توان گفت مجموعه‌ای از شرایط هستند كه نیاز وانتظار مشتری را شكل می‌دهند. چنانچه سازمان یا شركتی بتواند پاسخگوی شرایط مورد نظر مشتری باشد، سازمانی موثر (effective) است كه مسلماً در آینده با اقبالی بیشتر مواجه می‌شود در غیراینصورت سازمانی غیرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازی خطرناك را پیش رو دارد. توقع مشتری بسیار فراتر از پرداخت وجه و دریافت كالا یا خدمات است. رضایتمندی وی زمانی حاصل می شود كه محصول یا خدمتی را كه در قبال پرداخت وجه دریافت می‌نماید با مجموعه شرایط وی سازگار باشد. در این صورت است كه مشتری ادعا می‌كند كالا یا خدمات دریافتی و از «كیفیت خوبی» برخوردار بوده است.
چنانچه سازمانی موفق به خلق چنین تصوری در مشتریان خود گردد مسلماً آینده‌ای روشن را پیش رو دارد و به همین منظور سازمانها و شركتهای تجاری در سراسر دنیا سالهاست می‌كوشند تا سطح كیفیت محصول یا خدمات خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهند. بنابراین درك مفهوم كیفیت و موضوعات مربوط به آن از قبیل مدیریت كیفیت
(Quality Management)، مدیریت كیفیت فراگیر (Total Quality Management)، كنترل كیفیت (Quality Control)، تضمین كیفیت (Quality Assurance) و.. از نیازهای اساسی هر سازمان است.

فهرست مطالب

بخش اول) مقدمه 2
كیفیت چیست؟ 3
مدیریت كیفیت فراگیر 7
اصول مدیریت كیفیت فراگیر 8
متدولوژی تحقیق حاضر 15
فصل دوم : شش سیگما
بخش اول) مقدمه 18
چرا شش سیگما؟ 18
پدیده شش سیگما 21
بخش دوم) تاریخچه 25
تاریخچه 25
بیل اسمیت پدر شش سیگما 29
بخش سوم) شش سیگما چیست؟ 33
لزوم اجرای شش سیگما 33
شش سیگما: فلسفه، ابزار یا استراتژی؟ 37
اهداف نهایی شش سیگما 38
برخی فوائد اجرای شش سیگما 39
برخی فوائد مدیریتی شش سیگما 42
بخش چهارم) روند اجرائی شش سیگما 44
اجرای استراتژیك شش سیگما 45
اجرای تاكتیكی شش سیگما 48
DMAIC چیست؟ 50
فاز اول: تعریف 50
فاز دوم: اندازه گیری 54
فاز سوم: تحلیل 56
فاز چهارم: بهبود 59
فاز پنجم: كنترل 60
سایر موارد 62
DMADV چیست؟ 65
اشكال مختلف اجرای شش سیگما 68
بخش پنجم) مبانی آماری شش سیگما 72
مقدمه 72
توزیع نرمال 75
توزیع نرمال استاندارد 76
توزیع نرمال در حالت كلی 78
محاسبة سطح سیگما 83
بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سیگما 88
سخت افزار شش سیگما 88
ابزارهای مقدماتی و سازماندهی اطلاعات 89
ابزار جمع آوری اطلاعات

بقیه فهرست که شامل ده فصل میباشد در فایل اصلی موجود است

...........................................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله مدیریت زنجیره تامین

مقاله مدیریت زنجیره تامین

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 72 کیلو بایت

تعداد صفحات : 92

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این فایل فهرست ندارد

مقدمه

مدیریت زنجیره تامین رویكرد جدیدی است كه در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاكم شده است . زنجیره تامین شبكه از مراكز توزیع است كه یكی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است . مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ می‌كند كه مشتریان بتوانند محصولات را با كیفیت بالا و با حداقل هزینه به دست آورند . مدیریت زنجیره تامین می تواند برای شركت مزیت رقابتی فراهم سازد . مدیریت زنجیره تامین اشتیاق شركت را برای همكاری و رقابت افزایش می‌دهد . رویكرد جدیدی كه در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاكم شده ، رویكرد مدیریت زنجیره تامین(SCM) است. زنجیره تامین شبكه‌ای از تسهیلات و مراكز توزیع است كه وظایف تهیه و تدارك مواد خام ،‌تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه‌ای و توزیع این محصولات نهایی یه مشتریان را انجام می‌دهد . در طول دو دهه اخیر ،‌مدیران شاهد یك دوره تغییرات شگرف جهانی به واسطه پیشرفت در تكنولوژی ،‌جهانی شدن بازارها و شرایط جدید اقتصاد سیاسی بوده‌اند . با افزایش تعداد رقبا در كلاس جهانی ، سازمانها مجبور شدند كه سریعاً فرآیندهای درون سازمانی را برای باقی ماندن در صحنه رقابت جهانی بهبود بخشند . در دهه ‌های 70-1960 سازمانها به توسعه جزئیات استراتژی‌های بازار همت گماردند كه بر برآورده كردن ›› رضایت ‹‹ مشتریان متمركز بود . آنها بدین درك نایل آمدند كه مهندسی و طراحی قوی و عملیات تولید منسجم و هماهنگ ،‌ پیش نیاز دستیابی به نیازمندیهای بازار و در نتیجه سهم بازار بیشتر است . بنابراین ، طراحان مجبور شدند كه ایده‌آل‌ها و نیازمندیهای مورد نظر مشتریان را در طراحی محصولات خود بگنجاند و در حقیقت محصولی را با حداكثر سطح كیفی ممكن ، در حداقل هزینه ، توام با ایده آل‌های مورد نظر مشتری روانه بازار سازند . در دهه 1980 با افزایش تنوع در الگوهای مورد نظر مشتریان ، سازمانهای تولیدی به طور فزاینده ای به افزایش انعطاف پذیری در خطوط تولید ، بهبود محصولات و فرآیندهای موجود و توسعه محصولات جدید برای ارضای مشتریان علاقه‌مند شدند كه این موضوع – به نوبه خود – چالشهای جدیدی را برای آنها رقم زد . در دهه 1990 به موازات بهبود در توانمندیهای تولید ،‌مدیران صنایع درك كردند كه مواد و خدمات دریافتی از تامین كنندگان مختلف تاثیر بسزایی در افزایش توانمندیهای سازمان به منظور برخورد با نیازمندیهای مشتریان دارد كه این امر به نوبه خود ، تاثیر مضاعفی در تمركز سازمان و پایگاههای تامین و استراتژی‌های منبع ‌یابی بر جا نهاد . همچنین مدیران دریافتند كه صرفاً تولید یك محصول كیفی ، كافی نسبت ، در واقع تامبن محصولات با معیارهای مورد نظر مشتری ( چه موقع ،‌ كجا ، چگونه ) و با كیفیت و هزینه مورد نظر آنها ، چالشهای جدیدی را به وجود آورد . در چنین شرایطی به عنوان یك نتیجه‌گیری از تغییرات مذكور دریافتند كه این تغیییرات در طولانی مدت برای مدیریت سازمانشان كافی نیست . آنها باید در مدیریت شبكه همه كارخانجات و شركتهایی كه ورودیهای سازمان آنها را – به طور مستقیم و غیر مستقیم – تامین می‌كردند ، همچنین شبكه شركتهایی مرتبط با تحویل و خدمات بعد از فروش محصول به مشتری درگیر می‌شدند . با چنین نگرشی رویكردهایی ›› زنجیره تامین ‹‹ و ›› مدیریت زنجیره تامین ‹‹ پای به عرصه وجود نهادند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه تاثیر ERP بر مدیریت زنجیره تأمین SCM

پروژه تاثیر ERP بر مدیریت زنجیره تأمین SCM

دسته بندی : فنی و مهندسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 116 کیلو بایت

تعداد صفحات : 80

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب
عنوان صفحه

فصل اول:
1 ERP - 1
1-1 وظایف اصلی ERP 1
2 - 1اجرای ERPدر سازمان : 1
3-1 اهمیت فرآیندها (شناخت فرآیندها): 4
4-1 ERP موفقیت ها و شكست ها : 5
5-1تعاریف 8
6-1ماژولهای استاندارد در:ERP 8
7-1مزایای ERP: 9
8-1نكات مهم درپیاده سازی ERP: 9
9-1دلایل استفاده از ERP در سازمانها : 9
1-9-1یكپارچه سازی اطلاعات مالی: 10
2-9-41یكپارچه سازی اطلاعات سفارشات: 10
3-9-1استاندارد سازی و سرعت در فرایندهای تولید: 10
4-9-1كاهش حجم انبارداری: 10
5-9-1استانداردسازی اطلاعات منابع انسانی: 10
10-1كاربردهای : ERP 11
11-1آینده ERP: 12
12-1یكپارچگی سیستمهای نرم افزاری : 12
13-1راه حل یکپارچه سازی جامع: 14
14-1نتیجه 14
فصل دوم:
2- SCM 15
فهرست مطالب
عنوان صفحه

1-2- مدیریت زنجیره تامین SCM چیست ؟ 15
2-2نرم افزار مدیریت زنجیره تامین چه وظیفه ای دارد ؟ 16
3-2 آیا نیاز به نصب نرم افزار مدیریت منابع سازمانی ( ERP) قبل از نرم افزار
مدیریت زنجیره تامین (SCM) میباشد ؟ 18
4-2 هدف از نصب نرم افزار مدیریت زنجیره تامین چیست ؟...................................20
5-2 چه موانعی بر سر راه نصب نرم افزار مدیریت زنجیره تامین وجود دارد ؟ ...........21
1-5-2 بدست آوردن اطمینان تامین كنندگان مواد اولیه و شركای تجاری . ............21
2-5-2 مقاومت داخلی در برابر تغییر 22
3-5-2 اشتباهات اولیه 22
4-5-2آیا استفاده از این سیستمها بهتر است یا تهیه و نصب سیستم خصوصی ؟ .......23
5-5-2 تصمیمات زنجیره تامین در چه حیطه ای هستند ؟ .......................................24
فصل سوم:
: نقش ابزار ERP در تقسیم اطلاعات زنجیره تامین ، همکاری
و بهینه سازی هزینه 26
1-3خلاصه 26
2-3 مقدمه 26
3-3ابزار ERP :فرصت ها وموانع (محدودیت های) زنجیره تامین یکپارچه..............27
4-3 حمایت کمی برای بهینه سازی زنجیره تامین 30
1-4-3 : روابط سنتی 31
2-4-3:شراکت ، JIT ، همکاری واشتراک سیاست های بهینه 33
3-4-3 شبکه زنجیره تامین 35
5-3 فاکتور های سازمانی 37
1-5-3راهکارها و موانع 38
فهرست مطالب
عنوان صفحه

2-5-3 چارچوب همکاری سطوح مختلف 39
6-3 خلاصه و راهنمای جستجو در آینده 41
1-6-3چگونه ما می توانیم در شركتها برای تبادل اطلاعات انگیزه ایجاد كنیم ؟ ......41
2-6-3 انتخاب وجمع آوری اطلاعات در تقسیم بین شرکاء چگونه است ؟..............42
3-6-3 یکپارچه سازی وبهینه سازی مدل های تجاری چگونه است ؟.....................42
4-6-3 بهترین عملیات در سیستم همکاری چیست ؟...............................................42
فصل چهارم :
: تأثیر برنامه ریزی منابع شركت بر روی مدیریت زنجیرة تامیننتیجة
تحقیقات و پژوهش موسسه مطالعاتی اروپایی «دلفی»...............................................44
1-4 خلاصه 44
2-4 مقدمه 45
3-4 مدیریت زنجیرة تامین یا همان سیستمSCM در شبكة اقتصادی:.......................50
4-4 سیستم های ERP 54
5-4 روش تحقیق 58
1-5-4 طرح تحقیقاتی موسسه دلفی 58
2-5-4 صورت جلسه نهایی تحقیق به روش دلفی 60
6-4 نتایج تحقیق به روش دلفی 64
7-4 بحث و گفتگو و تصمیم گیری 66
1-7-4 موقعیت ها و فرصت های SCMبرای ERP 66
1-1-7-4 سفارشات انبوه 66
2-1-7-4استاندارد سازی 67
3-1-7-4 فناوری اطلاعات جهانی 68
2-7-4 ضعف های SCM سیستم های ERP کنونی 69
1-2-7-4نقص در توسعه کارایی شرکت 70
2-2-7-4 کمبود انعطاف پذیری درسازگاری با تغیرات زنجیره تامین 70
3-2-7-4 فقدان توانایی حمایت از تصمیمات پیشرفته 73
فهرست مطالب
عنوان صفحه

4-2-7-4فقدان ساختار سیستمی باز و زیر سیستم ها(ماژول) 75
8-4 نتیجه گیری 75
مراجع 77
منابع انگلیسی..........................................................................................................78

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

نخستین پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف

نخستین پایان نامه بهبود چیدمان خط تولید کارخانه شرق جامه با استفاده از شبیه سازی سیستمهای صف

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 6.246 مگا بایت

تعداد صفحات : 180

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان صفحه
فصل اول : كلیات طرح 1
مقدمه 2
بیان مسئله تحقیق 3
اهداف تحقیق 4
اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن 4
فرضیه تحقیق 5
مدل تحقیق 5
واژه‌های كلیدی و تعاریف عملیاتی متغیرها 6
روش تحقیق 6
قلمرو تحقیق 7
جمع آوری اطلاعات 7
محدودیتها و مشكلات تحقیق 8
مراحل انجام تحقیق 8
فصل دوم : مطالعات نظری 10
2-1-1 برنامه ریزی تولید 11
2-1-2 تعادل خط تولید 11
2-1-3 اطلاعاتی كه برای تعادل خط تولید نیاز است 12
2-1-4 ذخیره موجودیهای میان فرآیند 13
2-1-5 تعادل خط تولید (‌مونتاژ) 14
2-1-6 تعیین تعداد بهینه ایستگاه‌های كاری 14
2-1-7 تقدم و تأخر عملیات 15
2-2-1 تئوری صف 16
2-2- 2 تاریخچه 17
2-2-3 برخی از كابردهای گوناگون تئوری صف 17
2-2-4 مشخصه‌های فرآیند صف بندی 18
2-2-4- 1 الگوی ورود متقاضیان 19
2-2-4-2 الگوی خدمت دهی 20
2-2-4-3 تعداد خدمت دهندگان (‌كانالهای خدمت ) 20
2-2-4-4 ظرفیت صف ( گنجایش سیستم ) 21
2-2-4-5 جمعیت مشتریان بالقوه 21
2-2-4-6 نظم سیستم 21
2-2-4-7 مراحل خدمت 22
2-2-5 نحوه نمایش یك سیستم صف 22
2-2-6 معیارهای ارزیابی یك سیستم صف 23
2-2-7 فرایند تولد و مرگ 24
2-2-7-1 مدل M/M/1 26
2-2-7-2 مدل M/M/C 26
2-2-7-3 مدل M/M/C/K 27
2-2-7-4 مدل M/M/C/C 27
2-2-7-5 مدل 27
2-2-7-6 مدل M/M/C/K/M 27
2-2-8 مدلهای ماركوفی صف 28
2-2-8-1 مدل باورود گروهی M(x)/M/1 29
2-2-8-2 مدل با خدمت دهی گروهی 29
2-2-8-3 مدلهای ارلنگ 30
2-2-8-3-1 مدلهای M/EK/1 30
2-2-8-3-2 مدل EK/M1 30
2-2-8-4 مدل M/HE2/1 31
2-2-8-5 نظام اولویت 31
2-2-9-1 شبكه‌های صف 32
2-2-9-2 شبكه‌های جكسون 33
2-2-9-2-1 شبكه‌ صفهای سیكلی 33
2-2-9-2-2 سیستمهای سری صف 34
2-2-9-2-3 شبكه‌های باز جكسون 35
2-3 مدلهای آماری سودمند 35
2-3-1 توزیع برنولی 36
2-3-2 توزیع دو جمله‌ای 36
2-3-3 توزیع دو جمله‌ای منفی 36
2-3-4 توزیع هندسی 37
2-3-5 توزیع چند جمله‌ای 37
2-3-6 توزیع پواسون 37
2-3-7 توزیع یكنواخت 38
2-3-8 توزیع نمایی 38
2-3-9 توزیع نرمال 38
2-3-10 توزیع گاما 39
2-3-11 توزیع بتا 40
2-3-12 توزیع لاجستیك 40
2-3-13 توزیع مثلثی 41
2-3-14 توزیع ارلنگ

بقیه فهرست و جداول و نمودارها در متن اصلی ....................................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 0:59 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش

پروژه بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 143 کیلو بایت

تعداد صفحات : 110

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول 1
طرح تحقیق 1
1- مقدمه: 2
2- بیان مسئله: 3
3- ضرورت انجام تحقیق 5
4- فرضیه‌های تحقیق: 6
5- اهداف مورد نظر برای انجام تحقیق 7
6- روش تحقیق: 7
1- جامعه آماری: 7
2- نمونه گیری: 8
3- محدودیت‌ها و مشكلات انجام تحقیق 8
4- پیشینه تحقیق 8
5- تعریف واژه‌های تخصصی مورد استفاده در تحقیق: 9
فصل دوم 11
پیشینه تحقیق 11
بخش اول: مبانی نظری مرتبط به «فیروزه» 12
2-1-1- مختصری در مورد تاریخچه جواهرات 13
2-1-2- قدمت استخراج فیروزه 14
2-1-3- علم شناخت سنگهای قیمتی و اهمیت آن در جهان 15
2-1-4- انواع فیروزه 16
2-1-5- نحوه ساخته شدن فیروزه 18
2-1-6- فضیلت فیروزه در اسلام 18
2-1-7- معادن فیروزه 19
2-1-8- كلیاتی در مورد برش و جلای كانی‌ها و سنگهای جواهر رنگی 26
2-1-9- تراش فیروزه 28
2-1-10- مشخصات بهترین نوع فیروزه تراشیده 33
2-1-11- صادرات فیروزه: 34
بخش دوم: مبانی نظری مرتبط با «آمیخته بازاریابی» 36
2-2-1- تعریف بازاریابی 37
2-2-2- فلسفه مدیریت بازاریابی 37
2-2-3- عوامل مؤثر در تغییر تقاضا 41
2-2-4- عوامل مؤثر در اقدام به خرید 42
2-2-5- فرآیند تصمیم خرید 45
2-2-6- مفهوم مدرن بازاریابی 51
2-2-7- آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) 52
2-2-8- جایگاه یابی در بازار 63
فصل سوم 69
روش تحقیق 69
3-1 نوع تحقیق: به طور کلی تحقیقات علمی را به دو دسته تعرفه تقسیم می‌نمایند: 70
3-2 روش تحقیق 70
منابع وماخذ: 76
فصل چهارم 77
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌ها 77
4-1- ویژگیهای پاسخگویان 78
4-1-1- ویژگیهای صادر كنندگان مصنوعات فیرزوه ای 78
4-1-2-ویژگیهای فیروزه تراشان 78
2-4- آزمون فرضیه‌ها 79
فصل پنجم 91
نتیجه گیری و پیشنهادها 91
5-1- مقدمه 92
5-2- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های پاسخگویان 92
5-2-1- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های «صادركنندگان مصنوعات فیروزه ای» 92
5-2-2- نتیجه گیری در مورد ویژگی‌های «فیروزه تراشان» 93
5-3- نتیجه گیری در مورد فرضیه‌های تحقیق 94
5-3-1- نتیجه گیری در مورد فرضیه اول 94
5-3-2- نتیجه گیری در مورد فرضیه دوم 95
5-3-3- نتیجه گیری در مورد فرضیه سوم 98
5-3-4- نتیجه گیری در مورد فرضیه چهارم 100
5-3-5- نتیجه گیری در مورد فرضیه پنجم 104
5-5- موضوعات پیشنهادی برای تحقیقات تكمیلی 109
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 0:59 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT

پروژه بررسی مدیریت در صنعت IT

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 93 کیلو بایت

تعداد صفحات : 55

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه :
نو پا بودن صنعت فناوری اطلاعات در ایران و وجود پتانسیل بسیار بالا از متخصصان و همچنین سازمانها و موسسات بزرگ اقتصادی در کشور زمینه مناسبی را برای توجه جدی به توسعه تخصص ها و زیرساختهای فناوری اطلاعات فراهم کرده است. با توجه به این موضوع که امروزه سلامت و رشد اقتصادی ملت ها ارتباط مستقیمی با سطح مهارتهای آنها در فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد، لذا به جاست که با گسترش بستر های علمی و تحقیقاتی زمینه های فکری و فرهنگی توسعه فناوری اطلاعات را فراهم کنیم. توسعه زیر ساختهای فناوری اطلاعات امری است که به مرور به وقوع خواهد پیوست و در این میان مسائلی چون توسعه آموزشی وتوسعه فرهنگی که هر دو از لوازم جوامع دانش مدار هستند جای توجه و تعمق بسیار دارند. فناوری اطلاعات به عنوان دانش و به عنوان صنعت از درجه کار آفرینی بالایی برخوردار است و در نتیجه بهره گیری مناسب و توسعه مدیریت شده آن در ایران می تواند اثرات سودمندی در پیکره اقتصادی کشور ما داشته باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد چالش های مدیریتی را در عرصه فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار دهیم .
قابلیت هاى فناورى اطلاعات
در گفت و گو با فریدون قاسم زاده (عضو هیأت علمى دانشگاه صنعتى شریف)
خبرنگار: یوسف ناصرى
منبع: روزنامه ایران

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 0:59 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین ( طی یک دوره ده ساله )

پروژه بررسی صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین ( طی یک دوره ده ساله )

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 622 کیلو بایت

تعداد صفحات : 80

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


فهرست صفحه
مقدمه 1
فصل اول
- ادبیات موضوع و سیرتكامل نظریه ها ( توسعه صادرات ) 3
- صادرات و رشد اقتصادی 7
استراتژی تجارت بین الملل 9
رابطه میان كاهش ارزش پول و توسعه صادرات 11
- بازار یابی بین المللی 13
- تحقیقات بازار صادرات 13
- تشویق و توسعه صادرات 19
- قیمت گذاری 20
- پیشنهاد قیمت صادراتی 20
- مكاتبه در صادرات 21
- نقش تامین مالی صادرات در توسعه صادرات 22
- عوامل مؤثر در توسعه صادرات 23
- مروری بر بازرگانی خارجی ایران 27

فصل دوم – جمهوری خلق چین 32
* بخش اول
- جغرافیای طبیعی 32

* بخش دوم
- جغرافیای انسانی 36

* بخش سوم
- جغرافیای سیاسی 44

* بخش چهارم
- اوضاع اقتصادی چین 53
- صادرات 57
- واردات 60


فصل سوم -تحلیلی بر روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین62

* بخش اول
- روابط سیاسی 62

* بخش دوم
- روابط بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و چین 68
- صادرات غیر نفتی ایران به چین 69
- واردات ایران از چین 70

فصل چهارم -صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به كشور چین 73

* بخش اول
- صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران 73

* بخش دوم
- صادرات غیر نفتی ایران به چین 74
- تركیب صادرات جمهوری اسلامی ایران به چین 75

فصل پنجم - نتیجه گیری 80


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 0:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد

پایان نامه بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 2.003 مگا بایت

تعداد صفحات : 190

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چكیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس ابتدایی ناحیه 5 مشهد انجام گرفت. فرضیه اصلی این پژوهش این است كه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد. جامعه آماری این تحقیق مدیران می‌باشند كه گروه مورد بررسی 104 نفر می‌باشند كه از میان آنها 40 نفر به عنوان نمونه برگزیده شدند حجم نمونه برای گروه ذی نفعان 120 نفر می‌باشد كه هر دو نمونه به شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده بوسیله را یا نه انتخاب شدند ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش 2 پرسش نامه به شرح زیر می‌باشد.
پرسشنامه تیپ شخصیتی مایرز- بریگز كه پرسشنامه هنجار شده است و برای تعیین تیپ شخصیتی توسط مدیران پاسخ داده شده است.
پرسشنامه اثر بخشی مدیر كه توسط محققین ساخته شده و توسط اساتید مدیریت اجرا و تایید گردیده است كه این پرسشنامه توسط گروه ذینفعان (معلمین، انجمن اولیاء، مربیان و دانش آموزان) پاسخ داده شد.
روش تحقیق در این بررسی همبستگی است و برای آزمون فرضیه اصلی از آزمون جداول توافقی استفاده شده است برای تحلیل داده‌ها از نرم افزار (SPSS) استفاده شده است، نتایج بدست آمده عبارتند از:
بین تیپ شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد.
مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ESTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردارند.
مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ISTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردار هستند.
مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی ""ESTP هستند از اثر بخشی متوسط برخورداند.
مدیرانی كه دارای تیپ شخصیتی "ISTP" هستند از اثر بخشی پایین برخورداند.
نتایج بدست آمده گویای این مطلب است كه مدیرانی كه تیپهای خاصی شخصیتی داشته باشند اثر بخشی بیشتری دارند.

فهرست مطالب:
فصل اول 1
1-1 مقدمه 2
1-2- بیان مسئله 4
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش 8
1-4- اهداف پژوهش 10
1-5- فرضیه‌های پژوهش 10
1-6- متغیرها و تعاریف آنها 11
1-6-1 تعاریف نظری متغیرها 11
1-6-2 تعاریف عملیاتی متغیرها 12
1-7- تعاریف اصطلاحات 13
فصل دوم: پیشینه تحقیق 15
2-1 شخصیت 16
2-2 تعاریف شخصیت 16
2-3 حوزه‌های شخصیت 18
2-3-1 ساختار 19
2-3-2 فرآیند 19
2-3-3 رشد و نمو 20
2-3-4 آسیب شناسی روانی و تغییر رفتار 22
2-4 مضامین عمده در نظریه شخصیت 22
2-4-1 وحدت رفتار و مفهوم خویشتن 24
2-4-2 سطوح مختلف آگاهی و مفهوم ناهشیار 25
2-4-3 رابطه بین شناخت، عواطف و رفتار مشهود 26
2-4-4 اثرات گذشته، حال و آینده بر رفتار 26
2-5 نظریه‌های شخصیت 27
2-5-1 نظریه روان كاوی در شخصیت 27
2-5-2 زیگموند فروید 27
2-5-3 نظریه روان پویشی فروید(روانكاوی در شخصیت): 29
2-5-4 سطوح شخیت: هشیار3، نیمه هشیار2 و ناهشیار 29
2-5-5 ساختار شخصیت: نهاد، من و فرامن 30
2-6 نظریه نوروان كاوی 33
2-6-1 كار گوستاو یونگ 33
2-6-2 نكات برجسته ی نظریات یونگ 36
2-7 روان شناسی فردی 36
2-7-1 آلفرد آدلر 36
2-7-2 بررسی نظریات آدلر 37
2-8 نظریه اختلالات شخصیتی 39
2-8-1 كارن هورنای 39
2-8-2 بررسی نظریات هورنای 40
2-9 نظریه روان پزشکی بین فردی 41
2-9-1 هری استاك سالیوان 41
2-9-2 بررسی نظریات سالیوان 42
2-10 تظریه پدیدار شناختی (فرد- محور) 43
2-10-1 كارل راجرز 43
2-10-2 بررسی نظریات و كارهای راجرز 44
2-10-3 تشکیل رویکرد پدیدار شناختی راجرز 45
2-10-4 ساختار شخصیت از دیدگاه راجرز 46
2-11 نیازهای زیستی و روانی در پیدایی شخصیت 47
2-11-1آبراهام مازلو 47
2-12 نظریه رویكرد صفات در شخصیت 48
2-12-1گوردون آلپورت 48
2-12-2 بررسی نظریات آلپورت 49
2-13 نظریه چندبعدی شخصیت 51
2-13-1هانس ج آی سنك 51
2-13-2بررسی نظریات آیسنک 52
2-13-3 ابعاد اساسی شخصیت 53
2-14 نظرریه رویكرد تحلیلی عاملی صفات 54
2-14-1ریموند كوته 54
2-14-2 بررسی نظریات كتل در شخصیت 54
2-15 نظریات رابطه شغل و شخصیت 56
2-15-2 شخصیت نوع A 59
2-15-3 شخصیت نوع B 60
2-16 بررسی چند خصوصیت شخصیتی در شغل 62
2-16-1 اثر كانون كنترل 62
2-16-2 ماكیاول گرایی 63
2-16-3 مناعت طبع یا عزت نفس. 65
2-16-4 سازگاری با موقعیت 66
2-16-5خطر پذیری 67
2-17 شخصیت از دیدگاه اسلام و قرآن 68
2-17-1 شخصیت در قرآن 69
2-18 تیپ شناسی 71
2-19 نظریه‌های تیپ شناسی 73
2-19-1 زندگینامه 73
2-19-2نظریات رورشاخ در سنجش شخصیت 74
2-19-3 تیپ شناسی در تست رورشاخ 75
2-20 ظریه ساخت بدن و خلق وخوی 76
2-21 نظریه شلدن (ریخت شناسی) 78
2-22 نظریه تیپ گال و جمجمه شناسی روانی: 79
2-23 تیپ‌شناسی یونگی 79
2-23-1 اساس درك واقعی ذهنی از نظر یونگ 79
2-23-2 كاركردهای غیر عقلانی 80
2-23-3 كاركردهای عقلانی 80
2-23-4 روابط كاركردی 81
2-23-5 انواع كاركرد 82
2-23-6 تیپ‌های روان‌شناختی یونگ 84
2-23-7 توصیف تیپ‌های شانزده‌گانه 85
2-23-8 اهمیت شناخت تیپ‌های روانشناختی 90
2-23-9 نقد تیپ شناسایی یونگی 91
2-24 اثر بخشی 93
2-25 شاخصهای اثربخشی از دیدگاههای مختلف 94
2-25-1 كمرون و ویتون: 94
2-25-2 سی‌شور: 95
2-25-3 آرجریس: 95
2-25-4 پیترز وواترمن: 95
2-25-5 مالفورد: 96
2-25-6 بس و هرسی – بلانچارد 97
2-25-7 هوی و میكسل و چستر بارنارد 97
2-25-8 كالدول و اسپینكس 97
2-25-9 لوتانز و همكارانش 97
2-25-10 دیدگاه راجرز و همكاران: 98
2-25-11مطالعات بسكر و چیرنز: 99
2-25- 12 مدل پارسونز: 99
2-26مقایسه ی دیدگاههای ارزشیابی اثر بخشی سازمانی 100
2-27 نظریات جدید در اثربخشی

........................... ........................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 0:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات