مصادره اموال غیر منقول

مصادره اموال غیر منقول

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 61 کیلو بایت

تعداد صفحات : 68

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دیباچه

سیر تكامل بشر از ادوار نخستین تا زمان معاصر

«باب نخست – تاریخچه مصادره در ایران»

فصل نخست: ایران پیش از انقلاب مشروطیت

بخش نخست: ایران باستان

بخش دوم: ایران از ظهور اسلام تا دوران معاصر

بخش سوم: ایران از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی

بخش چهارم: ایران از انقلاب اسلامی تا عصر حاضر

«باب دوم – مصادره از اموال غیر منقول و حقوق خصوصی»

فصل نخست – حقوق مدنی و مصادره

بخش نخست – قانون مدنی

گفتار نخست: «مالكیت و مصادره اموال غیر منقول»

گفتار دوم: «ارث و مصادره اموال غیرمنقول»

گفتار سوم: «عقود معین و مصادره اموال غیر منقول»

باب سوم – مصادره اموال غیرمنقول در حقوق عمومی

بخش اول – قانون اساسی

نتیجه گیری مبحث

منابع

مصادره:

قطع استمرار مالكیت اشخاص بر اشیاء به واسطة نظم عمومی توسط قوای عمومی اعم از آنكه متصرف، «قانونی یا غیرقانونی» اموال مزبور را تحت ید داشته باشد.

اموال: (ج مال):

اشیایی كه موضوع «داد و ستد حقوقی» بین اشخاصی قرار می گیرد و مورد حقوق مالی از جمله «مالكیت» قرار می گیرند.

غیر منقول:

غیرقابل نقل از محلی به محل دیگر اعم از اینكه استقرار آن «ذاتی» باشد یا به واسطة عمل انسان به نحوی كه نقل آن مستلزم خرابی یا نقص خود یا محل آن گردد.

آخرین سلسله عهد باستان یعنی «ساسانیان» پس از ورود لشكریان اسلام و كشته شدن یزدگرد سوم، فرو ریخت و تمامی «املاك و اموال خالصه سلطنتی» به عنوان غنیمت در استیلای لشكر اسلام قرار می گیرد و تمامی قلمروهای ایران ساسانی توسط لشكریان سپاه اسلام تسخیر می گردد.

بنابراین تملك این املاك برای مدتی دچار تغییر شیوه می گردد و به طور مشخصی مالكیت آن متزلزل و در اختیار سلسله های كوچك، محلی و ناپایدار قرار می گیرد، تا حدی كاهش شاید بتوان گفت كه در این بازة زمانی دقیقاً نمی‌توان مالكیت حقیقی برای «املاك خاصة سلطنتی» ساسانیان قائل شد.

در واقع تنها پس از استقرار حكومت (غزنویان) و تركان غزنوی است كه دگربار تمامی «املاك و اموال غیرمنقول خالصه سلطنتی» كه از سلسله های پیشین، سلسله به سلسله منتقل گشته و در اختیار حاكمان غزنوی قرار می گیرد.

همین روند در دوران سلجوقیان ادامه می یابد و به سمت و سوی تكامل می رود كه در نهایت تا بدانجا گسترة مالكیت عمومی گسترده می شود كه سلطان سلجوقی در عالی ترین جایگاه و مرجع تصمیم گیری برای امور حكومت «املاك و اراضی» تحت سیطره اش را نوعی «مایملك خود» می دانست و در همین راستا با «تقسیم اراضی بخش های مختلف كشور» و اعطای آنها تحت عنوان «اقطاع» به اعضای خاندان سلجوقی، «حق قانونی مالكیتش» بر قلمروهای كشور بر اتباعش شناساند. بدین ترتیب قلمروهای تحت تسلط حكمرانان و افراد به شكل «هبه» از سوی «سلطان» تلقی شد.

این روند در زمان حكمرانی مغولان شكل مشخص تری به خود می گیرد. در واقع آنچه از اسناد و املاك كه به دستور انوشیروان دادگر در نزد قضات موجود بود، به «دستور غازان خان» پادشاه مغول در دفاتر قضات ثبت می شود و بدین ترتیب تمامی قباله ها و اسناد با تاریخ و متن در این دفاتر ثبت می شود. قضات مذكور طاسی هم به (نام) «طاس عدل» داشتند كه اسناد تقلبی و مجعوله و اسناد مربوط به 30 سال را در آن می شستند...». به هر روی در دوره حكومت مغولان، از سالهای اولیه هجوم آنان كه گذر كنیم به طور كلی 4 قسم مالكیت زمین پدید آمد كه عبارت بودند از:

1-املاك شخصی كه به افراد «حقیقی و غیردولتی» تعلق داشت.

2-«املاك وقفی» كه سرپرستی آن با «موسسات مذهبی»‌بود و بیشتر به «مصارف خیریه» می رسید.

3-«املاك خالصة دیوانی»‌كه هرچند رسماً به حكومت تعلق داشت اما عملاً تحت سیطرة مستقیم ایلخانان مغول بود.

4-«املاك خالصة سلطنتی» كه تحت عنوان «املاك اینجو» هم از آن یاد می شود، «ملك شخصی ایلخان مغول» بود.

هرچند این 4 شكل مالكیت و زمین داری در دوران «قبل از مغول» هم وجود داشت، اما در آن دوران شكل تفكیك یافته تر و شناخته تری بخود گرفت و این چهار شكل مالكیت با نوساناتی چند در طول تاریخ ایران تا عصر حاضر كمابیش ادامه می یابد.

در «دوران صفویه» مرجع «صدر دیوانخانه» تأسیس شد كه یك نفر قاضی شرع در آنجا به كار معاملات و تنظیم اسناد در دفاتر مخصوص ثبت و مهر می‌گردد. در دوران صفویه بالاخص در زمان «شاه عباس اول» به بعد (املاك خالصه) گسترش فزآینده تری می یابد و این روند به ویژه پس از سقوط سلسله صفویه در دوره «افشاریه» به سختی دنبال شد و شخص «نادرشاه» با توجه به نیازهای روزافزون ارتش دائمی اش به «تداركات و پول»، بخش قابل توجهی از «املاك وقفی» و «شخصی» را به زور تصاحب كرده، ]كه در واقع نوع خاص از مفهوم مصادره اموال غیرمنقول را به ذهن متبادر می كند.[ و تبدیل به «خالصه» می نمود.

در واقع آنچه امروزه به عنوان «ملی كردن» اموال خصوصی و یا مصادرة اموال غیرمنقول وجود دارد. شاید ریشه واقعی در همین برهه از تاریخ بیابد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی

مسئولیت اجتماعی سازمان و ارتباط آن با نیازهای منابع انسانی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 706 کیلو بایت

تعداد صفحات : 17

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نویسندگان:سید مصطفی سیدپور،اسماعیل انصاری،

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی - 1394
کلیدواژه:مسئولیت اجتماعی سازمان ها )،)CSRمدیریت منابع انکارکنان،انگیزش درونی
چکیده:
در جهان امروز بسیاری از سازمان ها به نحو فزاینده ای از ارزش مستقیم اقتصادی مسئولیت اجتماعی سازمان CSRآگاهی یافتهاند و با ادغام آن به منزله سرمایه گذاری راهبردی با راهبرد اصلی کسب و کار و فعالیت های مدیریتی خود، می توانند تاثیر مثبتیبر جامعه و محیط خود بگذارند .با در نظر گرفتن این موضوع که کارکنان می خواهند برای شرکت معتبر و خوشنام کار کنند وسرمایه داران تمایل دارند در چنین شرکتی سرمایه گذاری نمایند و مشتریان تمایل به خرید محصولات چنین سازمانی را دارند,بنابراین به احنمال بالاCSRدارای منافعی برای ذینفعان می باشد.با توجه به اینکه تحقیقات در خصوص مسئولیت اجتماعیسازمان ها و جنبه ها و تاثیرات گوناگون آن بر فعالیت های سازمانی در حال رشد می باشد دراین مقاله در دو بخش به این موضوعاشاره شده است.بخش اول مسئولیت اجتماعی سازمان به طور عام تشریح شده است و در بخش دوم مسئولیت اجتماعی سازمان درارتباط با مدیریت منابع انسانی تشریح می شود.در پایان ارتباط CSRبا نیازهای کارکنان و انگیزش درونی بر اساس نیازهایروانشاختی مورد مداقه قرار گرفته شده است.
تعداد صفحات: 17
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

وکیل مدافع متهم در تحقیقات مقدماتی

وکیل مدافع متهم در تحقیقات مقدماتی

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 64 کیلو بایت

تعداد صفحات : 76

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست

مقدمه

بخش اول

تاریخچه وکالت از متهمان

وکیل متهم قبل از میلاد مسیح

وکیل متهم در ایران باستان

وکیل متهم در اسلام

وکیل متهم در ایران بعد از اسلام

وکیل مدافع متهم در آئین دادرسی کیفری قبل از انقلاب

وکیل مدافع متهم در آیئن دادرسی بعد از انقلاب

بخش دوم:

آئین دادرسی کیفری و حقوق متهم

اصل برائت

حق دفاع

حق داشتن وکیل مدافع در تمام مراحل رسیدگی

عدم محرومیت وکیل مدافع در دفاع از متهم

آزادی عمل وکیل مدافع در تحقیقات مقدماتی

بخش سوم:

فرآیند کیفری

تحقیقات مقدماتی و متهم

تحقیقات نهائی و متهم

مرحله تحت نظر بودن متهم

بخش چهارم: حقوق تطبیقی

وکیل مدافع متهم در قانون آئین دادرسی کیفری ایران

وکیل مدافع متهم در تحقیقات مقدماتی سوریه

وکیل مدافع متهم در تحقیقات مقدماتی انگلستان

وکیل مدافع در تحقیقات مقدماتی فرانسه

بخش پنجم:

وکیل مدافع در نظام کیفری ایران

نظام تفتیشی و آئین دادرسی کیفری ایران

نظام اتهامی و آئین دادرسی کیفری ایران

نظام مختلط و آئین دادرسی کیفری ایران

نظام اسلامی و آئین دادرسی کیفری ایران

بخش ششم: بررسی وکیل مدافع متهم در آئین دادرسی کیفری

تبصره الحاقی، ماده 112 قانون اصول محاکمات جزائی

ماده 128 از قانون تشکیل دادگاه ها، عمومی و انقلاب در امور کیفری

تبصره ماده 128 در قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری

حضور وکیل در مواردیکه جنبه محرمانه دارد

در مواردیکه حضور غیرمتهم موجب فساد گردد

در مواردیکه جرائم علیه امنیت باشد

بخش هفتم:

وکیل شاکی در تحقیقات مقدماتی

وکیل مدافع متهم در دادگاه

عمومیت ماده 185 از قانون آئین دادرسی کیفری

بررسی تناقض ماده 128 و 185 از قانون آئین دادرسی کیفری

وکیل تسخیری برای متهم

وکیل تسخیری برای شاکی

مقدمه:

همواره قواعد حقوق و قوانین در پی عدالت گسترش بوده تا آدمی در آسایش و امنیت و انتظم جامعه در محیط زندگی خویش به حیات ادامه دهد. از زمان خلق بشر و تشکیل اجتماع آرام آرام تحولات چشم گیر آن ایجاد شده و هم اکنون نیز همانند خورشید نمایان است. بر همین اساس در ایران قبل از اسلام و بعد از اسلام نیز رعایت حقوق انسان ها که خود مظهر تحقق عدالت و امنیت می باشد و احترام به افراد منتسب به گناه و بزه وجود داشته و همانند رودخانه های همیشه جاری عمیق تر و بزرگتر شده است. اندیشمندان انسان دوست و شجاع نیز از جه نتسیکیوو روسوو بکاریا و سایر علما و فلاسفه به کرار رعایت حقوق آنان را خاطر نشان کرده و قواعد زندگی انسان را آموزش داده اند.

تاریخچه ی وکالت از متهمان در قبل از میلاد مسیح

اولین وکلا در تاریخ یونان باستان می خوانه ام نموده و با شهامت و درایت از هم نوعان و انسانها دفاع می کرده اند. بر همین اساس وکالت ویرن آنان بوده و همیشه و تارک حقوق و اجتماع نمود و عینیت داشته اند. به طور مثال «دموستن» که از 384 تا 322 قبل از میلات حیات داشته و اهل آتن بوده نزد «ایزه» مشهورترین وکیل آن زمان آموزش دیره و ضمن فراگیری فنون خطابه وکالت را نیز به نحو احسن فرا گرفته است وی 15 سال عمر خود را حرف دفاع از اتن علیه «فیلیپ»، دشا مقدونیه کرد. در عهده تان دام با حضور در دادگاه حق بردن یکی از اقوام و دوستان خویش را جهت کمک و یاری به دگسماز را داشتند و افرادی «لوکوگراف» نامیده می شدند دفاعیات مناسب حقوقی آن زمان را گرفته تا از آن دردادگاه استفاده کنند. بعدها این قانون در رم نیز تصویب شد.

وکیل مدافع متهم در ایران باستان:

با اینکه متون و مستندات واضح و صریح از کیفیت حقوق کیفری و اصول حاکم بر دادرسی های آن زمان در دست نیز لکن با مشاهدات و قایع پراکنده در متون تاریخی خصوصیات مختصری را در زمان ساسانیان نسبت به حقوق کیفری و آئین دادرسی وقت را دید. که از نظر دادرسی و اعمال مجازات شاه اختیار کامل داشته است وسایر مناطق روحانیون(موبدان) به شکایات و ترافعات مردم به اصول دادرسی خاص خویش رسیدگی و فصل خوصومت می کردند. مقررات آن زمان رم انصراف قانون حوزان در زمان پادشاهی داریوش عملکرد شاه و قضاوت منتصب اصول دادرسی کیفری بطور خاص رعایت و اعمال می شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

آموزش تعمیر و عیبیابی موتورسیکلت

آموزش تعمیر و عیبیابی موتورسیکلت

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 37.624 مگا بایت

تعداد صفحات : 92

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این پکیج شامل 4 پی دی اف قسمتهای برق ، موتور، گیربکس و کاربراتور میباشد

و شامل هفت نقشه سیم کشی موتورهای هوندا سیجی 125،هوندا سی دی آی 125،دیو و ویو و آپاچی 160 و 180 هست.

حجم فایل 38 مگابایت در حالت فشرده.

سیستم برق

• سیستم جرقه زنی ماگنتی پلاتینی

• سیستم جرقه زنی ماگنتی ترانزیستوری

• شمع موتورسیکلت

سیستم انتقال قدرت

• طریقه انتقال سیستم قدرت

• سیستم کلاچ

• جعبه دنده (گیربکس)

• شافت هندل

• زنجیر و دنده زنجیر

• سیستم چرخ ها

• سیستم ترمز

• پیاده، سوار کردن و تعمیر اجزای موتور

• اندازه گیری روغن و تعویض آن

• سرویس و تمیز کردن شمع موتور

• تنظیم لقی سوپاپ ها

• تایمینگ جرقه و تنظیم پلاتین

• تمیز کردن فیلتر روغن

• شست و شوی صافی هوا

• تنظیم لقی زنجیر

• سرویس کاربراتور

• تنظیم سیم گاز

• مدار جرقه و سرویس پلاتین

عیب یابی و رفع عیب موتورسیکلت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word بهسازی سیگنال گفتار در حوزه زمان فرکانس

دانلود فایل ورد Word بهسازی سیگنال گفتار در حوزه زمان فرکانس

دسته بندی : برق

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 4.306 مگا بایت

تعداد صفحات : 118

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بهسازی سیگنال گفتار در حوزه زمان فرکانس
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 118 صفحه

چکیده
یکی از موضوعات مهم پردازش سیگنال) به عنوان مثال در سیستمهای ارتباطی، كدینگ سیگنالهای صوتی، تشخیص صوت (…، کاهش و حذف نویز ناخواسته از سیگنال اصلی و بهبود آن است. به همین منظور در دهه های گذشته تحقیقات گسترده ای برای بهسازی گفتار انجام شده است. بهسازی گفتار بسته به مساله، هدف آن، ویژگی های نویز و امکانات موجود، قابل بررسی است. از این رو، روش های متفاوتی برای طبقه بندی سیستم های بهسازی گفتار وجود دارد، یکی از طرق تفکیک روش¬ها بر اساس تک‌کاناله و چندکاناله بودن می باشد. روش های یک کاناله که تنها یک میکروفون ورودی در دسترس دارند، متداولترین نوع الگوریتم‌های بلادرنگ می‌باشند چرا که به سادگی قابل پیاده‌سازی هستند و به طور نسبی هزینه آنها کمتر از سیستمهایی با چند کانال ورودی می‌باشد. از خانواده ی روش های تک کاناله، میتوان به روش های تفریق طیفی ، فیلتر وینر، بهسازی گفتار با استفاده از مدل های آماری، تبدیل موجک و … اشاره کرد که هر کدام از این روش ها دارای معایب نظیر نویز موزیکال و اعوجاج و پیچیدگی … می باشند یکی از روش هایی که میتوان عیب این روش ها را بهبود بخشید، استفاده از سیستم های ترکیبی است که از ترکیب روش ها حاصل می شود. در اینجا دو روش ترکیبی جدید بر مبنای روش تک کاناله برای بهسازی گفتار پیشنهاد شده است. در ضمن عموما برای اندازه گیری مشخصات نویز از بخش های غیر گفتار (سکوت) که معمولا از پنجره اول سیگنال است، استفاده می شود. ضعف شدید این روش هنگامی آشكار میشود كه فریم اول، یك فریم سكوت نباشد. روش جدیدی نیز برای بر طرف کردن این عیب پیشنهاد شده است که این روش ها به شرح زیر می باشند: الف)روش پیشنهادی تخمین نویز: تخمین نویز با استفاده از آنالیز LPC صورت گرفته است و در هر دو روش پیشنهادی زیر از این روش برای تخمین نویز استفاده شده است. ب) روش پیشنهادی اول: بهسازی سیگنال های صوتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک و آنالیز LPC در روش تفریق موجک، از ترکیب روش های تفریق طیفی و تبدیل موجک حاصل شده و تخمین نویز آن هم که توسط آنالیز LPC صورت گرفته است با الگوریتم ژنتیک بهبود یافته است. پ) روش پیشنهادی دوم: بهسازی سیگنال های صوتی با استفاده از روش میانگین خطای مربعات در فضای موجک، از ترکیب دو روش تبدیل موجک و كمینه كردن لگاریتم خطای میانگین مربعات(LOG-MMSE) حاصل شده است. در این روش با استفاده از تبدیل فوریه ضرایب موجک سیگنال گفتار آغشته به نویز و سیگنال نویز، تخمین زننده ی لگاریتمی بر مبنای کمترین خطای میانگین مربعات پیشنهاد شده است. در این رساله معیار ارزیابی ، معیارهای مهم نسبت سیگنال به نویز(SNR) و تست شنوایی(MOS) بوده است. با توجه به نتایج، این روش ها هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی عملکرد بهتری داشته اند و توانسته اند SNR و MOS و اعوجاج و نویز موزیکال را بهبود ببخشند. کلید واژه: بهسازی سیگنال صوتی، ،تفریق طیفی تبدیل موجك، تخمین زننده log MMSE، آنالیز LPC ، الگوریتم ژنتیک
فهرست مطالب
فصل اول: 1
مقـــــدمه 1
۱-۱ پیشگفتار 1
۱-۲ بهسازی گفتار نویزی:اهداف،کاربردها،مفاهیم 2
۱-۳ تعریف مسئله و تقسیم بندی روش ها 3
۱-۴ نوآوری تحقیق 4
۱-۵ ساختار 4
فصل دوم 5
پیش زمینه های پردازش سیگنال گفتار 5
۲-۱ نحوه تولید گفتار در انسان 5
۲-۲ معرفی نویز و انواع آن 10
۲-۲-۱ نویز سفید 13
۲-۲-۲ نویز صورتی 13
۲-۲-۳ نویز قهوهای 14
۲-۲-۴ نویز صنعتی 14
۲-۳ تحلیل زمان- فرکانسی سیگنال گفتار 15
۲-۳-۱ تبدیل فوریه 15
۲-۳-۲ تبدیل فوریه زمان-كوتاه 17
۲-۳-۳ آنالیز چند دقت زمان فرکانسی 20
۲-۳-۴ تبدیل موجک یك بعدی 20
۲-۳-۴-۱ تبدیل موجک پیوسته 20
۲-۳-۴-۱-۱ دقت های زمانی و فركانسی 22
۲-۳-۴-۱-۲ روابط ریاضی تبدیل موجک: 22
۲-۳-۴-۱-۳ عكس تبدیل موجک: 24
۲-۳-۴-۲ تبدیل موجک گسسته 24
۲-۴ الگوریتم بهینه سازی ژنتیک 28
۲-۴-۱ درباره علم ژنتیک 28
۲-۴-۲ تاریخچۀ علم ژنتیک 29
۲-۴-۳ تکامل طبیعی (قانون انتخاب طبیعی داروین)و رابطه آن با روش های هوش مصنوعی 29
۲-۴-۴ الگوریتم ژنتیک 32
۲-۴-۵ مكانیزم الگوریتم ژنتیك 34
۲-۴-۶ عملگرههای الگوریتم ژنتیك 37
۲-۴-۶-۱ کدگذاری 37
۲-۴-۶-۲ ارزیابی 37
۲-۴-۶-۳ ترکیب 37
۲-۴-۶-۴ جهش 37
۲-۴-۶-۵ رمزگشایی 38
۲-۴-۷ چارت الگوریتم به همراه شبه كد آن 38
۲-۴-۷-۱ شبه كد و توضیح آن 38
۲-۴-۷-۲ چارت الگوریتم ژنتیک 40
۲-۴-۸ تابع هدف 41
۲-۴-۹ روشهای کد کردن 41
۲-۴-۹-۱ کدینگ باینری 42
۲-۴-۹-۲ کدینگ جایگشتی 42
۲-۴-۹-۳ کد گذاری مقدار 43
۲-۴-۹-۴ کدینگ درخت 44
۲-۴-۱۰ نمایش رشته‌ها 45
۲-۴-۱۱ جمعیت 46
۲-۴-۱۱-۱ ایجادجمعیت اولیه 46
۲-۴-۱۱-۲ اندازه جمعیت 46
۲-۴-۱۲ محاسبه برازندگی (تابع ارزش) 47
۲-۴-۱۳ انواع روشهای انتخاب 48
۲-۴-۱۳-۱ انتخاب چرخ رولت 49
۲-۴-۱۳-۲ انتخاب حالت پایدار 51
۲-۴-۱۳-۳ انتخاب نخبه گرایی 51
۲-۴-۱۳-۴ انتخاب رقابتی 51
۲-۴-۱۳-۵ انتخاب قطع سر 52
۲-۴-۱۳-۶ انتخاب قطعی بریندل 52
۲-۴-۱۳-۷ انتخاب جایگزینی نسلی اصلاح شده 53
۲-۴-۱۳-۸ انتخاب مسابقه 53
۲-۴-۱۳-۹ انتخاب مسابقه تصادفی 53
۲-۴-۱۴ انواع روشهای ترکیب 53
۲-۴-۱۴-۱ جابه‌جایی دودوئی 54
۲-۴-۱۴-۲ جابه‌جایی حقیقی 56
۲-۴-۱۴-۳ ترکیب تک‌نقطه‌ای 57
۲-۴-۱۴-۴ ترکیب دو نقطه‌ای 58
۲-۴-۱۴-۵ ترکیب n نقطه‌ای 58
۲-۴-۱۴-۶ ترکیب یکنواخت 58
۲-۴-۱۴-۷ ترکیب حسابی 59
۲-۴-۱۴-۸ ترتیب 59
۲-۴-۱۴-۹ چرخه 60
۲-۴-۱۵ احتمال تركیب 60
۲-۴-۱۶ تحلیل مكانیزم جابجایی 61
۲-۴-۱۷ جهش 61
۲-۴-۱۷-۱ جهش باینری 63
۲-۴-۱۷-۲ جهش حقیقی 64
۲-۴-۱۷-۳ وارونه سازی بیت 64
۲-۴-۱۷-۴ تغییر ترتیب قرارگیری 64
۲-۴-۱۷-۵ وارون سازی 64
۲-۴-۱۷-۶ تغییر مقدار 65
۲-۴-۱۸ محک اختتام اجرای الگوریتم ژنتیک 65
۲-۴-۱۹ نقاط قوّت الگوریتمهای ژنتیک 66
۲-۴-۲۰ محدودیتهای GAها 68
۲-۵ آنالیز ضرایب پیشگویی خطی (LPC) 69
۲-۵-۱ محاسبه ضرایب LPC 70
فصل سوم 73
مروری برروش های عمده بهسازی گفتار 73
۳-۱ مقدمه 73
۳-۲ روش تفریق طیفی 74
۳-۳ روش فیلتر وینر 76
۳-۴ بهسازی گفتار با استفاده از مدل های آماری 78
۳-۴-۱ تخمین زننده لگاریتمی بر مبنای كمینه كردن خطای میانگین مربعات(Log MMSE) 78
۳-۴-۲ استفاده از مدل مخفی مارکف(HMM) برای بهسازی گفتار 80
۳-۵ روش زیر فضای سیگنال 82
۳-۶ بهسازی گفتار با استفاده از تبدیل موجک 83
۳-۷ مقایسه روش ها و بررسی نقاط قوت و ضعف 85
۳-۷-۱ بررسی های مقایسه ای انجام شده بین برخی از روش های بهینه سازی گفتار 86
۲-۳-۲ چکیده ای ازویژگی ها ونقاط قوت و ضعف روش های مختلف 87
۳-۸ نکات و ملاحظاتی مهم درطراحی سیستم بهسازی گفتار 89
۳-۸-۱ استفاده از سیستم های ترکیبی 89
۳-۸-۲ استفاده از پردازش های زیر باند و مزایای آن 89
۳-۸-۳ استفاده از میکروفون دوم 90
فصل چهارم : روش های پیشنهادی 92
۴-۱ مقدمه 92
۴-۲ روش های پیشنهادی 93
۴-۲-۱ بهسازی سیگنال های صوتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک و آنالیز LPC در روش تفریق موجک 93
۴-۲-۱-۱ روش تفریق طیفی ضرایب موجک (WSS) 94
۴-۲-۱-۲ اصلاح روش تفریق طیفی ضرایب موجك (IWSS) 95
۴-۲-۱-۳ تخمین نویز 96
۴-۲-۱-۴ الگوریتم ژنتیک 97
۴-۲-۱-۴-۱ عملگر انتخاب 97
۴-۲-۱-۴-۲ عملگر برش 98
۴-۲-۱-۴-۳ عملگر جهش 98
۴-۲-۱-۴-۴ جمعیت اولیه 98
۴-۲-۱-۴-۵ تابع هدف 98
۴-۲-۲ بهسازی سیگنال های صوتی با استفاده از روش میانگین خطای مربعات در فضای موجک 98
۴-۲-۲-۱ تخمین زننده Log MMSE در فضای موجک 99
۴-۲-۲-۲ تخمین نویز 100
فصل پنجم: نتایج و آزمایش ها 101
۵-۱ مقدمه 101
۵-۲ جزئیات پیاده سازی 102
۵-۳ نتایج بهسازی سیگنال های صوتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک و آنالیز LPC در روش تفریق موجک 103
۵-۴ نتایج بهسازی سیگنال های صوتی با استفاده از روش میانگین خطای مربعات در فضای موجک 106
فصل ششم: نتیجه گیری و پیشنهادها 109
۶-۱ نتیجه گیری 109
۶-۲ پیشنهاد برای کارهای آتی 111
مراجع 112
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

بررسی ارکان تشکیل دهنده ی جرم جاسوسی در حقوق ایران با نگاهی به حقوق انگلیس word

بررسی ارکان تشکیل دهنده ی جرم جاسوسی در حقوق ایران با نگاهی به حقوق انگلیس word

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 230 کیلو بایت

تعداد صفحات : 117

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نوع فایل: word (قابل ویرایش
تعداد صفحات : 117 صفحه

چکیده:
نیاز به امنیّت از اساسی ترین نیاز های بشر است، که ارتکاب جرایم آن را مختل می کند. جرم جاسوسی نیز از زمره ی جرایم علیه امنیّت و آسایش عمومی محسوب می باشد. بنابراین، هر گونه ارتباط با دولت متخاصم جاسوسی و اقدام علیه امنیّت محسوب می شود. فصل اول«قانون تعزیرات» 1375 این جرم و جرایم وابسته به آن را در چند ماده مورد بحث قرار داده است که می توان آن ها را از مصادیق جاسوسی و یا جرایم وابسته به آن دانست. اعدام، به عنوان شدیدترین میزان مجازات برای جاسوسان و حبس از یک ماه تا ده سال به عنوان حداقل مجازات در ماده۵۰۸در نظر گرفته شده است. جرم جاسوسی در شرایط مختلف دارای مجازات متفاوت است. به عنوان مثال، جاسوسی برای دولت متخاصم و در شرایط جنگ معمولاً مجازاتش اعدام است. (ماده۵۰۹)جاسوسی، بردن اسناد محرمانه و امنیّتی، ورود به مکان های ممنوعه مانند امکنه نظامی و امنیّتی در قانون ذکر شده و در آیین نامه ی وزارت اطلاعات برخی موارد در بحث جاسوسی و روش ها و مصادیق ذکر شده است اما آیین نامه ای که به صراحت مصادیق جاسوسی را عنوان کند وجود ندارد. اهداف کلی این تحقیق، بررسی ارکان تشکیل دهنده ی این جرم در قانون ایران با نگاهی به حقوق انگلیس است. امید است تا بدینوسیله به فهم روشنی از این جرم دست یابیم. سوالات اصلی این تحقیق عبارتند از: آیا جرم جاسوسی در قانون مجازات اسلامی تعریف شده است؟ جرم جاسوسی در انگلستان چگونه جرمی دانسته شده است؟ سوال فرعی، عمده دیدگاه های حقوقی راجع به جرم جاسوسی در حقوق داخلی ایران چیست؟ فرضیه های تحقیق عبارتند از: جرم جاسوسی در قانون مجازات اسلامی تعریف نشده است، جرم جاسوسی در قانون انگلیس جرمی سیاسی ست، در ایران بر اساس قانون مجازات اسلامی، باهرگونه اقدام علیه امنیّت ملی کشور برخورد می شود و فرد خاطی به مجازات خواهد رسید. در واقع جاسوسی در ایران، از شاخه های محاربه است و این اقدام به هرگونه و شیوه ای از جمله اخلال در امنیّت، فاش ساختن اسرار جامعه اسلامی، هموار کردن راه برای نفوذ بیگانگان و یا زمینه سازی برای سلطه سیاسی، فرهنگی یا نظامی بر جامعه اسلامی، ممنوع است. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات توصیفی و تحلیلی است. ابزار گردآوری اطلاعات، فیش برداری است. نتایج تحقیق نشان داد که ماده ی ۵۰۱ «قانون تعزیرات» مصوب ۱۳۷۵می تواند به عنوان رکن قانونی جاسوسی باشد.
واژگان کلیدی: جاسوسی، جرایم علیه امنیّت، آسایش عمومی، اسناد، محرمانه، محاربه.
فهرست مطالب
چکیده: 1
فصل اول : 3
کلیات 3
۱-۱ مقدمه 4
۱-۲ بیان مسأله: 5
۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 7
۱-۴ اهداف تحقیق 7
۱-۵ سوالات تحقیق: 7
۱-۶ فرضیه های تحقیق: 7
۱-۷ سوابق و پیشینه ی تحقیق: 8
۱-۸ روش تحقیق: 11
۱-۹ روش گردآوری اطلاعات: 11
۱-۱۰ ابزار گردآوری اطلاعات: 11
۱-۱۱ روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها: 11
۱-۱۲ سازمان دهی تحقیق: 11
فصل دوم: 13
پیشینه تاریخی جاسوسی 13
۲-۱ مقدمه: 14
۲-۲جاسوسی در دوران قاجاریه 14
۲-۳ پلیس سیاسی پهلوی اول 19
۲-۴ انگلیس: 21
۲-۵ فرانسه: 21
۲-۶ آلمان: 22
۲-۷ جاسوسی در دوران محمد رضا شاه پهلوی 22
۲-۸ جاسوسی در ایران بعد از انقلاب اسلامی 23
۲-۹ تاریخ جاسوسی انگلیس در ایران 24
۲-۱۰ تحولات تاریخی حقوق بین الملل و جاسوسی 25
۲-۱۰-۱ دوران باستان و قرون وسطی 25
۲-۱۰-۲ عصر جدید 26
۲-۱۰-۳ دوران معاصر 26
۲-۱۱ جاسوسی و حقوق بشر در نظام های مختلف بین الملل 28
۲-۱۱-۱ جاسوسی و حقوق بشر در نظام حقوقی کامن لاو 28
۲-۱۱-۲ جاسوسی و حقوق بشر در نظام حقوقی رومی ژرمنی 32
۲-۱۱-۳ جاسوسی و حقوقی بشر در نظام حقوقی اسلام 34
۲-۱۲ جمع بندی: 37
فصل سوم 38
۳-۱ مقدمه 39
۳-۲ تعریف جاسوس در حقوق بین الملل 39
۳-۳ اهمیت 41
۳-۴ جاسوسی در کنوانسیون بین المللی لاهه 41
۳-۵ سازمان های بین المللی و جاسوسی 44
۳-۶ گستره داخلی جاسوسی 49
۳-۶-۱ جاسوسی در قلمرو ملی (سرزمین ملی) 49
۳-۶-۲ جاسوسی در دریای سرزمینی 54
۳-۶-۳ جاسوسی در قلمرو هوایی 57
۳-۷ گستره بین المللی جاسوسی 61
۳-۷-۱ جاسوسی در دریای آزاد 62
۳-۷-۲ جاسوسی در فضای ماورای جو 65
۳-۸ جمع بندی: 69
فصل چهارم 71
۴-۱ مقدمه 72
۴-۲ تعریف دکترین از جاسوسی 72
۴-۳ مراحل جاسوسی 73
۴-۳-۱ مرحله اول- جمع آوری اطلاعات: 73
۴-۳-۲ مرحله دوم- تسلیم اطلاعات: 73
۴-۴ ارکان جاسوسی 74
۴-۴-۱ رکن قانونی 74
۴-۴-۲ رکن مادی 74
۴-۴-۲-۱٫ رفتار مرتکب: 76
۴-۴-۲-۲٫ موضوع جرم: 77
۴-۴-۲-۳٫ وسیله ی ارتکاب جرم: 78
۴-۴-۲-۴ .نتیجه: 78
۴-۴-۲-۵٫رابطه ی علیت: 79
۴-۴-۳٫رکن روانی 80
۴-۵ مصادیق جاسوسی در قانون مجازات اسلامی مصوب۱۳۷۵ 83
۴-۵-۱مطلع نمودن افراد غیر صالح از اسرار (ماده‌ی ۵۰۱ ق.م.ا) 83
۴-۵-۲ جاسوسی به نفع دولت بیگانه و به ضرر دولت بیگانه ی دیگر در خاک ایران 89
۴-۵-۳٫ سرقت نقشه‌ها یا کسب اطلاع از اسرار سیاسی، نظامی و امنیتی 90
۴-۵-۴٫ جمع آوری اطلاعات به قصد برهم زدن امنیت کشور 94
۴-۵-۵٫ بی مبالاتی در حفظ اطلاعات طبقه بندی شده 95
۴-۵-۶معاونت در جرم جاسوسی براساس ماده ی ۵۱۰ قانون مجازات اسلامی 96
۴-۶ جاسوسی در انگلستان 97
۴-۷ نتیجه گیری: 101
منابع و مأخذ 107
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهر

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 310 کیلو بایت

تعداد صفحات : 170

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چكیده 1
فصل اول: كلیات پژوهش
1-1- مقدمه 4
2-1- بیان مسئله 6
3-1- اهمیت ضرورت پژوهش 7
4-1- انگیزه پژوهش 9
5-1- هدف پژوهش 9
6-1- سوال پژوهش 10
7-1- تعاریف عملیاتی 11

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
1-2- مبانی نظری پژوهش
1-1-2- فرهنگ سازمانی 14
2-1-2- تعاریف فرهنگ سازمانی 15
3-1-2- اهمیت فرهنگ سازمانی 17
4-1-2- خصوصیات فرهنگ سازمانی 20
5-1-2- منابع فرهنگ 22
6-1-2- شیوه پیدایش فرهنگ 22
7-1-2- انواع فرهنگ سازمان 23
8-1-2- رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی 28
9-1-2- رابطه فرهنگ و ساختار سازمان 28
10-1-2- فرهنگ سازمانی و توسعه 29
11-1-2- نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش 29
12-1-2- رابطه فناوری و فرهنگ 30
13-1-2- رابطه فرهنگ و مدیریت 31
14-1-2- رابطه فرهنگ و رفتار سازمانی 31
15-1-2- كاركرد فرهنگ سازمان 31
16-1-2- زنده نگه داشتن فرهنگ 32
17-1-2- عوامل موثر در تغییر فرهنگ سازمانی 33
18-1-2- تغییر فرهنگ سازمانی 34
19-1-2- فرهنگ سازمانی سالم و فرهنگ سازمانی بیمار 35
20-1-2- الگوی اساسی برای تبیین و تشریح فرهنگ سازمانی 35
1-20-1-2- الگوی آجیل پارسونز 35
2-20-1-2- الگوی اوچی 36
3-20-1-2- الگوی پیترز و واترمن 37
4-20-1-2- الگوی لیت وین و اترینگر 39
5-20-1-2- الگوی كرت لوین 40
6-20-1-2- الگوی منوچهر كیا 40
2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-2-2- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات 42
2-2-2- مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات 43
3-2-2- چیستی فناوری اطلاعات و ارتباطات 46
4-2-2- كشورهای جهان از نظر زیر ساخت های لازم اداره مدیران آنها از جهت دستیابی 49
به فناوری اطلاعات و ارتباطات و...
5-2-2- كاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-5-2-2- پول الكترونیك 50
2-5-2-2- تجارت الكترونیك 51
3-5-2-2- دولت الكترونیك 53
4-5-2-2- نشر الكترونیك 54
5-5-2-2- پارك های فناوری 54
6-5-2-2- شهر اینترنتی 56
7-5-2-2- دهكده جهانی 56
6-2-2- شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-6-2-2- مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات 57
2-6-2-2- استفاده رایانه و مدیریت فایل Windows 58
3-6-2-2- واژه پردازها Word 58
4-6-2-2- صفحه گسترها Excel 59
5-6-2-2- بانك اطلاعاتی Access 59
6-6-2-2- ارائه مطلب Power point 60
7-6-2-2- اینترنت Internet 60
7-2-2- ظهور اینترنت 62
8-2-2- اینترنت چیست 62
9-2-2- شبكه عنكبوتی جهانی 63
10-2-2- موتورهای جستجو و بازاریابی اطلاعات 63
11-2-2- فناوری پوش 64
12-2-2- ارتباطات شبكه ای 64
13-2-2- راهكارهای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات 66
14-2-2- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات 66
15-2-2- ارزش فنا وری اطلاعات و ارتباطات 67
16-2-2- توانایی های فناوری اطلاعات و ارتباطات 69
17-2-2- راهبردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات 70
18-2-2- گروه بندی فناوری اطلاعات و ارتباطات 70
19-2-2- محدوده فعالیت های اطلاعاتی و ارتباطی 72
20-2-2- نظام های اطلاعاتی و ارتباطی 72
21-2-2- نظامهای اطلاعاتی و ارتباطاتی از طریق محمل هایی اطلاعات رابه طور 74
سریع و روز آمد در اختیار استفاده كنندها قرار می دهد...
22-2-2- تكنولوژی نوین اطلاعات و ارتباطات 77
23-2-2- نظم نوین اطلاعات و ارتباطات 79
24-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی آینده 80
25-2-2- مشكلات كشورهای در حال توسعه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات 81
26-2-2- نحوه تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمان 84
27-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر تحولات ساختار جامعه 85
28-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیاز امروز مدیران فردا 86
29-2-2- مدیریت فناوری اطلاعات IT 87
3-2- پیشینه پژوهش 88
1-3-2- پژوهش های داخل كشور 88
2-3-2- پژوهش های خارج كشور 92

فصل سوم: فرایند پژوهش
1-3- روش پژوهش 103
2-3- جامعه پژوهش 103
3-3- نمونه و روش نمونه گیری 103
4-3- ابزار پژوهش 104
1-4-3- پرسشنامه فرهنگ سازمانی 104
2-4-3- پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات 104
5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش 105
6-3- روش جمع آوری اطلاعات 105
7-3- روشهای تجزیه و تحلیل آماری 106

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری
1-4- مقدمه 108
2-4- اطلاعات عمومی 109
3-4- توصیف داده ها 112
4-4- تحلیل داده ها 130

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
1-5- بحث و نتیجه گیری 152
1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش 152
2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش
1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش 153
2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش 154
3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش 155
2-5- نتیجه كلی 156
3-5- محدودیتها و مشكلات پژوهش 157
4-5- پیشنهادهای پژوهش 157
5-5- خلاصه پژوهش 159

منابع و مآخذ
فهرست منابع فارسی 163
فهرست منابع لاتین 169

ضمایم
پرسشنامه فرهنگ سازمانی
پرسشنامه فناوری اطلاعات

فهرست جداول
عنوان صفحه
.................................

................ ......................................... همه گی در فایل اصلی ......................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ه

پروژه جامع میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستان ها

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 169 کیلو بایت

تعداد صفحات : 85

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این فایل فهرست ندارد و مقدمه و متن و منابع دارد

مقدمه

( 2 ). یكی ازتحولات عمده واساسی كه در مدیریت شكل گرفته تحول در نگرش به سازمان است(3). تاقبل ازچنددهه پیش تصورمی شد كه سازمان ها ابزارهای عقلایی برای ایجاد هماهنگی وكنترل افراد درتحقق اهداف بوده كه دارای سطوح عمودی ازبخشها ، قسمتها وواحدها می باشد كه مبتنی برروابطی ازقدرت هستند؛اما توجهی كه امروزه مدیران ما نسبت به مسائل انسانی وپیشرفت درسایه رضایت كاركنان ومشتریان ابراز می دارندهمگی نشانگر یك حركت بزرگ درراستای استقرارفرهنگ كیفیت درسازمانهاست(4). استقرارفرهنگ كیفیت خود از انتخاب آگاهانه یك فلسفه مدیریتی مناسب با شرایط سازمان شروع می شود.تنها انتخابی درست وتؤام با باور می تواند انرژی لازم را برای جهت گیریهای جدید سازمان آزاد کند(5 ). مدیریت كیفیت جامع یا مدیریت كیفیت فراگیر(تی . كیو .ام)ازجمله این روشها برای ارتقای كیفیت محصولات وخدمات در سازمانهای تولیدی وخدماتی است. مدیریت كیفیت جامع بهبودی درروشهای سنتی انجام كار و فنی اثبات شده برای تضمین كیفیت محصولات وخدمات وكاهش هزینه های زائد محسوب می شود(6). این رویكرد با داشتن اركان فلسفی واصول ساده وقابل درك و فراهم کردن یك بستر طبیعی شاید از بهترین گزینه ها در پیش روی مدیران باشد(5). سه ركن مهم فلسفه مدیریت كیفیت جامع یعنی مشتری محوری ،فرایندگرایی وارتقای مستمرفرایندها هم درراس وهم درقاعده سازمانهاقابل درك واجرا است(5 ).این شیوه جدید مدیریتی دربیمارستانهای كشورما با توجه به گستردگی خدمات بهداشتی درمانی دربخش سلامت و افزایش بی سابقه هزینه این خدمات و به خصوص بالارفتن انتظارات و خواستهای مشتریان این سازمانها برای دریافت خدماتی هرچه مطلوبتر و با قیمتی مناسبتر می تواند چاره ساز بسیاری ازمشكلات موجود باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

نخستین پروژه جامع بررسی رویكردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

نخستین پروژه جامع بررسی رویكردهائی نوین در مدیریت شش سیگما، مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 451 کیلو بایت

تعداد صفحات : 380

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه
شركتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و كشور خود خدمت نمایند. شرط اول سودآوری برای یك سازمان اینست كه مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این علاقه و تمایل از تطابق نیازهای آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت می‌گیرد. هر مشتری دربارة محصول دریافتی، اعم از كالا یا خدمات، شرایط خاصی را در نظر دارد، در حقیقت می‌توان گفت مجموعه‌ای از شرایط هستند كه نیاز وانتظار مشتری را شكل می‌دهند. چنانچه سازمان یا شركتی بتواند پاسخگوی شرایط مورد نظر مشتری باشد، سازمانی موثر (effective) است كه مسلماً در آینده با اقبالی بیشتر مواجه می‌شود در غیراینصورت سازمانی غیرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازی خطرناك را پیش رو دارد. توقع مشتری بسیار فراتر از پرداخت وجه و دریافت كالا یا خدمات است. رضایتمندی وی زمانی حاصل می شود كه محصول یا خدمتی را كه در قبال پرداخت وجه دریافت می‌نماید با مجموعه شرایط وی سازگار باشد. در این صورت است كه مشتری ادعا می‌كند كالا یا خدمات دریافتی و از «كیفیت خوبی» برخوردار بوده است.
چنانچه سازمانی موفق به خلق چنین تصوری در مشتریان خود گردد مسلماً آینده‌ای روشن را پیش رو دارد و به همین منظور سازمانها و شركتهای تجاری در سراسر دنیا سالهاست می‌كوشند تا سطح كیفیت محصول یا خدمات خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهند. بنابراین درك مفهوم كیفیت و موضوعات مربوط به آن از قبیل مدیریت كیفیت
(Quality Management)، مدیریت كیفیت فراگیر (Total Quality Management)، كنترل كیفیت (Quality Control)، تضمین كیفیت (Quality Assurance) و.. از نیازهای اساسی هر سازمان است.

فهرست مطالب

بخش اول) مقدمه 2
كیفیت چیست؟ 3
مدیریت كیفیت فراگیر 7
اصول مدیریت كیفیت فراگیر 8
متدولوژی تحقیق حاضر 15
فصل دوم : شش سیگما
بخش اول) مقدمه 18
چرا شش سیگما؟ 18
پدیده شش سیگما 21
بخش دوم) تاریخچه 25
تاریخچه 25
بیل اسمیت پدر شش سیگما 29
بخش سوم) شش سیگما چیست؟ 33
لزوم اجرای شش سیگما 33
شش سیگما: فلسفه، ابزار یا استراتژی؟ 37
اهداف نهایی شش سیگما 38
برخی فوائد اجرای شش سیگما 39
برخی فوائد مدیریتی شش سیگما 42
بخش چهارم) روند اجرائی شش سیگما 44
اجرای استراتژیك شش سیگما 45
اجرای تاكتیكی شش سیگما 48
DMAIC چیست؟ 50
فاز اول: تعریف 50
فاز دوم: اندازه گیری 54
فاز سوم: تحلیل 56
فاز چهارم: بهبود 59
فاز پنجم: كنترل 60
سایر موارد 62
DMADV چیست؟ 65
اشكال مختلف اجرای شش سیگما 68
بخش پنجم) مبانی آماری شش سیگما 72
مقدمه 72
توزیع نرمال 75
توزیع نرمال استاندارد 76
توزیع نرمال در حالت كلی 78
محاسبة سطح سیگما 83
بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سیگما 88
سخت افزار شش سیگما 88
ابزارهای مقدماتی و سازماندهی اطلاعات 89
ابزار جمع آوری اطلاعات

بقیه فهرست که شامل ده فصل میباشد در فایل اصلی موجود است

...........................................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله مدیریت زنجیره تامین

مقاله مدیریت زنجیره تامین

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 72 کیلو بایت

تعداد صفحات : 92

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این فایل فهرست ندارد

مقدمه

مدیریت زنجیره تامین رویكرد جدیدی است كه در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاكم شده است . زنجیره تامین شبكه از مراكز توزیع است كه یكی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است . مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ می‌كند كه مشتریان بتوانند محصولات را با كیفیت بالا و با حداقل هزینه به دست آورند . مدیریت زنجیره تامین می تواند برای شركت مزیت رقابتی فراهم سازد . مدیریت زنجیره تامین اشتیاق شركت را برای همكاری و رقابت افزایش می‌دهد . رویكرد جدیدی كه در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاكم شده ، رویكرد مدیریت زنجیره تامین(SCM) است. زنجیره تامین شبكه‌ای از تسهیلات و مراكز توزیع است كه وظایف تهیه و تدارك مواد خام ،‌تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه‌ای و توزیع این محصولات نهایی یه مشتریان را انجام می‌دهد . در طول دو دهه اخیر ،‌مدیران شاهد یك دوره تغییرات شگرف جهانی به واسطه پیشرفت در تكنولوژی ،‌جهانی شدن بازارها و شرایط جدید اقتصاد سیاسی بوده‌اند . با افزایش تعداد رقبا در كلاس جهانی ، سازمانها مجبور شدند كه سریعاً فرآیندهای درون سازمانی را برای باقی ماندن در صحنه رقابت جهانی بهبود بخشند . در دهه ‌های 70-1960 سازمانها به توسعه جزئیات استراتژی‌های بازار همت گماردند كه بر برآورده كردن ›› رضایت ‹‹ مشتریان متمركز بود . آنها بدین درك نایل آمدند كه مهندسی و طراحی قوی و عملیات تولید منسجم و هماهنگ ،‌ پیش نیاز دستیابی به نیازمندیهای بازار و در نتیجه سهم بازار بیشتر است . بنابراین ، طراحان مجبور شدند كه ایده‌آل‌ها و نیازمندیهای مورد نظر مشتریان را در طراحی محصولات خود بگنجاند و در حقیقت محصولی را با حداكثر سطح كیفی ممكن ، در حداقل هزینه ، توام با ایده آل‌های مورد نظر مشتری روانه بازار سازند . در دهه 1980 با افزایش تنوع در الگوهای مورد نظر مشتریان ، سازمانهای تولیدی به طور فزاینده ای به افزایش انعطاف پذیری در خطوط تولید ، بهبود محصولات و فرآیندهای موجود و توسعه محصولات جدید برای ارضای مشتریان علاقه‌مند شدند كه این موضوع – به نوبه خود – چالشهای جدیدی را برای آنها رقم زد . در دهه 1990 به موازات بهبود در توانمندیهای تولید ،‌مدیران صنایع درك كردند كه مواد و خدمات دریافتی از تامین كنندگان مختلف تاثیر بسزایی در افزایش توانمندیهای سازمان به منظور برخورد با نیازمندیهای مشتریان دارد كه این امر به نوبه خود ، تاثیر مضاعفی در تمركز سازمان و پایگاههای تامین و استراتژی‌های منبع ‌یابی بر جا نهاد . همچنین مدیران دریافتند كه صرفاً تولید یك محصول كیفی ، كافی نسبت ، در واقع تامبن محصولات با معیارهای مورد نظر مشتری ( چه موقع ،‌ كجا ، چگونه ) و با كیفیت و هزینه مورد نظر آنها ، چالشهای جدیدی را به وجود آورد . در چنین شرایطی به عنوان یك نتیجه‌گیری از تغییرات مذكور دریافتند كه این تغیییرات در طولانی مدت برای مدیریت سازمانشان كافی نیست . آنها باید در مدیریت شبكه همه كارخانجات و شركتهایی كه ورودیهای سازمان آنها را – به طور مستقیم و غیر مستقیم – تامین می‌كردند ، همچنین شبكه شركتهایی مرتبط با تحویل و خدمات بعد از فروش محصول به مشتری درگیر می‌شدند . با چنین نگرشی رویكردهایی ›› زنجیره تامین ‹‹ و ›› مدیریت زنجیره تامین ‹‹ پای به عرصه وجود نهادند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات