بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 153 کیلو بایت

تعداد صفحات : 63

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 63

بخشی از متن:

فهرست

چکیده.....................................................................................................................8

فصل اول : طرح تحقیق..............................................................................................9

1-1 : مقدمه ...........................................................................................................10

2-1 : بیان مسله .......................................................................................................11

3-1 : اهمیت موضوع .................................................................................................13

4-1 : سوالات پژوهشی ..............................................................................................13

5-1 : تعریف عملیاتی واژه ها ........................................................................................14

فصل دوم: پیشنه ی تحقیق.............................................................................................15

1-2 : اعتماد به نفس بیرونی .....................................................................................16

2-2 : بهترین راه برای تقویت اعتماد به نفس بیرونی............................................................16

3-2: اعتماد به نفس درونی ...........................................................................................16

1-3-2 : تعریف عزت نفس ...........................................................................................18

فصل سوم:روش تحقیق................................................................................................63

1-3 : روش تحقیق .................................................................................................64

2-3 : جامعه آماری ....................................................................................................64

3-3 : روش نمونه گیری ...............................................................................................64

4-3 : ابزار سنجش ...................................................................................................65

5-3 : روش جمع آواری اطلاعات ....................................................................................67

6-3 : روش تجزیه و تحصیل اطلاعات ..............................................................................67

فصل چهارم: نتایج تحقیق.............................................................................................69

1-4 : توزیع فراوان جنست.............................................................................................70

2-4: شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری.....................................................................70

3-4 : شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری برای دختران و پسران ........................................71

4-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری ................................................................................72

5-4: بین عزت نفس و یادگیری در دانش آموزان پسر رابطه معکوس وجود دارد ..............................72

6-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری در پسران ...................................................................72

7-4: بین عزت نفس و یادگیری دانش آموزان دختر رابطه معکوس وجود دارد ................................73

8-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری در دختران .................................................................73

9-4: آزمون T برای مقایسه میانگین عزت نفس دختران و پسران ..............................................74

10-4: آزمون T برای مقایسه میانگین یادگیری دختران و پسران ..............................................75

فصل پنجم :...........................................................................................................76

1- 5 : نتیجه گیری و بحث ......................................................................................77

2-5 : محدودیت ها .................................................................................................78

3-5 : پیشنهادات ....................................................................................................78

منابع و ماخذ ..........................................................................................................81

پرسشنامه .............................................................................................................83

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش هیجانی وشادکامی در دانش آموزان متوسطهبود. بدین منظور ازجامعه آماری دانش آموز ان 200 نفر بطور تصادفی انتخاب و مورد بررسی قرار گرفتند. دراین پژوهش از پرسشنامه هوش هیجانی و شادکامی آکسفورد استفاده شد . نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که بین هوش هیجانی و شادکامی ارتباط معنادار دارد. نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد که هوش هیجانی و شادکامی در مجموع 54 درصد شادکامی آنان را به طورمعناداری تبیین می کند (P<0/05).

کلمات کلیدی : هوش هیجانی،شادکامی، دانش آموزان متوسطه.

مقدمه

نقش و کارگر مدارس در آستانه هزاره ی سوم میلادی تغییر و جهش چشمگیری پیدا کرده است افزدن برایفای نقش سنتی مدارس مبنی بر تربیت افرادی فرهیخته مدارس عهده‌دار پرورش شهروندانی مسوؤل و رشد یافته و برخوردار از مهارت‌های اجتماعی و عاطفی نیز هستند (پلیتری[1]، 2006). از این‌رو توجّه جدّی و همه جانبه به عواملی كه بستر لازم جهت دستیابی به این هدف را فراهم می‌سازند، اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. بدین منظور توجّه جدّی به رشد عاطفی و اجتماعی دانش‌آموزان یكی از راهبردهای اساسی در نیل به این هدف بشمار می‌رود.

رویكرد یادگیری اجتماعی- عاطفی[2] مبتنی بر این باور است كه كلیة فرایندها و بخش‌های یك نظام آموزشی اعمّ از طرّاحی و برنامه‌ریزی آموزشی و درسی، مدیران، معلّمان، كاركنان، و مطالب و موضوعات درسی می‌بایست در خدمت آموزش و بهبود مهارت‌های اجتماعی و عاطفی یادگیرندگان، ‌قرار گیرند. آموزش مهارت‌های هوش هیجانی «قطعه گمشده» آموزش‌های اجتماعی و هیجانی است که از ذهن بسیاری از معلمان مغفول مانده است. محیط اجتماعی مدرسه نمونه کوچکی از نظام اجتماعی جامعه تلقی می‌گردد. روابطی که دانش‌آموزان با معلمان و همسالان خود در مدارس برقرار می‌کنند، نقش اساسی در اکتساب نگرش‌ها، باورها و ارزش‌های بنیادین اجتماعی دارد و درک دانش‌آموزان را از جامعه و محیطی که در آن قرار دارند، تحت تاثیر قرار می‌دهد. مدرسه یکی از مهمترین بافت‌های یادگیری مهارت‌های هیجانی است. آموزش هیجانی می‌تواند از طریق گستره‌ای از تلاش‌ها مانند آموزش کلاسی، فعالیت‌های فوق‌برنامه، جو و شرایط حمایتی مدرسه، و درگیر کردن دانش‌آموزان، معلمان و والدین در فعالیت‌های اجتماعی صورت گیرد. در صورتی که فرآیند اجتماعی شدن و رشد مهارت‌های هیجانی در محیط اولیه خانواده مطلوب نباشد، این امکان وجود دارد تا مدارس از طریق آموزش‌های ترمیمی به جبران این کاستی‌ها بپردازند. براین اساس بسیاری از مربیان و روانشناسان نسبت به توجه و توسعه آموزش مهارت‌های اجتماعی و هیجانی در مدارس تاکید کرده‌اند (به نقل از مایر و سالووی، 1997).


[1]. Pellitteri

[2]. Social emotional learning

مطالب مرتبط :

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رضایت زناشویی در بین دانشجویان متاهل دانشگاه پیام نور مرکز اهوازبررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان پیام نور اهوازبررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان پیام نور شیراز
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:06 ] [ احمد احمد ]
[ ]

بررسی ارتباط بین تیپ های شخصیتی و فرسودگی شغلی

بررسی ارتباط بین تیپ های شخصیتی و فرسودگی شغلی

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 92 کیلو بایت

تعداد صفحات : 84

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق کامل با موضوع بررسی ارتباطبینتیپ های شخصیتی (درون گرا- برون گرا) و فرسودگی شغلی

آیا بین تیپ های شخصیتی (درون گرا- برون گرا) و فرسودگی شغلی ارتباطی وجود دارد یا خیر؟

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 84

فهرست مطالب

عنوان

چکیده

فصل اول کلیات تحقیق

مقدمه

هدف پژوهش

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

پرسش پژوهش

فرضیه پژوهش

تعریف مفاهیم

تعریف مفهومیتیپ شخصیتی (درون گرا–برون گرا)

تعریف عملیاتی تیپ شخصیتی (درون گرا و برون گرا)

تعریف مفهومی فرسودگی شغلی

تعریف عملیاتی فرسودگی شغلی

فصل دوم

عوارض و اثرات فرسودگی شغلی

اثرات عمده فرسودگی شغلی

رابطه فرسودگی شغلی و ویژگیهای شخصیتی

1) استراتژی اول: تمرکز

2) استراتژی دوم: اهرم

3) استراتژی سوم: تفویض اختیار

4) استراتژی چهارم: مدیریت زمان

5) استراتژی پنجم: تمایز قائل شدن بین فعالیت ها

تعریف شخصیت

الف) روان تحلیل گری

ب) رویکرد روان تحلیل گری جدید

ج) رفتارگرایی

د) دیدگاه یادگیری اجتماعی

هـ) دیدگاه شناختی

و) دیدگاه سرشتی

ز) دیدگاه انسان گرایی

تئوری بازداری

تئوری انگیختگی

تئوری انگیختگی و درون گرایی- برون گرایی

1- برون گرایی

2- درون گرایی

3- روان رنجورخویی

فعالیت خودکار و روان رنجورخویی

4- روان پریش خویی

مروری بر تحقیقات گذشته

تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

تحقیقات انجام شده در داخل کشور

فصل سوم

مقدمه

روش آماری در پژوهش

جامعه آماری

شیوه نمونه گیری

ابزار اندازه گیری

فصل چهارم

خلاصه

ضریب همبتسگی پیرسون

بخش اول) تجزیه و تحلیل توصیفی

بخش دوم) بررسی فرضیه پژوهش

بخش اول) تجزیه و تحلیل توصیفی

چکیده

در سالهای اخیر روان شناسان نسبتا به مطالعه و تحقیق در باب پدیده ای به نام فرسودگی شغلی علاقه مند شده و پژوهش های متعددی را دراین زمینه انجام داده اند فرسودگی کاری در حقیقت آن نوع از فرسودگی روانی است که با فشارهای روانی یا استرسهای مربوطه به شغل و محیظ کار توام گشته است این اختلال در میان انواع شاغل مددرسان و یاری دهنده نظیر مشاوران ، معلمان، مددکاران اجتماعی، مواردی از این قبیل مشاهده شده و با محرکهایی تنش زا مانند داشتن مراجعان بیش از حد در یک زمان نداشتن وقت کافی و فقدان حمایت یا قدردانی مرتبط است. پژوهش حاضر با هدف پاسخ دان به این سوال که آیا بین تیپ های شخصیتی (درون گرا- برون گرا) و فرسودگی شغلی ارتباطی وجود دارد یا خیر؟ انجام گرفته است در این پژوهش نمونه ای به حجم 80 نفر از کارکنان شرکت پدار انتخاب گردیده که ابزار گردآوری اطلاعات از آنان شامل دو پرسشنامه استاندارد بوده یکی پرسشنامه «تیپ شخصیتی آیزنگ» که شامل 90 سوال آری، خیر و دیگری پرسشنامه فرسودگی شغلی «مازلاک» که شامل 22 سوال بوده و سه مولفه را مورد سنجش قرار داده است و این دو پرسشنامه که امروز دقیق ترین و رایج ترین ابزار اندازه گیری تیپ شخصیتی و فرسودگی شغلی محسوب می شوند و از روایی و پایایی بالایی هم برخوردارند.

اطلاعاتی حاصل از این پرسشنامه با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. از یافته های مهم تحقیق این است که: آیا بین تیپ های شخصیتی و فرسودگی شغلی رابطه وجود دارد.

کلمات کلیدی :تیپ شخصیتی،درون گرا، برون گرا،پرسشنامه فرسودگی،آیزنگ.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:06 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word بررسی مانعیت قتل بر ارث از نظر فقهای امامیه و اهل تسنن

دانلود فایل ورد Word بررسی مانعیت قتل بر ارث از نظر فقهای امامیه و اهل تسنن

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 226 کیلو بایت

تعداد صفحات : 79

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چكیده

در طول تاریخ بر اموال و دارایی احکامی جاری بوده که بخشی از این نظام کیفیت انتقال دارایی و عوامل و علل عدم انتقال ارث را بیان می کند. قتل، از جمله عواملی است که قانون مدنی ایران آن را جزء موانع ارث برمی شمارد.

هدف از تحقیق حاصر بررسی مانعیت قتل بر ارث از نظر فقهای امامیه و اهل تسنن می باشد.

هر چند علما و فقها نسبت به تعیین موانع ارثی متفق القول نیستند، قتل تنها مانع ارثی است که در اکثر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به عنوان علت عدم انتقال ترکه از مورث به وارث بیان شده است و شاید حکمت آن هم جلوگیری از تحقق بعضی نیات سوء، مانند قتل مورث توسط وارث به انگیزه ارث باشد و بر همین مبنا، قتل عمد به ناحق (مباشرتا یا به تسبیب) مانع ارث می باشد. ارث عبارت است از حقی که صرفاً بحکم قانون از مرده حقیقی یا حکمی به زنده حقیقی با حکمی منقل گردد. نتایج تحقیق حاضر حاکی از آن است که در مذاهب امامیه و اربعه اهل سنت قتل مانع ارث می گردد. اگرچه برخی مذاهب قتل عمد را مانع می دانند و برخی دیگر هر نوع قتلی را مانع ارث معرفی کرده اند.

چكیده1

مقدمه: فصل اول

کلیات3

1- كلیات4

1-1- طرح تحقیق4

1-1-1- بیان مسأله4

1-1-2- پرسش اصلی تحقیق6

1-1-3- فرضیه‌های تحقیق7

1-1-4- اهداف تحقیق7

1-1-5- سوابق تحقیق7

1-1-6- جنبه نوآوری تحقیق9

1-1-7- روش تحقیق9

1-1-8- محدودیت‌ها و مشكلات9

1-2- تعاریف10

فصل دوم: بررسی موانع ارث در مذاهب اسلامی

2- بررسی موانع ارث در مذاهب اسلامی13

2-1- تعریف مانع ارث در کتاب‌های حقوقی14

2-2- علت تامه، علت ناقصه15

2-3- سبب16

2-4- شرط16

2-5- مانع17

2-6- مانع ارث و تعریف حقوقی آن17

2-7- احصای موانع ارث در مذاهب اسلامی19

2-7-1- تعداد موانع ارث در فقه امامیه19

2-7-2- تعداد موانع ارث در نزد فقهای سایر مذاهب اسلامی21

2-7-3- تعداد موانع ارث در نزد فقهای حنفی21

2-7-4- تعداد موانع ارث در نزد فقهای مالکی22

2-7-5- تعداد موانع ارث در نزد فقهای حنبلی22

2-7-6- تعداد موانع ارث در نزد فقهای شافعی22

2-8- بحث اجمالی در برخی موانع ارث23

2-8-1- ارتداد23

2-8-2- وحدت زمان فوت متوارثین:25

2-8-3- کافر حربی28

2-8-4- دور حکمی28

2-8-5- نبوت31

فصل سوم: مانعیت قتل بر ارث از منظر فقه امامیه و اهل سنت

3- مانعیت قتل بر ارث از منظر فقه امامیه و اهل سنت36

3-1- تعریف قتل و اقسام آن37

3-2- شرایط قتل مانع ارث39

3-2-1- شرایط قتل مانع ارث39

3-2-1-1-عمدی بودن قتل39

3-2-1-2- وقوع قتل از طرف وارث43

3-2-1-3- نامشروع بودن قتل44

3-2-2- شرایط قتل عمدی غیر مانع ارث45

3-2-2-1- قتل عمدی به حق و به حکم قانون46

3-2-2-2- ارتکاب قتل در مقام دفاع و در فراش49

3-2-2-3- قتل در فراش54

3-2-3- سقط جنین55

3-3- ارتکاب قتل از سوی صغیر و مجنون57

3-3-1- دیدگاه فقهای شافعی دربارة ارتکاب قتل از سوی صغیر و مجنون58

3-3-2- دیدگاه فقهای حنفی دربارة ارتکاب قتل از سوی صغیر و مجنون59

3-3-3- دیدگاه فقهای حنبلی دربارة ارتکاب قتل از سوی صغیر و مجنون59

3-3-4- دیدگاه فقهای مالکی دربارة ارتکاب قتل از سوی صغیر و مجنون59

3-3-5- دیدگاه فقهای زیدی دربارة ارتکاب قتل از سوی صغیر و مجنون60

3-4- آثار حقوقی قتل مانع ارث60

3-4-1- آثار حقوقی عمدی نسبت به وارث کشندة مورث خود60

نتیجه‌گیری64

پیشنهادات67

فهرست منابع68

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:06 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word بررسی بازداشت موقت در فقه و حقوق اسلامی

دانلود فایل ورد Word بررسی بازداشت موقت در فقه و حقوق اسلامی

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 393 کیلو بایت

تعداد صفحات : 110

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

یکی از تصمیماتی که قاضی در مرحله تحقیقات مقدماتی پس از تفهیم اتهام به متهم اتخاذ می­نماید، صدور قرار تامین است. شدیدترین قرار تامین که قاضی ممکن است در مورد متهم صادر نماید قرار بازداشت موقت است. این قرار ممکن است تا مدت معین و یا رفع موجب و یا انجام دادن تحقیقات مقدماتی و یا صدور حکم بدوی یا نهایی ادامه داشته باشد. اخذ تامین از متهم و یا بازداشت پیش از محاکمه، دارای سابقه فقهی و تاریخی است به نحوی که در شرع انعقاد عقد کفالت و یا در زمان پیامبرگرامی اسلام (ص) نگهداری متهم به به قتل به مدت شش روز برای اقامه بینه مرسوم بوده است هدف از این تحقیق تبین و شناسایی مبنا و پیشینه فقهی و شرعی بازداشت موقت و بررسی کتب حقوقی و قانون آیین دادرسی کیفری در خصوص اینکه آیا موارد ذکر شده در قانون آیین دادرسی در رابطه با بازداشت موقت منطبق با موازین شرعی است و رسیدن به این نتیجه که برخی از موارد ذکر شده در قانون در زمینه صدور قرار بازداشت موقت, در شرع بدان تصریح شده است هدف بعدی دنبال می کنیم تبیین علل صدور قرار بازداشت موقت و موارد اجباری و اختیاری صدور قرار بازداشت موقت و سکوت مقنن در خصوص راهی برای جبران خسارت متهمی که در بازداشت بسر می برد و حکم برائت وی صادر گردیده است.

کلید واژگان: قرار تأمین، بازداشت موقت، حقوق متهم، اصل برائت.

فایل word بررسی بازداشت موقت در فقه و حقوق اسلامی


فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه. 3

1-2- بیان مسأله. 4

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 5

1-4- اهداف تحقیق.. 5

1-5- سؤالات تحقیق.. 5

1-6- فرضیه‏های تحقیق.. 6

فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1- تعاریف بازداشت موقت… 8

2-2- تاریخچه شکل گیری بازداشت موقت در اسلام. 8

2-3- اقسام زندان در اسلام. 13

فصل سوم: بررسی فقهی بازداشت موقت

3-1- کرامت انسانی و بازداشت موقت در شرع. 17

3-2- دلائل مشروعیت بازداشت موقت… 18

3-2-1 قرآن. 18

3-2-2 سنت… 20

3-2-3 اجماع. 21

3-2-4 عقل.. 22

3-3- انگیزه و هدف شارع از تعیین بازداشت موقت… 22

3-4- موارد ذکر شده از بازداشت موقت در فقه. 23

3-4-1 بازداشت موقت متهم به قتل.. 23

3-4-2 بازداشت موقت تروریست‌ 28

3-4-3 بازداشت موقت جانی، تا زمان تكمیل شروط از سوی اولیای دم‌ 29

3-4-4 بازداشت موقت متهم به دزدی‌ 30

3-4-5 بازداشت موقت برای اقامه حد. 31

3-4-6 بازداشت كفیل‌ 32

3-4-7 بازداشت شهود تا وقت نماز عصر‌ 33

3-5- حقوق بازداشت شدگان در فقه. 36

3-5-1 حق بازداشتی در صورت تبرئه‌ 36

3-5-2 حق بازداشتی برای حضور در مراسم مذهبی‌ 39

3-5-3 حق ملاقات با نزدیكان. 40

3-5-4 حق رفاه‌ 40

3-5-5 حق تعجیل در محاكمه‌ 41

3-5-6 حق خلوت کردن بازداشتی با همسرش… 42

3-5-7 حق مداوای بازداشتی و پرداخت مخارج معالجه. 43

3-6- احکام بازداشتگاه 44

3-6-1 جداسازی بازداشتگاه زنان و مردان. 44

3-6-2 جداسازی بازداشتگاه افراد بزرگسال و اطفال و مسلمانان از غیر مسلمانان. 45

3-6-3 تحریم شكنجه بازداشت شدگان برای گرفتن اقرار‌ 47

فصل چهارم: بازداشت موقت در حقوق

4-1- قرارهای تامین کیفری.. 50

4-2- ماهیت قرار بازداشت موقت… 53

4-3- انتقادات وارد شده بر بازداشت موقت… 55

4-3-1 مغایرت داشتن با اصل برائت… 56

4-3-2 پیدایش پیش داوری منفی نسبت به متهمان. 57

4-3-3 تعارض بازداشت موقت با برخی نهادهای کیفری.. 58

4-3-4 پرهزینه بودن بازداشت موقت… 59

4-3-5 لطمه به حیثیت و موقعیت اجتماعی متهم. 60

4-4- اهداف بازداشت موقت… 60

4-4-1 شدت مجازات قانونی.. 61

4-4-2 جلوگیری از فرار یا پنهان شدن متهم. 62

4-4-3 محو نمودن آثار جرم و تبانی.. 62

4-5- اقسام بازداشت موقت در حقوق موضوعه. 63

4-5-1 موارد اختیاری صدور قرار بازداشت موقت… 63

4-5-2 موارد الزامی صدور قرار بازداشت موقت… 67

4-6- تشریفات شکلی صدور قرار بازداشت موقت و اعتراض به آن. 76

4-6-1 مقامات صالح برای صدور قرار بازداشت موقت… 76

4-6-2 مستدل و موجه بودن قرار بازداشت موقت… 81

4-6-3 مدت قراربازداشت موقت… 82

4-6-4 اعتراض به قرار بازداشت موقت… 85

4-7- حقوق فرد بازداشت شده 88

4-7-1 احتساب مدت بازداشت موقت… 88

4-7-2 جبران خسارت ناشی از بازداشت موقت… 90

4-8- بازداشت غیرقانونی و برخورد کیفری با آن. 93

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- نتیجه گیری.. 98

5-2- پیشنهادات… 101

منابع و مآخذ. 102

فهرست منابع فارسی.. 102

فهرست منابع عربی.. 104

چکیده انگلیسی.. 106

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word بررسی قاعده عدالت از منظر فقه امامیه و قرآن کریم

دانلود فایل ورد Word بررسی قاعده عدالت از منظر فقه امامیه و قرآن کریم

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 196 کیلو بایت

تعداد صفحات : 118

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عدالت درتمام شئون حیات و هستی انسان ، و شاید باید گفت. در گستره کلی افرینش،چه در عرصه تکوین و چه در میدان تشریع ، پایه ، اساس، اصل ، مبنا و میزان ،و قاعده است. علاوه بر پزوهش فقهی در زمینه موضوع بحث معنی و مفهوم قاعده عدالت ، تقوی ، فسق ، مروت ، حسن ظاهر ، ملکه ،عدالت و اقوال و دلایل ان و طرق اثبات قاعده عدالت در فقه امامیه و چگونگی و تقسیمات آن به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفته است .به هر حال با توجه به گستر دگی و پر اکندگی بحث سعی شده است حتی المقدور تمام مطا لب در چهار فصل تهیه گردد.واز میان مواردی که بر رسی شد در قاعده عدالت از نظر فقهی همه فقهاء قائل به این بودند که در مفتی ،قاضی،امام جمعه وجماعت وامام مسلمین عدالت در انها شرط است.ولی بعضی گفته اند که در راوی ،شاهد،وصی،اجیر،متولی وقف،قیم بر اطفال عدالت شرط نیست.

کلمات کلیدی: عدل،عدالت فقهی ،تقوی،عدالت اخلاقی ،قرآن

چکیده 1

فصل اول :كلیات و مفاهیم

بخش اول: كلیات 2

1-1-1- مقدمه 2

1-1-2-بیان مساله 4

1-1-3-پیشینه تحقیق 5

1-1-4-سوالات تحقیق 6

1-1-5-فرضیه های تحقیق 6

1-1-6-اهداف تحقیق 6

1-1-7-روش تحقیق 7

1-1-8-ضرورت تحقیق 7

1-1-9- ساختار تحقیق 7

بخش دوم: مفاهیم 8

1-2-1-معنی لغوی عدالت 8

1-2-1-2- واژه هایی که درمعنی عدال لغوی به کار رفته اند 9

1-2-1-3-عدالت در اصطلاح علماء فقه 11

1-2-1-4-تعریف فقهی عدالت 15

1-2-1-5- عدالت از دیدگاه علما واندیشمندان 22

1-2-1-6- سابقه تاریخی عدالت درانسان 25

1-2-2-انواع عدالت 27

1-2-3- عدالت فقهی وکلامی 30

1-2-4-عدالت در معنای عرفی33

1-2-5-ثبات و تغییر احکام اسلام33

1-2-6- موضوع له عدل و ظلم، موضوع امر ونهی به عدل و ظلم 35

1-2-7- نسبت بین عدالت فقهی و اخلاقی 36

فصل دوم: عدالت به عنوان قاعده فقهی

2-1- بخش اول : عدالت به عنوان قاعده فقهی 39

2-1-1-دیدگاه فقها در مسئله عدالت 40

2-1-2-راههای احراز عدالت ووثاقت 45

2-1-3- مراتب جرح 46

2-2-1- بخش دوم :اهمیت عدالت به عنوان قاعده 47

2-2-2- فقهای شیعه ، و عنصر عدالت 48

2-2-3- ضابطه قاعده فقهی و تطبیق آن بر قاعده عدالت 48

2-2-4- تقسیمات و اطلاقات عدالت 49

2-2-5- نظریات مطرح در قاعده عدالت 51

2-2-6- اقسام قاعده فقهی و تبیین نوع قاعده عدالت 56

2-2-7- مراتب قاعده عدالت 59

2-2-8- اطلاق و نسبیت عدالت 62

2-2-9- امضایی و تاسیسی بودن عدالت 63

2-2-10- توانایی بشر در فهم مصادیق عدالت 65

2-2-11- نقش عدالت اجتماعی 73

2-2-12- عدالت در امام جماعت 75

2-2-13-بینه یا شهادت گفتاری دو مرد عادل76

2-2-14- خبر واحد ثقه 78

فصل سوم:عدالت فقهی از نظر قرآن

3-1-بخش اول :عدالت فقهی از نظر قرآن 80

3-1-1- ادله قاعده عدالت 80

3-1-1-1- کتاب 80

3-1-1-2-سنت 81

3-1-1-3- اجماع 82

3-1-1-4-عقل 82

3-1-1-5- سیره عقلاء 82

3-1-2- عدل اجتماعی در آیات قرآن 83

3-1-3- عدل؛ هدف نبوت و مبنای معاد 83

3-1-4- عدل اخلاقی در آیات قرآن 83

3-1-5- عدل تکوینی در آیات قرآن 84

3-1-6-عدل تشریعی در آیات قرآن 84

3-1-7-رابطه عدل با دیگر اصول دین از نظر قرآن 85

فصل چهارم: بررسی موارد شرط قاعده عدالت

4-1- بررسی موارد شرط قاعده عدالت 87

4-1-1- بررسی شرط عدالت در قاضی 87

4-1-2- بررسی شرط عدالت در قاضی تحکیم 88

4-1-3- بررسی شرط عدالت در شاهد 88

4-1-4- بررسی شرط عدالت در طلاق 92

4-1-5- بررسی شرط عدالت در امام مسلمین در دوره غیبت 93

4-1-6- بررسی شرط عدالت در امر ولی و قیم بر اطفال 94

4-1-7- بررسی شرط عدالت در متولی وقف 94

4-1-8- بررسی شرط عدالت در امر به معروف و نهی از منکر 95

نتیجه گیری 97

پیشنهادات 100

فهرست منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word بررسی فقهی وحقوقی آثار فرهنگی – تاریخی ( فقه امامیه و حقوق ایران )

دانلود فایل ورد Word بررسی فقهی وحقوقی آثار فرهنگی – تاریخی ( فقه امامیه و حقوق ایران )

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 289 کیلو بایت

تعداد صفحات : 160

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی فقهی وحقوقی آثار فرهنگی– تاریخی

( فقه امامیه و حقوق ایران )

آنچه انسان به دریافتن آن از راه توجه به آثار دعوت می شود تنها تجربیات زندگی مادی گذشتگان نیست بلکه درک سنت الهی است که ثابت و ملاک صحت و سقم عمل هر قوم است. این ملاحظه موجب عبرت و عبرت موجب هدایت انسان می گردد

به رغم ارزش معنوی آثار فرهنگی، تاریخی و جایگاه مهم آن ها در هویت یابی ملی و تاریخی ما ، این آثار همواره در معرض بی توجهی و گاه نابودی قرار دارند. عوامل بی توجهی به میراث فرهنگی یا غارت و تخریب آنها را می توان در نگرش های فرهنگی، اوضاع نامناسب اقتصادی ، ضعف نظام حفاظتی و نارسایی ها و كمبود قوانین جستجو كرد .

ما درصدد بیان احكام و قوانین فقهی و حقوقی آثار فرهنگی - تاریخی و نارسایهای موجود در آن هستیم .عدم آگاهی از این احكام و تزاحم بین مالكیت عمومی و مالكیت خصوصی نیز یكی از بحث برانگیزترین موضوعات در این زمینه است كه آثار علمی آن در خصوص بزه تخریب آثار فرهنگی - تاریخی مشهود است .

كشور ما از نظر دارا بودن میراث فرهنگی- تاریخی، از جمله غنی ترین كشورهای جهان است، اما این آثار همواره در معرض تخریب عمدی یا بی اعتنایی و فراموشی بوده اند . در سال های اخیر موضوع میراث فرهنگی و لزوم حفاظت از ان، بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است، با این حال به دلایل گواناگون ، این آثار روز به روز كم تر و از حافظه تاریخی ما ناپدید می شوند. وجود قوانین داخلی برای حفاظت از آثار تاریخی- فرهنگی ، مفید ، اما غیر كافی است ، به ویژه كه این قوانین خود دارای كاستی ها و نواقصی هستند. حفاظت از میراث پیشینیان، نه تنها مستلزم وجود قوانین كافی و عملكرد درست دستگاه های دولتی است، بلكه ایجاد آگاهی و نگرش درست در میان مردم، عزمی ملی را می طلبد.

واژه های كلیدی : میراث فرهنگی ، اموال فرهنگی ، آثار باستانی ، احكام فقهی و قوانین حقوقی.

مقدمه :

آثار فرهنگی تاریخی به عنوان زیر بنای فرهنگ جامعه ، پشتوانه ی معنویت و موجودیت و شناسنامه و سند هویت ملی هر ملت محسوب می شود و طیفی گسترده دارد که تمامی دستاوردهای انسان را در جریان تاریخ در بر می گیرد. بنابراین حفظ و حراست از آثار فرهنگی تاریخی و همچنین تدوین مقررات کیفری در جهت مقابله با مجرمان و رساندن صحیح و سالم این آثار به نسل های آینده ، ضرروتی اجتناب ناپذیر است.

مساله ای که به آن پرداخته خواهد شد؛ این است که در این تحقیق بر آنیم كه رویكرد فقه و حقوق را نسبت به آثار فرهنگی – تاریخی مورد تجزیه وتحلیل قرار دهیم كه اولاً از منظر فقهی وحقوقی چگونه به آثار فرهنگی - تاریخی پرداخته شده است ؟ ثانیاً چگونه می توان از رویكرد فقه و حقوق نسبت به آثار فرهنگی – تاریخی در زمینه حفظ و حراست ، حمایت وگسترش این آثار بهره جست ؟ از آنجا که کشور عزیز ما دارای تمدن باستانی بوده و ابینه و امکنه تاریخی فرهنگی فراوانی را در خود به یادگار دارد لذا امکان بهره برداری و سود آوری فراوانی از طریق این گنجینه ها وجود دارد اما به واسطه عدم محافظت و عدم اتخاذ سیاست های حمایتی موثر، آثار فرهنگی تاریخی کشور در معرض صدماتی واقع شده که این خود به کاهش گرایش افراد ملل گوناگون، در دیدار از آثار تاریخی ایران انجامیده است.

توجه به اهمیت حفظ آثار فرهنگی تاریخی و لزوم مطالعه پیگیر و عمیق در این مورد و احساس ضرورت برنامه ریزی جامع و دقیق در جوانب مختلف موضوع ، مخصوصاً بررسی فقهی وحقوقی و مقررات کیفری، لزوم مطالعه ی موضوع را به اثبات می رساند. به ویژه در موقعیت کنونی که نسبت آثار فرهنگی - تاریخی از طریق وسایل ارتباط جمعی ، در اقصی نقاط ممالک دنیا به سهل ترین وجه ممکن تبلیغ و اطلاع رسانی شده و باعث اقبال عمومی به آنها می گردد.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

تقدیم به :‌ج

سپاسگزاری‌د

فهرست مطالب‌د

چكیده1

مقدمه2

فصل اول:کلیات

1- 1-كلیات4

1-1-1- بیان مسئله4

1-1-2- اهداف تحقیق5

1-1-3- جنبه نوآوری وجدید بودن تحقیق5

1-1-4- سوالات تحقیق6

1-1-5- روش تحقیق6

1-1-6- طرح تحقیق6

1-2- مفاهیم و تعاریف7

1-2-1- اموال فرهنگی- آثار فرهنگی7

1-2-2- میراث فرهنگی12

1-2-3- آثار تاریخی ، ملی و مذهبی14

1-3-تاریخچه17

1-3-1- پیشینه تاریخی آثار فرهنگی - تاریخی17

1-3-2- تاریخچه تقنینی آثار فرهنگی - تاریخی21

فصل دوم: بررسی آثار فرهنگی- تاریخی از منظر حقوقی

2- بررسی آثار فرهنگی - تاریخی از منظر حقوقی30

2-1- لطمه به آثار فرهنگی - تاریخی31

2-1-2- تخریب آثار فرهنگی- تاریخی32

2-2-انتقال غیر قانونی آثار فرهنگی- تاریخی46

2-2-1- سرقت آثار فرهنگی- تاریخی و مداخله در آن46

2-2-2- انتقال غیر قانونی آثار غیر منقول تاریخی-فرهنگی55

2-2-3-حفاری و کاوش غیر مجاز به قصد تحصیل آثار تاریخی– فرهنگی58

2-2-4- قاچاق آثار تاریخی - فرهنگی65

2-3- تصرف غیر مجازآثار تاریخی- فرهنگی73

2-3-1- تجاوز به آثار غیر منقول ثبت شده در فهرست آثار ملی74

2-3-2-تحصیل اتفاقی آثار تاریخی- فرهنگی و خودداری از تحویل آنها77

2-3-3- ساخت و فروش نمونه تقلبی آثار فرهنگی-تاریخی80

فصل سوم:بررسی آثار فرهنگی- تاریخی از منظر فقهی

3-بررسی آثار فرهنگی- تاریخی از منظر فقهی86

3-1- دیدگاه کلی اسلام نسبت به اهمیت و ارزش آثار فرهنگی86

3-1-1- اهمیت آثار فرهنگی- تاریخی در قرآن87

3-1-2- نگاه قرآن به آثار تاریخی88

3-1-3- جهان گردی در بررسی قرآنی91

3-1-4- انفال و میراث فرهنگی از دیدگاه اسلام95

3-1-5-احكام خمس گنج و آراء مراجع تقلید در این زمینه97

3-2-آثار فرهنگی- تاریخی از دیدگاه معصومین علیه السلام104

3-2-1- نگهداری از پیراهن خونین علی (ع)105

3-2-2- برخورد امام علی (ع) با میراث فرهنگی106

3-2-3- گردش گری وعبرت از آثار فرهنگی-تاریخی از نظر معصومین107

3-3- تعارض مالکیت خصوصی اشخاص با حقوق عمومی در ارتباط با آثار فرهنگی-تاریخی118

3-3-1- قاعده ی تسلیط120

3-3-2- مبانی فقهی این قاعده120

3-3-3- مفاد قاعده تسلیط124

3-3-4 موارد انطباق اصول و مواد قانونی با قاعده تسلیط126

3-4-حل تعارض127

3-4-1- قاعده لاضرر127

3-4-2- قاعده فقهی «مصلحت»132

نتیجه گیری139

فهرست منابع145

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word بررسی دفینه (گنج) از دیدگاه فقهای امامیه و حقوق موضوعه ایران

دانلود فایل ورد Word بررسی دفینه (گنج) از دیدگاه فقهای امامیه و حقوق موضوعه ایران

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 1.091 مگا بایت

تعداد صفحات : 140

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

گنج (دفینه) مالی است که در زمین، درخت، کوه یا دیوار پنهان باشد و کسی آن را پیدا کند و طوری باشد که به آن گنج گویند. اکثر فقها بر این حکم که بیان کننده تعریفی از گنج است اتفاق نظر دارند. "کنز به معنی روی هم نهادن مال و نگهداری آن است و در اصل این لغت از کنز خرما گرفته شده و زمان آن فصلی است که در آن خرما ذخیره می‌‌شود. و "یکنزون" در آیهء کنز به معنی " یدخرون" و در آیهء " لولا انزل علیه کنز" به معنی مال عظیم است." در اصطلاح حقوق مدنی مالی است که در زمین یا بنائی دفن شده و برحسب اتفاق و تصادف پیدا شود. ماده 173 قانون مدنی دفینه (و به اصطلاح فقهی ، کنز) با «لقطة» موارد مشترکی پیدا می‌کند. گنج به مالی اطلاق می شود که در زمین، کوه، دیوار و ... پنهان باشد و در صورت رسیدن قیمت آن به حد نصاب باید خمس آن مال را پرداخت کرد تا بتوان آن مال را تملک کرد و در صورت به حد نصاب نرسیدن برای تصاحب آن حتی نیاز به پرداخت خمس هم نیست. این نوع نگاه به گنج در مسایل فقهی و رسالات توضیح المسایل می تواند مشکلاتی را در زمینه مقابله با تاراج میراث فرهنگی کشور عزیزمان به وجود آورد؛ جا دارد در عصر حاضر که اهمیت آثار میراث فرهنگی بر همگان روشن است و مبین فرهنگ اصیل و کهن کشورمان می باشد؛ مسئولین ذیربط با تعامل بیشتر با آیات عظام سعی در اصلاح و گرفتن و گرفتن استفتائات جدید در این زمینه داشته باشند تا بتوان قاطعیت عمل بیشتر و با صلابت تری را در مقابل تاراج فرهنگ کشورمان داشته باشیم.

واژگان کلیدی: حقوق ایران، فقه امامیه، کنز، گنج، مال اندوزی.

عنوان صفحه

چكیده1

مقدمه2

فصل اول: کلیات

1- كلیات4

1-1- طرح تحقیق4

1-1-1- بیان مسأله4

1-1-2- پرسش تحقیق4

1-1-3- فرضیه‌های تحقیق5

1-1-4- اهداف تحقیق5

1-1-5- سوابق تحقیق5

1-1-6- جنبه نوآوری تحقیق5

1-1-7- روش تحقیق6

1-1-8- محدودیت‌ها و مشكلات6

1-2- مفاهیم6

1-2-1- معنای لغوی گنج (کنز) و دفینه6

1-2-2- معنا و مفهوم اصطلاحی گنج (کنز) و دفینه8

فصل دوم: کنز در آیات و روایات

2- کنز در آیات و روایات13

2-1- آیات و روایات کنز13

2-2- مراد از آیهء کنز چه کسانی هستند؟14

2-3- تعیین مقدار در کنز15

2-4- استقلال کنز از زکات17

2-4-1- زکات مال التجاره20

2-4-2- زکات اوراق نقدی21

2-4-2-1- انواع پول از دیدگاه شهید صدر(ره)22

2-4-4- کنز و طرفداران آن در صدر اسلام25

2-4-5- آثار اقتصادی کنز در جامعه29

2-5- گنج اندوزی از منظر قرآن31

2-5-1-کنز در قرآن و ارزشگذاری آن32

فصل سوم: کنز در فقه امامیه

3- کنز در فقه امامیه41

3-1- منابع خمس41

3-1-1- مشترکات شیعه و سنی در موارد خمس50

3-1-1-1- غنایم جنگی50

3-1-1-2-معادن50

3-1-1-3- گنج یا دفینه50

3-2- بررسی فقهی احکام کنز (ثروت) و زراندوزی51

3-2-1- ادلّۀ وجوب زکات بر اوراق مالیه55

3-2-2- نظر فقهاء مذاهب اربعه با ادلۀ ایشان56

3-3- دیدگاه فقهای امامیه در خصوص کنز (دفینه یا گنج)58

3-3-1- دفینه (گنج)58

3-3-1-1-موضوع‌شناسی خمس گنج58

3-3-1-2- دیدگاه‌هایی مربوط به مسکوک بودن گنج59

3-3-1-3- معیار شناخت موضوع60

3-3-1-4- بیان دیدگاه های فقهای امامیه61

3-3-2- معدن68

3-3-2-1- معادن از دیدگاه فقها71

3-3-2-2- ضرورت طرح دیدگاههای حقوقی دربارۀ معادن72

3-3-2-3- نظریات فقهی دربارۀ معادن73

3-3-2-4- ردّ دلایل و قول به اشتراک معادن85

3-3-2-5- راههای ثبوت حق ویژه در معادن87

3-3-2-6- سرچشمۀ حق ویژه در معدن و حکم خمس آن88

3-3-3- غوض و گنج دریایی89

3-3-3-1- موضوعشناسی جواهر دریایی89

3-3-3-2- نصاب معدن دریایی91

3-3-3-3- عنبر93

3-3-3-4- ثروتهای دریایی95

3-3-3-5- تعیین موضوع خمس در ثروتهای دریایی96

3-3-3-6- سایر نظرات فقهی97

3-3-4- نصاب در گنج100

3-3-5- ویژگیهای مشترک معدن، گنج و جواهر دریایی108

3-3-6- پاسخ تعارض روایات خمس گنج با روایات انفال111

فصل چهارم:کنز در حقوق ایران

4- کنز در حقوق ایران116

4-1- قوانین مربوط به گنج، معدن و حفر116

4-2- قوانین جزایی حوزه میراث‏فرهنگی‏123

نتیجه گیری131

پیشنهادات132

فهرست منابع136

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل PDF مقاله تعقیب حداکثر توان (mppt) در توربین بادی pmsg

دانلود فایل PDF مقاله تعقیب حداکثر توان (mppt) در توربین بادی pmsg

دسته بندی : برق

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 910 کیلو بایت

تعداد صفحات : 13

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نوع فایل :PDF

تعداد صفحات :13

چکیده

برای استحصال حداکثر توان از باد در سیستم تبدیل انرژی بادی، به علت طبیعت غیرخطی این سیستم ، بکارگیری سیستم ردیاب نقطه حداکثر توان امری ضروری است . این سیستم کنترلی ، نقطه کار توربین بادی را به گونه ایی تعیین میکند که سرعت رتور در نقطه بهینهخود قرار گر فته و توربین ماکزیمم توان بیشینه خود را تولید میکند . جهت ردیابی نقطه حداکثر توان در سیستم بادی، تکنیکهای مختلفزیادی استفاده شده اند که بیشتر این روشها بر اساس منحنی حداکثر توان توربین و پروفایل سرعت باد کار میکنند . این مقاله مقایسه جامعی بین روش های مختلف استخراج حداکثر توان از سیستم های توربین بادی انجام می دهد و نگاه انتقادی بر روی نقاط ضعف و قوت آن ها دارد و می تواند به عنوان مرجعی برای تحقیقات بعدی در این زمینه محسوب شود . این روش ها شامل الگوریتم های مختلف MPPT در توربین های بادی می باشند که در حالت کلی عبارتند از : روش کنترل نسبت سرعت نوک توربین، روش کنترلی بازخورد سیگنال قدرت، روش کنترل گشتاور بهینه توربین و روش تغییر و مشاهده

واژگان کلیدی

ردیابی نقطه بیشینه توان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد مقایسه عملکرد ژنراتورهای (DFIG) و (PMSG) در سیستم توربین بادی با در نظر گرفتن (MPPT)

دانلود فایل ورد مقایسه عملکرد ژنراتورهای (DFIG) و (PMSG) در سیستم توربین بادی با در نظر گرفتن (MPPT)

دسته بندی : برق

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 5.852 مگا بایت

تعداد صفحات : 109

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در نیمه‌ی دوم قرن نوزدهم میلادی تحولات تازه‌ای در استفاده از انرژی باد به وجود آمد و آن استفاده از انرژی باد جهت تولید الکتریسیته بود، توربین‌های بادی ساخته شد که انرژی باد را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کرد [1]. در ابتدا تولید الکتریسیته از باد به دو دلیل عمده مقرون به صرفه نبودن نسبت به سوخت­های فسیلی و یکسان نبودن پتانسیل باد در همه مناطق، چندان مورد توجه قرار نگرفت. در سال 1973 میلادی و با به وجود آمدن بحران نفتی، بهره‌برداری از انرژی باد به عنوان یکی از منابع انرژی آغاز گردید [1] که با افزایش بازدهی و قابلیت اطمینان توربین‌های بادی، روند نصب و بهره‌برداری از توربین‌های بادی افزایش پیدا کرد [1]. امروزهبا پیشرفت فناوری، توربین‌های بادی با قدرت چندین مگاوات تولید می‌شوند و به صورتمجتمع در مزارع بادی به کار می‌روند. کشورهای آمریکا، آلمان، دانمارک و اسپانیا از جمله کشورهایی هستند که بیش‌ترین توان را از انرژی باد تولید می­کنند. استفاده از انرژی باد برای تولید برق در کشور ما، در سال 1372 با خرید دو توربین 500 کیلوواتی سه پره ساخت شرکت نرد تانک دانمارک توسط سازمان انرژی اتمی و نصب آن‌ها در منجیل آغاز گردید [1].

فهرست مطالب

فصل اول-مقدمه2

1-1-مقدمه2

1-2-آمار نیروگاه بادی نصب شده در ایران و جهان2

1-3-کلیات تحقیق5

1-4-هدف تحقیق6

فصل دوم-انرژی بادی و روابط حاکم بر توربین بادی و انواع ژنراتورهای توربین بادی و روابط آنها و انواع روشهای کنترل9

2-1-مقدمه9

2-2-معادلات پایه مربوط به انرژی باد10

2-3-محاسبه‌ی توان استخراجی از باد11

2-4-محاسبه‌ی ضریب توان روتور15

2-5-انواع ساختارهای توربین بادی15

2-5-1-توربین‌های بادی سرعت ثابت با راه‌انداز نرم16

2-5-2-توربین‌های بادی سرعت متغیر17

2-5-2-1- ژنراتور القائی از دو سو تغذیه18

2-5-2-2- ژنراتور سنکرون20

2-6-مقایسه ژنراتور های به‌کاررفته در صنعت22

2-7-مدلسازی ژنراتور القائی از دو سو تغذیه24

2-7-1-مدل قاب مرجع سنکرون برای ژنراتور القائی از دو سو تغذیه24

2-8-مدلسازی ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم30

2-8-1-مدل قاب مرجع سنکرون برای ماشین سنکرون مغناطیس دائم30

2-9- روشهای کنترل کانورتر طرف ژنراتور القائی از دو سو تغذیه و ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم و کانورتر طرف شبکه34

2-9-1-کنترل کانورتر طرف ژنراتور القائی از دو سو تغذیه34

2-9-2-کنترل کانورتر طرف ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم35

2-9-3-کنترل کانورتر طرف شبکه36

2-9-4-روش کنترل ردیابی ماکسیمم توان (MPPT)37

2-10-محدودیتهای شبکه در موقع بروز خطا در شبکه37

2-11-نتیجه­گیری38

فصل سوم-اعمال کنترل بر روی کانورتر طرف شبکه و کانورتر طرف ژنراتور و روش کنترل ردیابی ماکسیمم توان41

3-1-مقدمه41

3-2-روش‌های کنترل برای سیستم مورد نظر41

3-2-1-اعمال کنترل ولتاژ جهتدار (VOC)برای کنترل کانورتر طرف شبکه41

3-2-2-ایجاد سیگنال مدولاسیون برای کلید زنی PWM. 46

3-2-3- اعمال کنترل میدان جهت دار (FOC) برای کانورتر طرف ژنراتور القائی از دو سوتغذیه49

3-2-4- روش کنترل ردیابی ماکسیمم توان (MPPT) برای کانورتر طرف ژنراتور القائی ازدو سو تغذیه54

3-2-5- اعمال کنترل میدان جهت دار (FOC) برای کانورتر طرف ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم56

3-2-6-روش کنترل ردیابی ماکسیمم توان (MPPT) برای کانورتر طرف ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم59

فصل چهارم-نتایج شبیه­سازی62

4-1-مقدمه62

4-2-بررسی عملکرد سیستم در موقع تغییرات سرعت باد62

4-2-1-عملکرد ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم در موقع تغییرات سرعت باد64

4-2-2-عملکرد ژنراتور القائی از دو سو تغذیه در موقع تغییرات سرعت باد71

4-2-3-بررسی شبکه مورد مطالعه در موقع تغییرات سرعت باد77

4-3-بررسی عملکرد سیستم در موقع بروز خطای سه فاز در شبکه79

4-3-1-بررسی عملکرد ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم در موقع بروز خطا81

4-3-2-بررسی عملکرد ژنراتور القائی از دو سو تغذیه در موقع بروز خطا83

4-3-3-. بررسی شبکه مورد مطالعه در موقع بروز خطا86

فصل پنجم-نتیجه گیری و پیشنهاد ادامه کار89

5-1- نتیجه گیری89

5-2- پیشنهادات90

منابع و مآخذ92

چکیده انگلیسی 97

فهرست جداول

جدول ‏1‑1: ظرفیت نصب شده در نیروگاه منجیل و رودبار4

جدول ‏1‑2: ظرفیت نصب شده نیروگاه بینالود4

جدول ‏2‑1: مزایا و معایب انواع ژنراتورها23

جدول ‏4‑1: پارامتر های توربین بادی مورد مطالعه64

جدول ‏4‑2: پارامتر ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم مورد مطالعه70

جدول ‏4‑3: پارامتر ژنراتور القائی از دو سو تغذیه مورد مطالعه76

جدول ‏4‑4: پارامترهای شبکه مورد مطالعه77

جدول ‏5‑1: مقایسه کلی مابین ژنراتور سنکرون و ژنراتور القائی90

فهرست اشکال

شکل ‏1‑1: رشد انرژی باد در تولید انرژی3

شکل ‏2‑1: شکل یک توربین بادی با جزئیات10

شکل ‏2‑2: جریان باد در اطراف توربین12

شکل ‏2‑3: نمودار ضریب عملکرد روتور14

شکل ‏2‑4: توربین بادی سرعت ثابت با راه‌انداز نرم17

شکل ‏2‑5: توربین بادی سرعت متغیر از نوع ژنراتور القائی از دو سو تغذیه (DFIG)18

شکل ‏2‑6: نحوه­ی اتصال ژنراتور سنکرون به شبکه21

شکل ‏2‑7: مدار معادل محور ماشین سنکرون مغناطیس دائم32

شکل ‏2‑8: حاشیه عملکرد ژنراتور توربین بادی در اثر خطای کاهش ولتاژ بر اساس استاندارد NERC 38

شکل ‏3‑1: ساختار کانورتر منبع ولتاژ طرف شبکه42

شکل ‏3‑2: دیاگرام فازوری از کانورتر طرف شبکه46

شکل ‏3‑3: شکل موج مدولاسیون PWM47

شکل ‏3‑4: ساختار کنترل ولتاژ جهت دار (VOC) برایکانورتر طرف شبکه49

شکل ‏3‑5: ساختار کنترل میدان جهت دار (FOC) برای کانورتر طرف ژنراتور القائی از دو سو تغذیه54

شکل ‏3‑6: منحنی ... 55

شکل ‏3‑7: دیاگرام فازوری روش کنترل میدان جهت دار (FOC)57

شکل ‏3‑8: ساختار روش کنترل میدان جهت دار (FOC) برای کانورتر طرف ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم57

شکل ‏3‑9: پارامتر های ضریب توان ( )توربین بادی59

شکل ‏3‑10: ساختار کنترل نسبت سرعت نوک ()60

شکل ‏4‑1: نحوه­ی اتصال ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم به شبکه62

شکل ‏4‑2: نحوه­ی اتصال ژنراتور القائی از دو سو تغذیه به شبکه63

شکل ‏4‑3: بلوک توریبن بادی استفاده شده63

شکل ‏4‑4: نمودار تغییرات سرعت باد64

شکل ‏4‑5: گشتاور اعمال شده به ژنراتور سنکرون65

شکل ‏4‑6: گشتاور خروجی (الکترومغناطیسی) ژنراتور سنکرون65

شکل ‏4‑7: سرعت مرجع ژنراتور سنکرون اعمال شده به کانورتر طرف ژنراتور66

شکل ‏4‑8: سرعت الکتریکی واقعی ژنراتور سنکرون66

شکل ‏4‑9: توان خروجی توربین بادی (Pref)67

شکل ‏4‑10: توان خروجی واقعی ژنراتور سنکرون67

شکل ‏4‑11: جریان مؤلفه‌ی استاتور ژنراتور سنکرون68

شکل ‏4‑12: تغییرات جریان سه فاز استاتور69

شکل ‏4‑13: تغییرات گشتاور مکانیکی ژنراتور القائی در موقع تغییر سرعت باد71

شکل ‏4‑14: تغییرات گشتاور خروجی (الکترومغناطیسی) ژنراتور القائی72

شکل ‏4‑15: سرعت روتور ژنراتور القائی72

شکل ‏4‑16: توان مرجع کانورتر طرف ژنراتور القائی73

شکل ‏4‑17: تغییرات توان اکتیو و توان راکتیو استاتور ژنراتور القائی73

شکل ‏4‑18: جریان مؤلفه‌ی روتور ژنراتور القائی74

شکل ‏4‑19: تغییرات جریان سه فاز رو تور ژنراتور القائی74

شکل ‏4‑20: تغییرات جریان سه فاز استاتور ژنراتور القائی74

شکل ‏4‑21: فرکانس استاتور ژنراتور القائی در موقع تغییر سرعت باد75

شکل ‏4‑22: ولتاژ شبکه مورد مطالعه77

شکل ‏4‑23: جریان شبکه مورد مطالعه78

شکل ‏4‑24: ولتاژ و جریان یک فاز از شبکه مورد مطالعه78

شکل ‏4‑25: ولتاژ لینک DC مربوط به ژنراتور سنکرون79

شکل ‏4‑26: ولتاژ لینک DC مربوط به ژنراتور القائی79

شکل ‏4‑27: ژنراتور سنکرون همراه با شبکه در موقع بروز خطای سه فاز در شبکه80

شکل ‏4‑28: ژنراتور القائی همراه با شبکه در موقع بروز خطای سه فاز در شبکه80

شکل ‏4‑29: تغییرات ولتاژ لینک DC ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم در موقع بروز خطا81

شکل ‏4‑30: تغییرات سرعت روتور ژنراتور سنکرون در موقع بروز خطا81

شکل ‏4‑31: تغییرات گشتاور الکترومغناطیسی ژنراتور سنکرون در موقع بروز خطا82

شکل ‏4‑32: تغییرات توان خروجی ژنراتور سنکرون در موقع بروز خطا82

شکل ‏4‑33: تغییرات جریان سه فاز استاتورژنراتور سنکروندر موقع بروز خطا83

شکل ‏4‑34: تغییرات ولتاژ لینک DC ژنراتور القائی در موقع بروز خطا83

شکل ‏4‑35: تغییرات سرعت روتور ژنراتور القائی در موقع بروز خطا84

شکل ‏4‑36: تغییرات گشتاور الکترومغناطیسی ژنراتور القائی در موقع بروز خطا84

شکل ‏4‑37: تغییرات توان خروجی ژنراتور القائی در موقع بروز خطا85

شکل ‏4‑38: تغییرات جریان سه فاز روتور ژنراتور القائی در موقع بروز خطا85

شکل ‏4‑39: تغییرات جریان سه فاز استاتور ژنراتور القائی در موقع بروز خطا86

شکل ‏4‑40: ولتاژ شبکه مورد مطالعه در موقع بروز خطا86

شکل ‏4‑41: تغییرات جریان سه فاز شبکه مورد مطالعه در موقع بروز خطا87

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word مطالعه تطبیقی حق حبس در معاملات معاوضی در حقوق ایران و فقه اسلامی

دانلود فایل ورد Word مطالعه تطبیقی حق حبس در معاملات معاوضی در حقوق ایران و فقه اسلامی

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 281 کیلو بایت

تعداد صفحات : 123

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 123 صفحه
یکی از شیوه های ضمانت انجام تعهدات قراردادی اعمال حق حبس می باشد. حق حبس را ناشی از تقابل عوضین و معاوضی بودن قراردادهای معوض دانسته اند که موجب می گردد مادامی که یک طرف اقدام به اجرای تعهد قراردادی ننموده، طرف مقابل از اجراء قرارداد خودداری نماید و در صورت امتناع هر دو طرف در اجبار متعهد یا متعهد له یا هر دو اختلاف نظر وجود دارد. به هر حال در عقودی نظیر بیع و اجاره، در همه نظام های حقوقی، حق حبس اجراء می‌گردد، بی تردید تحقق هر عقد و قرارداد، هم موجد تعهدات و تكالیفی بر طرفین آن است و هم حقوق و اختیاراتی به آنها می دهد. حق حبس از جمله حقوقی است كه غالباً در معاملات معوض به وجود می آید. شاید در ابتدای امر توهم گردد كه این تعبیر یك اصطلاح حقوقی صرف باشد كه در مكاتب مختلف حقوقی به كار می رود، حال آنكه از دیرباز در میان فقیهان مطرح شده و به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است؛ در متن حاضر تلاش گردیده مشکلاتی که ممکن است در ارتباط با تعهدات متعاقدین بوجود آید و مباحثی که راجع به حق حبس، کیفیت ایجاد و اسقاط آن، شرایط استفاده کننده از حق حبس و چگونگی به پایان دادن حق حبس را طرح و احکامی که با قواعد و مقررات پذیرفته شده در نظام حقوقی ما سازگار است، برای آنها ذکر شود. این اثر در فصل نخست به بیان مفهوم حق حبس و سایر مفاهیم اصلی پژوهش و در فصل دوم به تبیین ماهیت و مبانی حق حبس از دیدگاه حقوقی و فقهی پرداخته است و در فصل سوم به برخی از موارد پیدایش حق حبس از دیدگاه فقه و حقوق اسلامی و در فصل پایانی آثار اعمال حق حبس و موجبات زوال آن را مورد بررسی قرار داده است. و در نهایت از بیان این موارد به این نتیجه رسیده که بیع زائیده¬ی تحقق عقود معاوضی و حق حبس، وسیله¬ای اجباری برای اجرای عقود و به عبارتی دیگر ارمغان همبستگی میان دو عوض در قراردادهای معوض و تبادل عوضین می-باشد.
واژگان کلیدی: حق حبس، عقود معاوضی، فقه، حقوق.

مقدمه ۲
کلیات 6
تاریخچه حق حبس ۸
فصل اول: مفهوم حق حبس و سایر مفاهیم اصلی پژوهش
۱-۱- مفهوم حق حبس ۱۰
۱-۱-۱- تعریف حق ۱۰
۱-۱-۲- مفهوم حبس در لغت ۱۰
۱-۱-۳- مفهوم اصطلاحی حبس 11
۱-۱-۳-۱- معنای مصطلح حبس در فقه شیعه ۱۱
۱-۱-۳-۲- معنای اصطلاحی حبس در حقوق مدنی ایران و مواد مربوطه ۱۲
۱-۲- سایر مفاهیم مرتبط با حق حبس ۱۴
۱-۲-۱- مورد عقد (عوض و معوّض) ۱۴
۱-۲-۲- شرایط عوض و معوض ۱۶
۱-۲-۳- عقد یا معامله معاوضی 18
۱-۲-۳-۱- مفهوم و تعریف عقد ۱۸
۱-۲-۳-۱-۱- مفهوم لغوی عقد ۱۹
۱-۲-۳-۱-۲- مفهوم اصطلاحی عقد ۱۹
۱-۲-۳-۱-۳- مفهوم لغوی معامله۲۰
۱-۲-۳-۲- ماهیت و ارکان تشکیل دهنده عقد ۲۱
۱-۲-۳-۲-۱- ماهیت عقد ۲۱
۱-۲-۳-۲-۱-۱- تعاریف عقد درفقه و حقوق ۲۱
۱-۲-۳-۲-۱-۲- ماهیت عقد در فقه عامه 21
۱-۲-۳-۲-۱-۳- ماهیت عقد در حقوق موضوعه ۲۲
۱-۲-۳-۲-۲- ماهیت معامله ۲۳
۱-۲-۳-۲-۲-۱- در مفهوم عام ۲۳
۱-۲-۳-۲-۲-۲- در مفهوم خاص ۲۳
۱-۲-۳-۲-۲-۳- در مفهوم اخص ۲۳
۱-۲-۳-۲-۳- تعریف معامله معاوضی 24
۱-۲-۳-۲-۴- شرایط معامله معاوضی ۲۴
۱-۲-۴- عقد معوض و عقد غیر معوض ۲۴
۱-۲-۴-۱- تعریف عقد معاوضی ۲۵
۱-۲-۴-۱-۱- ویژگی های عقود معاوضی ۲۶
۱-۲-۴-۱-۲- آثار معاوضی بودن عقد 26
۱-۲-۴-۱-۳- فایده تشخیص عقود معوض ۲۹
۱-۲-۴-۲- تعریف عقد غیر معاوضی ۲۹
۱-۲-۴-۲-۱- معیار تشخیص عقود غیر معوض ۲۹
۱-۲-۴-۲-۲- اقسام عقود غیر معاوضی ۳۱
۱-۲-۴-۳- تفاوت بین عقد معوض و غیر معوض بر مسئله شرط عوض ۳۱
۱-۲-۴-۴- تفاوت این دو نوع عقد از جهت آثار حقوقی ۳۵
۱-۲-۴-۵- نتیجه گفتار حاظر 35
۱-۲-۵- تسلیم و تسلم ۳۶
۱-۲-۵-۱- تعریف تسلیم و تسلم ۳۶
۱-۲-۵-۲- ماهیت و مبنای حقوقی تسلیم و تسلم ۳۷
فصل دوم: ماهیت و مبانی حق حبس از دیدگاه حقوقی و فقهی
۲-۱- بررسی ماهیت حق حبس ۳۹
۲-۱-۱- بحث مقدماتی در بیان حق ۳۹
۲-۱-۲- ماهیت حق حبس 39
۲-۱-۳- تبیین ماهیت حق حبس از دیدگاه علمای فقه و حقوق ۴۰
۲-۱-۴- شناخت ماهیت حق حبس ۴۲
۲-۱-۵- مطالعه تطبیقی در فقه عامه ۴۴
۲-۲- مبانی حق حبس در فقه امامیه و حقوق ایران ۴۴
۲-۲-۱- بررسی مبانی حق حبس از دیدگاه علمای شیعه ۴۴
۲-۲-۲- بررسی مبانی حق حبس از دیدگاه دکترین حقوق مدنی ایران ۴۷
۲-۳- چگونگی پایان دادن به تنازع ناشی از حق حبس ۴۸
فصل سوم :موارد پیدایش حق حبس و شروط آن از دیدگاه حقوقی و فقهی
۳-۱- شرایط پیدایش حق حبس 53
۳-۱-۱- موجدات حق حبس ۵۳
۳-۱-۱-۱- انعقاد عقد بیع صحیح میان بایع و مشتری ۵۳
۳-۱-۱-۲- واجب التسلیم بودن تعهدات طرفین عقد ۵۴
۳-۱-۱-۳- لزوم همزمانی تعهدات طرفین عقد ۵۴
۳-۱-۱-۴- حق حبس هنگام حلول اجل ۵۴
۳-۱-۱-۵- تعهدات بایع و مشتری مرکب از حال و مؤجل ۵۵
۳-۱-۲- تبیین محدوده¬ی حق حبس در حقوق ایران و فقه امامیه ۵۵
۳-۱-۲-۱- حق حبس یک استثناء است ۵۶
۳-۱-۲-۲- دامنه جریان حق حبس محدود به عقود معاوضی است 56
۳-۱-۲-۳- دامنه جریان حق حبس وسیعتر از عقود معاوضی است ۵۷
۳-۱-۲-۴- محدوده حق حبس در قوانین ایران ۵۸
۳-۱-۳- شرایط حابس و محبوس ۵۸
۳-۱-۳-۱- در شرایط حابس ۵۸
۳-۱-۳-۲- در شرایط محبوس ۶۱
۳-۱-۳-۳- تکالیف حابس ۶۲
۳-۱-۳-۳-۱- حفظ و نگهداری محبوس ۶۴
۳-۱-۳-۳-۲- منافع محبوس در زمان حبس ۶۶
۳-۱-۴- بررسی وضعیت عین محبوسه در حین حبس ۶۸
۳-۱-۴-۱- انتفاع مشتری از مبیع در مدت حبس ۶۹
۳-۱-۴-۲- قبض مبیع بدون اذن بایع در مدت حبس 69
۳-۱-۴-۳- تصرفات متبایعین در موضوع حق حبس ۷۰
۳-۲- شرط حال بودن هر دو عوض در حق حبس ۷۱
۳-۲-۱- شرط حال بودن عوضین در حقوق مدنی ایران ۷۱
۳-۲-۲- شرط حال بودن عوضین از منظر فقهای امامیه 74
۳-۳- مشروط نبودن تسلیم به شرط ضمن عقد ۷۵
۳-۳-۱- مشروط نبودن تسلیم به شرط ضمن عقد در دکترین حقوق مدنی ۷۵
۳-۳-۲- مشروط نبودن تسلیم به شرط ضمن عقد در فقه امامیه ۷۶
۳-۳-۲-۱- اقسام شرط و تعاریف آن در فقه ۷۶
۳-۳-۲-۲- رابطه شرط با عقد ۷۷
فصل چهارم: آثار اعمال حق حبس و موجبات زوال آن
۴-۱- آثار اعمال حق حبس ۷۹
۴-۱-۱- شیوه اجرای حق حبس ۷۹
۴-۱-۲- امانی بودن ید در زمان اعمال حق حبس 80
۴-۱-۳- هزینه نگهداری از مال در دوره حبس ۸۰
۴-۱-۴- امکان اجبار حابس به تسلیم از سوی دادگاه ۸۱
۴-۱-۴-۱- آیا هر حق امتناع را باید حق حبس دانست ؟ 82
۴-۱-۴-۲- امتناع طرفین از تسلیم ۸۲
۴-۱-۴-۳- اولویت در تسلیم ۸۴
۴-۱-۵- تلف یکی از عوضین در دوره اعمال حق حبس ۸۵
۴-۱-۵-۱- شرایط اعمال قاعده تلف مبیع قبل از قبض ۸۷
۴-۱-۵-۲- تلف بعض از مبیع قبل از قبض ۸۸
۴-۱-۵-۳-آثار قاعده تلف مبیع قبل از قبض ۸۹
۴-۲- موجبات زوال حق حبس ۸۹
۴-۲-۱- اسقاط حق حبس ۸۹
۴-۲-۱-۱- اسقاط ضمنی در خود عقد ۸۹
۴-۲-۱-۲- اسقاط صریح یا ضمنی پس از عقد 90
۴-۲-۲- تسلیم عوض از سوی طرف معامله ۹۱
۴-۲-۲-۱- تسلیم تمام عوض ۹۱
۴-۲-۲-۲- تسلیم جزئی از عوض ۹۲
۴-۲-۳- نتیجه گیری و جمع بندی در مورد حق حبس مدنی ۹۳
۴-۳- عدم تأثیر فوت یا حجر حابس در حق حبس ۹۴
۴-۳-۱- وجود حق حبس پس از فوت حابس و انتقال به ورثه ۹۵
۴-۳-۲- قابلیت استناد به حق حبس علیه قائم مقام مشتری و اشخاص ثالث ۹۷
۴-۳-۳-تأثیر حجر حابس یا ورشکستگی او در حق حبس ۹۸
۴-۳-۳-۱- آثار حکم ورشکستگی حابس نسبت به طلبکاران ۹۸
۴-۳-۳-۱-۱- منع تعقیب انفرادی ۹۸
۴-۳-۳-۱-۲- حال شدن دیون مؤجل 99
۴-۳-۳-۱-۳- منع دریافت خسارت تأخیر تأدیه از دیون ورشکسته ۱۰۰
۴-۳-۳-۲- آثار حکم ورشکستگی نسبت به شخص ورشکسته ۱۰۰
۴-۳-۳-۲-۱- منع مداخله ورشکسته در اموال خود ۱۰۰
۴-۳-۳-۲-۲- آثار حکم نسبت به معاملات ورشکسته ۱۰۲
۴-۳-۳-۲-۲-۱- معاملات قبل از تاریخ توقف ۱۰۲
۴-۳-۳-۲-۲-۲- معاملات بین تاریخ توقف تا صدور حکم ۱۰۳
۴-۳-۳-۲-۲-۳- معاملات بعد از صدور حکم ۱۰۴
نتیجه گیری۱۰۶
پیشنهاد۱۰۷
فهرست منابع ۱۰۸

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ دوشنبه 18 دی 1396 ] [ 1:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات