اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم با بهبود روابط انسانی در آموزشگاهم تعامل سازنده ای با دیگر عوامل مدرس

اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم با بهبود روابط انسانی در آموزشگاهم تعامل سازنده ای با دیگر عوامل مدرسه ایجاد نمایم؟

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 138 کیلو بایت

تعداد صفحات : 33

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم با بهبود روابط انسانی در آموزشگاهم تعامل سازنده ای با دیگر عوامل مدرسه ایجاد نمایم؟

چکیده

دربین نیروهای آموزش و پرورش، مدیران باید كسانی باشند كه با بردن نامشان به یاد خوبی، صفا، صداقت و تمامی فضایل اخلاقی افتاد.ولی متاسفانه در جامعه کنون فرهنگیان مشکلاتی وجود دارد که باعث می شود کاهی این موضوع نتیجه عکس بدهد. اینجانب رفعت هادیان مدیر آموزشگاه فاطمه الزهرا (س) شاهد دختران متوسطه دوم با راه حل هایی که در این اقدام پژوهی اجرا کردم در پایان زمانی که دانش آموزان و همکاران متوجه صداقت ودرستی تعامل بنده شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغییرات ایجاد کردند نگاه های سنگین گذشته وجود نداشت. و باعث تعامل بهتری می شد . درک واقعی همکار در شرایط مختلف عامل مهمی در بهبود روابط و تغییر دیدگاه نسبت به مدیر مدرسه گردید.

زمانی که مشکلی به وجود می آمد و بنده با کمال میل اداره کلاس یا هر موردی که مشکل را برطرف میکرد را قبول میکردم ،در برخورد های بعدی مشاهده می کردم که همکاران با چه تواضع و احترام خالصانه ای برخورد می نمودند. واین موارد منجر به این شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاری را د اشته باشم.

بنده به این مهم از طریق ایجاد و مدیریت مدرسه نامرئی رسیدم. در مدرسه نامرئی بود که توانستم ارتباط بهتری با دانش آموزان و تعامل خوبی با همکارانم ایجاد کنم. و در جهت بهبود روابط انسانی در مدرسه کوشا باشم.

کلمات کلیدی :

مدیر- اقدام پژوهی- ارتباط مثبت-مدرسه نامرئی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

اقدام پژوهی : چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با ا

اقدام پژوهی : چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 32 کیلو بایت

تعداد صفحات : 37

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اقدام پژوهی : چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم

فهرست مطالب

چکیده. 5

مقدمه. 6

مقدمه و وضعیت موجود. 7

شواهد (1) مشاهده. 8

فن آوری واطلاعات چیست ؟. 8

مصاحبه. 9

جمع آوری اطلاعات. 9

ج)یافته های علمی: 10

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. 11

● استفاده موثر از فناوری. 13

● ارزشیابی اثربخشی فناوری اطلاعات. 13

● قابلیت انعطاف فناوری و یادگیری الکترونیکی. 17

● جمع بندی و نتیجه گیری. 20

دانش آموزان. 22

تجزیه وتحلیل. 24

ارائه راه حل موقت. 26

روشها وراهکارهها. 26

روش بازی با حروف. 27

راه کار دوم برای حل شناخت سریع تر حروف انگلیسی ودکمه های صفحه کلید. 28

راهکار سوم برای اموزش سریع وخواندن حروف انگلیسی. 29

شواهد(2). 30

اجرای راه حل. 30

اعتبارسنجی. 31

پیشنهادات. 32

منابع. 33

چکیده

با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که پایه ششم به مقطع ابتدایی اضافه شده ودر آن درس "کار وفن آوری"گنجانده شده است .

هدف این درس که برای اولین بار اجرا می شود آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست.

با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند

از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی

که کار با آن واستفاده ازان را نمی داند بیسواد تلقی میشودمیزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

اقدام پژوهی : چگونه توانستم رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کنم

اقدام پژوهی : چگونه توانستم رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کنم

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 28 کیلو بایت

تعداد صفحات : 32

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اقدام پژوهی : چگونه توانستم رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کنم

فهرست مطالب

چکیده. 4

مقدمه. 6

عوامل موثر بر پرخاشگری. 6

انواع پرخاشگری. 7

علل پرخاشگری. 8

ارائه دلایل مشکل پرخاشگری:. 9

نحوه ی برخورد با مسئله :. 12

توصیف وضع موجود :. 13

ضرورت و اهمیت تحقیق :. 15

شواهد 1:. 16

جمع آوری اطلاعات :. 17

ارائه راه حل و اعتبار بخشی راه حل :. 20

اجرای راه حل :. 22

ارزیابی و اعتبار بخشی :. 24

شواهد 2. 25

پیشنهادات :. 27

منابع. 29

چکیده

در روز اول مهر در کلاس متوجه پسری شدم که نا آرام و ناسازگار بود و مرتب به دیگران پرخاشگری می کرد کارهای او را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم که این کودک در این چند ساله همین رفتارها را داشته و باعث آزار و اذیت دیگران بوده است . به طوریکه بچه ها از کنار او بودن رنج می بردند ، چون از اذیت های او درامان نبودند ، به همین خاطر با او بازی نمی کردند ، او را در جمع خود راه نمی دادند ، در کنار او نمی نشستند ، در گروههای تتدریس به سختی او را قبول می کردند ، هر گاه جایی برای او در کلاس در نظر می گرفتم صدای اعتراض دیگران بلند می شد .

طی تحقیقات مستمر به این نتیجه رسیدم که او از کودکی از حمایت های بی رویه پدر برخوردار بوده ، پدر و مادر برای تربیت او همسو نبوده و او نیز از این رفتار سوء استفاده کرده و رفتارهای زشت و ناپسندی از خود بروز داده است . چون پرخاشگری های او بیش از حد شده بود و دیگران از دست او آرامش نداشتند به فکر افتادم تا راهی پیدا کرده که این رفتارهای زشت او را کاهش دهم .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

اقدام پژوهی : چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم

اقدام پژوهی : چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم ؟

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 28 کیلو بایت

تعداد صفحات : 31

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اقدام پژوهی : چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم ؟

فهرست مطالب

چکیده. 4

مقدمه. 5

بیان مساله وتوصیف وضعیت موجود:. 5

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 ). 7

تجزیه وتحلیل داده ها. 7

نظرات همکاران:. 7

نظرات دانش آموزان :. 8

اجرای راه حل جدید :. 9

روش تدریس :. 11

ارزشیابی. 14

اولین ازرشیابی کلاس:. 14

گرد آوری اطلاعات(شواهد 2 ). 18

ارزیابی تاثیراقدام جدید و اعتبار بخشی :. 20

نتیجه گیری :. 22

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس جغرافیا:. 23

کلام آخر :. 26

منابع قابل استفاده :. 27

چکیده

یکی از مهم ترین واساسی ترین سوالاتی که در ذهن کارشناسان و معلم های واقعی نقش بسته است،آن است که چگونه می توان مفاهیم آموزشی را در ذهن مخاطبین نهادینه کرد وهریک از آنان به فراخور تجربهوحوصله خود راه حلی را برای برون رفت از چالش پیش رو پیشنهاد می کنند. ازجمله ،موضوعاتی که مطرحمی شود مساله نقش تکنولوژی آموزشی در تسهیل آموزش هاست. این گونه معلمان از برنامه ها ووسایلکمک آموزشی بیشتر از از همکاران خود استفاده می کنندو اغلب خود مبادرت به ساختن ابزارها ووسایلکمک آموزشی می نمایند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:51 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود شیت لایه باز 4

دانلود شیت لایه باز 4

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : rar

حجم فایل : 20 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

شیت بندی ٧٠*١٠٠ لایه باز امكان هرگونه تغییر فرمت psd

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:51 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود شیت لایه باز 3

دانلود شیت لایه باز 3

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : rar

حجم فایل : 90 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

شیت بندی ٧٠*١٠٠ لایه باز امكان هرگونه تغییر فرمت psd

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود شیت لایه باز 2

دانلود شیت لایه باز 2

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : rar

حجم فایل : 1.238 مگا بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

شیت بندی ٧٠*١٠٠ لایه باز امكان هرگونه تغییر فرمت psd

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود شیت لایه باز 1

دانلود شیت لایه باز 1

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : rar

حجم فایل : 617 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

شیت بندی ٧٠*١٠٠ لایه باز امكان هرگونه تغییر فرمت psd

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، منبع گنج یابی و آشنایی با دفینه

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، منبع گنج یابی و آشنایی با دفینه

دسته بندی : زمین شناسی و نفت

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 9.386 مگا بایت

تعداد صفحات : 40

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینهدانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری

کاسه ها و جوغن ها

فرمت فایل JPEG است و این فرمت اختصاصاً برای کاهشاندازه فایل های تصویری انتخاب شده بود.در این فایل، تمام جوغن ها با تصویر مشخص و تعریف شده اند...

شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون:

یکی از بیشترین علایمی که در ایران عزیز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضی مواقع تفسیر دیگری نیز دارند برای یافتن مقبره باید بسته به نوع منطقه شکل قرارگیری کاسه ها و نشانه های کنار آنها و جهت های جغرافیایی دقت نمود هر چه کاسه خوش تراشتر و عمیق تر باشه به همان اندازه بزرگی و ثروت فرد متوفی رو می رسونه معمولا فاصله کاسه تا قبر از ۱۰ متر تجاوز نمی کنه اما درمواقعی استثناهایی نیز وجود داره.

در کل کاسه ها و جوغنها اینگونه تقسیم می شوند.

از نظر عمق و اندازه :

  • کاسه و یا جوغن ها از لحاظ اندازه به سه گروه کوچک متوسط و بزرگ تقسیم می شوند.
  • کاسه و یا جوغن ها از لحاظ عمق هم به صورت عمیق و هم به صورت کم عمق یافت می شوند.

از لحاظ وضعیت :

  • آن هایی که در سقف غارها و یا اتاق ها یافت می شوند.
  • آن هایی که نشانه قبر هستند و در نزدیکی قبری قرار دارند.
  • آن هایی که در کنار و همراه سایر علامت ها استفاده می شود.
  • آن هایی که دفینه در داخل و یا زیر آن ها قرار دارد.

نکته مهم : دوستان کاسه به سنگی گفته می شود که فقط یک سر آن سوراخ باشد و از درونش زمین زیر آن معلوم نباشه اما جوغن به سنگی گفته میشه که دارای دو سوراخ از سر تا ته آن باشه و از ته آن زمین معلوم باشه.

کاسه کنده شده روی سنگ

این کاسه های کنده شده که به شکلهای مختلف کنده کاری شده اند(مربع و گرد و مستطیل) نماد قبر هستند.در گذشته اعتقاد داشته اند که از آبی که در آن کاسه جمع میشود توسط مرده داخل قبر نوشیده میشود.یعنی در اطراف سنگی که کاسه کنده کاری شده قبری وجود دارد.همه این علامت ها بار ندارند.سنگهایی که قابل حرکت هستند و از جای دیگری به انجا آورده شده دارای بار هستند.بدین صورت که فقط یه زرع زیر سنگی که کاسه روی آن کنده کاری شده را بکاوید.بار ان عموما یک خمره کوچک است.پس سراغ کاسه هایی که روی یک سنگ ریشه دار هستند نروید.

فرمت فایل JPEG است و این فرمت اختصاصاً برای کاهشاندازه فایل های تصویری انتخاب شده بود.در این فایل، تمام جوغن ها با تصویر مشخص و تعریف شده اند و در کار باستان شناسی و گنج یابی و دفینه ها بسیار کارآمد بوده و حاصل سالها مطالعه و تحقیق می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

اقدام پژوهی : چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

اقدام پژوهی : چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 26 کیلو بایت

تعداد صفحات : 29

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اقدام پژوهی : چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

فهرست مطالب

چكیده. 6

توصیف وضع موجود. 7

گردآوری اطلاعات( شواهد1). 7

یافته های علمی:. 9

عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط:. 9

موانع ارتباط:. 10

رشد اجتماعی نوجوان:. 11

وی‍‍ژگی های نوجوانی كه به قدر كافی از محبت بهره مند بوده است: 11

ویژگی های نوجوانی كه از محبت محروم بوده :. 12

علل عدم تعامل یافتگی نوجوان:. 12

محیط های نا مساعد خانوادگی:. 13

پیشینه:. 15

1-بررسی رابطه كژ رفتاری های اخلاقی-اجتماعی. 15

محقق : سیامك مهابادی. 15

خلاصه یا فته ها ی پیشینه:. 15

نتایج ویافته های این تحقیق به شرح ذیل می باشد :. 16

پیشنهادها :. 17

نتایج تحقیق :. 25

پیشنهادات :. 26

منابع. 28

چكیده

امروز، در نقاط مختلف دنیا، افراد زیادی از اختلالات اجتماعی رنج می‌برند و بیماری‌هایی چون افسردگی، اضطراب، پرخاشگری همچون بیماری سرماخوردگی روز به روز شایع‌تر گشته، سلامت اجتماعی افراد را به خطر افكنده است. اختلالات اجتماعی فرصت زندگی مفید و سالم را از افراد گرفته و عملكردهای رفتاری آنان را دگرگون ساخته و زندگی را چون كلافی سردرگم ساخته است و افراد معنی زندگی را به درستی درك نمی‌كنند. ازآنجا كه هر معلولی از علتی نشأت می‌گیرد پس عدم سلامت اجتماعی نیز دارای علت یا عللی می‌باشد و از طرفی پیشگیری از بیماری مقدم بر درمان است. نتایج این تحقیق گویای این مطلب است كه:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 3:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات