مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی از آلودگی هوا مربوط به ترافیک: مدلهای رگرسیون ساعتی مورد استفاده بر

مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی از آلودگی هوا مربوط به ترافیک: مدلهای رگرسیون ساعتی مورد استفاده برای کربن سیاه

دسته بندی : مقالات ترجمه شده

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 653 کیلو بایت

تعداد صفحات : 22

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نمونه
چکیده

مدلسازی رگرسیون بهره وری از زمین (LUR) یک روش آماری مورد استفاده برای تعیین قرار گرفتن در معرض آلاینده های هوا در مطالعات اپیدمیولوژیک است. فعالیت زمانی روزانه را میتوان با مدل LUR ترکیب نمود و آن قادر به برآورد دقیق و محدود کردن اشکال در طبقه بندی در تاخیر زمانی بلندتر و کوتاهتر است.

در این مطالعه، ترافیک مربوط به آلاینده هوا با کربن سیاه با M-aethalometers بر روی یک پایه زمان 5- دقیقه در 63 مکان در فلاندری غربی، بلژیک اندازه گیری شد. اندازه گیری نشان می دهد که غلظت ساعتی بین مکان های مختلف و همچنین طول روز متفاوت میباشد. علاوه بر این الگوی روزانه برای خیابان و مکان زیرزمینی، فرق میکند. این نشان می دهد که مدل LUR سالانه برای دستیابی به تمام تغییرات کافی نیست. ....................

ساخت مدل های جدید مستقل ساعتی، با متغیرهای کمکی استاتیک و یا پویا، به عنوان بهترین راه حل برای حل این مسائل ارائه شده است................................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:18 ] [ احمد احمد ]
[ ]

آنالیز کارخانه مقیاس کوچک جفت شده اکسایشی با فرایند متان

آنالیز کارخانه مقیاس کوچک جفت شده اکسایشی با فرایند متان

دسته بندی : مقالات ترجمه شده

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 900 کیلو بایت

تعداد صفحات : 16

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نمونه

اتیلن یک مواد شیمیایی با حجم تولید بالا در جهان است و آن جزء اصلی برای تولید انواع دیگر موادشیمیایی به ویژه در صنعت پلیمر است. در روند کلی جایگزینی نفت با گاز طبیعی به عنوان ماده اولیه برای تولید مواد شیمیایی، متان میتواند برای تولید اتیلن از طریق جفت شدن اکسایشی متان (OCM) [1] استفاده شود. این فرآیند، پس از یک وقفه تحقیقات نسبتا غیر فعال دوره ای، جذاب می باشد [2]. این فرایند در کشورهایی به خاطر دسترسی آسان به منابع محلی نسبتا ارزان گاز طبیعی جذاب است. با این حال، روند OCM تاکنون به طور صنعتی اجرا نشده و آن بدلیل نبود کاتالیزور به اندازه کافی برای اتیلن و مهم تر از آن، اینکه آن به قدر کافی پایدار نیست [3]. موانع عملیاتی و ساختاری عمده دیگر از ساختار فرایند کلاسیک OCM به صورت کارآمد و رقابتی جلوگیری میکند [4، 5].

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:18 ] [ احمد احمد ]
[ ]

موتور احتراق داخلی

موتور احتراق داخلی

دسته بندی : مقالات ترجمه شده

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 500 کیلو بایت

تعداد صفحات : 49

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نمونه

2.4 موتور احتراق داخلی
2.4.1 موتور تراکم احتراقی با شارژ همگن (HCCI)
2.4.1.1 شرح مشکلات
تراکم احتراقی با شارژ همگن یا HCCI، یک فن آوری احتراق پیشرفته برای موتورهای احتراق داخلی است. پژوهش اصلی موتورهایHCCI یک عامل بالقوه بزرگ برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای و بهبود اقتصادی سوخت است.
برای این مشکل، ما مقداری از داده را از یک موتورHCCI تک سیلندر آزمایش کردیم و آن را برای مدل موتور IC تک منطقه برای شبیه سازی فرآیند HCCI بکار بردیم. .............................
موتور HCCI برای این مثال بر روی گاز طبیعی، مخلوطی از CH4، C2H6 و C3H8، با چرخش دوباره گاز خروجی (EGR) قابل اجراست. استفاده از EGR در احتراق قابل اطمینان تر تحت طیف وسیع تری از شرایط کمک می کند. علاوه بر این، CO2 گاز خروجی، می تواند دمای احتراق را با توجه به ظرفیت گرمایی نسبتا بزرگ آن، کم نگه دارد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:17 ] [ احمد احمد ]
[ ]

خالص سازی (تخلیص) DNA از سلولهای زنده

خالص سازی (تخلیص) DNA از سلولهای زنده

دسته بندی : مقالات ترجمه شده

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 558 کیلو بایت

تعداد صفحات : 7

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نمونه

مهندس ژنتیکی، در زمانهای مختلف، نیاز به حداقل سه نوع مجزای DNA خواهد داشت. اول، DNA کل سلول که اغلب به عنوان یک منبع مواد مورد نیاز میباشد تا ژنهای بدست آمده از آن، شبیه سازی شود. DNA کل سلول ممکن است DNA از یک محیط کشت باکتری، از یک گیاه و یا سلولهای حیوانی باشد و یا از هر نوع ارگانیسم دیگر باشد که در حال مطالعه است. آن شامل DNA ژنومی ارگانیسم همراه با هر مولکول DNA اضافی، مانند پلاسمیدها می باشد، که در حال حاضر وجود دارد.
نوع دوم DNA که مورد نیاز خواهد بود، DNA خالص پلاسمید است. تهیه DNA پلاسمید از یک محیط کشت از باکتری، مراحل اولیه مشابه مانند تخلیص DNA کل سلول دارد، با این تفاوت بسیار مهم که در برخی از مراحل، DNA پلاسمید باید از حجم عمده ای از DNA کروموزومی که در سلول هم وجود دارد، جدا شوند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:17 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت مفاهیم پایه و بهینه سازی پرتفولیو مدل مارکوئیتز

پاورپوینت مفاهیم پایه و بهینه سازی پرتفولیو مدل مارکوئیتز

دسته بندی : مدیریت مالی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 3.187 مگا بایت

تعداد صفحات : 61

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت مفاهیم پایه و بهینه سازی پرتفولیو مدل مارکوئیتز

دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درسهای مهندسی مالی- مدیریت سرمایه گذاری - تصمیم گیری در مسائل مالی)

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)

تعداد اسلاید: 61 اسلاید

این فایل در زمینه " مفاهیم پایه و بهینه سازی پرتفولیو مدل مارکوئیتز " می باشد که در حجم 61 اسلاید همراه با نمودارها، توضیحات کامل و همچنین مثالهای تشریحی با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای مهندسی مالی، مدیریت سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

شیوه های ارزیابی و انتخاب سهام

تجزیه و تحلیل بنیادی

مدلهای تنزیل جریانات نقدی

شیوه ی ارزیابی نسبی

تجزیه و تحلیل فنی

نظریه ی نوین پرتفوی اوراق بهادار

فرایند مدیریت پرتفوی

یادگیری اصول اساسی مالی

ایجاد پرتفوی

مدیریت و حفاظت پرتفوی

ریسک و بازده سرمایه گذاری

افزایش سرمایه از محل اندوخته (سهام جایزه)

افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده ی نقدی

تجزیه ی سهام

تجمیع سهام

ریسک

مسئله ی انتخاب پرتفوی

ارزش اولیه و پایانی

رکودستیزی و ریسک گریزی

مطلوبیت

مطلوبیت نهایی

منحنی های بی تفاوتی

مدل تئوری کلاسیک پرتفولیو مارکوئیتز

مفروضات مبنای مدل مارکوئیتز

ورودی های مورد نیاز

بازده مورد انتظار یک ورق بهادار

ریسک یک اوراق بهادار

بازده مورد انتظارپرتفولیو

ریسک پرتفوی

کواریانس

ضریب همبستگی

روابط بین ضریب همبستگی و کواریانس

مفهوم ریسک پرتفولیو

پرتفولیو کارا

تعیین پرتفولیو کارا

مرزکارا در حالت فروش استقراضی مجاز

انتخاب پرتفوی بهینه

مدل تک شاخص

شماتیک مدل تک شاخص

استفاده از مدل برای تخمین ورودی ها

مدلهای چند شاخصی

منابع و ماخذ

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:17 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای در وضعیت های نامطمئن(همراه با مثالهای تشریحی)

پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای در وضعیت های نامطمئن(همراه با مثالهای تشریحی)

دسته بندی : مدیریت مالی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.779 مگا بایت

تعداد صفحات : 39

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای در وضعیت های نامطمئن(همراه با مثالهای تشریحی)

دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درسهای مهندسی مالی- مدیریت سرمایه گذاری - تصمیم گیری در مسائل مالی- مدیریت مالی 2)

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

این فایل در زمینه " بودجه بندی سرمایه ای در وضعیت های نامطمئن" می باشد که در حجم 39 اسلاید همراه با نمودارها، توضیحات کامل و همچنین مثالهای تشریحی با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای مهندسی مالی، مدیریت سرمایه گذاری، تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت مالی 2 رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

بودجه بندی سرمایه ای در وضعیتهای نامطمئن

ریسک و بازده

ریسک در چهارچوب بودجه بندی سرمایه

مفروضات بودجه بندی سرمایه ای

مفروضات رفتاری

روشهای آماری برای محاسبه ریسک و بازده

ارزش موردانتظار یک جدول توزیع احتمالات

ارزش مورد انتظار توزیع احتمالات جریانهای نقدی

واریانس و انحراف معیار

ضریب تغییرات توزیع احتمالات

ریسک ، بازده و ارزش فعلی خالص طرح

ریسک صاحبان سرمایه و شرکت

بازده و ریسک سرمایه گذاران

ریسک مجموعه سهام و بازده سرمایه

خرید انواع سهام و کاهش ریسک

تجزیه ریسک پرتفوی

بتا (β) : شاخصی برای تعیین ریسک سیستماتیک

ارزش فعلی خالص طرح بر مبنای نرخ تنزیل تعدیل شده

نتیجه گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:16 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت قرارداد ها و پیمان های آتی

پاورپوینت قرارداد ها و پیمان های آتی

دسته بندی : مدیریت مالی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 693 کیلو بایت

تعداد صفحات : 24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت قرارداد ها و پیمان های آتی

دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درسهای مهندسی مالی- مدیریت سرمایه گذاری - تصمیم گیری در مسائل مالی)

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)

تعداد اسلاید: 24 اسلاید

این فایل در زمینه " قرارداد ها و پیمان های آتی " می باشد که در حجم 24 اسلاید همراه با نمودارها و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای مهندسی مالی، مدیریت سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

تعریف اوراق مشتقه

مهمترین اوراق مشتقه

مهمترین قرارداد ها و پیمان های آتی

تفاوت های عمده بین قرارداد های خاص و استاندارد

قیمت گذاری قرارداد آتی خاص

رابطه بین قیمت قرارداد آتی و قیمت جاری کالا

رابطه بین قیمت قرارداد آتی و قیمت مورد انتظار کالا

معادلات قیمت قرارداد آتی

ارزش بازار قرارداد های آتی منتشره قبلی

تعیین قیمت پیمان های آتی استاندارد

علامت صرف برای پیمان های آتی استاندارد مالی

اهمیت صرف ها برای سرمایه گذاران و مدیران مالی

پیمان های آتی استاندارد شاخص سهام

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:16 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی دستگاه تست پیچش پلاستیک

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی دستگاه تست پیچش پلاستیک

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 5.655 مگا بایت

تعداد صفحات : 45

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی و تعمیر دستگاه تست پیچش پلاستیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات تحقیق: ۴۵
.
چکیده ای از مقدمه آغازین ” تحقیق بررسی دستگاه تست پیچش پلاستیک ” بدین شرح است:
در کنار مفهوم کلی مکانیک اجسام جامد تغییر شکل پذیر ، رفتار میله های تحت تأثیر بار محوری ، مورد بررسی قرار می گیرد . با کاربرد روش مقطع و فرض مساوی بودن کرنش ها در کلیه تارهای طولی ، رابطه ای برای تنش موجود در میله های تحت تأثیر بار محوری برقرار گردید. سپس رابطه ای برای تعیین تغییر شکل های محوری اعضا به دست آمد.در این فصل روابط مشابهی برای اعضایی که از لحاظ خارجی معین ایستایی هستند و فقط تحت تأثیر لنگر پیچشی در حول محور طولی شان قرار دارند ، برقرار خواهد شد. در اینجا اعضایی مورد برسی قرار می گیرند که فقط تحت تأثیر لنگر پیچشی قرار داشته باشند.
قسمت اعظم این فصل اختصاص به مطالعه پیچش مقاطع دایره شکل توپر و توخالی دارد. پیچش مقاطع توپر دایره به طور خلاصه مورد بررسی قرار می گیرد. در عمل اعضایی که برای انتقال لنگر پیچشی به کار می روند، مثل محور موتورها و مولدهای برق و یا غیره ، دارای مقطع دایروی توپر و یا توخالی می باشند. بنابراین روابطی در این فصل به دست می آیند، کاربرد عملی فراوانی دارند.

فهرست مقاله:

فصل اول: پیچش
۱-۱-مقدمه
۱-۲-کاربرد روش مقطع
۱-۳-فرض های اساسی
۱-۴-رابطه پیچش
۱-۵-نکاتی درباره رابطه پیچش
۱-۶-طراحی میله های استوانه ای در پیچش
۱-۷-زاویه پیچش میله های استوانه ای
۱-۸-تمرکز تنش
۱-۹-پیچش میله های منشوری(با مقطع غیر دایره)
۱-۱۰-پیچش اعضای توخالی جدار نازک
۱-۱۱-اتصال محورهای انتقال دهنده لنگر پیچشی
فصل دوم: تعمیرات دستگاه آزمایش تست پیچش پلاستیک
۲-۱- چرخ دنده های حلزونی
۲-۲- تعمیر و تعویض چرخ دنده حلزونی
۲-۳- لودسل چیست ؟
۲-۴- لودسل ها از نظر شکل ظاهری و کاربردهایشان به چهار نوع عمده تقسیم می شوند
۲-۴-۱- برخی از استانداردهای لودسل
۲-۴-۲-تعویض سنسور گشتاور
۲-۵- دلفی چیست و کاربرد آن چه می باشد ؟
۲-۵-۱- نصب نرم افزار دلفی
۲-۶- طراحی حفاظ و نصب آن روی دستگاه
۲-۷- تهیه نمونه۳۲
فصل سوم: دستگاه تست پیچش پلاستیک ( شرح ، آزمایش ، محاسبات)
۳- مقدمه
۳-۱- تعریف هندسه مساله
۳-۲- شرح دستگاه
3-3- شرح آزمایش
3-4- تئوری آزمایش
3-5- نمونه محاسبات
3-6- مشخصات فنی دستگاه
3-7- آزمایش های قابل انجام
3-8- پیشنهادی جهت بهبود دستگاه
3-9- جمع بندی و نتایج
منابع و ماخذ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:16 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word پروژه ترمزها

دانلود فایل ورد Word پروژه ترمزها

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 14.855 مگا بایت

تعداد صفحات : 250

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه و تاریخچه :

امروزه در صنعت اتومبیل سازی حفظ ایمنی سرنشینان خودرو فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است . با توجه به اینكه سیستم ترمز مهمترین بخش ایمنی خودرو محسوب می گردد ، در چند ساله اخیر پیشرفتهای زیادی در این زمینه انجام گرفته است . جدیدترین این پیشرفتها پیدایش سیستم ترمز ضد قفل ABS می باشد . در این تحقیق هدف آن است كه این نسل از ترمزها مورد بررسی قرار گیرد تا ان شاءالله زمینه ای برای ورود این تكنولوژی به ایران فراهم شود . این ترمزها به سبب پیچیدگی مكانیزمشان هنوز مورد توجه طراحان داخلی قرار نگرفته است كه یكی از دلایل آن عدم اطلاعات كافی و عدم آشنائی با این سیستم می باشد . امید است این تحقیق مقدمه ای برای قدمهای بعدی در راه ساخت و طراحی این تكنولوژی در ایران باشد . (ان شاءالله)

در این تحقیق ابتدا تاریخچه ای از پیدایش ترمزها ارائه خواهد شد . در فصل دوم به بررسی سیستم ترمز معمولی شامل كاسه ای و دیسكی و سایر اجزای جانبی آن می پردازیم .

در فصل سوم سیستم ترمز پنوماتیكی مورد بررسی قرار می گیرد و سپس در فصل چهارم و سیستم ترمز ضد قفل ABS و سپس مقایسه ای بین فصول دوم و سوم خواهیم داشت تا برتریها و معایب هركدام نسبت به یكدیگر مشخص شود و در فصول بعدی مطالب مربوط به طراحی و محاسبه نیروهای لازم آورده خواهد شد . نخست تاریخچه ای از پیدایش ترمزهای اولیه تا كنون بیان می كنیم :

اولین موتور احتراقی در سال 1885 بوسیله بنز ساخته شد . توقف این اتومبیل بوسیله یك لقمه ترمز بر روی محور دنده هرزگرد انجام می گرفت . بعدها كه اتومبیل تكمیل شد و سرعت آن افزایش یافت و از لحاظ وزن سنگین تر شد ، ترمزهای مخصوصی برای آن طرح ریزی شد .

تا سال 1900 ترمز دستی شامل ترمز ساده ای كه مستقیماً با سطح لاستیكهای توپر اصطكاك پیدا می كرد استفاده می شد. اما از این سال به بعد ترمزی ابداع شد كه توسط پدال عمل می كرد و عبارت از یك نوار فلزی بود كه در خارج بر روی چرخ دندانه دار محور محرك عقب نصب شده بود و بصورت استوانه ای آن را احاطه می كرد .

در همین سال لنكستر(Lanchester) ترمز و كلاچ را در یك مجموعه مخروطی شكل متشكل كرد و در اولین ماشین ساخت انگلستان بكار گرفت .

در سال 1905 ، انتقال حركت بوسیله چرخ دنده و محور جای انتقال حركت توسط زنجیر یا تسمه را گرفت و عمومیت پیدا كرد و بیشتر اتومبیلها با پدالی كه انتقال حركت را به ترمز تأمین می كرد مجهز شده بودند .

در سال 1910 میلادی ترمزهای بیشتر ماشینهای امریكائی روی چرخهای عقب تأثیر می كرد . در این سالها بسیاری از عوامل مربوط به ترمز، مانند اهمیت چسبندگی لاستیك به جاده اثرات چرخ قفل شده و غیره بخوبی شناخته شده بود و این مطلب محقق شده بود كه جهت اعمال ترمز صحیح هر چهار چرخ بایستی ترمز شود ، و كوشش و اثر ترمز با نسبتی متناسب بین چرخ جلو و چرخ عقب سهیم باشد . با ترمز شدن چهارچرخ است كه بدون خطر لیز خوردن ماشین ، فاصله توقف به نصف تقلیل می یابد . سالها طول كشید تا موضوع ترمز چهارچرخ مورد قبول عموم قرار گرفت . شكل عمده این بود كه آرایشی برای ترمز ترتیب داده شود كه با تشكیلات و اتصالات فرمان و چرخهای جلو و بطور كلی با تشكیلات سیستم فرمان و هدایت ماشین تداخل پیدا نكند .

در فاصله دو جنگ جهانی اول و دوم ، احتیاج به ترمز تا حدودی بیشتر احساس شد . چون سرعت ماشین ها رو به افزایش رفت همچنین بر تراكم ترافیك نیز افزوده شد .

نظر به اینكه رانندگان به ترمز قوی احتیاج داشتند و از طرفی ترمز قوی در چرخهای عقب ، موجب سرخوردن ماشین می شد ، فشار زیادی به طراحان ترمز وارد می آمد تا ترمز چرخهای جلو را تكمیل كنند . در نتیجه ، بعد از گذشت ده سال از جنگ اول ، استعمال ترمز در هر چهار چرخ ، عمومیت پیدا كرد . ظهور ترمز در چرخهای جلو ، پس از جنگ ابتدا در خودروهای بزرگ و گرانقیمت مانند هیسپانو ـ سوئیزا و هاچیكس(Hotchikss) و سپس درخودروهای سبك و ارزان قیمت صورت پذیرفت . ساده ترین راه برای اعمال ترمز جلو استفاده از سیستم هیدرولیك بود . ولی در طی سالیان متمادی اكثریت خودروها از سیستم مكانیكی استفاده می كردند تا اینكه مزایای هیدرولیك برای همه روشن شد . چرخهای اتومبیل بدون احتیاج به دنده‌ای پیچیده ترمز می شدند . جبران سائیدگی لنتها بطور خودكار صورت می گرفت و تلفات اصطكاك بمراتب كمتر از سیستم مكانیكی بود ….

فهرست

۱-۱مقدمه و تاریخچه : ۳
« فصل دوم » ۱۲
اصول سیستم ترمزهای هیدرولیکی ۱۲
ترمزهای اتومبیل ۱۳
۲ـ۱ـ کاربرد و انواع ترمزها: ۱۳
۲ـ۲ـ ترمزهای مکانیکی ۱۷
۲-۳ اصول هیدرولیک ۱۸
۲-۴کاربرد ترمز هیدرولیکی ۱۹
۲-۵ سیستم ترمز دوبل : ۲۰
۲-۶ سیلندر اصلی ۲۱
۲-۷ سیلندر چرخها ۲۳
۲-۸ عمل خود انرژی زائی(Self- energizing Action) ۲۳
۲-۹ حرکت بازگشتی Return strock: ۲۵
۲-۱۰ چراغ اخطار (Warning Light) ۲۶
۲-۱۲ ترمزهای دیسکی : ۳۰
۲ـ کالیپر شناور : Floating caliper) ( ۳۲
۳ـ کالیپر لغزشی :(sliding caliper) ۳۲
۲ ـ ۱۳ـ ترمزهای دیسکی که خودشان تنظیم می شوند . ۳۴
شکل ۲-۲۶ ۳۵
۲ـ۱۴ـ سوپاپ اندازه گیری : (Metering Valve) ۳۵
۲ـ۱۵ سوپاپ تناسبProportioning Valve ۳۵
۲ـ۱۶ـ سوپاپ ترکیبی : (Combination Vahve) ۳۶
شکل ۲-۲۸ ۳۶
۲-۱۷ـ ترمز دستی برای ترمزهای دیسکی عقب: ۳۷
۲-۱۸ـ سیال ترمز : (Brake Fluid) ۳۸
۲ـ۱۹ـ خطوط ترمز : (Brake Lines) ۳۹
۳ـ نوع کمکی : (Assist) ۴۱
۲ـ۲۱ـ بوستر کمکی ترمز ۴۲
شکل ۲-۳۳ ۴۳
۲ـ۲۲ ـ تشریح ترمزهای پر قدرت نوع « کامل » ۴۳
۲ـ۳۲ـ ترمز پر قدرت دو دیافراگمه بندیکس : ۴۵
۲ـ۲۴ـ ترمز پر قدرت نوع افزاینده : ۴۶
شکل ۲-۳۸ ۴۶
۲ـ۲۵ـ ترمز پر قدرت نوع کمکی ۴۶
شکل ۲-۴۰ ۴۸
« فصل سوم » ۴۹
اصول سیستم ترمز پنوماتیکی ۴۹
مقدمه ۵۰
شکل ۳-۱ ترمز بادی با اجزاء آن ۵۳
۳-۱- اجزای مورد نیاز جهت تولید هوای فشرده : ۵۴
۱ـ کمپرسور باد : ۵۴
نوع ساختمان ۵۴
۳-۲- ملاک انتخاب کمپرسور : ۵۴
۳-۳- تنظیم کمپرسور : ۵۵
دیاگرام نمودار تولیدی کمپرسورها ۵۶
۳ ـ ۴ـ تنظیم از طریق کاهش سرعت : ۵۷
۳ ـ ۵ ـ خنک کردن کمپرسور : ۵۸
۳ ـ ۶ ـ بزرگی مخزن هوای فشرده کمپرسور : ۵۸
طریقه محاسبه حجم مخزن کمپرسور با تنظیم دقیق قطع و وصل ۵۹
۳ ـ ۷ ـ پخش هوای فشرده به سیلندر پیستون ترمز : ۶۰
۳ ـ ۹ ـ رطوبت گیری هوای فشرده : ۶۱
۳-۱۰- فیلترهای هوای ترمز بادی : ۶۶
۳-۱۱- شیر تنظیم فشار : ۶۸
۳-۱۲- مقدار عبور جریان برای واحدهای مراقبت : ۶۹
۳-۱۳- سیلندر پنیوماتیکی : ۷۰
۳-۱۴- سیلندر یک کاره : ۷۰
۳-۱۵- ساختمان سیلندر و پیستون : ۷۲
۳-۱۶- محاسبه نیروهای سیلندر پیستون : ۷۲
۳-۱۷- نکات عملی : ۷۳
محاسبه طول کورس پیستون سیلندر پنیوماتیک : ۷۳
« فصل چهارم » ۷۸
« سیستم ترمز ضد قفل ۷۸
ABS ۷۸
۴ـ۱ـ ویژگی های ABS ۷۹
۴ـ۲ـ نیروهای دینامیکی در چرخ ترمز شده : ۸۱
۴ـ۳ـ مفهوم کنترل ۸۲
توضیح : ۸۵
۴ـ۴ـ چرخه کنترلABS ۸۶
۴ـ۴ـ۱ـ سیستم کنترل شده : ۸۷
۴ـ۴ـ۲ـ متغیرهای کنترل شده ۸۸
۴-۴-۲-۲- متغیرهای کنترل شده برای چرخهای متحرک(driven- wheel) ۹۰
۴ـ۵ـ سیکلهای کنترل واقعی ۹۲
۴ـ۵ـ۲ـ چرخه کنترل ترمزی روی سطح جاده لغزنده ( ضریب نیروی ترمزی پائین) ۹۴
۴ـ۵ـ۳ـ چرخه کنترل ترمزی با تأخیر در گشتاور انحرافی : ۹۶
(Closed – Loop Braking Control With Yawing moment build up delay) ۹۶
۴ـ۵ـ۳ـ۱ـ GMA1 ( سیستم تأخیری در گشتاور انحراف ) ۹۸
۴ـ۵ـ۳ـ۲ـ GMA2 ۹۹
۴ـ۵ـ۴ـ چرخه کنترل برای (ALL wheel Dirven ) AWD ۱۰۱
۴ـ۵ـ۵ـ سیستمهائی که همه چرخها متحرک هستند (ADW) ۱۰۲
ب : دومین سیستم : ۱۰۴
ج : سومین سیستم : ۱۰۴
۴ـ۶ـ عملکرد ABS ۱۰۴
۴ـ۶ـ۲ـ تأخیر در گشتاور پیچشی جانبی ۱۰۷
۴ـ۷ـ مدلهای سیستم ABS ۱۰۸
۴ـ۷ـ۱ـ مدل ABS 2S ۱۰۸
۴-۷ـ مدل ABS 5.0 ۱۱۱
۴ـ۸ـ چرخه فرآیند کنترل (Closed – Loop control process) ۱۱۳
۴ـ۹ـ کارکردهای کنترلی(monitoring Functions) ۱۱۳
۴ـ۱۰ـ تشخیص عیب: ۱۱۴
۴ـ۱۱ـ مدل ABS5 . 3 ۱۱۵
۴ـ۱۲ـ مدل سیستم ABS 2E ( بوش) ۱۱۵
۴ـ۱۳ـ اجزای سیستم ترمز ضد قفل ABS ۱۱۶
۴ـ۱۳ ـ۱ ـ سنسورهای سرعت چرخ (Wheel speed sensor) : ۱۱۶
۴ـ۱۳ـ۱ـ۱ـ سنسور سرعت چرخDF2 ۱۲۰
۴ـ۱۳ـ۱ـ۲ـ سنسور سرعت چرخ DF3 ۱۲۰
۴-۱۳-۲ـ واحد کنترل الکترونیکیElectronic control unit ۱۲۱
۴ـ۱۳ـ۲ـ۱ـ واحد کنترل برای ABS 2S ۱۲۳
الف ـ مدار ورودی : (Input circuit) ۱۲۴
ب : کنترل کننده دیجیتالی : (Digital controller) ۱۲۴
ج : مدارات خروجی : (Output circuits) ۱۲۶
Driver stage مرحله گرداننده ( راننده ) ( تقویت کننده های خروجی ) ۱۲۷
۴ـ۱۳ـ۲ـ۲ـ واحد کنترل الکترونیکی برای ABS5.0 ۱۲۷
۴-۱۳-۳- تعدیل کننده فشار هیدرولیکی: (Hydraulic pressure moduator) ۱۲۸
۴ـ۱۳ـ۳ـ۱ـ تعدیل کننده فشار هیدرولیکی برای ABS 2S ۱۲۹
الف : پمپ چرخشی : (Return ump) ۱۲۹
ب: انباره یا مخزن : (Accu mulator) ۱۲۹
ج : شیر سلونوئیدی ۳/۳ : ۱۳۰
طرح : ۱۳۰
مراحل کارکرد : ۱۳۳
الف : مرحله مسدود کردن فشار Pressure build up phase) ۱۳۳
ب : مرحله نگهداری فشار : (pressure – holding phase) ۱۳۳
ج: مرحله کاهش فشار : (Pressure – reduction phase) : ۱۳۴
۴ـ۱۳ـ۳ـ۲ـ تعدیل کننده فشار هیدرولیکی برای ABS5.0 ۱۳۴
الف : پمپ برگشت : ۱۳۵
ب: مخزنها و محفظه های ضربه گیر(accumulators and damper chambers) ۱۳۵
ج : شیرهای سلونوئیدی ۲/۲ : (Selonid Valve 2/2 ) ۱۳۵
۴ـ۱۳ـ۳ـ۳ـ واحد هیدرولیکی برای ABS / ABD5 ۱۳۶
۴ـ۱۱ـ۲ـ مدارات الکتریکی : ( Electrical Circuits ) ۱۳۷
« فصل پنجم» ۱۳۸
«طراحی سیستم های ترمز» ۱۳۸
۵-۱-تحلیل نیروی ترمزهای دیسکی ۱۳۹
۵-۲-نیروی ترمز و نیروی وارد بر محور ۱۳۹
۵-۵ ترمزهای کاسه ای (shoe brake) ۱۴۲
۵-۶-ترمزهای بدون سرو ۱۴۴
۵-۷-اجزاء مکانیکی ترمز کاسه ای : ۱۴۵
۵-۸-کفشک ترمز ۱۴۶
۵-۹- تقسیم بندی ترمزها کاسه ای از لحاظ مکانیزم عمل کننده ۱۴۶
۵-۱۰-سیستم ترمز سیمپلکس : (simplex brake) ۱۴۷
۵-۱۱سیستم ترمز دوپلکس : ۱۴۸
۵-۱۲-سیستم ترمز دوپلکس دوبل ۱۴۸
۵-۱۳-سیستم ترمز سرو و بدون سرو : ۱۴۹
۵-۱۴-سیستم سرو دوبل ۱۴۹
۵-۱۵-محاسبه شتاب ترمز گیری ۱۵۰
۱ـ در ترمزیک کفشکی : ۱۵۰
۲ـ ترمز دارای یک کفشک پیشرو و یک کفشک پسرو که بر روی محور لولا شده‌اند ۱۵۲
۵-۱۶-تحلیل استاتیکی اجزای ترمز کاسه ای : ۱۶۰
۵-۱۷- ترمزهای لنتی (shoe brakes) ۱۶۲
۵-۱۸-طرح دستگاه ترمز دو لنتی : ۱۶۹
مثال عددی محاسبه ترمز ـ دو لنتی(Dounle shoe brake) ۱۷۲
۵-۱۹- دستگاه ترمز هیدرولیکی مضاعف : ۱۷۹
۵-۲۰-هواگیری ترمز : ۱۸۵
۵-۲۱-روغن ترمز ۱۸۶
۵ـ۲ طراحی سیستم ترمز هیدرولیک پرقدرت ( مجهز به بوستر خلأئی) ۱۹۰
۲ـالف) مزیت مکانیکی بوستر ۱۹۲
راه حل دیگر : ۱۹۴
۳ـ بدست آوردن قطر و خلاء نسبی در بوستر : ۱۹۹
۵-۲۵ـ طراحی حجم مخزن ذخیره روغن پمپ اصلی ۲۰۰
۱ـ روغن مورد نیاز کفشک و لقمه های ترمز : ۲۰۲
۲ـ انبساط خطوط ارتباطی روغن ۲۰۳
۳ـ انبساط در لوله های لاستیکی ۲۰۴
۴ـ تلفات پمپ اصلی ۲۰۴
۵ـ تلفات در اثر تغییر شکل کاسه چرخ و محفظه سیستم ترمز دیسکی : ۲۰۶
۶ـ تراکم در لنت لقمه ای و کفشک ترمز ۲۰۶
۷ـ تراکم در سیال ترمز ۲۰۸
۸ـ تلفات حجم در سوپاپها ۲۰۹
۹ـ تلفات حجم در سیستم بوستر : ۲۱۰
۱۰ـ تلفات حجم در اثر وجود بخارات گازی یا هوا در سیستم ترمز : ۲۱۰
محاسبه کورس پدال ۲۱۱
۱ـ لقی در لقمه های ترمز : ۲۱۶
۲ـانبساط در خطوط ارتباطی : ۲۱۶
۳ـ انبساط در شیلنگهای ترمز : ۲۱۷
۴ـ پمپ اصلی : ۲۱۷
۵ـ تغییر شکل در سیستم ترمز دیسکی : ۲۱۷
۶ـ تراکم در لقمه های ترمز : ۲۱۸
۷ـ تراکم پذیری در سیال ترمز : ۲۱۸
« فصل ششم » ۲۲۱
۷-۱ـ کلیات ۲۲۲
۲ـ۳ـ چگونگی انجام آزمایش : ۲۲۶
الف : بر روی یخ (On the ice ) : ۲۲۶
ب: برروی برف فشرده شده On Hard – pack snow : ۲۲۷
ج: بر روی مسیری که قبلاً اتومبیل برف روب از آن عبور کرده است . ۲۲۷
د: مسیری که برف در شرف باریدن می باشد . ۲۲۸
ه : در آب و هوای گرمتر: ۲۲۸
و: حرکت در مسیر شن و ماسه ای : ۲۲۹
ز : عبور از مسیر خیس و مرطوب : ۲۲۹
ح : توقف در مسیر خشک : ۲۳۰
جمع بندی : ۲۳۰
۷-۳ـ نتیجه گیری نهائی : ۲۳۰
۷ـ۳ـ۱ـ معایب سیستم ترمز معمولی : ۲۳۱
۷ـ۳ـ۲ـ مزایای سیستم ترمز ضد قفل ABS : ۲۳۱
۷-۴-مقایسه ترمزهای دیسکی و کاسه‌ای : ۲۳۳
الف)مزایا : ۲۳۵
ب) معایب : ۲۳۶
جدول ۶ – ضرایب ثابت اصطکاک برای اتصالات مواد گوناگون ۲۳۸
مواد اتصال شونده ۲۳۸
چرب تمیز ۲۳۸
عیب ۲۳۹
عمل اصلاحی ۲۳۹
عیب ۲۴۰
عمل اصلاحی ۲۴۰
عیب ۲۴۱
علت احتمالی ۲۴۱
عمل اصلاحی ۲۴۱
مراجع :

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: 250 صفحه
رشتــه : خودرو

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:16 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت تداوم فعالیت در حسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی

پاورپوینت تداوم فعالیت در حسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 634 کیلو بایت

تعداد صفحات : 51

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت تداوم فعالیت در حسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس بررسی موارد خاص در حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 51 اسلاید

این فایل در زمینه " پاورپوینت تداوم فعالیت درحسابداری و اثبات آن در حسابرسی و بررسی تحلیلی نسبت های مالی " می باشد که در حجم 51 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درس بررسی موارد خاص در حسابداری رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

تعریف تداوم فعالیت

درجه شمول تداوم فعالیت

حسابداری تعهدی

حسابداری معافیت مالی

تداوم فعالیت و ارزشگذاری دارائی‌ها

ارزش تصفیه

بهای تمام شده تاریخی

ارزشهای جاری

ارزش فعلی جریانهای نقدی آتی

استاندارد حسابرسی 520 روشهای تحلیلی

ماهیت‌ و هدف‌ روشهای‌ تحلیلی‌

كاربرد روشهای‌ تحلیلی‌ در برنامه‌ریزی‌ حسابرسی‌

كاربرد روشهای‌ تحلیلی‌ در آزمونهای‌ محتوا

كاربرد روشهای‌ تحلیلی‌ در بررسی‌ كلی‌ در پایان‌ كار حسابرسی‌

میزان‌ اتكا بر روشهای‌ تحلیلی‌

پی‌جویی‌ اقلام‌ غیرعادی‌

تاریخ‌ اجرا

استاندارد حسابرسی 570 تداوم فعالیت

كلیـات‌

مسئولیت‌ مدیریت‌

نشانه‌های‌ مالی‌

نشانه‌های‌ عملیاتی‌

مسئولیت‌ حسابرس‌

ملاحظات‌ برنامه‌ریزی‌

بررسی‌ ارزیابی‌ مدیریت‌

دوره‌ پس‌ از ارزیابی‌ مدیریت‌

روشهای‌ اضافی‌ حسابرسی‌ در صورت‌ شناسایی‌ رویدادها یا شرایط‌

نتیجه‌گیری و گزارشگری‌ حسابرسی‌

وجود ابهام‌ نسبت‌ به‌ تداوم‌ فعالیت‌

عدم‌ تمایل‌ مدیریت‌ به‌ انجام‌ ارزیابی‌ یا گسترش‌ آن‌

تاخیر قابل‌ توجه‌ در امضا یا تایید صورتهای‌ مالی‌

تاریخ‌ اجرا

انواع نسبتهای مالی

نسبت های نقدینگی

نسبتهای اهرمی (بازپرداخت بدهی های بلند مدت)

نسبت های مربوط به ارزش بازار سهام

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 9:15 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 صفحه بعد

دیگر امکانات