تحقیق جامع و کامل شرکت های سهامی ،قوانین تأسیس،انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شر

تحقیق جامع و کامل شرکت های سهامی ،قوانین تأسیس،انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها

دسته بندی : مدیریت مالی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 876 کیلو بایت

تعداد صفحات : 42

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: تحقیق جامع و کامل شرکت های سهامی ،قوانین تأسیس،انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها
دسته: ، مدیریت مالی و حسابداری (ویژه درسهای سمینار در مسائل مالی،تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری)

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 42 صفحه

این فایل شامل تحقیق جامع و کاملی با عنوان " شرکت های سهامی ، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها " می باشد که در حجم 42 صفحه با فرمت ورد تهیه شده است که میتواند به عنوان کار تحقیقی درسهای مدیریت سرمایه گذاری، سمینار در مسائل مالی و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های مدیریت مالی و حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

شرکتهای سهامی

شرکت سهامی خاص

مشخصات شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی عام

شرایط تاسیس, پذیره نویسی و ثبت اولیه شرکت سهامی عام

مدارك لازم جهت كسب اجازه پذیره نویسی شركت در شرف تاسیس سهامی عام از مرجع ثبت شركتها

مدارك لازم جهت تاسیس شركت سهام عام

روش و مراحل ثبت شرکتهای سهامی خاص

تعریف و انواع شركت سهامی

جهات افتراق شركت سهامی عام و خاص

تعریف اصطلاحات شرکت های سهامی

مفهوم شاخص سهام

شاخص چیست؟

خصوصیات قابل توجه شاخص

شاخص کل قیمت(TEPIX)

شاخص قیمت و بازدة نقدی

شاخص قیمت صنعت

شاخص قیمت 50 شركت فعال‌تر

نحوه قیمت گذاری سهام

نحوه محاسبه شاخص سهام در بورس اوراق بهادار

شرایط پذیرش اوراق بهادار

اصطلاحات و تعاریف بازار سرمایه و بورس

بازار پول

بازار سرمایه

بازار اولیه

بازار ثانویه

بورس

کارگزار

بازار های فعال چه بازار هایی هستند؟

سهام فعال به چه معناست؟

سهام غیر فعال چه سهامی هستند؟

بازار حساس به چه معناست؟

تحلیل گران بنیادی کسانی هستند؟

تجزیه وتحلیل بنیادی به چه معناست؟

تحلیل گران فنی چه کسانی هستند

سفارش‌های خرید و فروش

سفارش به قیمت بازار

سفارش قیمت معین

سفارش محدود

اجرای سفارش مشتریان

صدور اعلامیه خرید و فروش و گواهینامه موقت سهام

تسویه حساب با مشتریان

پذیرش سهام عادی

شرایط پذیرش شرکت ها در بورس

تعیین كد معاملاتی برای مشتریان

شرایط عمومی پذیرش در بئرس ائراق بهادار تهران

شرایط اختصاصی پذیرش در بئرس ائراق بهادار تهران

فرآیند پذیرش شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران

مدارك و مستندات مورد نیاز جهت بررسی درخواست پذیرش

ارزش سهام عادی

روشهای ارزیابی سهام بر اساس داراییهای شرکت

ارزش اسمی سهام (Par Value)

ارزش دفتری (Book Value)

ارزش سهام بر مبنای خالص ارزش داراییها (Net AssetValue)

ارزش تصفیه ای سهام (Liquidation Value)

ارزش جایگزینی (Replacement Value)

روشهای ارزیابی سهام بر مبنای دیدگاه سودآوری

ارزیابی سهام برای یک دوره نگهداری

انواع روشهای خرید و فروش

خرید سهام

خرید آزاد (باز)

خرید سهام معین

خرید سهام معین با قیمت محدود

فروش سهام

فروش به قیمت محدود

تعویض سهام

معرفی انواع اوراق بهادار

آیا همه اوراق بهادار در بورس قابل معامله اند؟

طرق سرمایه گذاری در بورس

مدارک لازم جهت انحلال شرکت

مراحل انحلال شرکت

دلایل انحلال شرکتهای سهامی

حکم دادگاه به جهت انحلال شرکت

انحلال و تصفیه شرکت سهامی

موارد انحلال شرکت سهامی

طرق تصفیه

مدیر تصفیه

مدت مأموریت مدیر تصفیه.

نظارت بر امر تصفیه

ختم تصفیه

اختیارات مدیر یا مدیران تصفیه

عملیات تصفیه شركت منحله

حق كسب اطلاع سهامداران

اعلام ختم تصفیه به مرجع ثبت شركت

مسئولیت مدنی و جزائی مدیران تصفیه

تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:32 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها

پاورپوینت شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها

دسته بندی : مدیریت مالی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 2.005 مگا بایت

تعداد صفحات : 114

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها

دسته: حسابداری- مدیریت مالی (ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی- مدیریت سرمایه گذاری- سمینار در مسائل مالی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 114 اسلاید

این فایل در زمینه "شرکت های سهامی، قوانین تأسیس،انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها" می باشد که در حجم 114 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی ، مدیریت سرمایه گذاری و سمینار در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

شرکتهای سهامی عام وخاص و بورس اوراق بهادار

شرکت چیست؟

ثبت شرکت چیست؟

فرق شرکت با موسسه غیر تجاری

تعریف ماهوی شرکت

تعریف شرکت با مسئولیت محدود

شرکتهای سهامی

شرکت سهامی عام

شرکت سهامی خاص

مشخصات شرکت سهامی خاص

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت سهامی عام

شرایط تاسیس, پذیره نویسی و ثبت اولیه شرکت سهامی عام

مدارك لازم جهت كسب اجازه پذیره نویسی شركت در شرف تاسیس سهام عام از مرجع ثبت شركتها

مدارك لازم جهت تاسیس شركت سهام عام

روش و مراحل ثبت شرکتهای سهامی خاص

انواع شركت سهامی - جهات افتراق شركت سهامی عام و خاص

تاریخچه بورس

سابقه بورس در ایران

تعریف بورس Exchange

تعریف اصطلاحات شرکت های سهامی

مفهوم شاخص سهام

شاخص چیست؟

شاخص کل قیمت(TEPIX)(Tehran Exchange Price Index)

شاخص قیمت و بازدة نقدی

شاخص قیمت صنعت

شاخص قیمت 50 شركت فعال‌تر

نحوه محاسبه شاخص سهام در بورس اوراق بهادار

نحوه قیمت گذاری سهام

اصطلاحات و تعاریف بازار سرمایه و بورس

تالار اصلی و تالار فرعی

اصطلاحات و تعاریف بازار سرمایه و بورس

بازار اولیه وثانویه در بورس اوراق بهادار

تعاریف مفهومی از بازار بورس اوراق بهادار

بازار های فعال چه بازار هایی هستند؟

سهام فعال به چه معناست؟

سهام غیر فعال چه سهامی هستند؟

بازار حساس به چه معناست؟

کارگزار بورس به چه معناست؟

تحلیل گران بنیادی کسانی هستند؟

تجزیه وتحلیل بنیادی به چه معناست؟

نسبت های مالی به چه معناست؟

نسبت سود قبل از کسر مالیات به فروش چیست؟

درآمد باقی مانده به چه معناست؟

نسبت در آمد به دارایی چیست؟

نسبت نقدینگی چیست؟

تحلیل گران فنی چه کسانی هستند؟

نحوه خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

كارگزاران

فرایند دریافت و اجرای سفارش

سفارش‌های خرید و فروش

سفارش به قیمت بازار

سفارش قیمت معین

سفارش محدود

تعیین كد معاملاتی برای مشتریان

اجرای سفارش مشتریان

صدور اعلامیه خرید و فروش و گواهینامه موقت سهام

هزینه انجام معاملات

تسویه حساب با مشتریان

پذیرش سهام عادی

شرایط خاص پذیرش سهام عادی در تابلوی اصلی بازار اول

نحوه تشکیل و پذیره نویسی شرکتهای سهامی عام

شرایط عمومی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران

شرایط اختصاصی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران

فرآیند پذیرش شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران

ارزش سهام عادی

روشهای ارزش گذاری سهام

روشهای ارزیابی سهام بر اساس داراییهای شرکت

ارزش اسمی سهام (Par Value)

ارزش دفتری (Book Value)

روشهای ارزیابی سهام بر اساس داراییهای شرکت

ارزش سهام بر مبنای خالص ارزش داراییها (Net AssetValue)

ارزش تصفیه ای سهام (Liquidation Value)

روشهای ارزیابی سهام بر مبنای دیدگاه سودآوری

ارزیابی سهام برای یک دوره نگهداری

خرید سهام

خرید آزاد (باز)

خرید سهام معین

خرید سهام معین با قیمت محدود

فروش سهام

فروش به بهترین قیمت

فروش به قیمت محدود

تعویض سهام

معرفی انواع اوراق بهادار

سازمان بورس چه مکانی است؟

شركتهای پذیرفته شده و شركتهای فعال در بورس

طرق سرمایه گذاری در بورس

فرابورس

تفاوت‌های فرابورس با بورس

مزایای بازار فرابورس

مدارک لازم جهت انحلال شرکت

انحلال و تصفیه شرکت سهامی

طرق تصفیه

مدیر تصفیه

مدت مأموریت مدیر تصفیه.

نقش مدیر تصفیه

نظارت بر امر تصفیه

ختم تصفیه

انحلال و تصفیه شركت سهامی - تصفیه شركت سهامی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:32 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاوورپوینت سمینار مکان یابی محل دفن پسماند با نرم افزار GIS جی آی اس و روش AHP ای اچ پی

پاوورپوینت سمینار مکان یابی محل دفن پسماند با نرم افزار GIS جی آی اس و روش AHP ای اچ پی

دسته بندی : مقالات ترجمه شده isi

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 5.242 مگا بایت

تعداد صفحات : 34

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این پاوور پوینت به عنوان سمینار مکان یابی محل دفن پسماند به روش ای اچ پی(AHP) در نرم افزار(GIS) می باشد این پاوور پوینت کلیات مکان یابی را شرح داده است و نمره ی 20 را در واحد سمینار دریافت نموده.

سرفصل های پاوور پوینت :

مقدمه

تعریف مواد زائد جامد

تعاریف مبنا در پسماند

سیر مدیریتی مواد زائد جامد

روش های دفع زباله

روش های مختلف دفن بهداشتی زباله

الف - روش مسطح Area Method

ب - روش سراشیبی Ramp Method

ج - روش ترانشه ای یا گودای Trench Method

مراحل انجام پروسه مکان یابی محل دفن پسماند :

1)مطالعه و بررسی روش ها و مدل های مکان یابی

2) تعیین معیارها و محدودیت های زیست محیطی،اقتصادی و اجتماعی

3) گردآوری داده های مورد نیاز از سازمان های مختلف

(زمین شناسی ،هواشناسی،شهرداری،محیط زیست، جهاد کشاورزی و....)

استخراج برخی داده ها از گوگل ارث همچنین استفاده از نقشه 1:100/000 در سطح شهرستان و 1:250/000 در سطح استان

4) آماده سازی لایه های اطلاعاتی معیارها در محیط GIS

5) حذف لایه های ممنوعه که درآن به هیچ عنوان محل دفن قرار نمی گیرد مثل رودخانه و..

6) طبقه بندی لایه ها و دادن معیار و زیر معیار

7) وزن دهی تناسبی به معیار ها به روش AHP

8) هم پوشانی لایه های اطلاعاتی در محیط GIS

9) مشاهده نقشه های خروجی از GIS و پهنه بندی منطقه از نظر مستعد بودن محل دفن و انتخاب چند گزینه

10) بازدید صحرایی از گزینه های منتخب و انتخاب گزینه نهایی

11) ارزشیابی محل دفن پسماند با استفاده از شاخص الکنو

برای ساخت این پاوور از منابع مختلفی استفاده شده تا بتوان راحت تر موضوع را آموزش و بیان نمود

با آرزوی موفقیت برای دانشجویان و اساتید گرامی

توجه : پاوورپوینت قابل ویرایش می باشد

http://s8.picofile.com/file/8300087934/%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C.jpg

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 623 کیلو بایت

تعداد صفحات : 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریسIFE " در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف عوامل داخلی

ماهیت بررسی عوامل داخلی

بررسی عوامل داخلی

رویکرد زنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی

استفاده ازرویکردزنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی

رویکرد وظیفه ای

مشاركت مدیران وظیفه ای

عوامل افزایش روابط بین واحدهای وظیفه ای

رابطه بین واحدهای وظیفه ای

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

مراحل تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word پروژه نقش طراحی پایگاه داده‌های توزیع شده و Grid Database Design در پیشبرد اهدا

دانلود فایل ورد Word پروژه نقش طراحی پایگاه داده‌های توزیع شده و Grid Database Design در پیشبرد اهداف تجارت الکترونیک

دسته بندی : آزمون ارشد

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 428 کیلو بایت

تعداد صفحات : 50

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نقش طراحی پایگاه داده‌های توزیع شده و Grid Database Design در پیشبرد اهداف تجارت الکترونیک و بررسی راهکارهای جدید در این زمینه

نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 50 صفحه

تحقیق حاضر با بهره گیری از روش نگارش صحیح و استفاده از منابع معتبر، کاملترین و جامع ترین تحقیق در ایران می باشد.



چکیده
در این گزارش مزایای ترکیب سیستم‌های پایگاه داده‌ و تکنولوژی گرید برای برنامه‌های کاربری که حجم داده‌ای بسیار بالایی دارند بررسی می‌کنیم. علوم امروزی با سیل عظیمی از داده‌ها رو به رو است. پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی‌های کامپیوتر و ردیاب‌ها صورت گرفته چندین ترابایت داده تولید می‌کنند. تحلیل تمام این اطلاعات نیازمند منابعی است که هیچ موسسه‌ای به تنهایی نمی‌تواند از عهده هزینه‌های مالی آن برآید. برای پاسخ به این تقاضا بود که محاسبات گرید به عنوان یکی از مهمترین حوزه‌های تحقیقاتی در آمدند. این محاسبات از محاسبات توزیع شده و خوشه‌بندی نیز متفاوت هستند. ما در این تحقیق گرید را به عنوان یک ساختار و مجموعه‌ای از پروتکل‌ها می‌دانیم که استفاده تجمعی از کامپیوترها، شبکه‌ها، پایگاه ‌داده‌ها و ابزارهای علمی که توسط چندین موسسه مدیریت می‌شود، را به یک سازمان مجازی منتسب می‌کند.
نیاز به مجتمع‌سازی پایگاه‌های داده و تکنولوژی پایگاه‌داده‌ها در گرید کاملا محسوس است، زیرا که همانند نیاز به پشتیبانی پایگاه‌ دادة برنامه‌های علمی و تجاری می‌باشد. تلاش‌های قابل‌ توجهی برای توصیف نیازمندی‌ها، پروتکل‌ها و پیاده سازی میان‌افزار برای دسترسی به پایگاه‌داده‌ها در محیط گرید صورت گرفته‌ است. اگرچه سیستم‌های مدیریت پایگاه‌داده‌ها (DBMS) به عنوان وسیله‌ای مفید برای مدیریت متادیتا و داده‌ها و منابع و غیره معرفی شده‌اند ولی در برنامه‌های کاربردی که بر روی گرید اجرا می‌شوند حضور پایگاه داده‌ها کمرنگ است. امروزه برنامه‌های کاربردی گرید هنوز از فایل‌ها برای پردازش و ذخیره داده‌ها استفاده می‌کنند و نمی‌توانند از مزایا و قدرت پایگاه داده‌ها بهره ببرند.
كلمات کلیدی: پایگاه داده توزیع شده، محیط Grid،‌ پایگاه داده‌های Grid،مدیریت پایگاه داده‌ها، تکرار داده‌ه
فهرست مطالب
۱٫ مقدمه 1
۲٫ سیستم مدیریت پایگاه داده‌های توزیع شده 4
۲-۱ سیستم‌های توزیع شده 5
۲-۲ پایگاه داده توزیع شده 5
۲-۲-۱ پایگاه‌ داده‌های همگن 6
۲-۲-۲ پایگاه داده‌های ناهمگن 6
۲-۳ مزایا و معایب پایگاه داده‌های توزیع شده 7
۲-۴ نسخه سازی دادهها 9
۲-۴-۱ نسخه سازی کامل 10
۲-۴-۲ نسخه سازی جزئی 10
۲-۵ نامرئی بودن در پایگاه داده توزیع شده 10
۲-۵-۱ نامرئی سازی شبکه 11
۲-۵-۲ نامرئی سازی تراکنش 12
۲-۵-۳ نامرئی سازی کارایی 13
۲-۵-۴ نامرئی سازی سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها 13
۲-۶ مشکلات سیستم های پایگاه داده توزیع 13
۲-۷ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری 14
۳٫ پایگاه داده‌ها در محیط GRID 16
۳-۱ تاریخچه محیط GRID 17
۳-۲ GRID 21
۳-۳ اصول ساخت GRID 24
۳-۴ GLOBUS 31
۳-۵ كابردهای GRID 31
۳-۶ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری 33
۴٫ ترکیب سیستم‌های پایگاه داده توزیع‌شده با تکنولوژی GRID 34
۴-۱ قرار دادن پایگاههای داده در معماری گرید 35
۴-۱-۱ دادگان 36
۴-۱-۲ پرس و جو 36
۴-۱-۳ تراکنشها 37
۴-۱-۴ بارگذاری با حجم زیاد 37
۴-۱-۵ اخطار 37
۴-۱-۶ زمان بندی 38
۴-۲ مجتمع کردن پایگاههای داده در گرید 38
۱-۲-۴ پرس وجو 40
۴-۲-۲ تراکنشها 41
۴-۲-۳ بارگذاری حجیم داده 41
۴-۲-۴ اخطار 41
۴-۲-۵ دادگان 42
۴-۲-۶ زمان بندی 42
۴-۳ ابزاری برای دسترسی به پایگاه داده 42
۴-۳-۱ معماری OGSA-DAI 43
۴-۴ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری 44
منابع و مراجع 46
پیوست 48
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 1.898 مگا بایت

تعداد صفحات : 29

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " هدفگذاری در مدیریت استراتژیک" در حجم 29 اسلاید می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

انواع هدف

فرآیند هدفگذاری

ویژگیهای هدفگذاری خوب

محاسن و مزایای هدفگذاری

چگونگی هدفگذاری و رسیدن به آن

هفت نكته درباره هدفگذاری و برنامه ریزی

ماهیت هدفهای سازمانی

مدیریت بر مبنای هدف

مراحل مدیریت بر مبنای هدف

عوامل مهم در اجرای مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در كل سازمان

چگونگی ارائه مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در سازمان

مدیریت غیر مبتنی بر هدف

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

پاورپوینت پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 776 کیلو بایت

تعداد صفحات : 19

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک" در حجم 19 اسلاید همراه با توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعاریف پارادایم از دیدگاه صاحب نظران علم مدیریت

کارکرد پارادایم

انتقال پارادایم

رابطه پارادایم و استراتژی

پارادایم ها در سازمان

پارادایم ها و مکاتب شکل گیری استراتژی و مدیریت استراتژیک

پارادایم تجویزی (پیش تدبیری)

نمونه هایی از تعاریف استراتژیک متاثر از پارادایم تجویزی

ویژگی های مکاتب تجویزی

پارادایم توصیفی (تجربی –انطباقی )

تعاریف مدیریت استراتژیک متاثر از مکتب توصیفی

ویژگی های پارادایم توصیفی

پارادایم ترکیبی (تلفیقی)

مقایسه پارادایم ها

منابع

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

پاورپوینت بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 3.37 مگا بایت

تعداد صفحات : 33

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 33 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " بیانیه ماموریت، چشم انداز، ارزش ها " در حجم 33 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف مأموریت سازمان

ماهیت ماموریت

اهمیت ماموریت

اجزای ماموریت

تعریف چشم انداز

اجزای چشم انداز

ویژگی های چشم انداز

تفاوت ماموریت و چشم انداز

ارزش های محوری سازمان

نمونه هایی از بیانیه ماموریت شركت های ایرانی و خارجی

منابع

نمونه تحقیق مربوط به این مبحث

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

دانلود فایل ورد Word پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

دسته بندی : آزمون ارشد

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 256 کیلو بایت

تعداد صفحات : 67

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان کامل:مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات تحقیق: ۶٧
______________________________________________________

بخشی از مقدمه:

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶٠ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد.
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

فصل اول : مدیریت ارتباط با مشتری CRM

1-1مقدمه

1-2 ارزش

1-3 ارزش از دیدگاه مشتری

1-4 گروههای ارزش

1-5 مدل های ارزش از دید مشتری

* مدل ابعاد کلیدی ارزش از دید مشتری

فصل دوم :چارچوب های سنجش CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

2-1 مخاطبان هدف

2-2 چشم انداز CRM

▪ شبكه های اطلاعاتی

2-3 هدف از سنجش CRM

2-4 پیچیدگی CRM

فصل سوم : بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری

3-1 مشتری

3-2 مشتری درون سازمانی

3-3 رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی

3-4 حمایت از مشتری

3-5 ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری

3-6 اهمیت روز افزون حمایت از مشتری

3-7 نقش رقابت در جذب مشتری

3-8 روشهای جذب مشتری

3-9 ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری

3-10 انواع برخورد با مشتری

3-11 نقش کارکنان در رضایت مشتری

3-12 نتیجه

فصل چهارم : ویژگی‌های مشتری‌های امروزی

4-1 بازارها چگونه کار می‌کنند؟

4-2 سه گزینه

4-3 استفاده از شیوه‌های علمی برای فروش و عرضه کالا یا خدمات

4-4 چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی

4-5 نتیجه

فصل پنجم : ایجاد وفاداری در مشتریان

5-1 تعریف وفاداری

5-2 اندازه گیریهای بحرانی

5-3 چهار وضعیت اصلی در روابط مشتری

5-4 نتیجه گیری

فصل ششم :جستجو و یافتن مشتری مهمترین کلید فروش موفق

6-1 رقابت برای فروش بهتر

6-2 واقعیتهای جدید درباره فروش

6-3 جستجو و یافتن مشتری – کلید فروش موفق

6-4 برقراری ارتباط در فروش

6-5 مثلث طلائی فروش

6-6 قطعی ساختن و تکمیل فرایند فروش

6-7 هفت راز فروش موفق

6-8 بازگشت به اصول اولیه

6-9 اهدافتان واضح و روشن باشند

6-10 تمرکز بر فروش

6-11 تمرکز بر اولویتهای اصلی

6-12 آمادگی برای تغییر سریع

6-13 هفت قانون برای موفقیت در قرن بیست و یکم

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق مبانی حقوقی شرکتهای فراملی

تحقیق مبانی حقوقی شرکتهای فراملی

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 383 کیلو بایت

تعداد صفحات : 55

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: تحقیق مبانی حقوقی شرکتهای فراملی

دسته: حقوق

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 55 صفحه

این فایل شامل تحقیق جامع و کاملی با عنوان " مبانی حقوقی شرکتهای فراملی " می باشد که در حجم 55 صفحه با فرمت ورد تهیه شده است که میتواند به عنوان کار تحقیقی رشته حقوق مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تاریخچه پیدایش شرکتهای فراملی

محور وحدت در عملکرد فراملی ها

نظریه حقوقی حاکم بر شرکت های فراملی در عرصه حقوق بین المللی

ماهیت شرکتهای فراملی

شخصیت حقوقی شرکتهای فراملی

حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی

محورهای اصلی نظام حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی

مالکیت خصوصی و جایگاه آن در نظام حقوق بین الملل سرمایه گذاری

شرکتهای فراملی، حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی و حقوق بین الملل محیط زیست

شرکتهای فراملی، حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی و حقوق بشر

شرکت های فراملی، حقوق بین الملل سرمایه گذاری خارجی و حق بر توسعه

شرکتهای فراملی و تجارت آزاد

شرکتهای فراملی و نظریه مسئولیت اجتماعی

اعمال صلاحیت های فراملی مقرراتی برای تضمین تبعیت از حقوق بشر

شرکتهای فراملی و کد رفتاری

شرکتهای فراملی و حقوق بین المللی کار

حقوق کار در عرصه بین الملل

استانداردهای حقوق کار و تجارت آزاد

دستور العمل های رفتاری و استانداردهای حقوق کار

منابع

تحقیق تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 2:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات