پاورپوینت فرآیند خط مشی گذاری عمومی

پاورپوینت فرآیند خط مشی گذاری عمومی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 263 کیلو بایت

تعداد صفحات : 18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت فرآیند خط مشی گذاری عمومی

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 18 اسلاید

دسته: مدیریت دولتی( ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " فرآیند خط مشی گذاری عمومی " می باشد که در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

الگوی کارنگی

الگوی گام به گام

مقایسه الگوی کارنگی والگوی گام به گام

مدیریت دولتی والگوی تصمیمات تدریجی

الگوی سیستم پیچیده یامدل سطل زباله یامدل نظام ناشناخته

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت رویکردهای تجزیه و تحلیل خط مشی

پاورپوینت رویکردهای تجزیه و تحلیل خط مشی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 114 کیلو بایت

تعداد صفحات : 15

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت رویکردهای تجزیه و تحلیل خط مشی

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 15 اسلاید

دسته: مدیریت دولتی( ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " رویکردهای تجزیه و تحلیل خط مشی " می باشد که در حجم 15 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

رویکردهای تجزیه وتحلیل خط مشی

رویکرد علمی – تجربی

رویکرد فرا علمی – فرا تجربی

رویکرد تخصصی

رویکرد سیستمی

نمودار رویکرد سیستمی به خط مشی گذاری از دیدگاه استون

رویکرد عقلانی – اقتضایی

رویکرد کارکردگرایی

ساختارگرایی

رویکرد تضاد

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت مشاركت جویانه در بخش دولتی

پاورپوینت مدیریت مشاركت جویانه در بخش دولتی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 339 کیلو بایت

تعداد صفحات : 32

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت مدیریت مشاركت جویانه در بخش دولتی

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

دسته: مدیریت دولتی( چالش های مدیریت دولتی در ایران)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " مدیریت مشاركت جویانه در بخش دولتی" می باشد که در حجم 32 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس چالش های مدیریت دولتی در ایران رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تأملی درمفهوم اعتماد

اعتماد به دولت

اهمیت اعتماد به دولت

چارچوبهای نظری اعتماد به دولت

مدیریت دولتی مشاركت جویانه

ویژگیهای حاكمیت مشاركت جویانه

پاسخگویی درمدیریت دولتی

تركیب عوامل موثر در اعتمادعمومی به مدیریت دولتی

نتیجه گیری

تدوین منشور شهروندی

تدوین چهار چوب اصول اخلاقی مدیران و كاكنان سازمانهای دولتی

تدوین چهار چوب مشاركت شهروندان در مدیریت دولتی

تدوین قانون پاسخگویی عمومی در سازمانهای دولتی

تدوین اصول اطلاعات آزادی عمومی

بهبود رابطه مدیران دولتی وشهروندان

چگونه می توان رضایتمندی شهروندان رابهبود داد؟

چگونه می توان اعتماد عمومی به دولت را ارتقا داد؟

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی

پاورپوینت عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 1.431 مگا بایت

تعداد صفحات : 38

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 38 اسلاید

دسته: مدیریت دولتی( چالش های مدیریت دولتی در ایران)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی" می باشد که در حجم 38 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس چالش های مدیریت دولتی در ایران رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

نگاه غالب دولت ها از نگاه مدیریتشان

دولت قانون مدار

دولت حزبی

دولت اخلاقی

دولت مردم سالار دینی

وظیفه اصلی دولت ها

انواع عقلانیت ها که خط و مشی های دولت

عقلانیت

عقلانیت در خط مشی گذاری

عقلانیت اقتصادی

عقلانیت قانونی

عقلانیت سیاسی

عقلانیت حرفه ای (علمی)

عقلانیت اخلاقی

عقلانیت دینی
مدیریت در بخش دولتی

شمای کلی پارادایمها،نهضتها و رویکردهای مدیریت در بخش دولتی

رویکردها به مدیریت در بخش دولتی

رویکرد مدیریتی

رویکرد قانونی

رویکرد سیاسی

رویکرد حرفه ای (علمی)

رویکرد اخلاقی

رویکرد دینی

راهبرد در بخش خصوصی

راهبرد در بخش دولتی

راهبرد خط مشی

راهبرد سازمانی

راهبرد مدیریتی

مراحل اجرایی این روش

اهمیت اعتماد به دولت

نظریه کولاژ عقلانیت و راهبرد

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت آشنایی با جوهره مدیریت دولتی

پاورپوینت آشنایی با جوهره مدیریت دولتی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 461 کیلو بایت

تعداد صفحات : 45

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: پاورپوینت آشنایی با جوهره مدیریت دولتی

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)، قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 45 اسلاید

دسته: مدیریت دولتی( چالش های مدیریت دولتی در ایران)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " آشنایی با جوهره مدیریت دولتی " می باشد که در حجم 45 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس چالش های مدیریت دولتی در ایران رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

آشنایی با جوهره مدیریت دولتی

مدیریت دولتی چیست ؟

تعریف ویلسون از مدیریت دولتی

تعریف گودنو از مدیریت دولتی

تعریف لئوناردو وایت از مدیریت دولتی

تعریف دیماك از مدیریت دولتی

تعریف لوترگیولیك از مدیریت دولتی

تعریف اپل بای از مدیریت دولتی

تعریف مارشال دیماك و گلادی دیماك و داگلاس فكس از مدیریت دولتی

تعریف فلیكس نیگرو و لودنیگرو از مدیریت دولتی

تعریف چالرز لوین، گای پیترز و فرانك تامسون از مدیریت دولتی

تعریف دنهارت از مدیریت دولتی

تعریف گوردن و میلاكویچ از مدیریت دولتی

تعریف جانسون از مدیریت دولتی

قلمرو اداره عمومی(مدیریت دولتی)

ویژگیهایی كه مرز مدیریت دولتی را مشخص می كند

نظرموشر در مورد مدیریت دولتی

نظر رابرت پركر در مورد مدیریت دولتی

اداره و مدیریت

اصول اداره امورعمومی

اصول اداره امورعمومی(درنگاه سنتی)

اصول اداره امورعمومی(در اسلام)

مردم محوری در مدیریت دولتی

قانون اساسی

رابطه قانون اساسی و مدیریت دولتی

منفعت عامه

نیروی بازار

حكمرانی(مردمی)

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سبک های دلبستگی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سبک های دلبستگی

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 26 کیلو بایت

تعداد صفحات : 26

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سبک های دلبستگی

دارای مناع کامل و رفرنس دهی منظم

دلبستگی

دلبستگی از یك مفهوم یونانی به نام (storage) كه نوعی عشق بین والدین و كودك می باشد گرفته شده است. مفهوم دلبستگی در روان شناسی جدید ریشه در كارهای جان بالبیروان پزشك و روان تحلیل گر انگلیسی دارد. او دلبستگی را پیوند عاطفی عمیق افراد خاص در زندگی معرفی می نماید به طوری كه تعامل با آنها در زندگی ایجاد شعف و نشاط كرده و در هنگام استرس و تنیدگی، حضور آنها ایجاد آرامش می نماید. دلبستگی در دوره ای شكل می گیرد كه در آن حساسیت زیادی به ویژگی مراقب وجود دارد، تجربیات اولیه با آنها نوع دلبستگی را تعیین کرده و تداوم آن را در طول زمان تثبیت می نماید . اولین پیوند عاطفی بین كودك با مادر و یا مراقب او برقرار می شود. تجارب دلبستگی ما مراقبان اولیه در الگوهای كاری ذهنی بازنمایی می شوند و در طی رشد از نوزادی تا نوجوانی تثبیت می شود (زیمرمنو بیكر،2002). شافر و امرسون دلبستگی را به عنوان "تمایل فرد كم سن برای جستجوی مجاورت با بعضی افراد هم نوع "تعریف می نمایند، و به نظر سیرز دلبستگی در نتیجه تعامل ارضا كننده با افراد مهم محیط كودك اكتساب می گردد. دلبستگی پیوند هیجانی پایدار بین دو فرد است به طوری كه یكی از طرفین كوشش می كند نزدیكی یا مجاورت با موضوع دلبستگی را حفظ كرده و به گونه ای عمل كند تا مطمئن شود كه ارتباط ادامه می یابد ( فوگلو 1997؛ به نقل از حاجی ولی زاده 1389). هر چند در تمام گونه ها نظام دلبستگی برای ابقاء گونه ها همچون غذا دادن و تولید مثل صورت می گیرد، البته این پاسخ های نا آموخته، تولید در برابر مادر ارزش انطباقی دارند زیرا مانع از آن می شوند كه جاندار از منبع مراقب دور بیفتد و گم شود (اتكینسون و هیلگلارد،1389). به نظر هارلونیز وابستگی و دلبستگی یك واكنش فطری به محرك های خاص است كه به وسیله مادر فراهم می شود ولی صرفاً ناشی از تغذیه نمی باشد، ایمنی بخشی ، گرمی و محبت كه حاصل آرامش ناشی از لمس كردن است نتیجه آن می باشد (هارلو، 1985 به نقل از اكبری ، 1390). اولین دلبستگی های قوی در حدود 8 ماهگی شكل می گیرند، و با اضطراب جدائی همزمان هستند ( بیرج،1997 به نقل از اكبری ، 1390). به محض اینكه كودك توانایی حركت بدست می آورد ممكن است انواعی از رفتارها، در او مشاهده شوند كه نشانگر شكل گیری دلبستگی هستند از جمله، حركت به سوی والدین و یا مراقب و اعتراض به هنگام ترس و درماندگی رابطه بین كودك و مراقب یك پیوند دوام دار است. حضور و ماهیت رفتار دلبستگی به وسیله رفتار نوع، مشخص می شود كه رفتارهائی را در بر می گیرد كه منجر به مجاورت با نگاره دلبستگی می شود ( كولین،1996). رفتارهای دلبستگی واضح كودكان، شامل گریه، لبخند زدن، فرا خوانده، لمس كردن، دنبال كردن، چسبیدن و اعتراض شدید هنگام تنهایی با غریبه ها است( كولین،1996).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پیشینه تحقیق درباره درمان شناختی رفتاری اختلال اضطراب اجتماعی

پیشینه تحقیق درباره درمان شناختی رفتاری اختلال اضطراب اجتماعی

دسته بندی : علوم تربیتی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 87 کیلو بایت

تعداد صفحات : 20

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره درمان شناختی رفتاری اختلال اضطراب اجتماعی

دارای منابع کامل

رفرنس دهی منظم

درمان شناختی رفتاری

اختلال اضطراب اجتماعی مبتنی بر الگوی هافمن

این درمان بدین منظور طراحی شده است تا مجموعه ی نظام داری از فرضصت ها را برای مراجعان فراهم سازد، به طوری که آنها بیاموزند موقعیتهای اجتماعی تهدید کننده نیستند، خطاهای اجتماعی مهلک و شرم آور نیستند، و نقایص و کاستیها در عملکرد اجتماعی به اندازه ای که پیش بینی می کنند فاجعه آمیز نیستند. در طی جلسات، وظیفه درمانگر این است تا، در حالی که به روش های مختلفی که درمانجو یادگیری این الگوهای جدید را از خود دریغ می کند توجه کند، این فرصتهای یادگیری جدید را نیز برای وی فراهم آورد. درمانگر به عنوان یک مربی خبره عمل می کند، فرصت های یادگیری را تنظیم می کند، درمانجو را برای اتخاذ تفاسیر صحیح از عملکرد جاری خود راهنمایی می کند، و با شوخ طبعی، انگیزه دادن، تشویق کردن و دیگر فنون، زمینه ای را برای مراجع فراهم می کند تا تفاسیر و جایگزینهای جدیدی را در مورد اکثر موقعیتهای اجتماعی ترس آور در معرض آزمایش قرار دهند. در طی پیشرفت درمان، با کمک کردن به مراجعان برای تبدیل شدن به درمانگر خودشان، ماندگاری درمان بیشتر می شود؛ این کار از طریق فهم و به کاربرد تدابیر درمانی بر روی خودشان صورت می گیرد. چنین استقلال عملی در به کار بردن مهارت های درمانی، با فراهم کردن یک الگو از اختلال توسط درمانگر آغاز می شود. این الگو یک راهنما برای دنبال کردن مداخلات فراهم می کند، و به مراجعان کمک می کند ببینند که هر جزء از مداخلات بخشی از یک طرح کلی است که عوامل نگهدارنده اختلال اضطراب اجتماعی را حذف می کند. همچنین این الگو فضایی برای مراجعان فراهم می کند تا به گونه ای به اختلال خود بنگرند که ممکن است به آنها کمک کند تا تلاش های حل مسئله ناکارآمد خود را رها کنند، و به طور متفاوتی به ناهماهنگی و هجوم علائم خود که در لحظات ترس بروز می یابند، پاسخ دهند (هافمن و اتو،2010؛ خانزاده، سلطانی و سعیدیان اصل، 1392).

پس از این الگو آموزشی ارائه شد، ابزار اصلی برای تغییر، مواجهه گام به گام است. در اینجا وظیفه ی درمانگر کمک به یادگیری مراجعان از طریق عمل کردن است تا این مواجهه ها را انجام دهند، به اندازه کافی در موقعیت های اجتماعی قرار بگیرند، و به طور منطقی آنچه که در آن موقعیت در حال رخ دادن است را ارزشیابی کنند؛ با این کار بر ترس خود غلبه می کنند و انتظارات غلط آنها تصحیح می شود. اگر مواجهه گام به گام ابزار اصلی یادگیری درمانی باشد، بنابراین هنر تحقیق این یادگیری از توانایی درمانگر ناشی می شود تا این دیدگاه را برای مراجعان فراهم کند که اضطراب اجتماعی شان می تواند با نوعی جدید از تمرینات اجتماعی تغییر کند. این تمرینات اجتماعی، مواجهه های اجتماعی فشرده تر و پی در پی را در بر می گیرد که با یادگیری ارزشیابی بی طرفانه تر و درست تر تجارب ترکیب شده است. بینش حاصل شده از این تمرینات از مداخلات آموزشی و شناختی ناشی می شود و این حس را در مراجعان ایجاد می کند که ممکن است مواجهه اجتماعی در زمان درمان در مقایسه با مواجهه هایی که خودشان انجام می دهند تاثیرات متفاوتی را در بر داشته باشد. توجه به این نکته ضروری است زیرا اکثر مراجعان برای سالها مواجهه های اجتماعی را به سبک خود انجام می دهند و بنابراین برای وارد شدن دوباره به این موقعیتها دودل و مردد هستند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره خودنظم دهی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره خودنظم دهی

دسته بندی : علوم تربیتی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 43 کیلو بایت

تعداد صفحات : 20

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره خودنظم دهی

دارای منابع کامل

رفرنس دهی منظم

یادگیری خودنظم بخش

یادگیری خود نظم بخش نوعی فرایند ساختاری فعال است که از طریق آن یادگیرندگان اهدافی را برای یادگیری شان تعیین می کنند سپس می کوشند تا شناخت، انگیزش، و رفتارشان را نظارت، تنظیم و کنترل کنند (پنتریج، 2000؛ به نقل از شانک، 2005). این فرایند مستلزم فراگیرانی است که به طور مستقل یادگیری شان را طراحی، نظارت و ارزیابی می کنند. بسیاری از پژوهش های اولیه در مورد خود نظم بخشی ماهیت درمانی دارند که طی آنها پژوهشگران به آزمودنی هایشان آموزش می دادند تا رفتارهایی از قبیل پرخاشگری، اعتیاد و سایر مشکلات رفتاری خود را تغییر دهند (شانک، 2005). با این حال پژوهشگرزان اکنون اصول خودنظم بخشی را برای مطالعه تحصیلی و دیگر شکل های یادگیری از قبیل مهارت های اجتماعی و حرکتی به کار می برند (بوکارتس، پنتریچ و زیدنر،2000؛ زیمرمن و شانک، 2001؛ به نقل از شانک، 2005).

تعاریف و مدل های گوناگونی از یادگیری خود نظم بخش وجود دارد که در آنها سعی شده است که نحوه خود نظم بخشی دانش آموزان در فرایند یادگیری تبیین شود. به طور کلی در این دیدگاه ها بر نقش فعال دانش آموز در فرایند یادگیری تاکید می شود. براساس این نظریه ها، یادگیری چیزی نیست که توسط دیگران برای دانش آموز اتفاق می افتد بلکه آن چیزی است که توسط خود دانش آموز صورت می گیرد. ویژگی های خاصی که اغلب به یادگیرندگان خود نظم بخش نسبت داده می شود مرتبط با باورهای انگیزشی یا نگرش ها، استفاده از راهبردهای شناختی و توانایی فراشناختی شان است. به عبارت دیگر، یادگیرندگان خود نظم بخش دانش آموزانی هستند که از لحاظ انگیزشی، شناختی، فراشناختی و رفتاری برای پیشرفت تحصیلی خود به فعالیت می پردازد. از لحاظ انگیزشی، تصور می شود که یادگیرندگان خود نظم بخش مجموعه ای از باورها و نگرش های انطباقی دارند که تمایل آنان را برای درگیرشدن و پایداری در تکلیف تحصیلی شکل می دهند. برای مثال، دانش آموزان خود نظم بخش گرایش به خود بسندگی دارند، بر افزایش سطح تسلط شان تمرکز دارند و موضوعات درسی را ارزشمند، جالب و مفید می دانند (شانک و ارتمر، 2000؛ ویگ فلد، 1994؛ به نقل از ولترز، 2003). از لحاظ شناختی، یادگیرندگان خودنظم بخش خزانه ای غنی از راهبردهای شناختی دارند و می توانند آنها را با آمادگی و مهارت برای انجام تکالیف مختلف تحصیلی ره کار برند. برای مثال، این دانش آموزان در راهبردهای شناختی یادگیری از قبیل مرور کردن، بسط دادن و سازمان دهی کردن ماهر هستند (الکساندر، گراهام و هاریس، 1998؛ وینشتاین و می یر، 1986؛ به نقل از ولترز، 2003). این دانش آموزان از لحاظ فراشناختی، اندوخته ای بزرگ از دانش فراشناختی درباره راهبردهای یادگیری (به طور خاص) و درباره فرآیند یادگیری (به طور عام) دارند (زیمرمن، 1986؛ بورکواسکی، کار، ریلینگر و پرسلی، 1990؛ پنتریج، ولترز و بکستر، 2000؛ به نقل از ولترز، 2003). آنان قادر به نظارت بر یادگیری و تولید بازخورد درونی درباره پردازش شناختی شان هستند (باتلر و وین، 1995؛ به نقل از ولترز، 2003).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد word ارائه رویکردی جهت نگاشت سرویس های ITIL بر مبنای نقاط عملکردی (KPI) به سیستم مدی

دانلود فایل ورد word ارائه رویکردی جهت نگاشت سرویس های ITIL بر مبنای نقاط عملکردی (KPI) به سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

دسته بندی : امنیت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 677 کیلو بایت

تعداد صفحات : 83

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت فناوری اطلاعات باITIL

ITILیک روش یا توصیه پیشنهاد شده توسط یک سازمان یا موسسه نیست، بلکه مجموعه ای از بهترین تجربیات شرکت های بزرگ دنیا طی سالهای گوناگون در مدیریت سرویس های IT می باشد. این استاندارد در دنیا با استقبال بسیاری مواجه شده است و آمار های معتبر نشان دهنده تمایل شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه کننده سرویس های IT به انطباق و به کارگیری روال های ITIL در مدیریت سرویس های IT می باشند.همچنین از جمله دلایل لزوم پیاده سازی ITIL وابستگی امور کسب و کار به فناوری اطلاعات و ارتباطات و لزوم تغییر در مدیریت سنتی فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مشکلات مدیریت سنتی و صرف زمان و هزینه کمتر می باشد.

به طور کلی ITIL از ۵ فاز اصلی تشکیل شده است که عبارتند از:[۳]

استراتژی سرویس (Service Strategy)

طراحی سرویس (Service Design)

انتقال سرویس (Service Transition)

عملیات سرویس (Service Operation)

بهبود مداوم سرویس Continual Service Improvement(csi)

فواید استفاده از ITIL

برخی بر این باور هستند که ITIL هزینه زیادی را بر سازمان ها وارد می آورد. ولی با وجود تحمیل هزینه هایی در زمان پیاده سازی، فواید زیادی را برای سازمان به همراه خواهد داشت که در قسمت زیر به بررسی مهمترین آن ها می پردازیم:[۳]

ایجاد فرهنگ استفاده از مدیریت فناوری اطلاعات

نظم بیشتر در سازمان

کیفیت بیشتر در برنامه ریزی های سازمان

سود دهی بیشتر (در کاربردهای تجاری)

ضرر دهی کمتر

مدیریت هزینه های فناوری اطلاعات

افزایش رضایت مندی مشتریان

اندازه گیری کیفیت خدمات فناوری اطلاعات

فـرمت: DOC
تعداد صفحات: ۸۳ صفحه
رشتــه : کامپیوتر

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد word بهینه سازی پیش بینی لینک در شبکه های اجتماعی به کمک منطق فازی

دانلود فایل ورد word بهینه سازی پیش بینی لینک در شبکه های اجتماعی به کمک منطق فازی

دسته بندی : هوش مصنوعی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 741 کیلو بایت

تعداد صفحات : 89

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فرمت فایل اصلی : فایل ورد قابل ویرایش

89 صفحه

امروزه محبوبیت سایت های شبکه های اجتماعی در بین افراد غیر قابل انکار است، سایت هایی که امکانات زیادی را برای ارتباطات بین افراد در اختیار کاربران قرار می دهند. یکی از مشکلات اساسی در آنالیز این نوع شبکه ها پیش بینی ارتباطات جدید بین افراد شبکه می باشد.

روش فازی به عنوان یکی از روش های مطرح در هوش مصنوعی، راه ساده ای را برای ساخت نتیجه ی صریح، مبهم، نویزدار و مفقود شده را مهیا می سازد. در نتیجه منطق فازی به ابزاری برای مدل کردن پیچیدگی های دنیای واقعی بدل شده است. این مدل ها معمولا از موارد مشابه خود بسیار دقیق تر بوده و نتایج دقیق تری به ما ارائه می دهند. به همین دلیل منطق فازی پتانسیل لازم برای ارئه ی لینک پیشنهادی دقیق تر را خواهد داشت و چارچوبی که در این تحقیق ارائه خواهیم داد بر اساس این منطق توسعه خواهد یافت.

با توجه به رویکرد های فوق ما در این تحقیق با ارائه ی چارچوبی پیشنهادی جهت ارائه ی الگوریتمی هوشمند بر اساس ترکیب منطق فازی با الگوریتم های CN، Jaccard ، PAکهالگوریتم هایی برای پیش بینی لینک در گراف اجتماعی هستند، سعی در بهبود نتایج حاصله نمودیم. بررسی نتایج حاصله نشان داد که الگوریتم پیشنهادی دقت بیشتری در پیش بینی لینک داشته اما به دلیل وجود مراحل فازی و دفازی سازی، سرعت کمتری را دارا می باشد.

کلمات کلیدی:

پیش بینی لینک در شبکه های اجتماعی- منطق فازی- الگوریتم های پیش بینی لینک بر مبنای شباهت


۱۰ چکیده
۱۱ فصل اول: مقدمه و طرح مسئله
۱۲ ۱-۱-مقدمه
۱۳ ۱-۲- شبکه های اجتماعی
۱۴ ۱-۳-تحلیل شبکه های اجتماعی
۱۶ ۱-۴- مقدمه ای برای منطق فازی
۱۹ ۱-۵- بیان مسئله
۲۲ ۱-۶- توصیف ریاضی مسئله پیش بینی لینک ها
۲۳ ۱-۷- ساختار تحقیق

۲۴ فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق
۲۵ ۲-۱- مقدمه
۲۵ ۲-۲-مفاهیم اولیه در زمینه پیشنهاد لینک در شبکه
۲۵ ۲-۲-۱- گراف
۲۵ ۲-۲-۲-گراف اجتماعی
۲۶ ۲-۲-۳- تحلیل شبکه‌های اجتماعی
۲۷ ۲-۲-۴-منابع داده کاوی در شبکه های اجتماعی
۲۷ ۲-۳- انواع روش های پیش بینی لینک
۲۸ ۲-۳-۱- الگوریتم های بر مبنای شباهت
۲۹ ۲-۳-۱-۱-شاخص شباهت محلی
۲۹ ۱٫ روش همسایگان مشترک (CN)
۲۹ ۲٫ شاخص سالتون
۳۰ ۳٫ شاخص جاکارد
۳۰ ۴٫ شاخس سورنسن
۳۰ ۵٫ شاخص HPI
۳۰ ۶٫ شاخص HDI
۳۱ ۷٫ شاخص LHN1
۳۱ ۸٫ شاخص PA
۳۱ ۹٫ شاخص AA
۳۲ ۱۰٫ شاخص تخصیص منابع (RA)
۳۲ ۲-۳-۱-۲- شاخص های شباهت سراسری
۳۲ ۱٫ روش کتز
۳۳ ۲٫ شاخص LHN2
۳۳ ۳٫ شاخصACT
۳۴ ۴٫ روش کسینوسی بر مبنای
۳۴ ۵٫ روش RWR
۳۵ ۶٫ روش SimRank
۳۵ ۷٫ روش MFI
۳۶ ۲-۳-۱-۳- شاخص های شباهت شبه محلی
۳۶ ۱٫ شاخص
۳۷ ۲٫ روش گام برداشتن تصادفی محلی (LRW)
۳۷ ۳٫ روش گام برداشتن تصادفی انطباقی (SRW)
۳۸ ۲-۳-۲-متدهای بیشترین احتمال
۳۸ ۲-۳-۲-۱-روش های مبتنی بر بیش ترین احتمال
۳۸ ۱٫ مدل ساختار سلسله مراتبی
۴۱ ۲٫ مدل بلاک احتمالی (SBM)
۴۲ ۲-۴-منطق فازی
۴۲ ۲-۴-۱- مدل فازی متغیرها
۴۴ ۲-۴-۲- تعریف متغیر زبانی
۴۵ ۲-۴-۳-روش چهار مرحله ای استفاده از منطق فازی
۴۶ ۲-۴-۴- عملیات بر روی مجموعه های فازی
۴۶ ۲-۴-۴-۱-عملگر مکمل
۴۷ ۲-۴-۴-۲- عملگر اجتماع
۴۸ ۲-۴-۴-۳-عملگر اشتراک
۴۹ ۲-۴-۵- رابطه بین مجموعه های فازی
۴۹ ۲-۴-۶- ترکیب روابط فازی
۴۹ ۲-۴-۷-اتصال دهنده ها
۵۱ ۲-۴-۸-رابطه ایجاب
۵۱ ۲-۴-۹-رابطه استنتاج
۵۲ ۲-۵- مروری بر کارهای انجام شده در زمینه پیشنهاد لینک

۶۰ فصل سوم:روش پیشنهادی
۶۱ ۳-۱- مقدمه
۶۱ ۳-۲- روش پیشنهادی
۶۴ ۳-۲-۱- تشریح ورودی های سیستم فازی
۶۶ ۳-۲-۲- فازی سازی پارامترهای ورودی سیستم فازی پیشنهادی
۶۸ ۳-۲-۳- قوانین پایگاه دانش سیستم فازی
۷۱ ۳-۲-۴- خروجی سیستم فازی پیشنهادی
۷۱ ۳-۳- جمع بندی

۷۳ فصل چهارم: محاسبات و یافته های تحقیق
۷۴ ۴-۱- مقدمه
۷۴ ۴-۲- مشخصات پایگاه داده مورد استفاده:
۷۵ ۴-۳-آماده سازی داده ها و شبیه سازی روش پیشنهادی
۷۸ ۴-۴-روش ارزیابی نتیجه خروجی
۸۰ ۴-۵- مقایسه ی نتایج حاصل از اجرای روش پیشنهادی و روش های CN و Jaccard
۸۱ ۴-۶- جمع بندی و نتیجه گیری

۸۳ فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات
۸۴
۵-۱- نتیجه گیری
۸۵ ۵-۲- کارهای آینده

۸۶ فهرست مراجع
۹۰ Abstract

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات