پاورپوینت تکنولوژی مدلسازی سریع

پاورپوینت تکنولوژی مدلسازی سریع

دسته بندی : طرح های توجیهی و کارآفرینی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 904 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در این پاورپوینت به شرح مطالب زیر به همراه عکسهای مربوط پرداخته ایم.

تکنولوژِی مدلسازی سریع - Rapid Prototyping

این روش، یکی از جدیدترین روش های ساخت و تولید است. .

با پیشرفت علمی بشر، روش های ساخت ارتقا میابد و قطعات پیچیده تر را در برمیگیرد.


میتوان مراحل تکامل تکنیک های ساخت را به شرح زیر طبقه بندی کرد :

1- ساخت با ابزارهای دستی مانند قلم و چکش
2- ساخت با دستگاه های دستی مانند تراش و فرز

و...

تکنولوژی Rapid Prototyping چگونه عمل میکند؟

وقتی پیچیدگی محصول زیاد میشود، ساخت با استفاده از ماشین کاری امکان پذیر نیست. در واقع محورهای ماشینکاری محدودیت های خود را دارند و نمیتوانند دسترسی کاملی به قطعه تامین نمایند.

ایده هایتان را بسازید!

در سال 1984، زمانی که اولین نمونه آزمایشگاهی پرینتر سه بعدی ساخته شد ذهن بشر به سمت آینده ای جدید حرکت کرد. به آینده ای که در آن روی میز شخصی هر کسی یه پرینتر سه بعدی باشد و دیگر کسی یک وسیله را نخرد بلکه طرح این وسیله را خریداری کند و بوسیله ی پرینتر سه بعدی شخصی اش تولید کند. در این صورت دیگر فرآیند تولید نه تنها آسانتر، بلکه سریعتر و کم هزینه تر می شود... .

و ... .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:27 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتل

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 486 کیلو بایت

تعداد صفحات : 39

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نوزدهم این كتاب با عنوان " مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار"در 39 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف خرده فروشی

انواع خرده فروشی

دوره عمر خرده فروشی

خرده فروشی سلف سرویس

خرده فروشی خود – انتخابی

خرده فروشی خدمات كامل

تصمیم در باره بازار هدف

تصمیم در باره تركیب و تهیه و تامین كالا

انواع ترکیب و عمق کالا

خط مشی تمایزی مطرح شده ورتزل برای خرده فروشان

ابزارهای بازاریابی فروشنده كه در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد

خدمات معمول خرده فروشی

فضای عمومی فروشگاه

تصمیم درباره قیمت فروش

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تعریف عمده فروشی

تفاوت بین خرده فروشان و عمده فروشان

انواع عمده فروشان

تصمیمات بازاریابی عمده فروش

انواع اصلی عمده فروشان

روند عمده فروشی

تداركات بازار

اهداف تداركات بازار

هزینه های سیستم تداركات بازار

تصمیمات تداركات بازار

خرده فروشی فروشگاهی

فروشگاهای اختصاصی

فروشگاه های بزرگ

سوپر ماركت ها

فروشگاه های راحتی

فروشگاه های تخفیف دار

فروشگاه های زیر قیمت

مجاری كارخانه ای.

خرده فروشان زیر قیمت مستقل

کلوپ های انباری یا كلوپ های عمده فروشی.وسیع و بزرگ هستند

فروشگا ههای سوپر

فوق بازارها

نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ

خرده فروشی غیر فروشگاهی

موسسات خرده فروشی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:27 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 539 کیلو بایت

تعداد صفحات : 29

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هجدهم این كتاب با عنوان " انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی"در 29 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعاریف پایه

دلال

تسهیل کننده

نماینده تولید کننده

بازرگان

خرده فروش

نمایندگی فروش

پرسنل فروش

عمده فروش(توزیع کننده)

کانال های بازاریابی چه هستند؟

چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟

وظایف و جریانات کانال

وظایف و جریانات کانال

تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی

سطوح کانال

کانال سطح صفر

کانال یک سطحی

کانال دوسطحی

تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان

گزینه های اصلی کانال

انواع واسطه موجود

تعداد واسطه

شرایط و مسئولیت های اعضای کانال

ارزیابی گزینه های کانال اصلی

معیارهای کنترل و نظارت

معیار های تطبیقی

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

اهرم پاداش

اهرم مشروعیت

اهرم کارشناسی

اهرم قدرت طرف مقابل

ارزیابی کانال

اصلاح ترتیبات کانال

سیستم های بازاریابی عمودی

انواع سیستم های بازاریابی عمودی

بازاریابی عمودی مشارکتی

بازاریابی عمودی اداری

بازاریابی عمودی قراردادی

انواع سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی

زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش

شرکت های تعاونی خرده فروشی

موسسات امتیازی

رقابت نوین در عرصه خرده فروشی

سیستم های بازاریابی افقی

سیستم های بازاریابی چند کاناله

نقش واحدهای منفرد در یک کانال(5تشخیص مک کامون)

مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال

معامله اختصاصی

نواحی اختصاصی

موافقت های الزام آور

حقوق واسطه های مجاز

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:27 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر

دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 403 کیلو بایت

تعداد صفحات : 22

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پانزدهم این كتاب با عنوان " مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی "در 22 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

کالا چیست؟

سطوح پنج گانه یک کالا

سلسه مراتب کالا

طبقه بندی کالاها

تصمیمات درباره ترکیب کالاها

عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی

تصمیمات درباره خط کالا

تجزیه و تحلیل خط کالا

طول خط کالا

نام تجاری چیست؟

سطوح عقیده مشتریان نسبت به نام تجاری

ارزش ویژه نام تجاری

مزایای رقابتی ارزش ویژه بالای نام تجاری

چالش ها در تعیین نام تجاری

نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری

مزایای تعیین نام تجاری برای فروشنده

خط مشی های نام تجاری

بسته بندی و برچسب زنی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:27 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 396 کیلو بایت

تعداد صفحات : 35

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم این کتاب در حجم 35 اسلاید با عنوان" بازاریابی بین المللی " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

اهمیت بازارهای جهانی

استراتژی همگانی یا ویژه

مراحل عمده تصمیم گیری دربازاریابی بین الملل

ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی

سیستم بازرگانی بین المللی

وضعیت اقتصادی

وضعیت سیاسی-قانونی کشورها

وضعیت فرهنگی

تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل

تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل

تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین الملل

استراتژی صادرات

همکاری مشترک

سرمایه گذاری مستقیم

انواع صادرات

صادرات غیرمستقیم

صادرات مستقیم

انواع همکاری مشترک

همکاری مشترك از طریق واگذاری امتیازی خاص

قرارداد تولید

قرارداد همکاری در مدیریت

همکاری به صورت مالکیت مشترك

مقدمه این فایل:

بسیاری ازشرکتها قسمتی ازسهم فروش و سود خود را از عملیات بازاریابی خود درکشورهای دیگر به دست می آورند. عدم فرصت های کافی در بازارهای داخلی و وجود فرصتهای مناسب در بازارهای خارجی عامل اساسی گرایش به بازار بین المللی است. پایین آمدن تولید ناخالص ملی و بالارفتن مالیات در یک کشور و سنگینی آن بر دوش تولیدکنندگان ازعوامل گرایش به بازار خارجی است. یکی ازمشکلات مهم در زمینه بازاریابی بین المللی گرایش افراد در بکارگیری ارزشهای فرهنگی خود در بازارها و محیطهای خارجی است. بازارهای خارجی عامل ظرفیت تولید بهتر، منافع بیشتر و بازده سرمایه گذاری مناسبتر برای شرکتها به حساب می آیند و یکی از دلایل نفوذ در بازارهای خارجی تأمین قسمتی ازمنابع ارزی لازم برای تهیه مواد مورد نیاز شرکتهاست.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:26 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انواع بازاریابی( فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت انواع بازاریابی( فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 390 کیلو بایت

تعداد صفحات : 27

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازاریابی( فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب در حجم 27 اسلاید با عنوان" انواع بازاریابی" می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

انواع بازاریابی

بازاریابی خود(شخصی)

بازاریابی سازمان

بازاریابی مکان

بازاریابی ایده

بازاریابی خدماتی

ویژگی امورخدماتی

آمیخته بازاریابی خدمات

بازاریابی در سازمانهای غیرتجاری

اهمیت بازاریابی غیر تجاری

ایجاد برنامه استراتژیک برای بازاریابی غیرتجاری

تجزیه وتحلیل بازارهدف

برنامه ریزی محصول

تعیین قیمت

سیستم توزیع

برنامه های ترفیع فروش

اجرای برنامه های عملیاتی

مقدمه این فایل:

بازاریابی دارای دامنه بسیار گسترده ای است که تمام امور زندگی بشر را در بر می گیرد زیرا طبق تعریفی که از محصول داریم محصول هر چیزی است که به نحوی نیاز یا خواسته را برآورده سازد. با این تعریف می توان شخص، سازمان، ایده، مکان، خدمت و هر نوع کسب و کار تجاری یا غیر تجاری را محصول قلمداد کرد؛ در نتیجه هر کدام از آنها نیاز به بازاریابی با مفهوم کامل و ابعاد گسترده آن دارند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:26 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پذیرش سیستم های ERP: آیا شفافیت اطلاعات مهم است؟ + اصل مقاله لاتین

پذیرش سیستم های ERP: آیا شفافیت اطلاعات مهم است؟ + اصل مقاله لاتین

دسته بندی : مقالات ترجمه شده isi

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 485 کیلو بایت

تعداد صفحات : 26

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پذیرش سیستم های ERP: آیا شفافیت اطلاعات مهم است؟

Adoption of ERP systems: Does information transparency
matter?

?Adoption of ERP systems: Does information transparencymatter

چکیده

تحقیق بر روی پذیرش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) توجه زیادی را در حوزه سیستم های اطلاعاتی (IS) به خود جلب کرده است. این مطالعه، پژوهش های قبلی پیرامون پذیرش ERP را با بررسی مستقیم و غیرمستقیم شفافیت اطلاعات بدست آمده که ماحصل پذیرش سیستم های ERP می باشد را توسعه می دهد. بر اساس بازبینی های وسیع اسناد قبلی درمورد مدل قبول تکنولوژی و تئوری اقدام منطقی، یک محل تحقیق پیشنهاد می شود. این مدل پیشنهادی توسط مجموعه 106 ERP معتبر می شود. نتایج این بررسی نشان می دهد که شفافیت اطلاعات بدست آمده از سیستم ERP تاثیرات مستقیم زیادی بر میزان مفید بودن آن، سهولت استفاده و تاثیرات غیر مستقیمی بر نگرش و پذیرش دارد. بعلاوه، میزان مفید بودن، کاملا واسطه ارتباط بین شفافیت اطلاعات و نگرش در مورد استفاده از سسیستم ERP می شود. این مطالعه ، میزان کنونی دانش ما از پذیرش سیستم های ERP و مزایای ایجاد کنندگان ERP و فروشندگان را در زمان تنظیم مدلهای تجاری آنها توسعه می دهد.

1.مقدمه

بسیاری از مطالعات تحقیقاتی به گسترش و استفاده از تکنولوژی های خاص اختصاص دارد. با این حال هیچ یک از چارچوب های کاری، مدلها و تئوریها به شکل کاملی توضیح نداده اند که چرا یک تکنولوژی قبول یا رد می شود. بعلاوه، بسیاری از تحقیقات فرض میکنند که پذیرش تکنولوژی، ارزشمند است و پس زدن سیستم های جدید، به مدیران در به کارگیری تکنولوژی های جدید با اصطکاک کمتر کمک میکند. در شکل خاص، مقاومت در برابر تکنولوژی اطلاعات (IT) ممکن است کارآیی کلی سازمان را بدلیل وجود مشتریان ناراضی کاهش دهد. خوشبختانه، میزان اقبال یا پس زدن IT کاربران ، اصلا درک نشده است.

IT به شکل وسیعی روی سازمانهای تجاری تاثیر دارد. سیستم های IT منجر به تغییر در رویه تجاری، مرتب سازی مجدد ساختار های سازمانی و شیفت شدن توان مدیریتی می شود. بعلاوه، به کارگیری IT ممکن است منجر به سطح بالاتری از شفافیت شود چرا که از به اشتراک گذاری داده و اطلاعات پشتیبانی می کند. کاربردهای IT مانند برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) پورتال اطلاعات شرکت (EIP) ، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و مدیریت زنجیره تامین (SCM) امکان اشتراک گذاری اطلاعات در میان فرآیندهای تجاری و زنجیره های ارزش را فراهم میکند. این و دیگر کاربردها، اطلاعات را جمع آوری ، کامپایل و توزیع میکند و لینک هایی را درمیان شرکای تجاری ایجاد میکند.

امروز حجم عظیمی از اطلاعات بین خریداران، فروشندگان و رقیبان مبادله می شود. این، اطلاعات را در سازمانهای دارای شبکه فعال، شفاف تر میکند. این شکاف، انگیزه این مطالعه است. بنابراین، هدف این مطالعه گسترش تحقیق قبلی و بخصوص مدل پذیرش تکنولوژی و ساخت مدل تحقیقاتی است که دارای شفافیت اطلاعات بعنوان یک فاکتور برجسته اثر گزار بر نگرش کاربر به سمت IT بوده و در سازمانهای تجاری استفاده شود. سوال تحقیقاتی که برای پاسخ دادن به آن تلاش میکنیم این است که : آیا میزان شفافیت اطلاعات بدست آمده روی میزان سودآوری، سادگی به کارگیری و نگرش درمورد سیستم های IT مانند ERP و نیز بعنوان یک نتیجه، اثر گزار است، آیا کاربران دارای نگرش مثبتی در ارتباط با استفاده از سیستم هستند و در نهایت آیا سیستم می یابد؟

بقیه مقاله به شکل زیر سازماندهی شده است. بخش بعدی یک خلاصه تئوریک از مدل های تحقیقاتی ارائه شده است. سپس متدولوژی تحقیق توضیح داده شده و به دنبال آن نتایج آورده شده است. در بخش آخر نتایج مطالعه بحث شده، نتیجه گیری و محدودیت های مطالعه تحقیقاتی ارائه می شود و مسیر تحقیقات آتی پیشنهاد می شود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:26 ] [ احمد احمد ]
[ ]

نرم افزار مدیریت مالی مجموعه ساختمان (بلوکها و آپارتمانها)

نرم افزار مدیریت مالی مجموعه ساختمان (بلوکها و آپارتمانها)

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 323 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

با توجه به مناسبات مالی موجود در ساختمان ها و مجموعه های آپارتمانی اشتراکی و نیاز به ثبت اطلاعات و گزارش گیری های دوره ای و وضعیت هر یک از واحدها بر آن شدیم تا نسخه 1.0 برنامه : مدیریت مالی ساختمان جهت مدیر ساختمان را در دسترس شما قرار دهیم.

ویژگی های مهم این برنامه عبارتند از :

1 - امکان تعریف بلوکهای مختلف به تعداد دلخواه

2 - امکان تعریف واحدها به تعداد دلخواه و به تفکیک هر بلوک (به گونه ای که پرداخت شارژ در هر واحد , تأثیری در همان شماره واحد در بلوک دیگر نداشته باشد)

3 - امکان ثبت هزینه ها به تفکیک هر بلوک در دسته بندی ها جداگانه

4- ثبت پرداخت شارژ ماهانه واحدها به تفکیک هر بلوک

5- ثبت درآمدهای متفرقه هر بلوک

6- گزارش هزینه های هر بلوک

7- گزارش درآمدهای هر بلوک

8- گزارش صورتحساب پرداختی هر واحد

9- تراز مالی کل و موجودی حساب ساختمان

10- گزارش پرداخت شارژ تمام بلوکها و همچنین ریز پرداخت هر بلوک

این برنامه تحت بانک اطلاعات اکسس 2016 تهیه شده است.

لذا برای اجرای این نرم افزار میبایست ابتدا اکسس 2016 را که تحت مجموعه برنامه های آفیس می باشد را در سیستم خود نصب کرده باشید.

دوستانی که اقدام به تهیه این نسخه از برنامه نمایند و ایمیل خود را به درستی در این سایت ثبت نموده باشند , ویرایش های بعدی تا نسخه ی دوم را به صورت رایگان (از طریق ایمیل) دریافت خواهند نمود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:25 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word مقاله بررسی انرژی خورشیدی

دانلود فایل ورد Word مقاله بررسی انرژی خورشیدی

دسته بندی : برق

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 1.175 مگا بایت

تعداد صفحات : 73

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان کامل:انرژی خورشیدی
دسته:تحقیقات علمی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 72
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در شرایط كنونی، تلاش در جهت خودكفایی و رفع وابستگی های تكنولوژی كشورمان، یكی از مبرمترین وظایف آحاد ملت ایران است و هركس بنابه موقعیت خویش بایستی در این راستا گام بردارد. یكی از صنایع كشور كه پیشرفت دیگر صنایع در گرو پیشرفت و توسعه آن است، صنعت برق می باشد. نیروگاههای موجود تولید برق از تكنولوژی بسیار بالایی برخوردارند، به طوری كه در حال حاضر طراحی و ساخت آنها در انحصار چند كشور خاص می باشد. با توجه به اینكه رسیدن به این تكنولوژی در آینده نزدیك برای مان مقدور نیست، این سؤال پیش می آید كه برای تأمین انرژی بدون نیاز به تكنولوژی وارداتی چه باید كرد؟ برج نیرو پاسخ مناسبی است به این سؤال چرا كه از یك سو بحران انرژی را حل كرده و از سوی دیگر با داشتن تكنولوژی ساده و در عین حال مناسب برای شرایط اقلیمی كشورمان می تواند ما را در تأمین انرژی موردنیاز یاری نماید.
در ابتدا پیش گفتاری در مورد بحران انرژی در جهان آورده شده و در ادامه آن مقایسه ای اجمالی بین انواع انرژیهای موجود و لزوم استفاده از انرژی خورشید مورد بررسی قرار گرفته است.
در فصل اول پس از آشنایی مقدماتی با برج نیرو، مختصری در مورد كیفیت ساختمانی اجزاء برج و عملكرد آنها بیان شده و نهایتاً امكانات بهره برداری اضافی و افزایش راندمان در برجهای نیرو مطرح شده است.
فصل دوم به تئوری تشعشع خورشید اختصاص داده شده. در این قسمت با توجه به نیازی كه مشاهده گردید ابتدا مكانیزم پدیده تشعشع و قوانین مربوط به آن به طور خیلی مختصر گفته شده است. در ادامه مطلب، تشعشع خورشید و عواملی كه برروی شدت تشعشع آن اثر می گذارند و نهایتاً پوشش ها بررسی شده اند.
فصل سوم شامل محاسبات دودكش است. در این فصل فشار رانش دودكش، دمای هوای خروجی از دودكش، تلفات دودكش و بالاخره راندمان دودكش مطرح شده است.
در فصل چهارم به بررسی تئوریك توربین پرداخته شده است. ابتدا با داشتن افت فشار در دوطرف پروانه قدرت ماكزیمم توربین محاسبه شده و سپس با داشتن قدرت ماكزیمم، فاكتور بتز، برای این نوع توربین خاص بدست آمده است. نهایتاً توان واقعی و نیروی وارد بر پره ها، مورد بررسی قرار گرفته اند.
فصل پنجم شامل اطلاعات مختصری در مورد كلكتور است. در این فصل به بررسی بالانس انرژی در كلكتور، پرداخته شده است. همچنین مقایسه ای بین بالانس انرژی برجهای نیرو و سایر نیروگاههای خورشیدی انجام شده است.
فصل ششم به ارزیابی اقتصادی برجهای نیرو اختصاص داده شده. در این قسمت ابتدا، هزینه مخصوص اجزاء مختلف (دودكش، توربین، كلكتور) و سپس هزینه مخصوص كل تحقیق برای دو نوع پوشش شیشه ای و پلاستیكی مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه برخی از مزیتهای برج نیرو نسبت به سایر نیروگاهها، بیان شده است.
در فصل آخر مشخصات و نتایج حاصل از اولین برج نیروی آزمایشی كه در مانزانارس اسپانیا احداث گردیده آورده شده است.

فهرست

مقدمه

پیش گفتار

چرا انرژی خورشیدی؟.

الف- واکنش هسته ای فیژن

ب- واکنش هسته ای فیوژن

انرژی خورشید

فصل اول.

آشنایی با برج نیرو.

مقدمه

اجزاء برج نیرو

۱- دودکش

۲- توربین و ژنراتور

۳- کلکتور

امکانات بهره برداری اضافی

فصل دوم.

انتقال انرژی از طریق تشعشع.

مقدمه

خواص تشعشعی

قانون پلانک

قانون جابجایی وین

قانون استفان- بولتزمن

قانون کیرشهف

قانون کسینوسی لامبرت

قانون جذب لامبرت

تشعشع خورشید

اثر فاصله زمین از خورشید

تأثیر زاویه میل

صفحات پوششی

اثر صفحات پوششی برروی تشعشع خورشید

قابلیت انعکاس پوشش

قابلیت عبوردهی پوشش

قابلیت جذب پوشش

جنس پوشش

اثر رنگ برروی جذب انرژی تشعشعی

فصل سوم.

محاسبات دودکش….

فشار رانش

راندمان دودکش

تلفات اصطکاکی

فصل چهارم.

محاسبات توربین..

توان کلی

توان ماکزیمم

توان واقعی

نیروهای وارد بر پره ها

فصل پنجم..

مختصری در مورد کلکتور.

بالانس انرژی

فصل ششم..

ارزیابی اقتصادی برجهای نیرو.

بررسی هزینه مخصوص

مقایسه برج نیرو با سایر نیروگاهها

۱- تولید برق بدون مصرف سوخت

۲- بدون مصرف آب

۳- بدون آلودگی محیط زیست

۴- عمر زیاد

۵- بهره برداری کم

۶- احتیاج کم به لوازم یدکی

فصل هفتم..

برج آزمایشی مانزانارس…

و نتایج حاصل از آن.

مقدمه

مشخصات برج آزمایشی

مدهای بهره برداری توربین

مراجع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:25 ] [ احمد احمد ]
[ ]

امنیت شغلی با رویكرد ایمنی و سلامت

امنیت شغلی با رویكرد ایمنی و سلامت

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 36 کیلو بایت

تعداد صفحات : 64

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

یكی از رسالت‌های اساسی مدیریت منابع انسانی نگهداری كاركنان توانمند می‌باشد. از آنجا كه اقدامات نگهداری، مكملی بر سایر اقدامات و فرایند‌های مدیریت منابع انسانی است، حتی اگر عملیات كارمندیابی، انتخاب، انتصاب و سایر اقدامات پرسنلی به نحو بایسته انجام شود بدون توجه كافی به امر نگهداری نتایج حاصل از اعمال مدیریت چندان چشمگیر نخواهد بود. نظام نگهداری منابع انسانی ابعاد متعددی را شامل می‌شود كه می‌توان آنها را به دو دسته تقسیم نمود: دسته اول در رابطه با حفظ و تقویت جسم كاركنان است مانند برقراری بهداشت و ایمنی در محیط كار، اجرای برانامه‌های ورزش و تندرستی و بعضی خدمات مشابه. دسته دوم شامل مواردی است كه تقویت‌كننده روحیه علاقمندی كاركنان به كار و محیط كار می‌باشد مانند خدمات بیمه و بازنشستگی و خدمات پرسنلی. در صورت داشتن توجه و بكارگیری این موارد امنیت شغلی در كاركنان ایجاد شده و به رضایت شغلی آنها منتهی می‌شود كه این امر خود از اهمیت بسزایی برخوردار است.





پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:25 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات