بازیافت لامپ کم مصرف

بازیافت لامپ کم مصرف

دسته بندی : طرح های توجیهی و کارآفرینی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.585 مگا بایت

تعداد صفحات : 11

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در این پاورپوینت به شرح مطالب زیر به همراه عکسها و تصاویر مربوط پرداخته ایم.

1- مقدمه

2- مزایای استفاده از لامپهای كم‌مصرف

3- استفاده بهتر از لامپهای كم‌مصرف

4- بازیافت لامپهای كم‌مصرف

5- لامپهایی که قابل بازیافت هستند

6- سه روش جمع‌آوری جهت بازیافت لامپهای كم مصرف

7- شرح فرآیند بازیافت لامپ های کم مصرف

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:28 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت فرآیند تولید ساندویج پانل

پاورپوینت فرآیند تولید ساندویج پانل

دسته بندی : طرح های توجیهی و کارآفرینی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 2.011 مگا بایت

تعداد صفحات : 13

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در این فایل پاورپوینت به تولید ساندویج پانل در 13 اسلاید به همراه عکسهای جذاب پرداخته شده است

فهرست مطالب فایل پاورپوینت

—1- تعریف ساندویج پنل

—2- قابلیت های ساندویج پنل

—3- قسمتهای مختلف خط تولید ساندویج پنل

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:28 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت روش تولید سیمان

پاورپوینت روش تولید سیمان

دسته بندی : طرح های توجیهی و کارآفرینی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.704 مگا بایت

تعداد صفحات : 14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در این فایل پاور پوینت با روش تولید سیمان در 14 اسلاید به همراه عکس های جذاب آشنا می شوید

فهرست مطالب فایل

—1- فرآیند تولید سیمان

—2- استخراج و انتقال مواد اولیه

—3- سنگ شكن

—4- دپوی مصالح

—5- آسیاب گلوله‌ای

—6- تهیه خوراك كوره

—7- كوره

—8- جلوگیری از اتلاف انرژی

—9- فیلترهای الكترواستاتیك

—10 -آسیاب نهایی كلینكر

—11 انتقال سیمان به محل مصرف

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:28 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مفاهیم اصول سرپرستی

دانلود پاورپوینت مفاهیم اصول سرپرستی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 135 کیلو بایت

تعداد صفحات : 37

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم اصول سرپرستی

دسته: مدیریت (مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 37 اسلاید

دسته: مدیریت (اصول سرپرستی- اصول مدیریت- مبانی سازمان و مدیریت)

این فایل درحجم 37 اسلاید در زمینه "مفاهیم اصول سرپرستی" بوده که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار- کنفرانس) برای درسهای اصول سرپرستی- اصول مدیریت و مبانی سازمان و مدیریت در رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف مدیریت

مدیر کیست؟

سرپرستی

مفهوم سرپرستی supervision

تعریف سازمان

تعریف مدیریت: (وظایف مدیریت)

مدیریت علم است یا هنر؟

اهمیت مدیریت درسازمانها

نقش های مختلف سرپرست

سطوح مدیریت

مدیریت عالی

مدیریت میانی

مدیریت عملیاتی و سرپرستی

جایگاه سازمانی سرپرستی

انواع مهارتها درسازمان

مهارت ادرا کی

مهارتهای تصمیم گیری

مهارت انسانی

مهارت فنی

انواع مهارتهای لازم در رابطه با سطوح مدیریت

تقسیم بندی مدیران از نظر سطح سازمانی

مهارتهای مورد نیاز سرپرستی

مسئولیتهای سرپرست

ویژگیهای یك سرپرست موفق

مكاتب مدیریت

نظریه كلاسیك

مدیریت اداری و مدیریت بوروكراسی

نظریه نئو كلاسیك یا روابط انسانی (نظریه التون میو)

نظریه های جدید

نظریه كمی

نظریه سیستمی

نظریه اقتضایی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:28 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت تکنولوژی مدلسازی سریع

پاورپوینت تکنولوژی مدلسازی سریع

دسته بندی : طرح های توجیهی و کارآفرینی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 904 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در این پاورپوینت به شرح مطالب زیر به همراه عکسهای مربوط پرداخته ایم.

تکنولوژِی مدلسازی سریع - Rapid Prototyping

این روش، یکی از جدیدترین روش های ساخت و تولید است. .

با پیشرفت علمی بشر، روش های ساخت ارتقا میابد و قطعات پیچیده تر را در برمیگیرد.


میتوان مراحل تکامل تکنیک های ساخت را به شرح زیر طبقه بندی کرد :

1- ساخت با ابزارهای دستی مانند قلم و چکش
2- ساخت با دستگاه های دستی مانند تراش و فرز

و...

تکنولوژی Rapid Prototyping چگونه عمل میکند؟

وقتی پیچیدگی محصول زیاد میشود، ساخت با استفاده از ماشین کاری امکان پذیر نیست. در واقع محورهای ماشینکاری محدودیت های خود را دارند و نمیتوانند دسترسی کاملی به قطعه تامین نمایند.

ایده هایتان را بسازید!

در سال 1984، زمانی که اولین نمونه آزمایشگاهی پرینتر سه بعدی ساخته شد ذهن بشر به سمت آینده ای جدید حرکت کرد. به آینده ای که در آن روی میز شخصی هر کسی یه پرینتر سه بعدی باشد و دیگر کسی یک وسیله را نخرد بلکه طرح این وسیله را خریداری کند و بوسیله ی پرینتر سه بعدی شخصی اش تولید کند. در این صورت دیگر فرآیند تولید نه تنها آسانتر، بلکه سریعتر و کم هزینه تر می شود... .

و ... .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:27 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتل

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 486 کیلو بایت

تعداد صفحات : 39

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نوزدهم این كتاب با عنوان " مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار"در 39 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف خرده فروشی

انواع خرده فروشی

دوره عمر خرده فروشی

خرده فروشی سلف سرویس

خرده فروشی خود – انتخابی

خرده فروشی خدمات كامل

تصمیم در باره بازار هدف

تصمیم در باره تركیب و تهیه و تامین كالا

انواع ترکیب و عمق کالا

خط مشی تمایزی مطرح شده ورتزل برای خرده فروشان

ابزارهای بازاریابی فروشنده كه در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد

خدمات معمول خرده فروشی

فضای عمومی فروشگاه

تصمیم درباره قیمت فروش

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تعریف عمده فروشی

تفاوت بین خرده فروشان و عمده فروشان

انواع عمده فروشان

تصمیمات بازاریابی عمده فروش

انواع اصلی عمده فروشان

روند عمده فروشی

تداركات بازار

اهداف تداركات بازار

هزینه های سیستم تداركات بازار

تصمیمات تداركات بازار

خرده فروشی فروشگاهی

فروشگاهای اختصاصی

فروشگاه های بزرگ

سوپر ماركت ها

فروشگاه های راحتی

فروشگاه های تخفیف دار

فروشگاه های زیر قیمت

مجاری كارخانه ای.

خرده فروشان زیر قیمت مستقل

کلوپ های انباری یا كلوپ های عمده فروشی.وسیع و بزرگ هستند

فروشگا ههای سوپر

فوق بازارها

نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ

خرده فروشی غیر فروشگاهی

موسسات خرده فروشی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:27 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 539 کیلو بایت

تعداد صفحات : 29

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هجدهم این كتاب با عنوان " انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی"در 29 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعاریف پایه

دلال

تسهیل کننده

نماینده تولید کننده

بازرگان

خرده فروش

نمایندگی فروش

پرسنل فروش

عمده فروش(توزیع کننده)

کانال های بازاریابی چه هستند؟

چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟

وظایف و جریانات کانال

وظایف و جریانات کانال

تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی

سطوح کانال

کانال سطح صفر

کانال یک سطحی

کانال دوسطحی

تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان

گزینه های اصلی کانال

انواع واسطه موجود

تعداد واسطه

شرایط و مسئولیت های اعضای کانال

ارزیابی گزینه های کانال اصلی

معیارهای کنترل و نظارت

معیار های تطبیقی

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

اهرم پاداش

اهرم مشروعیت

اهرم کارشناسی

اهرم قدرت طرف مقابل

ارزیابی کانال

اصلاح ترتیبات کانال

سیستم های بازاریابی عمودی

انواع سیستم های بازاریابی عمودی

بازاریابی عمودی مشارکتی

بازاریابی عمودی اداری

بازاریابی عمودی قراردادی

انواع سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی

زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش

شرکت های تعاونی خرده فروشی

موسسات امتیازی

رقابت نوین در عرصه خرده فروشی

سیستم های بازاریابی افقی

سیستم های بازاریابی چند کاناله

نقش واحدهای منفرد در یک کانال(5تشخیص مک کامون)

مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال

معامله اختصاصی

نواحی اختصاصی

موافقت های الزام آور

حقوق واسطه های مجاز

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:27 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر

دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 403 کیلو بایت

تعداد صفحات : 22

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پانزدهم این كتاب با عنوان " مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی "در 22 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

کالا چیست؟

سطوح پنج گانه یک کالا

سلسه مراتب کالا

طبقه بندی کالاها

تصمیمات درباره ترکیب کالاها

عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی

تصمیمات درباره خط کالا

تجزیه و تحلیل خط کالا

طول خط کالا

نام تجاری چیست؟

سطوح عقیده مشتریان نسبت به نام تجاری

ارزش ویژه نام تجاری

مزایای رقابتی ارزش ویژه بالای نام تجاری

چالش ها در تعیین نام تجاری

نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری

مزایای تعیین نام تجاری برای فروشنده

خط مشی های نام تجاری

بسته بندی و برچسب زنی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:27 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 396 کیلو بایت

تعداد صفحات : 35

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی(فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم این کتاب در حجم 35 اسلاید با عنوان" بازاریابی بین المللی " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

اهمیت بازارهای جهانی

استراتژی همگانی یا ویژه

مراحل عمده تصمیم گیری دربازاریابی بین الملل

ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی

سیستم بازرگانی بین المللی

وضعیت اقتصادی

وضعیت سیاسی-قانونی کشورها

وضعیت فرهنگی

تصمیم به فعالیت در سطح بین الملل

تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین الملل

تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین الملل

استراتژی صادرات

همکاری مشترک

سرمایه گذاری مستقیم

انواع صادرات

صادرات غیرمستقیم

صادرات مستقیم

انواع همکاری مشترک

همکاری مشترك از طریق واگذاری امتیازی خاص

قرارداد تولید

قرارداد همکاری در مدیریت

همکاری به صورت مالکیت مشترك

مقدمه این فایل:

بسیاری ازشرکتها قسمتی ازسهم فروش و سود خود را از عملیات بازاریابی خود درکشورهای دیگر به دست می آورند. عدم فرصت های کافی در بازارهای داخلی و وجود فرصتهای مناسب در بازارهای خارجی عامل اساسی گرایش به بازار بین المللی است. پایین آمدن تولید ناخالص ملی و بالارفتن مالیات در یک کشور و سنگینی آن بر دوش تولیدکنندگان ازعوامل گرایش به بازار خارجی است. یکی ازمشکلات مهم در زمینه بازاریابی بین المللی گرایش افراد در بکارگیری ارزشهای فرهنگی خود در بازارها و محیطهای خارجی است. بازارهای خارجی عامل ظرفیت تولید بهتر، منافع بیشتر و بازده سرمایه گذاری مناسبتر برای شرکتها به حساب می آیند و یکی از دلایل نفوذ در بازارهای خارجی تأمین قسمتی ازمنابع ارزی لازم برای تهیه مواد مورد نیاز شرکتهاست.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:26 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انواع بازاریابی( فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت انواع بازاریابی( فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 390 کیلو بایت

تعداد صفحات : 27

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازاریابی( فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب در حجم 27 اسلاید با عنوان" انواع بازاریابی" می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

انواع بازاریابی

بازاریابی خود(شخصی)

بازاریابی سازمان

بازاریابی مکان

بازاریابی ایده

بازاریابی خدماتی

ویژگی امورخدماتی

آمیخته بازاریابی خدمات

بازاریابی در سازمانهای غیرتجاری

اهمیت بازاریابی غیر تجاری

ایجاد برنامه استراتژیک برای بازاریابی غیرتجاری

تجزیه وتحلیل بازارهدف

برنامه ریزی محصول

تعیین قیمت

سیستم توزیع

برنامه های ترفیع فروش

اجرای برنامه های عملیاتی

مقدمه این فایل:

بازاریابی دارای دامنه بسیار گسترده ای است که تمام امور زندگی بشر را در بر می گیرد زیرا طبق تعریفی که از محصول داریم محصول هر چیزی است که به نحوی نیاز یا خواسته را برآورده سازد. با این تعریف می توان شخص، سازمان، ایده، مکان، خدمت و هر نوع کسب و کار تجاری یا غیر تجاری را محصول قلمداد کرد؛ در نتیجه هر کدام از آنها نیاز به بازاریابی با مفهوم کامل و ابعاد گسترده آن دارند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 3:26 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 صفحه بعد

دیگر امکانات