فایل ورد Word پروژه مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود

فایل ورد Word پروژه مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود

دسته بندی : شبکه های کامپیوتری

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 368 کیلو بایت

تعداد صفحات : 99

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مشخصات مقاله:
عنوان کامل:مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهایموجود
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات تحقیق: ۹۹ چکیده ای از مقدمه آغازین ”تحقیقمدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهایموجود ” بدین شرح است:

.

با گسترش تعداد کاربران اینترنت و نیاز به پهنای باند بیشتر از سوی آنها، تقاضا برای استفاده از سرویسهای اینترنت با سرعت رو به افزایش است و تهیه کننده های سرویس اینترنت برای برآورده سازی این تقاضا ها احتیاج به سوئیچ های با ظرفیت بیشتر دارند ]۱[.
در این میان تلاشهای زیادی نیز برای دستیابی به کیفیت سرویس بهتر در حال انجام می‌باشد. فنآوریATM نیز که به امید حل این مشکل عرضه شد، بعلت گسترش و محبوبیتIP نتوانست جای آن را بگیرد و هم اکنون مساله مجتمع سازی IP و ATM نیز به یکی از موضوعات مطرح در زمینه شبکه تبدیل شده است.
در این فصل به معرفی مسائل و مشکلات مربوط به کیفیت سرویس و مجتمع سازی IP و ATM می پردازیم و راه حلهای ارائه شده از جمله MPLS رابررسی خواهیم نمود.
۱-۲- کیفیت سرویس در اینترنت سرویسی که شبکه جهانی اینترنت به کاربران خود ارائه داده است، سرویس بهترین تلاش۴ بوده است. یکی از معایب اصلی این سرویس این است که با وجود اینکه مسیریاب‌های شبکه به خوبی قادر به دریافت و پردازش بسته های ورودی می باشند ولی هیچگونه تضمینی در مورد سالم رسیدن بسته ها به مقصد وجود ندارد. با توجه به رشد روز افزون استفاده از اینترنت و به خصوص با توجه به اشتیاق زیاد به اینترنت به عنوان ابزاری برای گسترش تجارت جهانی، تلاش های زیادی جهت حفظ کیفیت سرویس (QoS) در اینترنت در حال انجام می باشد. در این راستا در حال حاضر کلاس های سرویس متنوعی مورد بحث و توسعه می باشند. یکی از کلاس های سرویس فوق ، به شرکت ها و مراکز ارائه سرویس های web که نیاز به ارائه سرویس های سریع و مطمئن به کاربران خود دارند، اختصاص دارد.یکی دیگر از کلاس های سرویس جدید در اینترنت ، به سرویس هایی که نیاز به تاخیر و تغییرات تاخیر کمی دارند، اختصاص دارد. سرویس هایی نظیر تلفن اینترنتی و کنفرانس‌های تصویری اینترنتی نمونه ای از سرویس های این کلاس سرویس می باشند.برای نیل به سرویس های جدید فوق، عده ای براین عقیده هستند که در آینده ای نزدیک تکنولوژی فیبر نوری و WDM آنقدر رشد خواهد کرد که اینترنت به طور کامل بر مبنای آن پیاده سازی خواهد شد و عملا مشکل پهنای باند و همچنین تضمین کیفیت سرویس وجود نخواهد داشت. عقیده دوم که ظاهرا درست تر از عقیده اول می باشد، این است که با وجود گسترش فنآوریهای انتقال و افزایش پهنای باند، هنوز به مکانیسم هایی برای تضمین کیفیت سرویس کاربران نیاز می باشد. در حال حاضر اکثر تولید کنندگان مسیریاب ها و سوئیچ های شبکه اینترنت، در حال بررسی و افزودن مکانیسم‌هایی برای تضمین کیفیت سرویس در محصولات خود می باشند.

بخشی از فهرست مقاله:

فصل اول: کیفیت سرویس و فنآوری های شبکه
۱-۱- مقدمه
۱-۲- کیفیت سرویس در اینترنت
۱-۲-۱- پروتکل رزور منابع در اینترنت
۱-۲-۲- سرویس های متمایز
۱-۲-۳- مهندسی ترافیک
۱-۲-۴- سوئیچنگ برحسب چندین پروتکل
۱-۳- مجتمع سازی IP و ATM
۱-۳-۱- مسیریابی در IP
۱-۳-۲- سوئیچینگ
۱-۳-۳- ترکیب مسیریابی و سوئیچینگ
۱-۳-۴- MPLS
فصل دوم: فنآوریMPLS
۲-۱- مقدمه
۲-۲- اساس کار MPLS
۲-۲-۱- پشته برچسب
۲-۲-۲- جابجایی برچسب
۲-۲-۳- مسیر سوئیچ برچسب (LSR)
۲-۲-۴- کنترل LSP
۲-۲-۵- مجتمع سازی ترافیک
۲-۲-۶- انتخاب مسیر
۲-۲-۷- زمان زندگی (TTL)
۲-۲-۸- استفاده از سوئیچ های ATM به عنوان LSR 32
۲-۲-۹- ادغام برچسب
۲-۲-۱۰- تونل
۲-۳- پروتکل های توزیع برچسب در MPLS
فصل سوم: ساختار سوئیچ های شبکه
۳-۱- مقدمه
۳-۲- ساختار کلی سوئیچ های شبکه
۳-۳- کارت خط
۳-۴- فابریک سوئیچ
۳-۴-۱- فابریک سوئیچ با واسطه مشترک
۳-۴-۲ فابریک سوئیچ با حافظه مشترک
۳-۴-۳- فابریک سوئیچ متقاطع
فصل چهارم: مدلسازی و شبیه‌سازی یک سوئیچ MPLS
۴-۱- مقدمه
۴-۲- روشهای طراحی سیستمهای تک منظوره
۴-۳- مراحل طراحی سیستمهای تک منظوره
۴-۳-۱- مشخصه سیستم
۴-۳-۲- تایید صحت
۴-۳-۳- سنتز

4-4 – زبانهای شبیه سازی

4-5- زبان شبیه سازی SMPL

4-5-1- آماده سازی اولیه مدل

4-5-2 تعریف و كنترل وسیله

4-5-3 – زمانبندی و ایجاد رخدادها

4-6- مدلهای ترافیكی

4-6-1- ترافیك برنولی یكنواخت

4-6-2- ترافیك زنجیره ای

4-6-3- ترافیك آماری

4-7- مدلسازی كارت خط در ورودی

4-8- مدلسازی فابریك سوئیچ

4-8-1- الگوریتم iSLIP

4-8-2- الگوریتم iSLIP اولویت دار

4-8-3- الگوریتم iSLIP اولویت دار بهینه

4-9- مدلسازی كارت خط در خروجی

4-9-1 – الگوریتم WRR

4-9-2- الگوریتم DWRR

4-10- شبیه سازی كل سوئیچ

4-11- كنترل جریان

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- مقدمه

5-2- نتیجه گیری

5-3- پیشنهادات

مراجع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت طرح توجیهی تولید دستمال مرطوب

پاورپوینت طرح توجیهی تولید دستمال مرطوب

دسته بندی : طرح های توجیهی و کارآفرینی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 262 کیلو بایت

تعداد صفحات : 23

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در این فایل پاورپوینت به توضیح طرح توجیهی تولید دستمال مرطوب پرداخته ایم که فهرست آن به شرح زیر می باشد :

هدف طرح

سیر تکاملی منسوجات بدون بافت

انواع دستمال مرطوب

کد آیسیک تولید دستمال مرطوب

توضیح موارد مصرف و کاربرد دستمال مرطوب

بررسی کالاهای جایگزینی و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف دستمال مرطوب

اهمیت استراتژیکی دستمال مرطوب در دنیای امروز

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

نمونه قالب و تم پاورپوینت فوق العاده حرفه ای و زیبا برای ارائه پایان نامه

نمونه قالب و تم پاورپوینت فوق العاده حرفه ای و زیبا برای ارائه پایان نامه

دسته بندی : کامپیوتر

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.697 مگا بایت

تعداد صفحات : 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مجموعه این تم ها و قالب های حرفه ای و زیبای پاورپوینت برای ارائه پایان نامه، تحقیق و تحقیق و ارائه سایر مستندات و تحقیق های مدرن و حرفه ای در قالب PowerPoint
این قالب های ارائه شده به نحوی منحصربفرد طراحی شده است که علاوه بر زیبایی فوق العاده ظاهری کاملا پویا بوده و بسته به نیاز و سلیقه شما براحتی قابل تغییر میباشند از این جهت بسیار مناسب برای انواع ارائه حرفه ای تحقیق، تحقیق و تحقیق برای کلیه مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می باشد. در طراحی این قالب سعی نموده ایم برای سهولت در دسترسی به موضوعات مورد ارائه منو باری با تعبیه دکمه های متنوع و مورد نیاز در فرم اصلی قرار داده ایم و لینک به دکمه ها بگونه ایست که با کلیک بر عنوان مشخص به اسلاید مربوطه هدایت میشویم همچنین با تعریف نمودن دو کلید Home و Exit برای برنامه می توان با کلیک کردن روی آنها به ترتیب به اسلاید اول هدایت شده و از حالت Slid Show خارج شد. همچنین از ویژگی های شاخص و منحصربفرد این قالب ها این است که با هدایت شدن از یک اسلاید به اسلاید بعدی، متناسب با موضوع مورد ارائه در هر لحظه رنگ تب آن موضوع تغییر کرده و از بقیه تب ها متمایز خواهد بود به نحوی که حاضرین متوجه خواهند شد شما درباره چه موضوعی صحبت می کنید. ویا اینکه با حرکت بین صفحات و از یک عنوان به عنوان دیگر تب های پایین فعال شده و حاضرین متوجه خواهند شد که به عنوان مثال مقدمه پایان یافته و شما در حال ارائه ادبیات موضوع هستید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 496 کیلو بایت

تعداد صفحات : 18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل

این فایل در زمینه "طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل

چالشها

عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی

مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی

بازار انتخابی و نحوه ورود به آن

معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار:

نحوه ورود به بازار خارجی

صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

صدور مجوز

مشارکت

سرمایه گذاری مستقیم

فرآیند جهانی شدن

خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا وفعالیتهای پیشبرد فروش

مشکلات خاص قیمت گذاری

مکان ( کانالهای توزیع)

سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 400 کیلو بایت

تعداد صفحات : 20

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت تکوین و تولید کالاهای جدید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:20 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل

این فایل در زمینه "تکوین و تولید کالاهای جدید " در حجم 20 اسلاید بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

چالشهای موجود در تکوین وتولید کالای جدید

چرا کالاهای جدید با شکست روبرو می شوند؟

عواملی که مانع تکوین وتولید کالای جدید می شوند

مراحل فرآیند تکوین و تولید کالای جدید

ایده یابی

غربال کردن ایده ها

مفهوم یابی و آزمون آن

تهیه خط مشی بازاریابی

تجزیه وتحلیل اقتصادی

تولید کالا

آزمون بازار

روشهای آزمون بازار کالاهای مصرفی

بهره برداری تجاری

عوامل مهم در بهره برداری تجاری یک کالای جدید

مراحل فرآیند پذیرش کالا

چه عواملی بر فرآیند پذیرش کالا تاثیر می گذارند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه تبرید و سردخانه در سبزوار

پروژه تبرید و سردخانه در سبزوار

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 51 کیلو بایت

تعداد صفحات : 15

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

سردخانه ای با اطلاعات زیر مفروض است

20 تن گوشت گاو بسته بندی در یک تونل انجماد که با وزش هوای سرد عمل می کند و ابعاد آن عبارتست ازو ارتفاع 4 متر منجمد می شود .گوشت ها قبل از ورود به تونل انجماد در یک اتاق پیش سردکن تا 8 0C خنک شده و پس از گذشتن از تونل انجماد به دمای -18 0C می رسد. گوشت های بسته بندی شده با چرخهای ویژه حمل گوشت با وزن متوسط روزانه 1000Kg به تونل انجماد هدایت می شود. و منجمد می گردد.گرمای ویژه چرخ های حمل گوشت می باشد. دیوارهای شمالی و شرقی اتاق انجماد به ترتیب با موتورخانه و راهرو همجوار است و از 150 mm آجر سفالی با150 mm عایق پلی یورتان ساخته شده است سقف ان از از 150 mm بتن با150 mm عایق پلی یورتان پوشیده شده است و با قیرگونی عایق رطوبت شده است. دیوار جنوبی و قربی نیز به سالن نگهداری گوشت و نگهداری هلو مشرف بوده و از 100 mm آجر سفالی با100 mm عایق پلی یورتان ساخته شده است. کف سردخانه از ز 150 mm بلوک بتنی با150 mm عایق پلی یورتان و 150 mm بتن دیگر ساخته شده است. همچنین اتاق نگهداری گوشت که 50تن گوشت به مدت 15 روز در آن نگهداری می شود به ابعاد و ارتفاع 4 متر می باشد که دیوار شرقی و جنوبی آن از 150 mm آجر سفالی با150 mm عایق پلی یورتان ساخته شده است و همچنین دیوار شمالی و غربی آن از 100 mm آجر سفالی با100 mm عایق پلی یورتان ساخته شده است. در کنار اتاق نگهداری گوشت اتاق تگهداری میوه هلو به مقدار 2000 جعبه می باشد. هلوها با درجه حرارتی معادل 30 0C و از قرار روزی 200 جعبه وارد سردخانه می شوند دیوار جنوبی و غربی ان 150 mm آجر سفالی با150 mm عایق پلی یورتان ساخته شده است و سقف و کف آن مشابه اتاق انجماد و اتاق نگهداری گوشت می باشد. میانگین وزن هر جعبه هلو 10 kg و وزن هر جعبه خالی 1kg با گرمای ویزه می باشد

همچنین فرضیات زیر را برای سردخانه در نظر بگیرید.

1- 3 كار گر به مدت 3 ساعت در شبانه روز در سردخانه برای هر اتاق كار می‌كنند.

2- یك لیفتراك به مدت معین گفته شده در هر بخش در هر اتاق و راهروها، با بار حرارتیدر نظر گرفته شده است

3- نحوه‌ی انتخاب دستگاه‌ها به گونه‌ای است كه 20 ساعت در روز كار كنند.

4- میزان توان لامپ‌ها برای روشنایی اتاق‌ها و راهروها در نظر گرفته شده است كه به مدت 3 ساعت در روز روشن است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه تبرید و سردخانه

پروژه تبرید و سردخانه

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 55 کیلو بایت

تعداد صفحات : 12

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

طراحی سرد خانه ای با مشخصات:

قرار است سردخانه ای در شهر لاهیجان ساخته شود این سردخانه دارای یک سالن پیش سردکن گوشت گاو سالن نگهداری گوشت گاو یک سالن نگهداری میوه(پرتقال) یک سالن نگهداری خیار است گوشت گاو 20ساعت در اتاق پیش سردکن میماند و بعد به سالن گوشت گاو برده و5روز در آنجا نگهداری میشود و میوه جات و سبزیجات روزانه وارد سالن شده و بعد از 24ساعت از سردخانه خارج میشوند.

فرضیات و نکات مهم در انجام تحقیق:

پلان سردخانه درصفحه پایانی آورده شده

عایق به کار رفته پلی یورتان است

(K=0.025)

حداکثر دمای شهر 30.8 درجه سانتی گراد و حداقل دمای شهر 3درجه سانتی گراد است که بر اساس جدول دمای کف زمین 28.8 درجه سانتی گراد میباشد

توان لامپ روشنایی به ازای هر 1متر مربع 10 وات میباشد که به مدت5 ساعت در شبانه روز روشن هستند

دمای ورود میوه جات 18 و سبزیجات 15 درجه سانتی گراد است

دمای ورود گوشت گاو 8 درجه سانتی گراد است

دمای نگهداری پرتقال 5 درجه گوشت گاو 18- و اتاق پیش سردکن 18- درجه سانتی گراد و دمای نگهداری خیار3درجه است.

دمای راهرو 10 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 70 درصد است

روزانه3000 کیلوگرم گوشت گاو وارد سردخانه میشود

روزانه1000کیلو پرتقال و 500کیلوگرم خیار با سبد وارد شده که وزن هر سبد 2کیلوگرم و گرمای ویژه آن 2.5 است

تعداد 6 کارگر به مدت 8 ساعت در شبانه روز در سردخانه مشغول به کارند

مدت زمان کار تجهیزات حرارتی 18 ساعت است.

یك لیفتراك به مدت 4ساعت در هر بخش در هر اتاق و راهروها، با بار حرارتی در نظر گرفته شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش کار آموزی در تراشکاری

گزارش کار آموزی در تراشکاری

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 364 کیلو بایت

تعداد صفحات : 26

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

...............................................................................3TN50BRویژگیهای ماشین تراش

.................................................................................................................6FP4M ویژگیهای ماشین فرز

............................................................................................................10FP4MD ویژگیهای ماشین فرز

.........................................................................................................12TN71B ویژگیهای ماشین تراش

ویژگیهای دستگاه های ساخته شده در کارگاه....................................................................................16

عکسها ..........................................................................................................................................................23

منابع و مآخذ .................................................................................................................26

ویژگیهای ماشین تراشTN50 BR:

این ماشین برای انجام انواع عملیات تراشكاری ساخته شده و می تواند در تولید تكی و سری بكار رود. استفاده از متعلقات استاندارد و ادوات ویژه ای كه بنا به دلخواه مشتری تحویل می شود ، قابلیت تغییر و تنوع كار این ماشین را بطور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد . تجهیز این ماشین با لوازم و ادوات یاد شده سبب می شود كه اجرای عملیاتی نظیر مخروط تراشی ، كپی تراشی طولی و عرضی ، فرزكاری شیارها و چرخدنده ها ، سوراخكاری و انواع عملیات سنگزنی ، شامل : سنگزنی داخلی ، سنگزنی خارجی و سنگزنی پیشانی به سهولت میسر گردد.
آپرون این ماشین به دستگاه برگشت سریع مجهز بوده و درحالیكه ماشین خلاص است قسمت ابزار گیر در چهار جهت با سرعت حركت می كند و از استهلاك قطعات ماشین جلوگیری شده و سرعت كار افزایش می یابد . ماشینهایTN50 BRبه صورت چهار ریل آبكاری عرضه می شود كه این كار كیفیت ، استحكام و كارآئی بستر را در حد زیادی افزایش می دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

آنالیز سیکل رمجت

آنالیز سیکل رمجت

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 1.121 مگا بایت

تعداد صفحات : 31

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب:

فصل اول: مقدمات

1_1 مقدمه ............................................................................................................................................................................. 5

1_2 انرژی ................................................................................................................................................................................. 5

1_3 قانون اول ترمودینامیک ................................................................................................................................................. 6

1_4 قانون دوم ترمودینامیک ................................................................................................................................................. 6

فصل دوم: انواع موتورها

2_1 تاریخچه توربو جت .......................................................................................................................................................... 8

2_2 تعریف جت ........................................................................................................................................................................ 9

2_3 انواع موتور پیشرانش ...................................................................................................................................................... 9

2_4 توربو جت ......................................................................................................................................................................... 10

2_5 توربو فن ......................................................................................................................................................................... 10

2_6 توربو پراپ ........................................................................................................................................................................ 12

2_7 موتورهای پالس جت ..................................................................................................................................................... 13

2_8 موتورهای رم جت .......................................................................................................................................................... 13

2_9 موتورهای توربو رم جت .............................................................................................................................................. 14

2_10 موتورهای اسکرم جت ................................................................................................................................................ 15

2_11 موتورهای توربو شفت ................................................................................................................................................ 17

فصل سوم: اجزای سیکل و آنالیز ترمودینامیکی آنها

3_1 ورودی (مدخل) ............................................................................................................................................................. 18

3_2 کمپرسور ........................................................................................................................................................................ 18

3_3 محفظه احتراق .............................................................................................................................................................. 20

3_4 توربین ............................................................................................................................................................................. 20

3_5 نازل خروجی ................................................................................................................................................................ 21

3_6 آنالیز نقطه به نقطه سیکل ......................................................................................................................................... 22

فصل چهارم:نتایج و نتیجه گیری

4_1 مقدمه ای بر نرم افزار .................................................................................................................................................. 23

4_2 نتایج حاصل شده از نرم افزار به همراه نمودارهای مربوطه .............................................................................. 23

4_3 نتیجه گیری ................................................................................................................................................................... 28

منابع و مآخذ ................................................................................................................................................................. 29

فهرست شکل ها

شکل 2_1 فرانک ویتل در حال آزمایش اولین موتور جت در سال 1937 ................................................................. 9

شکل 2_2 توربو جت .............................................................................................................................................................. 10

شکل 2_3 توربو فن ................................................................................................................................................................ 11

شکل 2_4 موتور توربو پاپ ................................................................................................................................................... 12

شکل 2_5 موتور پالس جت .................................................................................................................................................. 13

شکل 2_6 موتور رم جت ....................................................................................................................................................... 14

شکل 2_7 موتور توربو رم جت ............................................................................................................................................ 15

شکل 2_8 هواپیمای ایکس 43 ........................................................................................................................................... 16

شکل 2_9 موتور اسکرم جت ................................................................................................................................................ 16

شکل 2_10 موتور توربو شفت ............................................................................................................................................. 17

شکل 3_1 کمپرسور گریز از مرکز با جریان شعاعی ....................................................................................................... 19

شکل 3_2 کمپرسور دوار با جریان محوری ...................................................................................................................... 20

شکل 3_3 سیکل مورد نظر برای تحلیل ........................................................................................................................... 22

شکل 3_4 نمودار دما_ آنتروپی سیکل ............................................................................................................................... 22

شکل 4_1 نمودار تغییرات نیروی تراست بر حسب دمای اولیه .................................................................................... 24

شکل 4_2 نمودار تغییرات راندمان بر حسب دمای اولیه ............................................................................................... 24

شکل 4_3 نمودار تغییرات نیروی تراست بر حسب فشار اولیه ..................................................................................... 25

شکل 4_4 نمودار تغییرات نیروی تراست بر حسب سرعت اولیه ................................................................................. 25

شکل 4_5 نمودار تغییرات راندمان بر حسب سرعت اولیه ............................................................................................ 26

شکل 4_6 نمودار تغییرات نیروی تراست بر حسب فشار محفظه احتراق .................................................................. 26

شکل 4_7 نمودار تغییرات راندمان بر حسب فشار نقطه 2 ........................................................................................... 27

شکل 4_8 نمودار نیروی تراست بر حسب دمای نقطه 3 .............................................................................................. 27

شکل 4_9 نمودار راندمان بر حسب دمای محفظه احتراق ........................................................................................... 28

فهرست جداول

جدول 4_1 داده های عددی ................................................................................................................................................ 23

فصل اول

1_1 مقدمه

بیشتر هواپیماهای مدرن امروزی جهت تولید نیروی تراست( نیروی جلوبرنده) لازم برای حرکت، از موتورهای توربین گازی استفاده میکنند.

اصطلاح توربین گازی به عنوان یک واژه ی عمومی برای انواع موتورهای توربینی مورد استفاده قرار میگیرد و در محدوده ی موتورهای جت شامل: توربوجت، توربوفن، توربوپراپ، توربوشفت و کلیه موتورهای توربینی که با مکانیزم جت کار میکنند میشود. از سایر سیستم های پیشرانشی که با شتاب سیال، تراست تولید میکنند ولی توربینی نیستند میتوان به: رمجت، اسکرمجت، پالس جت، پرشرجت، واترجت و موتورهای راکتی اشاره کرد که هر کدام با مکانیزم و اصولی جدا کار میکنند و ساختمانی متفاوت از یکدیگر دارند.

موتورهای توربینی گونه های مختلفی دارند و با وجود اینکه هر یک از آنها متفاوت از دیگری است اما دارای قسمتهای مشترکی هستند. همه ی موتورهای توربینی دارای یک مجرای ورود هوا، یک کمپرسور یا متراکم کننده، یک بخش احتراق، یک توربین و یک مجرای خروجی هستند. همه ی این موتورها با یک اصول اساسی کار میکنند ولی هر کدام از آنها دارای مزایا و اشکالات مجزایی هستند. همه موتورهای توربینی جت با این قاعده کار میکنند :هوا به داخل لوله مانندی کشیده و فشرده شده، با سوخت مخلوط و سوخته شده با سرعت بالایی خارج میشود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مجموعه پانزدهم مقالات مدیریت مالی ، سود

مجموعه پانزدهم مقالات مدیریت مالی ، سود

دسته بندی : مدیریت مالی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 3.152 مگا بایت

تعداد صفحات : 213

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت مالی – سود می باشند .

مجموعه پانزدهم مقالات مدیریت مالی ، سود

این مجموعه شامل 10 مقاله در ارتباط با سود می باشد .

فایل کلیه مقالات PDF

لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه

تعداد صفحات مقالات 194

حجم فایل زیپ دانلودی 3.2 MB

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :

ردیف عنوان مقاله تعداد صفحه

141 ارتباط خطای پیش بینی سود مدیریت و اقلام تعهدی 18

142 بررسی رابطه بین سهامداران نهادی کوتاه مدت و بلندمدت و مدیریت سود فزاینده شرکتها 23

143 تاثیر افزایش تدریجی اهرم مالی، میزان جریان نقدی آزاد و رشد شرکت بر مدیریت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس 21

144 بررسی نوع مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 19

145 تاثیر محافظه کاری بر پایداری سود و نسبت قیمت به سود (P.E) 19

146 کیفیت سود، اطلاعات حسابداری و مخارج سرمایه ای 24

147 محتوای اطلاعاتی ارزش افزوده اقتصادی برای پیش بینی سود 20

148 اهمیت مفاهیم سود در پیش‌بینی قدرت سودآوری 14

149 دفترداری سه طرفه و تکانه سود 20

150 کیفیت سود (Quality of Earnings) 16

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ چهارشنبه 20 دی 1396 ] [ 4:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات