پاورپوینت فیلتر مغناطیسی گاز

پاورپوینت فیلتر مغناطیسی گاز

دسته بندی : شیمی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 10.495 مگا بایت

تعداد صفحات : 44

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان مقاله: پاورپوینت فیلتر مغناطیسی گاز

تعدادصفحات:44

قالب: پاورپوینت

قیمت:6000

شرح مختصر:

با رشد و توسعه کشور و افزایش مصرف انرژی در بخش های مختلف و رشد و جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های مایع بالآخص طی دهه اخیر از یک طرف و وجود منابع بیکران گاز طبیعی در کشور پهناور ایران موجب گردیده توسعه در بخش های تولید،پالایش و انتقال و توزیع گاز طبیعی مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

فهرست :

تاریخچه و روش های جدید انتقال گاز

مختصری از انواع لوله ها

اتصالات پلیکا

آب آشامیدنی سالم

سیستم آبیاری نوین

خطوط انتقال گاز

مصارف صنعتی و مخابرات و.....

خوردگی در لوله های گاز و راه های رفع آن

راه هایی برای تعین زمان خوردگی

راه های جلوگیری از خوردگی

تاریخچه حفاظت کاتدی

فیلتراسیون

مبانی تئوری فیلتراسیون

انواع دستگاه های فیلتراسیون

فیلترهای استفاده شده در صنعت گاز

فیلتر سپراتور

فیلتر اسكرابر

فیلتر گاز خشك

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت تبدیل گاز به مایع سنتز فیشر - تروپش

پاورپوینت تبدیل گاز به مایع سنتز فیشر - تروپش

دسته بندی : شیمی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 11.85 مگا بایت

تعداد صفحات : 29

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان مقاله: تبدیل گاز به مایع سنتز فیشر - تروپش

تعدادصفحات:29

قالب: پاورپوینت

قیمت:5000

شرح مختصر:

مقدمه :
امروزه بحران انرژی را میتوان یکی از مهمترین معضلات بشر دانست
وجود منابع عظیم گازی و اقتصادی نبودن انتقال آن به مراکز مصرف و نیاز روز افزون به سوخت های مایع تمیز و بالاخره روند رو به کاهش ذخایر نفت خام یافتن راهی مناسب را انکار ناپذیر میکند

فهرست :

سنتز فیشر – تروپش

مزایای سنتز فیشر – تروپش

عمده دلایل استفاده از این روش
ذخایر اثبات شده گاز طبیعی

فرآیند تبدیل گاز به مایع

گاز سنتز
تهیه گاز سنتز

تهیه گاز سنتز از گاز طبیعی

ریفورمینگ با بخارآب

ریفورمینگ اتوترمال

مقایسه روشهای تهیه گاز سنتز

مونوکسید کربن

کاتالیزورها و شرایط عمل

سنتزفیشر-تروپش

شرکت های فعال در زمینه سنتز فیشر – تروپش

شرکت انرژی اینترنشنال

شرکت شل

اقتصاد فرآیند

مقایسه روغن تولیدی

مقایسه گازوئیل تولیدی

نتیجه گیری

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت ازدیاد برداشت از مخازن به روش میکروبی

پاورپوینت ازدیاد برداشت از مخازن به روش میکروبی

دسته بندی : شیمی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 2.531 مگا بایت

تعداد صفحات : 23

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان مقاله: ازدیاد برداشت از مخازن به روش میکروبی

تعدادصفحات:23

قالب: پاورپوینت

قیمت:4000

فهرست

فرایند های ازدیاد برداشت

روش های ازدیاد برداشت

ازدیاد برداشت به روش میکروبی

ویژگی های باکتری مورد استفاده در ازدیاد برداشت

انواع روش های ازدیاد برداشت میکروبی

عوامل موثربر رشد باکتری و محصولات آن در ازدیاد برداشت میکروبی

محصولات متابولیک میکروبی

عوامل موثر بر باکتری و محصولات متابولیکی

مواد فعال سطحی بیولوژیکی(بیوسورفکتانت)

بیوپلیمر ها

باکتری باسیلوس سابتیلیس

بررسی و نتیجه گیری

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت تنظیم نقطه شبنم گاز طبیعی برای فرآیند ها و خطوط انتقال

پاورپوینت تنظیم نقطه شبنم گاز طبیعی برای فرآیند ها و خطوط انتقال

دسته بندی : شیمی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 5.488 مگا بایت

تعداد صفحات : 33

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان مقاله:
پاورپوینت تنظیم نقطه شبنم گاز طبیعی برای فرآیند ها و خطوط انتقال

تعدادصفحات:33

قالب: پاورپوینت

قیمت:5000

فهرست :

HCDP definition

نقاط مثبت

نقاط ضعف

روش کندانس نقطه شبنم نوری اتوماتیک

عکس های گرفته شده توسط آشکار ساز

سیکل سرمایش(سیستمهای تبرید)

سیستم های تبرید دو دسته اند

سیستمهای تراکمی

سیستم تبرید جذبی

سیستم جذبی آمونیاكی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت طراحی خطوط انتقال گاز

پاورپوینت طراحی خطوط انتقال گاز

دسته بندی : شیمی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 3.323 مگا بایت

تعداد صفحات : 50

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان مقاله: طراحی خطوط انتقال گاز

تعدادصفحات:50

قالب: پاورپوینت

قیمت:6000

شرح مختصر:

صنعت گاز در حال حاضر از صنایع بزرگ و مورد توجه در سطح جهانی می باشد.

اهمیت این صنعت به علت فراهم نمودن سوخت مورد نیاز منازل و صنایع بزرگ مانند نیروگاهها و پتروشیمی می باشد.

خطوط انتقال گاز به منظور رساندن گاز از منابع تولید مانند پالایشگاهها به مراکز مصرف مانند شهرها،روستاهاو....مورد استفاده قرار میگیرد.

فهرست

طراحی خطوط انتقال گاز

عملیات طراحی خطوط لوله به شرح زیر می باشد:

مسیر یابی

محاسبات طراحی و تهیه نقشه ها

هدف و وظایف مطالعات خاکشناسی عبارت است از

طراحی مقدماتی

اطلاعات مورد نیاز

عملیات های انجام شده در طول طراحی مقدماتی

طراحی تفضیلی

طراحی و تهیه کروکی نقشه های مسیر

طراحی و تهیه کروکی نقشه های سایت

طراحی و تهیه کروکی نقشه های نقاط تلاقی

هماهنگی در طراحی سیستم حفاظت از زنگ(حفاظت کاتدی)

هماهنگی در طراحی کارهای ساختمانی

معادلات جریان

ضریب انتقال

فشار میانگین در یک مقطع از لوله

معادله عمومی جریان

اثر تغییر ارتفاع لوله

محاسبه سرعت گاز در هر مقطع از لوله

سرعت خوردگی در داخل لوله
عدد رینولدز جریان

رژیم جریان داخل خطوط لوله

ضریب اصطکاک (f)

معادله کولبروک-وایت

زبری مطلق داخلی (e) برای مواد مختلف

معادله سازمان گاز آمریکا (AGA)

معادله سازمان گاز آمریکا (AGA)

جدول BI

دیاگرام مودی

معادله ویماوس:(Weymouth equation)

معادله پن هندل :(panhandle A eq) A

معادله پن هندل :(panhandle B eq)B

معادله موسسه تکنولوژی گاز ( Institute of Gas Technology Eq )

معادله اسپیتز گلاس ( Spitzglass Eq )

معادله مولیر ( Mueller Eq )

معادله فریتزچ ( Fritzsche Eq )

اثر زبر لوله

مقایسه معادلات جریان

محاسبه ضخامت لوله

حداقل تنش

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت فرآیندهای گاز

پاورپوینت فرآیندهای گاز

دسته بندی : شیمی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.702 مگا بایت

تعداد صفحات : 39

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان مقاله: فرآیندهای گاز

تعدادصفحات:39

قالب: پاورپوینت

قیمت: 5000

شرح مختصر:

گاز طبیعی چیست؟

گاز طبیعی یك منبع مهم انرژی اولیه می باشد كه تحت شرایط عادی از بخار آب اشباع است كه این سبب خوردگی خطوط انتقال گاز طبیعی به دلیل تشكیل اسید می گردد.

فهرست :

رطوبت زدایی از گازها

گاز طبیعی چیست؟

ویژگی های گاز طبیعی

روش های خشک کردن گاز طبیعی مرطوب

چگونه گاز طبیعی قابل مصرف می شود؟

پردازش گازطبیعی

جداسازی مایعات گازطبیعی

از میان برداشتن نفت و گاز متراکم

رطوبت زدایی

روش های اصلی رطوبت زدایی از گاز طبیعی

رطوبت زدایی با محلول گلایکول

مکانیسم رطوبت زدایی به کمک محلول گلایکول:

احیای مجدد محلول گلایکول

رطوبت زدایی با ماده خشک کننده جامد

مکانیسم رطوبت زدایی به کمک ماده خشک کننده جامد

رطوبت زدایی از گازها با استفاده از غشا

تصفیه گاز طبیعی با استفاده از فناوری غشای پلیمری

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی روش های استخراج و برداشت نفت و گاز

پاورپوینت بررسی روش های استخراج و برداشت نفت و گاز

دسته بندی : شیمی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 2.498 مگا بایت

تعداد صفحات : 47

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان مقاله: " پاورپوینت بررسی روش های استخراج و برداشت نفت و گاز"

تعدادصفحات:47

قالب: پاورپوینت

قیمت:6000

شرح مختصر:

حیات در کره زمین که مدام در جنب و جوش و حرکت است،‌ بیشترین انرژی جنبشی، گرمایی و شیمیایی خودرا از نفت می‌گیرد. در واقع به یاری این ماده حیاتی است که کوچکترین موتور ماشین تا غول‌آساترین ناوگان‌های سنگین به حرکت در می‌آید و هزاران نوع تولیدات و مصنوعات صنایع پتروشیمی، کودهای شیمیایی، فرآورده‌های دارویی،‌ پارچه‌ها ، ‌پلاستیک‌ها،‌ چسب‌ها،‌ فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی و ...ساخته می‌شود.

فهرست :

مــقدمــه

نفت

مشخصات نفت

تاریخچه استخراج نفت

استخراج نفت

تلمبه خانه های نفت درسواحل هاوانا

حفر چاه:

مراحل استخراج نفت

دوره افزایش دبی

دوره تثبیت دبی

دوره کاهش دبی

روش‌های استخراج نفت

روش تزریق آب

سیلاب زنی آبی

سیلاب زنی گازی

برداشت بهبود یافته یا :IOR

فرایند جابه جایی امتزاجی (Miscible Displacement) :

EOR

استخراج نفت از چاه های هوشمند

هوشمندی در منابع انرژی

چاه های هوشمند و محیط زیست

گاز طبیعی

گازهای طبیعی در کانسارهای نفت

مهار گازهای طبیعی

رسیدن گازهای طبیعی به سطح زمین

استخراج گاز

تفکیک گازهای طبیعی ازنفت

روش های نامعمول استخراج گاز

شن های گاز دار به هم فشرده (Tight Gas Sands)

گاز سنگواره ها

کاربرد نانوفناوری در تولید و استخراج نفت و گاز

کاربرد فناوری نانو در بهبود فرآیند تولید و استخراج چاه های نفتی و گازی

استفاده از نانو غشاها

استفاده از نانوژل ها

استفاده از نانو ذرات

استفاده از نانوسورفکتانت ها

نتیجه گیری

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت انواع روش های شیرین سازی گاز طبیعی

پاورپوینت انواع روش های شیرین سازی گاز طبیعی

دسته بندی : شیمی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 3.713 مگا بایت

تعداد صفحات : 50

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان مقاله: پاورپوینت انواع روش های شیرین سازی گاز طبیعی

تعدادصفحات:50

قالب: پاورپوینabiei

قیمت:6000

شرح مختصر:

1. شیرین سازی در بستر جامد
جداسازی گازهای اسیدی در بستر جامد از طریق واكنش شیمیایی یا ایجاد پیوند یونی صورت می گیرد.

ویزگی فرآیندها:
درعمل نسبت به فرآیندهای حلال مایع، مقبولیت کمتری دارند.
به طور معمول دارای سلکتیویته بالایی در جذب H2S نسبت به CO2 هستند.
بیشتر در مواردی که مقدارH2S یا مرکاپتان ها در جریان گاز دارای غلظت کم تا متوسط باشند، مورد استفاده قرار می گیرند.

فرآیندهای شیرین سازی در بستر جامد شامل موارد زیر می باشند:
1. فرآیند آهن اسفنجی
2. فرآیند غربال مولکولی
3. فرآیند اکسید روی
4. فرآیندهای دیگر

فهرست :

شیرین سازی در بستر جامد

ویزگی فرآیندها

1 فرآیند آهن اسفنجی Sponge Iron

شرایط واكنش

احیاء بستر

مشكلات عملیاتی فرآیند

فرآیند غربال های مولكولی Molecular Sieves

اساس فرآیند

احیاء بستر

نکات فرآیند
كاربرد غربال های مولكولی
معایب غربال های مولكولی

فرآیند اكسید روی

نكات فرآیند

فرآیندهای دیگر

شیرین سازی توسط حلال های شیمیایی

فرآیندهای آمینی Amine Process

ویژگی كلی آمین ها

بررسی انواع فرآیندهای آمینی

فرآیند MEA

ویژگی فرآیندی:

فرآیند DEA

مزایای DEA نسبت به MEA

از مشخصات مهم حلال :DGA

فرآیند DIPA

ویژگی های فرآیند

فرآیند MDEA

تصفیه گاز سوخت

علت پایین بودن هزینه های عملیاتی MDEA

فرآیند آمین های مخلوط

موارد كاربرد آمین های مخلوط

فرآیند كربنات پتاسیم داغ

نكات قابل توجه

فرآیندهای كربناتی انحصاری

حلال های شیمیایی ویژه

شرح كلی فرآیندها

مشكلات عملیاتی

ویژگی فرآیندها

شرایط استفاده از حلال های فیزیكی

فرآیند فلور Flour

فرآیند سولفینول Sulfinol

فرآیند سلكسول Selexol

شرایط عملیاتی مناسب

معایب فرآیند

شرایط عملیاتی

موارد استفاده

فرآیند Stretford

شرح فرآیند

شرح فرآیند

انتخاب نوع فرآیند شیرین سازی

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی

بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 895 کیلو بایت

تعداد صفحات : 146

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی

چكیده: 1

مقدمه: فصل اول

كلیات تحقیق. 3

1-1 مقدمه 4

2-1 تاریخچه مطالعاتی. 4

3-1 بیان مسئله 5

4-1 چارچوب نظری تحقیق. 6

5-1 فرضیه های تحقیق. 8

6-1 اهداف تحقیق. 8

7-1 حدود مطالعاتی. 9

8-1 تعریف واژه ها و اصطلاحات.. 10

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه 13

2-2 سیر تحول بانکداری در ایران. 13

1-2-2 وضعیت بانکداری از سال 1266تا1306 شمسی. 14

2-2-2 وضعیت بانکداری بعد از سال 1306. 14

3-2-2 بانک های خصوی در ایران. 15

3-2 تعریف بانک... 17

4-2 اصول بانکداری در بانک های تجاری. 17

5-2 اصول و مفروضات حسابداری در تهیه صورت های مالی. 17

6-2 صورت های مالی در بانک ها 19

1-6-2 ترازنامه 19

2-6-2 صورت سود وزیان. 19

3-6-2صورت سود و زیان جامع. 20

4-6-2 صورت جریان وجوه نقد 20

5-6-2 یادداشت های توضیحی. 20

7-2معیارها و نسبت های سودآوری در بانک ها 20

1-7-2 نسبت های سرمایه ای برای بانکها 21

8-2 ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده ازروش سروکوال. 23

9-2 وفاداری مشتری. 27

1-9-2وفاداری خدمت.. 29

2-9-2مزایای حاصل از وفاداری مشتریان. 31

3-9-2رابطه بین رضایت و وفاداری. 31

4-9-2رابطه بین وفاداری مشتریان و سودآوری. 32

10-2رضایت مشتری. 33

1-10-2خدمات.. 34

1-1-10-2ویژگی های خدمات.. 34

2-1-10-2آمیختۀ بازاریابی خدمات.. 35

11-2کیفیت.. 37

1-11-2کیفیت خدمات.. 37

2-11-2سروکوآل (ابزار سنجش کیفیت خدمات) 38

1-2-11-2BSQ (ابزار سنجش کیفیت خدمات بانکی) 38

12-2 پیشینه تحقیق. 40

1-12-2 تحقیقات خارج از ایران. 40

2-12-2 تحقیقات در کشور ایران. 45

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق

1-3 مقدمه 48

2-3 روش تحقیق. 48

3-3 مدل تحلیلی تحقیق. 49

4-3 شیوۀ اندازه گیری متغیر ها 49

5-3 متغیر های عملیاتی تحقیق. 51

6-3 جامعه مطالعاتی. 51

7-3 تعیین حجم نمونه 51

8-3 روش و ابزار گرد آوری اطلاعات.. 52

9-3 روایی یا اعتبار ابزار اندازه گیری پژوهش.. 54

10-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش.. 55

11-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها 56

1 -11-3 آزمون همبستگی. 56

2-11-3 رگرسیون خطی و چندگانه 57

12-3 آزمون های برازندگی مدل کلی. 58

1-12-3 جذر برآورد واریانس خطای تقریب 58

2-12-3 شاخص بنتلر – بونت یا شاخص نرم شده برازندگی 59

3-12-3 شاخص تاکر – لویز یا شاخص نرک نشده برازندگی 59

4-12-3 شاخص برازندگی تطبیقی 59

5-12-3 شاخص برازندگی GFI و شاخص تعدیل شده برازندگی AGFI 59

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4 مقدمه‏ 61

2-4 بررسی ویژگیهای توصیفی متغیر های کیفی گروه نمونه 61

1-2-4 اطلاعات مربوط به جنسیت.. 62

2-2-4 اطلاعات مربوط به سن. 63

3-2-4 اطلاعات مربوط به جدول تحصیلی. 64

3-4 بررسی ویژگیهای توصیفی متغیر های کمی گروه نمونه 65

1-3-4 اطلاعات مربوط به نسبتهای سودآوری. 65

2-3-4 اطلاعات مربوط به نسبتهای سرمایه ای. 67

4-4 برازندگی مدل پژوهش.. 71

1-4-4 جذر براورد واریانس خطای تقریب RMSEA.. 71

2-4-4شاخص برازندگی تطبیقی CFI 72

5-4 تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش.. 72

1-5-4 فرضیه اول : بین ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان رابطه وجود دارد. 72

2-5-4 فرضیه دوم : رضایتمندی مشتریان عامل واسطه رابطه میان ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان بانکهای خصوصی می باشد 75

3-5-4 فرضیه سوم الف : بین وفاداری مشتریان و نسبتهای سود اوری بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. 79

1-3-5-4- بین وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. 79

2-3-5-4 بین وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . 82

3-3-5-4 بین وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . 85

4-3-5-4 بین وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . 88

5-3-5-4 بین وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانك در بانک های خصوصی رابطه وجود دارد 91

4-5-4 فرضیه سوم ب : بین وفاداری مشتریان و نسبتهای سرمایه ای بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. 94

1-4-5-4 بین وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. 94

2-4-5-4بین وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . 98

3-4-5-4 بین وفاداری مشتریان و نسبت كل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . 101

4-4-5-4بین وفاداری مشتریان و نسبت كل بدهی به كل داراییهادربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . 104

6-4 خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها 107

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

1-5 مقدمه 110

2-5یافته های پژوهش و تحلیل نتایج. 110

1-2-5 فرضیه اول. 110

2-2-5 فرضیه دوم 111

3-2-5 فرضیه سوم 112

2-3-2-5 فرضیه سوم ب.. 113

3-5 پیشنهادها 115

1- 3-5 پیشنهاد هایی مبتنی بر یاقته های تحقیق. 115

2-3-5 پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 116

4-5 محدودیت های تحقیق. 117

پیوست ها

پیوست الف) پرسشنامه 119

منابع و ماخذ

منابع فارسی: 122

منابع لاتین: 124

چکیده انگلیسی: 127

جدول (1-3) متغیر ها و شماره گویه های پرسشنامه 53

جدول (2-3) نحوه توزیع پرسشنامه و جمع آوری دادههای پژوهش.. 53

جدول (3-3) منابع مورد استفاده جهت استخراج پرسشنامه پژوهش.. 55

جدول (4-3) ضرایب مربوط به آلفای کرونباخ. 56

جدول (1-4) توزیع فراوانی و درصد فراوانی جنسیت افرادی که به پرسشنامه پاسخ داده اند. 62

جدول (2-4) توزیع فراوانی و درصد فراوانی سن افرادی که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند 63

جدول (3-4) توزیع فراوانی و درصد فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند 64

جدول (4-4) نسبت بازده دارایی های بانکهای خصوصی اراک.. 65

جدول (5-4) نسبت بازده حقوق صاحبان سهام بانکهای خصوصی اراک.. 65

جدول (6-4) نسبت حاسیه سود ناخالص... 66

جدول (7-4) نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی. 66

جدول (8-4) نسبت هزینه به درامدهای بانك. 67

جدول (9-4) نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام 67

جدول (10-4) نسبت حقوق صاحبان سهام به داراییها 68

جدول (11-4) نسبت كل بدهی به حقوق صاحبان سهام 68

جدول (12-4) نسبت كل بدهی به حقوق صاحبان سهام 68

جدول (13-4) شاخص های توصیف کننده متغیرها تحت ، شاخص های مرکزی ، شاخص های پراکندگی وشاخص های شکل توزیع 70

جدول (14-4) شاخص های توصیف کننده متغیرها تحت ، شاخص های مرکزی ، شاخص های پراکندگی وشاخص های شکل توزیع 71

جدول ( 15-4) ضریب همبستگی ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان. 72

جدول (16-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان. 73

جدول (17-4) تحلیل واریانس رگرسیون ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان. 73

جدول (18-4) ضرایب معادله رگرسیون ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان. 73

جدول (19-4) متغیرهای وارد شده /حذف شده وروش مورد استفاده در تعیین رگرسیون. 76

جدول (20-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین ادراک کیفیت خدمات مالی ، وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانكهای خصوصی. 76

جدول (21-4) تحلیل واریانس رگرسیون ادراک کیفیت خدمات مالی ، وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانكهای خصوصی. 77

جدول (22-4) ادراک کیفیت خدمات مالی ، وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانكهای خصوصی. 77

جدول (23-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی 80

جدول (24-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی. 80

جدول (25-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی. 80

جدول (26-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی 83

جدول (27-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی 83

جدول (28-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی 84

جدول (29-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی 86

جدول (30-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی 86

جدول (31-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی 87

جدول (32-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی. 89

جدول (33-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی. 89

جدول (34-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی. 90

جدول (35-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانك در بانک های خصوصی. 92

جدول (36-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانك در بانک های خصوصی 92

جدول (37-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانك در بانک های خصوصی 93

جدول (38-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی. 95

جدول (39-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی. 96

جدول (40-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی. 96

جدول (41-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی. 98

جدول (42-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی 99

جدول (43-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی 99

جدول (44-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت كل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی. 101

جدول (45-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت كل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی. 102

جدول (46-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت كل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی. 102

جدول (47-4) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین وفاداری مشتریان و نسبت كل بدهی به كل داراییهادربانک های خصوصی. 104

جدول (48-4) تحلیل واریانس رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت كل بدهی به كل داراییهادربانک های خصوصی 105

جدول (49-4) ضرایب معادله رگرسیون وفاداری مشتریان و نسبت كل بدهی به كل داراییهادربانک های خصوصی 105

جدول (50-4) خلاصه یافته های حاصل از آزمون فرضیه ها 107

نمودار (1-3) مدل تحلیلی تحقیق. 49

نمودار (1-4) فراوانی و درصد فراوانی جنسیت افرادی که به پرسشنامه پاسخ داده اند 62

نمودار (2-4) توزیع فراوانی و درصد فراوانی سن افرادی که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند 63

نمودار (3-4) توزیع فراوانی و درصد فراوانی تحصیلات افرادی که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند 64

نمودار (4-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 75

نمودار (5-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 79

نمودار (6-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 82

نمودار (7-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 85

نمودار (8-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 88

نمودار (9-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 91

نمودار (10-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 94

نمودار (11-4)آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 97

نمودار (12-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 100

نمودار (13-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 103

نمودار (14-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 106

چكیده:

خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروزی است و بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه را بر عهده دارند. در این میان آنچه بقاء و تداوم فعّالیت مؤسّسات مالی را تأمین می کند ارائۀ خدمات در شکلی مطلوب و مطمئن و متناسب است تا بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان رضایت و وفاداری آنان را موجب شوند. یکی از مواردی که میتواند بقای بانکها را تضمین کند ،مشتری مداری و توجه به رضایت مشتری است ارتقای سطح رضایتمندی مشتری ،باعث ارتقای میزان سودآوری و افزایش سهم بانکها در بازار رقابت خواهد شد .البته رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و بانکها نباید به رضایتمندی مشتریان دلخوش کنند ،آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندیشان وفادار هم هستند .

به این ترتیب در بلند مدت منافعی حاصل می شود که در نتیجه ،سود آوری بانکها افزایش می یابد.

مقدمه:

بانك‌های خصوصی پیشرو در ارائه خدمات جدید بانكی بوده اند و این موضوع باعث شده است تا تعدادی از بانك‌های دولتی به پیروی از آنها، اقدام به ایجاد خدمات مشابه بنمایند.کیفیت خدمات و مدیریت روابط با مشتریان در این بانکها می تواند تاثیرات مهمی را بر عملکرد مالی بانک بر جای بگذارد . اما فرایندهای زیر بنایی سرمایه گذاری در روابط مشتریان و عملکرد در اکثر مطالعات تجربی بوضوح تعیین نشده اند. در این حوزه چنین استنباط می شود که سرمایه گذاری در روابط مشتریان می تواند مبنایی را برای توسعه استراتژیها جهت ایجاد ارزش برای مشتریان فراهم آورد و این استراتژیها بنیان کسب مزیت رقابتی را تقویت می کنند که عملکرد مالی پایداری ماحصل آنست. از این منظر، درک کامل مفهوم وفاداری مشتریان نشان از نیاز به افزایش ارزش برای مشتریان دارد که در حفظ و افزایش مشتریان بعنوان شاخصهای عملکرد مالی عرضه کنندگان خدمات مالی در بخش خصوصی تجلی می یابند.مطالعات متعدد پیشین به بررسی حفظ مشتریان در بانکهای خصوصی پرداخته اند اما تقریباً سایر ابعاد را نادیده گرفته اند .در ایران نیز تلاشهایی برای تعیین ادراکات مشتریان درباره عملکرد بانکهای خصوصی صورت گرفته اند که تحقیق حاضر می کوشد تا اینگونه نتایج را با تمرکز بر بانک پارسیان بعنوان بانک خصوصی نوپا که در طی سالهای پس از تاسیس به موفقیت شایانی دست یافته است، تصریح کند .از اینرو هدف از این مطالعه اثبات وجود رابطه میان روابط مشتریان و عملکرد مالی بانک خصوصی پارسیان در طی سالهای 1380 (یک سال پس از تاسیس) تا 1388 می باشد .پرسش اصلی تحقیق آنست که آیا می توان روابط علت و معلولی را میان اعتماد و وفاداری مشتریان و عملکرد مالی بانک خصوصی با توجه به نسبتهای سودآوری و نسبتهای سرمایه ای ترسیم کرد؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

قابلیت نسبتهای مالی درپیش بینی ورشکستگی شرکتهای عدم تادیه تسهیلات اعطائی بر اساس مدل آلتمن

قابلیت نسبتهای مالی درپیش بینی ورشکستگی شرکتهای عدم تادیه تسهیلات اعطائی بر اساس مدل آلتمن

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 408 کیلو بایت

تعداد صفحات : 108

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

قابلیت نسبتهای مالی درپیش بینی ورشکستگی شرکتهای عدم تادیه تسهیلات اعطائی بر اساس مدل آلتمن

چكیده: 4

مقدمه: 4

فصل اول: كلیات تحقیق

1-1 مقدمه 4

2-1 تاریخچه مطالعاتی. 4

3-1 بیان مسئله: 4

4-1 چهار چوب نظری: 4

5-1 اهداف تحقیق: 4

6 ـ1 اهمیت تحقیق: 4

7-1 حدود مطالعاتی: 4

1-7-1قلمرو مکانی. 4

2-7-1 قلمرو زمانی. 4

3-7-1 قلمرو موضوعی. 4

8-1 فرضیه یا سؤال تحقیق: 4

9-1 تعاریف ، مفاهیم و واژگان تحقیق: 4

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

1-2 مقدمه 4

2-2 گفتار اول: ارتباط بین سیستم های حسابداری،اطلاعات حسابداری و تصمیم گیرندگان. 4

1-2-2 اطلاعات حسابداری و تصمیم گیری: 4

2-2-2 نقش اطلاعات در تصمیمات سرمایه گذاری: 4

3-2-2 فرایند تصمیم گیری سرمایه گذاران: 4

3-2 گفتار دوم:ورشکستگی،تداوم فعالیت و قوانین و مقررات مربوطه 4

1-3-2 تعاریف ناتوانی مالی. 4

2-3-2 طبقه بندی های مرسوم ورشکستگی: 4

1-2-3-2 ورشکستگی از نظر حسابداری: 4

3-3-2 ورشکستگی در حقوق ایران: 4

4-3-2 قوانین ورشکستگی در سایر کشورها 4

5-3-2 عوامل ورشکستگی. 4

6-3-2 تداوم فعالیت : 4

7-3-2 فرض تداوم فعالیت: 4

8-3-2خطر برقرار نبودن فرض تداوم فعالیت.. 4

4-2گفتار سوم:پیش بینی، مدل یا الگو و ابزارهای مالی (نسبتهای مالی) پیش بینی. 4

1-4-2پیش بینی. 4

2-4-2 هدف پیش بینی: 4

1-2-4-2 تکنیک های پیش بینی. 4

3-4-2الگو (مدل) 4

4-4-2 مدل های پیش بینی. 4

5-4-2مدل تجزیه و تحلیل ممیزی: 4

6-4-2ویژگی های یک الگوی خوب.. 4

7-4-2 ابزارهای مالی مورد استفاده در مدلهای پیش بینی. 4

8-4-2 اهداف تجزیه و تحلیل صورتهای مالی. 4

9-4-2 نسبتهای مالی. 4

5-2گفتار چهارم: تسهیلات اعطایی(تخصیص منابع) ، انواع تسهیلات اعطایی و ریسک اعتباری 4

1-5-2 مفهوم تخصیص منابع. 4

2-5-2 انواع تسهیلات: 4

3-5-2 اهمیت و نقش وصول مطالبات.. 4

4-5-2 طبقه بندی مطالبات بانک... 4

5-5-2 فرایند وصول مطالبات.. 4

6-5-2 تعریف ریسک... 4

7-5-2مدیریت ریسک... 4

8-5-2 انواع ریسک... 4

9-5-2 مفاهیم و مبانی ریسک اعتباری. 4

6-2گفتار پنجم: سوابق مطالعات ورشکستگی و پیشینه تحقیق. 4

1-6-2 سوابق تحقیق: 4

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق

1-3 مقدمه 4

2-3 روش تحقیق: 4

3-3 روش جمع آوری اطلاعات.. 4

4-3 متغیرهای تحقیق. 4

5-3 جامعه آماری. 4

6 ـ3 روش های آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 4

7 – 3 مراحل آزمون فرضیه ها: 4

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4 مقدمه‏ 4

2-4 داده های خام و محاسبه متغیرهای تحقیق : 4

3-4 تحلیل یافته ها: 4

4-4 تحلیل و آزمون فرضیه ها: 4

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

1-5 مقدمه 4

2-5 نتایج تحقیق : 4

5- 3 پیشنهادات تحقیق : 4

1-3-5 گروه اول :پیشنهادات ناشی از نتایج تحقیق. 4

2-3-5 گروه دوم : پیشنهادات جهت تقیقات آتی. 4

4-5 محدودیتهای تحقیق: 4

پیوست ها

پیوست Aنسبتهای مالی. 4

پیوست Bمحاسبات کامپیوتری. 4

منابع و ماخذ

منابع فارسی: 4

منابع لاتین: 4

چکیده لاتین. 4

نگاره (1-4) نتایج آزمون متغیرهای مستقل جهت تفکیک جامعه آماری. 4

نگاره (2-4) ضرایب تابع تمایزی استاندارد نشده برای یکسال قبل از ورشکستگی. 4

نگاره (3-4) محاسبه دقت نتایج بدست آمده مدل در یک سال قبل از ورشکستگی. 4

نگاره (4-4) ضرایب تابع تمایزی استاندارد نشده دو سال قبل از ورشکستگی. 4

نگاره (5-4) محاسبه دقت نتایج بدست آمده مدل در دو سال قبل از ورشکستگی. 4

نگاره (6-4) مقادیر کای دو ، لاندای ویلکس و همبستگی کانونی. 4

نمودار( 1-2 )حسابداری به عنوان یک سیستم اطلاعاتی. 4

نمودار (2-2) بانکداری داخلی 2. 4

نمودار (1-4) سطح زیر منحنی H0 و H1 برای آزمون اسقلال کای – دو ر سطح اطمینان 95% 4

نمودار (2-4) سطح زیر منحنی H0 و H1 برای آزمون فرض... 4

چكیده:

یکی از عمده ترین ریسک های که بانک ها با آن روبرو است ریسک اعتباری یا ریسک ناتوانی در بازپرداخت می باشد در سیستم بانکی ایران تجهیز منابع و تخصیص آن در قالب تسهیلات مالی کماکان اصلی ترین وظیفه بانک هاست که نرخ سود تسهیلات اعطائی فراتر از سیاستهای اقتصادی در بخش های مختلف اقتصاد مورد استفاده قرار می گیرد و این امکان که ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات از طریق نوسانات نرخ سود جبران می شود تا حد زیادی از بانک های اعطا کننده تسهیلات سلب شده است.

در صورتی که بتوان از طریق سنجش مدل احتمال وقوع آن پیش بینی شود احتمال از به هدر رفتن ثروت در قالب سرمایه فیزیکی و انسانی جلو گیری بعمل می آورد .

بهمین دلیل پژوهشگر تصمیم به انجام پژوهشی در زمینه پیش بینی وضعیت مالی شرکتهایی عدم تادیه تسهیلات اعطای بانک ها که درآینده با ورشکستگی روبرو خواهند شد.برای انجام این پژوهش دو فرضیه ارائه شده است.

فرضیه اول: مدل تعدیل شده آلتمن توانایی طبقه بندی شرکتها را به دو گروه موفق(تداوم فعالیت) و ناموفق (ورشکستگی) دارد.

فرضیه دوم: پیش بینی ورشکستگی مدل تعدیل شده آلتمن از روی اطلاعات یکسال قبل قوی تر از اطلاعات دو سال قبل است.

برای آزمون فرضیات از شرکت های ورشکسته ادراه امور تصفیه ورشکستگی و شرکتها غیر ورشکسته شامل شرکتهای برتر بورس اوراق بهادار تهران انتخاب گردید و با استفاده از روش آماری تحلیل تمایزی چندگانه[1] فرضیه اول مورد آزمون قرار گرفت و در نتیجه مدل تعدیل شده آلتمن توانایی طبقه بندی شرکت ها را به دو گروه ورشکسته و غیرورشکسته را دارد. برای آزمون فرضیه دوم ازآزمون فرض مقایسه نسبت موفقیت در دو جامعه مورد آزمون قرار گرفت. در نتیجه میزان پیش بینی بر اساس اطلاعات یک سال قبل از ورشکستگی به صورت معناداری قویتر از اطلاعات دو سال قبل از ورشکستگی بوده است.

مقدمه:

رشد سریع وفزاینده علوم و تکنولوژی در عصر حاضر سبب پیچیدگی روابط انسانها به ویژه روابط اقتصادی وتجاری نسبت به گذشته گردیده است پیشرفت علم وتکنولوژی، اقتصاد و تجارت را وارد مرحله تازه ای گردانیده، بطوری که شرکت و بنگاه های اقتصادی کوچک گذشته تبدیل به شرکتهای سهامی عام و حتی شرکتهای چند ملیتی در سرار دنیا گردیده است.

این تغیر شکل اقتصاد و تجارت باعث گردید از یک سو شرکت های کوچک از دور رقابت خارج شوند از سوی دیگر شرکت های بزرگی که توان رقابت با دیگر شرکت های هم صنعت خود را نداشتند. با مشکل بحران مالی ودر نهایت ورشکستگی مواجه نماید. از طرف دیگر اعطای تسهیلات بخش مهمی از عملیات بانک ها را تشکیل می دهد. در واقع بانکها می تواند با عملیات اعتباری خود و ایجاد سرمایه مالی برای بخش های مختلف اقتصادی از تامین کنندگان اصلی منابع مالی شرکت ها باشد.

عوامل مذکور منجر به نگرانی بانک ها به عنوان تامین کننده منابع مالی شرکت ها گردید زیرا در واقع بانک ها:

اولاا: خود قادر به کنترل ونظارت مستقیم بر شرکت نبودند.

ثانیا: نمی توانستند وضعیت مالی شرکت ها را در آینده پیش بینی نمایند.

در این مرحله تحلیل گران مالی به یاری بانک ها آمدند. آنان با استفاده از روشهای مختلف به ارزیابی سهام شرکت ها و تجزیه وتحلیل وضعیت مالی شرکت ها در آینده پرداختند.

نسبتهای مالی یکی از ابزارهای مهم در پیش بینی ورشکستگی شرکت ها محسوب می گردد. بر همین اساس محققین مختلف در سالهای گذشته از جمله بیور در سال1966، آلتمن 1968،اوهلسان 1980 ،زاوگین 1985 و....، با استفاده از نسبتهای مالی گوناگون به پیش بینی وضعیت مالی آتی شرکت ها پرداختند و هر کدام از آنها نیز به نتایجی دست یافتند.


[1] - Multi Discriminant Analysis

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 3:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 صفحه بعد

دیگر امکانات