پرسشنامه پکیج آموزش خلاقیت کودکان

پرسشنامه پکیج آموزش خلاقیت کودکان

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 8 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه پکیج آموزش خلاقیت کودکان

دانلود پکیج آموزش خلاقیت کودکان: این پکیج در 10 جلسه تنظیم شده است که برای آموزش خلاقیت یا استفاده در امور پژوهشی از چمله تحقیق و طرح حهای پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی و مشاوره کاربرد دارد.

تعداد صفحه: 3 صفحه

نوع فایل: word

پس از آشنایی با ابزار و روش کار به ساخت آموزش طی 10 جلسه به شرح ذیل می باشد:

جلسۀ اول:

دانش آموزان ضمن معرفی خود و آشنایی با مدرس با شناخت رنگ ها که شامل رنگ های اصلی، سرد، گرم و خنثی و رنگ های مکمل و تر کیب رنگ ها در غالب کشیدن چرخۀ رنگ بعد از آشنایی با ابزار های رنگی مثل گواش، قلم مو، مداد رنگی و.... شیوه کار در ده جلسه آتی شرح داده شده و سپس با رنگ های مایع مثل آبرگ یا گواش به تمرین تر کیب رنگ ها می پردازند . و در حین کار از تمثیل یا تعدادی موقعیتهای مشابه با توجه به اصل ویلیامبز اشاره می شود.

آموزش این جلسه بر گرفته: از اصل ایجاد جوّی خلاّق، ارائه اطلاعات لازم راجع به فرایند خلاّق، فهرست ابزار (ویلیامز،1970) و با ارزش دانستن تفکر خلاّق، ایجاد ضرورتهایی برای تفکّر خلاّق (تورنس،1962).

جلسۀ دوم:

در این جلسه با کمک مواد لازم: دو فنجان آرد گندم- دو قاشق چایخوری نمک- چهار فنجان آب- یک و نیم قاشق رنگ غذایی طبق روال جلسات گذشته که در پایان هر جلسه ابزار مورد نیاز جلسۀ آینده گفته خواهد شد. به ساخت رنگ انگشتی می پردازند.

و در پایان نیز تکالیف جلسۀ بعد و وسایل مورد نیاز شرح داده می شود.با استفاده از: آموزش ابداع و نوآوری با استفاده از تجربه های برنامه ریزی شده مناسب یادگیری، اجازه دادن به دانش آموزان برای تعامل با اطلاعات قبلی (ویلیامز،1970) و تشویق دستکاری اشیا، یادگیری خود انگیز (تورنس،1962)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی

دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 978 کیلو بایت

تعداد صفحات : 56

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی

دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی و حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 56 اسلاید

این فایل در زمینه "کنترل های داخلی"می باشد که در حجم 56 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس حسابرسی در سطح کارشناسی رشته های حسابداری و مدیریت و همچنین درس حسابرسی پیشرفته در سطح کارشناسی ارشد رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

معنای کنترل داخلی

اهداف ساختار کنترل داخلی

ضرورت وجود کنترل های داخلی

کنترل های داخلی حسابداری در برابر کنترل های داخلی اداری

ابزارهای دستیابی به کنترل داخلی

محیط کنترلی

طرز تفکر مدیریت و نحوه اجرای آن

طرح سازمانی

روش های مدیریت نیروی انسانی

پیش بینی های مالی و بودجه

حسابرسی داخلی

وجه تمایز و اشتراک بین حسابرسان داخلی و حسابرسان مستقل

سیستم حسابداری

مستندات کافی

فهرست حساب ها

دستورالعمل های اجرای رویه ها و روش های حسابداری

روش های کنترل

محدودیت های کنترل داخلی

نقش ها و مسئولیت ها

کنترل داخلی در سیستم های کامپیوتری

کنترل های سازمانی در یک مرکز کامپیوتر

کنترل های سازمانی و تقلب کامپیوتری

مستندسازی

کنترل های سخت افزار

ایمنی پرونده ها و تجهیزات

کنترل اطلاعات ورودی و کنترل پردازش

کنترل های متداول برنامه ای

کنترل های اطلاعات خروجی

مسئولیت های کنترلی حسابرسان داخلی

کنترل در کامپیوترهای کوچک

سیستم های پیشرفته

كسب شناخت كافی از ساختار كنترل داخلی برای برنامه ریزی حسابرسی

پرسشنامه کنترلهای داخلی

شرح نوشته سیستم کنترل داخلی

نمودگر سیستم کنترل داخلی

آزمون شناخت سیستم

برآورد احتمال خطر كنترل و طراحی آزمون های اضافی كنترل ها

اجرای آزمون های اضافی كنترل ها

نرم افزار حسابرسی

برآورد مجدد احتمال خطر كنترل و طراحی آزمون های محتوا

چارچوب مفهومی کوزو

حسابرسی داخلی مدرن

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی

دانلود پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 552 کیلو بایت

تعداد صفحات : 34

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی

دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 34 اسلاید

این فایل در زمینه " فرضیات بدیهی حسابرسی "می باشد که در حجم 34 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس حسابرسی رشته های حسابداری و مدیریت در مقطع کارشناسی و درس حسابرسی پیشرفته رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشدمورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

ویژگی فرضیات بدیهی

ویژگی فرضیات بدیهی ازنظر چارلز وست چرچمن

فرضیات بدیهی حسابرسی

فرضیات بدیهی توجیه کننده حسابرسی

اولین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

دومین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

سومین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

چهارمین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

پنجمین فرض بدیهی توجیه کننده حسابرسی

فرضیات بدیهی رفتاری حسابرسی

اولین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

دومین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

سومین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

چهارمین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

پنجمین فرض بدیهی رفتاری حسابرسی

فرضیات بدیهی کار کردی حسابرسی

اولین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

سومین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

سومین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

چهارمین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

پنجمین فرض بدیهی کارکردی حسابرسی

تأیید ، اثبات و گواهی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت حسابرسی مستمر

دانلود پاورپوینت حسابرسی مستمر

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 159 کیلو بایت

تعداد صفحات : 29

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت حسابرسی مستمر

دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابرسی و حسابرسی پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

این فایل در زمینه "حسابرسی مستمر"می باشد که در حجم 29 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس حسابرسی در سطح کارشناسی رشته های حسابداری و مدیریت و همچنین درس حسابرسی پیشرفته در سطح کارشناسی ارشد رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

پیشینه حسابرسی مستمر

مفهوم حسابرسی مستمر

ماهیت و هدف حسابرسی مستمر

فواید حسابرسی مستمر

معایب حسابرسی مستمر

الزامات حسابرسی مستمر

نحوه کاهش بهای حسابرسی مستمر

مراحل حسابرسی مستمر

شباهت و تفاوت حسابرسی مستمر و حسابرسی سنتی

گزارش حسابرسی مستمر

جمع بندی و نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت ادراک (فصل سوم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دانلود پاورپوینت ادراک (فصل سوم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 398 کیلو بایت

تعداد صفحات : 35

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت ادراک (فصل سوم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب با عنوان " ادراک "می باشد که در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف ادارک

فراگرد ادراکی

استباط ادراکی

سازمان ادراکی

رخدادهای اجتماعی و افراد

ویژگیهای مؤثر بر ادارک اجتماعی

ویژگیهای ادارک شونده

ویزگیهای وضعیت

ویژگیهای ادارک کننده

ادراک از خود

پیچیدگی شناختی

تجربه پیشین

حالت انگیزشی

خطاهای ادراکی

برخورد کلیشه ای

خطای هاله ای

دفاع ادراکی

ادراک انتخابی

نظریه های ضمنی شخصیت

فرافکنی

اثر اولین برخوردها

کاربردهای نظریه ادراک

کامیابی فراخود

نظریه اسنادخطاها در اسناد

خطای اساسی اسناد

تعصب خودخدمتی

وضعیتهای سببی

اوضاع بحرانی

حفظ تصویر مثبت

کاربردهای ویژه فراگرد ادراکی در سازمان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word پروژه انواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها

دانلود فایل ورد Word پروژه انواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 575 کیلو بایت

تعداد صفحات : 42

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مشخصات مقاله:
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل:بررسی علل خرابی و ارائه راهکار برای مونتاژ و دمونتاژ بیرینگ ها در نورد سنگین فولاد آلیاژی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات تحقیق: ۴۲
چکیده ای از مقدمه آغازین ”تحقیقانواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها ” بدین شرح است:
در ابتدا به بررسی بیرینگ حول مباحث زیر می‌پردازیم.
•بررسی و شناخت انواع بیرینگ
•تلرانسها، لقی‌ها و انطباقات
•روانکاری بیرینگ
•روش‌های نصب و پیاده کردن بیرینگ
•مراقبت از بیرینگ
•خرابی های بیرینگ
۱-۱) ضرورت شناخت بیرینگ
بیرینگ (Bearing) را می‌توان به مثابه قلب ماشین آلات در تمام صنایع در نظر گرفت. نقش اصلی بیرینگ در ماشین آلات ایجاد بستر مناسب حرکت و تحمل بار است. لذا، کوچکترین خلل در کارکرد بیرینگها، ماشین آلات را از حرکت یا کار موثر باز می دارد. از آنجا که اصطکاک و سایش در اجزا مکانیکی غیرقابل اجتناب است، بیرینگ‌ها نیز به مرور دچار فرسایش شده و عمر مفید آنها به سر آمده و می‌بایست تعویض گردند. از اینرو بیرینگ‌ها جزو قطعات مصرفی به حساب می‌آیند و همواره جزو سبد خرید کارخانجات قرار دارند.
بر طبق تجارب و بررسی‌های بعمل آمده، مصرف بیرینگ در صنایع ایران بیش از حد متعارف در صنایع کشورهای در حال توسعه یا پیشرفته است و بنظر می‌رسد رقم آن حداقل دو برابر باشد. این مقدار مصرف اضافی هزینه‌ای بسیار گزاف به کشور تحمیل می‌کند. از اینرو بهینه کردن و کاهش میزان مصرف بیرینگ می‌بایست جزو دغدغه مدیران صنعت قرار گیرد چرا که:
۱- قریب به تمام بیرینگ‌های مصرفی در صنایع از خارج کشور تامین و وارد گشته و در مقابل میلیونها دلار ارز سالیانه از کشور خارج می‌گردد.
۲- در دنیای تولید رقابتی، لازمه افزایش کمی و کیفی تولید و به طبع آن افزایش درآمد و سود، در گرو افزایش زمان و کیفیت کارکرد ماشین آلات است. به عبارتی دیگر در گرو کاهش توقفات دستگاه‌ها ناشی از تعمیرات و تعویضات همچنین بهبود وضعیت کار ماشین آلات است. این دو مهم نیز با افزایش طول عمر بیرینگها محقق می‌شوند.

فهرست مقاله:

فصل اول
مقدمه
۱-۱)ضرورت شناخت بیرینگ
۲-۱)تاریخچه
فصل دوم
بیرینگ‌ها
۱-۲) اصطلاحات بیرینگ‌ها
۲-۲)کاربری بیرینگ‌ها
۳-۲)جنس بیرنگ
۴-۲)قفسه بیرینگ
۵-۲)پارامترهای موثر در انتخاب بیرینگ
۶-۲)علل تعویض بیرینگ
۷-۲)انطباقات یا Fit
۸-۲)لقی داخلی بیرینگ
۹-۲)پیش بار بیرینگ‌ها
۱۰-۲)عوامل اصلی خرابی زود هنگام بیرینگ‌ها
۱۱-۲)همراستایی محورها
۱۲-۲)ده توصیه برای نگهداری بیرینگ‌ها
۱۳-۲)احتیاط ودقت در خرید بیرینگ
۱۴-۲)چرخه عمر بیرینگ
فصل سوم
تکنولوژی بیرینگ‌های غلتکی چند تکه
۱-۳)بیرینگ های غلتکی چند تکه چه نوع بیرینگی هستند
۲-۳)مزیت های بیرینگ‌های غلتکی چند تکه
۳-۳)کاربرد غلتکی چند تکه در صنایع گسترده
۴-۳)تجهیزات نمونه
۵-۳)دیگر مزیت های بیرینگهای غلتکی چند تکه
فصل چهارم
کاتالوگ کوپر
۱-۴)انتخاب بیرینگ
۲-۴)محاسبه بارهای بیرینگ
3-4)احتیاجاتی برای عمر بیرینگ
4-4)بیرینگ‌های سری 04
فصل پنجم
روش حل طول عمر بیرینگ‌ها غلتکی چند تکه04 B 2300
1-5)روش حل
2-5)محاسبه نیروها
نتیجه‌گیری
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی انواع یاتاقان ها و کاربردهای آنها

دانلود فایل ورد Word پروژه بررسی انواع یاتاقان ها و کاربردهای آنها

دسته بندی : آزمون ارشد

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 4.935 مگا بایت

تعداد صفحات : 101

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان تحقیق : بررسی انواع یاتاقان ها و کاربردهای آنها

تعداد صفحات : ۱۰۱

شرح مختصر تحقیق : در تحقیق حاضر به بررسی انواع یاتاقان ها و کاربردهای آنها پرداخته شده است.یاتاقان وسیله‌ای است که اجازه حرکت نسبی مشخصی را بین دو یا بیشتر از دو قطعه را می‌دهد که به طور نمونه به صورت چرخش یا حرکت خطی است. یاتاقان‌ها می‌توانند به صورت گسترده‌ای بر طبق حرکتی که مجازند داشته باشند و یا براساس اصول کاریشان و همچنین جهت بارهای اعمالی که می‌توانند تحمل کنند، طبقه‌بندی شوند.

انواع یاتاقان ها از لحاظ نیروی وارده عبارتند از:۱) شعاعی : نیروی شعاعی را تحمل میکند و نشیمنگاه اینگونه یاتاقان بشکل استوانه است. ۲) محوری: نیروی محوری را تحمل میکند و نشیمنگاه اینگونه یاتاقان ها تخت و بشکل دایره و یا تاج دایره می باشند. انواع یاتاقان ها از لحاظ نوع حرکت به دو دسته زیر تقسیم بندی میشوند:
۱) یاتاقان های لغزشی ۲)یاتاقان های غلتشی

یاتاقان ها با تحمل بارهای محوری و شعاعی ، قطعات متحرک را در مسیر حرکت خود نگاه میدارد. چرخ دنده ها ، چرخ ها و شفت ها به وسیله یاتاقان در محل استقرار خود نصب شده و در مقابل اصطکاک و فرسایش محافظت میشوند .یاتاقان ها وظایف زیر را انجام میدهند۱- قطعه ی متحرک را نگه میدارند. ۲- اصطکاک را کاهش میدهند.۳- فرسایش و سائیدگی را کاهش میدهند.۴- یک سطح سایشی قابل تعویض را تشکیل میدهند.

خواص عمومی جنس یاتاقان‌ها: مقاومت استهلاکی، مقاومت به فشار، مقاومت خوردگی، انبساط حرارتی کم، قابلیت هدایت حرارتی، مقاومت سایشی، خاصیت چسبندگی خوب به مواد روغنی، ضریب اصطکاک و قابلیت کار در شرایط اضطراری.یاتاقان‌ها تنوع گسترده‌ای در اندازه و جهتی که می‌توانند تحمل کنند دارند.نیروها می‌توانند به صورت نیروی غالب شعاعی، محوری (یاتاقان کف‌گرد) یا ممان عمود بر محور اصلی یاافقی باشند.

انواع مختلف یاتاقان‌ها، محدودیت‌های سرعت عملکردی متفاوتی دارند. سرعت به طور نمونه به عنوان حداکثر سرعت سطحی نسبی تعریف می‌شود که واحدش اغلب ft/s یا m/s می‌باشد. یاتاقان‌های چرخشی به عنوان نمونه، عملکرد را به صورت DN توصیف می‌کنند که D قطر (اغلب به mm) یاتاقان و N سرعت چرخش با واحد دور بر دقیقه است.

در ادامه فهرست مطالب تحقیقبررسی انواع یاتاقان ها و کاربردهای آنها را مشاهده می فرمایید :

فصل ۱- معرفی عضو مکانیکی، انواع، جنس
۱-۱- معرفی یاتاقان
۱-۲- اجزاءیاتاقان
۱-۲-۱ اجزاء یاتاقانهای ساچمه ای
۱-۳- انواع یاتاقان
۱-۳-۱- یاتاقان های لغزشی
۱-۳-۲- یاتاقان های غلتشی
۱-۳-۳- بلبیرینگهای شعاعی
۱-۳-۴- تقسیم بندی از نظر شکل هندسی عناصر غلتشی
۱-۴- انواع یاتاقانهای ساچمه ای
۱-۴-۱- انواع قفسه یاتاقانهای ساچمه ای
۱-۵- یاتاقان های دو ردیفه
۱-۵-۱- شیوه جا زدن ساچمه
۱-۶- یاتاقان های غلطکی
۱-۷- انواع یاتاقانهای استوانه ای
۱-۷-۱ انواع قفسه یاتاقانهای استوانه ای
۱-۷-۲- نحوه قرار گرفتن یاتاقان استوانه ای
۱-۸- انواع غلتک
۱-۸-۱- یاتاقانهای غلتکی دو ردیفه
۱-۹- اجزاء یاتاقانهای سوزنی
۱-۹-۱- انواع سوزن
۱-۹-۲- قفسه یاتاقان سوزنی
۱-۱۰- تقسیم بندی برحسب جبران نامیزانی محور
۱-۱۱- تقسیم بندی از لحاظ ساختمان
۱-۱۱-۱- یاتاقانهای یک ردیفه جداشدنی
۱-۱۱-۲- انواع یاتاقان های غلتشی بر اساس شکل هندسی
فصل ۲- مواد یاتاقانها وعملیات حرارتی
۲-۱- مواد یاتاقان ها
۲-۱-۱- رینگها و اجزاء غلتنده
۲-۱-۲- فشارهای اعمالی بر مواد رینگ ها و اجزاء غلتنده
۲-۲- فولادهای بیرینگ غلتشی با قابلیت سختکاری عمقی
۲-۳- فولاد های با قابلیت سختکاری سطحی
۲-۴- فولادهای مخصوص سختکاری سطحی به روش القایی
۲-۵- فولادهای مقاوم در برابر خوردگی
۲-۶- مواد مقاوم به حرارت (نسوز)
۲-۷- مواد مخصوص کاربردهای ویژه
۲-۸- ثبات ابعادی بیرینگ های غلتشی
۲-۸-۱- پروسه های عملیات سطحی
۲-۹- مواد اولیه قفسه ها
۲-۱۰- مواد اولیه حلقه های آب بند
فصل ۳- مجلات و نرم افزار های مرتبط با یاتاقان
۳-۱- معرفی سایت ها
۳-۲- کاتالوگ آنلاین
۳-۳- تهیه نقشه ها
۳-۴- انتخاب پایه یاتاقان
۳-۵- انجام محاسبات
۳-۶- معرفی نرم افزار
فصل ۴- خرابی یاتاقان ها Bearing failures
۴-۱- انواع خرابیها
۴-۱-۱- خرابی ناشی از خستگی
۴-۲- آلودگی و سایش یاتاقان
۴-۳- خوردگی یاتاقان ها
۴-۴- صدمات ناشی از لغزش
۴-۴-۱- نصب نادرست یاتاقان
۴-۴-۲- معیار های نظارت بر یاتاقان قبل از خرابی
۴-۵- استانداردها
فصل ۵- ضمائم(مقالات)
۵-۱- چکیده
۵-۲- مقدمه
۵-۳- انگیزه ای برای بهینه سازی هندسه یاتاقان
۵-۴- بررسی تحلیلی یاتاقان های چند نقطه ای (۴ نقطه ای)
۵-۵- بررسی آزمایشگاهی یاتاقان‌های چندنقطه‌ای (۴ نقطه‌ای)
۵-۶- یاتاقان غلتک استوانه‌ای به عنوان یک یاتاقان قابل حرکت
۵-۷- بهینه‌سازی خواص شکست
۵-۸- خلاصه
۵-۹- تاثیر درجه ویسکوزیته روغن بر روی ارتعاش مکانیکی یاتاقانهای غلتکی
۵-۱۰- نتایج و بحث
۵-۱۰-۱- درجه حرارت روغن
۵-۱۰-۲- ارتعاش یاتاقان
۵-۱۰-۳- آنالیز ضخامت لایه روغن و روش گریسکاری
۵-۱۰-۴- ارتباط بین پارامترهای تریبولوژیکی و ارتعاش
۵-۱۰-۵- نتیجه گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

برنامه محاسبه حقوق و دستمزد ماهانه و صدور فیش حقوق

برنامه محاسبه حقوق و دستمزد ماهانه و صدور فیش حقوق

دسته بندی : اداری و مالی

فرمت فایل : xls

حجم فایل : 74 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

با سلام
نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد ماهیانه پرسنل که تحت اکسل طراحی گردیده تقدیم به حضورتون میشه.
برخی از امکانات این برنامه به شرح ذیل است.
1- ثبت مشخصات پرسنل حداکثر 20 نفر
2- ثبت اطلاعات حقوق پرسنل طبق قرارداد حداکثر 20 نفر
3- امکان کم کردن مساعده پرداخت شده در طی ماه
4- محاسبه اضافه کار پرسنل بر اساس ساعت و دقیقه
5- محاسبه تعداد روزها و مبلغ مأموریت پرسنل
6- محاسبه کسر کار (تأخیر و تعجیل) پرسنل به ساعت و دقیقه
7-محاسبه بیمه سهم کارگر و سهم کارفرما (بیمه بیکاری و عادی) به صورت مجزا
8- امکان تعریف درصد معافیت مالیاتی
9- محاسبه خودکار بیمه و مالیات و کسر از خالص پرداختی
10- صدور خودکار فیش حقوقی بر اساس کارکرد ماهانه و حقوق و چاپ آن

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بورس الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بورس الکترونیک

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 221 کیلو بایت

تعداد صفحات : 34

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بورس الکترونیک

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

تجارت الكترونیكی به معنای انجام دادن مبادلات تجاری از طریق شبكه به ویژه اینترنت است (راتناسینگام[1]، 2005). تجارت الكترونیكی از داشتن یك سایت اینترنت فراتر می رود و شامل سفارش دادن، انجام دادن مناقصات كاریابی و كارمندیابی و مبادله اطلاعات است كه با استفاده از فناوری های اطلاعات صورت می‏گیرد. در تجارت الكترونیكی، پول می تواند هم به روش سنتی و هم به روش الكترونیكی پرداخت شود. بسیاری از بازرگانان الكترونیكی، سیستم های پرداخت مختلفی را به مشتریان خود پیشنهاد می كنند (لویر[2]، 2003). مهم ترین مسأله در سیستم های پرداخت الكترونیكی تأكید بر امنیت است (توربان[3]، 1999).

تجارت الكترونیكی فرصت های مهمی برای شركت ها ایجاد كرده كه از طریق آن شركت ها می‏توانند سهم بازار خود را گسترش دهند و در بازار بین المللی وارد شوند. این با كم ترین هزینه و حداقل سرمایه گذاری قابل اجرا است. در دنیای تجارت الكترونیكی، شركت ها از این امكان برخوردار هستند كه هم با تهیه كنندگان و هم با مشتریان بیش تر ارتباط برقرار كنند كه از طرفی منجر به افزایش فروش و از سوی دیگر منجر به دسترسی به منابع بیش تر با قیمت های مناسب و هزینه كم تر می شود (راتناسینگام ، 2005).

2-1- تاریخچه تجارت الکترونیکی

حدود 133 سال از اختراع تلفن توسط الکساندر گراهام بل می گذرد. اختر اع بل در سال1876 ، تجارت الکترونیکی را به صورتی که امروز شناخته می شود، پی ریزی کرد. برخی بر این عقیده اند که به کارگیری عدد بی اهمیت (0) در محاسبات رقمی، ستون فقرات تجارت الکترونیکی است که از شبه قاره هند سرچشمه می گیرد. استفاده از فناوری های الکترونیکی در انجام امور بازرگانی، پیشینه ای نسبتاً طولانی دارد. در حقیقت، نیاز به تجارت الکترونیکی از تقاضای بخش های خصوصی و عمومی برای استفاده از تکنولوژی اطلاعات به منظور کسب رضایت مشتری و هماهنگی مؤثر درون سازمانی نشات گرفته است (هاشمی، 1389).

تجارت الکترونیکی در شکلی که امروزه شیوه کار کردن ما را متحول کرده است، ریشه در همگرایی خلاق کامپیوتر و تلفن دارد. امروزه پست الکترونیکی تبدیل و کسب اطلاعات از طریق جستجوی سایت‏های وب به عمومی ترین ابزارهای تجاری تبدیل شده اند. این امکان عملاً تحت تأثیر همگرایی خلاق تلفن و کامپیوتر، به واسطه اینترنت در اختیار جامعه قرار می گیرد. تاریخچه تجارت الکترونیکی به شکل امروزین آن، ریشه در دو پدیده دارد: اینترنت و مبادله الکترونیکی داده ها[4] که منشا، هر دو این پدیده‏ها به دهه 1960 باز می‏گردد (پورتر[5]، 2001).

به طور کلی، روندهای پیدایش و شکل گیری تجارت الکترونیک به پنج مرحله زیر قابل تقسیم بندی است:

مرحله اول- پیدایش شبکه های خصوصی: اولین گام در پیدایش تجارت الکترونیک در دهه 70 و 80 میلادی و توسط برخی از دولتها و تاجران بزرگ بین المللی که می کوشیدند تا تبادل اطلاعات و امنیت مربوط به آن را توسعه بخشند، برداشته شد. در این راستا، مبادله الکترونیک داده ها که محدوده شبکه های خصوصی و محدود انجام می گرفت، به عنوان بستر و استاندارد اولیه برای نسل اول تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار گرفت. البته در آن مرحله هزینه بالا و پیچیده بودن سیستم، مانع گسترش آن شد و تعداد کمی از سازمان ها، نظیر شرکت های مالی از آن استفاده می کردند (نیومن و مک گیل[6]، 1997).

مرحله دوم- پیدایش پست الکترونیک و چت: این مرحله مربوط به اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی است که طی آن نسل اول مخابره اخبار همچون پست الکترونیک و چت کردن به وجود آمد. در این مرحله استفاده از وب در میان دانشگاهیان و اعضای مراکز علمی و پژوهشی رواج یافت.

مرحله سوم- ظهور مرورگرها: سال 1995 میلادی که ظهور مرورگر در وب بر اساس پروتکل انتقال فوق متن به وقوع پیوست و ایجاد صفحات میزبان به عنوان یکی از ضروری ترین بخشهای سایتهای وب در این سال انجام گرفت، به عنوان مرحله سوم پیدایش تجارت الکترونیک به شمار می رود.

مرحله چهارم- شروع فعالیت سایتهای خرده فروشی: این مرحله از اواسط دهه 19990 آغاز شد و در طی آن، اولین سایتهای خرده فروشی در تجارت الکترونیک به نام سایتهای دات کام فعالیت خود را برای انجام معاملات اقتصادی کوچک شروع کردند. فعالیت این سایتها و نتایج حاصل از آنها، شرکتهای بزرگتر را تشویق کرد تا وارد عرصه تجارت الکترونیک شوند و محصولات و خدمات خود را بر روی وب عرضه کنند.

مرحله پنجم- تعریف مدلهای تجارت الکترونیک: اواخر دهه 1990 میلادی زمان آغاز این مرحله است که طی آن، تجار بزرگ و سازمان ها دریافتند که تجارت الکترونیک به صورت مدل تجارت -تجارت همانند مدل تجارت- مصرف کننده می تواند فعال شده و مورد استفاده قرار گیرد. به این ترتیب وب به عنوان جایگاه اصلی برای نسل اولیه بازرهای حراجی، معاملات تجارت – تجارت و همچنین تجارت با مصرف کننده معرفی گردید و مورد استفاده قرار گرفت (بخش صنعت و تجارت انگلستان[7]، 2000؛ بقائی راوری و مقدسی، 1386).

2-2- روابط خریدار و فروشنده در تجارت الكترونیكی

تجارت الكترونیكی، فعالیت های گوناگونی از قبیل مبادله الكترونیكی كالاها و خدمات، تحویل فوری مطالبات دیجیتال، انتقال الكترونیكی وجوه، مبادله الكترونیكی سهام، بارنامه الكترونیكی، طرحهای تجاری، بازاریابی مستقیم و خدمات پس از فروش را در بر می گیرد (برنرزلی[8]، 1998).

مغازه های مجازی دارای مزایای متعددی از جمله راحتی، قیمت های رقابتی، انتخاب وسیع، و امكان دسترسی به اطلاعات بیش تر هستند. از طرفی در صورت خرید از خانه، روابط و مراودات میان افراد در جامعه به كم ترین حد می رسد (استندینگ[9]، 2000). در سالهای اخیر تعداد زیادی از مغازه های مجازی از طریق صفحات متحرك و ایجاد واقعیت های مجازی و ارتباطات برخط مراودات خود را با افراد افزایش می دهند (تایمرز[10]، 2000).

در دنیای كسب و كار الكترونیكی عوامل زیادی وجود دارد كه بر تصمیم و قصد خرید از طریق سایتهای وب تأثیرگذار است. مجازی بودن شبكه اینترنت، كمی اعتماد مشتری به خرید مجازی، كیفیت سایت و مدل طراحی آن مخصوصاً در روش ارائه محصول و اطلاعات مربوطه، به بی رغبتی مشتریان به انجام دادن خریدهای الكترونیكی منجر می شود (الهی و همکاران، 1388).


[1] - Ratnasingam

[2] - Levier

[3] - Turban

[4] - Electronic Data Intechange

[5] - Porter

[6] - Newman & McGill

[7] - UK Department of Trade and Industry

[8] - Berners-Lee

[9] - Standing

[10] - Timers

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ضریب قیمت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ضریب قیمت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 57 کیلو بایت

تعداد صفحات : 48

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ضریب قیمت

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

تعیین ارزش ذاتی سهام شرکت ها و مقایسه آن با قیمت معاملاتی سهام یکی از موضوعات مهم و مورد علاقه سرمایه گذاران در بازار سرمایه است. سرمایه گذاران در بازار سرمایه از مدل های مختلفی برای ارزش گذاری سهام استفاده می کنند. کاربرد این مدل ها به تناسب صنعت و رشته فعالیت شرکت ها با یکدیگر تفاوت دارد. دسته ای از روش های ارزش گذاری به روش های نسبی معروف هستند که بر اساس آنها ارزش هر شرکت نسبت به ارزش سایر شرکتهای هم گروه تعیین می گردد (رضایی، 2001).

مدلهای ارزش گذاری نسبی معمولاً بر اساس ضرایب قیمت نشان داده می شود (بخشیانی وراعی، 1387). برای استفاده ضرایب در ارزشیابی یک شرکت، ما باید مقیاس ارزش (قیمت بازار و محرک ارزش) را تعیین کنیم بطور سنتی ضرایب ارزش حقوق صاحبان سهام مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بازار سرمایه برای استفاده ضرایب ارزش حقوق صاحبان سهام مستلزم تعدیلات بیشتر در مورد خالص بدهی نمی باشد (پنمن[1]، 2004)

منظور از ضریب قیمت، نسبت قیمت سهام، به یکی دیگر از مقیاس های ارزش مانند: سود و یا ارزش دفتری است (بخشیانی وراعی،87). این تعریف آزاد از ضرایب قیمت بطور نظری باعث میشود که ضرایب قیمت متفاوت برای شرکت محاسبه گردد، اما تحلیلگران هر گونه ضریب قیمت ممکن را محاسبه نمی کنند (بوکمن[2]،2005)

ارزش گذاری بر اساس ضرایب قیمت P/E،P/B،P/S،P/CFO وEV/EBITDA از جمله متداولترین مدل های ارزش گذاری در بازار سرمایه است. نسبت قیمت معاملاتی هر سهم به سود هر سهم تابعی از سه متغیر می باشد؛ نرخ رشد سود مورد انتظار، نسبت سود تقسیمی برای هر سهم و بازده مورد انتظار(هزینه سهام). همانند سایر بنگاهها، موسساتی که نرخ رشد سود مورد انتظار بالایی دارند، نسبت سود تقسیمی پایین و نرخ مورد انتظار سهامداران نیز بالاست. لذا انتظار بر این است تا نسبت قیمت به سود آوری برای آنها بالاتر باشد.

نسبت قیمت بر ارزش دفتری هر سهم، از خارج قسمت ارزش بازار هر سهم بر ارزش دفتری هر سهم به دست می آید. این نسبت به دنبال ارئه ارزش شرکت به وسیله مقایسه ارزش دفتری و ارزش بازار آن می باشد. هر چه نسبت P/B کمتر باشد حاکی ازرپتانسیل بیشتر و ریسک کمتر می باشد. متغیرهای نرخ رشد در سود آوری، نسبت سود تقسیمی، هزینه سهام و بازده حقوق صاحبان سهام مشخص کننده نسبت قیمت معاملاتی هر سهم به ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام به ازای هر سهم می باشند.

برای مثال نرخ رشد بالاتر در سودآوری، نسبت های سود تقسیمی بالاتر، هزینه سهام پایین تر و بازده حقوق صاحبان سهام بالاتر باید همه در نسبت قیمت به ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام بالاتر خود را نشان دهند. از این چهار متغیر، بازده حقوق صاحبان سهام بیشترین تاثیر را روی نسبت قیمت به ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام دارد و از این رو یکی از متغیرهای تعیین کننده نسبت فوق می باشد. نسبت قیمت معاملاتی هر سهم به فروش به ازای هر سهم با حاشیه سود و نرخ رشد رابطه مستقیم و با بازده مورد انتظار (هزینه سهام ) رابطه معکوس دارد.

نسبت قیمت معاملاتی هر سهم به جریان نقدی عملیاتی هر سهم با نرخ رشد جریان نقدی رابطه مستقیم و با نرخ بازده مورد انتظار رابطه معکوس دارد. ارزش تشکیلات برابر است با قیمتی که باید برای خرید دارایی هی شرکت پرداخت شود. نسبت ارزش تشکیلات به سود قبل از بهره، مالیات و استهلاک از آنجا پیش از کسر بهره است، برای مقایسه شرکتهای با نسبت اهرم مالی متفاوت مناسب تراز نسبت قیمت معاملاتی هر سهم به سود هر سهم است (راعی و بخشیانی87)

متغیرهای نرخ رشد در سود آوری، هزینه سرمایه، کیفیت سرمایه گذاری (بازده) و نرخ مالیات مشخص کننده نسبت ارزش تشکیلات به سود قبل از بهره، مالیات و استهلاک میباشند. برای مثال نرخ رشد بالاتر در سود آوری، هزینه سرمایه پایین تر، کیفیت بیشتر سرمایه گذاری و نرخ مالیات کمتر همه خود را در نسبت ارزش تشکیلات به سود قبل از بهره، مالیات و استهلاک بیشتر نشان می دهند. همچنین کاربرد این ضرایب بر اساس مبانی در صنایع مشابه بیشترین اثر بخشی را دارند.

2-2 فرایند ارزش گذاری

ارزش گذاری، عبارت است از تخمین ارزش یک دارایی، بر اساس مقایسه آن دارایی با دارایی های مشابه و یا بر اساس ارزش فعلی متغیرهایی که بازده آتی دارایی به آن ها بستگی دارد.

فرایند ارزش گذاری، شامل این مراحل است:

-شناخت شرکت: این مورد شامل ارزیابی صنعت،موقعیت رقابتی شرکت در صنعت و استراتژی شرکت است. تحلیلگر مالی، از این اطلاعات به همراه گزارش های مالی شرکت، برای پیش بینی عملکرد آتی شرکت استفاده می کند. منظور از شناخت شرکت، شناخت استراتژی شرکت و نیز اقتصاد کلان و صنعتی است که زمینه ساز فعالیت شرکت هستند. از انجا که بنگاه های فعال در یک صنعت خاص تحت تاثیر عوامل اقتصادی و تکنولوژیکی مشابهی می باشند، شناخت صنعت، اساس شناخت شرکت است.

-پیش بینی عملکرد آتی شرکت: فروش، سود و موقعیت مالی آتی شرکت، متغیرهای ورودی مدل ارزش گذاری می باشند.

-انتخاب مدل ارزش گذاری: که شامل مدلهای مطلق و نسبی ارزشگذاری می شود.


[1] .Penman

[2] .Bockman

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات