پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث

پرسشنامه ی رضایت شغلی بری فیلد و روث (1951 )، شامل 19پرسش ساده و قابل فهم است، که از طریق سنجش لیکرتی به ارزیابی رضایت ازکار و حرفه میپردازد. پاسخ به پرسش ها به شکل زیر نمره بندی میشود: 1- کاملا مخالفم 2- مخالفم3- نظری ندارم 4- موافقم 5- کاملا موافقم. دامنه ی نمره های احتمالی میان 18 تا 90 گزارش شد. نمره های بالاتر نشان دهنده ی رضایت شغلی بیشتر فرد می باشد . بری فیلد و روث پایایی این ابزار 87 درصد ارزیابی کرده اند(به نقل از طوبایی و همکاران،1388).

نحوه محاسبه امتیازات

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث (OJS) دارای 18 گویه و به صورت یک بعد رضایت شغلی را در کل به جای سنجش جنبه های شغلی با طیف لیکرت پنج گزینه ای می سنجد.

امتیاز گویه های مستقیم (مثبت): کاملا مخالفم=1، مخالفم=2، نظری ندارم=3، موافقم=4، کاملا موافقم=5

امتیاز گویه های معکوس (منفی): کاملا مخالفم=5، مخالفم=4، نظری ندارم=3، موافقم=2، کاملا موافقم=1

گویه های معکوس (منفی): شامل سوالات 4، 6، 8، 10، 11، 14، 16، 18 و بقیه سوالات همه مستقیم می باشند

نکته: محدوده نمره گذاری برای هر آیتم از 1 تا 5 می باشد و بنابراین مجموع امتیازات بین 18 تا 90 است و مرکز آن 54 امتیاز می باشد که می توان گفت امتیازات بالاتر از 54 رضایت شغلی بالا و امتیازات پایین تر از 54 رضایت شغلی پایین تری دارند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه سنجش نگرش های مذهبی

پرسشنامه سنجش نگرش های مذهبی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 11 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه سنجش نگرش های مذهبی

پرسشنامه سنجش نگرشهای مذهبی مسلمانان توسط سراج زاده(1377; به نقل از شریفی،1381) و بر اساس مدل گلاک و ستارک[1] (1695; به نقل از همان منبع) با اسلام، بویژه اسلام شیعی تطبیق داده و متناسب شده است . این پرسشنامه دارای 26 عبارت است که چهار بعد (زیر مقیاس) را می سنجد که شامل:

1- بعد اعتقادی[2](عبارات شماره 1 تا 7) : باورهایی که انتظار آن می رود پیروان آن دین به آنها اعتقاد داشته باشند

2- بعد تجربه ای یا عواطف دینی[3](عبارات شماره 8 تا 13) : که ناظر بر عواطف،تصورات و احساسات مربوط به داشتن رابطه با جوهری روحانی همچون خداست.

3- بعد پیامدی یا آثار دینی[4](عبارات شماره 14 تا 19) : که ناظر به تاثیر باورها،اعمال،تجارب و دانش دینی بر زندگی روزمره پیروان آن دین است.

4- بعد مناسکی یا اعمال دینی[5](عبارات شماره 20 تا 26) : که شامل اعمال دینی مشخصی همچون عبادت و نماز، شرکت در آئینهای دینی خاص،روزه گرفتن و ...است که انتظار می رود پیروان هر دین آن ها را بجا آورند، می باشد.

آزمودنی باید میزان باور خود را در زمینه هر یک از عبارت ها روی یک مقیاس پنج گزینه ای لیکرت مشخص نماید. برای نمره گذاری این پرسشنامه برای پاسخهای آزمودنی به دو صورت، بطوریکه برای نمره گذاری عبارات 7،14،16،17و19 بصورت نمره صفر(کاملا موافق) تا چهار(کاملا مخالف) و برای سایر عبارات برعکس و بصورت صفر (کاملا مخالف) تا چهار (کاملا موافق) انجام می گیرد. بدیهی است میزان نمره آزمودنی در هر یک از این خرده مقیاس ها و همچنین میزان نمره فرد در شاخص نمره کل به عنوان میزان شدت نگرش مذهبی کلی فرد و یا شدت آن بعد تفسر می شود. هر چقدر نمره فرد در بعدی بالاتر باشد، شدت نگرش مذهبی فرد درآن بعد خاص بیشتر است. همین تفسیر در مورد نمره در شاخص نمره کل نیز صدق می کند. سراج زاده(1377; به نقل از شریفی،1381) روایی صوری[6] این پرسشنامه را از طریق نظر خواهی از تعدادی دانشجویان دکترا که با اسلام، آشنایی کامل داشتند، بدست آورد. در ابتدا از پاسخگویان خواست تا ا لتزام دینی خود را بر روی یک طیف خطی ده قسمتی مشخص کنند . رابطه بین نمره های دینداری آنان در مقیاس گلاک و ستارک و نمره ارزیابی خود آنان از دینداریشان از طریق ضریب همبستگی پیرسون 61/0 گزارش شد. این میزان به عنوان روایی بیرونی در نظر گرفته شد. در پژوهش شریفی (1381) نیز پایایی کل این آزمون به روش تنصیف و آلفای کرونباخ به ترتیب 75/0 و 78/0 و اعتبار آن 45/0 بر آورد شد. ( p<0/001). لازم به ذکر است که پایایی و اعتبار همه ابعاد نیز معنا دار (p<0/001) و در سطح رضایت بخش بود


[1] Glock & Stark

[2] belief

[3] experiential

[4] consequential

[5] ritual

[6] consequential

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه استاندارد سازمان یادگیرنده

پرسشنامه استاندارد سازمان یادگیرنده

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه استاندارد سازمان یادگیرنده

برای سازمان یادگیرنده، پرسشنامه‌ای استاندارد، شامل 25 سؤال که به صورت طیف پنج نمره‌ای لیکرت از خیلی زیاد تا خیلی کم می‌باشد، استفاده شد. به‌طوری که برای پاسخ خیلی زیاد نمره (5) و برای پاسخ خیلی کم، نمره (1) نمره‌گذاری شده است (جدول 3-2). ابعاد پنج گانه فرمول مورد نظر ویک و لئون (1995) در پرسشنامه، شامل رهبری فرابین، برنامه/ ارزیابی، اطلاعات، ابتکار و اجرا است، که اصل آن توسط ویک ولئون طراحی شده است و در پژوهشهای قبلی این پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفته است. به طور کلی عناصر فرمول ایجاد سازمان یادگیرنده و سؤالاتی که این ابعاد را می‌سنجد و نمونه‌ای از آن سوالات در جدول 3-3 بیان شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه اثربخشی سازمانی هوی و همکاران

پرسشنامه اثربخشی سازمانی هوی و همکاران

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 25 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه اثربخشی سازمانی هوی و همکاران

برای اثربخشی سازمانی از پرسشنامه‌ای که ساخته هوی و همکارانش (2009) است، جهت تعیین میزان نگرش کارکنان از اثربخشی، استفاده شد. این پرسشنامه دارای 8 سؤال که موارد 5 گانه کمیت و کیفیت محصول، کارایی، قابلیت سازگاری و قابلیت انعطاف را می‌سنجد و طیف 6 نمره‌ای لیکرت از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف است. به‌طوری که برای پاسخ کاملاً موافق نمره (6) و برای پاسخ کاملاً مخالف، نمره (1) نمره‌گذاری شده است (جدول 3-4). نمره بالاتر نشان دهنده اثربخشی بیشتر است. این پرسشنامه توسط محقق شده است و لازم به ذکر است این پرسشنامه نگرش کارکنان نسبت به اثربخشی سازمانی را می‌سنجد. به طور کلی موارد 5 گانه اثربخشی سازمانی و نمونه سؤالات‌ مربوط به آنها در جدول 3-5 بیان شده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه انگیزش تحصیلی تست مك اینری و سینكالایر (1992)(SIMS)

پرسشنامه انگیزش تحصیلی تست مك اینری و سینكالایر (1992)(SIMS)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه انگیزش تحصیلی تست مك اینری و سینكالایر (1992)(SIMS)

پرسشنامه انگیزش تحصیلی : در این بررسی انگیزش تحصیلی (SIMS) توسط تست مك اینری و سینكالایر (1992) سنجیده شد . این تست در استرالیا تهیه شده و بر مبنای نظریه خود تعیین كنندگی ساخته شده است این تست در ایران بعد از تأیید روایی محتوا، پایائی آن به روش بازآزمایی به فاصله دو هفته (73/76) مورد تأیید قرار گرفته است و میزان آلفای كرونباخ آن 74 تا 88 درصد گزارش شده است. فرم كوتاه این پرسشنامه توسط بحرانی (1372) در شیراز ساخته شده است. این پرسشنامه دارای 49 عبارت است كه بر اساس مقیاس لیكرت از کاملا مخالفم(1) تا کاملا موافقم(4) تنظیم شده است كه دارای 11 عامل انگیزش تحصیلی است.از این 49 ماده، 5 ماده آن هدفمداری، 4 ماده رقابت جویی، 3 ماده گرایش به كار و تكلیف، 4 ماده گرایش به پیشرفت، 5 ماده وابستگی اجتماعی، 4 ماده همیاری اجتماعی، 4 ماده شهرت طلبی، 5 ماده پاداشهای مادی، 4 ماده قدرت طلبی، 6 ماده عزت نفس و 5 ماده اتكا به نفس را می سنجد.نمره گذاری در برخی سوالات معکوس صورت می گیرد. پایایی پرسشنامه 49 سؤالی مورد استفاده در این تحقیق توسط بحرانی از طریق باز آزمایی و محاسبه آلفای كرونباخ اندازه گیری شده است. در روش باز آزمایی ضریب پایایی كل آزمون 95/0 بود. ضرایب پایایی مقیاس های 11گانه نیز نسبتاً بالا و دامنه این ضرایب از 70/0 (مربوط به مقیاس گرایش پیشرفت ) تا 90/0 (مربوط به مقیاس انگیزش بیرونی ) متغیر بود. میانه ضرایب نیز معادل 77/0 بدست آمد. همچنین ثبات درونی پرسشنامه مورد استفاده برای كل پرسشنامه معادل 77/0 و برای مقیاس های مختلف ‌از حداقل27/0(مقیاس گرایش به پیشرفت) تا حداكثر 77/0 (مقیاس انگیزش بیرونی ) با میانه 50 /0 بدست آمد. (جمشیدی، 1997).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقیاس مهارت های اجتماعی ماتسون

مقیاس مهارت های اجتماعی ماتسون

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 20 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقیاس مهارت های اجتماعی ماتسون

مقیاس سنجش مهارت های اجتماعی ماتسون که توسط ماتسون و همکاران در سال 1983 برای سنجش مهارت های اجتماعی افراد 4 تا 18 سال تدوین گردیده است. این مقیاس دارای 54 عبارت است که مهارت های اجتماعی کودکان را توصیف می کنند. پاسخها براساس یک شاخص پنج درجه ای از نوع مقیاس لیکرت با دامنه ی نمره ی 1 (هیچوقت) تا 5 (همیشه) نمره گذاری می شوند. برای این مقیاس، پنج مؤلفه یا خرده مقیاس فرعی به شرح زیر تدوین شده است:

1- عامل نخست عبارت است از مهارت اجتماعی مناسب [1] که رفتارهای اجتماعی از قبیل داشتن ارتباط دیداری با دیگران، مؤدب بودن و اشتیاق به تعامل با دیگران به صورتی مفید و موثر را در بر می گیرد. این عامل شامل 18 عبارت که شامل گویه های 9، 12، 13، 16، 20، 23، 24، 31، 32، 34، 40، 43، 44، 46، 50، 55، 56، 59، می باشد.

2. عامل دوم رفتار اجتماعی نامناسب[2] است که رفتارهایی مانند دروغ گفتن، کتک کاری، خرده گرفتن از دیگران، ایجاد صداهای نابهنجار و ناراحت کننده و زیر قول زدن را شامل می شود. این عامل شامل 11 عبارت که شامل گویه های 6، 7، 15، 19، 21، 30، 39، 41، 54، 57، 58، می باشد.

3. عامل سوم تکانشی عمل کردن[3] و سرکش بودن است که رفتارهایی از قبیل به آسانی عصبانی شدن، یک دندگی و لجبازی را در بر دارد. این مقیاس شامل 12 عبارت که شامل گویه های 2، 3 ، 4، 5، 8، 11، 14، 22، 29، 35، 37، 53، می باشد.

4. عامل چهارم، اطمینان زیاد[4] به خود داشتن است و در بر دارنده ی رفتارهای به خود نازیدن و به دیگران پز دادن، تظاهر به دانستن همه چیز و خود را برتر از دیگران دیدن است. این عامل شامل 6 عبارت که شامل گویه های18، 33، 36، 45، 51، 60 می باشد.

5. عامل پنجم رابطه با همسالان است که در بردارنده ی تنهایی و حسادت می باشد (ماتسون و همکاران، 1983؛ به نقل از یوسفی و خیر،1381). این عامل شامل 9 عبارت که شامل گویه های 10، 25، 26، 28، 38، 47، 48، 49، 53 می باشد.

روایی و پایایی:

برای تعیین روایی سازه مقیاس مهارت های اجتماعی ، روش آماری تحلیل عوامل بکار گرفته شد . تحلیل عوامل ابتدا با استفاده از شیوه مولفه های اصلی صورت گرفت . مقدار ضریب kmo برابر با 83/0 بود و بیانگر کفایت نمونه آزمودنی به منطور انجام تحلیلی عاملی می باشد . همچنین ، مقدار آزمون کرویت بارتلت برابر با 298/10433 و در سطح 000001/0 p= معنی دار بود . سپس با توجه به نمو دار اسکری و استفاده از روش چرخش واریماکس ، 5 عامل بدست آمد . به منظور وضوح بیشتر و بررسی میزان پژوهش حاضر در بحث از نتایج آماری و عوامل بدست آمده در مقیاس سنجش مهارتهای اجتماعی ، نوعی مقایسه با پژوهش بنیانگزاران این مقیاس و ارایه دهندگان جزییات مفصل در باب روایی سنجی محتوای مقیاس یعنی ماتسون و همکاران ( 1983) به عمل خواهد آمد. عامل اول : ضریب عاملی آنها بین 34/0 تا 71/0 بود . مقدار ارزش ویژه (آیکن) این عامل ، برابر با 81/8 بدست آمد . عامل دوم: ضریب عاملی آنها در دامنه ای از 39/0 تا 55/0 قرار داشتند . مقدار ارزش ویژه این عامل برابر با 68/5 بود . عامل سوم : ضریب عاملی آنها در دامنه ای از 35/0 تا 62/0 بود مقدار ارزش ویژه این عامل برابر با 55/2بود. عامل چهارم: ضریب عاملی آنها در دامنه ای از43/0 تا 70/ بود مقدار ارزش ویژه این عامل برابر با20/2 بود . عامل پنجم: ضریب عاملی آنها در دامنه ای از 32/0 تا 62/ بود.


[1] appropriate social skills

[2] socially inappropriate

[3] impulsive act

[4] high confidence

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مهارت های مقابله و مدیریت استرس

پرسشنامه مهارت های مقابله و مدیریت استرس

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 734 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مهارت های مقابله و مدیریت استرس

فرم اصلی این پرسشنامه شامل 45 گویه است و پاسخ دهی به گویه های آن بر اساس مقیاس پنج بخشی از نوع لیکرت انجام می شود. پرسشنامه مذکور مشتمل بر چهار عامل، شامل ارزیابی موقعیت، واکنش به استرس، چاره جویی و انطباق و انعطاف پذیری است.خیر و سیف(1383)، همسانی درونی مولفه های چهارگانه و کل پرسشنامه را به روش آلفای کرونباخ مورد سنجش قرار دادند. این نتایج برای خرده مقیاس چهارگانه بین 38/.تا 78/. و برای کل آزمون برابر 77/. است که از پایایی خوبی برخوردار است. هم چنین نیروشک(1383)، در پژوهش خود بر روی جانبازان پایایی کل آزمون را 82/0 به دست آورد. در پژوهش حاضر نیز پایایی کل آزمون از طریق آلفای کرونباخ 89/0 به دست آمد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مهار هیجانی راجر و نشوور(1987)

پرسشنامه مهار هیجانی راجر و نشوور(1987)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 11 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مهار هیجانی راجر و نشوور(1987)
مشخصات « پرسشنامه کنترل هیجانی راجر »
روایی و پایایی: دارد
خرده مقیاس ها: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد سوال: 56 سوال

نوع فایل: word

پرسشنامه مهار هیجانی: راجر و نشوور(1987)، ساختار اولیه پرسشنامه مهار هیحانی را تنظیم و راجر و نجاریان(1989) این پرسشنامه را تجدید نظر نمودند.

پرسشنامه مذکور چهار مولفه (بازداری هیجان، مهار پرخاشگری،نشخوارگری یا مرور ذهنی و مهار خوش خیم).

و 56 ماده دارد اعتبار مقیاس با استفاده از روش همسانی درونی و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ بررسی شد که مقدار آن برای کل مقیاس و زیر مقیاس های بازداری هیجانی، مهار پرخاشگری، نشخوارگری و مهار خوش خیم به ترتیب68%، 70%، 76%، 77%، 58% به دست آمد و بیانگر آن است که مقیاس مذکور دارای همسانی درونی بالا و معنادار است.

راجر و نجاریان به نقل از واحدی1392 کنترل هیجانی را گرایش به بازداری در ابراز منفعلانه پاسخ های هیجانی می دانند به اعتقاد آنها کنترل هیجانی دارای چهار مولفه زیر است:

الف) مرور ذهنی که درجه اندیشناکی رویدادهای نگران کننده هیجانی را اندازه می گیرد؛ ب) بازداری هیجانی که تمایل به بازداری هیجان تجربه شده را می سنجد؛ ج) کنترل پرخاشگری که بازداری خصومت ورزی را بررسی می کند و د) کنترل خوش خیم که با تکانش گری ارتباط دارد و برای تمایز از کنترل عصبانیت آورده شده است افراد دارای کنترل خوش خیم می توانند تکانه های فوری و تکانش گری خویش را کنترل کنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه دو سو گرایی در ابراز گری هیجان

پرسشنامه دو سو گرایی در ابراز گری هیجان

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 10 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه دو سو گرایی در ابراز گری هیجان

پرسشنامه دو سو گرایی در ابراز گری هیجانی کینگ و امونز(1990) به منظور بررسی اهمیت نقش دو سوگرایی در ابراز گری هیجان در سلامت این پرسشنامه را طراحی نمودند"پرسشنامه دو سو گرایی در ابراز گری هیجان"28 ماده دارد که 16 ماده آن مربوط به دو سوگرایی در ابراز گری هیحان مثبت و 12 ماده آن مربوط به دو سوگرایی در ابراز استحقاق است اعتبار مقیاس با استفاده از روش همسانی درونی و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ بررسی شد که مقدار آن برای کل مقیاس و زیر مقیاس های دو سو گرایی در ابراز هیجان مثبت و دو سو گرایی در ابراز استحقاق به ترتیب 87%، 83%، 77% به دست آمد و بیانگر آن است که مقیاس مذکوردارای همسانی درونی بالا و معنادار است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه سبک ابراز هیجان

پرسشنامه سبک ابراز هیجان

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 8 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه سبک ابراز هیجان

مشخصات « پرسشنامه سبک های ابراز هیجان »
روایی و پایایی: دارد
خرده مقیاس ها: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد سوال: 16 سوال

نوع فایل: word

این پرسشنامه دارای سه زیر مقیاس با سه پرسشنامه متفاوت است:

1) پرسشنامه ابراز گری هیجان: کینگ و امونز(1990) به منظور بررسی اهمیت نقش ابراز هیجان در سلامت این پرسشنامه را طراحی نمودند پرسشنامه ابراز گری هیجان 3 مولفه و 16 ماده دارد 7 ماده آن مربوط به مولفه ابراز هیجان مثبت 5 ماده آن مربوط به مولفه ابراز صمیمیت، و 4 ماده آن مربوط به مولفه ابراز هیجان منفی است . اعتبار این مقیاس با استفاده از روش همسانی درونی و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ بررسی شد و مقدار آن برای کل مقیاس و زیر مقیاس های ابراز هیحان مثبت، ابراز صمیمیت، و ابراز هیجان منفی به ترتیب 68%، 65%،59%، 68% به دست آمده است و بیانگر آن است که مقیاس مذکور دارای همسانی درونی بالا و معناداراست.(رفیعی نیا و همکاران 1385).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:35 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات