پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 19 کیلو بایت

تعداد صفحات : 7

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف :این پرسشنامه توسط ریف[1] (Reef) در سال 1980طراحی شد .فرم اصلی دارای 120سئوال بوده که در بررسیهای بعدی فرمهای کوتاهتر 84-54-18سئوالی آن نیز طراحی شده است.

مقیاس بهزیستی روانشناختی دارای شش خرده مقیاس پذیرش خود،رابطه مثبت با دیگران ،خود مختاری ،زندگی هدفمند ،رشدشخصی و تسلط بر محیط است. در فرم84 سئوالی هر عامل دارای 14 سئوال است وضریب پایایی این ابزار به وسیله ریف و کیس[2] بین 83/ تا 91/ گزارش شده است و پایایی این مقیاس به روش باز آزمائی 85/ بدست آمده است .(ریف و کیس، 1995).

نمرات مؤلفه های این پرسشنامه به این صورت به دست می آید که :

1- پذیرش خود : دیدگاه مثبت نسبت به خود،نمره حاصل از سئوالات 14-1 میزان پذیرش خود را تعیین می کند .

2- تسلط بر محیط: توانائی ایجاد بافتهای منطبق با وضعیت روان شناختی خود ، نمره حاصل از سئوالات 28-15 میزان تسلط بر محیط را تعیین می کند .

3- روابط مثبت با دیگران : روابط گرم و قابل اعتماد با دیگران ، نمره حاصل از سئوالات 42-29 میزان روابط مثبت با دیگران را تعیین می‌کند .

4- هدف در زندگی : هدفمندی و احساس جهت داشتن در زندگی، نمره حاصل از سئوالات 56-43 میزان هدفمندی در زندگی را تعیین می‌کند .

5- رشد فردی : رشد پیوسته توانائیهای فردی، نمره حاصل از سئوالات 70-57 میزان رشد فردی را تععین می کند .

6- خود مختاری : استقلال داشتن در تصمیم گیری‌های زندگی، نمره حاصل از سئوالات 84-70 میزان خود مختاری را تعیین می کند .


[1] - Ryff,C.D.

[2] - Ryff,C.D. & Keyes,C.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه تعارض کار-خانواده (نت مه یر،1996)

پرسشنامه تعارض کار-خانواده (نت مه یر،1996)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه تعارض کار-خانواده (نت مه یر،1996)

این پرسشنامه دارای 10 سوال است که پنج سوال تعارض کار-خانواده (مانند ساعتهای کاری من، مانع از انجام وظایف خانوادگی ام می­شود) و پنج سوال تعارض خانواده-کار (مانند وظایف خانوادگی من، باعث بروز مشکل در انجام وظایف حرفه­ای من می­شود) را در مقیاس 7 امتیازی لیکرت اندازه­گیری می کنند.

روایی پرسشنامه توسط سازندگان با روش همبستگی هر دو قسمت با شانزده سازه روان شناختی مانند رضایت از زندگی، رضایت شغلی، تعارض نقش و ابهام نقش بررسی و مشخص شد که با رضایت شغلی و رضایت از زندگی ارتباط منفی و با تعارض نقش و ابهام نقش ارتباط مثبت دارد (فاتحی زاده،1386). روایی پرسشنامه پژوهش توسط اساتید و صاحبنظران تأیید شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

چک لیست ارزیابی وب سایت مدرسه هوشمند

چک لیست ارزیابی وب سایت مدرسه هوشمند

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 12 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چک لیست ارزیابی وب سایت مدرسه هوشمند
مشخصات « چک لیست ارزیابی وب سایت مدرسه هوشمند»
روایی و پایایی: دارد
خرده مقیاس ها: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد سوال: 22 سوال
نوع فایل:word
چک لیست ارزیابی وب سایت مدرسه هوشمندابزار و روش اندازه گیری

در این پژوهش برای ارزیابی وب سایت مدرسه هوشمند مورد بررسی از یک چک لیست محقق ساخته استفاده شد. این چک لیست داری 22 سوال می‌باشد که در مقیاس لیکرت از خیلی قوی تا خیلی ضعیف در نوسان است. هر یک از سوالات چک لیست یک مورد از اصول مصور سازی را ارزیابی می‌کند. هر یک از مولفه‌هایی که توسط این چک لیست مورد سنجش قرار می‌گیرد به قرار زیر است:

1. اصل تاکید

2. اصل سادگی

3. اصل تعادل

4. اصل توازن بین زمینه و موضوع

5. اصل رابطه تصویر با معیارهای اندازه‌گیری

6. رابطه تصویر با معیارهای كادربندی

7. اصل فاصله مطلوب

8. اصل تأثیرات روانی خط‌ها

9. اصل تأثیر روانی شكل‌ها و رابطه‌ی آن‌ها با تصویر آموزشی

  1. اصل خواص روانی رنگ‌ها و رابطه‌ی آن‌ها با تصویر
  2. اصل پرهیز از تكراری بودن سبك تصویرسازی
  3. اصل تصویرگری مبتنی بر تحقیق و پژوهش
  4. اصل استفاده به جا از تصویر
  5. اصل تطبیق با واقعیات
  6. اصل برجسته‌سازی موضوع
  7. رعایت تناسب بین سبك هنری و موضوع آموزشی
  8. اصل تفاوت در فرهنگ‌های منطقه‌ای
  9. اصل به روز بودن تصویر
  10. اصل توازن در تصویرگری جنسیت‌ها
  11. توجه به هویت ملی، اعتقادی و اسلامی
  12. تحریك حس كنجكاوی و علاقه به كشف
  13. توجه به علایق كودكان به رنگها
3-4: روایی و پایایی ابزار

برای برآورد روایی این چک لیست از روایی محتوایی توسط چند تن از استادان دانشکده علوم تربیتی استفاده شد. همچنین، برای تعیین پایایی آن از آلفای کرونباخ استفاده شد که پایایی 71/0 به دست آمد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه شیوه‌های فرزندپروری دیانا باوم ریند

پرسشنامه شیوه‌های فرزندپروری دیانا باوم ریند

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 11 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه شیوه‌های فرزندپروری دیانا باوم ریند

پرسشنامه شیوه‌های فرزندپروری دیانا باوم ریند

معرفی آزمون

این ابزار اقتباسی است از نظریه اقتدار والدین که بر اساس نظریه «بامریند » از سه الگوی آزاد گذاری [1] ، استبدادی[2] و اقتدار منطقی[3]والدین جهت بررسی الگوه‌های نفوذ و شیوه‌های فرزندپروری ساخته شده است. این پرسشنامه که توسط دیانا باوم ریند(1991)، طراحی شد شامل 30 ماده است كه 10 ماده به شیوه آزادگذاری و10 ماده به شیوه ی مستبدانه و 10 جمله دیگر اقتدار منطقی در امر پرورش فرزند مربوط می شود.

شیوه ی نمره گذاری

در این ابزار آزمودنی‌ها با مطالعه هر ماده نظر خود را با علامت × برحسب یک مقیاس 5 درجه‌ای مشخص کردند که از صفر تا 4 ( کاملاً مخالفم= 0 تا کاملاً موافقم =4 )، نمره گذاری شد و با جمع نمرات ، 3 نمره مجزا در مورد آزادگذاری مطلق ، استبدادی و اقتدار منطقی برای هر آزمودنی به دست آمد.

پایایی

پرسشنامه دیانا باوم ریند در تحقیقات متعددی مورد بررسی قرار گرفته و اعتبار و روایی آن به دست آمده چنانچه بوری در سال 1991 پایایی پرسشنامه مزبور را با استفاده از روش بازآزمایی در بین گروه مادران به ترتیب 81/0 برای شیوه سهل گیر، 86/0 برای شیوه استبدادی و 78/0 برای شیوه قاطع و اطمینان بخش و در بین پدران به ترتیب 77/0 برای شیوه سهل گیر، 85/0 برای شیوه استبدادی و 88 /0 برای شیوه قاطع گزارش نمود. همچنین وی با استفاده از روایی تشخیص نشان داد كه روش استبدادی مادر رابطه معكوس با سهل‌گیری (38/0-)، روش قاطع و اطمینان بخش (48/0-)، و مستبد بودن پدر نیز رابطه معكوسی با سهل‌گیری (50/0-)، و قاطع و اطمینان بخش (12/0-)، دارد. در كل نتایج به دست آمده از مطالعات خارجی و داخلی اعتبار و روایی پرسشنامه فرزندپروری را مورد تأثیر قرار می‌دهند. و این پرسشنامه قبلا توسط اسفندیاری (1374)، و بینم (1379)، مورد استفاده قرار گرفته است. اسفندیاری پایایی بازآزمایی این پرسشنامه را برای آزادگذاری 69/0 ،برای استبدادی 77 /0 و اقتدار منطقی 73/0 گزارش کرده است.میزان پایایی این پرسشنامه به روش بازآزمایی 81/0 برای آزادگذاری ،85/0 برای استبدادی و 92/0 اقتدار منطقی پدران گزارش شده است (بوری ،1991)، همچنین وی در مورد اعتبار پرسشنامه نتایج زیر را گزارش کرده است : مستبد بودن پدر رابطه معکوس با آزادگذاری (50/0)، و اقتدار منطقی (52/0)، او دارد.میزان پایایی این ابزار به روش آلفا کرنباخ، در این پژوهش 69/0 برای آزادگذاری 73/0، برای استبدادی 83/0 ، برای شیوه ی مقتدرانه 90/0 به دست آمده است و این آزمون از همسانی درونی خوبی برخوردار بود در مطالعه حاضر پایایی از روش آلفای کرونباخ 89/. بدست آمد.


[1]-Permissiv

[2]-Authoritative

[3]-Authoritarian

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف

پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 11 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف
مشخصات « پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف »
روایی و پایایی: دارد
خرده مقیاس ها: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد سوال: 18 سوال

نوع فایل:word

پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف :

مشتمل بر 18 سؤال که به صورت مقیاس 5 درجه ای لیکرت (کاملاً مخالفم نمره1، مخالفم نمره2، نظری ندارم نمره3، موافقم نمره4، کاملاً موافقم نمره5) است.

روایی پرسشنامه ها:

مقصود از روایی آن است که آیا ابزار اندازه گیری می تواند خصیصه و ویژگی که ابزار برای آن طرّاحی شده است را اندازه گیری کند یا خیر ؟ ( خاکی، 1382: 244). روش های متعددی برای تعیین روایی ابزار اندازه گیری وجود دارد که یکی از آن ها روایی محتواست. روایی محتوای یک آزمون توسط افراد متخصص در مورد موضوع مورد مطالعات تعیین می شود ( سرمد، بازرگان و حجازی، 1389: 171).

علی رغم این که هر سه پرسشنامه‌ی این پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است و از روایی لازم برخوردار می باشد، در این پژوهش برای تعیین روایی پرسشنامه ها از روش روایی محتوا استفاده شد و مورد تأیید متخصصان مدیریت قرار گرفت.

2-6-3) پایایی پرسشنامه :

درجه‌ی پایایی مربوط به ثبات، یعنی حصول یک نتیجه‌ی مکّرر است. بدین معنا که اگر شئ امروز اندازه‌گیری شود و در هفته‌ی دیگر اندازه گیری صورت پذیرد، نتایج قریب به همسانی باشد ( مگر آن که در طی این مدت، یک تغییر واقعی در شئ صورت گرفته باشد). در این جا ذکر نکته ای لازم به نظر می‌رسد برای این که یک آزمون روا باشد باید نخست پایا باشد. یعنی پایایی شرط روایی است ( سیف، 1384: 90). هر سه پرسشنامه استاندارد بوده و در تحقیقات بسیاری در داخل و خارج از کشور مورد استفاده قرار گرفته اند و پایایی آن ها در تحقیقات گوناگونی مورد تأیید قرار گرفته است و از پایایی بالایی برخوردارند. در این پژوهش پایایی پرسشنامه ها بر روی یک نمونه‌ی 50 نفری از آزمودنی ها (دبیران زن و مرد ) انجام شد و برآورد آماری آن ها از طریق آلفای کرونباخ برای نوآوری سازمانی 86/0 به دست آمده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه خودپنداره

پرسشنامه خودپنداره

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 21 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه خودپنداره

پرسشنامه خودپنداره بک شامل 25 سوال است که برای هر گروه سنی قابل استفاده است.

سوالات پرسشنامه در واقع یک صفت یا خصوصیت را مطرح می کند که آزمودنی باید در این صفت خودش را با بقیه مقایسه کند .سوالات این آزمون دارای 5 گزینه

اعتبار و روایی :

این پرسشنامه توسط محققین ، مختاری حسن آباد ، قلی زاده عنصرودی ، سوری، نبوی و ... در سالهای 1371تا 1384 به عنوان تحقیق کارشناسی ارشد رشته های مشاوره و سنجش و اندازه گیری و مدیریت آموزشی مورد پژوهش قرار گرفته است . ضریب اعتبار آن را جمال الدین نبوی (1383) با استفاده از روش آلفای کرونباخ معادل 85/0 گزارش کرده اند . همکار دیگر این طرح بهرام سلطانی از طریق روش دو نیمه کردن ضریب اعتبار معادل 82/0 را گزارش نموده است .

روایی :

برای سنجش روایی سازه این آزمون ضریب همبستگی بین نمره های دو تست خود پنداره بک و راجرز محاسبه و معادل 54/0 -گزارش شده است که از لحاظ آماری معنادار است . علت منفی بودن این ضریب آن است که نمره بالا درآزمون راجرز نشان دهنده خود پنداره پایین است در حالی که نمره بالا در آزمون بک نشان دهنده خود پنداره بالا است . ضریب مذکور نشان می دهد دو آزمون سازه مشترکی را مورد سنجش قرار می دهند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث

پرسشنامه ی رضایت شغلی بری فیلد و روث (1951 )، شامل 19پرسش ساده و قابل فهم است، که از طریق سنجش لیکرتی به ارزیابی رضایت ازکار و حرفه میپردازد. پاسخ به پرسش ها به شکل زیر نمره بندی میشود: 1- کاملا مخالفم 2- مخالفم3- نظری ندارم 4- موافقم 5- کاملا موافقم. دامنه ی نمره های احتمالی میان 18 تا 90 گزارش شد. نمره های بالاتر نشان دهنده ی رضایت شغلی بیشتر فرد می باشد . بری فیلد و روث پایایی این ابزار 87 درصد ارزیابی کرده اند(به نقل از طوبایی و همکاران،1388).

نحوه محاسبه امتیازات

پرسشنامه رضایت شغلی بری فیلد و روث (OJS) دارای 18 گویه و به صورت یک بعد رضایت شغلی را در کل به جای سنجش جنبه های شغلی با طیف لیکرت پنج گزینه ای می سنجد.

امتیاز گویه های مستقیم (مثبت): کاملا مخالفم=1، مخالفم=2، نظری ندارم=3، موافقم=4، کاملا موافقم=5

امتیاز گویه های معکوس (منفی): کاملا مخالفم=5، مخالفم=4، نظری ندارم=3، موافقم=2، کاملا موافقم=1

گویه های معکوس (منفی): شامل سوالات 4، 6، 8، 10، 11، 14، 16، 18 و بقیه سوالات همه مستقیم می باشند

نکته: محدوده نمره گذاری برای هر آیتم از 1 تا 5 می باشد و بنابراین مجموع امتیازات بین 18 تا 90 است و مرکز آن 54 امتیاز می باشد که می توان گفت امتیازات بالاتر از 54 رضایت شغلی بالا و امتیازات پایین تر از 54 رضایت شغلی پایین تری دارند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه سنجش نگرش های مذهبی

پرسشنامه سنجش نگرش های مذهبی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 11 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه سنجش نگرش های مذهبی

پرسشنامه سنجش نگرشهای مذهبی مسلمانان توسط سراج زاده(1377; به نقل از شریفی،1381) و بر اساس مدل گلاک و ستارک[1] (1695; به نقل از همان منبع) با اسلام، بویژه اسلام شیعی تطبیق داده و متناسب شده است . این پرسشنامه دارای 26 عبارت است که چهار بعد (زیر مقیاس) را می سنجد که شامل:

1- بعد اعتقادی[2](عبارات شماره 1 تا 7) : باورهایی که انتظار آن می رود پیروان آن دین به آنها اعتقاد داشته باشند

2- بعد تجربه ای یا عواطف دینی[3](عبارات شماره 8 تا 13) : که ناظر بر عواطف،تصورات و احساسات مربوط به داشتن رابطه با جوهری روحانی همچون خداست.

3- بعد پیامدی یا آثار دینی[4](عبارات شماره 14 تا 19) : که ناظر به تاثیر باورها،اعمال،تجارب و دانش دینی بر زندگی روزمره پیروان آن دین است.

4- بعد مناسکی یا اعمال دینی[5](عبارات شماره 20 تا 26) : که شامل اعمال دینی مشخصی همچون عبادت و نماز، شرکت در آئینهای دینی خاص،روزه گرفتن و ...است که انتظار می رود پیروان هر دین آن ها را بجا آورند، می باشد.

آزمودنی باید میزان باور خود را در زمینه هر یک از عبارت ها روی یک مقیاس پنج گزینه ای لیکرت مشخص نماید. برای نمره گذاری این پرسشنامه برای پاسخهای آزمودنی به دو صورت، بطوریکه برای نمره گذاری عبارات 7،14،16،17و19 بصورت نمره صفر(کاملا موافق) تا چهار(کاملا مخالف) و برای سایر عبارات برعکس و بصورت صفر (کاملا مخالف) تا چهار (کاملا موافق) انجام می گیرد. بدیهی است میزان نمره آزمودنی در هر یک از این خرده مقیاس ها و همچنین میزان نمره فرد در شاخص نمره کل به عنوان میزان شدت نگرش مذهبی کلی فرد و یا شدت آن بعد تفسر می شود. هر چقدر نمره فرد در بعدی بالاتر باشد، شدت نگرش مذهبی فرد درآن بعد خاص بیشتر است. همین تفسیر در مورد نمره در شاخص نمره کل نیز صدق می کند. سراج زاده(1377; به نقل از شریفی،1381) روایی صوری[6] این پرسشنامه را از طریق نظر خواهی از تعدادی دانشجویان دکترا که با اسلام، آشنایی کامل داشتند، بدست آورد. در ابتدا از پاسخگویان خواست تا ا لتزام دینی خود را بر روی یک طیف خطی ده قسمتی مشخص کنند . رابطه بین نمره های دینداری آنان در مقیاس گلاک و ستارک و نمره ارزیابی خود آنان از دینداریشان از طریق ضریب همبستگی پیرسون 61/0 گزارش شد. این میزان به عنوان روایی بیرونی در نظر گرفته شد. در پژوهش شریفی (1381) نیز پایایی کل این آزمون به روش تنصیف و آلفای کرونباخ به ترتیب 75/0 و 78/0 و اعتبار آن 45/0 بر آورد شد. ( p<0/001). لازم به ذکر است که پایایی و اعتبار همه ابعاد نیز معنا دار (p<0/001) و در سطح رضایت بخش بود


[1] Glock & Stark

[2] belief

[3] experiential

[4] consequential

[5] ritual

[6] consequential

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه استاندارد سازمان یادگیرنده

پرسشنامه استاندارد سازمان یادگیرنده

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه استاندارد سازمان یادگیرنده

برای سازمان یادگیرنده، پرسشنامه‌ای استاندارد، شامل 25 سؤال که به صورت طیف پنج نمره‌ای لیکرت از خیلی زیاد تا خیلی کم می‌باشد، استفاده شد. به‌طوری که برای پاسخ خیلی زیاد نمره (5) و برای پاسخ خیلی کم، نمره (1) نمره‌گذاری شده است (جدول 3-2). ابعاد پنج گانه فرمول مورد نظر ویک و لئون (1995) در پرسشنامه، شامل رهبری فرابین، برنامه/ ارزیابی، اطلاعات، ابتکار و اجرا است، که اصل آن توسط ویک ولئون طراحی شده است و در پژوهشهای قبلی این پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفته است. به طور کلی عناصر فرمول ایجاد سازمان یادگیرنده و سؤالاتی که این ابعاد را می‌سنجد و نمونه‌ای از آن سوالات در جدول 3-3 بیان شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه اثربخشی سازمانی هوی و همکاران

پرسشنامه اثربخشی سازمانی هوی و همکاران

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 25 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه اثربخشی سازمانی هوی و همکاران

برای اثربخشی سازمانی از پرسشنامه‌ای که ساخته هوی و همکارانش (2009) است، جهت تعیین میزان نگرش کارکنان از اثربخشی، استفاده شد. این پرسشنامه دارای 8 سؤال که موارد 5 گانه کمیت و کیفیت محصول، کارایی، قابلیت سازگاری و قابلیت انعطاف را می‌سنجد و طیف 6 نمره‌ای لیکرت از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف است. به‌طوری که برای پاسخ کاملاً موافق نمره (6) و برای پاسخ کاملاً مخالف، نمره (1) نمره‌گذاری شده است (جدول 3-4). نمره بالاتر نشان دهنده اثربخشی بیشتر است. این پرسشنامه توسط محقق شده است و لازم به ذکر است این پرسشنامه نگرش کارکنان نسبت به اثربخشی سازمانی را می‌سنجد. به طور کلی موارد 5 گانه اثربخشی سازمانی و نمونه سؤالات‌ مربوط به آنها در جدول 3-5 بیان شده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات