پرسشنامه خلاقیت

پرسشنامه خلاقیت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه خلاقیت

این پرسشنامه خلاقیت توسط رندسیپ( 1979) تهیه گردیده که دارای 50 سوال بسته و هرسوال دارای 5 گزینه است که بنا به دستور العمل این پرسشنامه ضریبی ثابت به صورت مثبت ومنفی برای هرگزینه انتخابی درنظر گرفته شده است که به هنگام استخراج داده ها بدان اعمال می شود.گزینه انتخاب شده توسط آزمون ها را باتوجه به جدول امتیاز بندی،امتیاز گذاری وسپس جمع امتیازات محاسبه می گردد.حداکثرامتیاز ممکن در این پرسشنامه 100 و حداقل 100- خواهد بود.الف) امتیازمحاسبه شده بین 80 تا 100= خیلی خلاق ب) امتیاز محاسبه شده بین60 تا 79= خلاقیت بالای متوسط ج)امتیاز محاسبه شده بین 40 تا 59= خلاقیت متوسط د) امتیاز محاسبه شده بین 20 تا 39= خلاقیت زیرمتوسط وامتیازمحاسبه شده بین 100- تا 19= غیر خلاق را نشان می دهد.(بهنام ،1388)

روایی و پایایی ابزار

- فرهادی پور(1388)درپژوهش خودبااستفاده ازرزش آیتم آنالیز[1] روایی پرسشنامه خلاقیت راتوسط اساتیدودانشجویان دوره دکتری مدیریت دانشگاه شیراز موردتاییدقرارداده است .

- سیادت وهمکاران (1381)در پژوهش خود،روایی پرسشنامه خلاقیت را 91/0 به دست آورده بودند و ضریب پایایی پرسشنامه خلاقیت رندسیپ (1979)،از طریق فرمول ضریب آلفای کرونباخ 92/0 اعلام نمودند،ترابی(1389)، پایایی این پرسشنامه را از طریق فرمول ضریب آلفای کرونباخ 89/0 محاسبه نموده است.

- گلی (1385)درپژوهش خودازپرسشنامه خلاقیت رندسیپ[2] استفاد وروایی آن راموردتاییدقراردده وبااستفاده ازضریب همبستگی اعتبار پایایی پرسشنامه خلاقیت رندسیپ(1979)را98/0اعلام کرده است.


[1] - Item Analysis

[2] -Randsip

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مدیریت آموزشی- مجموعه سوم مقالات

مدیریت آموزشی- مجموعه سوم مقالات

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 3.126 مگا بایت

تعداد صفحات : 166

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی می باشند .

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :

ردیف عنوان مقاله تعداد صفحات

1328 اولویت بندی و تعیین مهم ترین عوامل آموزشی موثر بر بهره وری دانشگاه ها به روش تصمیم گیری گروهی 13

1329 تاثیر مشاوره گروهی به شیوه راه حل محور بر کاهش استرس شغلی کارکنان زن بنیاد علمی آموزشی قلم چی 20

1331 برنامه های درسی تلفیقی، رویکردی متفاوت با برنامه های درسی موضوع محوری/ دیسیپلینی (شیوه سنتی) 20

1332 رابطه سبک های هویت، بهداشت روانی دوران بلوغ، افسردگی و موفقیت تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی قم 16

1333 طراحی الگوی مطلوب تربیت هنری در دوره ابتدایی 28

1334 تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر هویت دانشجویان 18

1336 طراحی مدل تعیین میزان پذیرش دانشجو بر حسب گروههای آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی 6

1337 کاربرد آزمون جدید شخصیتی نئو (neo) و بررسی تحلیلی ویژگی ها و ساختار عاملی آن در بین دانشجویان دانشگاههای ایران 26

1338 اعتبارسنجی و تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی سوئیس 12

1339 بیوریتم و عملکرد تحصیلی (مطالعه موردی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ) 7

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مدیریت كیفیت فراگیر

پرسشنامه مدیریت كیفیت فراگیر

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 7

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مدیریت كیفیت فراگیر

این پرسشنامه توسط مقیمی وهمکاران درسال 1388 معرفی گردیده است که توسط محرم زاده ودیگران (1388)نیزمورداستفاده قرارگرفته است.در این پرسشنامه هشت بعد حمایت و رهبری مدیریت عالی سازمان ،برنامه ریزی استراتژیک،تمرکز روی مشتری (مشتری مداری )،شناسایی وآموزش کارکنان،توانمندسازی(قدرتمندسازی)کارکنان وکار تیمی ، اندازه گیری وتجزیه وتحلیل کیفیت،کیفیت وپیامدهای بهبودکیفیت وبهره وری بعنوان ابعادمدیریت کیفیت فراگیرتعریف شده است.

هریك از معیارهای 8 گانه ارزیابی در پرسشنامه از 6 گویه تشكیل شده كه جمعا دارای 48 گویه می باشد. كه كاركنان از هر معیار 6 گویه ای ،عبارتی كه بهترین كاربرد آن معیار را در سازمان نشان می دهدانتخاب می نمایند.برای تعیین امتیاز سازمان از فهرست معیارهای مدیریت كیفیت فراگیر ،گزینه انتخابی را طبق جدول پرسشنامه امتیاز گذاری می شود كه امتیاز 160-200 نشان دهنده تعهد قوی ،امتیاز 120-159 نشان دهنده فلسفه منطقی با سازماندهی مطلوب ،امتیاز 80-119 نشان دهنده اغاز كار سازمان ، امتیاز 40-79 نشان دهنده شناخت مبهم و امتیاز 0-39 نشان دهنده عدم عملكرد درزمینه بهبود كیفیت و بهره وری می باشد

. روایی و پایایی ابزار

- محرم زاده و همکاران (1388) پایایی پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر را با استفاده ازروش آلفای کرونباخ 849/0 گزارش نمودند.

- زارعی (1391)پایایی پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیررابا استفاده ازروش آلفای کرونباخ 849/0 گزارش نمودند.باقری(1391)پایایی پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیربااستفاده از روش آلفای کرونباخ 80/0 گزارش نمودند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقیاس رضایت جنسی یاوری کرمانی

مقیاس رضایت جنسی یاوری کرمانی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 8 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقیاس رضایت جنسی یاوری کرمانی

معرفی ابزار: این مقیاس که احساسات و نگرانی های شخصی را درباره محبت و رابطه جنسی با همسر ارزیابی می کند، توسط یاوری کرمانی (1386) ساخته شده و شامل 17 سوال است و یك نمره كلی درباره میزان رضایت جنسی فرد را بدست می دهد.

پایایی ابزار: یاوری کرمانی پایایی این مقیاس را 75/0 گزارش کرده است. در پژوهش حاضر نیز پایایی ابزار به روش آلفای كرونباخ محاسبه گردید كه ضریب حاصله 76/0 بود.

روش نمره گذاری: روش نمره گذاری در این پرسشنامه به شكل مستقیم و بر پایه طیف لیكرت می باشد، بدین ترتیب كه گزینه خیلی زیاد نمره 5 و گزینه خیلی كم نمره 1 می گیرد. همچنین نمره بالا در این ابزار بیانگر رضایت جنسی بیشتر است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه اضطراب اجتماعی جرابك

پرسشنامه اضطراب اجتماعی جرابك

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 8 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه اضطراب اجتماعی جرابك

معرفی ابزار: این پرسشنامه در سال 1996 توسط ایلینا جرابك برای سنجش اضطراب اجتماعی ساخته شده است. این ابزار دارای 25 سوال 5 گزینه ای با گزینه های تقریبا همیشه، اغلب اوقات، گاهی اوقات، بندرت، تقریبا هیچ وقت است. این پرسنامه توسط سام دلیری (1381) در ایران روی یك گروه 477 نفری از دانش آموزان اجرا شده است و روایی و پایایی آن مطلوب گزارش شده.

روایی ابزار: با استفاده از روش تحلیل عاملی، 5 عامل شامل ترس از بیگانگان، ترس از ارزیابی توسط دیگران، ترس از صحبت كردن در جمع، ترس از انزوای اجتماعی، و ترس از آشكار شدن علایم اضطراب استخراج شده است كه این 5 عامل 23/47 درصد واریانس كل تست را تبیین می كنند (سام دلیری، 1381). در پژوهش حاضر نیز پایایی ابزار به روش آلفای كرونباخ محاسبه گردید كه ضریب حاصله 87/0 بود.


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مدیریت آموزشی- مجموعه دوم مقالات

مدیریت آموزشی- مجموعه دوم مقالات

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 5.022 مگا بایت

تعداد صفحات : 180

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی می باشند .

مقالات مدیریت آموزشی مجموعه دوم

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :

ردیف عنوان مقاله تعداد صفحات

1318 مدل اقتضایی پرورش مدیران ارشد 29

1319 ضرورت بازنگری مدیریت آموزشی در پرتو نظریه های آشوب و کارآفرینی سازمانی 10

1320 مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های ایران 31

1321 ارزیابی اثر بخشی و کیفیت آموزش با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره و تئوری مجموعه فازی (مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد) 11

1322 بررسی راهکارهای ایجاد همسویی میان محتوای آموزش حسابداری با ضرورت های محیط کسب و کار 19

1323 تدوین شاخص های ارزشیابی دوره ی کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب 13

1324 اولویت بندی شاخص های مرتبط بافناوری اطلاعات وارتباطات به منظور ارزیابی عملکرد ورتبه بندی دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی کشور 15

1325 نیازسنجی آموزشی مدیران عالی در بخش دولتی ایران 25

1326 بررسی نقش مدیریت دانش بر خلاقیت دبیران در مدارس متوسطه 9

1327 رابطه جو نظام آموزش عالی و پرورش روحیه کارآفرینی دانشجویان 18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه‌ی هوش معنوی

پرسشنامه‌ی هوش معنوی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 750 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه‌ی هوش معنوی

پرسشنامه هوش معنوی توسط امرام و درایر[1] (2007) طراحی شده است که دارای دو فرم کوتاه با 44 عبارت و فرم بلند با 83 عبارت است.که در این پرسشنامه از فرم 44 سوالی استفاده می گردد. این پرسشنامه در ایران توسط حسینی و هنجاریابی شده است و در یک مقیاس 5 لیکرتی از 1 (نظری ندارم) تا 5 (کاملاً درست) نمره‌گذاری می‌شود. که هرچه نمره‌ی کل فرد بیشتر باشد فرد از هوش معنوی بیشتری برخوردار است (مرعشی،1390).

روایی و پایایی پرسشنامه هوش معنوی

مرعشی (1390) پایایی این پرسشنامه را با استفاده از آلفای کرونباخ 85/0 به ‌دست آورد. همچنین، جهت تعیین روایی پرسشنامه هوش معنوی، نمره آن با نمره پرسشنامه تفکر دینی همبسته شده 56/0 بدست آمد که مشخص گردید که رابطه معنی داری بین پرسشنامه در سطح 006/0 وجود دارد و پرسشنامه از روایی بالای برخوردار است.

همچنین، سعیدی(1391) پایایی پرسشنامه را با روش آلفای کرونباخ 89/0 بدست آورد.

در پژوهش حاضر نیز ضریب پایایی پرسشنامه با روش آلفای کرونباخ 83/0 بدست آمد.


[1]- Emram & Derayer

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مدیریت آموزشی- مجموعه اول مقالات

مدیریت آموزشی- مجموعه اول مقالات

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 4.136 مگا بایت

تعداد صفحات : 241

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی می باشند .

مقالات مدیریت آموزشی مجموعه اول

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :

ردیف عنوان مقاله تعداد صفحات

1308 ارزیابی عملکرد آموزشی با رویکرد مقایسه ای تحلیل شبکه ای و دیمتل 16

1309 بررسی شایستگی های حرفه ای مدیران گروه های آموزشی 24

1310 مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ 30

1311 تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزش های مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعة موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران) 32

1312 بررسی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل سروکوال 18

1313 ارائه ی الگویی تحلیلی برای تحقق آموزش های پژوهش محور در دانشگاه های افسری آجا (مورد مطالعه؛ دانشگاه هوایی شهید ستاری) 34

1314 شناسایی عوامل مؤثر در شکل گیری رضایت دانشجویان 23

1315 بررسی راهکارهای ایجاد همسویی میان محتوای آموزش حسابداری با ضرورت های محیط کسب و کار 19

1316 ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی 18

1317 یادگیری و اعتماد سازمانی، حلقه های میانجی بین توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی 27

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی

پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 8 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی

معرفی کلی آزمون

پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی، توسط شکاری(1392)، در پژوهشی با نمونه ای متشکل از 280 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی ساخته شد که در این پژوهش روایی پرسشنامه توسط پنج تن از اساتید دانشگاه مورد تأیید قرار گرفت و جهت بررسی پایایی پرسشنامه بر روی 100 نفر از دانش آموزان اجرا شد و آلفای کرونباخ برابر86/. برای کل آزمون به دست آمد . هم چنین در پژوهش حاضر، برای محاسبه ی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که مقدار آن برابر با 82/0 به دست آمد.

این پرسشنامه به صورت لیکرت پنج درجه ای که به صورت موافقم(5)، کمی موافقم(4)، نظری ندارم(3)، کمی مخالفم(2) و مخالفم(1) نمره گذاری می شود. کسب نمره بالاتر از میانگین در این پرسشنامه نشان دهنده درگیری مثبت والدین در امور تحصیلی فرزندانشان است و کسب نمره پایین تر از میانگین نشان دهنده عدم توجه و درگیری والدین در مور تحصیلی فرزندانشان می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه آزمون پایبندی مذهبی

پرسشنامه آزمون پایبندی مذهبی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه آزمون پایبندی مذهبی

این آزمون رفتار های مذهبی را در موقعیت های بالینی و پژوهشی می سنجد و متغیر های مذهبی را در مداخله هایی که به نوعی از روش های مذهبی استفاده می کنند ، کنترل می نماید . این آزمون از یک پرسش نامه شصت سوالی تهیه شده است که سه عامل ( پایبندی مذهبی دو سو گرایی و نا پایبندی مذهبی ) را مورد سنجش قرار می دهد . در عامل پایبندی مذهبی فرد بی تردید رفتار خود را بر اساس معیار های مذهبی تنظیم می کند و می کوشد که همه رفتار هایش را بر اساس معیار های مذهبی تنظیم کند . در عامل نا پایبندی مذهبی فرد هیچ گونه تعمدی به تنظیم رفتار ها بر اساس اصول یا دستور العمل های مذهبی ندارد.

در عامل دو سو گرایی مذهبی فرد همواره نگران و در حالت تردید مذهبی به سر می برد . بین کردار و گفتارش نا هماهنگی وجود دارد. در برابر سختی ها کم تحمل است. احساس خوبی به خود و رابطه خود با خدا ندارد. از اعمال مذهبی خود ناراضی است و تنها هنگام سختی ها به خدا پناه می برد.

شایان ذکر است ابعادی که در این پرسش نامه به دست آمده است ابعاد دین داردی را الزاما نمی سنجد بلکه ابعاد روی آوری به دین یا روی گردانی یک فرد را از مذهب یا ایمان فرد را به اعتقادات مذهبی می سنجد . ضریب آلفای کرونباخ کل آژمون برابر 816/0 و ضریب همسانی درونی عامل پایبندی درونی 878/0

، ضریب همسانی درونی عامل گذاری 678/0 و ضریب همسانی درونی عامل ناپایبندی مذهبی 725/0 ، گزارش شده که همگنی نشان دهنده اعتبار بالای این پرسش نامه است . همچنین برای محاسبه روایی ملاک ، نیز صورت اولیه این آزمون قبل از تحلیل عاملی با آزمون جهت گیری مذهبی آلپورت 47/0 گزارش شده است که در سطح (p< 001/0)معنا دار است.(جان بزرگی 1388،79-105).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات