مقیاس احتمال خودکشی

مقیاس احتمال خودکشی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 10 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقیاس احتمال خودکشی

از 36 سوال و چهار خرده مقیاس ناامیدی،افکار خودکشی،خصومت-پرخاشگری و خودارزیابی منفی تشکیل شده است. سوالات بر اساس یک مقیاس چهار درجه­ای نمره­گذاری می­شوند، پس از نمره­گذاری به هر سوال به صورت جداگانه نمره وزن دار تعلق می­گیرد که این کار با هدف بالا بردن احتمال تشخیص خطر خودکشی انجام می­شود. آلفای کرونباخ نمره کل در این مقیاس 93/0 و برای خرده مقیاس­ها هم در دامنه­ای از 62/0 تا 89/0 گزارش شده است و همچنین مشخص شده است که مقیاس به خوبی افراد خودکشی­گرا را از غیر خودکشی مجزا می­کند(کال و گیل،2002). نمره بین 75-100 به معنای خطر بالای خودکشی، نمره 50-74 خطر متوسط و نمره 25-49 به معنای خطر کم خودکشی است. در گروه­های نوجوانان هم از این مقیاس استفاده شده است و ساختار چهار عاملی آن تایید شده و اعتبار به روش آلفای کرونباخ برای کل سوالات 91/0 گزارش شده است (التز و همکاران،2007) . در ایران در یک مطالعه بر روی نوجوانان از این مقیاس استفاده شده است و مشخص شده بین نمره این آزمون و نشانه­های افسردگی و اضطراب همبستگی وجود دارد و توانایی متمایز کردن نوجوانان مستعد خودکشی را دارد(شریفیان، غلامعلی لواسانی، اژه­ای، طارمیان، امرانی، 2011). در این پژوهش آلفای کرونباخ برای نمره کل 86/0 بود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه قلدری/ قربانی آلوئوس

پرسشنامه قلدری/ قربانی آلوئوس

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 11 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه قلدری/ قربانی آلوئوس

پرسشنامه قلدری/قربانی آلوئوس[1] یک پرسشنامه 39 سوالی است که انواع مختلف رفتارهای قلدری را در دانش آموزان مدرسه اندازه گیری می­کند. در این پرسشنامه فراوانی انواع مختلف رفتارمورد قلدری قرار گرفتن و قلدری کردن را اندازه گیری می­شود. این رفتارها شامل بدنام شدن از جانب همسالان، طرد شدن، اذیت و آزار کلامی و فیزیکی،مسخره شدن، شایعه پراکنی در مورد یک فرد، اذیت و آزار از طریق رسانه های الکترونیکی مثل پیغام کوتاه و اینترنت می باشند. همچنین سوالاتی در ارتباط با مکان و زمان انجام این رفتار از دانش آموز پرسیده می شود. سوالاتی که انواع مختلف رفتارهای قلدری کردن یا مورد قلدری قرار گرفتن را می سنجند به صورت لیکرتی از 0= در طی چند ماه گذشته این اتفاق برایم نیافتاده تا 4= چندین بار نمره گذاری می شود ( آلوئوس، 1989 به نقل از سوئلز و آلوئوس،2003). همچنین سوالاتی درباره محل و زمان قلدری کردن یا مورد قلدری قرار گرفتن پرسیده می شود. در مطالعه خارجی آلفای کرونباخ برای زیر مقیاس قلدری 76/0 و برای زیر مقیاس قربانی شدن 77/0 بر آورد شده است (کریگ،1998 به نقل از سوئلز و آلوئوس،2003). در ایران شهریاری فر(1389) این پرسشنامه را هنجاریابی کرده است. در این پژوهش از خرده مقیاس های مرتبط با فراوانی انواع رفتارهای قربانی شدن استفاده شد و سوالات مرتبط با قربانی­شدن از طریق رسانه حذف شد.

بسمه تعالی

نوجوانان عزیز سوال های جدول­های زیردرباره رفتارهایی است که به آنها خود آسیب رسانی گفته می شود. منظور از خود آسیب رسانی رفتارهایی مانند بریدن،سوزاندن،خراشیدن،گاز گرفتن و....است که ممکن است با اهداف مختلفی روی بدن انجام شوند یا رفتارهایی که خطرهای جسمی یا روانی برای شما داشته باشند. هدف سوالات زیر شناسایی ویژگی­های این گروه از نوجوانان و یافتن راه هایی برای کمک به آنها می­باشد. پرسش ها شامل 7 جدول می­باشد که سوالاتی درباره رفتارها،مسائل زندگی، افکار، احساس­ها و شخصیت­تان می­باشد. از همکاری شما بسیار سپاسگزارم.(کسانی که مایل به اطلاع از نتایج هستند می توانند اطلاعات تماس .......................... خود را بنویسند


[1] .Olweus Bullying/Victimization Questionnaire

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه خود آسیب رسانی

پرسشنامه خود آسیب رسانی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 8 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه خود آسیب رسانی

این ابزار توسط سانسون و همکاران در سال 1998 ساخته شده و از 22 سوال تشکیل شده است که رفتارهای خود آسیب رسانی مستقیم و غیرمستقیم را مورد بررسی قرار می دهد. این ابزار رفتارهای خود آسیب رسانی مستقیم(یعنی بریدن، سوزاندن، اقدام به خودکشی و....) که توام با آسیب فوری به بافت هستند را به همراه رفتارهای خود آسیب رسانی غیر مستقیم (یعنی سوء مصرف داروهای غیر قانونی، رانندگی پرخطر ، رفتارهای جنسی پر خطرو...) را مورد سنجش قرار می دهد. نمره بالا نشان دهنده شدت و فراوانی بیشتر رفتارهای خود آسیب رسانی است. نمره گذاری به صورت بلی/ خیر است. مطالعات مختلف از روایی و پایایی این ابزار حمایت کرده اند (سانسون و همکاران،1996). در چندین پژوهش تا کنون از این ابزار برای اندازه گیری خودآسیب رسانی مستقیم و غیر مستقیم استفاده شده است و شواهد درباره ویژگی های روانسنجی آن قابل قبول بوده است (گیلبرت و همکاران،2011؛ جرمین و هولی،2012).

سیاهه رفتارهای آسیبی

راهنمایی:لطفاً هر یک از سوالات زیر را بخوانید و با بلی/ خیر جواب دهید. پاسخ بلی را فقط به مواردی بدهید که شما به صورت عمدی یا هدفمند به خودتان آسیب رسانده­اید ولی انگیزه تان خودکشی نبوده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه سبک هویت برزونسکی (ISI)

پرسشنامه سبک هویت برزونسکی (ISI)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 11 کیلو بایت

تعداد صفحات : 6

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه سبک هویت برزونسکی (ISI)

این پرسشنامه مشتمل بر 40 گویه است که برزونسکی، (1989 به نقل از برزونسکی و آدامز، 1999) آن را به منظور ارزیابی جهت گیری یا سبک هویت افراد تدوین کرده است. این آزمون که از 4 خرده مقیاس تشکیل شده است، سه سبک هویتی اطلاعاتی، هنجاری و سردرگم/ اجتنابی و همچنین میزان تعهد را می سنجد. گویه ها روی مقیاس لیکرت 5 درجه ای کاملاً مخالفم(1)، تا حدودی مخالفم(2)، مطمئن نیستم(3)، تاحدودی موافقم(4) و کاملاً موافقم(5) نمره گذاری می شوند. برزونسکی(2000) ضریب آلفای کرونباخ را برای سبک اطلاعاتی 71/0، برای سبک هنجاری 60/0 و برای سبک سردرگم/اجتنابی 75/0 گزارش کرده است(پیری و شهرآرای، 1384). غضنفری(1383) در ایران در میان نمونه ای شامل 1832 دانش آموز دبیرستانی پایایی کل را 73/0 و پایایی خرده مقیاس های سبک هویت اطلاعاتی را 67/0، سبک هنجاری را 52/0، سبک سردرگم/اجتنابی را 62/0 و مقیاس تعهد را 57/0 برآورد کرد. در این پژوهش ضریب آلفای کرونباخ برای سبک اطلاعاتی 63/0، سبک هنجاری 56/0، سردرگم/اجتنابی 66/0 و میزان تعهد 63/0 برآورد شد و برای پایایی کل آزمون ضریب آلفای 71/0 بدست آمد.

پرسنامه سبک هویتی برزونسکی(ISI)

در زیر عباراتی در باره عقاید، نگرش ها، و روش های روبرو شدن با مسائل می بینید. لطفاً هر جمله را به دقت بخوانید و روبروی پاسخ مناسب علامت بزنید. جواب درست و غلطی وجود ندارد. اولین واکنش شما به هر سؤال باید جواب شما باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز

پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 10 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز

به منظور اندازه گیری هوش هیجانی از پرسشنامه هوش هیجانی برادبری– گریوز استفاده شده است. این مقیاس دارای 28 ماده است و دارای 4 خرده مقیاس خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی اجتماعی و مدیریت روابط است. در هنجاریابی آزمون به دست گنجی، میرهاشمی و ثابت(1385) در یک نمونه 36 نفری بین 2 نوبت اجرا و برای 4 مهارت تشکیل دهنده هوش هیجانی و جمع کل نمرات (هوش هیجانی) به ضرایب اعتبار خودآگاهی (73/0)، خودمدیریتی(87/0)، آگاهی اجتماعی(78/0)، مدیریت روابط(76/0) و هوش هیجانی(90/0) دست یافتند که همه ضرایب به دست آمده در سطح 99/0 معنی دار است. به علاوه، آزمون در گروه 284 نفری (145 پسر و 139 دختر)، به دست همان پژوهشگران فقط یک بار اجرا شده و ضریب اعتبار آن با استفاده از آلفای کرونباخ برای گروه های پسران و دختران و کل گروه 88/0 به دست آمده است. همه سؤالات با کل آزمون همبستگی مثبت معنی دار دارند. حذف هیچ یک از سؤالات باعث افزایش چشمگیر اعتبار کل آزمون نمی شود. همه ضرایب به دست آمده در سطح 99/0 معنی دار است. برای تعیین روایی، این آزمون به همراه آزمون هوش هیجانی بار-ان در یک گروه 97 نفری اجرا شده، و ضریب همبستگی بین آن ها 68/0 به دست آمد، و در سطح 01/0معنی دار است. بنابراین، اعتبار و روایی آزمون مورد تأیید است. همچنین برای تعیین این که مجموع پرسش های تشکیل دهنده آزمون هوش هیجانی برادبری- گریوز از چند عامل معنادار اشباع شده است تحلیل عاملی مواد پرسشنامه هوش هیجانی برادبری-گریوز اجرا شد.

پرسش نامه هوش هیجانی: برادبری و گریوز

ارزیابی واقعی و دقیق مهارت های هوش هیجانی به اراده شما برای پاسخ دهی دقیق و صادقانه وابسته است. برای این کار باید عمیقا فکر کنید که در وضعیت ها ی مختلف چگونه رفتار می کنید. توجه کنید: وضعیت های مختلف نه در وضعیت هایی که به خوبی از عهده آن ها برمی آیید.الف) ابتدا از طرز تفکر و رفتار خود در وضعیت های مختلف، در ذهنتان تصویری واضح و شفاف ایجاد کنید. ب) بعد، صادقانه بگویی که هر چند وقت یک بار یا با چه فراوانی رفتار ذکر شده در سوال را انجام می دهید. برای هر یک از سوالات زیر، بر اساس تعداد دفعاتی که برایتان پیش می آید، در خانه ی مربوط به آن علامت ضربدر بگذارید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقیاس تکانشگری

مقیاس تکانشگری

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 10 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقیاس تکانشگری

پرسشنامه تکانشگری بارت ویرایش یازدهم توسط پروفسور ارنست بارت ساخته شده است (بارت و همکاران 2004). مقیاس تکانشگری بارت همبستگی بسیار خوبی با پرسشنامه تکانشگری آیزنک دارد و ساختار پرسش های گرداوری شده از هر دو پرسشنامه، نشان دهنده ابعادی از تصمیم گیری شتاب زده و فقدان دور اندیشی است. این پرسشنامه دارای 30 پرسش می باشد که شامل تکانشگری شناختی، تکانشگری حرکتی و عدم برنامه ریزی می باشد.

گویه هایی که سه عامل این مقیاس را مورد ارزیابی قرار می دهند عبارتند از:

1- تکانشگری شناختی: شامل گرفتن تصمیم های شناختی سریع است. این خرده مقیاس تحمل پیچیدگی و مقاومت را اندازه گیری می کند، که شامل گویه های 5، 9، 11، 20، 24، 26 و 28 می باشد.

2- تکانشگری حرکتی: شامل عمل کردن بدون فکر است. این خرده مقیاس گرایش به عمل کردن آنی و تحت کشش را اندازه گیری می کند، که گویه های آن عبارتند از: 2، 3، 4، 16، 19، 23و 25.

3- عدم برنامه ریزی: به صورت یک جهت یابی آنی یا فقدان آینده نگری مشخص می شود. این خرده مقیاس کمی احساس نسبت به آینده را می سنجد. گویه های این خرده مقیاس عبارتند از: 12،13،14،18،24،27،29.

سوالات این پرسشنامه در مقیاس لیکرت تنظیم شده است که از 1(نبودن) تا 4(بسیار زیاد) است. گروه کنترل غیر بالینی نمراتی در گستره 60-50 کسب می کنند. گویه های شماره 30 و 8 نیز به علت نامتجانس بودن حذف گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقیاس تاب‌آوری

مقیاس تاب‌آوری

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 10 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقیاس تاب‌آوری

در این پژوهش برای اندازه گیری تاب آوری از مقیاس تاب‌آوری كانر و دیویدسون[1] (CD-RISC،1984) استفاده شد. این مقیاس دارای 25 گویه می باشد که اگرچه ابعاد مختلف تاب‌آوری را می‌سنجد ولی دارای یك نمره كل می‌باشد. نسخه فارسی این مقیاس توسط جوكار (1386) تهیه شده است.

روش نمره گذاری: برای هر گویه، طیف درجه بندی پنج گزینه‌ای (كاملاً نادرست تا همیشه درست) در نظر گرفته شده كه از یك (كاملاً نادرست) تا پنج (همیشه درست) نمره گذاری می‌شود و هیچ کدام از گویه ها نمره گذاری معکوس ندارد. از مجموع نمرات كل گویه ها، نمره كل تاب آوری حاصل می شود. نمره بالاتر نشان دهنده تاب آوری بیشتر می باشد.

روایی و پایایی: روایی (به روش تحلیل عوامل و روایی همگرا و واگرا) و پایایی (به روش باز‌آزمایی و‌آلفا كرونباخ) مقیاس توسط سازندگان آزمون در گروه های مختلف (عادی و در خطر) احراز گردیده است (کانر و دیویدسون،2003). جوکار (1386) پایایی مقیاس (به روش آلفا کرونباخ) را برای نمونه های ایرانی 93/0 بدست آورد که کاملا منطبق با پایایی گزارش شده توسط سازندگان مقیاس بوده است.

هاشمی (1390) در پژوهشی برای احراز پایایی از روش های آلفای كرونباخ و باز آزمایی و برای تعیین روایی از روش تحلیل عامل استفاده کرد. در آن پژوهش ضریب آلفای كرونباخ مقیاس برابر 87/0 و پایایی بازآزمایی برابر 73/0 بود ( با فاصله دو هفته بین دو باراجرای آزمون). نتایج تحلیل عاملی به روش مولفه‌های اصلی نیز بیانگر وجود یك عامل كلی در مقیاس بود. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ برای كل مقیاس 90/0 بدست آمد.


[1].Connor-Davidson Resilience Scale

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:49 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه ی تنظیم شناختی هیجان

پرسشنامه ی تنظیم شناختی هیجان

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 14 کیلو بایت

تعداد صفحات : 9

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه ی تنظیم شناختی هیجان

تنظیم هیجان به استراتژی هایی اشاره دارد که در جهت کاهش، ادامه یا افزایش هیجان استفاده می شود (گروس،2007). اخیرا گارنفسکی، کرایچ و اسپین هاون[1] (2001) مقیاسی را تحت عنوان "پرسشنامه ی تنظیم شناختی هیجان" تهیه کرده اند که به وسیله ی آن میزان مولفه های شناختی هشیار تنظیم هیجان تعیین می شوند. به طور خاص این پرسش نامه جهت نشان دادن فرایند های شناختی که مردم بعد از تجربه کردن وقایع منفی در زندگی با آنها مواجه می شوند، مورد استفاده قرار گرفته و جهت فهم بهتر از اینکه این فرایندها ممکن است جریان رشد هیجان را تحت تاثیر قرار دهد، ساخته شده است. این پرسشنامه خود گزارشی از 36 گویه تشکیل شده است که در یک طیف پنج درجه ای لیکرت نمره گذاری می شود. تعداد نه راهبرد تنظیم هیجانی ادراکی از طریق اصول تحلیل مولفه تشخیص داده شده اند. راهبردهای هفت گانه ی مطرح شده توسط این پژوهشگران در فصل اول و به هنگام معرفی مفهوم تنظیم شناختی هیجان تعریف و توصیف شدند. در جدول 3-1 برای هر کدام از این راهبردها گویه های نمونه از پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان و همچنین ضریب آلفای آنها در همان پرسشنامه ارائه شده است.


1.Garnefski & Spinhoven

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه توانمند سازی

پرسشنامه توانمند سازی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 12 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه توانمند سازی

در این تحقیق ، برای سنجش توانمند سازی كاركنان از پرسشنامه توانمندسازی اسپریتزر (1995)استفاده شده است. این پرسشنامه دارای 5 بعد احساس استقلال ،احساس شایستگی، احساس موثر بودن ،احساس معنی دار بودن شغل ،و احساس اعتماد میان همکاران که دارای 20 سوال و پنج بعد است که گویه های ( 1 تا 4 ،احساس شایستگی ) ،( 5 تا 8 ،احساس استقلال )،(9تا 12، احساس موثر بودن )،(13 تا 16، احساس معنی دار بودن شغل ) و(17 تا 20، احساس اعتماد میان همکاران )را ارزیابی می کند. هر یك از عبارات این پرسشنامه در طیف 5 درجه ای مقیاس لیكرت ( از كاملا موافقم تا كاملا مخالفم ) تنظیم شده است كه بر ای نمره گذاری پاسخها بادرنظر گرفتن درجه بندی پیوستار برای گویه های مثبت به پاسخ كاملا موافقم تاكاملا مخالفم به ترتیب امتیازات 1 تا 5 تعلق خواهدگرفت .بنابراین حداكثرنمره برای پرسشنامه 100 وحداقل نمره 20 خواهد بود.

- زارعی (1391) پس از جمع آوری اطلاعات پایایی پرسشنامه توانمند سازی را به روش آلفای کرونباخ 84/0 بدست آورده است،خانعلی زاده در پزوهشی درسال 1389 به میزان83/0 پایایی توسط آلفای کرونباخ دست یافته است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه خلاقیت

پرسشنامه خلاقیت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه خلاقیت

این پرسشنامه خلاقیت توسط رندسیپ( 1979) تهیه گردیده که دارای 50 سوال بسته و هرسوال دارای 5 گزینه است که بنا به دستور العمل این پرسشنامه ضریبی ثابت به صورت مثبت ومنفی برای هرگزینه انتخابی درنظر گرفته شده است که به هنگام استخراج داده ها بدان اعمال می شود.گزینه انتخاب شده توسط آزمون ها را باتوجه به جدول امتیاز بندی،امتیاز گذاری وسپس جمع امتیازات محاسبه می گردد.حداکثرامتیاز ممکن در این پرسشنامه 100 و حداقل 100- خواهد بود.الف) امتیازمحاسبه شده بین 80 تا 100= خیلی خلاق ب) امتیاز محاسبه شده بین60 تا 79= خلاقیت بالای متوسط ج)امتیاز محاسبه شده بین 40 تا 59= خلاقیت متوسط د) امتیاز محاسبه شده بین 20 تا 39= خلاقیت زیرمتوسط وامتیازمحاسبه شده بین 100- تا 19= غیر خلاق را نشان می دهد.(بهنام ،1388)

روایی و پایایی ابزار

- فرهادی پور(1388)درپژوهش خودبااستفاده ازرزش آیتم آنالیز[1] روایی پرسشنامه خلاقیت راتوسط اساتیدودانشجویان دوره دکتری مدیریت دانشگاه شیراز موردتاییدقرارداده است .

- سیادت وهمکاران (1381)در پژوهش خود،روایی پرسشنامه خلاقیت را 91/0 به دست آورده بودند و ضریب پایایی پرسشنامه خلاقیت رندسیپ (1979)،از طریق فرمول ضریب آلفای کرونباخ 92/0 اعلام نمودند،ترابی(1389)، پایایی این پرسشنامه را از طریق فرمول ضریب آلفای کرونباخ 89/0 محاسبه نموده است.

- گلی (1385)درپژوهش خودازپرسشنامه خلاقیت رندسیپ[2] استفاد وروایی آن راموردتاییدقراردده وبااستفاده ازضریب همبستگی اعتبار پایایی پرسشنامه خلاقیت رندسیپ(1979)را98/0اعلام کرده است.


[1] - Item Analysis

[2] -Randsip

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات