پرسشنامه رضایت زناشویی ENRICH 47 ماده ای

پرسشنامه رضایت زناشویی ENRICH 47 ماده ای

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 15 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه رضایت زناشویی ENRICH 47 ماده ای

هدف: اندازه گیری میزان رضایت زناشویی (از ابعاد مختلف)

این پرسشنامه شامل جملاتی درباره جنبه های مختلف زندگی شماست که ممکن است با آن موافق یا مخالف باشید. هر جمله را به دقت بخوانید و سپس میزان موافقت یا مخالفت خود را با علامت (*) مشخص کنید.

این پرسشنامه توسط انریچ در سال به عنوان یک ابزار تحقیقی مهم و معتبر در بررسی های متعددی جهت اندازه گیری رضایت زناشویی، مورد استفاده قرار گرفته است. پاسخ به سوالات به صورت 5 گزینه ای (کاملا موافق، موافق، نه موافق و نه مخالف، مخالف و کاملا مخالف) می باشد. در این پرسشنامه به هر گزینه از 1 تا 5 امتیاز داده می شود و در نهایت پس از پاسخگویی، نمرات با هم جمع نی شوند. تفسیر نمرات حاصل به شرح زیر می باشد:

- نمره های کمتر از 30 نشانگر نارضایتی شدید همسران از روابط زناشویی است

- نمره های 30 تا 40 نشانگر عدم رضایت از روابط زناشویی همسران است.

- نمره های بین 40 تا 60 نشانگر رضایت نسبی و متوسط از روابط زناشویی همسران است.

- نمره های بین 60 تا 70 نشانگر رضایت زیاد همسران از روابط زناشویی است.

- نمره های بالاتر از 70 نشانگر رضایت فوق العاده از روابط زناشویی همسران است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)

پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)

مشخصات « پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)»
روایی و پایایی: دارد
خرده مقیاس ها: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد سوال: 48 سوال
نوع فایل: word

در پرسشنامه عملکرد تحصیلی، 5 عامل که عبارتند از: خودکارآمدی، تاثیرات هیجانی، برنامه ریزی، فقدان کنترل پیامد، انگیزش مورد مقایسه قرار گرفته اند. به هر یک از این عامل ها نمره ای اختصاص یافته است که به ترتیب 5 و 4 و 3 و 2 و 1 می باشد و بر این اساس نمره کمتر از 53 نشان دهنده خودکارآمدی ضعیف و نمره بالاتراز 85 نشان دهنده هودکارآمدی قوی می باشد. نمره کمتر از 28 بیانگر تاثیرات هیجانی ضعیفو نمره 53 به بالا بیانگر تاثیرات هیجانی قوی می باشد. نمره کمتر از 11 بیانگر برنامه ریزی ضعیفو نمره بالاتراز 23 بیانگر برنامه ریزی قوی می باشد. نمره کمتر از 6 بیانگر کنترل پیامد ضعیف ونمره بالاتر از 13 بیانگر فقدان کنترل پیامد قوی می باشد. نمره کمتر از 14 بیانگر انگیزش ضعیفو نمره بالاتر از 24 بیانگر انگیزش قوی می باشد. نمره کمتر از 120 بیانگر عملکرد تحصیلی ضعیف و نمره بالاتر از 175 بیانگر عملکرد تحصیلی قوی و نمره بین 174-121 بیانگر عملکرد تحصیلی متوسط می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس سلامت خانواده اصلی(FOS)

پرسشنامه مقیاس سلامت خانواده اصلی(FOS)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 24 کیلو بایت

تعداد صفحات : 11

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس سلامت خانواده اصلی(FOS)

آلن جی . هاوستات، ویلیام تی . اندرسون ، فرد پی . پیرسی، ساموئل دبلیو. کوچران و مارشال فاین

هر خانواده ای منحصر به فرد است و شیوه خاص خود را برای انجام امور دارد. لذا در این مقیاس جواب یا انتخاب صحیح یا غلط وجود ندارد.مهم آن است که شما هر چه صادقانه تر پاسخ دهید.

برای پاسخ دادن به عبارات زیر ، خانواده اصلی خود را آن گونه که به خاطر دارید در نظر بگیرید. جواب خود را با استفاده از نمرات و با کشیدن دایره دور عدد مناسب مشخص کنید.لطفا به تمام عبارات پاسخ دهید.

5 = قویا موافقم که این عبارت توصیف خانواده اصلی من است.

4 = موافقم که این عبارت توصیف خانواده اصلی من است.

3 = خنثی(نه موافق و نه مخالف)

2 = مخالفم، این عبارت توصیف خانواده اصلی من نیست.

1 = قویا مخالفم، این عبارت توصیف خانواده اصلی من نیست.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]

معرفی پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده چند بعدی (MSPSS)

معرفی پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده چند بعدی (MSPSS)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 83 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

معرفی پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده چند بعدی (MSPSS)

مقیاس حمایت اجتماعی ادراک شده چند بعدی یک ابزار 12 گویه ای است که به منظور ارزیابی حمایت اجتماعی ادراک شده از سه منبع خانواده، دوستان و افراد مهم در زندگی توسط زیمت و همکاران (1988) تهیه شده است. این مقیاس میزان حمایت اجتماعی ادراک شده فرد را در هر یک از سه حیطه مذکور در طیف 5 گزینه ای لیکرت کاملا مخالفم تا کاملاً موافقم می سنجد.

نحوه نمره گذاری

برای به دست آوردن نمره کل این مقیاس، نمره همه گویه ها با هم جمع شده و بر تعداد آنها (12) تقسیم می شود. نمره هر زیر مقیاس نیز از حاصل جمع نمرات گویه های مربوط به آن تقسیم بر تعداد گویه های آن زیر مقیاس (4) به دست می آید.

روایی و پایایی ابزار

روایی و پایایی این مقیاس توسط زیمت و همکاران در حد مطلوب گزارش شده است. رستمی و همکاران (1389) ضریب آلفای کرونباخ خرده مقیاسهای حمایت اجتماعی را بین 76/0 تا 89/0 به دست آورده اند. سلیمی، جوکار و نیک پور (1388) پایایی مقیاس را با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای سه بعد حمایت اجتماعی دریافت شده از سوی خانواده، دوستان و افراد مهم زندگی به ترتیب 89/0، 86/0 و 82/0 گزارش کرده اند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس هوش اجتماعی ترومسو (TSIS)

پرسشنامه مقیاس هوش اجتماعی ترومسو (TSIS)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 9 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس هوش اجتماعی ترومسو (TSIS)

مقیاس هوش اجتماعی ترومسو(TSIS):

این پرسشنامه توسط سیلورا ، مارتین یوسن و داهل (۲۰۰۱)تهیه شده است، که سه حوزه هوش اجتماعی یعنی پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت­های اجتماعی و آگاهی اجتماعی را می­سنجد. این پرسشنامه از ۲۱گویه تشکیل شده است. مارتین یوسن و داهل (۲۰۰۱)ضرایب پایایی آن­ها را برای خرده مقیاس­های پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت­های اجتماعی و آگاهی اجتماعی ، ۸۱/۰، ۸۶/۰، ۷۹/۰ و برای کل ۸۳/۰ برآورد کرده اند. رضایی (۱۳۸۹) با اجرای مقیاس مذکور بر ۴۱۳ از دانشجویان دانشگاه تبریز ضریب پایایی را برای کل مقیاس ۷۵/۰ و برای خرده مقیاس های پردازش اطلاعات اجتماعی، مهارت­های اجتماعی و آگاهی اجتماعی به ترتیب۷۳/۰ ، ۶۶/۰ و ۶۴/۰ بدست آورد. در سوالات ۱-۳-۶-۷-۹-۱۰-۱۴-۱۷-۱۸-۱۹-۲۰ برای گزینه کاملاً مخالفم، مخالفم، نظری ندارم، موافقم، کاملاً‌موافقم به ترتیب نمره های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ منظور شده است و بقیه گویه ها به صورت برعکس نمره گذاری می شود. به این ترتیب حداقل نمره کل گویه های این ابزار برابر ۲۱ و حداکثر ۱۰۵ می باشد. گویه های ۱-۳-۶-۹-۱۴-۱۷-18-۱۹مربوط به مولفه پردازش اطلاعات اجتماعی بوده و گویه های ۴-۷-۱۰-۱۲-۱۵-۲۰ مربوط به مولفه مهارت اجتماعی بوده و گویه های ۲-۵-۸-۱۱-۱۳-۱۶-۲۱مربوط به مولفه آگاهی اجتماعی می باشد.

در بررسی هنجاریابی پرسشنامه فوق توسط رضائی (1389) سوالات 3، 18 به دلیل بار عاملی کمتر از 3/0 حذف گردیده است و همچنین سوال 18 به دلیل تأثیر در بالا و پایین آمدن ضریب پایایی حذف گردیده است. استفاده کنندگان این پرسشنامه هم می­توانند به نسخه اصلی که همان 21 سوال هست اطمینان نمایند و هم به هنجاریابی دکتر رضائی که به 18 سوال کاهش یافته.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:57 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه اعتماد سازمانی و توانمندسازی و رهبری خدمتگزار

پرسشنامه اعتماد سازمانی و توانمندسازی و رهبری خدمتگزار

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 135 کیلو بایت

تعداد صفحات : 11

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه اعتماد سازمانی و توانمندسازی و رهبری خدمتگزار

در این قسمت به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات جهت تجزیه و تحلیل، از پرسشنامه استفاده شده است. پرسشنامه شامل دو بخش سئوالات به شرح زیر می باشد:

سئوالات عمومی یا جمعیت شناختی

شامل سن، جنسیت، تحصیلات، میزان سابقه خدمت و نام واحد سازمانی می باشد.

سئوالات تخصصی: توجه به متغیرهای اصلی تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته جهت جمع آوری داده های میدانی استفاده شده است، که سئوالات متناظر هر یک از متغیرهای اصلی تحقیق به شرح جداول زیر ارائه می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:57 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM

پرسشنامه شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 38 کیلو بایت

تعداد صفحات : 11

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM

محقّق به منظور دستیابی به داده های مورد نیاز جهت آزمون فرضیه ها از توزیع پرسشنامه بین کارکنان بانک تجارت استان گیلان، به عنوان ابزار اصلی استفاده نموده است.

یکی از ابزارهای رایج تحقیقات برای جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد. پرسشنامه مجموعه ای از پرسش هاست که در آن از پاسخ دهنده خواسته می شود نظر خود را نسبت به آنها ارائه نماید. در تحقیق حاضر نیز برای جمع آوری اطّلاعات میدانی در بین کارکنان بانک تجارت استان گیلان از پرسشنامه استفاده شده است.

ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ، ﺑﺮﻣﺒﻨﺎی ﯾﮏ روش ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺷﺪه، ﺑﺮای ارزﯾﺎﺑﯽ وﺟﻮه ﻣﺨﺘﻠﻒ بانک، ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓته اﺳﺖ ﮐﻪ روی ﻫﻢ رﻓﺘﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺳﺎزﻣﺎن را ﺑﺮﺣﺴﺐ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی ﻫﺎ و دﺳﺘﺎوردﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﯽ ﮔﺬارد. در ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣه ﺣﺎﺿﺮ، ﺗﻌﺎﻟﯽ در ﺑﻌﺪ وﺳﯿﻊ درﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه و ﺻﺮﻓﺎً ﺑﻪ وﺟﻮه

ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﯿﻔﯿّﺖ(ﻣﺎﻧﻨﺪ ISO9000) ﻣﺤﺪود ﻧﻤﯽﺷﻮد. اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ دارای 50 ﺳﻮال ﺑﺴﺘﻪ و ﻫﻢ وزن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺧﺼﻮﺻﯿّﺎت اﺻﻠﯽ و ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮد آن در اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﺮﯾﮏاز 50 ﺳﻮال، اﺛﺮی ﯾﮑﺴﺎن ﺑﺮ اﻣﺘﯿﺎز سازمان دارﻧﺪ. ﭘﻨﺞ ﻣﻌﯿﺎر اوّل ﮐﻪ در ﻗﺎﻟﺐ ﭘﻨﺞ ﻓﺮﺿﯿﻪ در آﻣﺪه اﻧﺪ دارای 500 اﻣﺘﯿﺎز ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﻌﻨﻮان ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎی ﺗﻮاﻧﻤﺪﺳﺎز ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ و ﭼﻬﺎر ﻣﻌﯿﺎر دوّم ﮐﻪ در ﻗﺎﻟﺐ ﭼﻬﺎر ﻓﺮﺿﯿﻪ دوّم ﮔﻨﺠﺎﻧﺪه ﺷﺪه اﻧﺪ ﻫﻢ دارای500 اﻣﺘﯿﺎز ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺑﻌﻨﻮان ﻣﻌﯿﺎرﻫﺎی ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. ﯾﮑﯽ از وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﻓﻮق اﻟﻌﺎده و ﮐﻠﯿﺪی اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ اﯾﻦاﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﯾﮏ از 50 ﺳﻮال دارای ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬاری ﯾﮑﻨﻮاﺧﺖ و ﻣﺘﻌﺎدل ﺑﺮ اﻣﺘﯿﺎزدﻫﯽ ﺳﺎزﻣﺎن اﺳﺖ.

به منظور امتیازدهی در این پرسشنامه برای هر سوال چهار گزینه جواب در نظر گرفته شده است گزینه اول که با حرف D نشان داده شده و معادل 0 درصد است یعنی فعّالیّتی شروع نشده است, گزینه دوم که با حرف C نشان داده شده و معادل 33 درصد است یعنی پیشرفت جزیی دارد, گزینه سوم که با حرف B نشان داده شده و معادل 67 درصد است یعنی پیشرفت قابل ملاحظه ای دارد و در نهایت گزینه چهارم که با حرف A نشان داده شده و معادل 100 درصد است یعنی به طور کامل به نتیجه رسیده است و از آنجاییکه هر سوال از سهمی مساوی در ارزیابی نهایی برخوردار است پس امتیاز داده شده به هر قسمت یا کل پرسشنامه با جمع زدن درصدهای علامت خورده در هر ستون به دست می آید یعنی در محاسبه درصد دستیابی به اهداف ابتدا مجموع درصد های به دست آمده از A,B,C,D را به دست آورده و سپس تقسیم بر تعداد سوال هر معیار می نماییم. به عنوان مثال برای سنجش معیار رهبری مجموع درصدها تقسیم بر پنج می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:57 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه های استاندارد اخلاق کار پتی (1995) هوش سازمانی آلبرخت (2003) و رفتار شهروندی سازمانی پودساک

پرسشنامه های استاندارد اخلاق کار پتی (1995) هوش سازمانی آلبرخت (2003) و رفتار شهروندی سازمانی پودساکف (2000)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 31 کیلو بایت

تعداد صفحات : 8

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه های استاندارد اخلاق کار پتی (1995) هوش سازمانی آلبرخت (2003) و رفتار شهروندی سازمانی پودساکف (2000)

در این تحقیق برای جمع­آوری داده­های مرتبط با تحقیق از ابزار پرسشنامه استفاده گردید و با استفاده از اطلاعات حاصل از پرسشنامه مذکور فرضیه­های تحقیق مورد سنجش و آزمون قرار گرفتند. یکی از روش­های بسیار متداول در گردآوری اطلاعات میدانی روش پرسشنامه­ای است که امر گردآوری اطلاعـات را در سطح وسیع امکان پذیر میسازد (حافظنیا،1386: 179). پرسشنامه بکار گرفته شده در تحقیق حاضر از سه قسمت اصلی (شامل سؤالهای مربوط به اخلاق­کار، هوش سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی) و قسمت مربوط به سؤالهای جمعیت­شناختی تشکیل شده است. سؤالهای مربوط به متغیرهای اصلی با الگو قرار دادن پرسشنامه­های استاندارد اخلاق­کار پتی (1995)، هوش سازمانی آلبرخت (2003) و رفتار شهروندی سازمانی پودساکف (2000) و پس از تغییرات مربوط به بومی­سازی طراحی گردید. به جهت بومی­سازی پرسشنامه مراحل زیر طی شد:

1- حذف سؤال­های مشابه و متضاد؛ و سؤال­هایی که هم پوشی معنایی داشتند.

2- تغییر خصوصیات در نظر گرفته شده برای ابعاد به جملات توصیفی قابل درک.

بر همین اساس پرسشنامه مزبور در مجموع شامل 68 سؤال است که به تفکیک عبارتند از 3 سؤال جمعیت شناختی (جنسیت، گروه سنی و سطح تحصیلات)، 30 سؤال مربوط به اخلاقکار، 25 سؤال مربوط به هوش سازمانی و 10 سؤال مربوط به حیطه رفتار شهروندی سازمانی. تفکیک تعداد سؤالهای به کار برده شده در پرسشنامه بر اساس ابعاد مورد نظر متغیرهای اصلی به قرار زیر است:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:57 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار (ojt)

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار (ojt)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 31 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار (ojt)

. پرسشنامه[1] یكی از ابزارهای رایج پژوهش و روشی مستقیم برای كسب داده های پژوهش است. پرسشنامه مجموعه ای از سؤال ها(گویه ها[2]) است كه پاسخ دهنده با ملاحظة آن ها پاسخ لازم را ارائه می­دهد. این پاسخ، دادة مورد نیاز پژوهشگر را تشكیل می­دهد. از طریق سؤال های پرسشنامه می­توان دانش، علایق، ‌نگرش و عقاید فرد را مورد ارزیابی قرار داد، به تجربیات قبلی وی پی برده و به آنچه در حال حاضر انجام می­دهد آگاهی یافت.

پرسشنامه این پژوهش شامل دو بخش اصلی و یک بخش فرعی می­باشد:

الف) نامه همراه: دراین قسمت هدف از گردآوری داده ها به وسیله پرسشنامه و ضرورت همکاری پاسخ‌دهنده در عرضة داده های مورد نیاز، بیان شده است. برای این منظور بر با ارزش بودن داده های حاصل از پرسشنامه تأکید گردیده تا پاسخ‌‌دهنده به طور مناسب پاسخ سؤال‌ها را عرضه کند.

ب) مشخصات پاسخ دهنده: این بخش از پرسشنامه مرتبط با ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان(شامل جنسیت، وضعیت تحصیلی، سن و سابقه خدمت) می­باشد.

ج) سؤالات مرتبط با متغیرهای پژوهش

این بخش از پژوهش متغیرهای پژوهش را اندازه گیری می­کند که شامل 41 سؤال می­ باشد. جهت ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو(achieve) از منابع مختلفی استفاده شده که در جدول 3-1 به آن پرداخته شده است.


[1]Questinnaire

[2] Statements

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:57 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ

پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 93 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ

برای تنظیم پرسشنامه ها دو روش وجود دارد . روش اول انجام مصاحبه های عمیق با صاحب نظران و استفاده کنندگان مورد نظر است . روش دوم مطالعه ادبیات مربوط و استفاده از پرسشنامه های از پیش تعیین شده است . در این تحقیق روش دوم مورد استفاده قرار گرفت و سوالات با بهره گیری از دانش حاصل از مطالعه ادبیات موضوع و نیز مشاهده ی پرسشنامه های مشابه طراحی شده است.

پرسشنامه این تحقیق شامل 37 سوال میباشد که سوالات در بخش اول سوالات اطلاعات اصلی جهت اثبات فرضیه ها مطرح شده اند و در بخش دوم سوالات جمعیت شناختی مطرح شده اند . پرسشنامه این پژوهش بر اساس پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ 2012 طراحی گردیده و تمامی سوالات آن مبتنی بر ادبیات تحقیق و مرتبط با فرضیه های مطرح شده میباشد. که ارتباط این عوامل در جدول شماره 3-1 نشان داده شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 4:56 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات