بررسی ارزیابی ارتباط محافظه کاری سود و زیانی و محافظه کاری ترازنامه ای

بررسی ارزیابی ارتباط محافظه کاری سود و زیانی و محافظه کاری ترازنامه ای

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 698 کیلو بایت

تعداد صفحات : 160

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی ارزیابی ارتباط محافظه کاری سود و زیانی و محافظه کاری ترازنامه ای

با فرمت ورد وقابل ویرایش


فهرست مطالب صفحه

چکیده

.........................................................................................................................

....١

فصل اول

فصل اول: کلیات

تحقیق....................................................................................

...............٢

١-١:

مقدمه.............................................................

....................................................

.....٣

١-٢: بیان

مسئله...............................................................................................................

٧

١-٣: اھمیت و ضرورت

تحقیق.......................................................................................

٩

١-۴: اھداف

تحقیق........................................................................................................

١١

١-۵: فرضیهھای

تحقیق..................................................................................................

١١

١-۶: قلمرو

حتقیق.........................................................................................................

١٢

١-۶-١: قلمرو موضوعی

تحقیق.....................................................................................

١٢

١-۶-٢: قلمرو مکانی

تحقیق..........................................................................................

١٢

١-۶-٣: قلمرو زمانی

تحقیق................................................................................

...........١٢

١-٧: روش

تحقیق........................................................................................................

١٣

١-٨: جامعه آماری و نحوه گردآوری داده-

ھا...................................................................

١٣

١-٩: تعریف واژهھا و اصطلاحات

تحقیق.....................................................................

۴١

١-١٠: ساختار

تحقیق.....................................................................................................

۶١

فصل دوم

فصل دوم: مبانی نظری و مروری بر پیشینه

تحقیق...........................................................

١٧

٢-١: ینابم

نظری............................................................................................................

١٨

و

٢-١-١:

مقدمه................................................................................................................

١٨

٢-١-٢: محافظه کاری و گزارشگری

یلام......................................................................٢١

٢-١-٢-١: تعریف محافظه

کاری....................................................................................٢١

٢-١-٢-٢: انتقادات به محافظه

اکری..............................................................................٢٧

٢-١-٢-٣: بیان و تشریح محافظه

کاری..........................................................................٣٠

٢-١-٢-٣-١: بیان

قراردادی...........................................................................................۶٣

٢-١-٢-٣-٢: بیان دعاوی حقوقی

سهامداران.................................................................۴۴

٢-١-٢-٣-٣: بیان

مالیات..............................................................................................۶۴

٢-١-٢-٣-۴: بیان قوانین و مقررات

حسابداری.............................................................٧۴

٢-١-٢-۴: معیارھای ارزیابی محافظه

کاری..................................................................٨۴

٢-١-٢-۴-١: معیارھای خالص دارایی-

ھا......................................................................٨۴

٢-١-٢-۴-٢: معیارھای سود و اقلام

تعهدی.................................................................٠۵

٢-١-٢-۴-٣: معیارھای رابطه سود و بازده

سهام..........................................................١۵

٢-١-٣: طبقه بندی محافظه کاری

حسابداری................................................................٢۵

٢-١-٣-١:محافظه کاری سود و

زیانی..........................................................................٢۵

٢-١-٣-٢: محافظه کاری تراز نامه-

ای............................................................................٣۵

٢-١-۴: محافظه کاری حسابداری و سودمندی

اطلاعات...............................................٣۵

٢-١-۴-١: قابلیت تایید و اطلاعات گزارشگری

یلام....................................................۵۵

٢-١-۴-٢: محافظه کاری و محیط

اطلاعاتی..................................................................٧۵

ز

٢-١-۴-٢-١: اطلاعات سخت در مورد عملکرد

جاری.................................................

٧۵

٢-١-۴-٢-٢: خاشص اطلاعات "نرم" در مورد عملکرد جاری و آتی

.........................٧۵

٢-١-۵: عدم تقارن زمانی سود به عنوان معیاری از محافظه

کاری.................................

٨۵

٢-١-۵-١: واکنش به ھنگام سود و اقلام

تعهدی.....................................................

.....٠۶

٢-١-۵-٢: واکنش به ھنگام سود و جریان وجه

دقن......................................................

۴۶

٢-١-۶: رابطه عدم تقارن زمانی سود با نسبت

..................................................(p/B)

۶۶

٢-٢: پیشینه

تحقیق................................

......................................................................

٧١

٢-٢-١:

مقدمه.............................................................................................................

٧١

٢-٢-٢: تحقیقات انجام شده در خارج از

ایران...........................................................

٧٢

٢-٢-٣: تحقیقات انجام گرفته در داخل

کشور.............................................................

۴٩

٢-٣: خلاصه فصل

دوم...........................................................................................

....

٩٩

فصل سوم: روش

فصل سوم

پژوھش........................................................................................

١٠٠

٣-١:

مقدمه..............................................................................................................

١٠١

٣-٢: طرح

مسئله......................................................................................................

١٠٢

٣-٣: بیان فرضیه-

ھا...................................................................................................

۴١٠

٣-۴: جامعه

آماری...................................................................................................

۵١٠

٣-۴-١: قلمرو موضوعی

پژوھش.............................................................................

۵١٠

٣-۴-٢: قلمرو مکانی

پژوھش..................................................................................

۶١٠

٣-۴-٣: قلمرو زمانی

پژوھش..................................................................................

۶١٠

ح

٣-۴-۴: روش جمعآوری دادهھا و منابع اطلاعات.............................................

......۶١٠

٣-۵: طبقه بندی و تشخیص متغییرھای

پژوھش.......................................................

١٠٧

٣-۶: تعریف عملیاتی

متغییرھا.................................................................................

١٠٨

٣-٧: روش آزمون فرضیهھای مدل

یلناپ.................................................................

١١٠

٣-٧-١: آزمون اضافی اثرات

تباث..........................................................................

١١١

٣-٧-٢: آزمون

ھاسمن.................................................................

...........................١١١

٣-٧-٣: آزمون ھمخطی عامل تورم

واریانس...........................................................

١١٢

٣-٧-۴: آزمون نرمال بودن پسماندھای مدل

رگرسیونی............................................

١١٢

٣-٨: روش آزمون فرضیه ھای

پژوھش....................................................................

١١٣

٣-٨-١: آزمون فرضیه

اصلی....................................................................................

١١٣

٣-٨-٢: آزمون فرضیهھای

یعرف.............................................................................

۵١١

٣-٩: خلاصه فصل

سوم..........................................................................................

۶١١

فصل چهارم

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل

اطلاعات....................................................................

١١٧

۴-١:

مقدمه.............................................................................................................

١١٨

۴-٢: چرا از مدل پانلی استفاده می-

کنیم؟.................................................................

١١٩

۴-٢-١: مزایای دادهھای

یلناپ...............................................................................

١١٩

۴-٣: اعتبار

مدل....................................................................................................

١٢٠

۴-۴: جمع آوری اطلاعات و آمار توصیفی..............

.............................................١٢١

۴-۵: آزمون فرضیه

اصلی.....................................................................................

١٢٣

۴-۵-١: آزمون اضافی اثرات

تباث....................................................................

...١٢٣

ط

۴-۵-٢: آزمون

ھاسمن.........................................................................................

١٢٣

۴-۵-٣: معادله رگرسیون به روش حداقل مربعات وزنی پانل...............................

۴١٢

۴-۵-۴: آزمون نرمال بودن

پسماندھا....................................................................

۵١٢

۴-۵-۵: آزمون

ھمخطی.......................................................................................

۵١٢

۴-۶: آزمون فرضیه فرعی

اول......................................................................

........۶١٢

۴-۶-١: آزمون اضافی اثرات

تباث.......................................................................

۶١٢

۴-۶-٢: آزمون

ھاسمن.........................................................................................

۶١٢

۴-۶-٣: معادله رگرسیون به روش حداقل مربعات وزنی پانل...............................

١٢٧

۴-۶-۴: آزمون نرمال بودن

پسماندھا....................................................................

١٢٨

۴-٧: آزمون فرضیه فرعی

دوم......................................................................

........١٢٨

۴-٧-١: آزمون اضافی اثرات ثابت......................................................................

١٢٨

۴-٧-٢: آزمون

ھاسمن........................................................................................

١٢٩

۴-٧-٣: معادله رگرسیون به روش حداقل مربعات وزنی پانل..............................

١٢٩

۴-٧-۴: آزمون نرمال بودن

پسماندھا...................................................................

١٣٠

۴-٨: خلاصه فصل

چهارم...............................................................................

...

١٣١

مجن

لصف

مجن لصف: نتیجهگیری وپیشنهادات...................................................................

١٣٣

۵-١:

مقدمه........................................................................................................

۴١٣

۵-٢: خلاصه یافتهھا و نتایج پژوھش.................................................................

۵١٣

۵-٣: تحلیل تطبیقی یافته-

ھا................................................................................

١٣٧

۵-۴: محدودیتھای پژوھش..........................................

...................................

١٣٨

۵-۵: پیشنهادھای

پژوھش..........................................................

............................

١٣٩

۵-۵-١: پیشنهادھای برخاسته از نتایج

پژوھش.......................................................

١٣٩

۵-۵-٢: پیشنهادات برای پژوھشھای

آتی.............................................................

٠۴١

ی

فهرست منابع

فارسی

.............................................................................................

٢۴١

فهرست منابع

انگلیسی...........................................................................................

٣۴١

پیوستھا

پیوست١: ماتریس ھمبستگی روش پیرسون (متغییرھای اصلی)..............................

۶۴١

پیوست٢: ماتریس ھمبستگی روش پیرسون (فرضیه اصلی)...................................

٧۴١

پیوست٣............................:تامریسھمبستگیروشپیرسون(فرضیهفرعیاول)

٨۴١

پیوست۴............................:ماتریسھمبستگیروشپیرسون(فرضیهفرعیدوم)

٩۴١

چکیده انگلیسی

٠۵١

..................................................................................................

فهرستجداول

جدول ٢-١: خلاصه ای از تحقیقات انجام شده در زمینه محافظه

کاری در

خارج از

ایران.......

۶ ٨

جدول

٢-٢:خلاصهایازتحقیقاتانجامشدهدرزمینه

محافظه

کاری در

ایران......................

٩٧

جدول ٣............................................................-١:دادهھایموردنیازپژوھش

١٠٧

جدول ۴.........................................-١:جدولآزمونکولوموگرف–اسمیرنوف

١٢١

جدول ۴.......................................................................-٢:جدولآمارتوصیفی

١٢٢

جدول ۴..........................................-٣:آمارتوصیفیسایرمتغیرھایرگرسیون

١٢٢

جدول ۵..................................................-١:خلاصهنتایجویافتهھایپژوھش

۶١٣








پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:24 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی شغلی هالند

پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی شغلی هالند

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 4.31 مگا بایت

تعداد صفحات : 18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی شغلی هالند

هدف: ارزیابی رغبت فرد در زمینه رغبت شغلی – تحصیلی
شیوه نمره گذاری: دارد
پاسخنامه: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:23 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه تست برتری نیمکره های مخ

پرسشنامه تست برتری نیمکره های مخ

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 92 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه تست برتری نیمکره های مخ

مشخصات « تست برتری نیمکره های مخ »
روایی و پایایی: ندارد
خرده مقیاس ها: ندارد
تعداد سوال: 12 سوالی
نوع فایل: pdf کد POH22

برتری نیمکره های مخ : A refined neurobehavioral inventory of hemispheric. By Wagner‚R.F.‚& Wells‚K.A. (1985) موارد زیر را با دقت بخوانید، 12 مورد نوشته شده است که هریک دارای چهار گزینه است . در مثابل گزینه ای که انتخاب می کنید؛ یک علامت * بزنید . فقط یکی از گزینه ها را علامت بزنید. گزینه ای زا انتخاب کنید که ترجیح می دهید، لازم نیست که حتما بتوانید آن را انجام دهید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:23 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه کاربرد نسخه نوین هوش آزمای تهران استانفورد بینه در راستای تشخیص ناتوانی یادگیری (TSB-5)

پرسشنامه کاربرد نسخه نوین هوش آزمای تهران استانفورد بینه در راستای تشخیص ناتوانی یادگیری (TSB-5)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 343 کیلو بایت

تعداد صفحات : 13

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه کاربرد نسخه نوین هوش آزمای تهران استانفورد بینه در راستای تشخیص ناتوانی یادگیری (TSB-5)


مشخصات « کاربرد نسخه نوین هوش آزمای تهران استانفورد بینه در راستای تشخیص ناتوانی یادگیری (TSB-5) »
روایی و پایایی: دارد
خرده مقیاس ها: دارد
تعداد سوال: 13 صفحه

نوع فایل: pdf


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:23 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت هدفگذاری (فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دانلود پاورپوینت هدفگذاری (فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 531 کیلو بایت

تعداد صفحات : 17

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت هدفگذاری (فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 17 اسلاید

دسته: مدیریت

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم این کتاب با عنوان " هدفگذاری" در حجم 17 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس رفتار سازمانی و رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

پرورش نیروی کار موفق

نمودار پرورش نیروی کار موفق

کار زاینده و روشن

هدفگذاری مؤثر

ویژگی هدف مؤثر

تشخیص موانع هدف گذاری

شناخت تفاوتهای انگیزشی

ارائه پاداش با ارزش

نکاتی که در قدردانی باید رعایت شود

تذکر و تنبیه و پوزش

پوزش

دلایل مسامحه در عذرخواهی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:23 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انگیزش و رفتار (فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دانلود پاورپوینت انگیزش و رفتار (فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.12 مگا بایت

تعداد صفحات : 38

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت انگیزش و رفتار (فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 38 اسلاید

دسته: مدیریت

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان " انگیزش و رفتار" در حجم 38 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس رفتار سازمانی و رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

رفتار

انگیزه

هدف

رابطه انگیزه و هدف

مقایسه انگیزه ها و هدفها

جایگاه انگیزه ها و هدفها

نمودار جایگاه انگیزه ها و هدفها

نمودار رفتار تفوقی برای غلبه بر مانع

الگوهای رفتار انگیزشی عادی

عجز یا ناکامی و رفتارهای غیرمنطقی ناشی از آن

افزایش شدت انگیزه

نیازهای چندگانه

طبقه بندی هدفها

وضعیت انگیزشی

بکارگیری محرک ملموس در وضعیت انگیزشی

نظریه های انگیزش

نظریه های تقویت یادگیری

نظریه های محتوایی

نظریه سلسله مراتب نیازهای مزلو

نمودار نظریه سلسله مراتب نیازهای مزلو

نظریه مراحل مختلف زندگی گریوز

نمودار ترکیب نیازها به هنگام شدت گرفتن نیازهای جسمانی و ایمنی

نظریه زیستی- تعلق- رشد- آلدرفر

نمودار نظریه « زیستی- تعلق- رشد»

نظریه نیازهای اکتسابی مک کله لند

ترجیحات کاری اشخاصی که نیاز به توفیق طلبی، تعلق و قدرت دارند.

ویژگیهای افراد توفیق طلب

نظریه دو ساحتی انگیزاننده- بهداشت روانی هرزبرگ

نمودار نظریه دوعاملی هرزبرگ

نظریه های فراگردی

نظریه برابری

مدل اساسی نظریه برابری

نظریه انتظار

نمودار نظریه انگیزشی انتظار

مدل توسعه یافته نظریه انگیزشی انتظار

مدل توسعه یافته نظریه انگیزشی انتظار

نمودار مدل توسعه یافته نظریه انگیزشی انتظار

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:23 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پیشینه ومبانی نظری اعتماد در سازمان

پیشینه ومبانی نظری اعتماد در سازمان

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 60 کیلو بایت

تعداد صفحات : 27

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پیشینه ومبانی نظری اعتماد در سازمان

فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو تحقیق


منبع: دارد (به شیوهAPA)

نوع فایل: WORDو قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

در سالهای اخیر، استفاده از مفهوم اعتماد، افزایش قابل ملاحظه ای در ادبیات مدیریت داشته است. در اكثر تعاریف اعتماد، به یك كاركرد كلیدی اشاره میشود كه عبارت است ازمدیریت ریسك و عدم اطمینان و آسیب پذیری كه در تبادلات وجود دارد.

در واقع اعتماد،شكل متفاوتی از اطمینان یک نوع ارتباط است زیرا قضاوتهای مبتنی براعتماد در سطحی از عدم اطمینان نسبت به انگیزشهای دیگران به وجود میآیند کاستالدو[1] (2007) هفتاد ودو تعریف انجام شده از سال1960میلادی را گردآوری نموده است که بیشتر صاحب نظران براین باورند که اعتماد در برگیرنده انتظارات مثبت در خصوص رفتارهای دیگران می باشد که البته بااقدامات دیگران نیز ممکن است مورد آسیب قرار گرفته وبه آن خدشه وارد شود.

تعریفی از اعتماد که از عمومیت وپذیرش بیشتری برخوردار است توسط «مایر[2]» وهمکارانش (1995میلادی) ارائه شده است که عبارت است از :

"میزان آسیب پذیری تمایلات واشتیاق یک طرف تعامل به اقدامات طرف مقابل (باتوجه به انتظاری که از عملکرد طرف مقابل در انجام رفتاری خاص دارد ،که برای اعتمادکننده دارای اهمیت است)بدون در نظر گرفتن توانایی کنترل و نظارتی که فرد بر طرف مقابل اعتماد گفته می شود ."

«انتظارات» نوعا به باور در توانایی ،خیرخواهی وصداقت اعتمادشونده در انجام تعهداتی که به اعتمادکننده دارد ،اشاره دارد. «اهمیت تمایلاتی که آسیب پذیراست»نیز بیانگر این موضوع است که اعتماد با اعمال ریسک مرتبط است به گونه ای که اشتیاق به طرف مقابل را پایین آورد.

اگر اقدامات با اطمینان کامل وبدون ریسک همراه باشد ،نیازی به اعتماد نخواهد بود.اعتماد زمانی مورد نیاز است که بین عوامل ،ارتباط متقابل وجودداشته باشد،بطوری که منافع یک طرف بدون اعتماد و اتکا به طرف مقابل قابل تحقق نباشد.(jagd,z15,p.260)

2-1-1)سطح اعتماد

اعتماد به فرد ،گروه وسازمان جز سطوح اعتماد است.تحقیقات نشان می‌دهند که عدم اعتماد به یک کمپانی از عمده‌ترین دلایل خریدنکردن مشتریان می‌باشد. پر مخاطره بودن محیط اینترنت و ترس از کلاهبرداری‌ها و سوء‌استفاده از کارت‌های اعتباری از جمله دلایل عدم اعتماد مشتریان می‌باشد.در نتیجه عدم اعتماد منجر به عدم وفاداری مشتری می‌شود. عواملی چون حفظ حریم خصوصی و امنیت، مارک معتبر، تائید شخص ثالث،شرایط و ضوابط استاندارد، قابلیت اطمینان، ارتباطات و تعاملات در رفع نگرانی مشتریان و افزایش اعتماد آنها موثر است.

2-1-2) ابعاد اعتماد:

ابعادكلیدی پنهان درمفهوم اعتمادكدامند؟مدارك وشواهدتازه پنج بعدراشناسایی كرده است:

صداقت،شایستگی،ثبات،وفاداری،ركوراست بودن. (شکل شماره2-1)


6-kastaldo

7-mayer


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:22 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پیشینه ومبانی نظری بانکداری اینترنتی

پیشینه ومبانی نظری بانکداری اینترنتی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 160 کیلو بایت

تعداد صفحات : 69

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پیشینه ومبانی نظری بانکداری اینترنتی

فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو تحقیق


منبع: دارد (به شیوهAPA)

نوع فایل: WORDو قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

بانک ها موسساتی هستند که از محل سپرده های مردم میتوانند سرمایه های لازم را در اختیار صاحبان واحدهای صنعتی، کشاورزی و بازرگانی واشخاص قرار دهند.در حال حاضر عموماً واژهبانکبه موسسه ای گفته می شود کهمجوزبانکداریداشته باشد.

خدمات بانکی

خدمات بانکی واعتباری: به انواع خدماتی که توسط بانک یاموسسه اعتباری به مشتری ارایه می شود، اطلاق می گردد.

انواع خدمات بانکی

خدمات بانکی و اعتباری به دو نوع به شرح زیر تقسیم می شود. « خدمات پایه » و « غیر پایه»:

1-خدمات غیر پایه: به خدماتی اطلاق می شود که ارایه آن ها به مشتری، پیش نیاز و لازمه ارایه سایر خدمات به وی نیست و یا به ارتباط مشتری با موسسه اعتباری استمرار نمی بخشد. ارایه این خدمات به مشتری،فقط مستلزم شناسایی اولیه وی توسط موسسه اعتباری و به شرح مذکور در این دستورالعمل است.

موارد ذیل از جمله مصادیق خدمات غیر پایه است:

1-حواله وجوه؛

2-انجام هرگونه دریافت و پرداخت؛

3-خرید و فروش ارز اعم از نقدی، حواله ای، چک مسافرتی ارزی وموارد مشابه؛

4-صدور انواع چک های بانکی و چک های بین بانکی(چک رمزدار) وپرداخت چک؛

5-خرید و فروش گواهی سپرده(عام و خاص) و دیگر اوراق بهادار.

2-خدمات پایه:خدمات بانکی واعتباری که طبق مقررات ،پیش نیاز ولازمه ارایه خدمات توسط موسسه اعتباری می باشد وارایه آن به مشتری موجب می شود تا وی برای اخذ خدمات مکرر ومتمادی به موسسه اعتباری مراجعه نماید.موارد ذیل از جمله مصادیق این نوع خدمات می باشد:

1-افتتاح انواع حسابهای بانکی 2-اعطای تسهیلات وعملیات لیزینگ3-عملیات اعتباری اسنادی 4-صدورانواع ضمانت نامه های بانکی وظهرنویسی5-خرید دین ،وصول باتنزیل اسناد تجاری وبانکی (از جمله بروات ،چک وشفته) وظهرنویسی آن ها6-اجاره صندوق امانت7-صدور انواع کارت دریافت وپرداخت(بانک مرکزی ،تصویب نامه قانون مبارزه با پولشویی،1388)

2-2-4)ساختارارائه خدمات بانكی

در یک طبقه بندی کلی می توان فعالیت های بانکداری را بر حسب اینکه بانکها چه خدماتی را به مشتریان اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی در سطح کسب و کارهای کوچک ، بزرگ و جهانی ارائه می دهند به صورت زیر دسته بندی کرد.

1- بانکداری جهانی

2-بانکداری سرمایه گذاری: خدمات مختص به بازار سرمایه را ارائه می دهد.،3- بانکداری تجاری یا بازرگانی شامل بانکداری برای کسب و کارهای کوچک تجاری، بانکداری انفرادی )شخصی( و بانکداری برای شرکت های بزرگ است. این بانکداری اکثر معاملات خود با شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ انجام می دهد و عملیات بانک بر روی سپرده پذیری و اعطای وامهامتمرکز است.

4-بانکداری خرد: خدمات مالی مستقیم در این بانکداری به مصرف کنندگان ارائه می شود وموسسات بانکی عملیات بانکی خود را به جای شرکت ها یا سایر بانکها، مستقیما با خود مصرف کنندگان می دهند. خدماتی که در بانکداری خرد ارائه می شود شامل عملیات پس انداز و حساب جاری، حساب های رهنی، وام های شخصی، کارت های بدهی و کارت اعتباری و نظایر آن است.

5- بانکداری اختصاصی: خدمات مربوط به افراد ثروتمند را بر عهده دارد که می تواند شامل مدیریت ثروت، راه اندازی کسب و کار،مشاوره سرمایه گذاری و مدیریت پورتفوی دارایی ها باشد. امروزه بسیاری از بانک ها هر دو کار را انجام می دهند یعنی هم بانک تجاری هستند و هم خدمات مالی،خرد ارائه می دهند.( رشیدی، بازاریابی خدمات بانکی، چاپ چهارم،( 1390

2-2-5 )مشتری یا ارباب رجوع: منظور از مشتری یا ارباب رجوع در بانکها یا بطور کلی موسسات اعتباری هر شخص حقیقی یا حقوقی استکه در موسسه اعتباری دارای حساب بوده و یا به نفع او یا به نمایندگی از سوی او، حساب بانکی به نام وی افتتاح شود؛

از سوی دیگر هر شخص حقیقی یا حقوقی که طرف مقابل موسسه اعتباری ( و یا ذینفع یا ذینفعان ) در رابطه با دیگر خدمات بانکی و اعتباریبوده بنحویکهاز ناحیه وی ممکن است ریسک های مختلف به ویژه ریسک های شهرت و عملیاتی متوجه موسسه اعتباری شود مشتری یا ارباب رجوع تلقی میشود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:22 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پیشینه ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

پیشینه ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 147 کیلو بایت

تعداد صفحات : 60

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پیشینه ومبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو تحقیق


منبع: دارد (به شیوهAPA)

نوع فایل: WORDو قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

امروزه بانکها نقش اساسی ومهمی در رشد وتوسعه اقتصادی کشورها ایفا می نمایند.بانک عبارت ازیک رشته فعالیت اقتصادی است که ایجاد اعتبار می کند وامر پرداختها ونقل وانتقال وجوه را تسهیل می کند. بانکها می توانند باکسب رضایت بیشتر مشتریان وتشویق آنها به پس انداز وتجهیز پس انداز وتراکم سرمایه وجمع آوری سرمایه های کوچک وبکار انداختن آنها دررشته های تولیدی ومصرفی ، نقش مهمی را درشکوفایی اقتصاد کشورها ایفا نمایند که تحقق این هدف با کسب رضایت بیشتر مشتریان حاصل می شود.در اینجا لازم است که رضایت مندی را تعریف کنیم :واکنش شناختی یا احساسی که در پاسخ به برخوردهای خدماتی ،در فرد ایجاد می شود.باید توجه داشت که رضایت مشتریان ، تحت تأ ثیر عوامل متعددی قرار دارد که یکی از مهم ترین این عوامل ،کیفیت محصول یا خدمت می باشد. در حقیقت، رضایت مشتری با کیفیت یا خدمت رابطه ای تنگاتنگ دارد.باید توجه داشت که :کیفیت توسط مشتری تعیین می گرددنه توسط تولید کننده ویا سرویس دهنده . به عبارت روشن تر، کیفیت مجموعه عای از خدمات ومشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات ورضایت مصرف کننده را تأمین می کند.بنابراین همانطور که در بالا بیان شد کیفیت شامل مجموعه ای از خصوصیات ومشخصات یک کالا وخدمات می باشد که تأمین کننده رضایت مشتری است.

بایدتوجه داشت که امروزه ایجاد رقابت شدیدی میان بانکها ،بالارفتن سطح انتظارات مشتریان برای دریافت خدمات با کیفیت بالا وتغییرات سریع تکنولوژی ،بانکها را ملزم به فراهم کردن خدمات با کیفیت برای مشتریان وراضی نگاه داشتن آنها نموده است .بنابراین لازم است که مسئولین بانکی درجهت شناسایی عوامل تشکیل دهنده کیفیت وارائه خدمات مطلوبتر،تحقیقات علمی راجع به این موضوع را مدنظر قرار دهند.همچنین باید ذکر شود که ازجمله مواردمبهم برای مسئولین بانکی عدم آگاهی آنها از سطح کیفیت خدمات می باشد که لازم است آگاهی لازم رادر این زمینه کسب نمایند.

نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که ترتیب واولویت عوامل تشکیل دهنده کیفیت فعلی خدمات ارائه شده به مشتریان برای مسئولین بانکی مشخص نیست که باید این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد تا بتوان با تقویت نقاط قوت ورفع نقاط ضعف ، باعث کسب رضایت بیشتر مشتریان گردید.

از این رو برآوردن نیازها وخواسته های مشتریان وایجاد رضایتمندی در آنها ، ضمن وفادار کردن آنان به بانک ، نه تنها افزایش منابع مالی وبقای سازمان را به دنبال دارد، بلکه امکان حضوری پرقدرت تر در میدان رقابت وکسب سهم بیشتری از بازار را برای بانک فراهم می آورد.از طرف دیگر مدیران بانکی باید بدانند که چه خدماتی با چه ویژگی هایی می تواند اعتماد مشتریان را در کنار رضایت آنها حاصل کند وباعث شود که مشتریان جهت یک خدمت خاص به یک بانک وخدماتش تکیه کنند.

مشتری بعداز انجام خرید می تواند ارزش درک شده از خدمات را با انچه مطلوب می داند مقایسه نماید ومیزانی از رضایت رادر خود درک نماید.درصورت درک میزان مطلوبی از رضایت احتمال وجوددارد که خرید راتکرار تماید یا احساس اعتماد دراو شکل گیرد وبعداز درک اعتماد یک تعهدی در اوایجاد شود ورابطه بلندمدتی یا فروشنده برقرار نماید واحساس وفاداری در اوشکل گیردواین همان ارزش وهدفی است که فروشنده برای هر خریدار ومشتری به دنبال آن است.

2-9-4) مفهوم وفاداری

وفاداری به عنوان سازه ای که احتمال بازگشت مجدد خریداران و خرید مجدد آنها را می سنجد، تعریف می شود. برخی از مؤلفان(بولتون[1]، اسمیت[2]، 2003؛ بری[3] و پرسورمن[4]،1996) به مفهوم مشابهی به عنوان نیات رفتاری اشاره دارند که شامل تجدید پیمان، ارائه توصیه ها و افزایش حمایت است.

2-9-5) مفاهیم اعتماد

پارسونز(1951) دو نوع اعتماد نهادین را معرفی کرده است: اعتماد به اعضای بنگاه یا نهاد و اعتماد به روش ها و ابزارهای واسطه ای. پارسونز بیان می کند که اعتماد بدون این که افراد به خلق ارزش های مشترك بپردازند، به وجود نمی آید. پس نقش افراد و کارگزاران نهاد در خلق اعتماد بسیار پر اهمیت است و منجر به شکل گیری ارتباطات مبتنی بر اعتماد در مصرف کنندگان خدمات نهاد می شود.(پارسونز[5] ،1951)

مدل زیر نشان می دهد که اعتماد منجر به تعهد در مشتری شده و تعهد نیز در واقع حدی است که یک مشتری اراده می کند تا یک رابطه با ارزش را با شرکت داشته باشد و در نهایت تعهد منجر به وفاداری مشتری می شود.

مطالعات انجام گرفته یک مدل پویای وفاداری را ارائه می دهند که البته این مدل براساس یک سری مدارک و تجربیات بوجود آمده است (Donio& et al و (3,2006


1-bolton

2-Smith

3-beri

4-persorman

5- Parsons

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:22 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پیشینه ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری

پیشینه ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 56 کیلو بایت

تعداد صفحات : 46

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پیشینه ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری

فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو تحقیق


منبع: دارد (به شیوهAPA)

نوع فایل: WORDو قابل ویرایش

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مدیریت بازاریابی عبارت است از (( تجزیه و تحلیل ،طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب بابازارهای موردنظر به منظور دستیابی به هدف های سازمان )) . باریه هاپسون ،جک لوگاری ،استیو مورگاتروید :مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای موردنظر معرفی کرده اند . شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هریک از آن ها در رابطه با (( سازمان )) ، (( مشتریان )) ، (( جامعه )) ، موضوع مورد بحث ،در این بخش است پنج مفهوم و گرایش وجود دارد که سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی می توانند در اجرای فعالیت های بازاریابی خود آنها را بررسی و پیگیری کنند .بازارمحوری ایده ای جدید در تاریخ روابط و مبادلات به حساب می آید و بر این اساس است که وظیفه ی اصلی و سازمان تعیین نیازها ،خواسته و ارزش های بازار هدف و تطبیق سازمان برای ارضای آن ها به گونه ای موثرتر و مفیدتر از سایر رقباست . مفروضات عمده این گرایش به شرح زیر است :

الف ) سازمان رسالت خود را ارضای خواسته های مشخص گروهی از مشتریان معین می داند .

ب ) سازمان تشخیص می دهد که ارضای خواسته ها مستلزم ایجاد برنامه ای پویا برای تحقق بازاریابی جهت آگاهی از خواسته هاست .

ج )سازمان تشخیص می دهد که فعالیت های آن باید تحت کنترل آمیخته ی بازاریابی باشد.

د ) سازمان باور دارد که ارضای مشتریان به نحو مطلوب باعث ایجاد وفاداری ،اعتقاد ،تکرار معامله و تجارت می شود که همه عواملی حیاتی در برآورده شدن هدف های سازمان هستند .

باریه هاپسون ، جک لوگاری ،استیو مورگاتروید پایه های گرایش بازاریابی را چهار عامل معرفی کردند:الف )خریدار گرایی :علت وجودی سازمان ارضا کردن خواسته های مشتریان هدف است . ب )نگرش سیستمی :سازمان باید به تصمیم گیری با نظر سیستمی بنگرد . ج )هدف گرایی : سازمان باید در جستجوی بازده رضایتبخش برای سرمایه گذاری های صاحبان شرکت باشد . د ) بازارگرایی همگانی سازمان باید دارای بینش وسیعی باشد .

بازاریابی بحثی درباره مشتریان و بازار است. یك شركت برای آن كه موفق باشد باید اهداف خود را بر روی آرزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم كند. بنابراین بازاریابی از این منظر یك ابزار مدیریت است.بازاریابی آمیزه ای از محصولات نوآورانه، ارزیابی آرا، حضور بروشوری، حضور اینترنتی، داشتن مجلات مخصوص مشتریان، داشتن برنامه های خبری و قیمت های منطقی است.برای معرفی مناسب یك شركت لازم است اهداف، محصولات، نگرش ها و كنش های همه بخش های شركت در هماهنگی با یكدیگر باشند.

شركت ها به مفاهیم و استراتژی هایی نیاز دارند كه نقاط تمایز آن ها با دیگران را نشان دهد.

وقتی شركتی حضور خود را در بازار برپایه یك مفهوم ارتباطی همگرا بنا كند خودش را در رقابت ها بیمه كرده است و مفهوم ارتباطی همگرا هم چیزی نیست جز داشتن یك استراتژی كه تمام اهداف، محصولات، نگرش ها و كنش های شركت را همسو ساخته و در جهت آرزوهای مشتری به كار گیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:21 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات