مقاله افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان

مقاله افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 35 کیلو بایت

تعداد صفحات : 24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

قسمتهایی ا زمتن:

ـ مقدمه :

یكی از برنامه های راهنمایی و مشاوره در مدرسه، هدایت تحصیلی است. هدایت تحصیلی یك جریان منظم است، كه هدف خاصی را دنبال می كند و ابتدا و انتهای مشخصی ندارد. از طریق هدایت تحصیلی به فرد كمك می شود تا خود را بشناسد، با خصوصیات رشته های مختلف و نیازهای جامعه آشنا گردد، رشته مناسبی را انتخاب كند و بطور موفقیت آمیزی در آن رشته تحصیل كند. هدایت تحصیلی از دوره ابتدایی می تواند پی ریزی گردد، در دوره راهنمایی و دبیرستان استعدادهای دانش آموز كشف و رشته های مختلف تحصیلی شناخته شود تا در نهایت دانش آموز، رشته متناسب با علاقه و استعداد خود را انتخاب كند. راهنمایی شغلی هم هر چند از دوره ابتدایی پی ریزی می گردد، اما رسماً در پی هدایت تحصیلی ادامه پیدا می كند.

...

ـ نتیجه گیری و تفسیر یافته ها :

با تحلیل همبستگی داده ها، تمام فرضیه ها مورد تأیید قرار می گرفت، یعنی پیشرفت تحصیلی به عنوان متغیر وابسته با نمرات دوره راهنمایی، نمرات سال اول دبیرستان، امتیاز نمرات، امتیاز مشاوره ای، تعداد اولویت، ردیف اولویت انتخابی، معدل رشته رابطه مثبت و معنی دار دارد. اما در تحلیل رگرسیون چند متغیره رابطه چند متغیر با پیشرفت تحصیلی معنی دارد نشد. این متغیرها عبارتند از: امتیاز نمرات، معدل نمرات راهنمایی، و رشته تحصیلی. قوی ترین متغیر مستقل در پیش بینی و تبیین پیشرفت تحصیلی، معدل رشته است و ضعیف ترین متغیر، جنسیت می باشد. تحلیل واریانس هم نشان داد كه بین دانش آموزان رشته های مختلف از لحاظ پیشرفت تحصیلی تفاوت وجود دارد. در این بین دانش آموزان ریاضی و فیزیك از دانش آموزان سه رشته كار و دانش، فنی و حرفه ای و علوم انسانی برتر هستند. اما بین رشته های علوم انسانی، علوم تجربی، و فنی و حرفه ای اختلاف معنی داری وجود ندارد. ...

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت اقلام مربوط بهای تمام شده و تصمیم گیری(فصل چهارم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ)

دانلود پاورپوینت اقلام مربوط بهای تمام شده و تصمیم گیری(فصل چهارم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ)

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 630 کیلو بایت

تعداد صفحات : 48

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت اقلام مربوط بهای تمام شده و تصمیم گیری(فصل چهارم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ)

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 48 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)

کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ جزو مهم ترین منابع درس حسابداری مدیریت برای رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب با عنوان" اقلام مربوط بهای تمام شده و تصمیم گیری "بوده و در 48 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

اقلام مربوط بهای تمام شده

مفهوم اقلام بهای تمام شده

ویژگی های اقلام مربوط بهای تمام شده

نقطه بی تفاوتی بهای تمام شده

مقایسه نقطه سر به سر و نقطه بی تفاوتی بهای تمام شده

موارد استفاده اقلام بهای تمام شده

هزینه فرصت از دست رفته

تصمیمات مربوط به محصول مشترک

تصمیمات قیمت گذاری

محاسبه نقطه بی تفاوتی

تصمیمات مربوط به سفارش های مخصوص

تصمیم گیری با چند راه حل (مرکب)

مراحل تصمیم گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

بررسی ارتباط هوش هیجانی و شادکامی در نوجوانان متوسطه

بررسی ارتباط هوش هیجانی و شادکامی در نوجوانان متوسطه

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 140 کیلو بایت

تعداد صفحات : 86

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پژوهشی با موضوع بررسی رابطه بین هوش هیجانی و شادکامی در دانش آموزان متوسطه با فرمت قابل ویرایش

فهرست مطالب

چکیده..................................................................8

فصل اول : طرح تحقیق

1-1 : مقدمه ........................................................10

2-1 : بیان مسئله ....................................................11

3-1 : اهمیت موضوع ................................................13

4-1 : سوالات پژوهشی .............................................13

5-1 : تعریف عملیاتی واژه ها ........................................14

فصل دوم: پیشنه ی تحقیق

1-2 : اعتماد به نفس بیرونی .....................................16

2-2 : بهترین راه برای تقویت اعتماد به نفس بیرونی.................16

3-2: اعتماد به نفس درونی ..........................................16

1-3-2 : تعریف عزت نفس .........................................18

فصل سوم:روش تحقیق

1-3 : روش تحقیق ...............................................64

2-3 : جامعه آماری .................................................64

3-3 : روش نمونه گیری ............................................64

4-3 : ابزار سنجش ...............................................65

5-3 : روش جمع آواری اطلاعات ....................................67

6-3 : روش تجزیه و تحصیل اطلاعات ...............................67

فصل چهارم:نتایج تحقیق

1-4 : توزیع فراوان جنست...........................................70

2-4: شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری........................70

3-4 : شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری برای دختران و پسران ..71

4-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری ..................................72

5-4: بین عزت نفس و یادگیری در دانش آموزان پسر رابطه معکوس وجود دارد ...72

6-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری در پسران ............................72

7-4: بین عزت نفس و یادگیری دانش آموزان دختر رابطه معکوس وجود دارد ..73

8-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری در دختران ............................73

9-4: آزمونTبرای مقایسه میانگین عزت نفس دختران و پسران .............74

10-4: آزمونTبرای مقایسه میانگین یادگیری دختران و پسران ..............75

فصل پنجم :

1- 5 : نتیجه گیری و بحث ............................................77

2-5 : محدودیت ها .....................................................78

3-5 : پیشنهادات .......................................................78

منابع و ماخذ ............................................................81

پرسشنامه ...............................................................83

چکیده

هدفپژوهشحاضربررسیرابطهبینهوشهیجانی و شادکامیدردانشآموزانمتوسطهشهرستانلامردبود.

بدینمنظورازجامعهآماریدانشآموزان200نفربطورتصادفیانتخابوموردبررسیقرارگرفتند.

دراینپژوهشازپرسشنامههوشهیجانی وشادکامیآکسفورداستفادهشد.

نتایجضریبهمبستگیپیرسوننشاندادکه بین هوش هیجانی و شادکامیارتباطمعناداردارد.

نتایجتحلیلرگرسیونگامبهگامنشاندادکههوش هیجانی و شادکامیدرمجموع54درصد

شادکامیآنانرابهطورمعناداریتبیینمیکند(P<0/05)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاور پوینت روشهای طراحی و تولید صنعتی گچ در ساختمان

پاور پوینت روشهای طراحی و تولید صنعتی گچ در ساختمان

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 2.38 مگا بایت

تعداد صفحات : 72

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاور پوینت روشهای طراحی و تولید صنعتی گچ در ساختمان

این پاویرپوینت در باره ی گچ در ساختمان ودارای 72 اسلاید با توضیحات کامل می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و هویت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و هویت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 55 کیلو بایت

تعداد صفحات : 41

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و هویت

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چهارچوب این پژوهش پنداشتی بوده و بر پایه مفاهیم " آموزش و هویت " استوار است که در این راستا مفاهیمی چون ارزشیابی و سنجش، اهمیت و ضرورت ارزشیابی، اهداف ارزشیابی با تاکید بر وضعیت تحصیلی و سبک های هویت اطلاعاتی، هنجاری، سردرگم-اجتنابی و بعد تعهد مورد بحث قرار می گیرند.

پس از نظام آموزش و پرورش، دانشگاه مهم ترین و اساسی ترین مکانی است که قادر است روحیه خلاقیت، ابتکار، خود باوری و اعتماد به نفس را در نسل جوان شکوفا سازد. دانشگاه ها از گرانبها ترین ذخایری هستند که جامعه برای پیشرفت و توسعه در اختیار دارد. امروزه این مراکز، به لحاظ دارا بودن دانش و فن در بالاترین سطح تخصصی از اعتبار زیادی برخوردارند و از عوامل عمده دگرگونی اجتماعی محسوب می شوند.

ذکر این نکته ضروری است که آموزش علوم پزشکی بخشی از نظام آموزش عالی است که با حیات انسان ها سروکار دارد و توجه به جنبه های کمی و کیفی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر سلامت جامعه را در گرو کیفیت خدمات، پیشگیری، آموزش بهداشت و درمان بدانیم، در این صورت وجود نظامی علمی و حرفه ای در دانشگاه به عنوان بستر واقعی تربیت این نیروی انسانی غیر قابل انکار است(). از این رو حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد، وضعیت و کیفیت این نظام در مقایسه با سایر نظام های جامعه وجود دارد. کیفیت یکی از موضوعاتی است که همیشه در آموزش عالی مورد توجه بوده ، اما شدت و قوت آن متفاوت است. از دهه 90 میلادی به بعد کیفیت از یک وضعیت حاشیه ای به یک مسئله برجسته و قابل توجه در کنار مسائل مالی تبدیل شده است. این مفهوم در آموزش عالی نسبت به سایر حوزه ها، بحث برانگیز تر و تصورات نسبت به آن متنوع تر است. در آموزش می توان کیفیت را حذف خطاها، اجتناب از اشتباه، ارائه خدمت کامل به وسیله موسسه و کادر آموزشی، بهبود دائمی جریان تدریس و یادگیری، توانائی در ارضای نیازهای دانشجویان، تضمین قابلیت دسترسی به آموزش، اثربخشی و در نهایت مطابقت با استانداردها دانست. از نظر یونسکو کیفیت در آموزش عالی مفهومی چند بعدی است که به میزان زیادی به وضعیت محیطی(زمینه) نظام دانشگاهی، ماموریت یا شرایط و استانداردهای رشته دانشگاهی بستگی دارد().

بنابراین در جهان امروز، ضرورت توجه به کیفیت آموزش و بهره وری حاصل از آن اهمیت ویژه ای دارد. امروزه، استمرار و پویایی متناسب با تحولات اجتماعی کیفیت آموزش تبدیل به مسئله مهم سازمان های درگیر در امر آموزش شده و متخصصان برنامه درسی برای این که بتوانند عملکرد خود و برنامه های درسی را بهبود بخشند، باید در روند کاریشان به کیفیت آموزش توجه نمایند. چون یکی از مهمترین و اساسی ترین فعالیت ها در چرخه برنامه ریزی، یافتن ارزش فعالیت های انجام شده و قبلی در قالب ارزشیابی است، در ارتباط با کار آموزش نیز میتوان ارزشیابی را از اساسی ترین مراحل فعالیت های آموزشی در جهت ارتقای کیفیت آموزش دانست.

آموزش در حکم تلاش انسانی، فرایندی متغیر و موضوعی محوری برای توسعه در ابعاد مختلف است. بدیهی است که هر نوع آموزشی به توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی منجر نخواهد شد و فقط آموزش های متناسب و با کیفیت میتوانند فرد و جامعه را متحول سازند. ارزشیابی اشاره به فرایند تصمیم گیری، جمع آوری شواهد و قضاوت در خصوص نظام ها، برنامه ها، مواد، رویه ها و فرایند ها دارد و مهمترین برون داد ارزشیابی، پیشنهادها یا دستورالعمل هایی است که برای بهبود کیفیت آموزش تصمیم گیری در خصوص تغییر سیاست ها و خط مشی های نظام آموزشی به کار می رود. علاوه بر این، در ارزشیابی توجه به اهداف برنامه، فرایند ها، نتایج، پیامدها و... مدنظر میباشد. ارزشیابی از جمله مؤثرترین تدابیری است که میتواند تسهیل کننده کیفیت بخشی به امور باشد؛ تدابیری که با شناسایی وضعیت موجود، کشف نقاط ضعف و قوت، و تبیین اثرات خواسته یا ناخواسته برنامه و یا مؤسسه، منجر به شفافیت وضعیت موجود شده و در صورت مشاهده هر گونه مسأله و مشکلی، با گزینش راهکارهایی متناسب و به هنگام، در حرکت به منظور کیفیت بخشی به فعالیتها، محصولات، خدمات و... موفق عمل میکنند()

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی و سلامت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی و سلامت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 36 کیلو بایت

تعداد صفحات : 60

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی و سلامت

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چارچوب این پژوهش پنداشتی است و بر اساس مفاهیم اصلی رضایت شغلی و سلامت استوار است. در مورد مفهوم رضایت شغلی، تعریف رضایت شغلی، عوامل موثر بر رضایت شغلی، ابعاد، نظریات و تئوری­های موجود در رضایتمندی شغلی و در خصوص مفهوم سلامت، تعریف سلامت از دیدگاه­های مختلف، ابعاد سلامت، مدل­­های موجود در سلامت، عوامل موثر بر سلامت مورد بحث قرار می­گیرد.

رضایت، همواره به عنوان یك رابطه بین انتظار و یك تجربه زیسته معنی می‌شود و این رابطه را می‌توان بر حسب موقعیت‌های فردی و تعادل بین سهمی كه فرد از این موقعیتها دارد، و بازگشت ناشی از این تبادل بین انتظار و تجربه زیسته تبیین نمود. بنابراین به زبان ساده‌تر رضایت فاصله بین ایده آل(انتظار) و واقعیت(تجربه زیسته) تعریف می‌شود. هر چند فاصله این دو تفاضل ایده­آل و واقعیت كمتر شود فرد راضی‌تر و عكس این قضیه هر چند این فاصله بیش‌تر شود ناراضی خواهد بود. در زمانی كه فرد در یك موقعیت شغلی قرار می­گیرد اگر فاصله بین ایده‌آلها و انتظارات او از شغل با واقعیت تجربه نموده او كمتر باشد رضایت شغلی او نیز بیشتر خواهد بود(51 و60).

در منابع تعاریف متعددی از رضایت شغلی ارائه شده است. ساعتچی رضایت شغلی را درجه ای از خشنودی می­داند که کارمند از ارضای نیازهای خود به وسیله شغلش تحصیل می­کند. شفیع آبادی معتقد است رضایت شغلی، احساس فرد نسبت به شغلش است. به عبارت دیگر، میزان کلی تأثرات مثبتی که افراد نسبت به شغل­شان دارند، مثلاً زمانی که گفته می­شود فرد رضایت شغلی دارد، منظور اینست که فرد شغل خود را دوست دارد و احساسات او نسبت به آن مثبت است(55). كوهلن معتقد است اگر انگیزه­های اصلی و مهم فرد در زمینه شغلش و كارهایی كه انجام می­دهد ارضاء شوند، رضایت از شغل میسر خواهد شد. هرچه فاصله بین نیازهای شخصی فرد و ادراك یا نگرش او نسبت به توانایی بالقوه شغل برای ارضاء این نیازها كمتر باشد رضایت شغلی نیز بیشتر خواهد بود(68). وجود انگیزش در شغل برای ادامه اشتغال لازم و ضروری است و اگر فرد به شغل خود علاقمند نباشد و در انجام وظایفش برانگیخته نشود ادامه حرفه برایش ملالت آور خواهد بود. ولی برآورده شدن نیازها از طریق حرفه احساس رضایت نسبت به شغل ایجاد می­شود. بسته به اهمیت و شدت وجود نیاز و میزان ارضاء آن توسط حرفه، احساس رضایت نیز بیشتر خواهد بود(68).


-kohlen

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقیاس عشق مثلثی استرنبرگ

مقیاس عشق مثلثی استرنبرگ

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 2.249 مگا بایت

تعداد صفحات : 9

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقیاس عشق مثلثی استرنبرگ

در جای خالی هر یک از جملات مقیاس زیر ، ابتدا اسم کسی را بنویسید که او را دوست دارید یا شیفته او هستید . اگر نخواستید اسم بنویسید ، می توانید یک علامت اختصاری بگذارید . بعد مشخص کنید که تا چه اندازه با هریک از جملات موافق هستید . برای این کار از مقیاس ۹ درجه ای ، که در آن ۱= اصلا ، ۵= به طور متوسط ، ۹= به طور کامل استفاده کنید . از بقیه اعداد بین ۱ و ۹ ، براساس سطح موافقت خود با جملات کمک بگیرید . عدد مورد موافقت را در مقابل هر سوال بنویسید .
به طور کامل ۹ ۸ ۷ ۶ ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ اصلا
۱- به شدت در فکر راحتی “………” هستم .
۲- با “………” روابط بسیار گرمی دارم .
۳- در مواقع دشوار ، می توانم روی “………” حساب کنم .
۴- “………” می تواند ، در مواقع دشوار ، روی من حساب کنم .
۵- اماده ام هرچه دارم با “………” قسمت کنم .
۶- “………” خیلی مرا از نظر عاطفی حمایت می کند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس سطوح خودانتقادی) LOSC

پرسشنامه مقیاس سطوح خودانتقادی) LOSC

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 237 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس سطوح خودانتقادی) LOSC

شرح:مقیاس سطوح خودانتقادی به عنوان مفهوم خودانتقادی دو بعدی به وسیله تامپسون و زوروف(2004)تهیه شده است. این مقیاس دو سطح خود انتقادی را که عبارتند از خودانتقادی مقایسه*ای و خودانتقادی درونی شده اندازه گیری می کند. خودانتقادی مقایسه*ای به عنوان دیدگاه و نظر منفی نسبت به خود در برابر دیگران تعریف می شود. خودانتقادی درونی به عنوان دیدگاه و نظر منفی نسبت به خود در مقابل با استانداردهای شخصی، درونی خود تعریف می شود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس سرزندگی دسی

پرسشنامه مقیاس سرزندگی دسی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 205 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس سرزندگی دسی


مقیاس سرزندگی 1
مقیاس سرزندگی ودسی در سال 7991 ساخته شده و دارای هفت عبارت میباشد. پاسخ دهنده براساس طیف
لیکرت 1تایی عددی را که گویای میزان درستی عبارت در مورد خودش میباشد، مشخص مینماید. روند نمره
گذاری در مورد سؤال دوم این پرسشنامه معکوس میباشد نمرهای که فرد در این مقیاس به دست میآورد بین
1 تا 99 است. این مقیاس در ایران در سال 7831 توسط عریضی و روایی صوری و محتوایی آن توسط 5
.) 0 به دست آمد )ابوالقاسمی، 7831 / نفر از اساتید روانشناسی بالینی تأیید شده و ضریب پایایی آن 35
برای محاسبه ضریب پایایی، تعداد 50 نفر از پرستاران بیمارستان آپادانای اهواز آن را تکمیل نمودند
0، آلفای نیمه دوم / 0 و با روش دو نیمه کردن آلفای نیمه اول 99 / .ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه 13
0 محاسبه شد. / 0 و ضریب گاتمن 95 / 0/18 ، همبستگی بین دو نیمه 39
تقیزاده ) 7835 ( در پژوهش خود تحت عنوان بررسی رابطه بین رضایت شغلی با شادمانی و سرزندگی در
بین اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان از پرسشنامه مقیاس سرزندگی استفاده نمود و پایایی درونی پرسشنامه
0 بدست آمد. / مقیاس سرزندگی بار دیگر در پژوهش صادقیان با ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه 19
ابوالقاسمی ) 7831 ( در پژوهش خود تحت عنوان هنجاریابی عاطفهی مثبت و منفی و اعتبار یابی همزمان آن با
مقیاس سلامت ذهن و سرزندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان از پرسشنامه مقیاس سرزندگی استفاده کرد و
0/ پایایی درونی این پرسشنامه بار دیگر در پژوهش ابوالقاسمی با احتساب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه 39
بدست آمد.
ابوالقاسمی، فرحناز ) 7831 (. هنجاریابی عاطفه مثبت و منفی و اعتباریابی همزمان آن با مقیاس سلامت ذهن
و سرزندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان. تحقیق کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه اصفهان.
ابوالقاسمی، فرحناز ) 7831 (. هنجاریابی عاطفه مثبت و منفی و اعتباریابی همزمان آن با مقیاس سلامت ذهن
و سرزندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان. تحقیق کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه اصفهان.
1 .Vitality Index

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

هتل سوئیس سوتل

هتل سوئیس سوتل

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 33.985 مگا بایت

تعداد صفحات : 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت جهت ارائه راحت کنفرانس برای دروس طرح معماری از هتل Swissotel هتل سوئیس سوتل درخصوص تحلیل و بررسی معماری هتل

شامل مباحث :

معرفی بنا

امکانات

توضیحات عمومی

تحلیل و موقعیت هتل

توضیحات و بررسی طبقه همکف

رسم دیاگرام

سازماندهی ها

سیرکولاسون

بررسی طبقات 5 تا 10



پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات