مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و هویت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و هویت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 55 کیلو بایت

تعداد صفحات : 41

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و هویت

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چهارچوب این پژوهش پنداشتی بوده و بر پایه مفاهیم " آموزش و هویت " استوار است که در این راستا مفاهیمی چون ارزشیابی و سنجش، اهمیت و ضرورت ارزشیابی، اهداف ارزشیابی با تاکید بر وضعیت تحصیلی و سبک های هویت اطلاعاتی، هنجاری، سردرگم-اجتنابی و بعد تعهد مورد بحث قرار می گیرند.

پس از نظام آموزش و پرورش، دانشگاه مهم ترین و اساسی ترین مکانی است که قادر است روحیه خلاقیت، ابتکار، خود باوری و اعتماد به نفس را در نسل جوان شکوفا سازد. دانشگاه ها از گرانبها ترین ذخایری هستند که جامعه برای پیشرفت و توسعه در اختیار دارد. امروزه این مراکز، به لحاظ دارا بودن دانش و فن در بالاترین سطح تخصصی از اعتبار زیادی برخوردارند و از عوامل عمده دگرگونی اجتماعی محسوب می شوند.

ذکر این نکته ضروری است که آموزش علوم پزشکی بخشی از نظام آموزش عالی است که با حیات انسان ها سروکار دارد و توجه به جنبه های کمی و کیفی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر سلامت جامعه را در گرو کیفیت خدمات، پیشگیری، آموزش بهداشت و درمان بدانیم، در این صورت وجود نظامی علمی و حرفه ای در دانشگاه به عنوان بستر واقعی تربیت این نیروی انسانی غیر قابل انکار است(). از این رو حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد، وضعیت و کیفیت این نظام در مقایسه با سایر نظام های جامعه وجود دارد. کیفیت یکی از موضوعاتی است که همیشه در آموزش عالی مورد توجه بوده ، اما شدت و قوت آن متفاوت است. از دهه 90 میلادی به بعد کیفیت از یک وضعیت حاشیه ای به یک مسئله برجسته و قابل توجه در کنار مسائل مالی تبدیل شده است. این مفهوم در آموزش عالی نسبت به سایر حوزه ها، بحث برانگیز تر و تصورات نسبت به آن متنوع تر است. در آموزش می توان کیفیت را حذف خطاها، اجتناب از اشتباه، ارائه خدمت کامل به وسیله موسسه و کادر آموزشی، بهبود دائمی جریان تدریس و یادگیری، توانائی در ارضای نیازهای دانشجویان، تضمین قابلیت دسترسی به آموزش، اثربخشی و در نهایت مطابقت با استانداردها دانست. از نظر یونسکو کیفیت در آموزش عالی مفهومی چند بعدی است که به میزان زیادی به وضعیت محیطی(زمینه) نظام دانشگاهی، ماموریت یا شرایط و استانداردهای رشته دانشگاهی بستگی دارد().

بنابراین در جهان امروز، ضرورت توجه به کیفیت آموزش و بهره وری حاصل از آن اهمیت ویژه ای دارد. امروزه، استمرار و پویایی متناسب با تحولات اجتماعی کیفیت آموزش تبدیل به مسئله مهم سازمان های درگیر در امر آموزش شده و متخصصان برنامه درسی برای این که بتوانند عملکرد خود و برنامه های درسی را بهبود بخشند، باید در روند کاریشان به کیفیت آموزش توجه نمایند. چون یکی از مهمترین و اساسی ترین فعالیت ها در چرخه برنامه ریزی، یافتن ارزش فعالیت های انجام شده و قبلی در قالب ارزشیابی است، در ارتباط با کار آموزش نیز میتوان ارزشیابی را از اساسی ترین مراحل فعالیت های آموزشی در جهت ارتقای کیفیت آموزش دانست.

آموزش در حکم تلاش انسانی، فرایندی متغیر و موضوعی محوری برای توسعه در ابعاد مختلف است. بدیهی است که هر نوع آموزشی به توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی منجر نخواهد شد و فقط آموزش های متناسب و با کیفیت میتوانند فرد و جامعه را متحول سازند. ارزشیابی اشاره به فرایند تصمیم گیری، جمع آوری شواهد و قضاوت در خصوص نظام ها، برنامه ها، مواد، رویه ها و فرایند ها دارد و مهمترین برون داد ارزشیابی، پیشنهادها یا دستورالعمل هایی است که برای بهبود کیفیت آموزش تصمیم گیری در خصوص تغییر سیاست ها و خط مشی های نظام آموزشی به کار می رود. علاوه بر این، در ارزشیابی توجه به اهداف برنامه، فرایند ها، نتایج، پیامدها و... مدنظر میباشد. ارزشیابی از جمله مؤثرترین تدابیری است که میتواند تسهیل کننده کیفیت بخشی به امور باشد؛ تدابیری که با شناسایی وضعیت موجود، کشف نقاط ضعف و قوت، و تبیین اثرات خواسته یا ناخواسته برنامه و یا مؤسسه، منجر به شفافیت وضعیت موجود شده و در صورت مشاهده هر گونه مسأله و مشکلی، با گزینش راهکارهایی متناسب و به هنگام، در حرکت به منظور کیفیت بخشی به فعالیتها، محصولات، خدمات و... موفق عمل میکنند()

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی و سلامت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی و سلامت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 36 کیلو بایت

تعداد صفحات : 60

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی و سلامت

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

چارچوب این پژوهش پنداشتی است و بر اساس مفاهیم اصلی رضایت شغلی و سلامت استوار است. در مورد مفهوم رضایت شغلی، تعریف رضایت شغلی، عوامل موثر بر رضایت شغلی، ابعاد، نظریات و تئوری­های موجود در رضایتمندی شغلی و در خصوص مفهوم سلامت، تعریف سلامت از دیدگاه­های مختلف، ابعاد سلامت، مدل­­های موجود در سلامت، عوامل موثر بر سلامت مورد بحث قرار می­گیرد.

رضایت، همواره به عنوان یك رابطه بین انتظار و یك تجربه زیسته معنی می‌شود و این رابطه را می‌توان بر حسب موقعیت‌های فردی و تعادل بین سهمی كه فرد از این موقعیتها دارد، و بازگشت ناشی از این تبادل بین انتظار و تجربه زیسته تبیین نمود. بنابراین به زبان ساده‌تر رضایت فاصله بین ایده آل(انتظار) و واقعیت(تجربه زیسته) تعریف می‌شود. هر چند فاصله این دو تفاضل ایده­آل و واقعیت كمتر شود فرد راضی‌تر و عكس این قضیه هر چند این فاصله بیش‌تر شود ناراضی خواهد بود. در زمانی كه فرد در یك موقعیت شغلی قرار می­گیرد اگر فاصله بین ایده‌آلها و انتظارات او از شغل با واقعیت تجربه نموده او كمتر باشد رضایت شغلی او نیز بیشتر خواهد بود(51 و60).

در منابع تعاریف متعددی از رضایت شغلی ارائه شده است. ساعتچی رضایت شغلی را درجه ای از خشنودی می­داند که کارمند از ارضای نیازهای خود به وسیله شغلش تحصیل می­کند. شفیع آبادی معتقد است رضایت شغلی، احساس فرد نسبت به شغلش است. به عبارت دیگر، میزان کلی تأثرات مثبتی که افراد نسبت به شغل­شان دارند، مثلاً زمانی که گفته می­شود فرد رضایت شغلی دارد، منظور اینست که فرد شغل خود را دوست دارد و احساسات او نسبت به آن مثبت است(55). كوهلن معتقد است اگر انگیزه­های اصلی و مهم فرد در زمینه شغلش و كارهایی كه انجام می­دهد ارضاء شوند، رضایت از شغل میسر خواهد شد. هرچه فاصله بین نیازهای شخصی فرد و ادراك یا نگرش او نسبت به توانایی بالقوه شغل برای ارضاء این نیازها كمتر باشد رضایت شغلی نیز بیشتر خواهد بود(68). وجود انگیزش در شغل برای ادامه اشتغال لازم و ضروری است و اگر فرد به شغل خود علاقمند نباشد و در انجام وظایفش برانگیخته نشود ادامه حرفه برایش ملالت آور خواهد بود. ولی برآورده شدن نیازها از طریق حرفه احساس رضایت نسبت به شغل ایجاد می­شود. بسته به اهمیت و شدت وجود نیاز و میزان ارضاء آن توسط حرفه، احساس رضایت نیز بیشتر خواهد بود(68).


-kohlen

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقیاس عشق مثلثی استرنبرگ

مقیاس عشق مثلثی استرنبرگ

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 2.249 مگا بایت

تعداد صفحات : 9

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقیاس عشق مثلثی استرنبرگ

در جای خالی هر یک از جملات مقیاس زیر ، ابتدا اسم کسی را بنویسید که او را دوست دارید یا شیفته او هستید . اگر نخواستید اسم بنویسید ، می توانید یک علامت اختصاری بگذارید . بعد مشخص کنید که تا چه اندازه با هریک از جملات موافق هستید . برای این کار از مقیاس ۹ درجه ای ، که در آن ۱= اصلا ، ۵= به طور متوسط ، ۹= به طور کامل استفاده کنید . از بقیه اعداد بین ۱ و ۹ ، براساس سطح موافقت خود با جملات کمک بگیرید . عدد مورد موافقت را در مقابل هر سوال بنویسید .
به طور کامل ۹ ۸ ۷ ۶ ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ اصلا
۱- به شدت در فکر راحتی “………” هستم .
۲- با “………” روابط بسیار گرمی دارم .
۳- در مواقع دشوار ، می توانم روی “………” حساب کنم .
۴- “………” می تواند ، در مواقع دشوار ، روی من حساب کنم .
۵- اماده ام هرچه دارم با “………” قسمت کنم .
۶- “………” خیلی مرا از نظر عاطفی حمایت می کند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس سطوح خودانتقادی) LOSC

پرسشنامه مقیاس سطوح خودانتقادی) LOSC

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 237 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس سطوح خودانتقادی) LOSC

شرح:مقیاس سطوح خودانتقادی به عنوان مفهوم خودانتقادی دو بعدی به وسیله تامپسون و زوروف(2004)تهیه شده است. این مقیاس دو سطح خود انتقادی را که عبارتند از خودانتقادی مقایسه*ای و خودانتقادی درونی شده اندازه گیری می کند. خودانتقادی مقایسه*ای به عنوان دیدگاه و نظر منفی نسبت به خود در برابر دیگران تعریف می شود. خودانتقادی درونی به عنوان دیدگاه و نظر منفی نسبت به خود در مقابل با استانداردهای شخصی، درونی خود تعریف می شود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس سرزندگی دسی

پرسشنامه مقیاس سرزندگی دسی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 205 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس سرزندگی دسی


مقیاس سرزندگی 1
مقیاس سرزندگی ودسی در سال 7991 ساخته شده و دارای هفت عبارت میباشد. پاسخ دهنده براساس طیف
لیکرت 1تایی عددی را که گویای میزان درستی عبارت در مورد خودش میباشد، مشخص مینماید. روند نمره
گذاری در مورد سؤال دوم این پرسشنامه معکوس میباشد نمرهای که فرد در این مقیاس به دست میآورد بین
1 تا 99 است. این مقیاس در ایران در سال 7831 توسط عریضی و روایی صوری و محتوایی آن توسط 5
.) 0 به دست آمد )ابوالقاسمی، 7831 / نفر از اساتید روانشناسی بالینی تأیید شده و ضریب پایایی آن 35
برای محاسبه ضریب پایایی، تعداد 50 نفر از پرستاران بیمارستان آپادانای اهواز آن را تکمیل نمودند
0، آلفای نیمه دوم / 0 و با روش دو نیمه کردن آلفای نیمه اول 99 / .ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه 13
0 محاسبه شد. / 0 و ضریب گاتمن 95 / 0/18 ، همبستگی بین دو نیمه 39
تقیزاده ) 7835 ( در پژوهش خود تحت عنوان بررسی رابطه بین رضایت شغلی با شادمانی و سرزندگی در
بین اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان از پرسشنامه مقیاس سرزندگی استفاده نمود و پایایی درونی پرسشنامه
0 بدست آمد. / مقیاس سرزندگی بار دیگر در پژوهش صادقیان با ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه 19
ابوالقاسمی ) 7831 ( در پژوهش خود تحت عنوان هنجاریابی عاطفهی مثبت و منفی و اعتبار یابی همزمان آن با
مقیاس سلامت ذهن و سرزندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان از پرسشنامه مقیاس سرزندگی استفاده کرد و
0/ پایایی درونی این پرسشنامه بار دیگر در پژوهش ابوالقاسمی با احتساب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه 39
بدست آمد.
ابوالقاسمی، فرحناز ) 7831 (. هنجاریابی عاطفه مثبت و منفی و اعتباریابی همزمان آن با مقیاس سلامت ذهن
و سرزندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان. تحقیق کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه اصفهان.
ابوالقاسمی، فرحناز ) 7831 (. هنجاریابی عاطفه مثبت و منفی و اعتباریابی همزمان آن با مقیاس سلامت ذهن
و سرزندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان. تحقیق کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه اصفهان.
1 .Vitality Index

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

هتل سوئیس سوتل

هتل سوئیس سوتل

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 33.985 مگا بایت

تعداد صفحات : 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت جهت ارائه راحت کنفرانس برای دروس طرح معماری از هتل Swissotel هتل سوئیس سوتل درخصوص تحلیل و بررسی معماری هتل

شامل مباحث :

معرفی بنا

امکانات

توضیحات عمومی

تحلیل و موقعیت هتل

توضیحات و بررسی طبقه همکف

رسم دیاگرام

سازماندهی ها

سیرکولاسون

بررسی طبقات 5 تا 10



پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس خودتاب آوری کلاهنن ) ERS

پرسشنامه مقیاس خودتاب آوری کلاهنن ) ERS

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 333 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس خودتاب آوری کلاهنن ) ERS

معرفی
این مقیاس اولین بار توسط کلاهنن ) 1996 ( به شكل مقیاس خودگزارشی ارزیابی تاب آوری از عبارات پرسشنامه روانشناختی
کالیفرنیا CPI اقتباس شده و روی نمونه ای از زوج های فارغ التحصیل شده کالیفرنیایی اجرا شد. که نتایچ آن با عبارات CPI
همبستگی داشت. بعدها جک بلاك مقیاس ارزیابی خود تاب آوری را با اقتباس از عبارات پرسشنامه چند مرحله ای شخصیت
مینه سوتا MMPI1951 ( و ( 2 CPI طراحی نمود . بلاك و کرمن ) 1996 ( این مقیاس را به صورت مطالعه طولی روی گروهی
از آزمودنی ها در دو نوبت یكبار در 18 سالگی و بار دوم در 23 سالگی آنها اجرا نمودند.
ویژگی های روان سنجی مقیاس
ضریب پایایی آلفا برای این گروه با این فرض که آزمون تنها یک فاکتور اصلی را می 1 بود. طی / سنجد 76 5 سال فاصله بین
دو اجرا ضریب پایایی بازآزمایی برای زنان و مردان به 1 بود. این / 1 و 51 / ترتیب 67 ابزار در سال 2114 توسط توگاد و
فردریكسون استفاده شد که ارزیابی خطر و هیجان مثبت، رابطه تاب اوری و مدت واکنش پذیری قلبی - عروقی را به دنبال
هیجان منفی تعدیل می نمود . آلفای کرونباخ این تست در مطالعه لتزرینگ، بلاك 1 گزارش / و فاندر ) 2115 ( برابر 72 شده
است. همچنین الگوهای همبستگی بین نمرات مقیاس خود تاب آوری و تست ویژگی های شخصیتی نشان می دهد افرادی که
در مقیاس خود تاب آوری نمره بالا کسب می کنند افرادی با علائق متنوع و متفاوت هستند که با ابهام و پیچیدگی مشكلی
ندارند و ویژگی های مثبت بسیاری دارند.
شیوه نمره گذاری
این مقیاس مشتمل بر 14 عبارت است که پاسخ ها را در مقیاس 4 درجه ای لیكرت از 1 )اصلاً صدق نمی کند( تا 4 )اکثراً
صدق می کند( می سنجد. جمع نمرات حاصله از 14 عبارت نمره خود تاب آوری فرد در این مقیاس است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس خود پنداره کودکان پیرز-هریس

پرسشنامه مقیاس خود پنداره کودکان پیرز-هریس

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 702 کیلو بایت

تعداد صفحات : 7

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس خود پنداره کودکان پیرز-هریس

این پرسشنامه شامل 80 سوال است که سوالات پرسشنامه به صورت گزارش شخصی درباره اینکه کودکان و نوجوانان درباره خودشان چه احساسی دارند، طرح ریزی شده است. سوالات این مقیاس هم در جهت مثبت و هم در جهت منفی و در بعد خودسنجی، نمره گذاری شده است. نمره بالا در این مقیاس نشان دهنده خودسنجی مثبت و نمره پایین، نشان دهنده خودسنجی منفی است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی کودکان

پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی کودکان

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 100 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی کودکان

پرسشنامه ای که پیش روی شماست با محوریت ارزیابی میزان خودکارآمدی کودکان (در دو موقعیت بدون تعارض و موقعیت تعارض آمیز) است

این پرسشنامه دارای ۲۲ سوال است

تعداد بعد: ۲

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:‌دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پرسشنامه شاخص تمایل جنسی هالبرت

پرسشنامه شاخص تمایل جنسی هالبرت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 369 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه شاخص تمایل جنسی هالبرت

پاسخگوی عزیز ، این پرسشنامه یک آزمون با پاسخ های درست و غلط نیست . لطفا هر یک از جملات زیر را با دقت بخوانید و به تمام آن ها ، حتی با وجود عدم اطمینان کافی پاسخ دهید. برای هرجمله پاسخ های “همیشه” ، “اکثرا” ، “گاهی اوقات” ، ” بندرت” و “هرگز” در نظر گرفته شده است. اطفا گزینه ای را که بهتر و دقیق تر بیانگر تمایل جنسی شماست، انتخاب کنید . و پاسخ انتخابی خود را با علامت * مشخص کنید . پاسخ های شما کاملا محرمانه است.

۱) حتی فکر کردن درباره رابطه جنسی با همسرم می تواند مرا تحریک کند .

همیشه

اکثرا

گاهی

بندرت

هرگز

۲) سعی می کنم از موقعیت هایی که همسرم را به رابطه جنسی متمایل می کند، بپرهیزم .

همیشه

اکثرا

گاهی

بندرت

هرگز

۳) درباره رابطه جنسی خیال پردازی می کنم .

همیشه

اکثرا

گاهی

بندرت

هرگز

۴) از لحاظ جنسی به سختی تحریک می شوم .

همیشه

اکثرا

گاهی

بندرت

هرگز

۵) در مقایسه با همسرم، خواهان رابطه جنسی بیشتری هستم.

همیشه

اکثرا

گاهی

بندرت

هرگز

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ پنجشنبه 21 دی 1396 ] [ 5:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات