درمان افسردگی دو قطبی

درمان افسردگی دو قطبی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 499 کیلو بایت

تعداد صفحات : 79

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

درمان افسردگی دو قطبی

فصل یک:اصول کلی


مهار کننده های مونوآمین اکسیداز و  فصل دو


داروهای ضدافسردگی سه حلقه ای


ضد افسردگی های غیر معمول  فصل سه


مهار کننده های بازجذب سروتونین  فصل چهار


راهبردهای درمان برای افسردگی  فصل پنج
تک قطبی مقاوم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

درمان اختلالات اضطرابی کودکان با رویکرد شناختی- رفتاری

درمان اختلالات اضطرابی کودکان با رویکرد شناختی- رفتاری

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 825 کیلو بایت

تعداد صفحات : 28

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

درمان اختلالات اضطرابی کودکان با رویکرد شناختی- رفتاری

مشخصات « درمان اختلالات اضطرابی کودکان با رویکرد شناختی- رفتاری »

شرح جلسات: دارد

روش اجرا: دارد

تعداد چلسه: 10 جلسه

نوع فایل: pdf

معیارهای تشخیص اختلال اضطراب جدایی الف- ترس یا اضطراب بسیار زیاد و بی تناسب با مرحله رشدی که فرد در آن قرار دارد، به علت جدا شدن از کسانی که به آنها دلبستگی دارد) 3 مورد از 8 مورد( هنگامی که فرد از خانه یا افراد مهم جدا می شود دچار استرس شدید می شود. به طور دائم و به شدت نگران است که مبادا یکی از افراد مهمی را که به آنها دلبستگی دارد از دست بدهد یا بلایی سر آنها بیاید. به طور دائم نگران رویدادهایی است که می تواند به جدا شدن او از یکی از افراد مهمی که به آنها دلبسته است منجر شوند. هرگز دوست ندارد یا حاضر نمی شود از خانه بیرون برود، به مدرسه ، محل کار یه هر جای دیگری برود،زیرا از جدا شدن می ترسد. به طور دائم می ترسد در خانه یا جاهای دیگر تنها یا بدون یکی از افراد مهمی که به او دلبسته است بماند. تمایل ندارد یا می ترسددر حای دیگری به غیر از خانه خودشان بخوابد. به طور مکرر کابوسهایی می بیند که موضوع آنها جدایی است. هنگامی که از خانه یا افراد مهمی که به آنها دلبستگی دارد جدا می شود یا احساس می کند که به زودی جدا خواهد شد،علائم فیزیکی را تجربه می کند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تکنیک های نظم بخشی هیجانی متیو مک کی ، جفری ورد ، جفری برنتلی

تکنیک های نظم بخشی هیجانی متیو مک کی ، جفری ورد ، جفری برنتلی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 411 کیلو بایت

تعداد صفحات : 80

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تکنیک های نظم بخشی هیجانی متیو مک کی ، جفری ورد ، جفری برنتلی
مشخصات « تکنیک های نظم بخشی هیجانی متیو مک کی ، جفری ورد ، جفری برنتلی »

شرح و توضیح: دارد
مثال و کاربرگ تمرین: دارد
تعداد صفحه: 80 صفحه

نوع فایل: pdf

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تکنیک‌های افزایش صمیمیت در زوج‌درمانی

تکنیک‌های افزایش صمیمیت در زوج‌درمانی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 307 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تکنیک‌های افزایش صمیمیت در زوج‌درمانی

تکنیک های دکتر محمدعلی بشارت :
-1 تکنیک پارادوکسیکال تایم تیبل 2 تکنیک فرمانده فرمانبر 3 تکنیک منفی کاری یا ساز مخالف 4 تکنیک - - -
اصلاح رفتار 5 برنامه زمانبندی برای سکس -
تکنیک های مازلی :
-1 - - - - تکنیک گفتگوی دوجانبه 2 ارتباط آموزی بحث و بازی نمش 3 برنامه زمانی ، تکنیک و پیام 4 پارادوکس 5
سازش و پذیرش نشانه
تکنیک های متفرله :التباس از کتاب "چگونه از همسر خود معشوق بسازید" از صدیمه احمدی:
-1 - - - نوشتن نیاز ها توسط زوجین 2 نوشتن نکات مثبت و منفی طرف ممابل توسط زوجین 3 للب کاغذی 4
برنامه زمانبندی معاشمه بدون سکس 5 برنامه زمانبندی برای کارها 6 برنامه زمانبندی برای دیدار از فامیل

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل.کرمن

تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل.کرمن

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 2.176 مگا بایت

تعداد صفحات : 50

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل.کرمن

نحوه ترسیم
نیرومندی خطوط می تواند به معنای
نیرومندی کشاننده ها، شهامت، خشونت
یا رهاسازی غریزی باشد.
وسعت خطوط در حد
متعادل است.
نیروی خطوط زیاد و
رنگ ها پررنگ هستند.
وسعت و
نیروی خطوط
در مورد این ریتم تکراری می توان
فرض کرد که یک روان آزردگی وجود
دارد. وجود خصیصه های وسواسی را
نیز می توان عنوان کرد، اما در مورد
این کودک احتمال آن کم است.
کودک در ترسیم اشخاص
به تکرار ریتمی پرداخته
است و تا حدی به سمت
رفتار قالبی پیش رفته
است.
ریتم و آهنگ
ترسیم
اگر این تمایل اندک نقاشی به سمت
راست را جدی تلقی کنیم، باید گفت که
نگاه کودک رو به سمت آینده است.
می توان گفت که کودک
تقریبا از تمام صفحه
استفاده کرده است اما اگر
بخواهیم قسمت مشخصی
از صفحه را در نظر
بگیریم، نقاشی بیشتر
متمایل به راست است.
ناحیه ترسیم
با توجه به اینکه کودک راست برتر
است. جهت چپ به راست بهنجار و
نشانگر یک حرکت طبیعی پیشرونده
است.
در نقاشی ابتدا پدر رسم
شد، سپس مادر، بعد
خواهر و بعد خانه و
آسمان. جهت دقیقی را
نمی توان مشخص کرد.
اما به نظر می رسد تعیین
جهت چپ به راست
صحیح تر است.
جهت ترسیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود تحقیق آماده با عنوان پیش کنشی و خلاقیت

دانلود تحقیق آماده با عنوان پیش کنشی و خلاقیت

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 120 کیلو بایت

تعداد صفحات : 24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان پیش کنشی و خلاقیت

دسته: مدیریت (مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

تعداد صفحات: 24 صفحه

فرمت:word ( قابل ویرایش)

همراه با فهرست منابع

این فایل شامل تحقیقی بسیار کامل و جامع در زمینه " پیش کنشی و خلاقیت " بوده که در 24 صفحه با فرمت word با قابلیت ویرایش تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مربوط به مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

پیش كنشی ونوآوری

پیش كنشی

پیوند پیش كنشی و نوآوری

سازمان ها چگونه می توانند پیش كنشی و ابداع کارمندان را ارتقا و بهبود دهند؟

عوامل اختلاف فردی

عوامل انگیزشی

عوامل ضمنی

تعریف خلاقیت

تعریف خلاقیت از دیدگاه روانشناسی

تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی

نوآوری

خلاقیت و نوآوری چگونه با هم مرتبط شده‌اند؟

نوآوری شامل چه چیزهایی است؟

چگونه متغیرهای ساختاری بر نوآوری اثر می‌گذارند؟

چگونه فرهنگ سازمانی بر نوآوری اثر می‌گذارد؟

کدام متغیرهای منابع انسانی بر نوآوری اثر می‌گذارند؟

فرآیند خلاقیت

ویژگی‌های افراد خلاق

فرصت‌های خلاقیت

نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری

نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری از جنبه فردی

نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری از جنبه سازمانی

ویژگی‌های سازمان خلاق

نقش مدیر در پرورش خلاقیت

روش های افزایش قدرت خلاقیت

موانع محیطی خلاقیت

موانع سازمانی خلاقیت

موانع فرهنگی خلاقیت

موانع ادراکی خلاقیت

انواع تکنیک های خلاقیت

تکنیک های خلاقیت فردی و گروهی
تکنیک های عمومی خلاقیت

تکنیک های توسعه خلاقیت گروهی

طوفان فکری

تکنیک خلاقیت شش کلاه تفکر

گردش تخیلی

تفکر موازی

تكنیك چرا ؟

تكنیك توهم خلاق

تكنیك پی . ام .آی (P.M.I)

تكنیك DO IT

تكنیك شكوفه ی نیلوفر آبی

تكنیك چه می شود اگر. ....؟

تكنیك اسكمپر SCAMPER

ارتباط اجباری

نتیجه گیری

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:44 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق صرع (فصل دوم تحقیق)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق صرع (فصل دوم تحقیق)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 43 کیلو بایت

تعداد صفحات : 19

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق صرع (فصل دوم تحقیق)

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوهAPA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

بیماری صرع یکی از شایع ترین بیماری های مغز و اعصاب در ایران و جهان است و تخمین زده میشود نزدیک به یک میلیون نفر مبتلا به صرع در کشور ما وجود دارد. با توجه به آسیب شناسی روانی، مشکلات روانپزشکی در آن شیوع بالایی نسبت به جمعیت عمومی دارد و یک اعتقاد مشترک بین محققین وجود دارد که صرع خطر مشکلات روانپزشکی را زیادتر می کند و در مطالعات مختلف که در سطح جهان انجام شده شیوع بالای اختلالات عمده روانپزشکی به خصوص افسردگی گزارش شده است. در یک مطالعه موردی میزان این اختلال 80-19 درصد ذکر شده است (وینکلز، 2005). در مطالعات دیگر شیوع افسردگی 75-11 درصد، اختلالات روانی12-2 درصد و اختلالات اضطرابی 25-10 درصد گزارش شده است (گرابوسکا، 2004). لذا در این بخش مباحثی در زمینه صرع ارائه می شود و در بخش بعد در زمینه ارتباط بین صرع و افسردگی مباحثی ارائه می شود.

2-10- تعریف صرع

صرع شایعترین بیماری نورولوژیک در جمعیت عمومی است و تقریباً یک درصد مردم دچار این بیماری هستند (وینکلزوهمکاران، 2005).

صرع نوعی بیماری است که شخص مبتلا به آن مستعد حملات تکراری ناشی ازصرع می باشد وبنا براین تشخیص، بیماری صرع عبارت است از، سنجش احتمال بروز حملات بیماری.ازطرف دیگر،اگرفردی به دلیل آسیب در بخشی از مغز چندین بار دچارحمله شود ،احتمال بروز حمله بعدی وی بسیار بالا است ومطابق با تشخیص پزشکی به صرع مبتلا می باشد.اغلب پزشکان بیماری فردی راکه دریک سال دو بار دچارصرع شده باشد،صرع تشخیص می دهند .زیرا دراین وضعیت احتمال بروز حمله سوم بیش از80 درصداست(تورتا و كلر، 1999).

مشکل تشخیص در افرادی دیده می شود که فقط یک حمله صرعی داشته اند ودراین موارد پزشک به کمک آزمایش های مختلف وبا استفاده ازمعلومات مربوط به نوع حمله و دلایل آن احتمال بروز حمله بعدی را ارزیابی می کند.


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:43 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده دارای نوجوان (فصل دوم تحقیق)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده دارای نوجوان (فصل دوم تحقیق)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 83 کیلو بایت

تعداد صفحات : 14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده دارای نوجوان (فصل دوم تحقیق)

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوهAPA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

خانواده یک نظام طبیعی و اجتماعی است که افراد خواسته یا ناخواسته به آن وابسته اند و اولین کانونی است که فرد در آن احساس امنیت می کند و مورد پذیرش و حمایت قرار می گیرد . ساخت و فضای روانی خانواده ، که ترکیب کلی و مجموعه روابط بین اعضای آن می باشد هر کدام به گونه ای خاص عملکرد و رفتار فرد را در جهت رویارویی با مسائل و موانع وفشارهای روانی ، اضطراب ها ، ترس ها و سایر محرک های ناخوشایند تحت تاثیر قرار می دهند . بروز تحولات فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی چشم گیر در کشور موجب شده که در سالهای اخیر ارتباطات کمتری بین فرزندان نوجوان و والدینشان نسبت به دو دهه قبل برقرار شود . برقراری تماس های کلامی و غیرکلامی بین والدین و فرزندان خود می تواند مانع جدی و عامل بازدارنده مهمی برای رشد بهنجاری در رفتارهای روان شناختی فرزندان باشد ( کاوسیان و کدیور ، 1374 ) .

پژوهشگران در مطالعات خود در زمینه خانواده به انواعی گوناگونی از آن اشاره کرده اند :

1-خانواده منسجم و صمیمی : در این خانواده ها انسجام و دوستی و تعامل بسیار خوبی وجود دارد و فرزندان در آن رشد می کنند و آسیب کمتری می بینند .

2-خانواده پاسخگو : در این گونه خانواده ها والدین و اعضای آن نسبت به رفتار و اعمالی که انجام می شود پاسخگو هستند و احساس مسؤلیت می کنند .

3-خانواده بی تفاوت : خانواده های بی تفاوت ، نسبت به همدیگر چندان احساس مسؤلیت نمی کنند و نسبت به همدیگر خنثی و اهل تعامل نیستند .

4-خانواده مستبد : در خانواده های مستبد ، رفتار استبدادی و زورگویانه و امر و نهی های شدید و آمرانه حاکم است و منطق و استدلال وجود ندارد .

5-خانواده آشفته : در خانواده های آشفته نظم و آرامش وجود ندارد . آشفتگی این خانواده ها از والدین به فرزندان منتقل می شود ( عیسی مراد ، 1389 ) .

براساس پژوهش های انجام شده در الگوهای خانواده های ایرانی 7 مدل خانواده شناسایی و تقسیم بندی شده است که عبارتند از :

1-الگوی خانواده پذیرا و پویا ؛ که بهترین مدل از خانواده های موفق و متعادل است . چرا که منطق و احساس در آن وجود دارد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:43 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانوادگی (F.L.E ) (فصل دوم تحقیق)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانوادگی (F.L.E ) (فصل دوم تحقیق)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 46 کیلو بایت

تعداد صفحات : 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش زندگی خانوادگی (F.L.E ) (فصل دوم تحقیق)

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوهAPA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

خداوند متعال به صراحت در قرآن مجید می فرماید : « آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند برابر هستند ؟ » ( سوره الزمر ، آیه 9 ) . بدیهی است که دانایان با نادانان برابر نیستند . هیچ پدر یا مادری خود به خود نمی تواند پدر و یا مادر موفقی بشود و نوجوان خود را آن طور که هست بشناسد و او را درک کند و با او رابطه درست برقرار نماید ، مگر اینکه دانایی های ضروری را کسب کند ( توانایی ، در دانایی است ) . علت اصلی شکست پدران و مادران در تعلیم و تربیت فرزندانشان ، عدم شناخت کودکان و نوجوانان است .

والدینی که دارای فرزند دبیرستانی هستند ( سنین پانزده تا هجده سال ) ، با مسائل گوناگون روبرو می شوند . بخش عمده ای از این مسائل ، از عدم برقراری رابطه انسانی با نوجوان ناشی می شود . نوجوان در مرحله خاصی از گستره رشد به سر می برد و باید با شناخت و آگاهی با او برخورد کرد . پژوهش های متعدد نشان داده است که هر قدر والدین داناتر و آگاه تر باشند ، با مشکلات کمتری روبرو می شوند . از سوی دیگر خانواده هایی که نسبت به نقش ها ، وظایف و مسوولیت های خود بیشتر آگاهی دارند ، بهتر می توانند با فرزندانشان رابطه برقرار کنند و دوره حساس و پر انرژی نوجوانی را به طریق مطلوب هدایت نمایند .

اگر به سلامت و رشد و شکوفایی همه جانبه شهروندان یک جامعه فکر می کنید ، باید به سلامت خانواده ها بیندیشید . همچنین اگر به سلامت جامعه فکر می کنید باید به سالم سازی خانواده ها بیندیشید . از این رو در آموزش پدران و مادران ، یک هدف عمده تعقیب می شود و آن هم ، « سالم سازی خانواده » است.

مسائل نوجوانان و جوانان یک جامعه از جنبه های گوناگون دارای اهمیت است . اما مسئله برقراری رابطه میان والدین و آنان از اهمیت بیشتری برخوردار است . نوجوان در حال گذر از دوران کودکی به دوران بزرگسالی است و نوجوانان و جوانان ، سزمایه های واقعی جامعه را تشکیل می دهند . بنابراین اساس هرگونه برنامه ریزی و رفتار با نوجوان ، شناخت واقعی نوجوان است .

از سوی دیگر نوجوان در این دوره به ارزیابی و بازنگری روابطش با والدین می پردازد . ممکن است نتیجه ارزیابی نوجوان از والدین که زمانی « قهرمان » او محسوب می شده اند ، اکنون منفی و نامطلوب باشد . نوجوان گاهی والدین خود را با دیگران مقایسه می کند و در نتیجه به برخی از ضعف ها و کاستی ها پی می برد . این وضعیت ممکن است سبب ناامنی و خشم نوجوان شود و در نتیجه نوجوان به والدینش پرخاش کند و عقاید و سبک زندگی آن ها را رد کند .

به طور معمول ، دوره نوجوانی ( دوازده تا هجده سالگی ) را به دو مرحله تقسیم می کنند . مرحله اول یا آغاز نوجوانی ، از دوازده تا پانزده سالگی و مرحله دوم یا پایان نوجوانی ، از پانزده تا هجده سالگی است . بدین ترتیب دوره آموزشی راهنمایی تحصیلی مقارن با مرحله اول نوجوانی و دوره دبیرستان با مرحله دوم نوجوانی همزمان است . شاید دوره نوجوانی ، آخرین مرحله رشد فرزندان باشد که والدین باید فعالانه آنان را یاری کنند تا مسیر زندگی خویش را بیابند و خود را بشناسند . زیرا پس از این دوره ، نوجوان پا به دوره جوانی می گذارد و به تدریج وارد دنیای مستقلی می شود . در این شرایط هم نوجوان و هم والدین باید آمادگی های لازم را کسب کنند تا نوجوان بتواند به خود رهبری و خود اتکایی نایل گردد . در فرایند تعلیم تربیت و رشد ، یکی از اثربخش ترین روشها ، برقراری رابطه انسانی با نوجوان و حفظ و تامین عزت نفس و احساس خود ارزشمندی نوجوان است . بنابراین اگر نوجوان را باور می کنید و می پذیرید که داشتن یک رابطه خوب و انسانی ، مقدماتی ترین و ضروری ترین مرحله کار با نوجوان است ( به پژوه ، 1377 ) .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:43 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری (فصل دوم تحقیق)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری (فصل دوم تحقیق)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 61 کیلو بایت

تعداد صفحات : 22

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری (فصل دوم تحقیق)

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوهAPA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

واژه رهبری نزد افرادمختلف معانی متفاوتی دارد.این واژه ،واژه ای عادی است که دراصطلاحات فنی یک رشته علمی،بدون اینکه دقیقا تعریف مجددشود،پذیرفته شده است.درنتیجه معانی فرعی بسیار موجب ابهام درمفهوم آن شده استبابررسی ادبیات رهبری معتقداست که مفهوم رهبری،مفهومی فراراست یا اینکه دائم شکل دیگری به خود می گیرد وبابی ثباتی وپیچییدگی اش مارا ریشخند می کند.مابرایرویارویی با آن به تکثیر واژه های بی شمارپرداختیم.ولی هنوز هم این واژه به حد کافی تعریف نشده است. محققان معمولا پدیده رهبری رامطابق بانظرشخصی خود وازآن جنبه که بیش از همه،مورد توجهآنان است،تعریف می کنند.به طورمثال درادبیات پژوهشی مربوطه آمده است که : رهبری عبارت است ازتاثیر میان فردی که دروضعیتی خاص اعمال می شود وازطریق فرایند ارتبا طاتبرای دستیابی به هدف یا اهداف خاصی هدایت می گردد(یوکل،٢٠٠٣).

رهبری تحول آفرین :این نوع رهبری را به عنوان یک الگوی جدیدی که توجه بیشتری به شروع تغیرات دربین پیروان دارد وارزشهای شخصی زیردستان وفرهنگ سازمان وگروهی رامتحول می کند، معرفیمینماید.

رهبریفرهمند:نوعی رهبری است دارای توجه وافی به هدف های آرمان گرایانهوتامین آنها که با استفاده از روشهایغیرمتعارف وبهره گیری ازقدرت بیان واعتماد به نفس به ایجاد تغیرات اساسی درسازمان می پردازد .

تحریک ذهنی:رهبری تحول آفرین باموردسوال قراردادن فرضیات،سنت ها وباورهای قدیمی،چارچوب بندی دوباره مشکلات وتفکر در مورد شیوه های قدیمی انجام کار در راههی بدیع ونو زیردستان رابر می انگیزانندتاخلاق ونو آورباشند(هوی ومیسکل ،١٣٨٠).

توجه وملاحظه فردی: به این معنی است که رهبران تحول آفرین توجه ویژه ای به نیازهای هریک ازاشخاص برای موفقیت ورشدابرازمی کنند.هدف توجه وملاحظه فردی تعیین نیازها وتوانمندیهای افراد است( هوی ومیسکل ،١٣٨٠).

رهبری تعامل گرا:این نوع رهبران پیروان خود را هدایت می کنند.یا آنها را تحریک می نمایند وموجب می شوند که هدفهای سازمان تا مین گردد (رابینز، 1998).

پاداش مشروط :طبق قرارداد میزان پاداش را براساس عملکرد می دانند.به عملکردها توجه نموده وتعهد می کنند که درازای عملکرد خوب پاداش های مناسب بدهند.مدیریت مبتنی بر استثناء :به رفتاررهبر در مشخص نمودن استانداردها و مقررات وانجام اقدامات اصلاحی در صورت انحرافکارکنانازمقررات اشاره دارد( رابینز ،1998).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 1:43 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات