مقاله جایگزینی فیلتر کمپرسور توربین های گازی با جداکننده های سیکلونی

مقاله جایگزینی فیلتر کمپرسور توربین های گازی با جداکننده های سیکلونی

دسته بندی : مکانیک

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 505 کیلو بایت

تعداد صفحات : 7

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده مقاله:

فرایند تشکیل مخلوط در موتورهای احتراق داخلی بعنوان فرایندی بسیار تاثیرگذار در پاسخ گذرا، توان خروجی، انتشار الاینده ها و به طور کلی عملکرد موتور شناخته شده است. در این مقاله با بکارگیری کد شبیه سازی Kiva-3V به بررسی اثر پارامترهای تزریق سوخت شامل سرعت تزریق وزاویه تزریق بر نرخ تبخیر سوخت در موتورپراید انژکتوری پرداخته شده است. نتایج نشان دادند که به ازای یک جرم مشخص سوخت تزریقی، افزایش سرعت تزریق، روند تبخیر ار تسریع میبخشد و میزان سوخت تبخیر شده در انتهای شبیه سازی افزایش می یابد. همچنین تغییر زاویه تزریق سوخت به صورتیکه اسپری سوخت به سمت نقاط داغ نظیر ساق سوپاپ و وجه بالایی سوپاپ هدایت شود، باعث افزایش میزان تبخیر سوخت میشود و در این میان اثر افزایش سرعت تزریق بیشتر میباشد.

کلیدواژه‌ها:

موتور ، تزریق سوخت در پورت مکش ، اختلاط جت ، تشکیل مخلوط ، اسپری سوخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 4:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله ترجمه شده چرا حسابداری دولتی و گزارش گری دولتی جدا هستند وبایستی متفاوت باشند

مقاله ترجمه شده چرا حسابداری دولتی و گزارش گری دولتی جدا هستند وبایستی متفاوت باشند

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 50 کیلو بایت

تعداد صفحات : 34

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چرا حسابداری دولتی و گزارش گری دولتی جدا هستند وبایستی متفاوت باشند.

مقدمه و چهار چوب:

هر از گاهی ،این سوال مطرح می شود که چرا دولتهای ایالتی و محلی با اهداف عمومی (که در اینجا به آنها دولت گفته می شود )نمی توانند به راحتی از همان قوانینی که استاندارد های حسابداری برای شرکتهای تجاری در نظر گرفته است استفاده کنند. این مقاله ،توضیح می دهد که چرا دولتها نیازمند به استانداردهای جدا گانه است این مقاله همچنین برخی اختلافات بین استانداردهای دولتی که در طی بیست سال اخیر منتشر شده است را با همان استانداردهابرای شرکتها توضیح می دهد و همچنین توضیح می دهد که چرا فر آیند تنظیم استانداردها برای دولتها یک فرآیند در حال پیشرفت است .

علاوه بر توضیحات بیشتری که در مورد پرسشهای مطرح شده در خلاصه ارائه شده است ،این مقاله همچنین دارای چندین پیوست است .

پیوست( الف): یک توضیح مفصل در مورد اختلافات محیطی بین دولتها و شرکته را نشان می دهد .

پیوست( ب ):مثالهای بیشتری از استاندارد های را نشان می دهد که اختلافات بین دولتها و شرکتهای تجاری را مشخص کرده و توضیحات ما را در مورد مثالهای ارائه شده در این مقاله کامل می کند .

پیوست (س)یک دیدگاه تاریخی را در مورد توسعه استاندارد های حسابداری دولتی ارائه کرده است .

پیوست (د)اطلاعات کاملتری را در مورد مشخصات دولتهای ایالتی و محلی در ایالات متحده نشان می دهد . یک لغت نامه مختصر نیز در مورد واژه های حسابداری دولتی ضمیمه شده است که در صفحه 33 آمده است واژه های تعریف شده در لغت نامه در ابتدای هر تعریف به صورت پر رنگ نوشته شده است .

چار چوب این مقاله به مقلیسه اهداف عمومی دولت ها با شرکتهای تجاری محدود شده است . هر از چند گاهی موارد مطرح می شود که چرا استانداردهای حسابداری جداگانه برای سایر شرکته مورد نیاز است . همانند شرکتها (موسسات)غیر انتفاعی . این مقاله نه روشهای موجود برای تنظیم استانداردها برای سایر موسسات را در بر می گیرد و نه توضیح می دهد که چرا استاندارد ها ی این موسسات بایستی جداگانه تنظیم گردد.

بعلاوه دولتها در سایر کشورها می توانند خصوصیات متفاوتی با دولتها در ایالات متحده داشته باشند بنابراین این مقاله تفاوتهای بین المللی را توضیح نمی دهد .

چرا جدا بودن استانداردها ی گزارشگری حسابداری و مالی برای دولتها مطلوب است ؟

الزامات گزارشگری حسابداری و مالی بر روی نیازهای استفاده کنندگان گزارشهای مالی تمرکز کرده اند . شهروندان و نمایندهای انتخاب شده آنها همانند مجلس و سایر موسسات همانند وام دهندگان اولین استفاده کنندگان از اطلاعات موجود در گزارشهای مالی دولتی هستند . گزارشهای مالی شرکتها ی تجاری عموما به وسیله وام دهندگان شرکتهای سرمایه گزارو قانون گذاران مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله یک تیپ خاص از سهامداران که معادل( نماینده )شهروندان ونمایندگان انتخاب شده باشند مورد استفاده قرار نمی گیرند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:54 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود مقاله ترجمه شده تئوری محدودیت ها و حسابداری به همراه متن انگلیسی

دانلود مقاله ترجمه شده تئوری محدودیت ها و حسابداری به همراه متن انگلیسی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 293 کیلو بایت

تعداد صفحات : 44

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود مقاله شده تئوری محدودیت ها و حسابداری به همراه متن انگلیسی

تئوری محدودیت ها : یك ارزیابی مقایسه ای (ظرفیت حاشیه ای = حاشیه سود )
تغییر سازمان در اقتصاد جهانی كه دردهه اخیر صورت گرفت با پذیرش مفاهیم تولید lean و سیستم انعطاف پذیر همراه بود . این مفاهیم به به صورت تلویحی معیاری از تولید و ظرفیت كاری را كه با تقاضا و ظرفیت فعلی پذیرش هم خوانی داشتند را عرضه می كنند . سر منشاء وجود مدیریت ظرفیت محدود به دلیل تحقیق مستمر برای راندمان بالاتر و عدم توازن بین منابع و تقاضا برای منابع بیشتر بوده است . برای موسسات خصوصی و در تمام زمینه ها در اقتصاد ایرلند محدودیتهای مضاعفی اعمال شده است . موسساتی كه در سطح بین المللی فعالیت می كنند با محدودیت های در سطح جهانی در مورد مدل های تولیدی lean مواجه هستند . موسساتی كه در بخش های غیر تجاری فعالیت می كنند با مشكلات تازه ای كه مربوط به كمبود كارمندان و سایر منابع می باشد مواجه می باشند در حالی كه قبلا مشكل ركود و پایین بودن راندمان در مورد منابع وجود داشت .

سئوالی كه در اینجا مطرح می شود این است كه چگونه حسابداری مدیریتی میتواند در مدیریت این گونه مشكلات و ارائه ظرفیت موجود به آنچه كه مد نظر است مفید باشد . صرف نظر از این مطلب نبود تكنیك های برتر كمی به روز به آن نحوی كه در گفته ها وجود دارد نیز از مشكلات است. روش بهینه سازی در برنامه ریزی خطی این امكان را به شما می دهد كه مشكلات پیچیده ای كه شامل محدودیت های مختلف ظرفیت هستند را حل كنید . علیرغم اصول شناخته شده و تفكر وجود مبانی بلند مدت حسابداری ، مدارك كمی وجود دارد كه نشان دهنده كاربرد متداول این اصول و تفكر در حسابداری یا عملكردهای هیئت مدیره باشند .

Eli gold ratt در كتاب ((the goal)) با ارائه نظرات به صورت تئوری محدودیت ها جان تازه ای به دیدگاههای بهینه سازی تجاری داد . (گولدرات و كوكس ۱۹۹۳ ) . این نظرات مدیریتی بهترین فروشنده به صورت یك داستان مهیجی است كه در آن تلاش مدیر شركت ظرف مدت ۹۰ روزبرای حفظ زیان ناشی از عملكرد جلوگیری از ورشكستگی پیگیری می شود . در این داستان گلدرات و دكوكس به حسابداری قیمت تمام شده به عنوان ((دشمنی برای بهره وری )) حمله می كنند به جای آن از تكنیك ها ی پیشرفته كلی نگری همانند MRP درست سر موقع jit و كنترل آماری پروسه استفاده می كنند .

در این مقاله به تفضیل كمك نسبی فرضیه محدودیت ها نسبت به روش های تجاری حسابداری مدیریتی برای بهره گیری از منابع و تصمیم گیری توضیح داده شده است . این مقاله همچنین اشاعه و ارزیابی تئوری محدودیت ها و واكنش هایی كه در قبال آن در حسابداری و فرهنگ مدیریتی ایجاد شده نیز مورد بررسی قرار می دهد . تداوم بقای حسابداری قیمت تمام شده در برابر حملات مستمری كه به آن می شود مشابه احتمالات گلدرات در بخش مربوط به توانا

یی مقررات برای ایجاد تغییر و قرار دادن پیشرفت های اجباری به صورت برنامه و برنامه های آموزشی است . یك نمونه در زمینه خود تئوری محدودیت ها است
leg horgren et al(1999) &morse &Zimmerman(1997) مدارك در طی پروسه نشان می دهند كه چه عقاید جدیدی اساس این مثال جذب تفكر مدیریت سنتی شده است .

كلمات كلیدی :
مدیریت ظرفیت ، تئوری محدودیت ها ، حسابداری مدیریتی
مقدمه :
تغییر سازمان در اقتصاد كه در دهه اخیر صورت گرفت با پذیرش مفاهیم تولید lean و سیستم های انعطاف پذیر همراه بود . این مفاهیم به صورت تلویحی معیاری از تولید ظرفیت كاری را كه با تقاضا و ظرفیت پذیرش فعلی همخوانی داشتند را عرضه می كنند . شكوفا شدن اخیر اقتصاد ایرلند نیز اهمیت در نظر گرفتن روشهای مدیریت ظرفیت را پر رنگتر نموده است . سر منشا وجود مدیریت ظرفیت به دلیل تحقیق مستمر برای راندمان بالاتر و عدم توازن بین منابع و تقاضا برای منابع بیشتر بوده است . مشكل مدیریت ظرفیت در سطح اقتصاد كلان و محلی یا در سطح موسسه وجود دارد .

سوالی كه در اینجا مطرح می شود نحوه مشاركت حسابداری مدیریتی در مدیریت این گونه مشكلات است . صرفنظر از این مطالب نبود تكنیك ها ی برتر و به روز به نحوی كه در گفته ها مطرح می شود نیز یكی از مشكلات است .
تئوری محدودیت ها :
Eli goldratt در كتاب((the goal)) با ارائه نظریات خود به صورت تئوری محدودیتها جان تازه ای به دیدگاه های بهینه سازی تجاری بخشید . (گولدرات دكوكس ۱۹۹۳ ) این نظرات مدیریتی بهتترین فروشنده به صورت داستان مهیجی است كه در آن تلاش مدیر شركت ظرف مدت ۹۰ روز برای حفظ زیان ناشی از عملكرد جلوگیری از ورشكستگی پیگیری می شود . در این داستان گلدرات دكوكس به حسابداری قیمت تمام شده به عنوان ((دشمنی برای بهروری )) حمله كرده و به جای آن از تكنیك های پیشرفته كلی تری همانند MRT ، JIT و كنترل آماری پروسه استفاده می كنند . تداوم بقای حسابداری قیمت تمام شده در برابر حملات

مستمری كه به آن می شود مشابه به احتمالات گلدرات در بخش مربوط به توانایی مقررات برا ی ایجاد تغییر و قرار دادن پیشرفت های اجباری به صورت برنامه و برنامه های آموزشی است . یك نمونه در این زمینه خود تئوری محدودیت هاست . تئوری محدودیت ها (TOC) روش هایی را برای افزایش سود عملیاتی با شناسایی گلوگاههای عملیاتی ، و درك این مطلب كه محدودیت منابع تعین كننده ظرفیت پذیرش مجموعه به صورت كلی است ، توضیح می دهد . گلوگاه را

می توان با شناسایی عملیاتی كه در آن حجم زیادی از كالا ها منتظر انجام تعیین كننده ظرفیت پذیرش مجموعه به طور كلی است ، توضیح می دهد . گلوگاه را میتوان با شناسایی عملیاتی كه در آن حجم زیادی از كالاها منتظر انجام كار روی آن ها هستند شناسایی نمود . خلاصه ای از بهبود تئوری در مقاله jones & dugdale(1998) آمده است .
مدیر باید مطمئن شود كه گلوگاه منابع همیشه مشغول بماند و سایر منابع طبق برنامه در مرحله بعد از گلوگاه قرار گیرند .
تئوری محدودیتها بر پایه سه معیار اصلی طراحی و ایجاد شده است :
۱- سهم ظرفیت پذیرش = در آمد فروش- هزینه مواد مستقیم
۲- سرمایه گذاری (سهام ) = موجوی كالا (مثل مواد خام ، wip ، كالای ساخته شده (فقط شامل مواد )+ هزینه های تحقیق و توسعه + ساختمان و تجهیزات
۳- هزینه های عملیاتی = شامل هزینه های عملیاتی به غیر از مواد مستقیم ، هزینه های دستمزد و سر بارها و استهلاك .در ضمن به طور تلویحی فرض شده است كه همه این مواد ثابت هستند این فرض ممكن است باعث شود كه بسیاری از منتقدان تصور كنند كه اندازه گیریهای TOC دارای كابردی كوتاه مدت هستند .
TOC قصد افزایش ظرفیت پذیرش را همراه با كاهش سرمایه گذاری و هزینه های عملیاتی را دارد . و این عمل با پیگیری یكسری مراحل مرتبط با مدیریت كمبود منابع انجام می شود .
پنج مرحله كلی :

مرحله ۱ : تشخیص این كه ظرفیت پذیرش كل مدرسه به وسیله محدودیت منابع محدود می شود.
مرحله ۲: شناسایی محدودیت منابع كه معمولا با مشاهده محلی كه كالا ها برای انجام كار بیشتر معطل می مانند انجام می شود .
مرحله ۳ : نگهداری مداوم گلوگاه تولیدی به صورت شغول و برنامه ریزی تمامی عملیات با توجه به آن نیاز به منابع محدود باعث می شود كه برنامه تولید بر پایه سایر منابع طرح گردد و در این حالت جایگاهی برای سایر ماشینها یا عملیات در نظر گرفته می شود . افزایش تولید فقط باعث افزایش كالا بدون افزایش ظرفیت پذیرش می شود . TOC می خواهد كه موجودی كار در جریان ساخت را محدود كند . با اینحال TOC طرفدار نگهداری حجمی از كالا قبل از گلوگاه ماشین است تا مطمئن شود كه ماشین ناخواسته بیكار نمی ماند .

مرحله۴ : ارزیابی تنگناهای سیستم با افزایش ظرفیت سیستم این عمل در صورت افزایش پذیرش بیش از هزینه صرف شده برای توسعه میسر می باشد .
مرحله ۵ :اگر در هر كدام از مراحل بالا محدودیتی مشاهده شده به مرحله ۱ برگردید .

Drum-Buffer,ropeگلدرات TOC را به سه قسمت Drum ، Buffer ، rope خلاصه نموده است . نتایج حاصل از سیستم های تولید ، آهنگی را برای تولید ایجاد می كند كه از طریق آن می توان محدودیتهای ماشین ها را پیگیری نمود (Drum) از طریق این پیگیری قبل از این ماشین ذخایر احتیاطی انباشت نمود (Buffer) تا در صورت نیاز با توجه به سفارش مشتری مواد اولیه را جذب یا آزاد نمود (Rope)
تئوری محدودیت ها و حسابداری :
دلایل گلدرات دكوكس (۱۹۹۳)در شناسایی حسابداری هزینه ها به عنوان ((دشمن شماره یك بهره وری در داستان))درداستان “the goal” آمده است . قهرمان داستان (آلكس)كشف می كند كه همزمان با توقف تولید در یك گلوگاه ماشینی (با پیگیری Drum) یك افت در میزان ظرفیت به رئیس دفتر مربوطه گزارش شده است . معیارهای جدید حسابداری همانند هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) ممكن است ضعف حسابداری رایج را كه بر پایه هزینه یابی جذبی عمل می كنند با ایجاد انگیزه بالاتر برای تولید بیشتر در هر فعالیت و با مراحل كمتر او شاید با اجرای طولاتر تولید و تولید خروجی با منابع بدون محدودیت جبران كند . در كل TOC به جای آنكه اطلاعاتی را برای كنترل مدیریت یا هزینه یابی تولید در دسترس قرار دهد اطلاعاتی راجع به تصمیم گیری را فراهم می كند .

همچنین طرفداران TOC اظهار می دارند كه معیار های حسابداری رایج مخالف بهبود راندمان واحد در اثر نتایج TOC حاصل از حذف حساب سود و زیان از مانده قبلی كار در جریان ساخت از ماشین های بدون مشكل و محدودیت می باشند . (قبلا به صورت یك دارایی در تراز نامه عنوان می شد ) البته بایستی به این نكته توجه داشت كه این تاثیر محدود به میزان سربار اختصاص داده شده به WIP می باشد و به علاوه این تاثیر یك اثر “منحصر بفرد” روی اولین اجرای TOC می باشد و تنها زمانی بروز می كند كه كمیت WIP كاهش پیدا می كند .
آن چه جالب است اسن است كه بدانیم حداقل در بخش تفسیر های حسابداری یا تحلیل های TOC چه توصیه هایی در زمینه حسابداری از تئوری محدودیتها مورد قبول قرار گرفته است . مثلا جونز و داگدال (۱۹۹۸)توجه خودداری تاثیر TOC و نحوه ارائه آن به صورت یك الگو متمركز كرده اند به همین دلیل آن ها

حسابداری مدیریتی ارائه شده بوسیله گلدرات را مورد بررسی قرار ندادند و یا اینكه خود مدل TOC را از نظر وجود نقطه ضعف مورد آزمایش قرار ندادند . با این وجود برخی از نقاط ضعف به وسیله جونز و داگدال (همچنین به وسیله گلدرات ) به هنگام ارزیابی TOC به صورت یك اندیشه جدید مدیریتی در مقالات منتشر شده بعد از “THE GOAL” همانند ‘the Haystack syndrome” پذیرفته شده است در تعریف جدید اهداف موسسه از حداكثر سازی ظرفیت به یك سری اهداف سه گانه تبدیل شده است مثلا برآورده كردن احتیاجات (۱)مالكان (۲)كارمندان یا (۳)بازار .یكی از سه گروه بایستی با توجه به محدودیت های در گروه دیگر به عنوان هدف موسسه مورد بررسی قرار گیرد . به طور مشخص این تغییر به سمت اهداف كمتر كیفی هستند كه گفته می شود اجزاء مهم محاسباتی TOC را به

عنوان یك “كنولوژی تفكری ” یا “پروسه تفكری” جدید در نظر گرفتند اما این دلایل كمتر قابل اندازه گیری هستند . مشخصاً نورین ، اسمیت و ماكی (۱۹۹۵)گزارش كرده بودند كه در مورد اكثر موسساتی كه ادعا كرده بودند با TOC منطبق هستند یا به وسیله آن تحت تاثیر قرار گرفته اند ، نسخه به كار رفته از تئوری به صورت اولیه و بیشتر كیفی بود كه به آن ها اجازه می داد هنوز هم مسائل را از دیدگاه حسابداری نگاه كنند . در حقیقت درگزارش نورین و دیگران آمده بود كه “ما از این كه ببینیم كه آن (كاربرد پروسه تفكری)به طور متداول مورد استفاده قرار بگیرد مایوس شده بودیم … در بیشتر موارد از آن استفاده نمی كردند ” (صفحه۱۳۸)این مقوله همچنین ظرفیت پذیرش در TOC را كه دارد متون حسابداری مدیریتی شده بود را نیز تدوین كرد .

جونز و داگدال تكامل TOC را به صورت سازگار با مدل اولیه همانند قهرمان كتاب “هدف”كه می خواست سود آوری موسسه را با حفظ مشاغل مرتبط افزایش دهد ، پذیرفتند با اینحال اخراج كاركنان در مدل اولیه به صورت تلویحی اشاره شده بود در این مدل خروجی بایستی در نقاط غیر گلوگاهی به گونه ای محدود شوند كه هزینه ها كاهش یابند . در مدل بعدی همانند مغایرتها قبولانده شده بود كه برای حذف محدودیت تتقاضای محدود بایستی تلاش شود كه مشتریان جدید پیدا شوند یا فروش بیشتری برای مشتریان موجود داشته باشیم . با اینحال “این معاملات با مفهوم بهره متناقض بوده و روش های كنترل مدیریتی را نادیده می گیرند “(صفحه ۸۸).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:54 ] [ احمد احمد ]
[ ]

ترجمه مقاله تحقق سود و جدائی از سرمایه

ترجمه مقاله تحقق سود و جدائی از سرمایه

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 6 کیلو بایت

تعداد صفحات : 6

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان :Realization of income and separation from capital

چکیده لاتین مقاله :

Realization of income and separation from capital

The concepts of economic income and realized income have been subjects of controversy for a long time in corporate accounting and related areas. Those arguments have been repeated in a variety of forms, not only in attempts to reconsider the concept of income in the light of economic income but also in the related area such as taxation on corporate income and restrictions on dividend for the company law purpose. In this section, take a quick look at an early judicial precedent in US 6), as a clue to a review of the process of interaction of income concept and establishment of realization concepts.
The judicial precedent at issue is the case of Eisner vs. Macomber ruled by the US Federal Supreme Court in 1920. Although this case was originally a dispute over the provision of the Internal Revenue Code that deemed stock dividends as taxable income, it became a leading case that left a significant impact to posterity, in that it established the conceptual norms such as what constitutes income. The court decision set out the interpretation of the realization concept that a mere increase in the value of capital is not enough to constitute income if it is not separated from capital, thereby denied that stock dividend is income. The court decision defined the income generated from capital as an inflow of goods that has been separated from capital and the recipient can independently use or dispose of, not a mere increase in the value of the capital. It pointed out that, whereas in case of cash dividends the shareholders acquire a property with exclusive ownership and can freely decide its disposal, stock dividend provides only an evidence of what the shareholders already holds. It also noted that the increase in the value of capital arising before the dividend should not be deemed as realization of income, as long as the shareholders do not have discretion to reinvest or consume it.

چکیده فارسی:

تحقق سود و جدائی از سرمایه
مفاهیم سود اقتصادی و سود تحقق یافته موضوعات بحث بر انگیزی در حسابداری شرکت و حوزه های مربوطه بوده اند . این بحث ها مکرر به شکل های مختلف آمده اند نه تنها برای تجدید نظر در مفهوم سود از لحاظ سود اقتصادی بلکه در حوزه های مربوطه مثل مالیات بر سود شرکت و محدودیت های سود سهام . دراین بخش ،نگاهی سریع به سابقه قضائی در US داریم ، به عنوان راهنمای بررسی پروسه تعامل مفهوم سود و برقراری مفاهیم تحقیق . سابقه قضایی مورد بحث کار Eisner در مقابل Macomber است که توسط دیوان عالی فدرال US در 1920 وضع شد. اگر چه این وضع اساسا یک اختلاف بر سر شرایط کد درآمد داخلی بود که سود سهام را به عنوان سود مالیاتی فرض می کرد ،اما موضوعی مهم در تاثیر بر آیندگان شد از این نظر که شیوه های مفهومی را بر قرار ساخت . تصمیم دیوان از تفسیر مفهوم تحقق به شکلی بود که یک افزایش صرف در ارزش سرمایه بر روی تشکیل درآمد کافی نیست اگر از سرمایه جدا شود بنابراین انکار کرد که سود سهام ، درآمد سود باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:54 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود مقاله حسابداری پشت پرده مشکلات بازاریابی با ترجمه BEHIND MARKETING’S WOES

دانلود مقاله حسابداری پشت پرده مشکلات بازاریابی با ترجمه BEHIND MARKETING’S WOES

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 7 کیلو بایت

تعداد صفحات : 6

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فرمت:ِDOC




BEHIND MARKETING’S WOES:

Marketing is ripe for a revolution because its failures are so apparent. “Everybody–stockholders, directors, CEOs, customers, the government–is angry because marketing, which should be driving business, doesn’t work” write marketing executives Kevin Clancy and Robert Shulman. One of the most important reasons for this breakdown is that research is not working because of flaws in its basic premises.



پشت پرده مشکلات بازاریابی :

بازاریابی اکنون آماده یک تحول است زیرا نقاط ضعف آن آشکار شده است ( همه افراد , سهامداران ,مدیران , —— (مدیران عامل ) ,مصرف کننده وحکومت ناراحت هستند زیرا بازاریابی انگونه که بایستی موسسات رابه حرکت رادارد عمل نمی کند) این مطلب را کوین کلانسی رابرت شلمن که مدیران بازاریابی هستند ,می گویند یکی از مهترین دلیل این ناتوانی این است که تحقیق انجام نمی گیرد که علت آنهم وجود شکاف در ساختار اصلی آن است حتی دانشگاهها که اولین منابع در تئوری تحقیق بودند نیز نقاط ضعفی را در پر کاربردترین روشهای تحقیقاتی مشاهده کرده اند. با توجه به مقالات منتشر شده بوسیله ویلیام ماسی از استانفورد از دانشگاه پنسیلوانیا , رونالد فرانک از دانشگاه کورنل وتوماس لوراهل شخص شده است که آمارهای چند متغیره ای که صفات افراد را توضیح می دهند را فقط می توان برای کمتر از ۷ درصد از رفتار وخرید بکار برد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:53 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود مقاله ترجمه شده استدلال مدیران به همراه متن انگلیسی

دانلود مقاله ترجمه شده استدلال مدیران به همراه متن انگلیسی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 38 کیلو بایت

تعداد صفحات : 36

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود مقاله شده استدلال مدیران به همراه متن انگلیسی

راز موفقیت : به همان اندازه كه قضیه نادرست كریستنسن اثبات می شود،تشخیص راز موفقیت بیشتر از كتاب درسی مدیریت اتخاذ می شود.
نوامبر۲۰۰۳
روبرت هلر
انسان قرون وسطایی برای سنگ فیلسوفی جستجو كردكه می توانست اصل فلز را به طلا تغییر شكل دهد.اغلب مدیران و مؤسسان شركت یك امید مشابه و معمولا بیهوده را دنبال می كنند،اما نیازی نیست كه آن بیهوده باشد،از طریق نتایج شركتها دریك صنعت شناخته می شود.

آنها از فروش درسالهای۱۹۹۴ -۱۹۷۶ شصت و دو میلیون دلاربدست آوردند،قیمت برای رقبایی كه سنگ را نیافته بودند،بیست مرتبه زمان بندی شد.اگرچه كه بقدر كافی متقاعدكننده نیست،فروش در شركت در گروه خسته و كسل تنها یك۵/۶۴ میلیون دلاراضافی را میانگین می گیرد : میانگین موفقیت ۹/۱ بیلیون دلاری – یك تفاوت ۲۹ – رتبه ای است.آمارهای اضافی از كتاب یك مدیریت مشهورو درست نوشته كلیتون ام ۰ كریستنسن بدست می آید.آن عنوان واضحی است،مثله غامض بدعت گذار :زمانی كه تكنولوژی های جدید باعث می شوند شركت های بزرگ ورشكست

شوند،عدالت را نسبت به پیغامش كمتر رعایت می كنند كه در همه زمانها برای همه مدیران و شركتها به كار برده می شود و فقط برای بدعت گذاران نیست.سنگ فیلسوف كه در بالا درآمارهای اضافی ذكرشد،بهرحال ابداع در تكنولوژی های در هم گسیخته است.رشد موفقیت جستجو شده از طریق عضویت بازارهای كوچك آشكار شده است.در تضادبا این،علامت گذاری های قبلی رشد رادر بازارهای بزرگ دنبال كردند.هر دو گروه ریسك را قبول كردند.برندگان فرصتی داشتند كه درآن یك بازارآشكارشده برای تكنولوژی در هم گسیخته به هیچ وجه نبایدآشكارمی شد.بازندگانی كه خطر

رقابتی مبارزه بر هند شركت های تاسیس شده در بازارهای تاسیس شده را پذیرفتندو اولین درس این بود كه این اساسا استراتژی ضعیفی است.
قضیه نادرست مدیریت :
بهرحال تمام كتاب، متقاعد كننده این فرضیه است كه شركتهای بزرگ بر روی این حالت مسدود وقفل هستند. آنها توسط تقاضاهای مشتری و فشارهای رقابتی برای سرمایه گذاری كلان برای نگه داری نیروهای موجود آنها تحت فشار قرارگرفتندو اگر ممكن بود مهارت باید زیاد شود.این مساله افزایش را نسبت به قضیه نادرست كریستنسن ارائه می دهد.توضیح قراردادی موقعی است كه اشتباه شركتهای بزرگ در این است كه آنها ازبی لیاقتی، بروكراسی تكبر ،رابطه فامیلی و اجرایی خسته كننده،طراحی ضعیف و خطوط،افق سرمایه گذاری كوتاه دوره رنج می برند.بهرحال قضیه نادرست،بیان می كندكه شركتهای بزرگ بطور كامل یا نسبی در اعتبار تكنولوژی های در هم گسیخته شكست می خورندنه تنها بدلیل اینكه آنها خیلی ضعیف اداره می شوندبلكه بدلیل این است كه مدیریت انها عالی است.
بنابراین چگونه اشتباهات رهبری را نسبت به تكنولوژی های در هم گسیخته جدید از دست دادند؟ آن به این دلیل بودكه آنها دقیقا آنچه را كه هر پروفسوردانشگاه تجارت بایداز توصیه و سفارش آن خوشحال باشد انجام دادند:
۱ ۰به مشتری ها گوش كنید
۲ ۰سرمایه گذاری در تكنولوژی های جدیدی كه این تقاضاهای برخاسته مشتری ها برای اجرا را برآورده خواهد كرد،تجاوز كارانه است.
۳ ۰مطالعه با دفت و دیدن و بررسی روشهای بازار

۴ ۰اختصاص دادن منابع به سرمایه گذاری هایی كه بهترین سودراقول و وعده می دهند.
نویسنده ،دستیار پروفسوردر دانشگاه تجارت هاروارد، پشت سرهم ازدیسك درایوها(وسایل
الكتریكی برای دادن و گرفتن اطلاعات از دیسك)كامپیوترها،خرده فروشی، ساخت فولاد،
تجهیزات زمین لرزه و………مثال می زند.برای نشان دادن اینكه چگونه این مدیریت خوب می تواند از عهده یك تكنولوژی از هم گسیخته برآید،یك نفر یك طبقه بندی متفاوت ازمشتریها را معرفی می كند.نوعا اینها بوسیله قیمتهای پایین تر و بوسیله قابلیت استفاده متفاوت جذب شدند كه كمك می كند انواع جدید محصولات تولید شود.همچنین نوعا بدعت گذاران از هم گسیخته از هرچهارقاعده مدیریت خوب كه در بالاذكر شد نافرمانی می كنند:

۱ ۰ آنها به مشتری گوش نمی دهند زیرا آنها چیزی ندارند.
۲ ۰ آنها انجام و اجرای كمترمحصولات را بجای انجام و اجرای بیشتر محصولات توسعه می دهند.
۳ ۰ آنها به تحقیق بازار اطمینان ندارند زیرا در این اوضاع آن بی فایده است.
۴ ۰ آنها در بازارهای كوچك،با فروشی كه از صفر تا بی مقدارمرتب می شود،سخت كار می كنند.
آنها هنوزمی برند و زیاد می برند مثل موفقیتهایی كه در شروع ذكر شد.دلواپسی صنعت،
دیسك درایوها می باشد.استراتژی صنعت درلیو ۱۴ اینچی،قضیه كریستنسن را خلاصه می كند.مصنوعات به فواصل بسیار بزرگ تكنیكی و مالی می روندتا مشتریانی كه همه چارچوب اصلی كامپیوترها را می سازندرا راضی و خشنود كند.درایوهای ۸ اینچی توسط تازه واردانی مثل شوگارت،پاریام و كوانتوم معرفی شدند كه برای این مشتری ها استفاده ای نداشتند.
دیسك ها بازارشان را بامینی كامپیوترها و سپس یك بخش خیلی كوچك پیدا كردند.بهر حال همانطوركه بخش رشد یافت و همانطور كه دیسكهای ۸ اینچی با اجرای هدف پایین ترمدلهای

۱۴ اینچی فرا رسیدند،بنا براین سازندگان بعدی ضرر دیدند وشكست خوردند.هنوز اینچرها هرگز یك مدل ۸ اینچی را معرفی نكردند.آنهایی كه دو سال بعد آن اطراف نبودند و سرانجام هر سازنده درایو ۱۴ اینچی از صنعت رانده شد.این تكراری نبود،زیراهر مدیریت واقعی بی لیاقت بود اما به این دلیل بود كه مخالف آن وجود داشت.درایوهای ۸ اینچی مابه التفاوتهای كمترو یك بازاربسیار كوچكتررا پیشنهاد كردندو مشتری های آنها را نخواستند.كتاب بطور محكم وثابت مفهوم و معنی شبكه ها را

تصدیق و تاییدمی كند كه درآن مشتری ها و حمایت كنندهیك سود سهم تجاری رادر یك تكنولوژی داده شده گسترش می دهندكه این تكنولوژی داده شده برای هر دو هدف آنها مناسب است و شاما اهداف سودده آنها است.حماقت نادیده گرفتن بازار جدید آشكارشده تنها در قدرت درك آنچه در گذشته اتفاق افتاده است،واضح و روشن می شود.
افزایش سودهای بازار
در هر زمان رد پتانسیل پایین بازارعاقلانه بود :با این روش نه سود و نه درآمدهای در انتظار ذخیره نمی شوند.بهرحال بازار ساخته می شود و هر دو را پیشنهاد می كند.اینجا دوباره دانشگاه تجرت استاندارد و درس صنعت است.هر مدیری اصرار دارد كه دربالای گوشه دست چپ قالب اجرا / قیمت واقع شود جایی كه شما بیشترین قیمت را برای بالاترین كیفیت می برید
آن خوش بینی نسبت به حال است اما شاید تحلیل نشود و حتی آینده را حذف كند. برای روشن شدن موقعیت روش دیگر،شركت هاواشخاص بطور طبیعی نسبت به توانایی های آنهانقش ایفا می كنند – در چه مورد آنها خوب به نظر می رسند كه به خوبی در گذشته كار كرده است و هنوز به خوبی كارمی كند.بهرحال زمان می آید،موقعی كه این توانایی ها ازطریق كهنگی حتی اگرچه كه آنها هنوز موفق اند،عمل می كنند. آن كابوس برگردنده آی بی ام بود.شاید شركت سزاوارشهرت مدیریت سطح بالایش حداقل در یك بخش باشد،اما آن،سودهای زیادش و توانایی بازاربزرگ را ازبكارگیری مشتریان متحد و زیاد می گیرد.اگرچه كه سرانجام آن خیلی موثرتر نسبت به برخاستن هم مینی كامپیوتروهم پی سی عكس العمل نشان می دهد،تمایل طبیعی آن نیست مشتریان مشابه است اما این رشد محسوس در فروش پی سی خارج از همكاریهای مشترك و سهم بازار آی بی ام برای استفاده مدیریت می شوند،یكبارتا ۸۰% به شكل های منفرد تنزل یافت.دوباره این یك شكست مخصوص نسبت به آی بی ام نیست.در دیسك درایوها،سی گیت،رهبر۲۵/۵ اینچی در دیسك های۵/۳ اینچی دیرتر آمدندو تا سال
۱۹۹۱ یك محصول واحد رانفروخته بودندتا ثابت كردندكه مهمترین مصرف كنندگان آنها سازندگان پزتابل و دفترچه های كامپیوترهاست.بنابراین،هركس مشكلی دارد.شایدبزرگترین
فرصت و مهمترین تهدید بخوبی بعدها بكار گرفته شود زیرا شبكه بالاترین سودهای رایج و رضایت بخش را برای شما تهیه می كند.

كل سازمان و فكروتوجه ثابت مدیریت،كاملا بدرستی و آنطور كه باید باشندآماده كار هستند.یك سازمان مشابه چگونه می تواند بطور موثرتربر آنچه كه نیست و شاید هرگزنباشد،اثر بگذارد؟
پاسخ بدون ابهام كریستنسن این است كه آن نمی تواند.سازمان موجودهرگز با یك تكنولوژی از هم گسیخته موفق نخواهدشد.كتاب ارزش پشم را درآمریكا ذكر می كند كه تلاش شد از طریق باز كردن بازارهای شركت پشم خودش و بطورهمزمان با توسعه ذخایرمختلف باستانی با كاهش ذخایرمبارزه كند.تلاش و كوشش حتی عمیق ترازحركت آی بی ام برای جذب عملكرد موفقیت آ

میزو شگفت آورپی سی در روش اصلی عمل سازمان در رابطه با موضوعات،شكست خورد.شركت های پشم بطور كامل نابود شدند.همانطور كه ذكرشد آِی بی ام مبالغ كلانی ازسهم بازار را از دست داد.در اصل هنوزعملكرد پی سی یك مدل معتبر برای مسئله غامض بدعت گذاربود.آن یك راه حل است كه من برای سالها ازآن حمایت كرده ام و نسبت به مطالعات زیاد دقیق كریستنسن نیروی اضافی می دهد.
دستورالعملهای كلیدی
فعالیت پی سی بخوبی دورازهز مركزآی بی ام دربوكاراتون،فلوریدا تحت مدیریت مستفل با یك حكم مجزا ساخته شده بود.آن بطور مناسب و خوب بیشتردستورالعملهای كلیدی كتاب را پیدا كرد:
۱ ۰ اندازه سازمان را نسبت نه اندازه بازار پیدا كنید.
۲ ۰ در مورد بازارومشتری های آن بطریقی كه بتوانید آنها راهمراهی كنید،بیاموزید.
۳ ۰ آنرا زود بدست آورید،زمانی كه هنوز بازار در حال ثابت شدن است.
۴ ۰ طبیعی بودن اشتباهات را بپذیرید.
۵ ۰ ضعف تكنولوژی از هم گسیخته و مقادیر آنرا برسمیت بشناسید.
این اعتبارها مثل یك دلیل برای “كارهای راسوی بدبو” یك سازمان آرودی یك وظیفه خاص را ارائه می دهدو در محلی تعیین می شودكه مداخلات نامتشابهی را می سازد.بهرحال بیشتركار های یك راسو شكست می خورد،معمولا به این دلیل است كه یا ضامن مدیریت اعتماد واقعی به تحقیق نداردویا آرودی به ساختن و فروختن ارتباط ندارد.شكست مصیبت آمیززیراكس كردن نسبت به بكارانداختن هر موضوع درخشان در دوره ساخت پی سی در مركز تحقیق پالو آلتو كشف شدكه از جدایی دانشمندان از ساختن و فروختن ناشی می شود.یك تناقض آشكاربین آنچه كه برای پی ای آر سی اتفاق افتاده است و دلیل بكارگیری فعالیتهای جدید كه بخوبی بدور ازموارد موجود هستند، وجوددارد.اما آن تنها آشكار است فعالیت طرح شده باید یك عملكرد كاملا تكمیل شده باشد،نه یك با اثاثیه مجهز كردن خویش(مثل پی ای آر سی) بدون پیوستن های تجاری،بدون یك حامی،حتی تحقیق برجسته و توسعه از دست خواهد رفت.حتی با یك حامی ، اگرچه كه عملكرد

مستقل،شاید تكنولوژی از هم گسیخته درست را تولید نكند یا آن را بطورمقتضی به دسته بندی های مختلف از مشتری هایی كه شامل می شوند بفروشد.بدعت گذاران مجبورند كه بیاموزند چگونه از ضعف دور شوند.از اینرو آنها نمی توانند با تجارت تاسیس شده رقابت كنند و درآغازدر مورد اینكه دركجا محصولاتشان بخوبی فروش خواهد رفت نظر كمی و یاهیچ نظری ندارند. آنها مجبورند استحكام و قدرت جدیدی را ایجاد كنند.آنها مجبورند كه بیاموزند چگونه مشتریان جدید را پیدا كنند و بازارهای جدیدی ایجاد كنند كه از موفقیت درخشان می توانند ناشی شوند.بهرحال موقعی كه این بازارها در حقیقت تاسیس شده اند،آن را آسان كننده نسبت به از هم گسیختگی شامل شده درتغییر،نمی سازند. برای سازندگان دیسك درایو ۱۴ اینچی كه دوباره و دوباره هر دفعه تولید

موسسان شركت جدید بوی را كه اندازه های دیسك را كاهش می دهند را تكرار می كنند چه اتفاقی افتاد .شاگردان قدیمی و ثروتمند ناتوانی و عاجزی از مقاومت در برابر رقابت راثابت كردند،حتی با وجود اینكه آن نزدیكی یكسانی را بكاربردكه ثروت آنها را ساخنه بود (و رقابت آنها را از بین برده بود) پادزهر مهم این است كه بپذیریم در هر تكنولوژی از هم گسیخته تجارتی یا معادل آن كه در نوبت و انتظار قرار دارد،روزی توسعه بازار را نسبت به زیان شما توسعه خواهند داد و منقلب خواهند كرد .یكی از داستانهای موفقیت عالی موسسان شركتهای بریتانیایی این بود كه جی.سی.بام فورد از شكاف و از هم گسیختگی ناشی می شود.در سال ۱۹۴۷ جوبام فورد اولین و بهترین حفر كننده هیدرركیلی را تولید كرد – یك ماشین كوچك،طراحی شد تا دز پشت تراكتورها بكار گرفته شود كه بطور كامل برای شغلهای مهم صنعت ساختمانی نا مناسب بود.
نیاز نبود،استفاده ممكن نبودسازندگان آنها تازه واردان هیدرولیكی را مطالعه كردند،اما همانطور كه كریستنسن ذكر كرد، هیدرولیكها تكنولوژی بود كه مشتریان آنها نیاز نداشتند – براستی استفاده ممكن نبود.موقعی كه ماشینهای هیدرولیكی توانست بالاخره با كابل تركیب شود، برای كابل خیلی دیر بود كه نسبت به تحت تاثیر قرارگرفتن حمایت شود.جی سی بی و دیگرمصنوعات هیدرولیكی بیشتر بازاررا در بر گرفتند.در فرایند،جو و پسرش آقای آنتونی فروش را برای مبالغ بالاتر دردست گرفتند
۷۰۰ میلیون پوند در سال ۱۹۹۵ سهام مشترك آنها بوسیله شركتی بوجود آمد كه باعزم ثابت بطور خصوصی باقی مانده و در سال ۱۹۹۶ به ۸۰۰ میلیون پوند رسید.درشروع، استحكام مهم مبارزه طلبانی مثل بام فوردها در راه بسیارمناسب آنها قرار گرفت:در این تجارتهای از هم گسیخته با بازار های غیرمطمئن آنها،راه چاره ای برای نكات مهمی كه زودترساخته شده بود،وجود ندارد تا همراه شما آموزش ببیند و غلط ها و اشتباهات را از اول بسازد اما به سرعت تاثیرمی گذارد و این تا وقتی است كه شما راه بهتررا پیدا كنید.به دلایل كاملا عمیق
شركتهای بزرگ این رفتاررا خارج از وجود در عملكردهای آنها در رابطه با موضوعات تادیب كردند.این دلیل این است كه چرا همانطوری كه آی بی ام نشان داد از طریق بهترین راه برای آنها كه ازمورد ۱۴ اینچی اجتناب كنند،تاسیس و سرمایه كردن بعضی از تقلیدهاست كه خودشان با لوتزم مستقل شروع كردند كه می تواند با بازارهای كوچك بوجود آمده و به شكل شركت های كوچك بوجود امده مبارزه كند. آن استیل و شكل شامل ۸ اصولی است كه برندگان را از درندگان و شركاء را از موسسان شركت جدا می كند. فرصت بدست آمده با ارزشترین در تجارت است اما درشروع آن قطعی است،برندگان در شروع شرط بندی می كنند.
۱ ۰ پاداش قبول كردن ریسك و تنبیه نكردن شكست
۲ ۰ دادن عقاید جدید و تاپ ،با تقدم اولویت
۳ ۰ اجازه دادن به این عقاید برای توسعه آزادانه
۴ ۰ قرار دادن اجرای بزرگ در روی سفارش خوب

۵ ۰ رقابت و همكاری حریصانه با خودشان
۶ ۰ نام نویسی ازمدیران حرفه ای در زمان مناسب
۷ ۰ مهم دادن پاداش های مالی بطور گسترده ومایه دار
۸ ۰ دنبال نمودن سهم بازار اول و جلوتر از همه

بیشتر این ۸ مورد( از مطالعه یك تجارت هفتگی دره سیلیكون اقتباس شد) بطور قوی برای مهم مدیران در استدلال مدیران مصلحت آمیز بوده است به خارج از ضرورت خالص،اشخاصی كه به موفقیت های سریع نایل می شوند،مجبور شده اند كه رزشهای سلسله مراتبی و سنتی را رها كنند و آموختند كه با بی نظمی در بهره های سرعت بالا و آنهایی كه می توانند تحول ایجاد كنند،زندگی كنند.آن از بدست اوردن اطلاعات سری و خالص از موسسان شركت تلفیق می شود كه یك جریان بدون سابقه از كرم را در دستان مدیریت های غیر قرار دادی تولید می كند.بنا براین برای بدست آوردن موقعیت مقتدر بازار در اینترنت(۸)
كه با نت اسكیپ معروف شروع می شود،فقط چراندمندگان آن را دور نگه دارید شما بسادگی مجبورید كه موانع قدیمی را فراموش كنید ،به عنوان مثال با خودتان رقابت كنید (۲) بدین معنی است كه در شروع نگران نباشید كه محصولات موجودتان را آدمخواری كنید :اگر شما فرزندتان را نخورید،كس دیگری آن راخواهدخورد.سیكیتس آل شوگارت موسس دیسك درایو تنها یك نیمه شوخی است : گاهی اوقات من فكر می كنم ما روزی را خواهیم دید كه زمانی است كه شما یك محصول را در صبح معرفی می كنید و در پایان روز پایان زندگی آن را خبر می دهید.
چهار تفاوت
فرصت ۸ تایی،احتیاجات ماهرانه است.اما آنها درچهار قاعده استراتژیكی استراحت می كنند كه استراتژی های برنده شدن را ازدرندگان و كسانی كه سنگین راه می روند،نشان می دهند.
برندگان بر جهت برنده شدن متمركز می شوند،هر شرطی را پوشش می دهند،با شركاءقوی كار می كنند واقعا بزرگ فكرمی كنند. یك مثال فوق العاده از فكربزرگ ،نوكیای فنلاند است،
تكنولوژی تلفن سلولی كه بهای فروش آن در بازار تا ۹ بیلیون دلار برده است.یكباركه فنلاندی ها فرصت برنده شدن را درپتانسیل سلولی تشخیص داده بودند، آنها سرمایه هایشان را درجهت

بدست آوردن یك چهارم از فروش تلفن دنیا جاری كردند كه به معنی تمركزشدید آنهاست.به خاطر سلوس دار بودن،نوكیا كاغذ ،لاستیك های چرخ،فلزات ،الكترونیك های دیگر،كابل ها ،مجموعه های تلویزیون و سودهای پی سی را رها كرد وبه آی سی ال فروخت.بهرحال آن تمركز شدید تنها بخشی از داستان است. آن شما را از قضیه نادرست كریستنسن نجات نخواهد داد. آنجا محلی است كه هر شرطی كه در آن وارد شود راپوشش می دهد.رهبران بازارشكست خورده توسط

قضیه نادرستی كه لزوما دیده شده بود، حبس شدند – آنها نه تنها خودشان تكنولوژی های از هم گسیخته را توسعه دادند بلكه اغلب توسعه را به نقطه طرح یك تجارت بردند. اما آن هرگزاحساس اقتصادی برای بردن تكنولوژی به بازار- نه در سازمان تاسیس شده ،ایجاد نكرد، بنابراین سعی و تلاش صورت نگرفت. شروع های مستقل تنها پاسخ هستند. همچنین شما می توانید شركاء را برگزینید. دهكده های عظیم سیلیكون عادت خوب سرمایه گذاری در شزوع كم را شكل دادند كه نظریات و عقاید خوبی را ارائه می داد. سیستم های سیسكو خریده شده اند یا در ۳۴ مورداز آنها در مدت سه سال سرمایه گذاری شده است.اینتل به طورجدا۵۰۰ میلیون دلاربرای اهداف مشابه قرارداده است.اگر سرمایه گذاری با یك تكنولوژی جدید موفق شود، سرمایه گذاردر طبقه همكف است،اگر شروع از نظر مالی موفقیت آمیز باشد،سرمایه گذارامتیاز می گیرد والبته اضافه شده ها ،پیشرفت های جدید تكنولوژی و مالی است كه دست در دست هم خواهند رفت.اگر سازندگان درایو ۱۴ اینچی در شكننده های ۸ اینچی سرمایه گذاری كرده بودند،رهبران نباید شكست می خوردند، البته كه آنها به معترضان اجازه داده بودند كه منطق خودشان را دنبال كنند. هولت پاكاردباصراحت زمانی كاركردها بكارگیری آزاد یك سازمان جدید برای ساخت ماده جوهرچاپ

كنندگان انجام گرفت كه باید موقعیت تا اندازه ای سودمند خودش رادر چاپ كنندگام لیزری به رقابت می گرفت. پس تكنولوژی ازهم گسیخته با مزایای كلی اچ – پی كاركرد ومنطق قضیه نادرست كریستنسن را دنبال كرد. هیچ چیزدیگری جدایی احتمالی از دیگر پیروی كنندگان را دعوت نكرد، آیا شما از طریق جدایی۱۴ اینچی هستید؟
.شركت استدلال مدیران س‏دوشنبه‏، ۲۰۰۵‏/۰۹‏/۱۲

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید
tick
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:53 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله ترجمه شده با موضوع ارتباطات درون سازمانی

مقاله ترجمه شده با موضوع ارتباطات درون سازمانی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 10 کیلو بایت

تعداد صفحات : 11

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

Organization Improvement: Cooperative Communication

by :Robert Bacal

The workplace is a complicated place. Imagine a spider web of people, managers, supervisors and staff members who need to work together, interacting in various ways to fulfil the organization’s mandate. Disagreements and conflict are bound to occur; between staff members, between staff and management, and between clients and members of your organization.

As a result of working with thousands of government employees to help them acquire and use defusing hostility skills, we have concluded that a good amount of bad feelings, organizational problems, destructive conflict and inefficiency result from a lack of skill in the WAY that people communicate with each other. This isn’t that surprising if we consider that our society tends to glorify the confrontational, John Wayne type heroes. And, that as children learn language, they tend to learn confrontational, negative language before they learn how to get along with others.

ارتباط سازمانی

یکی ازمباحث مهم مدیریت است که تا به حال در ایران به ان توجه کافی نشده است بسیاری از نظریه پردازان قرن بیستم را قر انفجار اطلاعات نامیده اندومدیریت اطلاعات را نیز به مثابهء یکی از شاخص های مهم توسعه مطرح کرده اند ارتباط چیست ؟ درواقع ارتباط بستر مبادلهء اطلاعات است بدون برقراری ارتباط اثر بخش مبادلهءاطلاعات ممکن نیست ودر نتیجه سازمان برای بهره گیری از اطلاعات و تحقیق اهداف خود توانمندی لازم رانخواهد داشت در سازمانی که میان کارکنانش روا بط سالم اثربخش ومناسب نباشد انگیزهء کمتری برای ارائه کارمفیدتر دیده می شود درچنین سازمانی غالبآ تضادهای ناشی از فقدان نظام ارتباطی اثر بخش بهره وری نازل ودر سطح پایینی وجود دارد وطبعآ ساغزمان توانایی و کارایی لازم برای بر خورد با رقابت های روزافزون بین المللی نخواهد داشت اگر به افزایش حجم اطلاعات توجه کنیم اهمیت توجه به نظام ارتباطی سازمان ها را بهتر و بیشتر درک می کنیم چرا که فقط یک نظام ارتباطی کار امد می تواند حجم اعظیم و روبه تزاید اطلاعات رادرون خود جاری کند و اطلاعات کامل دقیق صحیح و بهنگام را که یکی از مهیترین ابزارهای تصمیم گیری مدیران در سطوح مختلف می باشد فراهم اورده ودر اختیار انان قرار دهد .روابط صنعتی درایجاد صلح وآرامش درمحیط کار برقراری انضباط درصنعت واستقرار دموکراسی صنعتی نقش مهمی دارد این عوامل برای توسعه همه جانبه یک کشور بسیار ضروری است . آنچه از روابط صنعتی انتظار می رود استقرار روابط کاری
خوب ومناسبی است که سبب اعتلای تفاهم واعتماد متقابل کارگروکارفرما شود واختلافهای موجود راحل کند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:53 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله ترجمه شده تحقیق حسابداری و منفعت عمومی

مقاله ترجمه شده تحقیق حسابداری و منفعت عمومی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 920 کیلو بایت

تعداد صفحات : 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقاله انگلیسی با درباره مدیریت بازاریابی صنعتی

The Organizational

Buyer Behavior
Learning Organization
G. Tomas M. Hult
Ernest L. Nichols, Jr.
This study develops a framework of integrated propositions
of organizational learning in organizational buyer behavior. The
focus is on the communication activities and relationships between
and within the strategic business units operating within
the purchasing process. Field support for the proposed relationships
is provided in a series of case studies based on interviews
with 30 managers of lO strategic business units of a major publicly
owned global services organization. Implications are discussed
based on the framework and the case studies.
Address correspondence to G. Tomas M. Huh, Ph.D., Assistant Professor
of Marketing and Multinational Business, Department of Marketing, College
of Business, Florida State University, Tallahassee, FL 32306.
This research was supported by a grant from the Federal Express Corporation
and the Federal Express Center for Cycle Time Research. The authors are grateful
for the helpful insights and suggestions provided by O. C. Ferrell, Thomas N.
Ingram, Patrick L. Schul, James C. Wetherbe, and Mark N. Frolick during different
stages of this research.
INTRODUCTION
Chris, a newly hired marketing research analyst in the organization,
needed a computer and printer for the office.
Chris ordered a system following purchasing department
procedures. Purchasing processed the order for the computer
that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris’s
printer until enough printers were needed by the organization
to get a quantity discount. Six weeks after the order
was placed, Chris received the printer. Purchasing received
a quantity discount for the organization’s printer order. What
purchasing did not consider was the productivity loss to Chris
during the 6 weeks of not having a printer.
The problem Chris encountered is common to most organizations.
The purchasing culture often does not allow
for input from users when it comes to evaluating the importance
of cost factors versus total cycle times of the process.
Commonly, the purchasing department views the cycle
time of the process as too intangible to measure. No
real benefits and values can be found in the reduction in
the purchasing cycle. However, as illustrated in this brief

1314432970_2009917_67061

مدیریت بازاریابی صنعتی

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد۰در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند۰حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران ۱۰واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد۰بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است۰

مقدمه

کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت۰به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد۰بعد از گذشت ۲هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت ۶هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد۰بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد۰اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این ۶هفته در نظر نگرفت۰

مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود دارد۰معمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند۰از دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن است۰در کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود ندارد۰با این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان داده شد،در خرید کالاها و خدمات چیزهایی فراتر از هزینه وجود دارد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:53 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله انگلیسی همراه با ترجمه حسابداری صنعتی

مقاله انگلیسی همراه با ترجمه حسابداری صنعتی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 12 کیلو بایت

تعداد صفحات : 7

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

حسابداری صنعتی

حسابداری هزینه

حسابداری هزینه ، پروسه ردگیری ، ثبت و تجزیه و تحلیل هزینه های اخنصاص یافته به محصولات یا خدمات یک شرکت است.در حسابداری مدرن ،هزینه ها بر اساس اصول پذیرفته شده حسابداری (GAAP) اندازه گیری میشوند. (GAAP) رویدادهای تاریخی را ثبت میکند و یک ارزش پولی را برای آنها در نظر میگیرد. هزینه ها بر مبنای ارز رایج اندازه گیری میشود. حسابداری هزینه را میتوان به صورت نوعی حسابداری مدیریتی که زنجیره منابع (مجموعه ای از رویدادهای مرتبط با تولید محصول) را به مقادیر مالی تبدیل میکند ،تعریف کرد. مدیران از حسابداری هزینه برای پشتیبانی از تصمیم گیری در مورد کاهش هزینه های شرکت و افزایش سوددهی استفاده میکنند.

INDUSTRIAL ACCOUNTING

  • Cost accounting

Cost accounting is the process of tracking, recording and analyzing costs associated with the products or activities of an organization. In modern accounting, costs are measured in accordance with Generally Accepted Accounting Principles (GAAP). GAAP reporting records historical events and assigns a monetary value to each event that has taken place. Costs are measured in units of currency by convention. Cost accounting could also be defined as a kind of management accounting that translates the Supply Chain (the series of events in the production process that, in concert, result in a product) into financial values. Managers use cost accounting to support decision making to reduce a company’s costs and improve its profitability

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

فروش مقاله انگلیسی با ترجمه حسابرسی بر مبنای خطر Risk Based Auditing

فروش مقاله انگلیسی با ترجمه حسابرسی بر مبنای خطر Risk Based Auditing

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 295 کیلو بایت

تعداد صفحات : 17

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

حسابرسی بر مبنای خطر

یک روش جدید که توسط توماس بایر گردآوری شده است .

حریفان در بازی شطرنج هر کسی زمین بازی (که در این مورد ، کار تجاری ) از نقطه نظر خاص خودش می بیند .

در حسابرسی بر مبنای خطر ، حسابرسان در همان طرف میز که مشتری می ایستد ، آن ها نیز می ایستند . اکنون مشتری یک نفر را با خود دارد چون دید آن ها به کار تجاری یکسان است .

محدودیت های روش قدیمی :

اکنون بیایید با هم موارد مخصوص مربوط به ساختار کار تجاری را بدست آوریم . در حسابرسی قدیمی ، حسابرسان واقعاً تمام تصمیمات حسابرسی شان را بر مبنای جنبه مادی اتخاذ می کردند ، که آن در صد (یا کسری از درصد ) کار پیمانکار می باشد . کنترل های داخلی که توسط پیمانکار صورت می گرفت برای اهداف حسابرسی که بیمار سودمند بودند به طور گسترده مورد ارزیابی قرار نمی گرفتند ، چون توجه فقط بر روی تغییر ارقام و اعدادی بود که در صورت حساب های مالی گزارش می شدند . و در پایان حسابرسی چیزی را که قبلا پیمانکار می دانست تغییر می داد که آن این بود که شرکت بر روی بعضی شغل سرمایه گذاری کند و همچنین بعضی از شغل ها را رها کند . پس پیمانکار یک صورت حساب و جریان کاری بدست می آورد که خودش را دوباره سال بعد تکرار می کرد .

در بعضی موقعیت ها این تنها روشی است که حسابرسان می توانند بر عهده بگیرند به خاطر کنترل ضعیف محیط که در شرکت ارائه می شود به طور کلی زمانی که کنترلهای ضعیف داخلی وجود دارد . به این خاطر است که مدیریت تصمیم هوشیارانه ای اتخاذ کرده که کنترلهای داخلی به اندازه عوامل دیگر کار تجاری مهم نیستند . به هر حال کنترل ضعیف محیط به خودی خود یک خطر آشکاری دست و چیزی است که باید مورد توجه مدیریت قرار داد (اهمیت آن را به یاد مدیریت آورد) در حالی که روش قدیمی حسابرسی فقط در محیط هایی با کنترل ضعیف کار می کرد ، حسابرسی بر مبنای خطر این ضعف ها را تشخیص می داد تا این که مدیریت بتواند گام های شایسته ای بردارد تا کنترل های داخلی را قوت ببخشد .

فایده های روش بر مبنای خطر

در حالی که در حسابرسی بر مبنای خطر به اعداد و ارقام توجه می شود ، اما به هر حال آن همچنین درک فعالیت های تجاری نیز توجه دارد چون اعداد و ارقام از این فعالیت ها گرفته شده اند . آن شامل تسلط بر روی پرسنل اصلی می شود و بفهمیم چگونه آن ها فکر می کنند و در تصمیماتشان از چه اطلاعاتی استفاده می کنند . در اینجا مواردی ذکر شده که اساساً در حسابرسی بر مبنای خطر مورد توجه قرار می گیرد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 3:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات