دانلود پاورپوینت تکنیک های مدل سازی

دانلود پاورپوینت تکنیک های مدل سازی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 127 کیلو بایت

تعداد صفحات : 36

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

متدلوژی ها و مدل ها

قبل از پرداختن به مدل ها و مدل سازی ها بهتر است یک بار مفاهیم متدلوژی را مرور کنیم :

متدلوژی ها

* رهنمون های جامعی هستند در جهت انجام و تکمیل تمام فعالیت های

SDLC (Software Development Life Cycle) .

* مجموعه ای از مدل ها ، ابزار و تکنیک ها هستند .

مدل ها Models

* نمایش یک ”نمود“ مهم از دنیای واقعی ، نه مشابه اجسام واقعی .

* تجرید استفاده شده برای مجزا کردن ، خارج از ”نمود“ .

* نمودارها و جدول ها .

* برنامه ریزی تحقیق و کمک در بودجه بندی .

اسلاید ۲ :

مدل سازی

مدل سازی چیست ؟

یک مدل ، یک انتزاع یا تقریبی است که برای شبیه سازی واقعیات استفاده می شود . تمرکز مدل سازی روی این است که سیستم ، ”چه کاری“ انجام می دهد نه ”چگونه“ آن را انجام می دهد .

سه قسمت مدل سازی عبارتند از :

– مدل سازی فرایندی (DFD / Activity diagrams) .

– مدل سازی داده ای (ERD / Class diagrams) .

– مدل سازی رفتاری

(State Transition Diagrams ‘STD’ or Statechart Diagram ,

Decision Table , Decision Trees , Pseudo code , Structured

English ).

اسلاید ۳:

مدل سازی

نگرش شی گرا

– نگرش شیء گرا چشم انداز یک سیستم اطلاعاتی است به عنوان

مجموعه ای از تعاملات اشیا که برای به انجام رساندن وظایف با هم

کار می کنند .

– شیء عنصری است در سیستم کامپییوتر که می تواند به پیام ها واکنش

دهد .

– طراحی شی گرا یعنی تعریف تمام انواع اشیا لازم برای برقراری ارتباط

با افراد و دیگر وسایل سیستم و تصحیح تعریف هر نوع شی به نحوی

که با یک زبان یا محیط معین پیاده سازی شود .

– برنامه نویسی شی گرا یعنی نوشتن دستورات در یک زبان برنامه

نویسی برای تعریف اینکه هر نوع شی چه کاری انجام دهد ، شامل

پیام هایی که اشیا می فرستند یا دریافت می کنند .

اسلاید ۴:

مدل سازی

اما به عنوان یک نگاه اجمالی در مورد دو نگرش گفته شده می توان

گفت :

آنالیز ساخت یافته منجر می شود به طراحی ساخت یافته و متعاقبا برنامه

نویسی ساخت یافته . موارد زیراز اهداف تکنیک های ساخت یافته است :

* رسیدن به کیفیت بالا در برنامه های با رفتار قابل پیش بینی .

* ایجاد برنامه هایی که به راحتی قابل اصلاح اند .

* ساده کردن برنامه ها و فرایند توسعه برنامه .

* رسیدن به قدرت پیش گویی و کنترل بالاتر در فرایند توسعه .

* سرعت بالاتر در فرایند توسعه .

* هزینه کمتر در فرایند توسعه .

اسلاید ۵:

مدل سازی

شی گرا چیست ؟

– ساختن بنیادی اشیا ، که ترکیب می کند ساختمان داده ها و رفتار را در

یک موجودیت واحد .

– راه سازمان دهی نرم افزار به عنوان مجموعه ای از اشیا مجزا که

به هم می پیوندند در هر دو ساختمان داده ها و رفتار .

پس در شی گرا ارتباط و اتصال میان داده و رفتار بسیار قوی است در حالیکه این اتصال در ساخت یافته بسیار آزادانه و ضعیف است .

اسلاید ۶:

هر کدام از دو نگرش گفته شده تکنیک های خاص خود را دارند .

مدل سازی فرایندی ، مدل سازی داده ای و مدل سازی رفتاری از جمله تکنیک های مورد استفاده در هر دو نگرش هستند که نوع عملکرد این

تکنیک ها و پیاده سازی آنها در هر یک از این دو متفاوت است .

تکنیک های ساخت یافته عبارتند از:

مدل سازی فرایندی (DFD) ، مدل سازی داده ای (ERD) و مدل سازی

رفتاری (ELH) .

و تکنیک های شی گرا هم عبارتند از:

Use case diagrams , Class diagrams ,

Interaction digrams .

ما در اینجا به تکنیک های مدل سازی ساخت یافته می پردازیم .

اسلاید ۷:

مدل سازی فرایندی DFD

  • یک DFD حرکت داده ها را در سرتاسر یک سیستم اطلاعاتی نشان می دهد ولی منطق برنامه یا مراحل پردازش را نشان نمی دهد .
  • مجموعه ای از DFD ها یک مدل منطقی را بوجود می آورند که نشان می دهد سیستم چه کاری انجام می دهد (نه چگونه آن را انجام می دهد) .

اجزای DFD

DFD ها از چهار علامت پایه ای استفاده می کنند برای نمایش فرایندها ،

جریان داده ها ، گروه های داده ای و موجودیت ها .

اسلاید ۸:

فرایند Process

داده ورودی را دریافت می کند و خروجی را تولید می کند که در شکل یا

محتویات ویا هر دو فرق می کند .

اسلاید ۹:

جریان داده ها Data flow

یک یا چند آیتم داده ای را نشان می دهد که به شکل زیر است :

پیکان یک جهته در مواردی است که داده ای را فقط وارد یا خارج کنیم

و پیکان دو طرفه برای مواردی است که هم داده را می خوانیم و هم مجددا

بازنویسی می کنیم .

اسلاید ۱۰:

مدل سازی فرایندی DFD

گروه های داده ای Data store

داده هایی را نشان می دهد که توسط سیستم ذخیره شده است . مشخصات

فیزیکی یک گروه داده ای مهم نیست زیرا ما با یک مدل منطقی سرو کار داریم . یک گروه داده ای به شکل زیر نمایش داده می شود :

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت کار و کارگر

دانلود پاورپوینت کار و کارگر

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 1.519 مگا بایت

تعداد صفحات : 29

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر ۱۱

در اول ماه مه ۱۸۸۶، پلیس شیکاگو با حمله به تظاهرات گسترده کارگران، که برای هشت ساعت کار در روز، و حق تشکیل اتحادیه های کارگری برپا شده بود، آنان را به خاک و خون کشید. چند روز بعد، دادگاه چند تن از رهبران کارگران را محاکمه، و به مرگ محکوم کرد. یکی از رهبران کارگران اعتصابی، پس از اعلام رای ، در برابر دادگاه چنین گفت:

کارگران اینک دریافته اند، که می توانند با اتحاد و همبستگی، و مبارزه جمعی بر مشکلات خود فائق آیند. کارگران دریافته اند که چه قدرت عظیمی در اتحاد آنان نهفته است، و به همین دلیل است که کارفرماها با تمام توان می کوشند تا اتحاد کارگران را بشکنند، و میتینگ کارگران را به خون بکشند. ما کارگران گرد هم آمدیم تا اندکی از حقوق خود را باز پس بگیریم؛ اما اکنون از دادگاه و زندان سر در آورده ایم . آیا این است معنای برابری و عدالت در جامعه ما؟ امروز اگر صدای حق طلبانه ما را با گلوله خفه می کنید، مطمئن باشید که این صداها دیگر خاموش شدنی نیست، و هر روز طنین آن رساتر خواهد شد.

اسلاید ۲ :

رهبران کارگران شیکاگو به دست مستکبران جان باختند؛ اما حقانیت گفته هایشان به تدریج بر همگان مسلم شد.

در سال ۱۸۸۹، کنگره بین المللی کارگران در پاریس، به پیشنهاد نماینده کارگران آمریکا، روز اول ماه مه را به عنوان روز جهانی کارگر برگزید، و در پی آن در بسیاری از کشورهای دنیا، کارگران با برپایی اعتصاب و تظاهرات گسترده، این روز را گرامی داشتند و یاد و خاطره کارگران به خاک و خون کشیده شده را زنده نگه داشتند.

اسلاید ۳:

سازمان بین المللی کار

این سازمان به عنوان یک نهاد خود مختار، و وابسته به مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۱۹ براساس معاهده ورسای برپا شد. موافقت نامه مربوط به برقراری رابطه بین این سازمان و سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۶ به تصویب رسید و آن را به صورت نخستین کارگزاری تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد درآورد.

اسلاید ۴:

سازمان بین المللی کار در جهت پیشبرد عدالت برای افراد شاغل به کار، در تمام نقاط جهان فعالیت می کند و عمده فعالیت های آن عبارتند از:

۱- تنظیم سیاست ها و بین المللی کردن برنامه ها به منظور بهکرد شرایط کار و زندگی.

۲- برقراری معیارهای کار به عنوان رهنمودهایی برای مسوؤلان ملی در به اجرا در آوردن این سیاست ها.

۳- اجرای یک برنامه وسیع همکاری های فنی، برای کمک به دولت ها و عملی کردن این سیاست ها به شیوه ای کار ساز و اقدام به کار آموزی .

۴- آموزش و پژوهش به منظور کمک به پیشبرد این تلاش ها.

اسلاید ۵:

ب ) مدیریت

فعالیت های سازمان بین المللی کار که کلیه اعضا در آن نمایندگی دارند در فواصل بین اجلاس، سالانه، از طریق یک هیات حاکم مرکب از نمایندگان ۲۸ کشور عضو، ۱۴ عضو کارگر و مابقی کارفرما، هدایت می شود

اسلاید ۶:

وضعیت کنونی طبقه کارگر و جنبش کارگری ایران

از پانزده سال پیش چرخه جدیدی در تاریخ بشری شکل گرفته است که ماحصل آن وضعیت کنونی طبقه کارگر جهان و به تبع آن ایران است. با فروپاشی نظام اقتصاد جمعی در بخش مهمی از کره زمین و رفع تدریجی بسیاری از دستاوردهای آن از پیش پای گلوبالیزاسیون (جهانی سازی)سرمایه داری، حمله به دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی طبقه کارگر در جهان با ابعاد بی‌سابقه‌ای گسترش یافت و محو تدریجی دستاوردهای کارگران مثل حداقل ساعات کار، قراردادهای رسمی و با پشتوانه کار و سپس در‌هم کوبی تشکیلات کارگری در برخی از کشورها، تغییر موضع رهبران برخی نهادهای بین‌المللی کارگری، پرورش روحیه فردگرایی به جای جمع گرایی و احساس مسئولیت جمعی و جهانی، حذف بسیاری از یارانه‌های دولتی پیرامون بهداشت و بهزیستی و تحصیل و خوراک و مسکن کارگران و خانواده هایشان در چارچوب دستورالعمل گلوبالیزاسیون و خصوصی سازی (privatization) و اشاعه سیاسی نئولیبرالیسم در سراسر جهان شکل گرفت.

اسلاید ۷:

در کشور ما با توجه به سرکوب و حذف سندیکاهای مستقل و آزاد کارگری و نابودی سازمان‌ها و تشکیلات دیگر کارگری، عرصه اقتصاد، سیاست و اجتماع کاملا یک‌سویه در اختیار دولتی‌ها و اجراکنندگان دستورالعمل‌های صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی قرار گرفت که با لایه‌های سطحی و روکش های به ظاهر مذهبی و دینی بومی تزیین گردید.
در نبود نمایندگان واقعی طبقه کارگر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، وضعیت اجتماع شدیدا دو قطبی گردید.

با بی‌برنامگی کامل که بر امور سایه افکند و تبعیت از برنامه‌های خصوصی سازی بدون حضور سندیکاها و فدراسیون‌های آزاد و مستقل کارگری و بدون ایجاد پوشش امنیت اقتصادی – اجتماعی برای بیکاران، بازنشستگان، بیماران، روستاییان و اقشار فرودست اجتماعی، طبقه کارگر با بحرانی عمیق و موحش روبرو شده است که در تاریخ ایران سابقه نداشته است. نرخ رشد بیکاری که به صورت فزاینده‌ای در حال افزایش است، پیش بردن سیاست‌های اقتصادی (اقتصاددانان شیکاگو)وحذف کمک‌های یارانه‌ای، وضعیت هر روز بدتری به‌وجود آورد.

اسلاید ۸:

هجوم کالاهای ارزان قیمت و کم کیفیت از طریق قاچاق کالا و شصت و هشت اسکله‌ی بدون نظارت و دیگر سرپل‌های ورود کالاهای قاچاق مثل تولیدات چینی ومحصولات دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی، پایین آوردن هزینه گمرکی بر کالاها، تکیه دلالان بزرگ داخلی بر ورود کالا و جذب کمیسیون‌های میلیاردی و چند ده میلیونی، آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیکره صنعت کشور وارد کرد و سیاست خصوصی سازی و خودمانی سازی هرچه بیش‌تر اوضاع برنامه ریزی اقتصادی را خراب کرده است.

در نتیجه هزارها کارگاه کوچک و بزرگ دچار رکود و ورشکستگی شدند

اسلاید ۹:

  • مشکل سرمایه‌گذاری اقتصادی است نه حقوقی

    اما موضوع اصلاح قانون کار از نگاه دکتر پروین به گونه دیگر است. به نظر می‌رسد که این تفاوت در استدلال از نوع تفاوت در روش است و هر ۲ گروه خواهان بهبود وضعیت اشتغال و وضعیت کارگران هستند ؛موافقین با مقررات حمایتی قانون کار که تقریبا امکان اخراج کارگر را به طور عادی از کارفرما سلب کرده است و مقررات بیمه و تأمین اجتماعی به دنبال رفاه کارگران هستند.

اسلاید ۱۰:

مخالفین برعکس بر این عقیده‌اند که این مقررات سخت و حمایتی باتوجه به عدم رونق کسب و کار باعث تداوم بیکاری و عدم استخدام کارگران از سوی کارفرمایان می‌شود و با آزاد شدن کارفرمایان از قیود قانون کار، استخدام کارگر بیشتر شده و از بیکاری در جامعه کاسته می‌شود و این چرخه در نهایت به نفع خود کارگران و جامعه است. ابتدا باید یک کار کارشناسی انجام شود که آیا با برداشت چتر حمایتی قانونی از کارگران مشکل بیکاری در جامعه رفع می‌شود یا خیر؟ و چه آثاری دارد؟ تجربه سایر جوامع نشان می‌دهد که موضوع اشتغال، ریشه‌های اقتصادی دارد و قانون کار صرفا یکی از عوامل موثر است،کما اینکه در حال حاضر نیز موضوع بیکاری نه فقط برای کارگران ساده بلکه برای بسیاری از افراد ازجمله تحصیل‌کردگان نیز وجود دارد. با برداشتن چتر حمایتی حقوق کار از کارگران ممکن است اندکی از مشکل بیکاری کاسته شود، در مقابل این نفع احتمالی اندک، ضررهای هنگفت مادی و معنوی برای کارگران و کشور به وجود می‌آید؛

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله در مورد ضمانتنامه های بانکی

مقاله در مورد ضمانتنامه های بانکی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 541 کیلو بایت

تعداد صفحات : 21

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

TMBAمقدمه

ضمانت نامه های صادره یکی از ابزارهای مهم در آمدی برای بانک ها محسوب می گـردد از آنجـایی کـه ضـمانت نامه ها برای بانک تعهد آور بوده و اهمیت آن عینا پرداخت تسهیلات می باشد از ایـن رو شـعب مـی بایسـتی در زمان صدور ضمانت نامه اطلاعات لازم را از ضـمانت خـواه اخـذ نمـوده و از نظـر تـوان مـالی ، ظرفیـت اعتبـاری وتوانایی های وی اطمینان حاصل نماید

یکی از انواع روشهای پرداخت در تجارت بین الملل اعتبار اسنادی است که امروزه در تعهدی اسـت مشـروط که به موجب آن ، (LC)جهان کاربرد فراوانی دارد .اعتبار اسنادی بانک گشایش کننـده تعهـد مـی کنـد کـه تحت شرایط خاصی که در اعتبار مشخص است وجهی را تـا یـک زمـان مشـخص در مقابـل اسـنادی کـه در اعتبار خواسته شده و به او ارائه می شود، پرداخت کند.

عقد ضمان:

به موجب ماده 684 قانون مدنی عقد ضمان عبارتست از :

"اینکه شخص مالی را که بر ذمه دیگری است به عهده بگیرد ". متعهد را ضامن ، طرف دیگر (ذینفع) را مضـمون له و شخص ثالث (ضمانت خواه) را مضمون عنه یا مدیون اصلی می گویند. (فقیهی (1389

پیمان :

مجموعه اسناد و مدارکی است که مشخصات اصلی پیمان مانند مشخصـات دو طـرف ، موضـوع ، مبلـغ و مـدت پیمان در آن بیان شده است . (فقیهی (1389

کار فرما:

به شخص حقوقی گفته می شود که یک سوی امضاء کننده پیمان است و عملیـات موضـوع پیمـان را بـر اسـاس اسناد و مدارك پیمان، به پیمانکار واگـذار کـرده اسـت. نماینـدگان و جانشـینان کارفرمـا هـم در حکـم کارفرمـا

هستند. (فقیهی (1389

پیمانکار :

به شخص حقیقی یا حقوقی گفته می شود که سوی دیگر امضاء کننده پیمان است و اجرای موضوع پیمـان را بـر اساس اسناد و مدارك پیمان به عهده گرفته است. (فقیهی (1389

ضمانتنامه بانکی:

در فرهنگ حقوقی( انگلیسی)Black1، ضمانت نامه بانکی چنین تعریف شده:

ضمانت نامه بانکی، گونه ای تضمین قراردادی است که در برابر زیـان ناشـی از نـاتوانی و یـا خـوداری پیمانکـار از انجام تعهداتش، طرف دیگر را پشتیبانی می کند. چنین ضمانت نامـه هـاییمعمـولاً در پـروژه هـای سـاختمانی دولتی به کار ی رود.« در تعریف این نهاد به همین منبع بسنده می شود.

منتها از بررسی تعاریف دیگر این چنین به نظر می رسد که برای داشتن تعریف جـامع و مـانع( مقتضـای تعریـف خوب) نمی توان به این منبع بسنده کرد. حال آنکه به نظر محقق این تعریف انطباق می نماید. به نظر مـی رسـد که اساتید برجسته در تعریف این نهاد عنایت و توجه مفرطی به خصوصیت استقلال این سند داشته اند بـه گونـه ای که گویی در پی تعریف اصل استقلال این سند از تعهد پایه بوده اند و البته به جانب ایشـان نیـز حـق هسـت. چرا که امروزه این اصل وصف جدایی ناپذیر این نهاد به شمار می آید و این امر بر کسی پوشیده نیست.

ب این سردرگمی در تعاریف از این امر ناشی می شود که وجـود ایـن نهـاد زائیـده ی ملاحظـات قانونگـذاری یـا قانونی نمی باشد بلکه به حق باید آن را مولود ملاحظات عملی بازرگانان و تجاری بین المللی دانست.( دکتر شـریفی آل هاشم، سید الهام الـدین، تقریـرات درس مـدنی6 ،(1388 شـاید بتـوان گفـت کـه بنـابرهمین ملاحظـات، مـی باشـد کـه قانونگذاری در این زمینه در ایران و تجارت بین الملل( به نسبت کمتر از حقوق ایران) به جامعیت کـافی نرسـیده و این مقدار مقررات موجود هم به مدد تلاشهای اتاق بازرگـانی بـین المللـی( (IU در جمـع آوری عرفهـای بـین المللی موجود نزد بازرگان می باشد.

نکته لازم ذکر دیگر اینست که در تحلیل و تفسیر و مبنایابی براین نهـاد بـر روی ق.م ایـران نمـی تـوان حسـاب آنچنانی باز کرد؛ چراکه در مفهوم ضمان سنتی و رکوردر ق. م نیز اختلافاتی نزد حقوقدانان عارض می باشـد کـه از تعارض مبانی ضمان نشأت می گیرد. گروهی معتقدند که ضمان موجود ق. م از نوع نقل ذمه به ذمه مـی باشـد و در این راستا استدلالات خویش را دارند که از ذکر آنها معـذوریم و گروهـی نیـز بـا رد اسـتدلالات گـروه قبلـی ضمان موجود در ق. م را از نوع ضم ذمه به ذمه می دانند. حال آنکه آنچه از بررسی ها به ذهن محقق مـی تـراود این است که ضمانت نامه بانکی ماهتاًی به نوعی مسئولیت قراردادی می باشد( از نـوع وجـه التـزام) کـه بانـک نـه

ضمانت پرداخت آن را، بلکه که تعهد به پرداخت آن را ازقبل دیگری می نماید. به عبارت دیگـر وجـه مصـرح در متن ضمانت نامه نوعی وجه التزام می باشد که ذینفع ضمانت نامه استحقاق مطلق دریافت آن را بر اساس اصـول استقلال ضمانت نامه دارا می باشد( البته با ملاحظه ی استثنائات وارد بر این اصل). شـاید بـه همـین لحـاظ مـی باشد که چهره تضمینی آن برای بانک، قدری کم رنگ جلوه می دهد. چراکـه بانـک ضـمانت بـه پرداخـت نمـی نماید بلکه تعهد مستقل به پرداخت می نماید و بنوعی می توان گفت که این امر پیامـد راحـت طلبـی ذینفـع در مطالبه وجه التزام می باشد که خود را از قید و بند اثبات تخلفـات قـراردادی متعهـد و انجـام پیمـان مـی رهانـد. (شریفی ، منبع پیشـین). با تصور کلی که از شاکله این نهاد بدست آمد، زمان آن رسیده که به ماهیـت ضـمانت نامـه های بانکی و تشتت عقاید در این زمینه پرداخته شود و قدری ریزتر در آن نگریسته شـود. ضـمانت نامـه بـانکی یکی از مصادیق عقد ضمان بوده و آن عبارت است از تعهد پرداخت مبلغ معینی وجه نقد کـه در ارتبـاط بـا یـک قرارداد یا به عنوان تضمین موردى داده میشود. به عبارت بهتر، ضـمانت نامـه سـندى اسـت کـه بـه موجـب آن ضامن، ضمانت انجام تعهدات اشخاص حقیقی یا حقوقی را که در رابطه با موضوع ضمانت تحقق مییابد، به عهده میگیرد. بنا به تعریف ذکر شده، ضمانت نامه بانکی سندى است که به موجب آن، بانک ضمانت اشخاص حقیقـی و حقوقی را در رابطه با انجام تکالیف و تعهدات موضوع قرارداد فیمابین »مضمون لـه« (ذى نفـع ضـمانت نامـه) و »مضمون عنه « (ضمانت شده) را تا مبلغ مندرج در ضمانت نامه به عهده میگیرد که در صـورت عـدم ایفـاى بـه موقع تعهدات از سوى مضمون عنه (ضمانت شده) با اعلام مضمون له (ذى نفع)، قبل از انقضاى سررسید ضـمانت نامه بانک باید مبلغ مندرج در ضمانت نامه را در وجه ذى نفع پرداخت کند. (وبلاگ (saserbank

ماهیت ضمانت نامه های بانکی:

برای شناسایی هر نهاد حقوقی و وضع قواعد مترقی در مورد آن بی شک اساسی ترین عملیات بررسـی و تطبیـق نهاد جدید با نهادهای سنتی و موجود در حقوق می باشد تا در صورت تطبیق(کلاً یا جزئی) یا یکـی از نهادهـای دیرپا احکام آن بر نهاد تازه بارشود تا حدی از سختی کار بزداید. در این راه ناگزیر از آنـیم کـه از عنـوان پـژوهش که به بعد بین المللی این اسناد می پردازد، قدری منحرف شـویم و نهادهـای موجـود در ق. م ایـران را در بحـث بگنجاییم. من الجمله پرداختن به ضمان عقدی در مقایسه ی با ضمانت نامه بانکی.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت سلسله مراتب قرارداد

دانلود پاورپوینت سلسله مراتب قرارداد

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 156 کیلو بایت

تعداد صفحات : 32

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

نرم افزار شبکه:

nتا کنون مسائل سخت افزاری شبکه ها را مورد بررسی قرار دادیم…

nبسیاری از مسائل شبکه ای به صورت نرم افزاری انجام می شود. به عنوان مثال:

nانتقال اطلاعات

nکنترل خطا

nکنترل جریان

n….

اسلاید ۲ :

انتقال اطلاعات:

nنیاز به یک قرارداد مشترک که به آن پروتکل گفته می شود.

nدر یک پروتکل شبکه ای مسائل متنوعی از سخت افزار و نرم افزار باید در نظر گرفته شود.

nبرای کاهش پیچیده گیهای چنین محیطی از طراحی لایه ای استفاده می شود.

اسلاید ۳:

چرا لایه ای؟

nساده سازی پیاده سازی

nامکان توسعه راحتتر

nامکان خطا یابی راحتتر

nنزدیک شدن به رویکردهایی همچون شیی گرایی

اسلاید ۴:

سلسله مراتب لایه ها:

n لایه n در هر ماشین با لایه n متناظر در ماشین دیگر مکالمه می کند (قرارداد لایه n).

nلایه n در هر فرستنده و گیرنده وظایف مشابهی دارند.

nهر لایه از طریق واسط(Interface) با لایه قبل و بعد خود ارتباط دارد.

nدو نوع واسطه وجود دارد:

nService Interface

nPeer Interface

اسلاید ۵:

سلسله مراتب لایه ها:

nلایه ها از سخت افزاری ترین لایه شروع و به نرم افزاری ترین خاتمه می یابند.

nکاربران از طریق بالاترین لایه شبکه از خدمات استفاده می کنند.

nبه مجموعه لایه ها معماری شبکه یا مجموعه پروتکل (Protocol Suit) گفته می شود.

اسلاید ۶:

مسائل مطرح در طراحی لایه ها:

nآدرس دهی کامپیوترها در شبکه؟

nنحوه ارتباط کامپیوترها؟(Simplex, Half duplex, Full Duplex)

nچگونگی کنترل خطا؟

nچگونگی کنترل ترتیب دریافت بسته ها؟

nچگونگی تکه تکه شدن(Fragment) داده های ارسالی در مبدا و حفظ ترتیب اولیه آنها در مقصد؟

nچگونگی کنترل جریان(Congestion Control)؟

اسلاید ۷:

مسائل مطرح در طراحی لایه ها…

nمسیریابی

nمسائل امنیتی

nامکان تبدیل قراردا د در شبکه ها ی ناهمگون

nچگونگی شروع و خاتمه یک ارتباط

nچگونگی رفع مشکل عدم تطابق سرعت طرفین

nمحدودیتهای مربوط به سایز بسته ها

اسلاید ۸:

انواع خدمات در هر لایه:

nخدمات مبتنی بر اتصال(Connection Oriented)

nخدمات بدون اتصال(Connection Less)

اسلاید ۹:

خدمات مبتنی بر اتصال(Connection Oriented)

nطرف اول تقاضای برقراری ارتباط می کند.

nدر صورت موافقت طرف مقابل اتصال برقرار می شود.

nعملیات ارسال و دریافت داده

nارتباط از سوی یکی از طرفین قطع می شود.

nمثال: ارتباط تلفنی

nکاربرد در شرایطی که به قابلیت اعتماد و دقت داده ها نیاز باشد.

nباعث کُندی ارتبط می شود.

nانتقال فایل نمونه ای از استفاده از خدمات اتصال گرا می باشد.

اسلاید ۱۰:

خدمات بدون اتصال(Connection Less)

nنمونه برداری از روی نحوه ارتباط پستی.

nبدون هماهنگی قبلی و ایجاد اتصال اطلاعات ارسال می شود.

nسرعت بالایی دارد.

nنمونه ای از این سرویس کاربردهای بلادرنگ همانند ”انتقال صوت“ می باشد.

nبه بسته هایی که با استفاده از پروتکلهای بدون اتصال ایجاد شده اند ”Datagram“ گویند.

n

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت تشکلهای کارگری

دانلود پاورپوینت تشکلهای کارگری

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 318 کیلو بایت

تعداد صفحات : 52

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

  • پس از به وجود آمدن صنایع کشور و شکل گیری طبقه کارگر به ویژه با آغاز دوران سلطنت رضا شاه و از ابتدای قرن اخیر، خواست ایجاد تشکل و آزادی فعالیت های سندیکایی و اتحادیه‌ای مستقل، اصلی ترین مطالبه جنبش کارگران و مزدبگیران ایرانی بوده است. هرچند این جنبش در مقاطع مختلف با سرکوب‌های خونینی نیز مواجه بوده است، اما به مدد مبارزات خستگی ناپذیر کارگران و تلاش‌های بی دریغ پیشگامان جنبش کارگری در ایران، موفقت‌هایی را نیز در طول این سالیان کسب کرده‌است. قانون کار مصوب ۱۳۳۷ شمسی، علیرغم نارسایی‌های عمده‌ یکی از این دستاوردها بود که لااقل وجود سندیکاها را به لحاظ قانونی پذیرفته بود.

اسلاید ۲ :

  • متأسفانه با تصویب «قانون مربوط به تشکیل شوراهای اسلامی کار» در سال ۱۳۶۳ و «قانون کار» در سال ۱۳۶۹، و هم چنین سایر مقررات مربوط به حقوق کار، توسط «مجلس شورای اسلامی»، با یک عقب گرد تاریخی، تشکل‌های مستقل کارگری و حقوق سندیکایی به رسمیت شناخته شده در قانون کار سال ۱۳۳۷ به کلی از بین رفتند. رژیم جمهوری اسلامی پس از سرکوب خونین سازمان‌های سیاسی و فعالان کارگری در سال‌های اولیه دهه ۶۰ شمسی، اقدام به ایجاد تشکل‌های ایدئولوژیکی نمود

اسلاید ۳:

  • که نه تنها هیچ سنخیتی با استانداردهای شناخته شده بین‌المللی مربوط به حقوق کار در زمینه فعالیت‌های سندیکایی ندارند، بلکه نقش اصلی آن‌ها هم چیزی جز اعمال کنترل و مراقبت دولتی بر روابط و مناسبات حاکم بر محیط کار نیست.
  • در واقع اولین تشکیلات‌های کارگری ایران که از دل سندیکاهای کارگری وابسته به حزب توده در آمده بودند، پس از طی فراز و نشیب های مختلف تبدیل به سندیکاهای وابسته به حزب مردم و سپس رستاخیز ‌شدند و عاقبت سر از شوراهای اسلامی کار در آوردند.

اسلاید ۴:

  • سابقه تشکیل شوراهای اسلامی کار به اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب بهمن ۵۷ بر می‌گردد. در حالی که سیاست رسمی وزارت کار تحت مدیریت زنده یاد داریوش فروهر، حمایت از ایجاد و تقویت جنبش کارگری و سندیکایی بود، بخشی از شورای انقلاب و حزب جمهوری اسلامی با رهبری بهشتی و کارگزاری عواملش در صدد تضعیف این جنبش و مهار آن بودند. اقدام اولیه آن‌ها تشکیل شوراهای وابسته به خود با هدف به دست گرفتن کنترل کارخانجات و سرکوب کارگران مترقی و فعالان کارگری بود. به این ترتیب آن‌ها تنها نیل به مقاصد سیاسی، کنترل قدرت و از صحنه بیرون کردن رقیب را در نظر داشتند

اسلاید ۵:

  • برای پیش برد چنین اهدافی، اولین شوراهای اسلامی در کارخانه جنرال موتورز تهران و با هدایت علی ربیعی شکل گرفت. در همین دوران بهشتی با تیزبینی و آینده نگری که داشت مسئولیت ایجاد فعالیت شاخه کارگری حزب جمهوری اسلامی را به عهده علی ربیعی و علیرضا محجوب دو مهره مورد علاقه خود گذاشت و این دو گسترش فعالیت شاخه كارگرى این حزب را از طریق ایجاد شوراهای اسلامی کار وابسته به حزب جمهوری اسلامی دنبال کردند.

اسلاید ۶:

  • در تیرماه سال ۵۹ لایحه قانونی راجع به تشكیل شوراهاى اسلامی كار با هدایت و صحنه گردانی بهشتی تدوین شد. تشكیل انجمن هاى اسلامی و بسیج كارگرى نیز به موازات شوراى اسلامی كار در همین دوران آغاز شد. یورش عوامل حزب جمهوری اسلامی و بهشتی با حمایت نیروهای شبه نظامی به «خانه کارگر» ( که در آن دوران در تسلط نیروهای چپ بود) در سال ۵۸ و تصاحب آن، اقدام بعدی واحد کارگری حزب جمهوری اسلامی و عوامل آن یعنی علیرضا محجوب و علی ربیعی برای در اختیار گرفتن مقدرات جبنش کارگری ایران بود.

اسلاید ۷:

  • سرانجام در دى ماه سال ۶۳ با تصویب قانون تشكیل شوراهاى اسلامی در مجلس و شوراى نگهبان، این تشكل رسمیت قانونی پیدا كرد. تعداد شوراهای تشکیل یافته در سال ۶۶ و به هنگام برگزاری نخستین کنگره خانه کارگر به رقم ۱۱۰۰ رسید و در اوج خود در دوران وزارت حسین کمالی به ۳۲۸۰ شورا رسید. تعداد این شوراها هم اکنون به ۱۱۱۵ شورا کاهش پیدا کرده است. به اعتراف حسن صادقی رئیس شوراهای اسلامی کار در تهران ۱۴ میلیونی ۲۴ انجمن صنفی کارگری دارای اعتبارنامه وجود دارد. در یادداشت زیر تلاش می‌شود مغایرت تشکل‌های موجود کارگری با کنوانسیون های بین‌المللی نشان داده شود.

اسلاید ۸:

  • شوراهای اسلامی کار در واقع نه شورا می‌باشند و نه انجمن صنفی یا سندیكا، اما مسؤولیت هر دو نهاد را یکجا به عهده گرفته‌اند. چنانچه از نامش پیداست برخلاف روح و مفاد کنوانسیون‌های بین‌المللی، تشکلی‌ است ایدئولوژیک در خدمت هیئت حاکمه برای مهار، کنترل و سرکوب کارگران.
  • ماده ۱ از قانون تشکیل «شورای اسلامی کار» در ارتباط با اهداف و چگونگی تشکیل این شوراها مقرر می‌دارد « به منظور تأمین قسط اسلامی و همکاری در تهیه‌ برنامه ها و ایجاد هماهنگی در پیشرفت امور در واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدمات، شورایی مرکب از نمایندگان کارگران و کارکنان، به انتخاب مجمع عمومی و نماینده‌ی مدیریت، به نام «شورای اسلامی کار» تشکیل می‌گردد.

اسلاید ۹:

  • طبق ماده ۲ «قانون تشکیل شوراهای اسلامی کار» کسانی که کاندیدای عضویت در «شورای اسلامی کار» می‌شوند، می‌بایستی «اعتقاد والتزام عملی به اسلام و ولایت فقیه و وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران» داشته و گرایشی به « احزاب و سازمان‌ها و گروه‌های غیرقانونی و گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی» نداشته باشند. تأکید روی عبارت «تأمین قسط اسلامی» و شرایط مندرج در قانون در ارتباط با کسانی که به عضویت این شوراها در می‌آیند، به ویژه عدم وابستگی آن‌ها به گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران، به روشنی نشان دهنده ماهیت و کارکرد ایدئولوژیک این شوراها و مغایرت آنها با کنوانسیون آزادی های سندیکایی (۸۷) می‌باشد

اسلاید ۱۰:

  • همچنین دخالت نماینده مدیریت (کارفرما) در انتخاب اعضای »شورای اسلامی کار» خود ناقض استقلال شورا و آزاد بودن کارگران در ایجاد تشکل‌های کارگری و اداره آن هاست.
  • ماده ۲ کنوانسیون مقرر می‌دارد که «كارگران و كارفرمایان بدون هیچگونه تبعیض می توانند آزادانه و بدون اجازه قبلی، سازمان های خود را تشكیل داده و یا به سازمان های موجود بپیوندند» و بند ۲ ماده ۳ تصریح می‌کند که «مقام‌های دولتی بایستی از هرگونه مداخله‌ای که حق کارگران برای سازماندهی فعالیت‌ها و تدوین برنامه عمل آنها را محدود نماید یا اعمال قانونی این حق را به مخاطره اندازد، امتناع نمایند» ،

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بیمه کارگری

دانلود پاورپوینت بیمه کارگری

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 611 کیلو بایت

تعداد صفحات : 58

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

  • بیمه عبارت است از سازوکاری برای انتقال ریسک یا احتمال بروز خطر. در تعریف حقوقی: بیمه عبارتست از قراردادی که به موجب آن یک طرف (بیمه گر) تعهد می کند در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر(بیمه گذار) در صورت وقوع یا بروز حادثه خسارت وارده بر او را جبران نموده یا وجه معینی را بپردازد. متعهد را بیمه گر، طرف تعهد را بیمه گذار و وجهی را که بیمه گذار به بیمه گر می پردازد حق بیمه و آنچه را که بیمه می شود موضوع بیمه نامند. بیمه دارای انواع و اقسام مختلفی است که عبارتند از بیمه های اجتماعی و بیمه های بازرگانی .
  • بیمه یکی از بهترین شیوه های مدیریت ریسک می باشد (انتقال ریسک به دیگری) .

اسلاید ۲ :

بیمه دارای اصل های فراوانی است که عبارتند از:

  • ۱- اصل حداعلای حسن نیت: حسن نیت در هر قراردادی از ارکان اصلی است اما در بیمه این اصل باید به صورت حد اعلای خود وجود داشته باشد یعنی دو طرف قرارداد نه تنها هیچ چیزی را از یکدیگر مخفی نکنند بلکه (مخصوصا بیمه گذار) هر نکته ای را کا در تشخیص کیفیت ریسک و قرارداد وجود دارد به یکدیگر بدون درخواست طرف مقابل بگویند . این اصل فقط در ابتدای قرارداد لازم الاجرا نیست بلکه باید در تمام مدت قرارداد به آن توجه شود.
  • ۲- اصل غرامت ۳- اصل نفع بیمه ای ۴- اصل مشاركت ۵- اصل علت نزدیك

اسلاید ۳:

بیمه‌ كارگران و ریسك
كارفرمایان

بررسی چالش‌های پیش‌روی تولید و سرمایه‌گذاری در حوزه قوانین تأمین اجتماعی

اسلاید ۴:

  • در میان موانع متعدد پیش‌روی تولید و سرمایه‌گذاری در كشورمان، قانون تأمین اجتماعی و مقررات مرتبط با رفاه و بیمه‌های اجتماعی، دامنه وسیع‌تری داشته و گروه‌های زیادی از صاحبان صنایع و اربابان تولید را در برمی‌گیرد. گاهی اوقات نیز شدت آن به حدّی است كه موجب تعطیلی واحدهای صنعتی می‌گردد. بیش از نیم قرن از آغاز به كار صنعت بیمه اجتماعی در ایران می‌گذرد.

اسلاید ۵:

  • طی این مدت با تغییر و دگرگونی در زندگی اقتصادی – اجتماعی جامعه، اندیشه بیمه و اقشار مشمول آن نیز تحول یافت؛ تا آن كه سرانجام قانون تأمین اجتماعی در سال ۱۳۵۴ تصویب و به مرحله اجرا گذاشته شد. اما طی قریب به ۳۲ سال گذشته در ارتباط با مفاد قانون تأمین اجتماعی و چگونگی اجرای آن، همواره مسایل و مشكلاتی برای كارفرمایان و كارگران وجود داشته است.

اسلاید ۶:

موانع قانونی

  • مهمترین مواد قانون تأمین اجتماعی فعلی كشور كه مشكلاتی برای كارفرمایان و فعالان بخش خصوصی به وجود آورده كدامند؟
  • ماده ۲۸:‌ این ماده ناظر بر منابع مالی سازمان به ویژه حق بیمه سهم كارفرما، بیمه شده و دولت می‌باشد. به موجب ماده ۲۸ قانون تأمین اجتماعی، سهم كارفرما از كل ۳۳ درصد حق بیمه، ۲۳ درصد، سهم كارگر ۷ درصد و سهم دولت ۳ درصد می‌باشد.

اسلاید ۷:

  • تشكل‌های كارفرمایی معتقدند سهم كارفرما در ایران بیشتر از سایر كشورها بوده و در مقابل، سهم دولت بسیار ناچیز است. در این راستا، پیرو مذاكراتی كه در شورای‌عالی اشتغال و دیگر مراجع تصمیم‌گیری انجام شده، نظر این است كه ۵ درصد از سهم حق بیمه كارفرما كسر و به سهم دولت افزوده شود – اما این بحث همچنان ادامه دارد. ‌

اسلاید ۸:

  • ماده ۳۷:‌ در این ماده، دو موضوع پیش‌بینی شده كه برای كارفرمایان و صاحبان صنایع مشكل آفرین بوده و آنان را دچار نوعی بوروكراسی بیهوده كرده است. موضوع نخست، مقرر می‌دارد به هنگام نقل و انتقال عین یا منافع مؤسسات و كارگاه‌های مشمول مقررات تأمین اجتماعی، انتقال دهنده باید گواهی سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر نداشتن بدهی معوق بابت حق بیمه را به انتقال گیرنده ارایه دهد.

اسلاید ۹:

  • موضوع دیگر نیز به دریافت یا تجدید كارت بازرگانی یا پروانه كسب مربوط می‌شود كه درخواست‌كننده باید مفاصاحساب صادر شده از سوی سازمان را ارایه دهد. ولی به تجربه ثابت شده دریافت مفاصا‌حساب از سوی سازمان تأمین اجتماعی، با مشكلات فراوانی روبه‌رو بوده و لذا مسؤولان امر غالبا از صدور مفاصاحساب خودداری كرده و یا كارفرمایان را ملزم می‌سازند تعهداتی بسپارند.

اسلاید ۱۰:

  • ماده ۳۸:‌ بر اساس این ماده، در مواردی‌ كه انجام كار به طور مقاطعه به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار می‌شود، كارفرما باید در قرارداد مقاطعه، پیمانكار را ملزم سازد تا كاركنان خود و نیز كاركنان مقاطعه‌كاران فرعی را نزد سازمان تأمین اجتماعی بیمه نموده و حق بیمه متعلقه را بپردازد. كارفرما همچنین مكلف است ۵ درصد بهای كل كار مقاطعه را نزد خود نگه دارد تا پس از ارایه مفاصاحساب توسط سازمان، به وی پرداخت نماید.

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بیمه تامین اجتماعی

دانلود پاورپوینت بیمه تامین اجتماعی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 182 کیلو بایت

تعداد صفحات : 42

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

  • ماده‌ ۱ – تأمین‌ و اجرای‌ بیمه‌های‌ اجتماعی‌ كارگران‌ به‌ عهده‌ سازمان‌ بیمه‌های‌ اجتماعی‌ كارگران‌ كه‌ در این‌ قانون‌ سازمان‌ نامیده‌ خواهد شد محول‌ می‌گردد.
    ماده‌ ۲ – سازمان‌ عهده‌دار بیمه‌ و تعاون‌ كلیه‌ كارگران‌ در موارد زیر ط‌بق‌ مقررات‌ این‌ قانون‌ می‌باشد:
    – ۱حوادث‌ ناشی‌ از كار و بیمار حرفه‌ای‌.
    – ۲حوادث‌ و بیماریهای‌ غیر ناشی‌ از كار – حاملگی‌ – وضع‌ حمل‌.
    – ۳ازكارافتادگی‌ – بازنشستگی‌ – فوت‌.
    – ۴ازدواج‌

    تبصره‌ ۱ – بیمه‌شدگان‌ حق‌ استفاده‌ از كمك‌ عائله‌مندی‌ به‌ نحو مقرر در این‌ قانون‌ را خواهند داشت‌.
    تبصره‌ ۲ – افراد خانواده‌ بلافصل‌ بیمه‌ شده‌ در مورد معالجات‌ بیماریها از كمكهای‌ مقرر در این‌ قانون‌ استفاده‌ خواهند كرد.

اسلاید ۲ :

  • ماده‌ ۳ – كارفرمایان‌ موظ‌فند كارگران‌ خود را صرف‌ نظ‌ر از نوع‌ قرارداد كار و ترتیب‌ استخدام‌ و نحوه‌ پرداخت‌ مزد یا حقوق‌ (اعم‌ از نقدی‌ یا غیر نقدی‌) نزد سازمان‌ بیمه‌ نمایند.

    تبصره‌ ۱ – سازمان‌ می‌تواند پیشه‌وران‌ و صاحبان‌ مشاغل‌ آزاد را ط‌بق‌ آیین‌نامه‌ مخصوصی‌ در مقابل‌ تمام‌ و یا بعضی‌ از مواد مندرج‌ در این‌ قانون‌ بیمه‌ نماید ولی‌ بیمه‌ مستخدمین‌ خانه‌ها و دفاتر كار اشخاص‌ و كارگرانی‌ كه‌ در خانه‌ها برای‌ كارهای‌ اتفاقی‌ كار می‌كنند اختیاری‌ و به‌ موجب‌ موافقت‌ كارفرما و كارگر خواهد بود.

اسلاید ۳:

  • تبصره‌ ۲ – افرادی‌ كه‌ مشمول‌ قانون‌ استخدام‌ كشور یا قوانین‌ استخدامی‌ و یا قانون‌ بیمه‌ خاصی‌ می‌باشند مشمول‌ مقررات‌ این‌ قانون‌ نخواهند بود و دولت‌ می‌تواند با موافقت‌ سازمان‌ بیمه‌ آنان‌ را با شرایط‌ خاصی‌ به‌ سازمان‌ واگذار نماید.
    تبصره‌ ۳ – بیمه‌های‌ اجتماعی‌ كمك‌ كشاورز ط‌بق‌ لایحه‌ خاصی‌ كه‌ از ط‌رف‌ دولت‌ تهیه‌ و برای‌ تصویب‌ به‌ مجلسین‌ تقدیم‌ خواهد شد اجراء می‌گردد.
    تبصره‌ ۴ – سازمان‌ اتباع‌ بیگانه‌ را كه‌ ط‌بق‌ قوانین‌ و مقررات‌ مربوط‌ه‌ در ایران‌ كه‌ كار مشغول‌ می‌شوند ط‌بق‌ آیین‌نامه‌ خاصی‌ بیمه‌ خواهد نمود.

اسلاید ۴:

  • ماده‌ ۴ – سازمان‌ كه‌ زیر نظ‌ارت‌ عالیه‌ وزیر كار اداره‌ می‌شود دارای‌ شخصیت‌ حقوقی‌ و استقلال‌ مالی‌ بوده‌ و امور مالی‌ آن‌ ط‌بق‌ اصول‌ بازرگانی‌ انجام‌ می‌گردد.
  • ماده‌ ۵ – آیین‌نامه‌ استخدامی‌ سازمان‌ با تصویب‌ شورای‌ عالی‌ قابل‌ اجراء خواهد بود.

    تبصره‌ – كلیه‌ كارمندان‌ سازمان‌ و خانواده‌ بلافصل‌ آنان‌ ط‌بق‌ آیین‌نامه‌ای‌ كه‌ به‌ تصویب‌ شورای‌ عالی‌ خواهد رسید از تمام‌ یا قسمتی‌ از مزایای‌ این‌ قانون‌ استفاده‌ خواهند نمود.

اسلاید ۵:

  • ماده‌ ۶ – سازمان‌ می‌تواند در صورت‌ لزوم‌ از انجام‌ قسمتی‌ از كمكهای‌ پیش‌بینی‌ شده‌ در این‌ قانون‌ (به‌ استثنای‌ مستمریها) را كه‌ در مقابل‌ واگذاری‌ قسمتی‌ از حق‌ بیمه‌ به‌ موجب‌ قراردادهای‌ مخصوص‌ به‌ عهده‌ كارفرما یا هر شخص‌ ط‌بیعی‌ و حقوقی‌ دیگری‌ كه‌ دارای‌ وسایل‌ و تشكیلات‌ مورد اعتماد و قبول‌ سازمان‌ باشد محول‌ نماید ولی‌ در هر حال‌ این‌ قراردادها به‌ هیچ‌ وجه‌ رافع‌ مسئولیت‌ سازمان‌ نسبت‌ به‌ بیمه‌شدگان‌ نخواهد بود.

اسلاید ۶:

ماده‌ ۱ – منابع‌ درآمد سازمان‌ به‌ شرح‌ زیر است‌:

  • – ۱حق‌ بیمه‌ به‌ میزان‌ هیجده‌ درصد كه‌ پنج‌ درصد آن‌ به‌ عهده‌ كارگر و سیزده‌ درصد به‌ عهده‌ كارفرما خواهد بود.
    – ۲درآمدهای‌ حاصل‌ از وجوه‌ و اموال‌ متعلق‌ به‌ سازمان‌ و درآمدهای‌ حاصل‌ از بیمارستانها و آسایشگاه‌ها و درمانگاه‌ها كه‌ ممكن‌ است‌ از اشخاص‌ بیمه‌ نشده‌ عاید گردد.
    – ۳وجوه‌ حاصل‌ از جرائم‌ مقرر در این‌ قانون‌.
    – ۴كمك‌ و هدایایی‌ كه‌ به‌ سازمان‌ اعط‌اء می‌شود.
  • تبصره‌ – در صورتی‌ كه‌ حق‌ بیمه‌ منظ‌ور در ماده‌ (۲۱) كافی‌ برای‌ انجام‌ تعهدات‌ سازمان‌ نباشد بنا بر پیشنهاد وزیر كار و تصویب‌ كمیسیون‌ مشترك‌ كار مجلسین‌ می‌توان‌ تا میزان‌ دو درصد به‌ سهم‌ كارفرما و یك‌ درصد به‌ سهم‌ كارگر اضافه‌ نمود.

اسلاید ۷:

  • ماده‌ ۲ – مزد یا حقوقی‌ كه‌ بر ماخذ آن‌ حق‌ بیمه‌ حساب‌ می‌شود شامل‌ هر گونه‌ وجوه‌ نقدی‌ و یا مزایای‌ غیر نقدی‌ است‌ كه‌ به‌ عنوان‌ مزد یا حقوق‌ به‌ بیمه‌ شده‌ داده‌ می‌شود.
  • تبصره‌ – كارفرمایان‌ موظ‌فند از كلیه‌ وجوه‌ زیر فوق‌العاده‌هایی‌ كه‌ به‌ عنوان‌ اضافه‌ كار و كار نوبتی‌ مزد ایام‌ تعط‌یل‌ و مرخصی‌ – كار شب‌ – فوق‌العاده‌ انجام‌ كارهای‌ سخت‌ و زیان‌آور و فوق‌العاده‌ سختی‌ معیشت‌ و نظ‌ایر آن‌ (به‌ استثنای‌ كمك‌ عائله‌مندی‌ و همچنین‌ پرداختهای‌ غیر مستمر از قبیل‌ هزینه‌ سفر و عیدی‌) به‌ بیمه‌شدگان‌ پرداخت‌ می‌نمایند حق‌ بیمه‌ مقرره‌ را به‌ شرح‌ ماده‌ ۲۱ كسر و به‌ ضمیمه‌ سهمی‌ كه‌ خود باید بر آن‌ بیفزایند به‌ سازمان‌ پرداخت‌ نماید.

اسلاید ۸:

  • ماده‌ ۳ – ارزش‌ مزایای‌ غیر نقدی‌ از قبیل‌ مواد غذایی‌ – البسه‌ و غیره‌ كه‌ به‌ جای‌ قسمتی‌ از مزد یا حقوق‌ به‌ بیمه‌ شده‌ داده‌ می‌شود با توجه‌ به‌ قیمت‌هایی‌ كه‌ در تعیین‌ حداقل‌ مزد ملاك‌ عمل‌ قرار گرفته‌ است‌ از ط‌رف‌ سازمان‌ تعیین‌ و حق‌ بیمه‌ از آنان‌ دریافت‌ می‌گردد.
    تبصره‌ – چنانچه‌ كارفرما مسكن‌ مجانی‌ در اختیار بیمه‌ شده‌ بگذارد حق‌ بیمه‌ از این‌ بابت‌ دریافت‌ نخواهد شد.
  • ماده‌ ۴ – در مورد بیمه‌شدگانی‌ كه‌ تمام‌ یا قسمتی‌ از مزد و درآمد آنان‌ به‌ وسیله‌ مشتریان‌ یا مراجعین‌ تأمین‌ می‌شود درآمد تقریبی‌ هر ط‌بقه‌ یا حرفه‌ بنا به‌ پیشنهاد مدیر عامل‌ و تصویب‌ شورای‌ عالی‌ تعیین‌ و ماخذ دریافت‌ حق‌ بیمه‌ قرار خواهد گرفت‌.

اسلاید ۹:

  • ماده‌ ۵ – در مورد بیمه‌شدگان‌ كارمزد كه‌ دارای‌ كار مستمر می‌باشند حق‌ بیمه‌ به‌ ماخذ كل‌ درآمد ماهیانه‌ آنان‌ احتساب‌ و دریافت‌ می‌گردد مشروط‌ بر این‌ كه‌ این‌ حق‌ بیمه‌ در هیچ‌ مورد از حق‌ بیمه‌ای‌ كه‌ به‌ حداقل‌ مزد كارگر عادی‌ تعلق‌ می‌گیرد كمتر نباشد.
    تبصره‌ – در مورد كارآموزانی‌ كه‌ بدون‌ دریافت‌ مزد كار می‌كنند كارفرما مكلف‌ است‌ سهم‌ حق‌ بیمه‌ خود را به‌ ماخذ حداقل‌ مزد كارگر عادی‌ پرداخت‌ نماید و در مورد كارآموزانی‌ كه‌ در مقابل‌ دریافت‌ مزد كارآموزی‌ می‌كنند حق‌ بیمه‌ به‌ ماخذ مزد دریافتی‌ پرداخت‌ می‌شود مشروط‌ بر آن‌ كه‌ سهم‌ حق‌ بیمه‌ كارفرما از مبلغی‌ كه‌ به‌ حداقل‌ مزد كارگر عادی‌ تعلق‌ می‌گیرد كمتر نباشد.

اسلاید ۱۰:

  • ماده‌ ۶ – در صورتی‌ كه‌ بیمه‌ شده‌ برای‌ دو یا چند كارفرمای‌ مشمول‌ مقررات‌ این‌ قانون‌ كار كند هر یك‌ از كارفرمایان‌ به‌ نسبت‌ مزد یا حقوقی‌ كه‌ به‌ بیمه‌ شده‌ می‌پردازند موظ‌ف‌ به‌ كسر حق‌ بیمه‌ سهم‌ بیمه‌ شده‌ از مزد یا حقوق‌ او پرداخت‌ آن‌ به‌ ضمیمه‌ سهم‌ حق‌ بیمه‌ خود به‌ سازمان‌ می‌باشند.
    ماده‌ ۷ – شورای‌ عالی‌ می‌تواند به‌ پیشنهاد مدیر عامل‌ برای‌ تعیین‌ حق‌ بیمه‌ مقط‌وع‌ اقدام‌ به‌ ط‌بقه‌بندی‌ درآمد بیمه‌شدگان‌ نموده‌ و به‌ ماخذ درآمدهای‌ تعیین‌ شده‌ حق‌ بیمه‌ را دریافت‌ و كمكهای‌ قانونی‌ را انجام‌ دهد.
    در این‌ صورت‌ سهم‌ بیمه‌ شده‌ و كارفرما در حدود تناسب‌ مقرر در ماده‌ ۲۱ می‌باشد.

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بهره وری و تجزیه وتحلیل آن در سازمانها

دانلود پاورپوینت بهره وری و تجزیه وتحلیل آن در سازمانها

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 133 کیلو بایت

تعداد صفحات : 299

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

مقدمه

nتلاش برای بهبود بهره وری تلاش برای زندگی بهتر افراد و جامعه است. امروزه در بهبود زندگی اجتماعی و اقتصادی تلاش همه جانبه یی جهت ارتقا بهره وری به طور مستمر برای تداوم حیات و رشد توسعه آغاز شده است. از این پس جهان به دو دسته کشورهای تند و کند از نظر پیشرفت در مدیریت بهره وری تقسیم می شوند .

اسلاید ۲ :

nدر دنیای رقابت آمیز امروز, بهره وری به عنوان یک فلسفه و یک دیدگاه مبتنی بر استراژی بهبود مهمترین هدف سازمان را تشکیل می دهد که می تواند همچون زنجیری فعالیت های کلیه آحاد جامعه را در برگیرد .

اسلاید ۳:

nمحدودیت منابع در دسترس, افزایش جمعیت و رشد نیازها و خواسته های بشر باعث شده که دست‎اندرکاران عرصه اقتصاد, سیاست و مدیریت جامعه و سازمانها, افزایش بهره وری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

اسلاید ۴:

۱٫ شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها

nبرای سنجش و ارزیابی عملکرد هر سازمانی (اعم از سازندگان کالاها یا ارائه دهندگان خدمات), معیارها و شاخصهای گوناگون و متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از شاخصهایی که بیش از سایر معیارهای ارزیابی عملکرد رایجتر می باشند عبارتند از : اثر بخشی, کارایی , نوآوری , انعطاف پذیری و کیفیت زندگی کاری

اسلاید ۵:

nاثر بخشی: با پاسخ به سولاتی از این قبیل معلوم می شود که: آیا برای رسیدن به هدفهای سازمان فعالیتهای درستی را انجام می دهیم؟ آیا مشکلات سازمان را به درستی تشخیص داده ایم, و در صدد رفع آنها برآمده ایم, به طوری که به هدفهای سازمان در موعد مقرر دست یابیم؟ درجه دسترسی به هدفهای از پیش تعیین شده در هر سازمان, میزان اثربخشی را در هر سازمان نشان می دهد.

اسلاید ۶:

nکارایی , به اجرای درست کارها در سازمان مربوط می شود یعنی تصمیماتی که با هدف کاهش هزینه‎ها , افزایش مقدار تولید و بهبود کیفیت محصول اتخاذ می شود کارایی نسبت بازدهی به بازدهی استاندارد است .

اسلاید ۷:

nنوآوری , به میزان تطابق محصولات تولیدی و فرایندهای تولیدی یک سازمان در قبال تغییرات تقاضا و نیازهای جدید مشتریان , تغییرات تکنولوژی و ساخت محصولات جدید گفته می شود . نو آوری به منظور بر آورد نیازها جدید مشتریان یا ایجاد تقاضای جدید و کسب سهم بیشتر در بازار در مقایسه با رقبا انجام می پذیرد .

اسلاید ۸:

nقابلیت انعطاف: به میزان توان سیستم تولیدی سیستم تولیدی هر سازمان در عکس العمل و تطابق با تغییرات مورد لزوم در نوع , ترکیب و مقدار محصول گفته می شود.

اسلاید ۹:

nکیفیت زندگی کاری : به این موضوع مربوط می شود که سازمان تا چه میزان به برقراری ایمنی در محیط کار, امنیت شغلی در سازمان , پرورش استعداد کارکنان خود و بالابردن مهارتهای آنان از طریق گوناگون و به عبارتی دیگر ایجاد رضایت شغلی آنان از محیط کار قادر می باشد .

اسلاید ۱۰:

nسود آوری : تابعی از درآمدها و هزینه ها می باشد . درآمدها به قیمت فروش و مقدار فروش محصول بستگی دارد

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 120 کیلو بایت

تعداد صفحات : 280

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

تعریف بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد.

اسلاید ۲ :

تعریف نیاز

نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.بعضی از این نیازها ذاتی و بعضی از آنها هم اکتسابی می باشند که باید ارضاء شوند.

اسلاید ۳:

تعریف خواسته

خواسته ها بیانگر کیفیت ارضاء نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای از کوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می‏گیرد. تنوع طلبی و انتظار دستیابی به امکانات رفاهی و بالا بردن سطح زندگی ناشی از خواسته های انسان است.

اسلاید ۴:

مثال:

فرق خواسته و تقاضا در این است که امکان دارد خواسته فردی به منظور رفع نیاز گرسنگی، چلوکباب باشد در حالی که با پول همراه خود فقط توانایی خرید یک ساندویچ را دارد و نهایتاً با توجه به قدرت خرید و رضایت حاصله از آن، ساندویچ را برای خرید انتخاب می کند که در اثر این عمل خرید ساندویچ به عنوان عمل تقاضا محسوب شده و خواسته چلوکباب به حساب نمی آید.

اسلاید ۵:

کالا

نیازها، خواست ها و تقاضاها افراد را به سوی کالاهای خاصی سوق می دهند که بتوانند جوابگوی خواسته آنها باشند یعنی هر شیء، یا چیزی که توسط شخص معین و یا موسسه ای تولید شده و قادر باشد نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان را برآورده سازد، کالا نامیده می شود.

اسلاید ۶:

انواع کالا

۱- محصولات فیزیکی

۲-خدمات

۳- ‌ایده ها، عقاید و اندیشه‏ها

۴- سازمانها، مکانها، فعالیتها

اسلاید ۷:

تعریف کالای ایده آل

محصولی که خواسته مربوط به نیاز خاصی را کاملاً ارضاء نماید یک کالای ”ایده‏ال“ نامیده می شود و بدین جهت است که اکثر تولیدکنندگان سعی می کنند محصولی را به بازار عرضه کنند که با خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان بیشترین مطابقت را داشته باشد.

اسلاید ۸:

عوامل اثرگذار در خرید کالا:

–نام بر معروفیت تجاری کالا

–ابعاد و اندازه

–کیفیت

–شکل

–طرح و رنگ

–گارانتی

–خدمات پس از فروش

–تسهیلات خرید

–حمل و نقل

–شرایط تحویل

اسلاید ۹:

تعریف مبادله

هنگامی که مردم برای ارضای نیازهای خود در مورد خرید و فروش کالا تصمیمی را اتخاذ می کنند عمل مبادله صورت می گیرد.

اسلاید ۱۰:

روشهای مبادله

۱- خود تولیدی: در این روش انسان نیاز، به ارتباط با دیگران ندارد و نیازی به بازار و بازاریابی نمی باشد.

۲- تکدی گری: کمک خواستن عاجزانه از دیگران

۳- توسل به زور و سرقت: غیراخلاقی و به تراز روش های دیگر است.

۴- مبادله در ازای پول: بازاریابی رکن اساسی جهت دستیابی به محصول است.

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت اصول ومبانی مدیریت

دانلود پاورپوینت اصول ومبانی مدیریت

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 1.117 مگا بایت

تعداد صفحات : 45

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

مقدمه

ظهور سازمانها و گسترش آنها

مدیریت متناسب با ساختار

ملاك درستی هر عمل نتیجه

اسلاید ۲ :

تعریف مدیریتمدیریت، فراگرد به كارگیری موثر و كارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یك نظام ارزشی پذیرفته شده است

اسلاید ۳:

پنج نكته‌ی اساسی زیربنای مفاهیم كلی مدیریت

Øمدیریت یك فراگرد است؛

Øمدیریت بر هدایت تشكیلات انسانی دلالت دارد؛

Øمدیریت موثر مبتنی بر تصمیم‌گیری مناسب و دستیابی به نتایج مطلوب است؛

Øمدیریت كارآ، متضمن تخصیص و مصرف مدبرانه منابع است؛

Øمدیریت بر فعالیتهایی هدفدار، تمركز دارد؛

اسلاید ۴:

خرده سیستم ارزشی

میزان موفقیت در به كارگیری شیوه‌های رهبری و مدیریت، تحت تأثیر ارزشهای حاكم بر بافت فرهنگی جامعه قرار دارد. در واقع هر جامعه‌ی معین، فراخور ماهیت عناصر تشكیل دهنده‌ خود،‌ از« نظام ارزشی» خاصی برخوردار است.

سرمایه داری

تابع زمان ومكان تحول ارزشها

كمونیستی

مكتب اسلام

اسلاید ۵:

تعریف سازمان

سازمان عبارت است از مجموعه‌ای از افراد كه برای تحقق اهدافی معین همكاری می‌كنند.

استفاده از انسانها در همه سازمان‌ها

هدفمندی سازمان‌ها

« تقسیم كار » در سازمان‌ها

ارائه خدمات به خارج از سازمان

گرفتن منابع از خارج از سازمان

سازمانهای انتفاعی و غیر انتفاعی

سازمانهای تولیدی و خدماتی

سازمانهای دولتی وخصوصی

اسلاید ۶:

فراگرد شكل گیری و رشد واحدهای سازمانی

شروع فعالیت

بحران رهبری سازمانی

چگونه باید سازمان سامان یابد؟

وظایفی است كه تحت عنوان اصول مدیریت شناخته شده‌اند.

برنامه ریزی

سازماندهی

بسیج منابع

هدایت وسرپرستی

كنترل

اسلاید ۷:

مدیریت به منزله‌ی علم، هنر، و حرفه

  • واقعا مدیریت چیست؟
  • مدیریت تا چه حد مبتنی بر یافته‌های علمی است؟
  • مدیریت علم است یا هنر؟
  • آیا مدیریت اساساً یك حرفه است؟

اسلاید ۸:

مدیریت به منزله‌ی علم، هنر، و حرفه

بخشی از طریق آموزش

« علم مدیریت »

بخشی دیگر ضمن كار

از طریق كسب تجارب و اندوخته‌ها

« هنر مدیریت »

علم « دانستن » است

هنر « توانستن »

اسلاید ۹:

ویژگی‌های هر حرفه

  • مشتمل بر مجموعه‌ای از مهارتهای فنی و دانسته های نظری باشد؛
  • مستلزم رعایت ضوابط اخلاق حرفه‌ای باشد؛
  • از تشكیلاتی با قدرت تنبیه یا اخراج « افراد فاقد توانایی حرفه‌ای و صلاحیت اخلاقی » برخوردار باشد؛
  • برنامه‌های آموزشی ویژه یا ضمن خدمت، برای افراد شاغل در آن حرفه، قابل ارائه باشد.

اسلاید ۱۰:

آموزش مدیریت

روشهای یادگیری دانش مدیریت :

۱) از طریق آموزش : فقط دانش نظری فرد را افزایش می‌دهد

۲) ضمن انجام كار: به كندی صورت می‌پذیرد و كافی نیست

تركیب ۱ و ۲: تمرین تا دانسته‌هایمان در قالب رفتارهای پایدار جلوه‌گر شوند

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات