دانلود برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن،لاک زدن،تزئین ناخن

دانلود برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن،لاک زدن،تزئین ناخن

دسته بندی : اندروید+android

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 2.707 مگا بایت

تعداد صفحات : 100

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

برخی از مطالب موجود در این برنامه:

آموزش آرایش ناخن بسیار زیبا

طراحی ناخن برای میهمانی های فوری!!

مدل طراحی ناخن عروس، برای ناخن های کوتاه

طرح های ناخن زیبا برای مناسبت های خاص

ایده متفاوت و جالب برای طراحی ناخن

7 راه‌حل برای محافظت از ناخن‌های شكننده

طراحی ناخن شیک و زیبا با چسب

جدیدترین طرح های ناخن زیبا و جذاب -چندین طرح

مدل طراحی های زیبا و جالب ناخن ویژه نوروز 95

لاک ترک ناخن

طراحی ناخن مینیمال؛ ساده اما شیک

10 مدل طراحی ناخن زیبا با استفاده از اشکال هندسی

9 آموزش درست کردن لاک ناخن در خانه

آیا میدانید چه مدل ناخنی به دست شما می آید؟

عوارض استفاده از لاک ناخن

علت ریشه ریشه شدن پوست اطراف ناخن و درمان آن

چرا انگشت و ناخن بعضی ها خوشگل تره؟!

برای تقویت ناخن چه باید کرد؟

مواد آرایشی ناخن

نحوه ترمیم ناخن شکسته

نكات مهم برای داشتن ناخنهای سالم

3 اشتباه مهم در مانیکور کردن ناخن

بهترین زمان مانیكور كردن ناخن ها

3 ماده خطرناک در لاک ناخن

راهنمای کوتاه کردن ناخن

نکات کلیدی جهت افزایش دوام لاک ناخن

۹ راه برای داشتن ناخن هایی محکم و زیبا

دخترانی که دست‌هایی زیبا می خواهند

عوارض استفاده از لاک ناخن و پاک کننده های آن

۸ نکته درباره ی انتخاب رنگ لاک ناخن

3 شیوه مقابله با قارچ ناخن

ناخن زود میشکنه چیکار باید کرد ؟

برای داشتن ناخن هایی زیبا شامپوی تان را عوض کنید!!

نظر مراجع درباره کاشت ناخن مصنوعی

اگر می‌خواهید لاک بزنید باید چه کار کنید؟

قابل توجه خانم ها : در زمستان لاک نزنید

ناخن های قویتر و مویی ضخیم تر با این غذاها

مراقبت طبیعی ناخن و ترمیم آن

طراحی ناخن با لاک های متالیک

مدل طراحی ناخن بهاره دخترانه 1395

و ده ها مطلب و طرح که می توانید ناخن های زیبای داشته باشید و همه را شگفت زده کنید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت روش ۵ اس – ۵ s

دانلود پاورپوینت روش ۵ اس – ۵ s

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 29 کیلو بایت

تعداد صفحات : 24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

هر شركت برای حركت در جهت بهبود بهره وری و كیفیت باید اقدامات اساسی را صورت دهد كه یكی از این اقدامات ۵ s است ، یعنی فعالیت هایی كه هدف از آن ها:

مرتب كردن

پاكیزه ساختن

سامان دادن محل كار

ایجاد و حفظ شرایط استاندارد

انضباط لازم برای انجام بهینه ی كارها است .

اسلاید ۲ :

نتایج ۵ s :

nپیشگیری از حوادث

nكاهش میزان وقفه كاری

nتقویت كنترل عملی فرآیندها

nایجاد جوی سالمتر در محیط كاری

تجربه نشان داده است كه به منظور اجرای موفق روش های زیر بهتر است كه ابتدا ۵ s اجرا شود :*

۱- سیستم پیشنهادات suggestion system (SS)

۲- دوایر كنترل كیفیت (QCC) quality control cirled

۳- نگهداری و تعمیرات جامع ( TPM ) total prevent mainterance

۴- مدیریت كیفیت جامع total quality management ( TQM )

۵- تولید درست و به موقع jesting time ( JIT )

* – پنج اس و بهره وری ، نشریه صنایع دانشكده مهندسی صنایع ، دانشگاه صنعتی شریف – شماره ۱۸ بهار ۱۳۷۸ ص ۸

اسلاید ۳:

مشكلات بهره وری :

۱- مشخص نبودن سیاست های بلند مدت اقتصادی و جهت گیری آن .

۲- نبود بستر مناسب برای مشاركت بخش خصوصی و نبود گرایش به سرمایه گذاری در بخش تولید .

۳- عدم انطباق صحیح سیستم های آموزشی با نیازهای به هنگام بخش های تولیدی خدماتی .

۴- كم بها دادن به آموزش ضمن خدمت به منظور افزایش كارایی نیروی انسانی .

۵- گرایش به توسعه مصرف به جای توسعه تولید و وجود روحیه مصرف گرایی .

۶- وجود بی رویه سخت افزار و عدم وجود نرم افزار لازم برای بهره وری آن .

۷- گسترش سیستم پیچیده بوروكراسی اداری.

۸- عدم گرایش سیستم های مالیاتی ، بازرگانی و گمركی به تقویت تولید و پایه گذاری آنها بر اساس سیاست جایگزین واردات به جای صادرات .

۹- گرایش به خرید و مصرف كالاهای خارجی به دلیل سابقه ذهنی از كیفیت پایین كالا و احساس داخلی .

اسلاید ۴:

تحول ۵ s :

۱- لزوم مشاركت همه افراد :

این مشاركت باید هم مدیریت از بالا به پایین و هم مدیریت از پایین به بالا را شامل شود

۲- دشواری ها چندان هم دشوار نیستند :

آنچه شما را در دام فریب خود گرفتار می كند آسانی است . ۵ s به ظاهر ساده و قابل فهم است و انجام اصول

آن نیز به ظاهر ساده به نظر می رسد ولی چرا پیاده كردن آنها در عمل بسیار مشكل است ؟

دلیل این امر را باید در ظاهر ساده آن جستجو كرد .

تحقق ۵ s از آن جهت دشوار است كه افراد از اصول ، دیدگاهها و اهداف آن اطلاع چندانی ندارند .

۳- در شركتی كه به درستی كار نمی كند ۵ s به خوبی اجرا نمی شود :

n

اسلاید ۵:

مفهوم ۵ s :

هدف نهایی ۵ s پیشگیری از اتلاف است .

سؤالات اساسی در ۵ s :

۱- ۵ s چیست ؟

۲- برای حصول به چه اهدافی بكار می آید و برای رسیدن به آن اهداف چگونه باید مجموعه فعالیت های ۵ s را سازماندهی كرد و اجرا كرد ؟

۳- اصول ۵ s چیست و دستاوردهای آن كدام است ؟

اسلاید ۶:

۱- سازماندهی ( seiri )

سازماندهی در گسترده ترین فضای آن عبارت از مرتب كردن اشیاء بر اساس قواعد یا اصولی معین است . از دیدگاه ۵ s ساماندهی به معنای تشخیص ضروری از غیر ضروری ، اتخاذ تصمیمات قاطع و اعمال مدیریت اولویت ها برای رهایی از غیر ضروری ها است . در ایجا تاكید اصلی بر مدیریت اولویت ها و حذف غیر ضروری ها از طریق شناسایی و حذف و عوامل آنها در همان مراحل اولیه و پیش از تبدیل آنها به مشكلات واقعی است .

در این مرحله باید طبقه بندی اشیاء و كارها و دسته بندی آنها بر اساس میزان اهمیت آنها صورت گیرد .

اولین گام : تعیین اهمیت هر مورد

دومین گام : اعمال مدیریت اولویت ها كه در این گام از ابزارهای استاندارد كنترل كیفیت كه در حل مسائل تعیین اولویت ها و سازماندهی اطلاعات و داده ها كاربرد دارند استفاده شود . این ابزارها عبارتند از : نمودار پاره تو _ KJ _ تهیه فهرست اقلام

این ابزارها همگی برای سازماندهی امور ، تعیین میزان اهمیت آنها ، تشخیص موارد ضروری و سپس اعمال مدیریت اولویت ها كاربرد دارند .

اسلاید ۷:

۲- نظم و ترتیب ( SETION )

قرار دادن اشیاء در مكان های مناسب با ترتیب مطلوب به نحوی كه از آنها بتوان به بهترین نحو استفاده كرد . راهی برای یافتن و به كار بردن اشیاء مورد نیاز بدون انجام جستجوهای بیهوده دراینجا نكته اصلی مدیریت كاركردی و حذف جستجو است .

برای نظم و ترتیب با تعیین كاربرد اشیاء این اصول را انجام می دهیم :

الف – اشیایی را كه استفاده نمی كنیم دور می ریزیم .

ب – اشیایی را كه استفاده نمی كنیم ولی ممكن است در آینده مورد استفاده قرار گیرد در جایی دور از دسترس قرار می دهیم .

ج – اشیایی را كه به ندرت از آنها استفاده می كنیم در جایی دور از دسترس نگهداری می كنیم .

د – اشیایی را كه گهگاه از آنها استفاده در محل كار قرار می دهیم .

و – اشیایی را كه قالباً از آنها استفاده می كنیم در محل كار نگه می داریم و با خود حمل می كنیم .

اسلاید ۸:

۳- پاكیزه سازی ( SEISO )

معنای عام آن عبارتست از تمیز كردن اشیاء ولی از دیدگاه ۵ S نوعی بازرسی به شمار می رود

یا به عبارتی بازبینی و پاكیزگی محیط كار جهت حذف آلودگی و زوائد

پاكیزه سازی امكان انجام بازرسی و بازبینی را فراهم می كند .

اسلاید ۹:

۴- استاندارد سازی ( SEIKETSU )

از دیدگاه ۵ S یعنی كنترل و اصلاح دائم سازماندهی ، نظم و ترتیب و پاكیزه سازی است . به این ترتیب هم شامل پاكیزه شخصی و هم در برگیرنده ی پاكیزه سازی محیط كار است .

تأكیداصلی در استاندارد سازی متوجه مدیریت دیداری و استاندارد كردن مقررات است .

مدیریت دیداری به عنوان وسیله ای مؤثر در اجرای كایزن مورد توجه و استفاده قرار گرفته است و اكنون از آن برای نظارت بر تولید ، كیفیت ، ایمنی و … استفاده می شود .

مدیریت رنگ ها ( یا مدیریت نمایه گذاری با رنگ ها ) نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است كه از آن نتنها برای نمایه گذاری بلكه برای ایجاد محیطی تشویق كننده و مناسب تر برای كار استفاده می كنند .

اسلاید ۱۰:

تكنیك های كاربردی در ۵ s

۱- اقلام و اشیاء را قابل دیدن كنیم :

منظور این است كه افراد بتوانند آسانتر اقلام و اشیاءرا ببینند ، برای این منظور از برچسب ها و پوسترها استفاده می شود مثلاً روی اشیاء غیر ضروری برچسب قرمز می زنیم .

بایستی گفت كه تقسیم بندی بین رنگ ها و اقلام ضروری و غیر ضروری با توجه به شرایط محیط كار و ماهیت كار می تواند متفاوت باشد .

۲- بازرسی :

الف – تیم تحقیق را تشكیل دهید .

ب- ابزار لازم جهت بازرسی ماشین آلات و تجهیزات و … را فراهم كنید .

ج – كاركرد ماشین آلات و تجهیزات را مشاهده كنید و شرایط غیر طبیعی را پیدا و كشف نمایید .

۳- ارزیابی :

این مورد از لحاظ اجرای موفق آمیز ۵ s بسیار اهمیت دارد كه ممكن است با توجه به نیاز هر چند ماه تكرار شود بطور مثال می توان از اهرم زیر برای ارزیابی استفاده نمود .

برای تعیین امتیاز می توان نمرات متفاوتی را در نظر گرفت و بعد از ارزیابی برای نواحی كه بیشترین امتیاز را دارند پاداش در نظر گرفت .

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت نظام روابط کار در سازمان

دانلود پاورپوینت نظام روابط کار در سازمان

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 348 کیلو بایت

تعداد صفحات : 24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

مقدمه

روابط کارعبارت است ازچگونگی تنظیم روابط کارگرو کارفرما و یا روابط کــارکنان و مدیریــت و باتـوجه به ایــن که روابط اززمان ورود افــراد به سازمان تا جدا شدن و حتی بعد از جدا شدن آنها از سازمــان مــورد توجه است .

اسلاید ۲ :

روابط کار قبل از انقلاب صنعتی

تا قبل از انقلاب صنعتی ، بعلت سادگی و کم حجم بودن تولیدات صنعتی و کشاورزی ، روابط کارگر و کارفرما از پیچیدگی چندانی برخــوردار نبود و شرایط سیــاسی اجتماعی نیز اجازه نمی داد کارگران حرفی برای گفتن داشته باشند .

اسلاید ۳:

روابط کار بعد از انقلاب صنعتی

شکل گیری روابط کار بعد از انقلاب صنعتی ناشی از دو پدیده می باشد :

۱- تحول فکری

۲- تحول صنعتی

اسلاید ۴:

اهم روابط کار بعد از انقلاب صنعتی

۱ هجوم روستاییان به شهر و مراکز صنعتی

۲ افزایش تعداد کارگران و مزدگیران در واحد های صنعتی

۳ تنوع نوسانات شغلی و جابجائیهای مکرر

۴ کاهش امنیت شغلی و ایجاد سوء ظنهای شغلی ناشی از آن

۵ دشواری زندگی در شهرهای بزرگ

۶ کاهش انس و الفتها

اسلاید ۵:

عوامل مؤثر در زمینه تحول روابط کار

۱- عامل ایدئـولوژیک و مــورد سوال قــــرار دادن فلـــسفه اقتصادآزاد و لزوم حمایت از کارگران چه در چارچوب نظام ســــرمایه اداری و چه در چارچـــوب مـــکتب های مخالـف سرمایه داری .

۲- عامل حقوقی فلسفه ومورد سوال قراردادن اصل حاکمیت اراده .

۳- عامل اقتصاد و تمرکز سرمایه و توسعه تکنولوژی تولید .

اسلاید ۶:

روابط کار

۱- روابط هماهنگ کاری میان کارکنان ومدیریت برای سازمان جایگاه بسیار مهمی دارد

۲- برای رسیدن به کامیابی بلند مدت باید نیروی کار و مدیریت راه های تأمین نیاز های و خواستهای یکدیگر را بیاموزند

اسلاید ۷:

شرایط اقتصادی محیط در ارتباط با روابط کار

الف: حجم و کیفیت نیروی کار و پتانسیل تشکیلات کارگری

ب: شرایط بازار کار در سطح کشورومیزان اشتغال ومهاجرتهای گوناگونی که درسطح کشورویا در سطح بیـن المللی صورت می گیرد

ج: نوع تکنولوژی،برحسب کاربر بودن و یا سرمایه بر بودن آن

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت نظارت بر عملكرد مدیران 57 اسلاید به همراه فایل Word

پاورپوینت نظارت بر عملكرد مدیران 57 اسلاید به همراه فایل Word

دسته بندی : آزمون ارشد

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 296 کیلو بایت

تعداد صفحات : 57

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت نظارت بر عملكرد مدیران

فرمت:پاورپوینت

تعداد اسلاید :57 اسلاید

تقریباً هر سازمانی دارای یك سیستم مدیریت عملكرد است كه از آن انتظار می رود اهدافی مهم را در زمینه مدیریت سرمایه انسانی برآورده سازد.اهداف مزبور غالباً عبارتند از برانگیختن افراد در جهت عملكرد مطلوب، كمك به افراد در جهت گسترش مهارتهایشان، ایجاد فرهنگ عملكرد، تعیین اینكه چه كسی مستحق ارتقاء می باشد، تصمیم گیری درباره افرادی كه عملكرد ضعیفی دارند و كمك به اجرای استراتژی های كسب و كار.

شكی نیست كه سیستم مدیریت عملكردی كـه بتواند به این اهداف جامه عمل بپوشاند، می تواند كمك مهمی به اثربخشی سازمان نماید. اما اینكه چه چیزی یك سیستم مدیریت عملكرد را به سیستمی كارآمد مبدل می سازد، چندان روشن نیست.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:51 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی (رشته علوم تربیتی)

دانلود پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی (رشته علوم تربیتی)

دسته بندی : علوم تربیتی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 87 کیلو بایت

تعداد صفحات : 247

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

فصل دوم : تعریف سازمان

n

nسازمان عبارت است از هماهنگی معقول تعدادی از افراد كه برای تحقق هدف یا منظور مشتركی از طریق تقسیم وظایف و برقراری روابط منظم و منطقی به طور مستمر فعالیت می كنند.

اسلاید ۲ :

عناصر و ویژگیهای مشترك سازمانها

n1- سازمانها هدف دارند .یعنی برای دستیابی به هدفها و مقاصد معینی به وجود آمده اند .

n2- سازمانها از تركیب اجتماعی افرادی كه به طور گروهی كار میكنند تشكیل می شوند .

n3- فعالیت سازمانها استمرار زمانی دارند .

n4- سازمانها . فعالیت خود را از طریق تفكیك وظایف . از روی برنامه . و با استفاده از دانش و فن و ابزار انجام می دهند .

n5-سازمانها با واحدهای یكپارچه و یگانه ای از فعالیت منظم و ساختمند هستند و كار و فعالیت خودرا به طور عقلایی و منطقی هماهنگ و هدایت می كنند .

اسلاید ۳:

انواع سازمانها

nمبنای ویژگیهای گوناگونی كه سازمانها دارند انواع طبقه بندی امكان پذیر است .

n برحسب اندازه ( كوچك یا بزرگ)

nنوع مالكیت ( دولتی یا خصوصی )

nملاك عضویت ( داوطلبانه . استخدامی یا اجباری )

nاهداف و وظایف اجتماعی ( آموزشی . دینی . سیاسی یا اقتصادی )

n

اسلاید ۴:

انواع سازمان

n1- سازمانهای مشترك المنافع – كه به اصل و عموم اقتصادی خود نفع می رسانند مثل اتحادیه ها ،باشگاهها، احزاب سیاسی ، انجمنهای حرفه ای ، تعاونی ها

n2- سازمانهای تجاری كه در اصل به مالكان و مدیران خود بهره می رسانند ( نظیر كارخانه های صنعتی ، فروشگاهها ، بانكها و هتلها)

n

n

اسلاید ۵:

انواع سازمانها

n3- سازمانهای خدماتی كه در درجه نخست به مراجعان خود نفع می رسانند . ( مثل بیمارستان های خصوصی ، مدارس خصوصی ، بنگاههای مددكاری اجتماعی )

n4- سازمانهای رفاه عمومی كه به عموم مردم بهره میرسانند ( سازمانهای دولتی نظیر وزارت دفاع ، مدارس دولتی ، سازمان پلیس ، سازمان آتش نشانی ، سازمانهای تحقیقاتی )

اسلاید ۶:

تعریف مدیریت

nمدیریت عبارت است از :

n- هنر انجام دادن كار به وسیله دیگران ( فالت . ۱۹۲۴)

n-ایجاد محیطی مؤثر برای افراد كه در گروههای رسمی سازمانی فعالیت می كنند ( كونتزواودانل . ۱۹۷۲)

n- هماهنگ سازی منافع انسانی و مادی در جهت تحقق هدفها ( كاست ورزنزویگ.۱۹۷۴)

n-فراگرد تبدیل اطلاعات به عمل – این فراگرد تبدیل و تغییر را تصمیم گیری می نامیم (فورستر. ۱۹۷۲)

اسلاید ۷:

موقعیت ملاك ها

n1- فعالیت منظم و سازمان یافته

n2- هدفها

n3- روابط

n4- انجام دادن كار به وسیله دیگران

n5- تصمیم گیری

اسلاید ۸:

تجزیه فراگرد مدیریت

n1- چه باید كرد . ( تعیین هدف و برنامه )

n2- كار چگونه انجام داده خواهد شد. ( تعیین خط مشی برای رویه ها و روش ها )

n3-كار چگونه تقسیم خواهد شد . ( سازماندهی كار )

n4- چه كسانی كار را انجام خواهند داد .( كارگزینی . كارآموزی و كارگماری )

n

اسلاید ۹:

ادامه تجزیه فراگرد مدیریت

n5- كار با چه وسایلی انجام خواهد شد . ( تعیین وسایل انجام دادن كار )

n6- كار چه وقت و در چه مدتی انجام داده خواهد شد . (زمانبندی كار)

n7- كار با چه كیفیتی انجام داده می شود . ( كنترل و ارزشیابی كار )

n

اسلاید ۱۰:

كاركردهای مدیریت

n1- برنامه ریزی : یعنی روش پیش نگری و تدارك وسایل برای عملیات آینده

n2- سازماندهی : یعنی تركیب و تخصیص افراد و منابع دیگر برای انجام دادن كار

n3- فرماندهی : یعنی هدایت و جهت دهی افراد در انجام دادن كار

n4- هماهنگی : یعنی به هم پیوستن و وحدت بخشیدن همه پوششها و فعالیتها

n5- كنترل : یعنی رسیدگی به اینكه آیا كلیه امور طبق مقررات و دستورات صورت می گیرد یا نه .

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:51 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی

دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 144 کیلو بایت

تعداد صفحات : 43

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پیدایش این علم در حقیقت به توسعۀ علم مدیریت باز میگردد.مدیریت به معنای حرفه ای از لحاظ زمانی نهایتا[SP]ًبه یک قرن ونیم قبل بازمیگردد امّا معنای عام مدیریت به ابتدای تشکیل جوامع مربوط میشود.

جوامع تاکنون ۵ دوره راگذرانده اند:

١- خوراکجو(عصر کشاورزی): مواد مورد نیاز مستقیم تهّیه ومصرف میشد.

۲- عصرکشاورزی : تولید از مصرف بیشتر بود برای مازاد تولید باید سازو کارهائی ارائه میشد بنابراین الگوی مدیریتی ﭙیچیده ای لازم بود.

۳- جامعۀ صنعتی : تولید هم اضافه وهم متنوّع شد.

۴- جامعۀ خدماتی.

۵- عصراطلاعات وارتباطات: بازارهای مجازی بوجود آمدند.

مدیریت حرفه ای اززمان انقلاب صنعتی شکل گرفته است

1- مکتب کلاسیک ها (١۹۲٠-١۸۸٠) : تٲکید بر ساختار ومنابع زیرزمینی وفنّی ۲- مکتب نئوکلاسیک ها(١۹۴٠-١۹۲٠) : تٲکید بر عامل انسانی در کنار عامل فنّی.

۳- مکتب سیستمی (١۹۶٠-١۹۴٠) : نگاه کل گرایانه.

۴- مکتب اقتضائی (١۹۶٠تا کنون) : هیچ روشی فی نفسه قابل رد یا تردید نیست.موقعیت گرائی It depents

مکتب نئو کلاسیک ها مکتب روابط یا منابع انسانی است وبامطالعات التون مایو(هارثون) آغازگردیدکه به اهمیّت عامل انسانی ﭙﯽ برده شد.ازنظرمایو Ahappy worker is a productive worker. دراین مکتب تاکید برانسان و عامل فنّی است Social & Teechnical.علم مدیریت منابع انسانی ازاین مکتب آغازمی گردد.درمکتب کلاسیک منابع فیزیکی وزیرزمینی مورد توجّه قرار داشتند امّا در مکتب نئوکلاسیک تاکید بر منابع روزمینی بود.درعصرکنونی کشورهائی موفّق اندکه منابع انسانی توسعه یافته وغنی داشته باشند.امروزه شاخص (Human Development Index)H.D.I از جمله امیدبه زندگی حق انتخاب(دموکراسی) و...

مبنای توسعه قرار داده شده. جوامع کنونی بیشتربه سمت کسب وکار مجازی حرکت میکنند وبرای رفتن به کسب وکارمجازی نیاز به منابع انسانی توسعه یافته داریم امّا متٲسفانه درکشورما اهمّیت منابع انسانی چندان که باید موردتوجّه قرارنمی گیرد واهمیّت مدیران به ترتیب زیراست:

١- مدیر تولید ۲- مدیر مالی ۳- مدیر بازاریابی ۴- مدیر منابع انسانی

سطوح موردبحث مدیریت منابع انسانی به طور کلّی درجهان عبارتنداز:

١- واحدسازمانی ۲- سازمانی ۳- ملّی ۴- بین اللملی ۵- چند ملیّتی ۶- جهانی

استراتژیک ترین عامل برای توسعۀ کشورها منابع انسانی قلمداد میشود. درهمین زمینه دو بحث مطرح شده است :

١- مدیریت منابع انسانی استراتژیک : نگاه بلندمدّت برای مدیریت کردن منابع انسانی در یک سازمان است .

۲- مدیریت استراتژیک منابع انسانی : نگاه بلندمدّت برای مدیریت کردن منابع انسانی در یک کشور است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:51 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت مالی ۱

دانلود پاورپوینت مدیریت مالی ۱

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 253 کیلو بایت

تعداد صفحات : 305

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

هدف مدیریت مالی:

هدف اصلی مدیریت مالی، بکارگیری مهارتهائی است که با استفاده از آن مهارتها هدف اصلی بنگاههای اقتصادی، كه همانا حداكثر كردن ثروت صاحبان بنگاه است، محقق گردد.

اسلاید ۲ :

هدف اصلی بنگاههای اقتصادی:

  • برخی افراد هدف اصلی بنگاههای اقتصادی را حداکثر کردن سود می دانند. اما این دیدگاه به دلایل زیر اشكال دارد:
  • كلمه سود دارای تعاریف مختلفی است.
  • سودی كه در حسابداری تعریف می شود، ارزش زمانی پول را در نظر نمی گیرد.
  • كیفیت فعالیت را در نظر نمی گیرد و همچنین سایر اهداف واحدهای تجاری از جمله اهداف اجتماعی را در بر نمی گیرد.

اسلاید ۳:

هدف اصلی یك واحد تجاری را می توان حد اكثر كردن ارزش بنگاه در بلندمدت دانست. این هدف را می توان به شکل حداکثر کردن ثروت بیان نمود. با این دیدگاه، بجای تمرکز مستقیم بر روی سود، ارزش جاری بنگاه مورد تاکید قرار می گیرد. طبیعتا بین ارزش فعلی بنگاه و ارزش آن در بلند مدت ارتباط وجود دارد. اگر پیش بینی شود که ارزش آینده بنگاه بالاست، ارزش جاری آن نیز بالا خواهد بود زیرا در مدیریت مالی ارزش هر دارائی سرمایه ای برابر ارزش فعلی وجوهی است كه آن دارائی نصیب صاحبش خواهد كرد.

اسلاید ۴:

بنا براین هدف اصلی مدیریت مالی حداکثر کردن ثروت صاحبان سهام است.

اسلاید ۵:

وظایف مدیر مالی:

  • مدیران مالی در راستای هدف اصلی مدیریت مالی، آن هدف را به هدفهای آنی تر و سهل الوصول تر می كنند. بر این اساس وظایف مدیران مالی از دو دیدگاه قابل بررسی است:
  • الف) وظایف مدیر مالی از دیدگاه نقدینگی و سود آوری:
  • ب) وظایف مدیر مالی از دیدگاه آنچه که باید اداره گردد.

اسلاید ۶:

  • وظایف مدیر مالی از بعد نقدینگی شامل موارد زیر است:

۱ – پیش بینی جریان نقدی

۲- تامین منابع مالی

۳- اداره جریان منابع مالی داخلی.

  • وظایف مدیر مالی از بعد سودآوری شامل موارد زیر است:

۱- کنترل هزینه

۲- قیمت گذاری

۳- پیش بینی سود

۴- اندازه گیری بازده مورد نظر.

اسلاید ۷:

وظایف مدیر مالی از دیدگاه آنچه که باید اداره گردد شامل موارد زیر است:

۱ ـ مدیریت دارائیها

۲ ـ مدیریت منابع مالی

اسلاید ۸:

به طور کلی، مدیر مالی اولا به عنوان یكی از تصمیم گیرندگان واحدهای اقتصادی در گروه مدیران شركت برای حداكثر ساختن سود مشاركت دارد و ثانیا به عنوان كارشناس مسائل مالی مدیریت مالی واحد تجاری را بعهده می گیرد.

اسلاید ۹:

اهداف رفتاری:

دانشجو باید بتواند پس از مشاهده این برنامه ها بتواند:

۱ – نحوه محاسبه ارزش فعلی و ارزش آتی یك قسط را بداند.

۲ – نحوه محاسبه ارزش فعلی چند قسط مساوی را بداند.

۳ – نحوه محاسبه ارزش آتی چند قسط مساوی را بداند.

اسلاید ۱۰:

دلیل وجود ارزش زمانی برای پول

وجود بهره در اقتصاد، موجب می شود که پول ارزش زمانی داشته باشد؛ یعنی یک واحد پولی که امروز دریافت می شود بیش از یک واحد پولی که در آینده دریافت خواهد شد ارزش داشته باشد.

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:51 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 561 کیلو بایت

تعداد صفحات : 306

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

  • اهداف درسی:

    این درس یکی از دروس پایه کلیه رشته های مدیریت بوده و هدف آن آشناسازی دانشجویان با انواع رفتارهای سازمانی و نحوه مدیریت آنها می باشد.

اسلاید ۲ :

  • ارزشیابی:

    ۱- امتحان میان ترم: ۵ نمره

    ۲- كار عملی: ۵ نمره

    ۳- امتحان پایان ترم: ۱۰ نمره

اسلاید ۳:

  • محتوای آموزشی:

    ۱- مطالب كلاسی

    ۲- كتب

    ۳- مقالات علمی

اسلاید ۴:

  • موضوعات كار عملی پیشنهادی:

    ۱- مدیریت تعارض

    ۲- فراگرد معرفت پذیری

    ۳- هدفگذاری

    ۴- تحلیل مراوده ای

    ۵- پویایی گروهی و میان گروهی

    ۶- مدیریت بهره وری

    ۷- مدیریت تحول سازمانی

    ۸- رضایت شغلی

اسلاید ۵:

اساس رفتار سازمانی

پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت، اساس این علم می باشد

اسلاید ۶:

نقش رفتار در سازمان

شناخت و بکارگیری رفتار صحیح، محیط سازمان را جالب تر و جذاب تر و میزان بهره وری

آن را افزایش می دهد

اسلاید ۷:

مطالعه رفتار سازمانی

کشف روابط انسانی الگوهای رفتار و نظرهای رفتاری

کشف روابط علت و معلول و چراهای رفتار در سازمان

اسلاید ۸:

نگرش رفتار سازمانی به کارکنان

گرایش رفتار سازمانی نوین معتقد است که کارکنان بسیار پیچیده اند و برای درک آنها باید از پژوهش تجربی کمک گرفت

اسلاید ۹:

موضوع رفتار سازمانی

Øچرا هر كس بگونه ای خاص رفتار می كند؟

Øبه چه دلایلی در موقعیتهای یكسان، افراد عكس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟

Øچرا بین چند سازمان كه تشكیلات ظاهراً مشابهی دارند و یكسان اداره می شوند، برخی موفق ترند؟

اسلاید ۱۰:

دیدگاه نوین مدیریت

üبعد فنی

üبعد انسانی

üبعد ادراكی

رفتار سازمانی مستقیماً به ابعاد ادراكی و انسانی مدیریت مربوط می شود.

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت دانش

دانلود پاورپوینت مدیریت دانش

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 44 کیلو بایت

تعداد صفحات : 55

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

مدیریت دانش – معرفی

اگر میدانستیم که چه چیزهایی را نمی دانیم ، موفقیتی صد چندان داشتیم .

دانش می داندکه چه چیزهایی را نمی داند .

کسی خردمند و بابصیرت است که مطالب مفیدی را بداند نه مطالب زیادی را .

فناوری با تغییری که در منطق رقابت بوجود می آورد یگر نمی تواند بعنوان منبعی پایدار برای رسیدن به میت رقابتی مطرح باشد .

دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است .

عوامل نامعلومی که باعث رشد و افزایش ارزش کالا و خدمات می شوند متنی بردانش اند .

اسلاید ۲ :

دانش برخلاف داده ها و اطلاعات شامل قضاوت نیز می شود .

دانش دارای قابلیت حرکت در مسیر عکس خود است و به داده تبدیل می شود .( دانش زدایی بدلیل حجیم شدن دانش )

دلیل ارزشمند بودن دانش ، عملی تر بودنش در مقایسه با داده و عملیات است .

دانش از اطلاعات و اطلاعات از داده ریشه می گیرد .

تبدیل اطلاعات به دانش بعهده خود بشر است .

دانش برخلاف محصولات جدید و کارایی ، می تواند موجب مزیت پایدار باشد .

اسلاید ۳:

فقط منابع دانش ، تفکرات دارای استعداد نامحدودی برای رشد هستند .

بر خلاف سرمایه های مادی ، ارزش سرمایه ای دانش با استفاده ای که از آن می شود افزایش می یابد .

دسترسی به دانش ارزشمند بوده و ارزش آن با افزایش دسترسی بالا می رود .

عدم انتشار دانش موجب دوباره کاریها و استفاده از راه حلهای تکراری برای مشکلات تکراری است.

فناوری اطلاعات تنها وسیله ای برای تبادل دانش است و سازنده دانش نیست .

اسلاید ۴:

بزودی دیگر شرکتها نمی توانند انتظار داشته باشند که تولیدات و خدمات که قبلا باعث موفقیت آنها شده بود در آینده نیز زمینه ساز ادامه حیات آنها گردد .

باید از هوش انسانها استفاده کرد .

شرکتها بطور روزافزون برپایه دانسته های خود از یکدیگر فاصله می گیرند .

سازمان براثر تعامل با محیط خود اطلاعاتی را جذب و آن را به دانش تبدیل می کند .

پذیرش مبادلات دانش منجر به ظهور راهبردهایی شده که قدرت این بازار را افزایش می دهد .

تحریفات مانع از جریان دانش می شوند .

اسلاید ۵:

جستجوگری دانش بخش مهم فعالیت مدیران را تشکیل میدهد و حدود ۲۰ درصد کار مدیران صرف جستجو برای کسب دانش و پاسخ به درخواست آن می شود .

مدیران ۳/۲ دانش خود را از طریق تلفن و گفتگوی رودررو بدست آورده و تنها ۳/۱ را با مراجعه به اسناد و مدارک بدست می آورند .

مهمترین عامل ناکارآیی مدیریت دانش ، روشن نبودن شیوه پرداخت به افرادی بوده که عرضه کننده دانش خود هستند .

خط تولید انسانی در مقایسه با خط تولید روباتها بازدهی بیشتر داشته است .

مدیریت دانش ، پیش از پرداختن به “صلاحیت های محوری“ ، “سازمان یادگیر“ ، “سامانه های هوشمند” ، و “تمرکز راهبردی “ مطرح می باشد .

اسلاید ۶:

برای کسب موفقیت در اقتصاد دنیای کنونی و آتی ، به چیز ی بیش از دستیابی اتفاقی و ناآگاهانه به دانشی یکپارچه نیاز دارند .

قدرت کنونی دانش برای سازماندهی ، گزینش ، مطالعه و داوریها ، عمدتا از باورها و اعتقادات سرچشمه می گیرند نه از اطلاعات و منطق .

هنوز با مدیریت ارزش افزوده اطلاعات و دانش شرکتهای خود آشنا نیستیم .

مدیران به بصیرت بیش از اطلاعات نیاز دارند .

اسلاید ۷:

دلایل طرح مدیریت دانش :

– رقابت جهانی

– نهضت کیفیت خواهی – ناکارآیی مفاهیم مدیریتی عرضه شده برای جلب مشتری

– نهضت کوچک سازی سازمانها

– ناتوانی اطلاعات در ایجاد رفتار،عقاید ، هم افزایی های خلاق و فرآیندهای نوین

– نیاز به مدیریت ارزش افزوده اطلاعات و دانش در شرکتها

– تاثیر دانش آفرینی در توان پایایی سازمانها

– تاثیر مستقیم در تصمیم گیریهای سازمانی

اسلاید ۸:

مفهوم داده ، اطلاعات ، و دانش

– داده : رشته واقعیتهای عینی و مجرد در مورد رویدادها ، فاقد معنا ، ولی واقعی ، و انباشته شده بعنوان عناصر موردنیاز برای تصمیم گیری

– اطلاعات : داده های مربوط و هدف دار ، توزیع از طریق شبکه نرم افزاری و سخت افزاری ، معنی دار ، دارای ارتباط و هدف ، قابل تقسیم بندی و محاسبه و اصلاح و خلاصه شدن

– دانش : مخلوط سیالی از تجربیات ، ارزشها ، اطلاعات موجود و نگرشهای کارشناسی نظام یافته و ارایه دهنده چارچوب برای ارزشیابی و بهره گیری از تجربیات و اطلاعات ، بوجود آمده در ذهن

ارتباط داده ، اطلاعات و دانش :

– دانش از اطلاعات و اطلاعات از داده ریشه می گیرد

اسلاید ۹:

نحوه گسترش دانش :

با گذشت زمان و از راه تجربیات کسب شده از دوره های آموزشی و مطالعه

خواص دانش :

– ایجاد قابلیت قضاوت

– عملی تر بودن در مقایسه با اطلاعات و داده

– ایجاد سرعت عمل بدلیل ایجاد دسترسی سریع به تخصص موردنیاز

– سازماندهی شده براساس باورها و ارزشها

– ایجاد مزیت رقابتی پایدار

– ایجاد همگرایی در تولید ، خدمات و افکار

– بعنوان دارایی سازمان ، با روند افزایشی بدلیل استفاده شدن از آن

– تاثیر در اقتصاد متغیر سازمانی

– نهفته در اذهان وغیرقابل بیان بطور جزیی یا کلی

– شامل مفاهیم قالبمند و آشکار

اسلاید ۱۰:

عوامل محدود کننده و تاثیر گزار در دانش سازمانی :

– پراکندگی جغرافیایی

– ساختار سازمانی ، بوروکراسی ، تمرکز گرایی و تاکید بر سلسله مراتب

– فرهنگ سازمانی ، باورها و اعتقادات

– عدم استفاده مطلوب از فناوری اطلاعات

– عدم حمایت کافی مدیران ارشد سازمان

– عدم تخصیص منابع کافی

– عدم ایجاد انگیزه در سازمان برای تسهیم دانش

– عدم وجود معیارهای کمی و کیفی برای ارزشیابی برنامه های دانش

– عدم توجه به شبکه های غیررسمی تبادل کننده دانش در سازمان

– انجام مهندسی مجدد در فرایندهای سازمان و تخریب شبکه های رسمی و غیررسمی

– ابهام در قیمت گزاری دانش در سازمان

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت جامع كیفیت TQM

دانلود پاورپوینت مدیریت جامع كیفیت TQM

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 781 کیلو بایت

تعداد صفحات : 51

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اسلاید ۱:

فلسفه مدیریت

ارتقای کیفیت از انتخاب فلسفه مدیریتی شروع می شود. در سفر بی پایان ارتقای کیفیت نقطه شروع برای تلاشهای ارتقای کیفیت در یک سازمان انتخاب آگاهانه یک فلسفه مدیریتی است. ابتدا باید مدیران ارشد سازمان از میان فلسفه های مدیریتی رایج فلسفه ای را برای جهت دادن به تلاشهای سازمان خود انتخاب نمایند .

اسلاید ۲ :

nباید توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسیار حائز اهمیت است ،ولی اگر قرار است فلسفه مدیریتی انتخاب شده موجب تحول اساسی در سازمان گردد اجرای صحیح آن کمتر از اجرای آن نمی باشد.

nمدیریت جامع کیفیت با داشتن ارکان فلسفی و اصول ساده و قابل درک و فراهم نمودن یک بستر طبیعی برای تلاشها شاید تنها گزینه در پیش روی مدیران باشد سه رکن مهم فلسفه مدیریت جامع کیفیت یعنی مشتری محوری فرایند گرایی و ارتقای مستمر هم در رأس یک سازمان و هم در قاعده آن قابل درک و اجرااست.

اسلاید ۳:

تعریف مدیریت جامع کیفیت

مدیریت جامع کیفیت فرایندی است متمرکز بر روی مشتریها، کیفیت محور، مبتنی بر حقایق، متکی بر تیمها که برای دستیابی به اهداف استراتژیك سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایند ها، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود.

n

اسلاید ۴:

ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت

nفرایند گرایی: سازمان را فرایندی می بینیم که در آن همه افراد بصورت افقی در مراحلی از فرایند، قرار می گیرد.

nمشتری محوری: تمامی افرادی که روی فرایند کار می کنند و آنها که نتیجه فرایند را کسب می کنند در واقع همکار و شریک هستند.

nارتقای مستمر و فراگیر فرایندها و سیستمها: با تمرکز بر ارتقای عملکرد فرایندها و سیستمها و توانمند سازی کارکنان ،تلاش می شود فرایندها و سیستمها بطور دائم در جهت پاسخ به نیازها و انتظارات مشتریها بهبود یابند.

اسلاید ۵:

سیر تكاملی روند مدیریت كیفیت جامع (TQM)

۱- تلاشهای ابتدایی در ایجاد آگاهی در مورد كیفیت جامعه: امروزه صنایع بیشتر كشورهای پیشرفته در تب و تاب جنبش بهبود كیفیت هستند. این امر تا اندازه ای ناشی از پیدایش ژاپن به عنوان یك نیروی اقتصادی جهانی است و تا اندازه ای هم ناشی از افول آمریكا بعنوان سردمدار نیروی اقتصادی جهان آزاد است. در سالهای اخیر در آمریكا به شكل فزاینده یك تجدید نظر اساسی در صنایع و كسب كار شركتهای این كشور بوجود آمده تمركز این تجدید نظر برمقوله كیفیت وبهبود فرایند های مربوط آن است كه در شكل گیری روندی كه ما امروزه آن را «مدیریت كیفیت جامع» می نامیم نقشی بس موثر دارد.

پایه اولیه TQM))بوسیله ادوارد دمینگ كه یك دانشمند آمریكایی بود در سالهای پس از جنگ جهانی دوم در ژاپن پی ریزی شد. وی در تجدید حیات اقتصادی ژاپن كمك زیادی كرد تا آن كشور بصورت یك غول صنعتی و تولیدی دردنیا مطرح گردید.

اسلاید ۶:

۲- دمینگ و ژاپن : اقدامات دمینگ در آغاز بر پایه فنون آماری كنترل كیفیت قرار داشت كنترل آماری با بازبینی فرآیندها و
بهره گیری از داده های كنترل شده گسترده ای( شامل حدود بالا وپایین قابل پذیرش) برای یك فعالیت را مشخص می كند. چنانچه فرایندی در چارچوب این گستره قرار گیرد گفته می شود كه فرآیند زیر كنترل آماری است در غیر این صورت فرایند بیرون از كنترل بوده و باید بهبود لازم در آن بوجود آید تا یك فرایند قابل تكرار تلقی شود.

اسلاید ۷:

nپس از آن بحث اصلی دمینگ به زبان ساده این بود كه به موازات بهبود كیفیت هزینه نیز كاهش می یابد توجه بسیاری بر نظریه دمینگ شد و ازآن پس آشنایی با نظریه دمینگ به ویژه فنون روشهای كنترل آماری گسترش زیادی یافت و بسیاری از سازمانها از روشهای دمینگ در تهیه كیفیت ، سود می برند.

n

اسلاید ۸:

۳- روند TQM به دنبال آن است كه طرز برخورد و تلقی كاركنان و مدیران را چنان تغییر دهد كه آنان همواره بگویند خوب یا مطلوب بودن هرگز كافی نیست و باید بهبود كیفیت را در همه زمینه ها امری مستمر و دائمی تلقی كرد.
از هدفهای TQM تدوین یك تحول در سازمان است به شكلی كه مدیریت و كاركنان تنها به كارهای مربوط به شغل خود بسنده نكنند، بلكه مستمراً برای بهبود فرآیندها كه نهایتاً باعث بهبود فرآورده ها و خدمات می شود اهمیت دهند.

اسلاید ۹:

۴ -عوامل كلیدی TQM: TQM در مفهوم راستین خود چیزی بیشتر از كنترلهای آماری كیفیت است.
عوامل كلیدی TQM بطور كلی به شرح زیر است:
۱- تقدم و پیشگیری نقایص به جای كشف بعدی آنها.
۲- توجه و تأكید بر فرآیندهایی كه فرآورده یا خدمات را تولید می كنند. ۳- تعهد نسبت به بهبود مستمر این فرایندها.
۴- تعهد نسبت به نوآوری در فرآیند های تازه ی فرآورده ها.
۵- پذیرش این فلسفه كه TQM در برگیرنده تمامی تولیدها و كارهای سازمان است.

n

اسلاید ۱۰:

اصول T.Q.M:

n توجه كامل به نیاز های مشتری

n ارائه كالا بدون عیب و نقص

n مدیریت بر مبنای پیشگیری

n

n استفاده از فرآیند آماریspc

nتشخیص و تصحیح اشتباهات

n

مطالب فوق فقط متون اسلاید های ابتدایی پاورپوینت بوده اند . جهت دریافت کل ان ، لطفا ان را خریداری نمایید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 5:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات