پروتکل روانشناسی آموزش روش درمانی کاهش استرس بر پایه ذهن آگاهی

پروتکل روانشناسی آموزش روش درمانی کاهش استرس بر پایه ذهن آگاهی

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 17 کیلو بایت

تعداد صفحات : 6

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل روانشناسی آموزش روش درمانی کاهش استرس بر پایه ذهن آگاهی
تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه

تعداد صفحه (B lotus 14): 6 صفحه
نوع فایل: word
عناوین هر جلسه:
جلسه اول: در این جلسه، پس از برقراری ارتباط مبتنی بر درک متقابل، تاریخچه ای کوتاه از آزمودنی در مورد خود، ...
جلسه دوم: در این جلسه، در باره مفهوم ذهن آگاهی، چرا به آگاهی ذهن نیازمندیم، و انواع تله های ذهنی
جلسه سوم: در این جلسه، تمرین چگونگی ایجاد آرامش در ماهیچه های بدن با روش آرامش کاربردی
جلسه چهارم: در این جلسه، آموزش تمرین های رسمی مراقبه آغاز شد. ابتدا نشستن ذهن آگاهانه
جلسه پنجم: در این جلسه، آموزش چگونگی کاربرد مراقبه ذهن آگاهی در زندگی روزمره
جلسه ششم: در این جلسه، راه رفتن ذهن آگاهانه و چگونگی ایجاد حس وحدت با طبیعت، و رانندگی کردن ذهن آگاهانه
جلسه هفتم: در این جلسه، خودسنجی ذهن آگاهانه آموزش داده شد. این آموزش شامل چگونگی مراقبه استرس و اضطراب , ...
روز ذهن آگاهی: بر اساس پروتوکل استاندارد درمانی، «روز ذهن آگاهی» باید بین جلسه ششم و هفتم باشد
جلسه هشتم: در این جلسه، چک کردن ذهن آگاهی آموزش داده شد. این آموزش، تمرینی سه دقیقه ای برای تشخیص
جلسه نهم: در این جلسه، چگونگی وارد کردن ذهن آگاهی در افکار و هیجانات
جلسه دهم: در این جلسه، مراقبه سوء مصرف مواد و چگونگی کاربرد تمارین ذهن آگاهی
جلسه یازدهم: در این جلسه، مروری بر مطالب آموزش داده شده در جلسات قبل
جلسه دوازدهم: در پروتوکل استاندارد درمان «کاهش استرس بر پایه ذهن آگاهی»، یوگا یکی از تمرین های ضروری برای کاهش استرس محسوب می شود
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل روانشناسی آموزش راهبرد تصمیم گیری

پروتکل روانشناسی آموزش راهبرد تصمیم گیری

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 17 کیلو بایت

تعداد صفحات : 19

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل آموزش راهبرد تصمیم گیری

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 18 صفحه
نوع فایل: word
عناوین هر جلسه:
خلاصه جلسات پروتکل آموزشی به شرح زیر است:
جلسه اول هدف ها -معارفه و ایجاد یک رابطه دوستانه بین اعضا و مشاور - بیان قوانین حاکم بر جلسات - آشنایی اعضا با مفهوم خودناتوان سازی و جرأت ورزی
جلسه دوم هدف ها -آشنایی اجمالی با راهبرد تصمیم گیری مجدد -آشنایی اعضا با ساختار شخصیت با حالات خود (والد-بالغ-کودک)
جلسه سوم هدف ها -آشنایی با مفهوم نوازش -آشنایی با انواع نوازش ها آشنایی با مفهوم بانک نوازشی
جلسه چهارم هدف ها -آشنایی با مفهوم نمایشنامه زندگی - آشنایی با انواع نمایشنامه (بازدارنده ها و سوق دهنده ها) - کشف نمایشنامه زندگی
جلسه پنجم هدف ها -اشاره مجدد و مختصر به راهبرد تصمیم گیری مجدد -توضیح در مورد مفهوم عقد قرارداد - گفتگو در رابطه با مسئولیت شخصی با تک تک اعضاء و بستن قرارداد با آن ها
جلسه ششم هدف -شناسایی قواعد خانوادگی و بایدها و نبایدها با استفاده از تکنیک های شناختی (جدال شناختی، مباحثه، پرسش های سقراطی....) برای درک تصمیم های اولیه
جلسه هفتم هدف ها -کار بر روی تصمیم های اولیه، به کمک تکنیک های گشتالت درمانی (ایفای نقش، وارونگی نقش، صندلی خالی) برای بازسازی مجدد صحنه هایی که از گذشته به ذهن اعضاء می رسد.
جلسه هشتم هدف ها -به بحث گذاشتن سوألات بازنگری در مورد تصمیمات (آیا شما مایلید برخی از تصمیم های اولیه خود را مورد بازنگری قرار دهید؟ آیا این تصمیمات هنوز برای شما مفیدند؟ شما مایلید چه تصمیم های جدیدی اتخاذ کنید؟) -جمع بندی مطالب گفته شده در مورد 7 جلسه قبلی با اعضاء صحبت می شود و تغییراتی که آن ها در خودشان احساس می کنند در جلسه مطرح می شود.
توضیحات:
در تعریف جرأت ورزی می توان گفت: جرأت ورزی دربرگیرنده ی احقاق حق خود، ابراز افکار، احساسات و اعتقادات خود به روشی مناسب، مستقیم و صادقانه است، به گونه ای که حقوق دیگران را از بین نبریم. جرأت ورزی رفتاری است که شخص را قادر می سازد تا به سود خود عمل نماید، بدون هیچ گونه اضطرابی رفتار متکی به نفس داشته باشد. احساسات واقعی خود را صادقانه بروز داده و با توجه به حق دیگران، حقوق خود را به دست آورد. در جرأت ورزی، رعایت کردن حقوق دیگران و احترام گذاشتن به آن مورد تأکید قرارگرفته است. جرأت ورزی را شامل کنش ها و رفتارهایی می دانند که شخص را قادر می سازد به نفع خویش عمل کند، بدون هیچ اضطرابی روی پای خود بایستد، احساسات واقعی خود را صادقانه ابراز کند و بدون بی توجهی به حقوق دیگران، حق خود را بستاند. جرأت ورزی رفتاری است که فرد را قادر می سازد تا به علائقش عمل کند، بدون اینکه منجر به اضطراب شود و اینکه حقش را بدون ضایع کردن حقوق دیگران بیان کند. و با مثال هایی از زندگی واقعی و انجام ایفای نقش جرأت ورزی توضیح داده شد.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل روانشناسی اجتماع درمان مدار برای معتادان به مواد مخدر

پروتکل روانشناسی اجتماع درمان مدار برای معتادان به مواد مخدر

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 36 کیلو بایت

تعداد صفحات : 39

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل اجتماع درمان مدار

تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 39 صفحه
نوع فایل: word
عناوین هر جلسه:
اصول اساسی - پیوست ها - برنامه اجتماع درمان مدار : برنامه روزانه، مراسم پرچم، برنامه های آموزشی : کلاسها و کارگاهها، کلاسهای کاردرمانی، کلاسهای آموزشی، کلاسهای مهارت سازی، آموزش خانواده مقیمان، اوقات فراغت، ضوابط مربوط به گروه های درمانی، جلسات صبحگاهی، گروهها، آموزش مفاهیم (TC)، گروههای رویارویی، گروهها با کلاس شناخت وسوسه، هم آموزی (سمینار)، نشستهای عمومی، ضوابط مربوط به گروههای کاری، کار و برنامه فرد برای اشتغال و پیشرفت در آن، دستور العمل نحوه پیگیری، مشاوره، گواهی پایان دوره، قوانین مربوط به نحوه برخورد با دیگران، قوانین مربوط به تماس تلفنی، قوانین مربوط به خروج از محل، قوانین مربوط به تنبیه، توضیحات:...، قوانین مربوط به نحوه ارتقاء، قوانین مربوط به تشویق و ...
توضیحات:
اصول اساسی که در اجتماع درمان مدار مورد توجه قرار می گیرند.
1- پرهیز از سوء مصرف مواد 2- پرهیز از رفتار جنسی با دیگران 3- پرهیز از خشونت 4- جدا شدن از زندگی روزمره 5- باور به لزوم یادگیری زندگی سالم 6- باور به تلاش برای تقویت مهربانی، صداقت، مسئولیت پذیری، نظم 7- باور به لزوم کمک گرفتن و کمک به دیگران 8- تغییر گام به گام 9- حرکت به جلو هر چند با مقادیر متفاوت 10- احترام به خود و دیگران 11- تغییر از طریق مشارکت، فعالیت، کنکاش در خود 12- تلاش از طریق برنامه های مختلف جهت تقویت معنویت 13- وجود قوانین و سلسله مراتب کلاسهای آموزشی: این کلاسها به صورت دو جلسه در هفته، هر جلسه 5/1 ساعت با شرکت 30 مقیم انجام می گیرد با توجه به امکانات مرکز این کلاسها می تواند آموزش صنعت، زبان، کامپیوتر و... باشد.آموزگار این کلاسها می تواند با مرکز قرارداد بسته یا از مقیمان یا یاوران دوطلب باشد.
کلاسهای مهارت سازی: این کلاسها بصورت دو جلسه در هر هفته هر جلسه 5/1 ساعت توسط روانشناس یا مددکار یا یاور برگزار می شود.شکل اجرای کلاس بسته به شرایط مرکز و مبحث جلسه میتواند به شکل کارگاه (گروههای 5 تا8 نفره)، کلاس، بازی نقش انجام گیرد.
در هر جلسه مهارتی شامل مهارتهای زیر مورد بحث قرار می گیرد: حل مسئله، تصمیم گیری، هدف یابی، برنامه ریزی، تفکر منطقی، تفکر خلاق، ابراز وجود، برقراری ارتباط، نه گفتن، گوش دادن، جلب رضایت طرفین، از خود گفتن، شوخی، کنترل غرایز، کنترل خشم، کنترل بحران، مهارتهای شغل یابی، مصاحبه برای اشتغال، پرکردن فرم، درخواست کار، تماس با کارفرما و....

آموزش خانواده مقیمان شامل: - انواع و شکل مواد - نشانه ها و علائم وابستگی به مواد و سوء مصرف آن

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل رفتار درمانی دیالکتیک (DBT)

پروتکل رفتار درمانی دیالکتیک (DBT)

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 17 کیلو بایت

تعداد صفحات : 11

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل رفتار درمانی دیالکتیک (DBT)

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه

تعداد صفحه (B lotus 14): 11 صفحه

نوع فایل: word

منابع کامل: دارد
توضیحات: یکی از درمان های شناختی، رفتار درمانی دیالکتیک (DBT) است که در سال 1993 توسط مارشال لینهان به وجود آمد و به شیوه شناختی رفتاری عمل می کند. این درمان در ابتدا برای درمان اختلال شخصیت مرزی استفاده شد که اثر بخشی آن برای درمان این اختلال از سوی انجمن روانپزشکی امریکا هم مورد تایید قرار گرفته است(واگنر و همکاران، 2007). در این درمان مجموعه ای از اصول بیان می شود که به شکلی موثر به دست اندرکاران حوزه های بالینی در پاسخ به رفتارهای چالش انگیز کمک می کند. DBT ، با 5 دسته راهبرد وسیع، که تمامی آنها شامل دست کم یک جفت خرده راهبرد دیالکتیکی است، شامل می شود (علیلو و شریفی، 1390): 1. راهبردهای اعتبار بخشی راهبردهای اعتبار بخشی و مساله گشایی در کنار راهبردهای دیالکتیکی، هسته مرکزی DBT و قلب درمان را تشکیل می دهند. راهبردهای اعتبار بخشی، واضح ترین راهبردهای پذیرش به حساب می آیند.اعتبار بخشی شامل سه گام می شود: 1)مشاهده و توصیف واکنش های هیجانی و شناختی، و همچنین الگوهای رفتاری بیمار؛ 2) تاکید بر موقعیت یا وضعیت دردناک بیمار؛3) پذیرش و ارتباط برقرار کردن همیشگی با بیمار، بدون توجه به اینکه عقلانیت در رفتارهای او وجود دارد یا خیر (علیلو و شریفی، 1390).
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل راهبردهای شناختی بر اساس پی کیو 4 آر (PQ4R)

پروتکل راهبردهای شناختی بر اساس پی کیو 4 آر (PQ4R)

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 134 کیلو بایت

تعداد صفحات : 39

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل راهبردهای شناختی بر اساس پی کیو 4 آر (PQ4R)
تعداد جلسات آموزشی: 6 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 37 صفحه

توضیحات:
ارایه درس جدید: معلم؛ خوب بچه ها قبل از پرداختن به قسمت اول راهبردهای شناختی بهتر است تعریف کوتاهی از راهبردها و شناخت داشته باشیم و هدف از کاربرد این راهبردها هنگام مطالعه دروس را برای شما دانش آموزان خاطر نشان کنیم. معلم بعد از مقدمه چینی مستقیم به سراغ قسمت اول راهبردهای شناختی، یعنی راهبردهای تکرار و مرور ویژه تکالیف ساده و پایه می رود، و از بچه ها می خواهد به موارد آن یعنی (چندبار روخوانی، چندبار رونویسی، بازگویی مطالب و…) که روی تابلو نوشته شده است توجه کنید. بعد از جلب توجه داشن آموزان معلم 20 دقیقه اول را به تدریس تاریخ اختصاص می دهد و درس های 1 و2 (یک و دو) را با دانش آموزان مورد مطالعه قرار می دهد. از یکی از دانش آموزان خواسته می شود که بخش هایی از درس اول کتاب تاریخ را برای دوستان خود بخواند و بعد از اتمام خواندن معلم چند اصطلاح مهم و کلیدی را انتخاب کرده و از بچه های کلاس می خواهد که آن ها را با صدایبلند تکرار، و زیر آن ها خط بکشند.
از دانش آموز بعدی خواسته که بخش دیگری را بخواند که در ادامه به چند اصطلاح و شبه جمله می رسیم که بچه هادر به خاطر سپردنآن ها با مشکل مواجه اند.در این جا معلم پیشنهاد استفاده از یادیارها را می دهد. به همین صورت به دروس 12و 16 می رسیمکه پیوستگی معنایی دارند؛ در این میان از بین سطرها، چند سطر مهم و سوال برانگیز به چشم می خورد که معلم پیشنهاد چندبار نوشتن آن ها را به دانش آموزانارایه داد و از دانش آموزانخواست که در موردآن ها فکر کنند و به طرح سوال ار این قسمت بپردازند (اجرای روش PQ4R). بعد از پایان یافتن وقت تاریخ نوبت به 20 دقیقه درس علوم تجربی می رسد که باردیگرراهبردهای تکرار و مرور را به تریب در مورددرس های 1 و 2 و 6 و 8 برای مطالعه و یادگیری از سوی دانش آموزان به کار گرفته شد؛و بالاخره 20 دقیقه پایانی به درس زبان انگلیسی اختصاص داده می شود که بار دیگر راهبردهای تکرار و مرو را در مورد درس های 1 و2، 8و9 به تریب از سوی دانش آموزانکلاس برای مطالعه آن ها به کار گرفته شد.
نکته مهم در حین اجرای راهبردهای تکرار و مرورویژه تکالیف ساده و پایه، ارزشیابیتکوینی است که از سوی معلم تقریباًبعد از اجرای تک تک راهبردها اجرا شد،تا دانش آموزانبه نتیجه استفاده از این استراتژی پی برده و منظور از راهبردهای شناختی را بفهمند و اجرا کنند. همانطور که قبلاًاشاره رفت، برای اجرای ارزشیابی تکوینی از مطالب کپی شده دروس مذکوراستفاده شد، که آن ها را در بین دانش آموزانتقسیم و از بچه های کلاس خواسته شدکه از راهبردهای تکرار و مرور استفاده کرده و مطالب را مطالعه و به حافظه خویش بسپارند و هنگام آزمون های کتبی یا شفاهی از سوی معلم،مطالب به خاطر سپرده شده را بازپس دهند. هدف کلی جلسه دوم:آشنایی با نحوه استفاده از راهبردهای تکرار و مرور ویژه تکالیف پیچیده هنگام مطالعه، و رابطه آن ها با میزان یادگیری و یادداری در دروس حفظی، درکی و کلامی.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل درمانی مدیریت خشم

پروتکل درمانی مدیریت خشم

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 17 کیلو بایت

تعداد صفحات : 19

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل درمانی مدیریت خشم

تعداد جلسات آموزشی: 12 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 17 صفحه
نوع فایل: word
توضیحات:
جلسه اول:
در جلسه اول، اهداف و بررسی اجمالی، قوانین گروه، چارچوnب مفهومی و منطق درمان مدیریت خشم ارائه می شود. بیشتر زمان این جلسه صرف ارائه اطلاعات مفهومی و بررسی این موضوع می شود که آیا اعضای گروه متوجه این اطلاعات شده اند یا خیر. سپس رهبر گروه به اعضای گروه تمرینات مقدماتی می دهد و به معرفی سنجش خشم می پردازد.
اهداف و بررسی اجمالی:
هدف گروه مدیریت خشم شامل این موارد می باشد:
یادگیری مدیریت خشم، متوقف نمودن خشونت یا تهدید به خشونت، ایجاد خودکنترلی بر روی افکار و اعمال و تأیید یا بازخورد گرفتن از دیگران قوانین گروه : امنیت گروه - نباید هیچ گونه تهدید یا خشونتی به سمت درمانگر و سایر اعضای گروه صورت گیرد؛رازداری - اعضای گروه نباید آنچه را که در طی جلسات گروهی مطرح می شود، خارج از جلسه تعریف کنند. با این وجود استثنائاتی برای رازدری وجود دارد که به تفصیل باز می شود؛ تکلیف منزل- هر هفته تکالیف مختصری به اعضای گروه داده می شود.
تکالیف منزل فرصتی را برای تثبیت و ارتقای مهارت های مدیریت خشم را فراهم می آورد؛ غیبت بیش از حد- اعضا باید عدم حضور خود را به رهبر گروه اطلاع دهند و این غیبت حداکثر می تواند 3 جلسه از 12 باشد؛ وقفه- رهبر گروه حق درخواست وقفه را دارد. اگر خشم یکی از اعضا به حد غیرقابل کنترلی رسید، از فرد خواسته می شود صحبت درباره آن موضوع را متوقف کند. و اگر خشم در حدی بود که فرد نمی تواند سر جایش بنشیند از او خواسته میشود 5 تا 10 دقیقه گروه را ترک کند.
مسئله خشم: برخی تعاریف عملیاتی؛ به معنای عام خشم احساس یا هیجانی است که دامنه آن از ناراحتی کم تا غضب شدید ادامه دارد. خشم پاسخ طبیعی به موقعیت هایی است که ما آن را تهدید کننده تلقی می کنیم، تهدیدی برای نزدیکانمان ایجاد می شود و یا در رسیدن به اهدافمان ناکام می شویم. زمانی که خشمگین می شویم، صبر خود را از دست می دهیم و به صورت تکانشی ، پرخاشگرانه و با خشونت رفتار می کنیم. مردم اغلب خشم و پرخاشگری و خصومت را با هم اشتباه می کنند، پرخاشگری رفتاری است که هدفش آسیب رساندن به فرد دیگری است(کلامی، فیزیکی یا تهدید)، در حالی که خشم یک هیجان است و لزوما موجب پرخاشگری نمی شود.خصومت به مجموعه پیچیده ای از نگرش ها و قضاوت ها اشاره دارد که رفتارهای پرخاشگرانه را برمی انگیزاند، در حالی که خشم یک هیجان و پرخاشگری یک رفتار است، خصومت نگرشی است که موجب تنفر و ارزیابی منفی از دیگران می شود. چه زمانی خشم به عنوان یک مشکل تلقی می شود؟ خشم هنگامی که در حد شدید، با فراوانی بالا و به شیوه ای نامناسب ابراز شود به عنوان یک مشکل تلقی می شود.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل درمانی ماتریکس

پروتکل درمانی ماتریکس

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 9 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل درمانی ماتریکس

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 2 صفحه
نوع فایل: word
توضیحات: روش اجرا : با حضور در یک مرکز ترک اعتیاد در شهر … (که خود دانشجو محقق درآن مشغول به کاراست) ابتداپرسشنامه رفتارهای پرخطرجنسی زارعی و همکاران به افراد معتاد داده خواهد شد. ملاک های درنظر گرفته اینکه فرد معتاد باشد و نمره بالاتر از میانگین را در پرسشنامه رفتارهای پرخطر زارعی و همکاران کسب کنند سپس افراد معتاد دارای رفتار پرخطرجنسی در2 گروه آزمایش وگروه کنترل گمارش می شوند و برای گروه آزمایش، 8 جلسه 90 دقیقه ای با استفاده از پروتکل ماتریکس و دو جلسه در هفته که بصورت گروهی، برگزار خواهد شد. جدول شماره 1-1 فهرست عناوین جلسات :
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 9 صفحه

توضیحات: این پروتکل خلاصه ای از کتابچه راهبرد افسردگی "راب زتل" می باشد. که جلسات درمانی آن را می بایست به شکل زیر دنبال کنید:
• بررسی خلق و به روز رسانی مختصر • ارتباط دادن با جلسه قبلی •تنظیم دستور جلسه • نقد و بررسی تکلیف • تمرینات حمایتی بالقوه • خلاصه نهایی • اختصاص تکلیف • بازخورد اطلاعات مربوط به جلسات:
اهداف، راهبردهای ممکن ، تکالیف و تمرین های پیشنهادی توجه: درمانگر باید با تلاش و حرکتی متوالی، به طور مناسب از طریق انجام قسمت های چک لیست زیر به مشکلات درمانجو بپردازد، ممکن است لازم باشد ترتیب دقیق اجزاء را تغییر، و یا عنوان آن را حذف و یا دوباره اجزای خاصی را اضافه کند. لذا انتظار می رود که برخی از این اجزاء در جلسات متعددی مورد بحث قرار گیرد.
جلسه 1
• هدف: هدف از این جلسه معرفی درماندگی خلاق است. کشف اهداف و تلاشهای ناموفق و اینکه درمانجو به این بینش برسد که راهبردهای کنترل او در مقابله با افسردگی تا کنون ناکارآمد بوده است. درمانگر نیز به درک افسردگی از دیدگاه ACT )مانند همجوشی، راهبردهای کنترل عاطفی، فاصله از ارزشها( و ارائه آن می پردازد.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:44 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی

پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 7 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی


تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 3 صفحه

توضیحات: پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی/
جلسه اول: هدف :آگاهی بیماری که برای رهایی از اضطراب اجتماعی تاکنون از چه راهبردهایی استفاده می کرد مانند دوری از موقعیت های اجتماعی استفاده از خود گویی های مثبت و ..، تقویت این آگاهی در مراجع که راهبردهای کنترل هیجانی مسئول بخش بزرگی از مشکلات آنها است و هر چه قدر به مدت طولانی تری در تلاش برای کنترل حساس خود در جا بزند بیشتر در دور باطل افزایش رنج چرخ خواهند زد.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:44 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل جلسات آموزشی روان درمانی حمایتی

پروتکل جلسات آموزشی روان درمانی حمایتی

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 6 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل جلسات آموزشی روان درمانی حمایتی

تعداد جلسات آموزشی: 12 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 2 صفحه
نوع فایل: word
توضیحات: اول آشنایی با رواندرمانی حمایتی و اهمیت آن. معرفی اعضا و اجرای پیش ازمون. دوم آشنایی با اصول گروه، آشنایی بیشتر اعضا با هم و شنید داستان سرطان فرزند هر یک از اعضا. سوم آشنایی بیشتر اعضا با بیماری، روش های تشخیصی و درمانی.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:44 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 صفحه بعد

دیگر امکانات