پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری‌ شماره ‌14 (نحوه‌ ارائه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری)‌

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری‌ شماره ‌14 (نحوه‌ ارائه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری)‌

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 227 کیلو بایت

تعداد صفحات : 27

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری‌ شماره ‌14 (نحوه‌ ارائه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری)‌ در 27 اسلاید قابل ویرایش



استاندارد حسابداری‌ شماره‌14

نحوه‌ ارائه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌


این‌ استاندارد باید با توجه‌ به‌ ”مقدمه‌ای‌ بر استانداردهای‌ حسابداری‌“ مطالعه‌ و بكارگرفته‌ شود.


مقدمه‌

از جمله‌ اطلاعات‌ مفیدی‌ كه‌ می‌تواند در تحلیل‌ وضعیت‌ مالی‌ واحدتجاری‌ برای‌ استفاده‌كنندگان‌ صورتهای‌ مالی‌ مفید واقع‌ شود، ارائـه‌ جداگانه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ در ترازنامه‌ است‌. معمولاً به‌ مـازاد داراییهـای‌ جاری‌ بر بدهیهای‌جاری‌،” خالص‌داراییهـای‌جـاری‌“یا ” سرمایه‌ در گردش“ و به‌ مازاد بدهیهای‌ جاری‌ بر داراییهای‌ جاری‌ ” خالص‌ بدهیهای‌ جاری“ اطلاق‌ می‌شود.


دامنه‌ كاربرد

این‌ استاندارد باید برای‌ ارائـه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ در ترازنامه‌ بكار گرفته‌ شود.




دیدگاههای‌ موجود در مورد داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌

از نظر برخی‌، هدف‌ از طبقه‌بندی‌ داراییها و بدهیها به‌ ” جاری“ و ” غیر جاری“ ، ارائـه‌ معیاری‌ تقریبی‌ از نقدینگی‌ واحد تجاری‌، یعنی‌ توانایی‌ آن‌ در انجام‌ فعالیتهای‌ روزمره‌، بدون‌ مواجهه‌ با مشكلات‌ مالی‌ است‌. برخی‌ دیگر، به‌ این‌ طبقه‌ بندی‌ به عنوان‌ ابزاری‌ برای‌ تشخیص‌ آن‌ حصه‌ از منابع‌ و تعهدات‌ واحد تجاری‌ می‌نگرند كه‌ گردش‌ مستمر دارد.
اهداف‌ مزبور تاحدی‌ با یكدیگر ناسازگار است‌، زیرا در سنجش‌ نقدینگی‌، ملاك‌ طبقه‌بندی‌ داراییها و بدهیها به‌ جاری‌ یا غیرجاری‌، امكان‌ نقد شدن‌ و یا تسویه‌ آنها در آینده‌ نزدیك‌ است‌، ولی‌ معیار تشخیص‌ داراییها و بدهیها به عنوان‌ ” اقلام‌ در گردش“ عمدتاً معطوف‌ به‌ مصرف‌ یا تسویه‌ آنها در راه‌ ایجاد درآمد طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌ است‌. چرخه‌ عملیاتی‌ یك‌ واحد تجاری‌، معمولاً متوسط‌ فاصله‌ زمانی‌ بین‌ ” تحصیل‌ موادی‌ كه‌ وارد فرایند عملیات‌ می‌شود“ و ” تبدیل‌ نهایی‌ آنها به‌ وجه‌ نقد “ است‌.
باتوجه‌ به‌ نظرات‌ متفاوت‌ بالا، معمولاً اقلامی‌ جزء داراییهای‌ جاری‌ منظور می‌شود كه‌ انتظار رود ظرف‌ یك‌ سال‌ یا طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌، هر كدام‌ طولانی‌تر است‌، به‌ وجه‌ نقد یا دارایی‌ دیگری‌ كه‌ نقد شدن‌ آن‌ قریب‌ به‌ یقین‌ است‌ تبدیل‌ شود و اقلامی‌ در عداد بدهیهای‌ جاری‌ محسوب‌ می‌شود كه‌ انتظار رود طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌ یا ظرف‌ یك‌ سال‌ از تاریخ‌ ترازنامه‌، هر كدام‌ طولانی‌تر است‌، تسویه‌ گردد. هرگاه‌ چرخه‌ عملیاتی‌ واحد تجاری‌ نا مشخص‌ یا خیلی‌ طولانی‌ باشد، تفكیك‌ داراییها و بدهیها در صورتهای‌ مالی‌ تحت‌ عناوین‌ جاری‌ و غیرجاری‌ به‌ ترتیب‌ یاد شده‌ مناسب‌ نخواهد بود. نحوه‌ عمل‌ بالا یك‌ قاعده‌ كلی‌ است‌ كه‌ بیشتر جنبه‌ قراردادی‌ دارد و لذا در مواردی‌ ممكن‌ است‌ انعكاس‌ یا عدم‌ انعكاس‌ اقلامی‌ خاص‌ به عنوان‌ داراییهای‌ جاری‌ یا بدهیهای‌ جاری‌ لزوماً با معیارهای‌ فوق‌ تطبیق‌ نداشته‌ باشد.




داراییهای‌ جاری‌

یك‌ دارایی‌ زمانی‌ باید به عنوان‌ دارایی‌ جاری‌ طبقه‌بندی‌ شود كه‌:
الف‌ . انتظار رود طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌ یا ظرف‌ یكسال‌ از تاریخ‌ ترازنامه‌، هر كدام‌ طولانی‌تر است‌، مصرف‌ یا فروخته‌ شود، یا به‌ وجه‌ نقد یا دارایی‌ دیگری‌ كه‌ نقد شدن‌ آن‌ قریب‌ به‌ یقین‌ است‌، تبدیل‌ شود، یا
ب‌ . وجه‌ نقد یا معادل‌ وجه‌ نقدی‌ باشد كه‌ استفاده‌ از آن‌ محدود نشده‌ است‌.
سایر داراییها باید به عنوان‌ داراییهای‌ غیرجاری‌ طبقه‌بندی‌ شود.




تجدید طبقه‌ بندی‌ داراییها و بدهیها

هرگاه‌ پس‌ از تاریخ‌ ترازنامه‌ ولی‌ قبل‌ از تصویب‌ صورتهای‌ مالی‌ توسط‌ مدیریت‌ واحد تجاری‌، رویدادهایی‌ در جهت‌ تبدیل‌ داراییها و بدهیهای‌ جاری‌ به‌ داراییها و بدهیهای‌ غیرجاری‌ و به‌ عكس‌ رخ‌ دهد، نحوه‌ برخورد حسابداری‌ با آن‌ طبق‌ استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 5 با عنوان‌ حسابداری‌ رویدادهای‌ بعد از تاریخ‌ ترازنامه‌ خواهد بود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:21 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 8(حسابداری موجودی مواد و کالا )

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 8(حسابداری موجودی مواد و کالا )

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 20 کیلو بایت

تعداد صفحات : 25

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 8(حسابداری موجودی مواد و کالا )در 25 اسلاید قابل ویرایش


دامنه کاربرد

این استاندارد نحوه ارزشیابی وانعکاس موجودی مواد و کالا در صورتهای مالی را تشریح می کند وموارد زیر را در بر نمی گیرد:
کار در جریان پیشرفت پیمانهای بلند مدت
ابزارهای مالی پیچیده
موجودی گله های دام، محصولات کشاورزی، جنگلی ومعدنی در مواردی که این اقلام در صنایع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گیری می شود.



موجودی مواد وکالا به داراییهایی اطلاق می شود که:

برای فروش در روال عادی عملیات واحد تجاری نگهداری می شود،
به منظور ساخت محصول یا ارائه خدمات در فرآیند تولید قرار دارد،
به منظور ساخت محصول یا ارائه خدمات، خریداری شده و نگهداری می شود،
ماهیت مصرفی دارد و بطور غیر مستقیم در جهت فعالیت واحد تجاری مصرف می شود.



طبقات مختلف موجودیها شامل موارد زیر می باشد:

مواد اولیه،
کار در جریان پیشرفت (شامل کالای در جریان ساخت وکارهای خدماتی در جریان تکمیل)،
کالای ساخته شده و کالای خریداری شده برای فروش، مواد و کالای در راه (با توجه به مقطع زمانی انتقال مالکیت)،
سایر اقلام مصرفی (از قبیل قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات، ملزومات و مواد غیر مستقیم)، و
اقلامی که به طور معمول و با توجه به شرایط ایجاد شده به منظور فروش نگهداری می شود (از قبیل ضایعات تولید، داراییهای ثابت برکنار شده و اقلام اسقاطی).



نکاتی در مورد خالص ارزش فروش


هر گاه شرایطی که قبلا” منجربه انعکاس ارزش موجودیها به مبلغی کمتر از بهای تمام شده گردیده، دیگر برقرار نباشد، ارزش موجودی انتقالی از دوره قبل باید تا مبلغ ارزش فروش جدید(حداکثر تا حد میزان کاهش قبلی) افزایش داده شود.
در شرایط استثنائی، هنگامی که تعیین خالص ارزش فروش، به گونه ای قابل اتکا امکان پذیر نباشد واحتمال رود که بهای جایگزینی در حد متعارفی کمتر از خالص ارزش فروش باشد، بهای جایگزینی می تواند تقریبی قابل قبول باری خالص ارزش فروش تلقی شود.
اگر خالص ارزش فروش موجودی مواد کمتر از بهای تمام شده آن باشد و به شرط اینکه کالاهای ساخته شده از این مواد با سود به فروش برسند، مبلغ دفتری مواد اولیه کاهش نمی یابد.
اگر خالص ارزش فروش کالای تکمیل شده کمتر از بهای تمام شده آن باشد، باید قطعات منفصله و نیمه ساخته این کالاها نیز مورد ملاحظه قرار گیرند تا نسبت به لزوم ایجاد ذخیره تصمیم گیری شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:20 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی آزمون سازی فرایندهای شناختی و غیر شناختی

پاورپوینت بررسی آزمون سازی فرایندهای شناختی و غیر شناختی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 184 کیلو بایت

تعداد صفحات : 14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی آزمون سازی فرایندهای شناختی و غیر شناختی در 14 اسلاید قابل ویرایش


محورهای یاد گیری یونسكو

یادگیری برای دانستن
یادگیری برای انجام دادن
یادگیری برای بودن
یادگیری برای با هم زیستن



یادگیری برای دانستن

در این محور یادگیری، فرد به توسعه مهارت های شناختی

برای استفاده از فرصت های یادگیری ،كه در طول عمر خود به

دست خواهند آورد می پردازد.


یادگیری برای انجام دادن

در این محور، فرد نه تنها به كسب مهارت های شغلی می پردازد.

بلكه صلاحیت هایی كه برای هماهنگی با تغییرات محیط پیرامون

وتحولات جهانی نیاز دارد را در خود پرورش می دهد.



آموزش شهروندی

عبارت از رشد و پرورش دادن ظرفیت های افراد و گروه ها برای مشارکت و تصمیم گیری و عمل آگاهانه و مسئولانه در زندگی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است.
شامل: حقوق انسانی ، رشد مستمر و همه جانبه، اخلاق و ارزش ها، صلح و مسالمت جویی، برابری اجتماعی و حرمت نهادن به تفاوت ها


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:20 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه مبانی بیو شیمی

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه مبانی بیو شیمی

دسته بندی : فنی و مهندسی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 1.798 مگا بایت

تعداد صفحات : 60

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه مبانی بیو شیمی در 60 اسلاید قابل ویرایش



بنام خالق مهر

بررسی دو موضوع سنتز نانوذرات دی اکسید تیتانیوم ترکیب شده با پلاتین سریا به روش میکروامولسیون و نحوه عملکرد آنها در سنسور اکسیژن

و

افزایش مقاومت به خوردگی فولادزنگ نزن به وسیله اعمال پوشش نانوذرات دی اکسید تیتانیوم با روش سل-ژل

سنتز نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم ترکیب شده با روش پلاتین و سریا به روش میکروامولسیون و نحوه عملکرد آنها

1

چکیده:

نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم اکسید تیتانیوم به روش میکرو امولسیون آب در فاز آلی تهیه شدند سپس اکسید سریم و پلاتین به روش القاح به ساختار نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم اکسید تیتانیوم وارد شدند نانو ذرات تهیه شده جهت ساخت سنسور اکسیژن برای وسایل نقلیه درونسوز، مورد استفاده قرار گرفتند. نوع فاز های کریستالی ، اندازه دانه ها و سطح مخصوص آنها توسط روشهای XRD و BET مشخص شده اند . مشخص شده است که نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم اکسید تیتانیوم در محدوده دماهای کلسیناسیون 500-800 C دارای فاز آناتایز خالص می باشند و در دماهای بالاتر از 900 C تبدیل فاز آناتایز به روتایل آغاز می شود



تغییرات مقاومت

تغییرات مقاومت با ? برای نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم تهیه شده به روش میکروامولسیون در این کار تحقیقاتی با نمونه تجاری آن (degussa p25) مقایسه شده اند و در شکل 5 نشان داده شده است . در این شکل مشاهده می شود که در مورد نمونه تجاری (p25) تفاوت قابل ملاحظه ای بین مقاومت سنسور در ناحیه غنی از سوخت (1 >?) با مقاوت سنسور در ناحیه فقیر از سوخت (1 >?) وجود ندارد.


2-2 اعمال پوشش نانوذرات اکسید تیتانیوم :

زمینه مورد استفاده ورق 316L با ابعاد 50*30*2 میلی متر است که بصورت زیر تحت آماده سازی سطحی قرار گرفته است :
سنباده زنی با شماره های 320 تا 350
پولیش با پودرهای 0.1 تا 0.3 میکرون اکسید آلومینوم
تمیزکردن آلتراسونیکی نمونه در استون و الکل به مدت 5 دقیقه ، البته بعد از انجام هر مرحله نمونه ها با آب مقطر کاملا شستشو داده شده اند. بعد از آماده سازی سطحی نمونه ها ، پوشش نانوذرات اکسید تیتانیوم بوسیله روش غوطه وری و با سرعت 140 میلی متر بر دقیقه داخل محلول فرو برده شده وبه مدت 1 تا 5 دقیقه نگه داشته شده سپس نمونه با همان سرعت اولیه 140 میلی متر با دقت و بدون کمتیرن لرزش از محلول بیرون آورده شده اند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:20 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه بیو شیمی

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه بیو شیمی

دسته بندی : فنی و مهندسی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 1.946 مگا بایت

تعداد صفحات : 119

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه بیو شیمی در 119 اسلاید قابل ویرایش


کاربرد اسپکترو فتو متری در بیو شیمی

1 – اسپكتروفتومتری

بوسیله اسپكتروفتومتر شدت رنگ محلولها را با دقت اندازه گیری می كنند.

دستگاههائی كه برای رنگ سنجی به كار برده می شوند الكتروفتومترو یا اسپكتروفتومتر نامیده می شوند.

شمای ساده زیر قسمتهای مختلف یك الكتروفتومتر را نشان می دهد.

بطور كلی هر اسپكتروفتومتر:


• یك منبع نورانی،
•یك وسیله ایجاد نور تكرنگ با طول موج مشخص
• یك سلول یا لوله مخصوص برای جادادن محلول رنگی
•، یك سلول فتوالكتریك و یك گالوانومتر دارد.
اندازه گیری غلظت یك محلول

به دو روش می توان غلظت یك محلول را اندازه گیری كرد:

الف) از راه اندازه گیری نوری كه از محلول رنگی خارج می شود و

به آن ،Transmitance ،یا عبور می گویند؛

ب) اندازه گیری مقدار نوری كه جذب محلول رنگی می شود و به آن دانسیته اپتیك (OPTICAL DENSITY) O.D یا آبسوربنس می گویند.

الف) دانسیته اپتیك یا آبسوربنس

نوری كه از یك محلول رنگی عبور می كند مقداری از آن جذب محلول رنگی می شود .

اگر Io شدت نور اولیه و I شدت نور خارج شده از محلول باشد بنابراین I a شدت نوری است كه جذب محلول رنگی گردیده است.


نحوه درجه بندی دستگاه اسپکتروفوتومتر

روی صفحه مدرج دستگاه در قسمت بالا درصد نور عبور كرده یا ترانسمیتانس
در قسمت پائین درست در مقابل درجات ترانسمیتانس OD،یا ابز ربنس قرار می هند.
، درجات میزان عبور همه با هم مساوی است.
درجات O D به علت لگاریتمی بودن نامساوی هستند.


واكنش رنگی قندها

مهمترین واكنش های رنگی قندها به قرار زیرند:

1 – واكنش مولیش (Molisch) : ?- نفتل + اسید سولفوریك غلیظ ؛
این واكنش برای تمام ساكاریدها مثبت است.

2 – واكنش بارفود (Barfoed) : استات مس در اسید استیك 1%؛
این واكنش مخصوص منوساكاریدهاست.

3 – واكنش بیال (Bial)اورسینول در اسید كلریدریك + FeCl3 ؛
به پنتوزها مانند گزیلوز جواب مثبت می دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:20 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تشخیص و درمان دانش آموز بیش فعال در مراکز آموزشی

تشخیص و درمان دانش آموز بیش فعال در مراکز آموزشی

دسته بندی : علوم تربیتی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 121 کیلو بایت

تعداد صفحات : 18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانش آموز بیش فعال در مراکز استثنایی

تحقیقی کامل و جامع

دارای گارانتی بازگشت وجه

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه.................................................................................................................................1

علائم..................................................................................................................................1

عوارض................................................................................................................................2

سِیر ....................................................................................................................................2

درمان ..................................................................................................................................3

شیوع بیش فعالی................................................................................................................. 6

انواع بیش‌فعالی.................................................................................................................... 6

چطور می‌توان فهمید کودکی مبتلا به ADHD است؟.....................................................................8

راهنمایی‌هایی برای والدین..................................................................................................... 9

راهنمایی‌هایی برای آموزگاران.................................................................................................10

نتیجه ‌گیری‌..........................................................................................................................12

منابع...................................................................................................................................15

بخشی از متن :

مقدمه

ADHD اختلالی است که در آن پرتحرکی، بی توجهی و رفتارهای ناگهانی بیشتر و شدیدتر از کودکان دیگر وجود دارد. ۳ تا ۵ درصد کودکان به این اختلال مبتلا هستند و در پسرها شایع تر است. ممکن است در بعضی بیشتر علائم پرتحرکی و رفتارهای ناگهانی و در گروهی علائم بی توجهی بیشتر دیده شود. علائم این بیماری قبل از ۷ سالگی شروع می شود ولی اغلب در دوران مدرسه مشکلات جدی ایجاد می گردد.این بیماری سالهاست که شناخته شده و وعوامل متعددی در ایجاد آن نقش دارند. به نظر می رسد علت آن بیشتر قص در تکامل سیستم اعصاب باشد. کودکان مبتلا احتمالاً در قسمت هایی از مغز که مسئول توجه، تمرکز و تنظیم فعالیت های حرکتی می باشد دچار نقص جزئی هستند. توارث و ژنتیک در این اختلال نقش دارد. همچنین در بعضی موارد در جریان حاملگی یا زایمان یا پس از آن صدمات جزئی به ساختمان مغز وارد می شود که می تواند باعث این مشکل گردد.

علائم

مشکل اصلی کودکان عدم توانایی آنها در حفظ و تنظیم رفتارشان است، در نتیجه اغلب نمی توانند رفتار مناسبی که لحظه به لحظه با شرایط محیط هماهنگ باشد نشان دهند. خوابیدن و غذاخوردن آنها منظم نیست به نظر میرسد در همه چیز دخالت می کنند و مراقبت دائمی نیاز دارند. از نظر هیجانی ثبات ندارند، بطور ناگهانی می خندند یا گریه می کنند و رفتارشان غیرقابل پیش بینی یا ارزیابی است. سریع از کوره در می روند و نمی توانند پیامدهای رفتارشان را پیش بینی یا ارزیابی نمایند. در فعالیت های خطرناک شرکت می کنند و احتمال صدمه دیدن آنها زیاد است. قبل از فکر کردن عمل می کنند، قبل از پایان سئوال جواب می دهند، اشیاء را پرتاب می کنند و ناخواسته به دیگران صدمه می زنند، پرفعالیت و پرتحرک هستند، هرلحظه در حال رفتن هستند، انگار موتوری درون بدن آنهاست که آنها را به حرکت دائمی مجبور می کند، نمی توانند آرام بنشینند و بی قرار هستند.

اختلال تمرکز در این کودکان در کارهایی که فعالیت دائم و جدی مغزی را لازم دارد مشهودتر است. آنها ممکن است در تماشای تلویزیون، بازی با کامپیوتر و فعالیتهای لذت بخش با کودکان دیگر تفاوتی نداشته باشند ولی در کارهایی که فعالیت مداوم مغزی و تمرکز لازم دارد ( انجام تکالیف درسی ) تفاوت آنها با کودکان دیگر نمایان می شود. به نظر می رسد مغز آنها اطلاعات محیطی را بیش از حد لازم می گیرد، یعنی در انتخاب توجه به اطلاعات ضروری و بی توجهی و حذف اطلاعات غیرضروری ضعف دارند. رعایت قوانین منزل و مدرسه برای آنان مشکل است و برای پیروی از قوانین توجه بیشتری لازم دارند. در انجام تکالیف مدرسه، تمرکز روی درس، رعایت قوانین مدرسه و داشتن روابط اجتماعی مناسب با همکلاسی ها مشکل دارند. برای رسیدن به اهداف درازمدت برنامه ریزی نمی کنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:20 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه شیمی معدنی(1)

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه شیمی معدنی(1)

دسته بندی : فنی و مهندسی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 323 کیلو بایت

تعداد صفحات : 185

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی آزمایشگاه شیمی معدنی(1) در 185 اسلاید قابل ویرایش




هدف از انجام این آزمایش تهیه اسید بوریک از بوراکس می باشد.

ابتدا بوراکس را در آب گرم حل کرده و در مرحله بعد عمل خنثی سازی را با استفاده از اسید کلریدریک انجام دهید.

آزمایش شماره 1 تهیه اسید بوریک از بوراکس و بررسی برخی از خواص آن 3 اسید بوریک (اسید ارتوبوریک) اسیدی بسیار ضعیف است که از بوراتها و یا هیدرولیز هالیدهای بور با هیبریداسیون sp2 به دست می آید.

این اسید به صورت بلورهای سفید سوزنی شکل است که در آن واحدهای B(OH)3 از طریق پیوند های هیدروژنی به یکدیگر متصل شده اند و لایه های نامحدودی( با فاصله A? 18/3) با تقارن تقریبا شش ضلعی تشکیل می دهند.

شکل 1 – اسید بوریک 4 اسید بوریک در آب تا حدودی حل شده و انحلال پذیری آن با افزایش دما زیاد می شود.

این اسید تک بازی است.
9 Pk= (aq) B(OH)3 + H2O B(OH)4- + H+ B(OH)4- در غلظتهای کمتر از M 025/0 فقط به صورت نمونه های یک هسته ای B(OH)3 وB(OH)4- وجود دارند ولی در غلظتهای بالاتر قدرت اسیدی افزایش می یابد و اندازه گیری pH موید تشکیل نمونه های بسپار مانند است.

3 B(OH)3 B3O3(OH)4- + H+ + 2H2O pk=84/6 5 درمحلولهای مختلف اسید بوریک وبوراتها بسپارهایی مانندB3O3(OH)4- را طبق معادله زیر می دهند.

شکل2- تریمر اسید بوریک به نظر می رسد که بسپار اصلی حلقوی باشد و وجود چنین حلقه هایی در بوراتهای متبلور مانند 2B2O3 و Cs2O محرز است.

2 B(OH)3 + B(OH)4- B3O3(OH)4- + 3H2O pk=110 6 از تعادل سریعی که بین اسید بوریک نشاندار شده با 18O و بوراتها انجام می شود، می توان نتیجه گرفت که در محلول تعادل به سرعت روی می دهد.

این ترکیبها با پلی اولها مانند گلیسرول و ? - هیدروکسی کربوکسیلیک اسیدها کمپلکس هایی به نسبت 1:1 تشکیل داده ، قدرت اسیدی اسید بوریک افزایش یافته واندازه گیری مستقیم آن با سود امکان پذیر می شود.

شکل3- کمپلکس اسید بوریک با یک گلیسرول 7 H3BO3 HBO2 B2O3 گرما H2O اسید ارتوبوریک اسید متابوریک گرما اکسید بور وسایل مورد نیاز مواد مورد نیاز قیف بوخنر لوله آزمایش کاغذ صافی نوار کاغذ یونیورسال اسپاتول میله چینی یا شیشه ای بشر250 میلی لیتری کریستالیزور بوراکس اسید کلریدریک 25% اسید سولفوریک غلیظ پودر منیزیم یا نوار منیزیم معرف تورنسل محلول نیترات نقره متیل الکل محلول سولفات مس محلول سولفات آلومینیم در اثر گرما اسید بوریک به صورت زیر تجزیه می گردد 8 1) 12 گرم بوراکس را در ml25 آب مقطر گرم حل کرده و محلول حاصل را با اسید کلریدریک 25% خنثی کنید.
محلول را به آرامی سرد کرده و جسم بلورین حاصل را با استفاده از قیف بوخنر صاف کنید.
اسید بوریک را بروی کاغذ صافی خشک کنید و محلول زیرین را جهت گرفتن مابقی اسید، تغلیظ نمائید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی آرایه

پاورپوینت بررسی آرایه

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 24 کیلو بایت

تعداد صفحات : 31

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی آرایه در 31 اسلاید قابل ویرایش



آرایه .Array آرایه مجموعه اى از متغیرهاى از یك نوع است كه با یك نام مشترك تحت استفاده قرار مى گیرند.


یك عنصر بخصوص در یك آرایه با یك index ( اندیس ) مورد دستیابى قرار مى گیرد.


در C تمام عناصر آرایه از مكانهاى مجاور ( بهم چسبیده ) حافظه تشكیل مى گردند . كوچكترین آدرس ، آدرس عنصر اول است .


بزرگترین آدرس متناظر آخرین عنصر است.


آرایه ها مى توانند یك بعدى یا چند بعدى باشند .


آرایه هاى یک بعدى .


فرم كلى آرایه یک بعدى به این صورت است : type array-name[ size ] ; همان نوع پایه است كه نوع هر عنصر آرایه است .


type اندازه ( size ) مى گوید آرایه چند عنصر درون خود خواهد داشت .


اندیس اولین عنصر هر آرایه ، صفر مى باشد .


مثال : اگر بگویید int x[10] ; x به عنوان یك آرایه با 10 عنصر معرفى شده لذا عناصرش x[0] , x[1] , x[2] , … , x[9] مى باشد .



عنصر آدرس 0 1 2 3 4 5 6 7 1000 1002 1004 1006 1008 1010 1012 1014 عنصر آدرس 8 9 1016 1018 اگر x در حافظه از آدرس 1000 شروع شده باشد آنگاه : مثال : #include main( ) { int x[10] ; int t ; for ( t = 0 ; t < 10 ; ++t ) x[ t ] = t ; for ( t = 0 ; t < 10 ; ++t ) printf(“x[%d]= %d ”,t, x[t]); } sizeof(type) * length of array total bytes = char interest[10] ; كل اندازه آرایه از فرمول زیر بدست مى آید : مثال : int id[4] ; 1 x 10 = 10 مثال : 2 x 4 = 8 Sizeof1.C برنامه مثال : #include #include main() { int x[10], num ; clrscr(); printf("size of int is %d ", sizeof(int)); printf("size of float is %d ", sizeof(float)); printf("size of double is %d ", sizeof(double)); printf("size of long double is %d ", sizeof(long double)); printf("size of long int is %d ", sizeof(long int)); printf("size of num is %d ", sizeof(num)); printf("size of x is %d ", sizeof(x) ); } size of int is 2 size of float is 4 size of double is 8 size of long double is 10 size of long int is 4 size of num is 2 size of x is 20 size of int is 2 نتیجه اجرا x X[0] X[1] X[8] y y[0] y[1] y[8] x + y X[0] + y[0] X[1] + y[1] X[8] + y[8] #define MAX 100 #include #include main() { /* sum of two vectors */ int i , n; double x[MAX] , y[MAX] ; printf(“ n ? ”); scanf(“%d”, &n) ; printf(“please enter the values of the first vector: ”) ; for (i = 0 ; i < n ; i++ ) { printf(“x[%d] ? “ , i ) ; scanf(“%lf” , &x[i]) ; } printf(“please enter the values of the second vector: ”) ; for (i = 0 ; i < n ; i++ ) { printf(“y[%d] ? “ , i ) ; scanf(“%lf” , &y[i]) ; } برنامه جمع دو بردار for (i = 0 ; i < n ; i++ ) printf(“sum[%d] = %.0f ” , i , x[i] + y[i] ) ; } toupper(ch) = اگر ch یك حرف كوچك باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی اختلالات هویت جنسی

پاورپوینت بررسی اختلالات هویت جنسی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 20 کیلو بایت

تعداد صفحات : 30

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی اختلالات هویت جنسی در 30 اسلاید قابل ویرایش



اسلاید ? :

مقدمه

nمی خواهیم در مورد یک ناهماهنگی روان جسمانی که از حدود هشتاد یا نود سال پیش شناخته شده صحبت کنیم . این بیماری در سال ???? توسط دو دانشمند به نام آقایان بنجامن و کولور شناخته شد و ترانس نامیده شد و نام ملموس تر و ساده تر آن روان دگر جنسی است .

nمهمترین مسئله ای که در همه جوامع باید مد نظر قرار گیرد این است که با بیمارانی مواجه هستیم که مغزشان و افکارشان ، روح و روانشان با جسمشان مغایرت دارد . خودشان نمی دانند که مرد هستند یا زن ، دختر هستند یا پسر . روان و فکر این افراد در یک مسیر مشخص و هدفدار حرکت نمی کند یعنی اختلال هویت جنسی برایشان به وجود آمده .
اسلاید ? :

هویت جنسیGender Identity

nاین اصطلاح به احساس مردانگی یا زنانگی هر فرد از خود اطلاق نی شود.تا سن ? تا ? سالگی هر بچه با قاطعیت می تواند بگوید (من یک پسر )یا (من یک دختر) هستم.حتی در صورت رشد طبیعی نرینگی و مادینگی باز هم هر کس تکلیف انطباقی پیدا کردن را دارد.به عقیده رابرت استوار هویت جنسی اشاره ضمنی بر جنبه های روانی مربوط به مردانگی و زنانگی دارد.به عقیده او جنس اجتماعی و سکس بیولوژیک است.غالبا این دو هماهنگ هستند یعنی مردها مردانه و زن ها زنانه رفتار می کنند.اما جنس و سکس ممکن است بصورت متعارض یا متضاد رشد کنند.
اسلاید ? :

نقش جنسیGender Role

nرفتارنقش جنسی مربوط به (وتا حدودی )مشتق از هویت جنسی است.این مفهوم را جان مانی با این کلمات توصیف کرده است.(هر آنچه یک فرد برای شناساندن خود به عنوان یک پسر یا مرد و یا یک دختر یا زن می گوید یا می کند.نقش جنسی هنگام تولدبرقرار نمی گردد بلکه به تدریج از طریق تجاربی که شخص در برخورد و تعامل اتفاقی و پیش بینی نشده بدست می آورد از طریق دستورات و تلفیقات آشکار و از طریق روی هم گذاشتن دو و دو برای به وجود آوردن چهار .گاهی هم اشتباها پنج.بدست می آیند)

. حاصل استاندارد سالم .هماهنگی هویت جنسی و نقش جنسی است.هر چند صفات بیولوژیک حائز اهمیت است .عامل عمده در کسب نقش مناسب با جنس یادگیری است.نقش جنسی ممکن است متضاد با هویت جنسی در آید.شخص ممکن است با همجنس همانند سازی گروه ولی در عین حال لباس.آرایش مو.یا سایر خصوصیات جنس مقابل همانند سازی کرده و به اقتصاد موقعیت خصوصیات رفتاری همجنس را انتخاب نماید.
اسلاید ? :

ناسازگاری جنسیGender Nonconformity

nناتوانی شخص برای سازش با خصوصیاتی که جامعه برای نقش جنسی انتخاب کرده است.این اصطلاح معمولا در مورد کودکانی که به اسباب بازی ها و بازی های جنس مقابل علاقه بیشتری نشان می دهند و قرائن بارز نقش جنسی را نشان نمی دهد بکار می رود.معهذا این حالت در سطحی بسیار پائینتر از اختلال هویت جنسی کودکی قرار دارد.
اسلاید ? :

اختلال هویت جنسی
Gender Identity Disorder

nبر چسبی کلی برای اختلالاتی که با احساس نا متناسب بودن خصوصیات تشریحی و فیزیولوژیکی جسمی و نیز نقش جنس مشخص هستند .این اصطلاح بطور عمده ترانس و سیستم _ترانس سکسوآلیسم و اختلات هویت جنسی کودکی را شامل می گردد.یا میل مستمر به جنس مقابل بودن یا اصرار بر تعلق به جنس مقابل مراه با احساس ناراحتی شدید از بابت جنس و نقش جنسی تعیین شده اطلاق می شود و از نظر جنسی بین جسم و فکر تناقض و مغایرت دارد و از لحاظ کلامی و چه ظاهری شکل جنس مخالف عمل می کند.
اسلاید ? :

همه گیر شناسی

nدر نمونه های پزشکی کودک تقریبا به ازای هر دختردارای این اختلال .پنج پسر وجود دارد. در نمونه های پزشکی بزرگسال تعداد مردان در حدود دو یا سه برابر بیشتر از زنان است.و این تفاوت ممکن است آسیب پذیری بیشتر در مورد پسران دارای هویت جنسی مقابل را در مقایسه با دختران دارای این صفت نشان دهد.و در حال حاضر مطالعات همه جانبه ای در جهت ایجاد داده هایی برای شیوع اختلال هویت جنسی وجود ندارد. داده ها از کشور های کوچکتر در اروپا با توجه به کل آمارهای جمعیتی و نظرات برآورده شده تقریبا به میزان ? در ????? برای مردان بالغ و ? در ?????? برای زنان بالغی است که به دنبال جراحی های تغییر جنسیت هستند.
اسلاید ? :

سبب شناسی

nزمان به وجود آمدن این بیماران دقیقا در زمانی است که اسپرم پدر با تخمک مادر در هم امیخته می شود و در لحظه اول با اولین برخورد جنسیت مشخص می شود و اگر کروموزوم x وارد شده باشد جنسیت دختر و اگر کروموزوم y وارد شود جنسیت پسر می شود.پس نتیجه می گیریم موجودیت کروموزومی همان تحظه اول مشخص می شود.رشد مغزی و جسمی جنین در ? ماهگی حاملگی مشخص می شود ودر همین زمان مغز تحت تاثیر فعل و انفعالات قرار می گیرد.و اگر یکی از ژنها به طور وارونه سوار شود فردی با هویت جنسی واژگون به دنیا می آید و آنها همان بیماران ما هستند.یافته های اخیر به تفاوتهایی در مغز ترانس سکسوال های . به . زن اشاره کرده اند .اما در یک نمونه کالبد شکافی روی ? بیمار مبتلا _هسته های قرمز از نظر حجم با جنس تیبیک مونث هماهنگ بود تا جنس مذکر تیبیک .این یافته با همجنس گرا و غیر همجنس گرا بودن افراد ترانس سکسوال ارتباطی نداشت.
اسلاید ? :

ویژگی های توصیفی مرتبط و اختلالات ذهنی

nبسیاری از افراد دارای اختلال هویت جنسی از لحاظ اجتماعی گوشه گیر می شوند و این گوشه گیری و جدایی از دیگران به پایین بودن عزت نفس کمک می کند.و در بعضی موارد باعث نافرمانی در بچه ها و گرفتاریهایی می شود که ممکن است به تنفر و یا ترک مدرسه منجر شود و مورد آزار و اذیت هم سن و سالان و خانواده بطور ویژه ای عواقب معمولی برای پسران و دختران دارای این اختلال است .پسران دارای چنین اختلالی اغلب حالات زنانه و الگوهای صحبت مشخص نشان می دهند.آشفتگی می تواند بسیار فراگیر باشد بطوریکه فعالیت های ذهنی بعضی افراد فقط در حول فعالیتهایی که افسردگی جنسی را کاهش می دهد سیر می کند.و در حالی که از طرف خانواده طرد شوند پسران با مصرف هورمون اقدام کرده و به ندرت اقدام به عمل اخته کردن یا از بین بردن آلت تناسلی می کنند و گاهی با شناسنامه دخترانه و رفتاری پسرانه و بالعکس به فاحشگی و یا خودفروشی تن می دهند که در معرض بیماریهایی از قبیل ایدز قرار می گیرند.تلاش در جهت خودکشی را دارند در سنین ?? تا ?? سالگی و—دیگر به کام مرگ رفته اند .اواخر امر هم به این گروه گفته می شود که درست نمی باشد.اواخر گروه کوچکی است که میل به همجنس گرایی داشته و از روی انحراف فکری به این گروه می پیوندند.اما گروه روان دگر جنسی یا ترا جنسی هیچ تمایلی به همجنس گرایی نداشته و ندارد.
اسلاید ? :

اختلال هویت جنسی کودکی
Gender Identity Disorder Of Childhood

nخصوصیت اساسی در این اختلال وجود ناراحتی شدید و مستمر کودک در مورد جنس معین شده خود و میل شدید یا اصرار بر متعلق بودن به جنس مقابل است.دختر ها و پسرها از لباس پوشیدن کلیشه ای طبیعی دخترانه یا پسرانه منحرف شده و خصوصیات تشریحی خاص خود را رومی کند.در منتها الیه طیف اختلال هویت جنسی کودکان پسرهایی قرار دارند که طبق معیار های فرهنگ خود دخترانه تر از هر دختری رفتار می کنند.طیف اختلال هویت جنسی مرز واضحی بین کودکانی که مستحق تشخیص رسمی هستند و آنهایی که چنین استحقاقی ندارند نمی توان تعیین کرد.دخترها به بازیهای پسرانه گرایش دارند و بازیهای بی نظم و خشن را ترجیح می دهند قهرمانان خیالی آنها اغلب قیافه های مردانه قوی هیکلی دارند مانند batman و superman .پسران را بعنوان همبازی ترجیح می دهند.دختران دارای چنین اختلال ادرار کردن بصورت نشسته خودداری می کند و ممکن است ادعا کند که آلت جنسی مردانه دارد یا در حال پرورش آن است و نمی خواهد سینه هایش رشد کند و حالت قاعدگی داشته باشد .ولی همچنین ممکن است ادعا کند که طوری بزرگ خواهد شد تا بصورت یک مرد باشد.چنین دخترانی معمولا نشانه های شناسایی تعارض جنسی را در نقشهای بازی .رویاها و تخیلات بروز میدهد.(پسران به بازیهای دخترانه گرایش دارند و از حوله و نوار و روسری اغلب برای نشان دادن موها و یا دامنهای بلند استفاده می شود.و بطور قابل توجهی از بازی در خانه .کشیدن تصاویر دختران زیبا و شاهزادگان و…اقدام می کنند.عروسک مورد علاقهBarbie است و معمولا در بازیها نقش مادر را ایفا می کنند و کاملا متمایل به نقشهای خیالی زنانه هستند . آنها ممکن است اظهار کنند تا دختر باشند و ادعا کنند که طوری بزرگ خواهند شد که زن باشندو نشسته ادرار می کنند و طوری می نشینند که وانمود کنند که آلت جنسی مردانه ندارند .به ندرت پسران دارای این اختلال اظهار می کنند که آلت مردانه دارندو یا از آن نفرت دارند بطوریکه آنها می خواهند آنرا حذف کنند یا اینکه تمایل دارند به جای آن آلت جنسی زنانه داشته باشند.)
اسلاید ?? :

بزرگسالان و نوجوانان :

nدارای علائم و نشانه های مشابهی هستند.و علاقه مند به زندگی به عنوان عضوی از جنس دیگر هستند .و این را آشکارا ابراز می کنند.و بصورت پذیرش نقش اجتماعی جنس مقابل آشکار می شود. و با استفاده از تغییرات هورمونی یا جراحی خواستار تغییر جنسیت خود می شوند.و از اینکه دیگران آنها را به عنوان جنسیتی که اختصاص یافته اند تشخیص دهند و احساس ناراحتی می کنند.در نوجوانان تشخیص صحیح بخاطر مسائل احتیاطی نوجوان مشکل است.این مسئله در صورتی که نوجوان درباره شناسایی تعارض جنسی احساس تردید کند یا احساس کند که برای خانواده غیر قابل قبول است.ممکن است پیچیده تر شود .نوجوان ممکن است مورد خطاب قرار گیرد زیرا والدین و معلمین از گوشه گیری اجتماعی یا آزار هم سن و سالان و ترد شدن نگران می شود.در چنین شرایطی تشخیص باید برای آن دسته از نوجوانانی که کاملا در لباس پوشیدن و طرز رفتار در تعارض با جنسیت خود هستند .به دقت انجام پذیرد.طبقه بندی تشخیص در کودکان و نوجوانان نیازمند کنترل بر دوره گستره ای از زمان است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت بررسی اختلالات شخصیتی

پاورپوینت بررسی اختلالات شخصیتی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 622 کیلو بایت

تعداد صفحات : 16

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پاورپوینت بررسی اختلالات شخصیتی در 16 اسلاید قابل ویرایش



اختلالات شخصیتی


اختلالهای شخصیتی یا اختلال های رفتاری جای تردید وجود ندارد كه هر دستگاهی اختلال پیدا می كند؛ مثلاً موتور اتومبیل ،هواپیما،كامپوتر و ...

همیشه اختلال پیدا می كنند و لازم می شود كه دوباره تعمیر شوند.

دستگاه عصبی مركزی (مخ، نخاع و اعصاب) نیز اختلال پیدا می كند و این اختلال در رفتار منعكس می شود.


طبقه بندی اختلال های رفتاری
1- اختلالهایی كه معمولاً در دوره های اول و دوم كودكی یا در دوره ی نوجوانی ظاهر می شوند.
2- اختلالهای زوال عقل
3- اختلالهایی كه در اثر سوء استفاده از الكل و مواد مخدر به وجود می آید
4- اختلالهای اضطرابی
5- اختلالهای جسمانی
6- اختلالهای غذایی
7-اختلال های خُلقی
8- اختلال های جنسی
9- اسكیزوفرنی و سایر اختلالهای سایكوتیك
10– اختلال های خواب
11- اختلال های سازگاری
12- اختلالهای شخصیت 6 اختلال های اضطرابی اختلال های اضطرابی نشانه های ذهنی و جسمی دارند.

در میان نشانه های ذهنی می توان به ترس از بدبختی ، ترس از كنترل نداشتن بر خود ، ناتوانی در راحت بودن و رفع خستگی اشاره كرد.
نشانه ی جسمی اضطراب عبارت است از فعالیت شدید شاخه ی سمپاتیك دستگاه عصبی خودكار كه با لرزش ، عرق ، سرعت و شدت تپشهای قلبی ، بالا رفتن فشار خون (سرخ شدن چهره) و سرگیجه همراه است.

اختلالهای جسمانی شكل اختلال های جسمانی شكل به مواردی گفته می شود كه در آنها فرد ناراحتیهای جسمی نشان می دهد ، مثل فلج شدن و احساس درد ، یا عمیقاً اعتقاد پیدا می كند كه به بیماری وحشتناكی مبتلا شده است ، اما عملاً هیچ نوع نابهنجاری جسمی نشان نمی دهد.

دو نمونه از این اختلالها عبارت اند از :
1- اختلال تبدیلی
2- اختلال هیپوكندری
3- اختلالهای غذایی


اختلالهای غذایی عبارت اند از :
1- بی اشتهایی عصبی
2- روانی و پر اشتهایی


بی اشتهایی عصبی اختلالی است كه زندگی را با خطر مرگ رو به رو می كند و با افت شدید وزن بدن همراه است.
افرادی كه به بی اشتهایی عصبی مبتلا هستند ، از جسم خود تصویر بسیار غلطی دارند و خیال می كنند كه خیلی چاق هستند.


اختلالهای خُلقی اختلال های خُلقی به اختلالهایی گفته می شود كه با آشوبها و دگرگونیهای شدید هیجانی همراه هستند.
آشوبهای هیجانی معمولاً از طریق افسردگی یا برانگیختگی بیش از اندازه منعكس می شوند.


اسكیزوفرنی ویژگی اصل اختلال اسكیزوفرنی در افكار است كه از طریق زبان و سایر رفتارهای آشكار تجلی می كند.
تداعیهای اسكیزوفرنها اغلب سست است.به این معنی كه ارتباط بین رویدادها را از دست می دهد اسكیزوفرنها اغلب به شیوه ی غیر منطقی و سازمان نیافته فكر می كنند.



اختلالهای شخصیت اختلالهای شخصیت ، مثل صفات شخصیت ، از روی الگوهای رفتاری پایدار تمیز داده می شوند ؛ با این تفاوت كه اختلالهای شخصیت ، انعطاف ناپذیر و ناسازگارند.
آنها عملكردهای شخصی و اجتماعی را مختل می كنند و برای فرد و اطرافیانش استرس می آفرینند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات