بررسی سطوح كود نیتروژن با پوشش گوگردی و اوره بر میزان خصوصیات رشدی، جذب عناصر، خصوصیات اكوفیزیولوژیك

بررسی سطوح كود نیتروژن با پوشش گوگردی و اوره بر میزان خصوصیات رشدی، جذب عناصر، خصوصیات اكوفیزیولوژیك و درصد اسانس نعناع

دسته بندی : کشاورزی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 997 کیلو بایت

تعداد صفحات : 129

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی سطوح كود نیتروژن با پوشش گوگردی و اوره بر میزان خصوصیات رشدی، جذب عناصر، خصوصیات اكوفیزیولوژیك و درصد اسانس نعناع


چکیده

نعناع ( Mentha piperita L.) از گیاهان دارویی بسیار با ارزش است که دارای کاربرد وسیعی در صنایع بهداشتی و آرایشی ،شیرینی سازی ، نوشابه سازی، ادویه سازی وداروسازی می باشد. به منظور مقایسه اثرات كود اوره و اوره با پوشش گوگردی بر روی عملكرد، جدب عناصر ، خصوصیات اكوفیزیولوژیك و درصد اسانس نعناع آزمایشی در سال 1386 انجام گردید. آزمایش به صورت فاکتوریل بر پایه طرح بلوک های کامل تصادفی در سه تکرار انجام شد . کود اوره و اوره با پوشش گوگردی به عنوان فاکتور اول و سه سطح 57،46،23 گرم در متر مربع نیتروژن خالص بعنوان فاکتور دوم در نظر گرفته شد. نتایج نشان داد که اوره با پوشش گوگردی سبب افزایش وزن خشك و تر ریشه در مقایسه با اوره معمولی گردید. همچنین طول برگ تحت تاثیر میزات ازت بكاربرده شده قرار گرفت و افزایش یافت. در رابطه با میزان ازت در برگ مشخص گردید كه با بكار بردن كودهای ازته میزان ازت برگ افزایش یافت. بیشترین میزان ازت در برگ در تیمار 46 گرم در متر مربع اوره معمولی و با پوشش گوگردی بدست آمد. تعداد برگ و طول ساقه تحت تاثیر تیمارها قرار گرفت بطوریكه میزان 46 گرم در متر مربع اوره با پوشش گوگردی نسبت به بقیه تیمارها تعداد و طول ساقه را افزایش داد. در این تحقیق مشخص شد كه اثرات نوع كود بر درصد اسانس موثر بوده و بیشترین میزان اسانس در تیمار كود اوره با پوشش گوگردی مشاهد شد. همچنین در بین غلظتهای مختلف، غلظت 46 گرم در متر مربع ازت بیشترین درصد اسانس و 23 گرم در متر مربع كمترین میزان اسانس را داشت. بنابراین مشخص گردید با افزایش ازت میزان اسانس گیاه افزایش می یابد ولیكن این میزان افزایش تا تیمار 46 گرم ازت در متر مربع تاثیر گذار بود و با افزایش غلظت ازت از 46 به 57 گرم در متر مربع میزان اسانس كاهش نشان داد. در بین پارامترهای اكوفیزیولوژیك تنها فتوسنتز تحت تاثیر تیمار 23 گرم در متر مربع قرار گرفت و افزایش نشان داد. نتایج نشان داد كه با افزایش میزان غلظت كود ازت بكاربرده شده میزان فتوسنتز نه تنها افزایش نشان نداد بلكه كاهش نیز یافت.

کلمات کلیدی : نعناع، نیتروژن، اوره با پوشش گوگردی، تعداد برگ، اسانس، عملکرد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:44 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن

پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 68 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل درمان شناختی رفتاری براساس الگوی هافمن

تعداد جلسات آموزشی: 9 جلسه

تعداد صفحه (B lotus 14): 1 صفحه

عناوین دو جلسه: ایجاد رابطه درمانی، ایجاد هماهنگی در گروه، معرفی درمانگر و اعضای گروه، بحث در مورد مدل درمان، توضیح نقش اجتناب در نگهداری اضطراب اجتماعی. اول مرور جلسه قبلی، تعیین عوامل منجر به اضطراب اجتماعی، بررسی مدل درمان توسط اعضای گروه، تکلیف خانگی

این فایل دارای مبانی نظری درمان شناختی رفتاری نیز می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:43 ] [ احمد احمد ]
[ ]

خلاصه پروتکل آموزش خوش بینی و مثبت اندیشی

خلاصه پروتکل آموزش خوش بینی و مثبت اندیشی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 6 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

خلاصه پروتکل آموزش خوش بینی و مثبت اندیشی
تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 1 صفحه

توضیحات: آموزش خوش بینی و مثبت اندیشی: جدول 1. محتوای آموزشی جلسات آموزش خوش بینی و مثبت اندیشی/ جلسات: محتوای آموزشی: 1 آشنایی با افکار خودکار و باورهای منفی درباره خود، خدا، دیگران، زندگی و آینده 2 مبارزه با افکار منفی از طریق ردیابی منبع افکار، چالش کشیدن افکار منفی و توقف آنها
این فایل دارای مبانی نظری تاریخچه خوش بینی نیز می باشد
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:43 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پکیج آموزش مهارت های حل مسئله

پکیج آموزش مهارت های حل مسئله

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 37 کیلو بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزش مهارت های حل مسئله دارای 2 صفحه و8 جلسه وبافرمت ورد وقابل ویرایش وهمچنیین دارای مبانی نظری سبکهای حل مسله که خود دارای 24 صفحه می باشد

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 2 صفحه

توضیحات: در پژوهش حاضر گروه آزمایشی2 طی 8 جلسه دو ساعته (هفته ای دو جلسه) تحت آموزش مهارت های حل مسئله پنج مرحله ای دیکسون و کلوور 1984 (به نقل از حیدری و رسول زاده طباطبایی، 1386) قرار می گیرند. محتوای مراحل در جدول زیر آورده شده است. جدول3-4. خلاصه برنامه آموزشی حل مسئله دیکسون و کلوور 1984 (به نقل از حیدری و رسول زاده طباطبایی، 1386) مراحل شرح مرحله/ مهارت های مورد آموزش/ تعریف مسئله/ نخستین گام در حل مسئله، بازنمایی صحیح -مسئله است. شروع، دعوت به صحبت آزاد، دسته بندی موضوعها، پیگیری مشکل، پرسشهای باز و بسته، مشوقهای اندک، گوش دادن فعال، بلند فکر کردن، فوریت، استفاده از سکوت، شناخت احساسات، بیان احساسات و انعکاس درک صحیح؛


توضیحات: در پژوهش حاضر گروه آزمایشی2 طی 8 جلسه دو ساعته (هفته ای دو جلسه) تحت آموزش مهارت های حل مسئله پنج مرحله ای دیکسون و کلوور 1984 (به نقل از حیدری و رسول زاده طباطبایی، 1386) قرار می گیرند. محتوای مراحل در جدول زیر آورده شده است. جدول3-4. خلاصه برنامه آموزشی حل مسئله دیکسون و کلوور 1984 (به نقل از حیدری و رسول زاده طباطبایی، 1386) مراحل شرح مرحله/ مهارت های مورد آموزش/ تعریف مسئله/ نخستین گام در حل مسئله، بازنمایی صحیح -مسئله است. شروع، دعوت به صحبت آزاد، دسته بندی موضوعها، پیگیری مشکل، پرسشهای باز و بسته، مشوقهای اندک، گوش دادن فعال، بلند فکر کردن، فوریت، استفاده از سکوت، شناخت احساسات، بیان احساسات و انعکاس درک صحیح؛
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:43 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل پکیج آموزش ذهن آگاهی

پروتکل پکیج آموزش ذهن آگاهی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 15 کیلو بایت

تعداد صفحات : 11

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزش ذهن آگاهی

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 11 صفحه

عناوین هر جلسه: اسکن بدن(6 روز در هفته، 45 دقیقه در روز)./
تمرین تنفس(10 دقیقه در روز)./
تمرین متناسب اسکن بدن و یوگا (یک در میان و حتی الامکان 45 دقیقه در روز، 6 روز در هفته)/
تمرین تفکر با تنفس در وضعیت نشسته برای 15 تا 20 دقیقه در روز./
نشستن وتمرکز روی تنفس، نشستن 30 تا 45 دقیقه ای در روز متناوبا با یوگا، استفاده از تنفس به عنوان عملی برای کنترل توجه./
توجه به احساسات جسمانی، صداها، افکار و احساسات و موارد دیگر ، شروع مراقبه پیاده روی 45 دقیقه تمرین در روز(استفاده ترکیبی از تکنیک های نشستن، یوگا واسکن بدن)، اگر از نوارها استفاده می کردید سعی کنید از این هفته از آن ها استفاده نکنید./
به غقب برگردید و از نوارها استفاده کنید. /
حداقل 2 بار در این هفته اسکن بدن انجام دهید. به نشستن و یوگا ادامه دهید.
توضیحات:
جلسه اول:
معرفی مبانی نظری ذهن آگاهی، مفهوم سازی و لزوم استفاده از آموزش ذهن آگاهی، همچنین در خصوص ارتباط بین شدت علائم بیماری قلبی با استرس و ناراحتی های روحی- روانی مربوط به آن توضیحاتی ارائه شد. سپس تمرین اسکن بدن و تمرین تنفس آموزش داده شد. در جلسه اول اسکن بدن به نحوی که کابات زین توصیه کرده است انجام گرفت، به مراجعان توصیه شد این کار را خواه دوست داشته باشند یا دوست نداشته باشند به مدت 45 دقیقه هر روز تمرین کنند و سعی کنند آن را در بهترین وقت روز انجام دهند. علاوه بر آن تمرین تنفس را برای 10 دقیقه انجام دهند.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:42 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل ایماگوتراپی ( الگویی برای بازگشت به دوران رمانتیک اولیه ازدواج)

پروتکل ایماگوتراپی ( الگویی برای بازگشت به دوران رمانتیک اولیه ازدواج)

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 56 کیلو بایت

تعداد صفحات : 53

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل ایماگوتراپی ( الگویی برای بازگشت به دوران رمانتیک اولیه ازدواج) شامل 53صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

10جلسه درمانی

1 عنوانبرقراری رابطه حسنه میان مشاور و اعضای گروه، میان اعضای گروه ، آشنایی آنها با قواعد گروه، توضیح در موردنحوه اندازه گیری دمای بدن، ضربان قلب و مقاومت پوست، توضیح در مورد مقررات و چارچوب برنامه گروه توسطرهبر، آشنایی اعضا با مفهوم ایماگو تراپی، روان درمانی گشتالت، بادی سایکوتراپی و روابط ابژه

2عنوان: مطالعه درگیری جلسه

3 عنوانبررسی مسائل شخصی هر یک از زوجین و تاریخچه خانواده اصلی آنها جلسه

4بررسی ابعاد هیجانی بدن و رابطه آن با دفاع ها، اجتناب ها، انسدادها، اضطراب ها و تروماها جلسه

5افزایش سطح نزدیکی و صمیمیت شما با همسرتان جلسه

6بستن خروجی های اضافی و رمانتیک سازی مجدد جلسه

7عمیق تر شدن پیوند عاطفی بین همسران و افزایش احساس امنیت و لذت جلسه

8 عنوانآگاهی از عمیق ترین نیازهای روحی همسرتان و افزایش رشد شخصی همسران جلسه

9توانایی ابراز خشم و انزجار خود نسبت به همسرتان در محیطی امن و به نحوی سازنده جلسه

10 بازیابی خویشتن گوشده خویش


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:42 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی

پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 8

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزشی مهارتهای زندگی

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 8 صفحه

توضیحات:
عنوان:
مهارت حل مساله
اهداف: تعریف مساله وراه حل اولویت بندی مسایل و تاثیر آن در چگونگی حل مساله
فرایند حل مساله
مراحل فرایند حل مساله
عوامل بازدارنده حل مساله
یادگیری
تعریف حل مساله و راه حل: هدف از انجام این فعالیت ارایه تعریفی علمی ومنسجم ازحل مساله و راه حل و تعاریف آن با تصمیم گیری بوده.
در واقع هدف تشخیص وجه افتراق این دو به هم بود. سپس به معرفی دو فرایند مهم و بنیادین خود آگاهی و اولویت بندی پرداخته شد.
خود آگاهی و چگونگی حل مساله: پس از توضیح تئوری با ارائه مثالهای مختلف و سوالات گوناکون شرکت کنندگان به این تعاریف ترغیب شدند. که راه های مختلفی باید به بوته آزمایش گذاشته شود و باید به یاد داشت که حل مساله یک روش فعال است نه یک روش منفعلانه.
اولویت بندی مسایل وتاثیر آن در چگونگی حل مساله: به شرکت کنندگان آموزش داده شد که مسایل را می بایست به چهار دسته تقسیم کرد:
1)مسایل مهم 2)مسایل فوری 3)مسایل مهم و فوری 4)مسایل غیر مهم و غیر فوری. سپس به شرح هر کدام از چهار مورد بالا پردهخته شد، بل ارایه چند تمرین شرکت کنندگان، ترغیب به فعالیت در این مهارت شدند و این فعالیت به پایان رسید. فرایند حل مساله: هدف از انجام این فعالیت آموزش مراحل حل هر مساله بود، که عبارت است از:
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:42 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پکیج آموزش هوش هیجانی

پکیج آموزش هوش هیجانی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 17

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزش هوش هیجانی

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 17 صفحه

توضیحات: معرفی جلسه: برای شرکت‌کنندگان توضیح دهید که در جلسۀ امروز با مهارت‌های هوش هیجانی و نقش آن در افزایش رضایت از زندگی آشنا می‌شویم و سپس با مشارکت هم قواعدی را وضع می‌کنیم تا همۀ افراد در این کارگاه احساس امنیت و راحتی کنند و بتوانند در آن مشارکت فعالی داشته باشند. جلسه را با استفاده از نکات زیر هدایت کنید: ابتدا از تک‌تک اعضای گروه سؤال کنید که «به‌نظر شما چه مهارت‌هایی برای داشتن یک زندگی مؤفق ضروری است و انتظار آنها از این کارگاه چیست؟» سپس با استفاده از نظرات آنها، انواع مهارت‌هایی را که در این کارگاه‌ها آموزش داده خواهد شد و اهمیت آن را در یک زندگی شاد و مؤفق توضیح دهید .
قواعد کارگاه مهارت‌های هوش هیجانی: ـ برای گروه، روش آموزش فعال را توضیح دهید و تأکید کنید برای این‌که اعضاء گروه بتوانند در کارگاه فعال باشند، نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بیان کنند و فعالیت‌های گروهی را انجام دهند، باید احساس امنیت و راحتی کنند. سپس اضافه کنید احساس امنیت و راحت بودن در کارگاه، بستگی به رفتارهای خود ما به‌عنوان یک فرد و نیز اعضاء این گروه دارد و برای ایجاد چنین احساسی در خود و دیگران باید یک‌سری قواعد و مقررات را که از این پس «قوانین کارگاه» نامیده می‌شوند، رعایت کنیم. ـ از هرفرد(یا گروه‌هایی از افراد) بخواهید که با همکاری و همفکری یکدیگر سه قاعده‌ای را که فکر می‌کنند رعایت آن موجب می‌شود در این کارگاه‌ها احساس امنیت و آسایش کنند، وضع کنند. سپس از هر گروه بخواهید تا قواعد خود را بیان کنند و سایر اعضاء گروه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در مورد قواعد مطرح شده، بیان نمایند.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:42 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل معنا درمانی فرانکل

پروتکل معنا درمانی فرانکل

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 15 کیلو بایت

تعداد صفحات : 14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل معنا درمانی فرانکل

تعداد جلسات آموزشی: 12 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 14 صفحه

توضیحات: نحوه آموزش معنا درمانی: معنا درمانی ، روش درمانی است که در آن بیمار درجهتی راهنمایی می شود که معنای زندگی خود را بیابد (فرانکل.،1967).فرانکل جهت معنا درمانی و مشاوره با مراجعان سعی می کرد که مراجع را به سوی هدفی خاص هدایت کند، که معنایی در زندگی پیدا کند. نظریه معنی درمانی فرانکل بر مفاهمی چون معنا خواهی ، ناکامی وجود ، نوروز اندیشه زاد ، تکاپوی اندیشه ای ، زندگی پوچ ، معنای عشق و معنای رنج در جریان درمان توجه دارد و از روش های مشاوره ای قبول مسئولیت ، تحقق نفس ، زندگی گذران استفاده می کند و این رویکرد دیدگاه مثبت به ماهیت انسان دارد و به رابطه گرم و صمیمی توجه دارد . در این پژوهش منظوراز آموزش معنا درمانی فنون و برنامه های است که طی 12 جلسه 90 دقیقه ای توسط محقق برای گروه آزمایش برگزار گردید.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل مشاوره گروهی آدلر

پروتکل مشاوره گروهی آدلر

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 8

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل مشاوره گروهی آدلر

تعداد جلسات آموزشی: 11 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 8 صفحه

توضیحات:
جلسه‌هاى مقدماتى :
هدف‌:
ارائه‌ى‌ رهنمودهایى‌ براى مشاركت اعضا و انجام پیش‌آزمون معرفى برنامه،رهبر‌ گروه‌،آمـوزش‌ها و اعـتبارنامه‌هایى كه كسـب كرده.معرفى اعضا در گروه(یكى از نقاط قـوت خـود را نـیز معرفى كنند.یكى‌ از‌ مواردى‌ كه در سایر اعضا جذاب یافته است نیز معرفى مى‌نماید‌.
رهبر گروه مى‌تواند این كار را براى اعضا در ابتدا«مدل‌سازى»كند). ذكر این نكته كه در پایان‌ هـرجلسه‌ تـكالیفى‌ تا جلسه‌ى بعد مشخص و 15 دقیقه‌ى ابتداى هرجلسه بـه بـررسى گزارش‌ نحوه‌ى‌ اجراى تكالیف توسط اعضا اختصاص خواهد یافت.
جلسه‌ى اول : هدف: آشنایى با اهداف گروه، ایجاد ارتباط‌ و همدلى‌: 1. مـشخص‌ كردن اهـداف فـرایند مشاوره‌ى گروهى 2. توضیح خطوط كلى جلسات براى اعضاى گروه‌: تأكید‌ بـرمسئولیت‌پذیرى‌/ حقوق مساوى اعضاى گروه/رعایت اصل رازدارى/توجه و تعامل مداوم بین اعضا/ شركت منظم‌ اعضا‌ در‌ زمان و تاریخ معین جـلسات/ضـرورت انـجام تكالیف بین جلسات/ داشتن رویكرد توجه‌آمیز و امیدوارانه/تمركز‌ بررویكرد‌ آموزشى از طریق حـمایت، چـالش و مواجهه بین اعضا/فعالیت در جهت فهم و بهبود‌ شیوه‌ى‌ زندگى‌/پروراندن برخى عقاید درباره‌ى معناى زندگى كه مـمكن اسـت مـتفاوت از آن چیزى باشد‌ كه‌ تاكنون یاد گرفته‌اید/داشتن مشاركت و رویكرد حمایت‌گرایانه با سایر اعضا و رهـبر 3. تـأكید بـیش‌تر‌ مشاور‌ برروابط‌ درمانگرایانه تا تمركز صرف برمشكل، از طریق دلگرمى ادن به جاى تجزیه و تحلیل 4. (مـصاحبه‌ى ذهـنى‌)ورود‌ بـه بحث و گفت‌وگو با اعضا: آیا شما هم شیوه‌اى براى زندگى دارید؟آن شیوه‌ كدام‌ است؟آیا از‌ شیوه‌ى زندگى فـعلى‌تان راضـى هستید؟آیا مى‌توانید بهتر از این باشید؟چه كارهایى باید براى بهبود این شیوه انجام‌ دهید؟ پیش‌بینى‌ مى‌كنید‌ اگر شیوه‌ى زنـدگى‌تان عـوض شـود چه تغییرى در زندگى‌تان اتفاق خواهد افتاد؟
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات