پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی

پروتکل و پکیج آموزشی مهارتهای زندگی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 8

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزشی مهارتهای زندگی

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 8 صفحه

توضیحات:
عنوان:
مهارت حل مساله
اهداف: تعریف مساله وراه حل اولویت بندی مسایل و تاثیر آن در چگونگی حل مساله
فرایند حل مساله
مراحل فرایند حل مساله
عوامل بازدارنده حل مساله
یادگیری
تعریف حل مساله و راه حل: هدف از انجام این فعالیت ارایه تعریفی علمی ومنسجم ازحل مساله و راه حل و تعاریف آن با تصمیم گیری بوده.
در واقع هدف تشخیص وجه افتراق این دو به هم بود. سپس به معرفی دو فرایند مهم و بنیادین خود آگاهی و اولویت بندی پرداخته شد.
خود آگاهی و چگونگی حل مساله: پس از توضیح تئوری با ارائه مثالهای مختلف و سوالات گوناکون شرکت کنندگان به این تعاریف ترغیب شدند. که راه های مختلفی باید به بوته آزمایش گذاشته شود و باید به یاد داشت که حل مساله یک روش فعال است نه یک روش منفعلانه.
اولویت بندی مسایل وتاثیر آن در چگونگی حل مساله: به شرکت کنندگان آموزش داده شد که مسایل را می بایست به چهار دسته تقسیم کرد:
1)مسایل مهم 2)مسایل فوری 3)مسایل مهم و فوری 4)مسایل غیر مهم و غیر فوری. سپس به شرح هر کدام از چهار مورد بالا پردهخته شد، بل ارایه چند تمرین شرکت کنندگان، ترغیب به فعالیت در این مهارت شدند و این فعالیت به پایان رسید. فرایند حل مساله: هدف از انجام این فعالیت آموزش مراحل حل هر مساله بود، که عبارت است از:
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:42 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پکیج آموزش هوش هیجانی

پکیج آموزش هوش هیجانی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 17

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزش هوش هیجانی

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 17 صفحه

توضیحات: معرفی جلسه: برای شرکت‌کنندگان توضیح دهید که در جلسۀ امروز با مهارت‌های هوش هیجانی و نقش آن در افزایش رضایت از زندگی آشنا می‌شویم و سپس با مشارکت هم قواعدی را وضع می‌کنیم تا همۀ افراد در این کارگاه احساس امنیت و راحتی کنند و بتوانند در آن مشارکت فعالی داشته باشند. جلسه را با استفاده از نکات زیر هدایت کنید: ابتدا از تک‌تک اعضای گروه سؤال کنید که «به‌نظر شما چه مهارت‌هایی برای داشتن یک زندگی مؤفق ضروری است و انتظار آنها از این کارگاه چیست؟» سپس با استفاده از نظرات آنها، انواع مهارت‌هایی را که در این کارگاه‌ها آموزش داده خواهد شد و اهمیت آن را در یک زندگی شاد و مؤفق توضیح دهید .
قواعد کارگاه مهارت‌های هوش هیجانی: ـ برای گروه، روش آموزش فعال را توضیح دهید و تأکید کنید برای این‌که اعضاء گروه بتوانند در کارگاه فعال باشند، نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بیان کنند و فعالیت‌های گروهی را انجام دهند، باید احساس امنیت و راحتی کنند. سپس اضافه کنید احساس امنیت و راحت بودن در کارگاه، بستگی به رفتارهای خود ما به‌عنوان یک فرد و نیز اعضاء این گروه دارد و برای ایجاد چنین احساسی در خود و دیگران باید یک‌سری قواعد و مقررات را که از این پس «قوانین کارگاه» نامیده می‌شوند، رعایت کنیم. ـ از هرفرد(یا گروه‌هایی از افراد) بخواهید که با همکاری و همفکری یکدیگر سه قاعده‌ای را که فکر می‌کنند رعایت آن موجب می‌شود در این کارگاه‌ها احساس امنیت و آسایش کنند، وضع کنند. سپس از هر گروه بخواهید تا قواعد خود را بیان کنند و سایر اعضاء گروه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در مورد قواعد مطرح شده، بیان نمایند.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:42 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل معنا درمانی فرانکل

پروتکل معنا درمانی فرانکل

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 15 کیلو بایت

تعداد صفحات : 14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل معنا درمانی فرانکل

تعداد جلسات آموزشی: 12 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 14 صفحه

توضیحات: نحوه آموزش معنا درمانی: معنا درمانی ، روش درمانی است که در آن بیمار درجهتی راهنمایی می شود که معنای زندگی خود را بیابد (فرانکل.،1967).فرانکل جهت معنا درمانی و مشاوره با مراجعان سعی می کرد که مراجع را به سوی هدفی خاص هدایت کند، که معنایی در زندگی پیدا کند. نظریه معنی درمانی فرانکل بر مفاهمی چون معنا خواهی ، ناکامی وجود ، نوروز اندیشه زاد ، تکاپوی اندیشه ای ، زندگی پوچ ، معنای عشق و معنای رنج در جریان درمان توجه دارد و از روش های مشاوره ای قبول مسئولیت ، تحقق نفس ، زندگی گذران استفاده می کند و این رویکرد دیدگاه مثبت به ماهیت انسان دارد و به رابطه گرم و صمیمی توجه دارد . در این پژوهش منظوراز آموزش معنا درمانی فنون و برنامه های است که طی 12 جلسه 90 دقیقه ای توسط محقق برای گروه آزمایش برگزار گردید.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل مشاوره گروهی آدلر

پروتکل مشاوره گروهی آدلر

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 8

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل مشاوره گروهی آدلر

تعداد جلسات آموزشی: 11 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 8 صفحه

توضیحات:
جلسه‌هاى مقدماتى :
هدف‌:
ارائه‌ى‌ رهنمودهایى‌ براى مشاركت اعضا و انجام پیش‌آزمون معرفى برنامه،رهبر‌ گروه‌،آمـوزش‌ها و اعـتبارنامه‌هایى كه كسـب كرده.معرفى اعضا در گروه(یكى از نقاط قـوت خـود را نـیز معرفى كنند.یكى‌ از‌ مواردى‌ كه در سایر اعضا جذاب یافته است نیز معرفى مى‌نماید‌.
رهبر گروه مى‌تواند این كار را براى اعضا در ابتدا«مدل‌سازى»كند). ذكر این نكته كه در پایان‌ هـرجلسه‌ تـكالیفى‌ تا جلسه‌ى بعد مشخص و 15 دقیقه‌ى ابتداى هرجلسه بـه بـررسى گزارش‌ نحوه‌ى‌ اجراى تكالیف توسط اعضا اختصاص خواهد یافت.
جلسه‌ى اول : هدف: آشنایى با اهداف گروه، ایجاد ارتباط‌ و همدلى‌: 1. مـشخص‌ كردن اهـداف فـرایند مشاوره‌ى گروهى 2. توضیح خطوط كلى جلسات براى اعضاى گروه‌: تأكید‌ بـرمسئولیت‌پذیرى‌/ حقوق مساوى اعضاى گروه/رعایت اصل رازدارى/توجه و تعامل مداوم بین اعضا/ شركت منظم‌ اعضا‌ در‌ زمان و تاریخ معین جـلسات/ضـرورت انـجام تكالیف بین جلسات/ داشتن رویكرد توجه‌آمیز و امیدوارانه/تمركز‌ بررویكرد‌ آموزشى از طریق حـمایت، چـالش و مواجهه بین اعضا/فعالیت در جهت فهم و بهبود‌ شیوه‌ى‌ زندگى‌/پروراندن برخى عقاید درباره‌ى معناى زندگى كه مـمكن اسـت مـتفاوت از آن چیزى باشد‌ كه‌ تاكنون یاد گرفته‌اید/داشتن مشاركت و رویكرد حمایت‌گرایانه با سایر اعضا و رهـبر 3. تـأكید بـیش‌تر‌ مشاور‌ برروابط‌ درمانگرایانه تا تمركز صرف برمشكل، از طریق دلگرمى ادن به جاى تجزیه و تحلیل 4. (مـصاحبه‌ى ذهـنى‌)ورود‌ بـه بحث و گفت‌وگو با اعضا: آیا شما هم شیوه‌اى براى زندگى دارید؟آن شیوه‌ كدام‌ است؟آیا از‌ شیوه‌ى زندگى فـعلى‌تان راضـى هستید؟آیا مى‌توانید بهتر از این باشید؟چه كارهایى باید براى بهبود این شیوه انجام‌ دهید؟ پیش‌بینى‌ مى‌كنید‌ اگر شیوه‌ى زنـدگى‌تان عـوض شـود چه تغییرى در زندگى‌تان اتفاق خواهد افتاد؟
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل مداخله بخشش بر اساس مدل رابرت انرایت

پروتکل مداخله بخشش بر اساس مدل رابرت انرایت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 14 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل مداخله بخشش بر اساس مدل رابرت انرایت


توضیحات: مشاوره یا مداخله بخشش از یک برنامه ی دوازده جلسه ای تشکیل شده است. در هفت جلسه ی اول برنامه مشاوره، شرکت کنندگان به برقراری همدلی با کسانی که در حق آنها خطا کرده اند تشویق می شوند. از هر یک از شرکت کنندگان خواسته می شود تا فرد متجاوز خود را شناسایی و نوع رنجش و پیامدهای آن را توصیف نماید. مسائل و شیوه ی کار پج جلسه بعدی دقیقاً به همان شیوه ی قبل اجرا می شود. با این تفاوت که تمرکز اصلی بر روی قربانی یا کسی که افراد شرکت کننده او را رنجانده اند تغییر می یابد مشاوره یا مداخله بخشش از یک برنامه ی دوازده جلسه ای تشکیل شده است. در هفت جلسه ی اول برنامه مشاوره، شرکت کنندگان به برقراری همدلی با کسانی که در حق آنها خطا کرده اند تشویق می شوند. از هر یک از شرکت کنندگان خواسته می شود تا فرد متجاوز خود را شناسایی و نوع رنجش و پیامدهای آن را توصیف نماید. مسائل و شیوه ی کار پج جلسه بعدی دقیقاً به همان شیوه ی قبل اجرا می شود. با این تفاوت که تمرکز اصلی بر روی قربانی یا کسی که افراد شرکت کننده او را رنجانده اند تغییر می یابد.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل روان درمانی مثبت نگر

پروتکل روان درمانی مثبت نگر

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 433 کیلو بایت

تعداد صفحات : 14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل روان درمانی مثبت نگر


شامل 14 جلسه می باشد


کاربرگهای رواندرمانی مثبت


کار برگ :1 دستور العمل معرفی مثبت (رشید،(2008


معرفی مثبت



لطفاً یک معرفی یک صفحه ای مثبت در قالب یک قصه در مورد خودتان بنویسید تا در جلسه درمانی بعد مرور شود . داستانی که می نویسید باید یک داستان عینی (واقعی) باشد که شما را به بهترین وجه نشان دهد. این داستان باید شروع و میانه روشنی داشته و با پایان قوی به اتمام برسد . لطفا در بخش زیر داستان خود را به صورت دست نویس نوشته و یا اگر ترجیح میدهید آن را تایپ کنید.



کاربرگ :2 بررسی و بازنگری داستان معرفی مثبت



این کاربرگ را طی بررسی و مرور داستان معرفی مثبت یا پس از آن همراه درمانگر تکمیل میشود.



(1


توانمندیهایی که میتوانم در معرفی مثبت از خودم شناسایی کنم و از درمانگرم شنیده ام، عبارت هستند از:

(2 اول بار که این تواتمدیها را در خودم شناختم، موقعی بود که:

(3


حیطهها یا مواقع دیگری که از این توانمدی های شناسایی شده استفاده کردهام شاامل این موارد است:



(4 از نوشتن معرفی مثبت چه احساسی پیدا کردید؟

(5 از بازخوردی که از درمانگرتان گرفتید چه احساسی به شما دست داد؟



کاربرگ :4 الف)



پرسشنامه رواندرمانی مثبت (رشید، (2008



برای بدست آوردن نمره های زندگی لذتمند، سوال های 1، 4، 7، 10، 13، 16 و 19 را با هم جمع می کنیم . نمره ها در دامنه 0 تا 21 قرار می گیرند که نمره های بالاتر سطوح بالاتری از زندگی لذتمند را نشان می دهد. متوسط نمرات برای بزرگسالان غیر افسرده 13 و برای بزرگسالان افسرده 8 است.





برای بدست آوردن نمره های زندگی متعهدانه، سوال های2، 5، 8، 11، 14، 17 و 20را با هم جمع می کنیم . نمره ها در دامنه 0 تا 21 قرار می گیرند که نمره های بالاتر سطوح بالاتری از زندگی متعهدانه را نشان می دهد . متوسط نمرات برای بزرگسالان غیر افسرده 14 و برای بزرگسالان افسرده 10 است.



برای بدست آوردن نمره های زندگی معنادار، سوال های 3، 6، 9، 12، 15، 18 و 21 را با هم جمع می کنیم . نمره ها در دامنه 0 تا 21 قرار می گیرند که نمره های بالاتر سطوح بالاتری از زندگی معنادار را نشان می دهد . متوسط نمرات برای بزرگسالان غیر افسرده 12 و برای بزرگسالان افسرده 9 است.



برای بدست آوردن نمره های شادی کلی، نمره های تمام زیر مقیاس های زندگی لذتمند، زندگی متعهدانه، و زندگی معنادار را با هم جمع می کنیم . نمره ها می توانند در طیف 0 تا 63 قرار گیرند. نمره های بالاتر نشان دهنده سطوح بالاتری از شادی کلی است . متوسط نمره های بزر گسالا ن غیر افسرده 39 و بزرگسالان افسرده 27 است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل قصه درمانی کودکان

پروتکل قصه درمانی کودکان

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 13 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل قصه درمانی کودکان

تعداد جلسات آموزشی: 12+6 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 10 صفحه

توضیحات: به کار گیری فنون قصه درمانی ، به گونه ای که از طریق قصه گویی متقابل درمانگر و کودکان ، مشکلات عاطفی کودکان شناسایی شده و راه حل های مؤثر در برخورد با مو ضوعات فشارزا ، از طریق 7 فن ارائه گردید . فنون به کار گرفته توسط درمانگر،در فرآیند قصه درمانی پژوهش حاضر ، به شرح ذیل می باشد : 1.بازی با کلمات احساسی در این تکنیک با استناد به روش کادوسان ( به نقل از کداسن وشفر، صابری و وکیلی ، 1382) از کودکان خواسته می شود احساسات مختلف را شناسایی کرده ، نام برده و سپس درمانگر آنها را بر روی کارت به شکل صورتک کشیده و با آنها قصه ای ساخته و بیان می کند. در این روش درمانگر درباره موضوع هایی بحث و پرسش می کند که مطرح کردن آنها تهدید آمیز است مثلاً از کودکان سؤال می شود که چگونه لجبازی می کنند ، بعد از آن ، احساس های آنها را بوسیله کارت احساسات جویا می شویم و همین کار را در جریان قصه هم استفاده می کنیم ، بدین صورت که ، در مانگر کارتها ی احساسات را با تعدادی ژتون در اختیار کودک قرار می دهد و برای شناسایی بهتر احساسات توسط کودک از او می خواهد با ژتون بر روی کارتهای احساس ، احساس قهرمان قصه را نشانه گذاری کند .این فن در جلسات 1 و 2 استفاده شد . جلسه اول : هدف : آشنایی اعضای گروه با یکدیگر ، اطلاع کودکان در فعالیتهایی که قرار است در جلسات اجرا شود و آشنایی با انواع احساسات . شرح : در ابتدا مشاور خود را به اعضای گروه معرفی نمود . توضیحی درباره برنامه مورد نظر و کیفیت آن داده و از کودکان خواست خود را به اعضای گروه معرفی نمایند . سپس به بیان قوانین گروه پرداخت . در انتها برای ایجاد انطباق بیشتر کودکان با شرایط کلاس و جو صمیمانه تر ، همراه با اجرای یک بازی کوتاه ، کودکان با انواع احساسات آشنا شدند . بازی انجام شده در این جلسه ، بازی آدم آهنی بود که ابتدا درمانگر شروع کرد و پس از یادگیری بازی ، خود کودکان با هم انجام دادند ، به این صورت که از کودک که نقش آدم آهنی را بازی می کرد خواستیم که احساسات را نمایش دهد . مثلاً : آدم آهنی خوشحال باش ، آدم آهنی عصبانی باش، آدم آهنی ناراحت باش و ...
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته

پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 11 کیلو بایت

تعداد صفحات : 4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته

تعداد صفحه (B lotus 14): 4 صفحه

توضیحات:
در وهله اول، مشارکت‌کنندگان از اهداف کلی پژوهش اطلاع پیدا کردند و سپس از گرفتن بازخورد نسبت به اطلاعات ارائه شده و همچنین محرمانه‌ بودن اطلاعاتشان (عدم نیاز به ذکر نام در مقیاسها)، اطمینان کسب نمودند. در ادامه طی مراحل زیر اقدام گردید:
1. پیش‌آزمون تکلیف رایانه‌ای مربوط به ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته اجرا گردید. 2. با استفاده از روش لرنر و کلتنر (2001) به ایجاد هیجان منفی پرداخته شد. در این روش از مشارکت‌کننده خواسته می‌شود که الف) سه تا پنج رویداد در زندگی خویش ذکر کند که در آنها بیشترین میزان تنش و ناراحتی را تجربه کرده است و ب) از بین این موارد، آن موردی که شدت هیجان بیشتری نسبت به بقیه را دارد، در دو پاراگراف به نحوی توضیح دهد که مخاطب با خواندن آن مطلب، احساسی شبیه به او پیدا کند و ج) افکار منفی که در خصوص آن تجربه به ذهنشان خطور کرده بود را بنویسند.
در یک فراتحلیل، آنجی (2008) به این نتیجه رسید که این روش در مقایسه با روشهای دیگری همچون نمایش فیلم، پخش موسیقی، خواندن داستان و فیلمنامه در ایجاد هیجان، اندازه اثر بیشتری دارد، چرا که فرد بصورت مستقیم درگیر رخدادهای زندگی خویش می‌شود تا اینکه بخواهد هم‌ذات پنداری کند. در پژوهش‌های متعدد (از جمله رحیمی، 1391) نشان داده شده است که این روش در ایجاد هیجان اثربخش است. 3. مرحله دوم اجرای تکلیف رایانه‌ای مربوط به ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته صورت گرفت. 4. در ادامه، افراد به تکمیل بقیه ابزارهای پژوهش (شامل ابزارهای دلبستگی، خودکارآمدی اجتماعی، خودافشاسازی و راهکارهای تنظیم هیجان) پرداختند. 5. در نهایت، اهداف دقیق و اختصاصی پژوهش در اختیار مشارکت کنندگان قرار گرفت و به آنها علّت خلق منفی احتمالی‌شان توضیح داده شد و روشهایی به آنها پیشنهاد گردید که این خلق مدیریت گردد و به امور دیگر و ارتباطات بعدی سرایت نکند.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT

پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 278 کیلو بایت

تعداد صفحات : 17

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزشی درمانی وسواس کودکان با رویکرد ACT در ۱۸ صفحه با فرمت ورد وقابل ویرایش

توضیحات پکیج درمانی آموزشی روانشناسی

مبانی نظری و اصول آموزشی در جلسات درمانی

آماده سازی در ۸ جلسه درمانی

نمونه ای از مبانی نظری و جلسات درمانی پکیج مورد نظر:

جلسه اول (ذهن آگاهی)


این جلسه در واقع پس از یک جلسه سنجش رخ می دهد. در آن جلسه ما از طریق والدین کودک ، کاملاً کودک را و رفتارهای مشکل ساز و کنترلی او را شناخته ایم و روند کار را کاملاً برای آنها توضیح داده ایم.. سه جلسه اول صرفاً با والدین است و از جلسه چهارم به بعد حضور کودک هم در کنار والدین خواهد بود.( مشاور : )خطاب به مادر( یکی از موقعیتهایی که اخیراً برایت پیش آمده که از دست کودکت ناراحت یا عصبانی شدی را برایم تعریف کن و بگو چه کار کردی. مادر : دیروز صبح دوباره دیدم کمدش را که دیشب مرتب کرده بود از اول ریخته بیرون و دارد دوباره لباهایش را تا میکند . منهم خیلی سرش داد کشیدم . کلی گریه کرد. مشاور: خیلی خب. پس اگر من دوربین میشدم و دیروز صبح می آمدم توی خانه تو این را ضبط می کردم که کودکت دوباره کمدش را مرتب می کردو تو سرش خیلی داد کشیدی.....

جلسه دوم


پس از بررسی موقعیتهای نوشته شده ؛
مشاور : خب حالا بگذار با یک داستان برایت بگویم چه اتفاقی می افتد.

استعاره جزیره (کشتی)
تا حالا سوار کشتی شدی؟ فرض کن سوار کشتی می شوی و میخواهی بروی به کشوری که همیشه آرزویش را داشتی. اما میان راه ناگهان طوفان میشود و کشتی غرق میشود. تو شناکنان خود را یه جزیره ای در آن نزدیکی میرسانی. می آیی لب ساحل می نشینی و میروی تو فکر که چی می خواستیم چی شد. توی همین فکرها هستی که ناگهان گرسنه ات می شود. پا میشی میری دنبال غذا. دوباره میای و میشنی به فکر یک کشتی که بیاد ببردت به کشورت اما شب میشه میگی فعلاً بیخیال کشورم فعلاً یه سرپناه پیدا کنم آروم شم . بعد تشنه ات میشه. آب شوره . میری دنبال آتیش که آب شورو شیرین کنی و ... خلاصه یک ماه میگذره می بینی تو همش سرگرم رفع نیازهای جزیره ایت بودی. گرسنگی، تشنگی ، سرپناه و سایه بان و... . در حالیکه قرار بود بری به کشورت برسی. پا میشی بری که یه کشتی بسازی اما با خودت میگی، بیخیال من به این شرایط عادت کردم . نکنه همینم از دست بدم. زندگی واقعی تو هم همینه:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروتکل آموزش مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه بیش فعالی

پروتکل آموزش مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه بیش فعالی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 8 کیلو بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پروتکل آموزش مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه بیش فعالی

تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 3 صفحه

توضیحات: جلسه ها شامل 10 جلسه آموزشی بود که هفته ای یکبار به مدت 90 دقیقه به اجرا در آمد. نحوه کار بدین صورت بود که در ابتدا با مادران ارتباط برقرار می شد و با زبانی ساده اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و علل آن، اهداف جلسات و ضرورت موضوع برای آنان بازگو شد. در طراحی برنامه آموزش رفتاری مادران از برنامه آموزش رفتاری والدین بارکلی استفاده خواهد شد. گام های درمانی این بسته آموزشی عبارتند از: تشریح اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، شکل دهی رفتارهای مثبت از طریق تقویت، عدم تقویت رفتارهای نامطلوب، آموزش یک نظام رسمی از امتیازها و ژتون ها به منظور شرطی کردن اطاعت کودک، آموزش والدین در بکارگیری روش محروم سازی، آموزش روش اجرای کارت گزارش رفتار کودک در مدرسه، پیش بینی بد رفتاری کودکان در اماکن عمومی. در جدول 3-2 ساختار جلسات آموزشی ارائه شده است.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:39 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 صفحه بعد

دیگر امکانات