دانلود فایل Word تأثیر زندان نسبت به تکرار جرم

دانلود فایل Word تأثیر زندان نسبت به تکرار جرم

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 287 کیلو بایت

تعداد صفحات : 130

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 130 صفحه

چکیده
«مجازات زندان» از جمله اصلی ترین مجازات هایی است که در حال حاضر در تمام سیستم های قضایی کشورهای جهان اعمال می شود. این مجازات نیز همانند دیگر نهادهای کیفری در طول تاریخ دستخوش دگرگونی هایی شده و با انجام اصلاحات فراوانی تکامل یافته تا به شکل امروزی آن درآمده است. با وجود این، سیستم زندان آنگونه که باید در جهت احقاق اهداف خود – که همانا «تبییه»، «ارعاب» و «بازپروری» مجرمین است پیش نرفته و خود دارای اثرات سوء و آسیب های جدی برای جامعه است از جمله، تأثیری که زندان در خصوص تکرار جرم دارد که موضوع حال حاضر بوده و در طی مباحث آینده به آن پرداخته شده است.
توجه جدی به مسایل و مشکلات ناشی از زندان خصوصا قضیه مانحن فیه، مسئله ای بسیار مهم و اساسی است که همکاری و همیاری همه جانبه قوای سه گانه و نیز مردم جامعه و چه بسا خود زندانیان را می طلبد و به هیچ وجه قضیه ای یک سویه و دامنگیر خود جامعه زندان نیست بلکه قربانی اصلی آن جامعه است که تکرار جرم در آن، موجب برهم خوردن نظم و امنیت و آرامش آن می شود. لذا هدف تمامی نظام های کیفری در سال های اخیر کاهش توسل به این مجازات و از بین بردن آثار مخرب آن بوده و هست و تصویب قوانین و لوایح و آیین¬نامه¬های متعدد، و نیز برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی متعدد در سطح ملی و بین المللی و وضع قواعد و ارائه راهکارهای مختلف درخصوص رسیدن به این منظور، گویای این امر است. در این میان راهکارهای قابل اجرا در سیستم کیفری ایران نیز شناسایی و تبیین شده و در اینجا ارائه گردیده است.
واژگان کلیدی: « مجازات- زندان – حبس- تکرار جرم- آثار زندان»
فهرست مطالب
مقدمه 7
سابقه تحقیق 5 10
ضرورت تحقیق 10
اهداف تحقیق 10
فرضیه های تحقیق 10
سؤال های تحقیق 11
روش تحقیق 11
ساماندهی تحقیق 11
بخش اول: کلیات 12
فصل اول: تعریف و تاریخچه مجازات زندان 12
مبحث اول: تعریف زندان 12
مبحث دوم: مشروعیت زندان از نظر اسلام 15
بند ۱) مشروعیت زندان در قرآن کریم 16
بند ۲) مشروعیت زندان از نظر سنت 17
بند ۳) مشروعیت زندان از نظر عقلی 18
بند ۴) مشروعیت زندان از نظر اجماع 18
مبحث سوم: تاریخچه پیدایش زندان 19
بند ۱) حبس قبل از اسلام 20
بند ۲) زندان در ایران باستان 22
بند ۳) حبس پس از ظهور اسلام 22
بند ۴) حبس در قانون مجازات عمومی 25
بند ۵) حبس در قانون مجازات اسلامی 26
مبحث چهارم: سیستم¬های متداول اجرای مجازات زندان 29
بند ۱) سیستم¬های خارجی اجرای مجازات زندان 29
۱- رژیم عمومی یا دسته جمعی 29
۲- رژیم انفرادی یا پنسیلوانیایی (سلولی) 29
۳- رژیم مختلط 30
۴- رژیم تدریجی 31
بند ۲) سیستم¬های داخلی اجرای مجازات زندان 31
فصل دوم: مفهوم جرم و تکرار جرم 34
بخش دوم: آثار زندان 39
فصل اول: آثار مثبت مجازات زندان 40
فصل دوم: آثار منفی مجازات زندان 47
مبحث اول: آثار شخصی 50
بند ۱) مشکلات خانوادگی 50
بند ۲) بازماندن از کار و فعالیت 51
بند ۳) طرد اجتماعی و دارا شدن سوءپیشینه 54
بند ۴) پذیرش ارزش های اجتماعی 55
بند ۵) فاسد شدن تدریجی 57
بند ۶) ابتلا به بیماری های روانی و جسمی 57
مبحث دوم: آثار اجتماعی 58
فصل سوم: زندان و تکرار جرم 60
مبحث اول: چگونگی اثرگذاری زندان در ارتکاب مجدد جرم 60
مبحث دوم: علل تأثیر زندان در تکرار جرم 78
بخش سوم: راه های ازبین بردن اثر زندان در تکرار جرم 84
فصل اول: راه های موجود در رفع اثر زندان در تکرار جرم 84
مبحث اول: تدابیر کاهش دهنده اثر زندان 92
بند ۱) آزادی مشروط 92
بند ۲) نظام نیمه¬آزادی 95
بند ۳) تعویق صدور حکم 96
بند ۴) تعلیق اجرای مجازات 97
بند ۵) مجازات های تخییری 99
مبحث دوم: جایگزین¬های مجازات حبس 101
بند ۱) درمان و مراقبت 101
بند ۲) خدمات عمومی رایگان 102
بند ۳) جزای نقدی 102
بند ۴) حبس در منزل 103
بند ۵) نظارت الکترونیکی 105
بند ۶) پادگان¬های آموزشی-اصلاحی 106
بند ۷) جزای نقدی روزانه 107
بند ۸) توقیف پایان هفته ای 107
بند ۹) اقدامات تأمینی و تربیتی 107
بند ۱۰) محرومیت از حقوق اجتماعی 108
بند ۱۱) مجازات شفاهی 108
مبحث سوم: راهکارهای بین المللی جهت کاهش اثرات زندان 110
فصل دوم: راه های ممکن در رفع اثر زندان در تکرار جرم 112
بند ۱) توسل به عفو، کیفرزدایی و قضازدایی 112
بند ۲) وضع قوانین ساده و صریح 113
بند ۳) کدبندی قوانین 114
بند ۴) تخصیص اعتبارات و امکانات مادی لازم 115
بند ۵) توجه به اشتغال زندانیان 115
بند ۶) بکارگیری زندانیان برحسب تخصص و مهارت آنان 115
بند ۷) آشنا ساختن خانواده زندانی با شرایط جدید وی 116
بند ۸) بالابردن سطح فرهنگ جامعه 116
بند ۹) بکارگیری کارمندان و مدیران باتجربه و کارآمد در زندان 117
بند ۱۰) مراقبت و حمایت همه جانبه از زندانیان پس از آزادی 118
بند ۱۱) تسریع روند رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی 118
بند ۱۲) استفاده وسیع تر از قرار کفالت 119
بند ۱۳) نگهداری از متهمان در محیط های غیر از زندان 119
بند ۱۴) مشارکت بیشتر قوای سه گانه 120
بند ۱۵) تفکیک زندانیان 120
بند ۱۶) آشنا نمودن زندانیان با ارزش¬های مذهبی 120
بند ۱۷) تغییر محیط فرهنگی زندان 121
نتیجه 122
فهرست منابع 125
چکیده انگلیسی 129
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

خرید پکیج 150 تایی مبانی نظری و پیشینه تحقیق

خرید پکیج 150 تایی مبانی نظری و پیشینه تحقیق

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 16.106 مگا بایت

تعداد صفحات : 4500

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

خرید بسته رویایی مبانی نظری و پیشینه تحقیقخرید پکیج 150 تایی مبانی نظری و پیشینه تحقیققیمت هر یک از فایل هایمبانی نظری و پیشینه تحقیق در فروشگاه ها بیش از 15000 تومان است ولی ما آن را با قیمت فقط و فقط 1000 تومان عرضه می کنیم

بهترین فرصت برای آن هایی که قصد احداث فروشگاه فایل دارند یا می خواهند وارد سیستم همکاری در فروش فایل شوند.تضمین بازگشت سرمایه 3 ماه بعد از قرار دادن کلیه فایل ها در یک یا چند فروشگاهبعد از قرار دادن کلیه فایل های این بسته در فروشگاه هایتان دیگر نیاز به هیچ کار دیگه ای ندارید و ماهیانه صاحب یک درآمد عالی و ثابت باشید.

عنوان این150فایلمبانی نظری و پیشینه تحقیقعبارتند از:

1. چارچوب نظری تحقیق در مورد اعتیاد

2. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هیپنوتیزم و هیپنوتراپی

3. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع درمان باemdr

4. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع صمیمیت زناشویی

5. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع شادکامی

6. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد خودکارآمدی

7. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان وجودی در روانشناسی

8. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع درمان اختلال اضطراب اجتماعی

9. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش معنوی، دلبستگی و شادکامی

10. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تحلیل رفتار متقابل

12. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان شناختی رفتاری

13. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد

16. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع دلزدگی زناشویی

17. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت زناشویی

18. مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری زناشویی

20. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سلامت روان

21.مبانی نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی درباره کیفیت زندگی

22.مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع موسیقی

23.مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان

24.مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع استرس و سن

25.مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع راهبردهای مقابله ای

26.مبانی نظری تحقیق ارشد با موضوع بخشش و انتقام

27.چارچوب نظری تحقیق در مورد طرحواره های ناسازگار اولیه

28.مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع طرحواره های هیجانی

29.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اختلال در روابط زناشویی

30. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد شخصیت

31.مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع نارسایی هیجانی

32.مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تیپ شخصیت

33.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سرطان

34.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد گروه درمانی شناختی رفتاری

35.مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تاب آوری

36.مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبرد های مقابله با استرس

37.مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری زندگی (خوش بینی و بدبینی)

38.مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های هویتی

39.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره الگوهای ارتباطی خانواده

40. مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به ازدواج

41.مبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم تربیتی درباره مدیریت و رهبری آموزشی

42.مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر در موفقیت مدیران و آموزشی

43.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره شناخت رفتاری درمانی زوج هاCBT

44.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کمال گرایی

45.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اختلال بیش فعالی و نقص توجه

46.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره بیماری آرتریت روماتوئید

47.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره عملکرد اجرایی مغز

48.مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی

49.مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارشناسی ارشد درباره تمرین و فعالیت بدنی

50. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره افسردگی پس از زایمان

51.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیMBCT

52.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کودکان تیزهوش

53.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد عملکرد خانواده

54.مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره خود نظم دهی

55.فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره درمان شناختی رفتاری اختلال اضطراب اجتماعی

56.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سبک های دلبستگی

57.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد ابراز و مهار خشم

58.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سیستم های مغزی رفتاری

59.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت روابط زناشویی

60. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد هوش معنوی

61.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد ویژگی های شخصیتی

62.مبانی نظری تحقیق در مورد توانمندسازی منابع انسانی

63.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رفتار شهروندی سازمانی

64.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سرمایه های روانشناختی

65.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد عملکرد شغلی

66.مبانی نظری و پیشینه تحقیق علوم تربیتی در مورد نقش فناوری در آموزش و الگوی دریافت مفهوم

67.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد موفقیت شغلی

68.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد ارگونومی

69.مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد فرسودگی شغلی معلمان

70. مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی

71. مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقلال نوزاد

72. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اثربخشی سازمانی

73. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کیفیت زندگی کاری

74. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سبک ها و شیوه های فرزند پروری

75. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدل کیفیت خدمات سروکوال

76. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت خدمات

77. مبانی نظری فصل دوم تحقیق ارشد در مورد کیفیت آموزش و پرورش

78. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی

79. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اجتماع درمان مدارtcتی سی

80. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اختلالات وابسته به مواد مخدر

81. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره وابستگی به مواد مخدر

82. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد اوقات فراغت

83. مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی

84. مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های فوق برنامه در مدارس

85. مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحصیلی

86. مبانی نظری تحقیق عملکرد تحصیلی

87. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره شادکامی و نظریه های شادکامی

88. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره عزت نفس

89. مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های فرزندپروری

90. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هوش هیجانی

91. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره پرخاشگری

92. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اعتیاد به اینترنت و فیس بوک

93. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نگرش مذهبی

94. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره خودپنداره

95. مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت شغلی

96. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع استرس و اضطراب

97. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع احساس تعلق

98. مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اختلال اضطراب و هراس اجتماعی

99. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مهارت های زندگی

100. مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اضطراب

101مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع پرخاشگری

102مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک زندگی و ادراک خدا

103مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هویت

104مبانی نظری تحقیق تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس

105مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی

106مبانی نظری تحقیق درباره اضطراب رایانه ای

107مبانی نظری برای فصل دوم تحقیق درباره تعهد سازمانی

108مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کیفیت زندگی کاری (فصل دوم)

109مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اهداف پیشرفت تحصیلی

110مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره انگیزش پیشرفت تحصیلی

111مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره خودکارآمدی تحصیلی

112مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره الگوهای ارتباطی خانواده

113مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارزش ها

114مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهانی شدن آموزش و پرورش

115مبانی نظری تحلیل محتوا

116مبانی نظری فصل دوم درباره طرحواره های ناسازگار اولیه و افسردگی و اضطراب

117مبانی نظری فصل دوم درباره افسردگی و اضطراب

118مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره جهت گیری هدف پیشرفت

119مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کمال گرایی

120مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مسئولیت پذیری

121مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نارسایی هیجانی

121مبانی نظری مهارت های زندگی

122مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره احساس پیوستگی

123مبانی نظری شادکامی

124مبانی نظری کنترل عواطف

125مبانی نظری افسردگی و اضطراب

126مبانی نظری وضعیت روانی

127مبانی نظری عملکرد تحصیلی دانش آموزان

128مبانی نظری اختلال افسردگی

129مبانی نظری درمان شناختی و رفتاری

130مبانی نظری احساس تنهایی

131مبانی نظری خودکارآمدی

132مبانی نظری اضطراب اجتماعی

133مبانی نظری سلامت اجتماعی

134مبانی نظری طرحواره های هیجانی

135مبانی نظری تحریف های شناختی

136مبانی نظری میگرن

137مبانی نظری سلامت روانی

138مبانی نظری اختلالات رفتاری کودکان

139مبانی نظری شیوه های فرزند پروری

140مبانی نظری الگوهای ارتباطی

141مبانی نظری تعارضات زناشویی

142مبانی نظری جهت‌گیری مذهبی

143مبانی نظری کیفیت زندگی

144مبانی نظری خودپنداره تحصیلی

145مبانی نظری تعارض والد - فرزند

146مبانی نظری رضایت از زندگی

147مبانی نظری کارکرد خانواده

148مبانی نظری ویژگی های شخصیتی

149مبانی نظری خود نظم بخشی

150مبانی نظری اشتغال مادر و سلامت روان

151مبانی نظری پیشرفت تحصیلی

152مبانی نظری تیزهوش

153پیشینه تحقیق و مبانی نظری سلامت روان

154مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامتی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مبانی نظری سیستم های کنترل پوسچرال، رابطه تعادل و دشواری تکلیف، تأثیر تعادل در فعالیت های ورزشی، تیپ

مبانی نظری سیستم های کنترل پوسچرال، رابطه تعادل و دشواری تکلیف، تأثیر تعادل در فعالیت های ورزشی، تیپ بدنی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 1.172 مگا بایت

تعداد صفحات : 73

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری سیستم های کنترل پوسچرال، رابطه تعادل و دشواری تکلیف، تأثیر تعادل در فعالیت های ورزشی، تیپ بدنی


توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری



2-1) مقدمه......................................................................................................................................17
2-2) مبانی نظری تحقیق..................................................................................................................18
2-2-1) کنترل پوسچرال..................................................................................................................18
2-2-2) سیستم های کنترل پوسچر..................................................................................................21
2-2-3) کنترل حرکتی وضعیت ایستا...............................................................................................23
2-2-4) راست قرار گرفتن بدن.......................................................................................................24
2-2-5) تون عضلانی.......................................................................................................................25
2-2-6) تون پوسچرال.....................................................................................................................25
2-2-7) محدوده تعادل در زمان ایستادن..........................................................................................27
2-2-8) راهبردهای فعال..................................................................................................................28
2-2-9) تعادل قدامی- خلفی...........................................................................................................29
2-2-10) راهبرد لگن.......................................................................................................................31
2-2-11) راهبرد گام برداشتن..........................................................................................................32
2-2-12) تعادل داخلی- خارجی.....................................................................................................34
2-2-13) سازگاری راهبرد حرکتی..................................................................................................34
2-2-14) بیومکانیک های تعادل......................................................................................................36
2-2-15) فیزیولوژی تعادل..............................................................................................................37
2-2-16) سیستم بینایی و کنترل تعادل............................................................................................39
2-2-17) سیستم دهلیزی و تعادل...................................................................................................41
2-2-18) سیستم حس عمقی و تعادل.............................................................................................44
2-2-19) نقش سیستم عصبی در کنترل تعادل.................................................................................45
2-2-20) تکامل اطلاعات وضعیت بدنی با حفظ تعادل..................................................................50
2-2-21) تغییرات تعادل ناشی از افزایش سن.................................................................................51
2-3) رابطه تعادل و دشواری تکلیف...............................................................................................52
2-4) تأثیر تعادل در فعالیت های ورزشی........................................................................................53
2-5) ارزیابی ترکیب بدنی................................................................................................................57
2-5-1) شاخص توده بدن...............................................................................................................58
2-5-2) درصد چربی.......................................................................................................................58
2-6) تیپ بدنی................................................................................................................................59
2-6-1) فربه پیکری.........................................................................................................................59
2-6-2) عضلانی پیکری..................................................................................................................59
2-6-3) لاغر پیکری........................................................................................................................60
2-7) ویژگی های آنتروپومتریک دخالت کننده در تعادل.................................................................61
2-8) ویژگی های آنتروپومتریک و تیپ بدنی ورزشکاران و غیرورزشکاران...................................63
2-9) تحقیقات انجام شده در داخل کشور.......................................................................................65
2-10) تحقیقات انجام شده در خارج کشور....................................................................................65









2-1) مقدمه
تفاوت های آناتومیکی و فیزیولوژیکی در رابطه با کارایی جسمی افراد، به آسانی قابل تشخیص نبوده و نیاز به مطالعه و تحقیق تجربی است. از آنجا که موفقیت ورزشکار در اجرای مهارت¬های پیشرفته، به تیپ بدنی و اندازه بدنی او وابسته است و به لحاظ اینکه قابلیت جسمانی- حرکتی به عنوان عامل پایه و اساسی جهت شرکت در فعالیت های ورزشی و کسب موفقیت در آنها محسوب می شود، بنابراین فهم و درک عواملی نظیر ساختمان بدن، تیپ بدنی و تعادل که از عوامل آمادگی جسمانی می باشند از اهمیت خاصی برخوردار است. شناخت این عوامل در میان دانشجویان و هدایت آنان به یک رشته ورزشی متناسب با تیپ بدنی و ترکیب بدنی و تعادل آنان، می تواند به موفقیت نسبی آنها در اجرای مهارت¬های آن رشته و احساس پیروزی در آن ورزش خاص منجر گردد (18).
لذا در این فصل عناوین ذیل در دو حیطه نظری و تجربی که تحقیقات مرتبط با تحقیق حاضر می باشند مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.





2-2) مبانی نظری تحقیق
تعادل ایستا در افراد از تعامل سیستم های مهم درگیر ایجاد می گردد. پایداری و تعادل در برخی کتاب ها مترادف یکدیگر به کار می رود در صورتی که این دو اصطلاح دارای معانی متفاوتی می باشند. در ادامه، به تعاریف و شرح مطالب در ارتباط با تعادل و پایداری و کنترل وضعی بدن و کاربرد شاخص های آنتروپومتریک خواهیم پرداخت.

2-2-1) کنترل پوسچرال
کنترل پوسچرال یک اصطلاح کلی است که در توصیف مجموعه پیچیده ای از توانائی¬های متعدد استفاده می گردد. یک کنترل پوسچرال مطلوب نه تنها به توانایی حفظ ایستادن معمولی بلکه به حفظ ثبات در زمان بهم خوردن تعادل یا در زمان حرکت دادن فعال یک اندام یا کل بدن مانند عمل دسترسی یا قدم زدن نیاز دارد (95). بر این اساس، کنترل پوسچرال شامل کنترل موقعیت بدن در فضا برای حفظ تعادل و جهت گیری پوسچرال است. جهت گیری به معنای توانایی حفظ رابطه مناسب بین قسمت های مختلف بدن و محیط برای انجام یک کار است و در واقع راستای فعالی از تنه و سر را در رابطه با جاذبه، سطح اتکاء، محیط بینایی و منابع درونی درگیر می سازد (30).
تعادل پوسچرال نیز هماهنگی راهبردهای حرکتی را در ثابت نگه داشتن مرکز ثقل بدن، هم در طول آشفتگی های خودبخودی ثبات و هم آشفتگی هایی که از خارج بر ثبات وارد می شود، درگیر می سازد (69). حفظ و کنترل بدن، یا در وضعیت پویا (تعادل دینامیک) یا وضعیت ایستا (تعادل استاتیک) است (30). کنترل پوسچرال یا تعادل از دید ایستایی، به عنوان توانایی در حفظ سطح اتکاء با کمترین حرکت و از دید پویایی، به عنوان توانایی در انجام یک تکلیف همراه با حفظ وضعیت پایدار می باشد (38). یک سیستم پایدار سیستمی است که حرکت آن حتی در زمانی که دچار تلاطم می شود از مسیر مطلوب خارج نگردد. یک جسم زمانی پایدار است که مرکز ثقل (COM)روی
سطح اتکاء آن باقی بماند (30).
سه عامل مربوط به اصول تعادل عبارتند از: 1- مر کز ثقل 2- خط ثقل 3- سطح اتکاء (BOS).
- در هر شیء یک مرکز ثقل وجود دارد. در اشکال هندسی این عامل دقیقاً در مرکز شیء واقع است و در اشیاء متقارن مانند بدن انسان مرکز ثقل در خلال حرکت بطور مداوم تغییر می کند. مرکز ثقل بدن ما در جهت حرکت یا وزن اضافی نیز جابجا می شود. مرکز ثقل یک کودک ایستاده در حالت مستقیم تقریباٌ در بالای کمر بین جلو و عقب بالاتنه است (14).
فعالیت¬هایی که در آن مرکز ثقل در یک وضعیت پایدار باقی می ماند نظیر ایستادن روی یک پا یا بالانس روی سر، به عنوان فعالیت¬های تعادلی ایستا شناخته می گردند. چنانچه مرکز ثقل دائماٌ جابجا شود مانند طناب بازی، راه رفتن یا غلت جلو، این فعالیت¬ها حرکات تعادلی پویا می باشد (14).
- خط ثقل یک خط فرضی است که بطور عمودی از مرکز ثقل به مرکز زمین رسم می گردد. رابطه درونی مرکز ثقل و خط ثقل با سطح اتکاء درجه استواری بدن را تعیین می کند (14).
- سطح اتکاء بخشی از بدن بوده که در تماس با سطح حمایتی قرار می گیرد. چنانچه خط ثقل در محدوده سطح اتکاء قرار گیرد بدن در تعادل خواهد بود و چنانچه خارج از آن قرار گرفت تعادل به هم خواهد خورد. هرچه سطح اتکاء عریض تر باشد استواری نیز بیشتر است. همان گونه که می توان دریافت استواری با دو پا بیش از یک پا است. فردی که با وضعیت پاهای نزدیک به هم ایستاده، برای به هم خوردن تعادل بسیار مستعدتر است نسبت به فردی که با وضعیت پاهای اندکی باز ایستاده است. هرچه مرکز ثقل به مرکز سطح اتکاء نزدیک تر باشد استواری نیز بیشتر است. وضعیت پا به منظور افزایش سطح اتکاء در جهت حرکت منجر به افزایش استواری می گردد. این اصل با وضعیت پای دونده ای که برای توقف تلاش می کند و یا دریافت کننده ای که سعی در دریافت و کنترل یک شیء سنگین دارد نمایان می شود (14).
پس، تعادل توانایی حفظ تصویر COM در محدوده BOS است که از آن با عنوان محدوده پایداری نام برده می شود. در وضعیت ایستاده، محدوده پایداری ناحیه حد فاصل لبه های خارجی پاها است که در تماس با زمین قرار دارند. در این محدوده هاست که بدن می تواند وضعیت خود را بدون تغییر سطح اتکاء حفظ کند. محدوده پایداری ثابت نیست و بسته به نوع وظیفه و وضعیت بیومکانیکی فرد و جنبه های متنوع محیط تغییر می کند. حفظ تعادل یک فرایند پویاست و شامل ایجاد وضعیت ثبات بین نیروهای پایدارکننده و برهم زننده پایداری است. برای مثال، هر فرد به طور مستمر تلاش می کند از نیروی عضلانی برای کنترل وضعیت COM استفاده کند. در وضعیت ایستاده در زیر هر یک از پاها مرکز فشار (COP) جداگانه ای قرار دارد. COP خالص، بین پاها قرار می گیرد و بستگی به وزنی دارد که هر یک از پاها تحمل می کند. برای حفظ وضعیت ایستاده پا، باید با حرکت قسمتهای مختلف بدن، COM را جابجا کنیم و یا اندازه سطح پایه حمایت کننده را (مثلاً با برداشتن یک قدم) تنظیم نمائیم (30).
هرگاه برآیند نیروهای وارد بر یک جسم صفر باشد آن جسم در حال تعادل خواهد بود. در واقع هنگامی که نیروهای موافق و مخالف تعادل بطور مساوی وجود داشته باشند جسم از تعادل برخوردار خواهد بود حال چنانچه عاملی یکی از نیروها را کم یا زیاد نماید تعادل به هم می خورد. به طور کلی تعادل یک جسم به عوامل زیر بستگی دارد:
الف- وضعیت و طرز قرارگرفتن خط ثقل نسبت به محدوده سطح اتکاء
ب- وزن جسم
ج- ارتفاع مرکز ثقل در رابطه با سطح اتکاء
مرکز ثقل انسان در حدود 55 درصد پوسچر از کف پاها قرار گرفته است. این نقطه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، برای مثال مرکز ثقل زنان کمی پایین تر از مردان قرار گرفته است. بنابراین می توان گفت که زنان از تعادل بیشتری برخوردارند (12).
در رابطه با وزن جسم نیز می توان گفت که چاقی فرم و شکل بدن (ژئومتری) را تغییر داده و حجم و توده سگمان های مختلف را افزایش می دهد و یک سری محدودیت های عملکردی برای فرد ایجاد می کند که این محدودیت ها با فعالیت های روزانه در ارتباط بوده و سبب کاهش تحرک و عملکرد فرد می شود. یکی از این محدودیت های ایجاد شده در رابطه با کنترل تعادل می باشد به طوری که کنترل تعادلی مناسب، عامل مهمی در جلوگیری از زمین خوردن ها می باشد چرا که نقایص تعادل به عنوان عوامل خطرزای جدی جهت زمین خوردن ها شناسایی شده اند. وقتی که یک شخص چاق تسلیم یک حرکت نوسانی کوچک و طبیعی به سمت جلو می شود، توزیع غیرطبیعی چربی بدن در ناحیه شکم (مرکز وضعیت توده نسبت به مفصل مچ پا) باعث کاهش ثبات و افزایش گشتاور مچ پا می شود که نیاز بدست آوردن دوباره تعادل می باشد. لذا افراد چاق هنگام مواجه شدن باآشفتگی های پوسچرال، به جهت اینکه گشتاور مچ پا را خیلی سریع تر تولید کرده و با افزایش گشتاور تعادل خود را بهبود می بخشند، در معرض بیشتر خطر سقوط نسبت به افراد کم وزن تر هستند (72).


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

ورشکستگی و اثرات آن

ورشکستگی و اثرات آن

دسته بندی : اقتصاد

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 58 کیلو بایت

تعداد صفحات : 74

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

مقدمه

بخش اول: تاریخچة ورشكستگی

تاریخچه ورشكستگی به طور كلی

بخش دوم: تعریف ورشكستگی و شرایط اساسی برای اعلام آن

تعریف ورشكستگی

فصل اول

اعمال حقوقی تاجر ورشكسته قبل از تاریخ توقف

بخش اول: معامله به قصد فرار از دین یا برای اضرار طلبكاران

مقررات عام حقوق مدنی

مقررات خاص حقوق تجارت

شمول یا عدم شمول منع مرور زمان به دعاوی فسخ

ب-معامله برای اضرار طلبكاران (بحث در قاعدة لاضرر)

بخش دوم: معاملات صوری یا مسبوق به تبانی

فصل دوم

اعمال حقوقی تاجر ورشكسته در دورة توقف

بخش اول: اعمال حقوقی تاجر ورشكسته در دورة توقف در حقوق ایران

مبحث اول: معاملات باطل

عدم شرطیت سوءنیت طرف معامله برای بطلان معاملات

بیمة عمر و ورشكستگی

دوم: معاملات قابل فسخ

سوم: معاملات صحیح

فصل سوم

اعمال حقوقی تاجر ورشكسته بعد از صدور حكم ورشكستگی

بخش اول: ممنوع‌المداخله بودن تاجر ورشكسته در اموال خود

مبحث دوم: ماهیت حقوقی سلب مداخله

مبحث سوم: وسعت و حدود سلب مداخله

تحصیل اموال جدید توسط ورشكسته

مبحث چهارم: ضمانت اجرای منع مداخله

در قانون تجارت ما و همینطور در قانون تجارت فرانسه حكم صریح خاصی راجع به معاملات

مبحث پنجم: صدور اسناد تجاری توسط تاجر ورشكسته

مبحث ششم: كیفیت جبران ضرر طرف معامله با تاجر ورشكسته

بخش سوم: اثر حكم ورشكستگی شخصی شركاء نسبت به شركت و بالعكس

مبحث دوم: اثر ورشكستگی شریك در شركتهای سرمایه و بالعكس

نتیجه

منابع

مقدمه:

اشخاص در طول زندگی خود ممكن است دچار مشكلات اقتصادی گردند، به‌طوری كه قادر به پرداخت دیونی كه برعهده دارند نباشند و دارایی آنها كفاف پرداخت بدهی آنها را ندهد، پیش آمدن این حالت برای تجار بیشتر محتمل است، زیرا لازمة عمل آنها قبول مخاطرات اقتصادی است و آنها همچنانكه ممكن است سود ببرند احتمال دارد به عللی سرمایه خود را از دست برهند و دیون زیادی پیدا كنند و در این صورت است كه مسأله ورشكستگی بروز می‌كند، از آنجائیكه آثار ورشكستگی نه تنها شامل تاجر می‌شود، بلكه اغلب وضعیت اقتصادی دیگران را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و به منافع جامعه ارتباط پیدا می‌كند، دولتها به منظور حمایت از اشخاص ثالث علی‌الخصوص طلبكاران فعلی ورشكسته در مسأله بدهكاری و طلبكاری تجاری دخالت كرده و با وضع مقررات قانونی آنها را از مداخله در اموال خود ممنوع نموده و از شبكه اقتصادی كشور خارج سازند. عده‌ای از تجار و شركتهای تجارتی با علم به‌اینكه در وضعیت توقف و ورشكستگی قرار داشته و قادر به تأدیه دیون خود نیستند و یا بدون آگاهی از چنین وضعیتی اقدام به معاملاتی می‌نمایند. بررسی آثار اعمال حقوقی آنها بسیار مهم می‌باشد. بنده در این تحقیق، ابتدا: تحت عنوان “كلیات“ به تاریخچه ورشكستگی و تعریف آن می‌پردازم. سپس اعمال حقوقی تاجر ورشكسته را در سه فصل با عناوین “اعمال حقوقی تاجر ورشكسته قبل از توقف“ ، “اعمال حقوقی تاجر ورشكسته در دوره توقف“ و “اعمال حقوقی تاجر ورشكسته بعد از صدور حكم ورشكستگی“ مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.

كلیات

بخش اول: تاریخچة ورشكستگی

الف: تاریخچه ورشكستگی به طور كلی

از زمانی كه معاملات بین مردم رایج شد، موضوع طلبكاری و بدهكاری نیز به‌وجود آمد. با پیدایش بدهكاری مواردی پیش می‌آمد كه شخص قادر به تأدیه دیون خود نباشد، لذا موضوع مفلس به وجود آمده است. درنتیجه باید گفت از نظر تاریخی ورشكستگی به دورانهای بسیار قدیم بازمی‌گردد.

در حقوق رم نسبت به بدهكار تاجر و غیر تاجر كه قادر به تأدیه دیون خود نبود با شدت عمل رفتار می‌شده است، به گونه‌ای كه طلبكار می‌توانست شخص مدیون را توقیف كند یا بفروشد یا بكشد و اگر چند طلبكار وجود داشت، ممكن بود كه هر یك به سهم خود این حق را اجرا كرده، مفلس را بكشند و پاره پاره نمایند

تاریخچة ورشكستگی در ایران

در ایران اولین قانون دربارة ورشكستگی در سالهای 1303 و 1304 شمسی به تصویب رسید. قبل از آن، قوانین فقه اسلامی در این باره رعایت می‌شد. در قانون اصول محاكمات قدیم مصوبه ذیقعدة 1329 ه.ق افلاس به معنای شرعی مورد توجه قانونگذار بوده است و مقررات آن شامل همه افراد اعم از تاجر و غیرتاجر می‌گردید. البته قانونگذار بین مفلس عادی و مفلس متقلب و بی‌احتیاط قائل به تفكیك شده و درحالت دوم او را با نام ورشكستة به تقصیر مشمول مقررات جزائی دانسته است

تعریف ورشكستگی و شرایط اساسی برای اعلام آن

الف: تعریف ورشكستگی

به موجب قانون 412 قانون تجارت “ورشكستگی تاجر یا شركت تجارتی در نتیجه توقف از تأدیه وجوهی كه بر عهدة او است حاصل می‌شود…“ در حقوق انگلیس شخصی را كه قادر به تأدیه دیون خود نباشد معسر می‌نامند و در صورتی ورشكسته تلقی می‌شود كه حاكم ورشكسته علیه او صادر شده باشد. در نتیجه اعسار یك وضعیت مالی (Financial status) می‌باشد ولی ورشكستگی یك وضعیت قضایی (legal status) است، یعنی شخص از جهت قضایی ورشكسته نیست مگراینكه دادگاه او را ورشكسته اعلام نماید

شرایط اساسی برای اعلام ورشكستگی

با توجه به مادة 412 قانون تجارت شرایط اساسی برای اعلام ورشكستگی عبارتند از اینكه اولاً: شخص تاجر باشد و ثانیاً: قادر به پرداخت دیون خود نباشد. مطالب مزبور را در دو مبحث جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

مبحث اول: تاجر بودن

به موجب مادة 412 ورشكسته می‌تواند شخص حقیقی یا حقوقی (شركت) باشد. برای اینكه بتوان به فرد یا شركتی ورشكسته خطاب كرد آن شخص باید تاجر و آن شركت باید تجارتی باشد. به موجب ماده 1 قانون تجارت “تاجر كسی است كه شغل معمولی خود را معاملات تجاری قرار بدهد“. قانونگذار در ماده 2 معاملات تجاری را احصاء نموده است. بنابراین كسی را كه شغل معمولی‌اش معاملات مندرج در ماده اخیر باشد در صورت توقف از پرداخت دیونش، می‌توان ورشكسته اعلام نمود. البته به موجب ماده 33 قانون اعسار كسبة جزء مشمول مقررات ورشكستگی نیستند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقیاس ریاضی برای کودکان MASC

مقیاس ریاضی برای کودکان MASC

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 56 کیلو بایت

تعداد صفحات : 22

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقیاس ریاضی برای کودکان MASC

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه + مراحل اجرا
تعداد صفحه (B lotus 14): 21 صفحه

توضیحات:
یک طرح یا دیاگرام بکشید . احتمالا به کاربردن این راهبرد به شما کمک می کند تا یک مسأله روزمره را حل کنید ؛ شاید تا کنون مجبور بوده اید که به کمک یک سلسله دستورهای پیچیده ، منزل شخصی را پیدا کنید و برای این کار ، ابتدا طرحی از مسیرهایی را که باید بروید ، کشیده اید همین ممکن است خواسته باشید اثاثه یک اتاق را جابه جا کنید و برای این کار طرحی کشیده و جای هر شی را مشخص کرده باشید . این راهبرد راهی برای نمایش دادن اطلاعات مسأله فراهم می کند تا ارتباطات میان عناصر آن آشکار گردد . وقتی که این راهبرد را آموزش می دهید تاکید کنید که لزومی ندارد بچه ها جزییات تصویر را رسم کنند . آنان باید فقط چیزهایی را که در مسأله ضروری هستند رسم کنند . بنابراین کشیدن مواردی مانند وسایل داخلی ، قفسه های بالای صندلی ها و جزییات بی موردی مانند اینها در تصویر اتوبوسی که برای کمک به حل مسأله رسم شده است ضرورتی ندارد . 1- اتوبوسی 10 ردیف صندلی دارد . در هر ردیف 4 صندلی وجود دارد . در اتوبوس چندتا صندلی هست ؟ 2- تعدادی آکروبات باز ، سرگرم طراحی بازی جدیدی هستند . آنان می خواهند به کمک یکدیگر یک هرم بسازند که طول قاعده آن از 15 نفر و ارتفاع آن نیز از 15 نفر تشکیل شده باشد . برای ساختن این هرم به چند نفر آکروبات باز نیاز است ؟ می توانید از این راهبرد به طور معکوس نیز استفاده کنید .
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مدل و الگوی طراحی آموزشی براساس الگوی مریل

مدل و الگوی طراحی آموزشی براساس الگوی مریل

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 5.448 مگا بایت

تعداد صفحات : 19

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدل و الگوی طراحی آموزشی براساس الگوی مریل


مشخصات « الگوی طراحی آموزشی براساس الگوی مریل »
تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 19 صفحه
نوع فایل: word
عناوین هر جلسه:
توضیحات: نوع پیچیده تری از یادگیری، رفتار حل مسئله است. این رفتار معمولاً در نخستی ها دیده می شود. در رفتار حل مسئله، جانور در موقعیتی جدید که قبلاً با آن روبه رو نشده است بدون استفاده از آزمون و خطا، رفتار مناسبی از خود بروز می دهد. سگی را که در شکل ۶ الف، می بینید نمی تواند مسئله ای را که با آن روبه رو شده است، حل کند، دربارهٔ موقعیتی که در آن قرار دارد فکر کند و رفتار مناسبی از خود بروز دهد. این توانایی بیشتر در انسان و بعضی از نخستی ها وجود دارد. در آزمایشی شمپانزه ای را در اتاقی با تعدادی جعبه قرار دادند. در این اتاق تعدادی موز از سقف آویزان بود. شمپانزه با وجود آن که قبلاً چنین موقعیتی را تجربه نکرده بود، جعبه ها را روی هم قرار داد تا با استفاده از آنها به موزها دست یابد. این رفتار شمپانزه نوعی حل مسئله است. جانور در رفتار حل مسئله، بین تجارب گذشته ارتباط برقرار می کند و با استفاده از آنها برای حل مسئله جدید، استدلال می کند (شکل ۶ ب).
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پکیج طرحواره درمانی هیجانی

پکیج طرحواره درمانی هیجانی

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 7 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج طرحواره درمانی هیجانی
تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 1 صفحه

توضیحات: پکیج طرحواره درمانی هیجانی جدول. موضوعات و محتوای طرحواره درمانی هیجانی مراحل موضوعات محتوای مداخله 1 سنجش سنجش خط پایه اول، امضای قرارداد رفتاری شرکت در پژوهش، تعیین زمان حضور برای شرکت در درمان 2 ارزیابی اولیه میزان دلزدگی زناشویی، بخشودگی و صمیمیت زناشویی تبیین دلزدگی زناشویی براساس الگوی طرحواره های هیجانی، شناسایی طرحواره های هیجانی دردسرساز، ارایه نظریه ای درباره هیجان، ارایه الگویی از هیجان به بیمار، تمرین توجه آگاهی انفصالی، تکلیف منزل: توجه آگاهی انفصالی
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پکیج آموزش مهارت های ارتباط موثر مینه سوتا

پکیج آموزش مهارت های ارتباط موثر مینه سوتا

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 7 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزش مهارت های ارتباط موثر مینه سوتا

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 1 صفحه

منبع: دارد
توضیحات: اول برقرراری روابط حسنه ، اجرای پیش آزمون، ایجاد جو توام با اعتماد و امنیت، آشنایی با قوانین و مقرارت جلسه / دوم صحبت در باره ارتباط موثر، موانع ارتباط موثر
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

خلاصه پکیج آموزش درمان فراشناخت

خلاصه پکیج آموزش درمان فراشناخت

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 7 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

خلاصه پکیج آموزش درمان فراشناخت

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 1 صفحه

توضیحات: بعد از انتخاب نمونه و تقسیم تصادفی آنها، گروه آزمایشی درمان فراشناختی را به صورت گروهی، در 8 جلسه ی دو ساعته (هفته ای یک جلسه) به مدت دو ماه دریافت کردند که ساختار این جلسات براساس الگوی درمان فراشناختی ولز مبتنی بر نقایص شناختی به شرح زیر می باشد. جدول3-6. محتوای جلسات الگوی درمان فراشناختی ولز جلسات/ محتوای جلسات: جلسه اول: بیان قوانین و اهداف جلسات گروهی/ فرمول سازی مشکل بیماران براساس مفاهیم فراشناختی، تعریف توجه به ابعاد آن و استفاده از تکنیک آموزش توجه جلسه دوم: آموزش تکنیک ذهن آگاهی گسلیده و آزمایش سرکوب-عدم سرکوب
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پکیج آموزش تحلیل رفتار متقابل

پکیج آموزش تحلیل رفتار متقابل

دسته بندی : علوم انسانی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 7 کیلو بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پکیج آموزش تحلیل رفتار متقابل
تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 1 صفحه

توضیحات: پس از انتخاب آزمودنی ها گروه آزمایش طی 8 جلسه 2 ساعته هفته ای یک جلسه تحت آموزش تحلیل رفتار متقابل قرار خواهند گرفت. چگونگی شرح جلسات در جدول زیر به طور خلاصه آورده شده است. جدول 3-4. محتوای جلسات آموزش تحلیل رفتار متقابل جلسات محتوای جلسات جلسه اول جلسه آشنایی با دستورالعمل استاندارد تحلیل رفتار متقابل و کارکردن روی قرارداد درمانی. جلسه دوم تحلیل کنشی حالات کودک، والد، بالغ، دادن تکلیف به آزمودنی ها در مورد ترسیم حالات نفسانی خود، بیان ویژگی ها کودک مطیع و کودک طبیعی، والد کنترل کننده و والد حمایت کننده، تقویت بالغ.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 12:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 صفحه بعد

دیگر امکانات