پروژه مالی رشته حسابداری یک بیمارستان iهمراه با( فایل اکسلاطلاعات هزینه یابی وتسهیم هزینه ها )

پروژه مالی رشته حسابداری یک بیمارستان iهمراه با( فایل اکسلاطلاعات هزینه یابی وتسهیم هزینه ها )

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 237 کیلو بایت

تعداد صفحات : 101

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مالی رشته حسابداری یک بیمارستان

مقدمه

امروزه با رشد و توسعه تکنولوژیهای پیشرفته در ابعاد مختلف توام با افزایش پیچیدگی و تنوع فعالیتها، درک این تغییرات و سنجش تاثیرات آن بر هزینه های سازمانی اهمیت زیادی دارد. اهمیت این امر برای واحدهای خدماتی با توجه به اینکه درجه تنوع و تغییرات در آنها، نسبت به فعالیتهای تولیدی بیشتر است، مضاعف می باشد. بدیهی است که شناخت این فعالیتها و سنجش تاثیرات آن برهزینه های سازمانی مستلزم طراحی یک سیستم مناسب هزینه یابی در این زمینه می باشد. اهمیت شناخت وکنترل هزینه ها چه در موسسات دولتی و چه در سازمانهای خصوصی بر کسی پوشیده نیست. اما دستیابی به این مهم، نیازمند طراحی یک سیستم مناسب و کارآ است که قادر به شناخت تنوع وپیچیدگی فعالیتهای، وسنجش تاثیرآن بر هزینه های ارائه خدمات باشد. سیستم های سنتی هزینه یابی، خصوصا سیستمهایی که در سطح بیمارستانهای کشور استفاده می گردد، بدلیل ماهیت آن عملا قادر به برآوردن این انتظارات نمی باشد. چون این سیستمها بر اساس یکسری تعرفه های ثابت وضع شده و بدون توجه به شرایط و وضعیت هر بیمارستان، بهای تمام شده خدمات ارائه شده را محاسبه می کند. بدیهی است که استفاده از این روش علاوه بر این که باعث ایجاد اشکالات و نواقصی در محاسبه بهای تمام شده واقعی می گردد، اطلاعات مناسبی را برای تصمیم گیری در اختیار مدیران قرار نمی دهند. بنابراین لزوم استفاده از سیستمهای نوین هزینه یابی که در سطح دنیا معمول می باشد، بعنوان یک ضرورت اساسی مطرح است. یکی از سیستم های نوین هزینه یابی که کاربردهای گوناگون آن در فعالیتهای خدماتی روز به روز در حال گسترش است، سیستم “هزینه یابی برمبنا ی فعالیت“ یا اصطلاحا سیستم “ABC”1 است. این سیستم با بکارگیری روشهای مناسب، اثرات حاصل از تغییرات فعالیتها، پیچیدگی، تنوع و ویژگیهای خاص هر فعالیت را در محاسبه هزینه های آن منظور می کند. یکی از ویژگیهای این سیستم که آن را از سایر سیستم ها متمایزمی کند، توانایی شناسایی دقیق هزینه ها وارائه اطلاعات غیر مالی جهت بهبود عملکرد وافزایش کار آیی فعالیتها می باشد. و تا حد ممکن با بکارگیری روشهای مناسب این اثرات را بطور کمّی جذب محاسبه بهای تمام شده خدمات و محصولات می کند.

2-فواید ناشی از اجرا و بکارگیری سیستم پیشنهادی

با توجه به اینکه سیستم تعرفــــه گذاری موجود در نظام بیمارستانی از جنبه های مختلف مناسب نمی باشد، بنابراین ارائه سیستمی که بتواند نقایص سیستم موجود را برطرف کند، بسیار مفید و اساسی تلقی می گردد. فواید ناشی از اجرای سیستم پیشنهادی، با توجه به استفاده کنندگان اطلاعات سیستم هزینه یابی بیمارستانی (مدیران و تصمیم گیرندگان بیمارستان، دولتها، بخش خصوصی، شرکتهای بیمه و سرمایه گذاران) متفاوت می باشد. بطور کلی فواید ناشی از اجرای سیستم پیشنهادی در دو جنبه اصلی قابل طرح است که عبارتند از:1- اطلاعاتی که سیستم پیشنهادی می تواند برای استفاده کنندگان داخلی بیمارستان فراهم کند و2- اطلاعاتی که این سیستم می تواند برای سایر استفاده کنندگان خارجی فراهم کند. بر این اساس مهمترین منافع سیستم پیشنهادی برای استفاده کنندگان داخلی عبارت است از

1-ارائه مفاهیم نظری در مورد معرفی و شناسایی مبانی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) و سازمانهایی که این سیستم را برای هزینه یابی و تهیه اطلاعات مورد نیاز بکار گرفته اند.

2-تخصیص دقیق هزینه ها به فعالیتهای مورد نیاز برای انجام خدمات وسپس محاسبه دقیق و صحیح بهای تمام شده خدمات ارائه شده از طرف بیمارستان با توجه به مبانی سیستم ABC در بخشهای مختلف.

3-تهیه و ارائه اطلاعات جانبی برای تصمیم گیرندگان و مدیریت بیمارستان، از جمله استاندارد نمودن فعالیتها، آنالیز فعالیتها، شناسایی فعالیتهای دارای ارزش افزوده و بدون ارزش افزوده، تعیین زمان انجام فعالیتها، تعیین مواد ولوازم مصرفی برای انجام هر فعالیت، ابزار وتجهیزات مورد نیاز برای انجام فعالیتها و غیره.

4-تعیین منابع و امکانات مورد نیاز برای انجام فعالیتها از نظرمیزان هزینه منابع مصرفی.

5-فراهم نمودن اطلاعات لازم برای نظام بودجه بندی بیمارستانی خصوصاً بودجه بندی بر مبنای فعالیت 1(ABB) .

6-فراهم کردن اطلاعات مناسب برای ارزیابی عملکرد کارکنان در بخشهای مختلف بیمارستان و همچنین ارزیابی عملکرد با سایر بیمارستانها 2(BM )برای جبران دهی خدمات و تشویق عملکرد مناسب.

7-فراهم کردن یک مبنا وپایه برای اجرای سیستم بهبود مستمر3 از طریق بکارگیری سیستم کایزن و هزینه یابی هدفی4.

منافع ناشی از اجرا و بکارگیری سیستم پیشنهادی برای استفاده کنندگان خارجی

1-ارائه اطلاعات مناسب برای تصمیم گیری در خصوص سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت این بخش در نظام بیمارستانی.

2-استفاده از اطلاعات تعیین نرخ بازگشت سرمایه 5 (ROI )، سودآوری سرمایه گذاری انجام شده و مقایسه آن با سایر سرمایه گذاریها در بخشهای مختلف اقتصادی.

3-تصمیم گیری در خصوص تعیین و وضع میزان تعرفه و فرانشیز پرداختی از طرف سازمانهای بیمه با توجه به نوع بیماریها و خدماتی که از طرف بیمارستانها به بیمه شدگان ارائه می گردد.

3- پیشینه قیمت گذاری خدمات پزشکی

تا اواخر دهه80 صحت محاسبه هزینه ها در بیمارستانها و مراکز بهداشتی به عنوان یک مسأله اساسی مطرح نبود. اما از سال 1983با توجه به افزایش نقش تکنولوژی در ارائه خدمات بهداشتی و تخصصی شدن بیشتر فعالیتها، این سازمانها برای ارائه بیشتر خدمات و جبران هزینه ها نیاز به بکارگیری و استفاده از روشهای هزینه یابی برای محاسبه درآمد و هزینه ها داشتند. برای این منظور بیشتر بیمارستانها سیستم محاسبه هزینه ها و تعرفه های خود را بر اساس روش تشخیص گروههای متخصص6(DRG)گذاشتند.بر اساس این روش جدید، بیمارستانها بر اساس تشخیص گروه متخصصان (DRG) هزینه ها و بهای تمام شده خدمات را در ازاء کارهای انجام شده برای بیمار، محاسبه می کردند.

در قرن نوزدهم، اهمیت کسب اطلاعات صحیح در مورد هزینه های ارائه خدمات و تاکید بر اهمیت مدیریت هزینه، باعث گردید تا سیستم محاسبه هزینه ها از یک مبنا ثابت تغییر داده شود تا علاوه بر اخذ مبلغ پایه، بخشی از هزینه ها نیز که هزینه های متغیر است بر اساس تشخیص گروه متخصصان (DRG) از بیماران اخذ گردد. این مسأله تا حد زیادی باعث افزایش اثر بخشی و واقعی تر شدن سیستم هزینه یابی بیمارستانی گردید. بطوریکه این روش تا بحال زیر بنای بیشتر سیستمهای موجود برای محاسبه هزینه ها بوده است.

بعد از موفقیت و گسترش چشمگیر سیستم ABC در بخش صنعت و با توجه به قابلیتهای این سیستم، از اوایل دهه نود کاربرد آن در فعالیتهای خدماتی خصوصاً در بیمارستانها و مراکز مراقبتی مطرح گردید. در این میان کاپلن ((Kaplan,1990 نسبت به دیگران سهم مهمی در گسترش سیستم ABCدر فعالیتهای خدماتی داشت. همزمان با معرفی و کاربرد این سیستم، صحت هزینه های محاسبه شده در بخش درمان برای مدیران بیمارستانها، پزشکان، کارکنان بیمارستان و سرمایه گذاران در بخش بیمارستان و همچنین دولتها اهمیت زیادی پیدا نمود و این افراد در واقع کسانی بودند که از اطلاعات هزینه ای بیمارستان به نحوی در تصمیم گیریهای خود استفاده می کردند. بطوریکه بعد از مطرح شدن این سیستم و اثبات قابلیتهای آن، تا سال 1997 بیش از 20% بیمارستانهای آمریکا و کانادا از سیستم ABCبرای محاسبه بهای تمام شده خدمات ارائه شده و کنترل هزینه ها، استفاده می کردند.


4 –مکانیزم اجرائی سیستم ABC و بررسی دیدگاههای این سیستم

سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت یکی از سیستم های نوین هزینه یابی است که می تواند بطور مجزا ویا همراه با سیستم های موجود هزینه یابی در جهت فراهم کردن اطلاعات مناسب در تصمیم گیریها استفاده شود. یکی از ویژگیهای مهم ABC که آن را از سیستم های سنتی متمایز می سازد، توجه به پدیده های نوین عملیاتی و اثرات تکنولوژی حاکم بر وضعیت موجود است و تا حد ممکن با بکارگیری روشهای مناسب، این اثرات را به طور کمّی جذب خدمات ارائه شده می کند.

در سیستم های هزینه یابی سنتی، عموما” از طریق ایجاد مراکز هزینه، کلیه هزینه های دوایر عملیاتی وغیر عملیاتی بر تعداد ونوع خدمات ارائه شده تقسیم می شود تا از این طریق بهای تمام شده تعیین گردد. در این سیستم ها هیچ گونه ارتباط مستقیمی بین فعالیت های لازم جهت ارائه خدمات و میزان استفاده از منابع وجود ندارد. در نتیجه بهای تمام شده منعکس کننده مستقیم فعالیت ها و ارزش های منابع بکار گرفته شده نمی باشد. سیستم ABC این مشکل را بوسیله مرتبط کردن هزینه های سازمانی با هزینه های فعالیت های عملیاتی مرتفع می سازد.

از نظر عملی، سیستم ABC روابط علّی بین ایجاد هزینه ها و فعالیتهای لازم جهت ارائه خدماتی را که برای سازمان ارزش اقتصادی ایجاد می کنند، مشخص می سازد. این سیستم از این باور سرچشمه می گیرد که خدمات، فعالیتها را مصرف می کنند و فعالیتها منابع را. در این روش ابتدا هزینه ها به فعالیتها تخصیص می یابد و سپس هزینه های تخصیص یافته به فعالیتها، بر مبنای استفاده هر یک از خدمات از فعالیتها، به آنها تخصیص داده می شود (شکل شماره1). در واقع هزینه یابی بر مبنای فعالیت شیوه ای است که بر اساس آن، هزینه خدمات و یا محصولات به عنوان جمع هزینه فعالیتهایی که به خاطر ارائه آنها انجام می شود، بدست می آید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه مالی حسابداری صنعت چین چین همراه با(چارت سازمان مالی ،فلوچارت سیستم فروش ،فلوچارت سیستم انبار

پروژه مالی حسابداری صنعت چین چین همراه با(چارت سازمان مالی ،فلوچارت سیستم فروش ،فلوچارت سیستم انبار داری به شکل خیلی زیبا وقابل فهم)

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 449 کیلو بایت

تعداد صفحات : 54

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مالی حسابداری صنعت چین به همراه چارت سازمانی

مجتمع كشت و صنعت چین چین(سهامی عام )

تاریخچه فعالیت

كلیات

مجتمع كشت و صنعت چین چین )سهامی عام ) در تاریخ 14/8/1353 به صورت شركت سهامی خاص تأسیس شده و طی شماره 1296 در اداره ثبت شركت ها و مالكیت صنعتی مشهد به ثبت رسیده است .

شركت در تاریخ 19/12/1358 در اجرای قانون توسعه و حفاظت صنایع ایران مشمول بند ج قانون مذكور شناخته شده و تاریخ مذكور لغایت 20/12/1364 هیأت 5 نفره موضوع ماده 2 متمم قانون توسعه و حفاظت صنایع ایران طلب بانك صنعت و معدن تبدیل به سهام گردید . و در تاریخ 11/6/1369 به شركت سهامی عام تبدیل و در تاریخ 10/10/1369 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است .

مركز اصلی و كارخانجات شركت واقع در مشهد كیلومتر 2 جاده فریمان می باشد .

تاریخچه پذیرش شركت در بورس اوراق بهادار تهران و چگونگی افزایش سرمایه :

در شهریور ماه 1369 شركت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید و مورد پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت و با توجه به اینكه یكی از شرایط پذیرش در بورس فك رهن از داراییهای در وثیقه بانك صنعت و معدن بوده علیر غم آن از این وثایق توسط بانك مذكور فك رهن به عمل نیامده . در دیماه همین سال بانك صنعت و معدن 8/21 درصد از سهام خود را ( یعنی مازاد ر 51 درصد سهام بانك ) به عموم مردم عرضه نمود ، متعاقبا در دیماه سال 1370 بانك صنعت و معدن مجددا 51 درصد سهام باقیمانده خود را از طریق شعب بانك ملی ایران به ( قیمت 8000 ریال ) به عموم ارائه نمود . این مرحله از فروش سهام شركت مواجه با دوران پذیره نویسی ازدیاد سرمایه از یك میلیارد ریال ( یك میلیون سهم 1000 ریالی ) به دو و نیم میلیارد ریال ( دو و نیم میلیون هم 1000 ریالی ) بود . در این مرحله بخشی از سهام مورد فروش سهامی بودند كه هنوز پیرو مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 11/8/1370 در دوران پذیره نویسی بوده كه تحقق نیافته بود . نقایصی كه در مصوبه مجمع عمومی فوق العاده وجود داشت و ایرادات حقوقی كه از جانب اداره ثبت شركت ها در مورد نحوه اجرا مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مروط به این ازدیاد سرمایه مطرح شده بود ،باعث گردید كه ثبت صورتجلسه مزبور حدود یكسال به طول انجامید و دوران انتقالی از مدریت منتخب بانك به مدیریت منتخب مالكین جدید و تحقق صدور سهام مورد معامله به مدت یكسال به طول انجامید .

در سال 1372 و با شروع به كار هیأت مدیره جدید مجددا سرمایه شركت از 5/2 میلیارد ریال به 5/3 میلیارد ریال افزایش یافت ، در سه ماهه سوم سال 1374 نیز مجمع محترم ا افزایش سرمایه به میزان 5/3 میلیارد ریال دیگر موافقت نموده كه در نتیجه در سال 1375 سرمایه شركت بالغ بر 7 میلیارد ریال گردید ، سپس در اسفند سال 1375 مجمع محترم مجددا با افزایش سرمایه به میزان 100% سرمایه موافقت نموده كه عملیات اجرایی و ثبت آن با توجه به مهلت تعیین شده در سال 1376 انجام شد و نهایتا در تاریخ 19/9/1376 سرمایه شركت به میزان 14 میلیرد ریال منقسم به 14 میلیون سهم 1000 ریالی افزایش یافت .

در سال 1379 مجمع محترم با افزایش سرمایه به میزان 100% طی مراحل مختلف موافقت و مرحله اول آن به میزان 20% در سال 1380 انجام و سرمایه شركت به میزان 16800000000 ریال منقسم به 8/16 میلیون سهم 1000 ریالی افزایش یافت . همچنین بر اساس مصوبه مورخ 18/3/1381 هیأت مدیره و پیرو مصوبه سال 1379 مجمع محترم در مرحله دوم اقدامات لازم جهت افزایش سرمایه به میزان 3/33% نسبت به سرمایه فعلی ( 40% نسبت به سرمایه 14 میلیارد ریالی ) آغاز و با توجه به مهلت تیین شده در سال 1381 سرمایه شركت ا افزایش مبلغ 5600000000 ریال از محل آورده نقدی سهامداران بالغ بر 22400000 ریال منقسم به 4/22 میلیون سهم 1000 ریالی گردید .

فعالیت اصلی شركت :

موضوع فعالیت شركت طبق ماده 3 اساسنامه «ایجاد وتاسیس كارخانجات به منظور تهیه و تولید انواع مواد غذایی اعم از كنسرو شده ، یخ زده ،‌یا خشك ،‌كشت هر گونه محصولات كشاورزی و احداث اغات میوه ،‌ایجاد كارخانجات بسته بندی و صنایع وابسته ، ایجاد سردخانه به منظور حفظ و نگهداری محصولات غذایی واردات ماشین آلات و لوازم مورد نیاز كارخانه ، مشاركت در سایر شركت ها و به طور كلی انجام كلیه عملیات مالی و تجاری و صنعتی كه به طور مستقیم و غیر مستقیم به تمام و یا هر یك از موضوعات مشروحه فوق مروط باشد» می باشد .

به موجب پروانه بهره برداری مورخ 10/7/1357 كه توسط وزارت صنایع صادر شده هر بهره رداری از كارخانه با ظرفیت تولید 11800 تن انواع محصولات در تاریخ 6/10/1355 آغاز شده لیكن براساس آخرین اصلاحیات صادر شده ظرفیت كارخانه بالغ بر تولید 30600 تن انواع محصولات می باشد .

توضیح ساختار سازمانی شركت

هیات مدیره : متشكل از 5 نفر می باشد كه توسط مجمع عمومی فوق العاده انتخاب می شود .مدیر عامل : توسط هیأت مدیره انتخاب می شود و كار نظارت بر كارخانه را دارد

نماینده مدیریت در امور كیفیت : این مقام توسط مدیر عامل انتخاب می شود . و مسئولیت آن نیز نظارت بر تولید كالا از نظر كیفیت آن می اشد و اگر تغییری در تولید كالا چه مثبت چه منفی به وجود آید . مدیر عامل را در جریان قرار می دهد .

دفتر تهران : شركت دارای شعبه ای در تهران می باشد كه این شعبه به طور مستقیم زیر نظر مدیر عامل فعالیت می كند و تمامی هزینه ها و فروش و فعالیت ها ی خود را به صورت گزارش به دفتر مركزی مشهد اعلام می كند .

كشاورزی : از فعالیت های این واحد می توان پیدا كردن و قرار داد بستن با مزرعه دارانی است كه محصولات گوجه فرنگی مرغوبی دارند و به قیمت مناسب به كارخانه می فروشند.

كامپیوتر : وظیفه برنامه نویسی و ایجاد یك سیستم مربوط به شركت را دارد تا تمام اسناد و فعالیت های مالی شركت را در این سیتم وارد كنند .

تداركات : واحد تداركات بر اساس قراردادهایی كه بین مزرعه داران و مدیر عامل شركت صورت گرفته است ،‌خریدهای شركت را تحویل می گیرد .

مالی و بودجه : بخش سرپرست مالی كه مربوط به امور اداری و مالی شركت می باشد و بخش سرپرست امور سهام كه زیر نظر مدیر عامل انجام وظفه می كند و توسط مدیر عامل نیز انتخاب می شود . این فرد مسئولیت برقراری ارتباط با سازمان بورس اوراق بهادار را دارد و چون تمام نقل و انتقالت سهام در بورس انجام می شود و فقط نتایج به شركت گزارش داده می شود ،بنابراین این فرد باید ثبت نقل و انتقال سهام را در دفاتر شركت انجام دهد كه بورس نتایج را طبق اعلامیه كه به اطلاع این شخص می رساند . سازمان بورس اوراق بهادار فهرست تمامی سهامداران شركت را در اختیار دارد و اگر سهامداران جدید قصد خرید سهام جدید را دارند به بورس مراجعه می كنند و بورس این سهامداران را در لیست جدید خود قرار می دهند .

طبق قوانین بورس شركت باید سه سال مرتب سوددهی داشته باشد و همچنین سرمایه شركت نباید از حدی كه بورس مشخص كرده است پایین تر بیاید .

سرپرست امور سهام باید همیشه با اتاق پایاپای بورس در ارتباط باشد. تا بورس مشخصات خریداران جدید ، تاریخ انجام معاملات و غیره را به شركت اعلام كند.

انبارها : انباردار فردی است كه زمانی كه كالا یا مواد وارد انبار می شود قبض انبار صادر می كند . این قبض حاوی اطلاعاتی مانند : نوع كالا یا مواد ورودی ،تعداد و مشخصات مربوط به همان كالا است و هنگام ورود مواد یا كالا این قبض توسط انباردار پر شده و امضاء شود و زمانی كه مواد یا كالا از انبار خارج شوند حواله ی انبار صادر می شود .

انبار دار تمامی اطلاعات را از نظر تعداد ثبت می كند یعنی از بهای تمام شده كالا یا مواد چیزی ثبت نمی كند .

اطلاعات ریالی توسط حسابدار صنعتی ثبت می شود.وبعد با اسناد مالی تطبیق داده می شود تا مواد هم از نظر ریالی و هم از نظر تعدادی با اسناد برابر باشند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

حضور تکنیک nlp و تکنیک های پاسخگویی بدون حل تست

حضور تکنیک nlp و تکنیک های پاسخگویی بدون حل تست

دسته بندی : کتاب

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 5.206 مگا بایت

تعداد صفحات : 8

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

حضور تکنیک nlp و تکنیک های پاسخگویی بدون حل تست در کمتر از 10ثانیه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه مقایسه وضعیت آموزشی و مدیریتی مدارس دولتی

دانلود پرسشنامه مقایسه وضعیت آموزشی و مدیریتی مدارس دولتی

دسته بندی : عمومی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 217 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود پرسشنامه مقایسه وضعیت آموزشی و مدیریتی مدارس دولتی

جهت جمع آوری اطلاعات لازم در یک تحقیق تحقیقی تحت عنوان مقایسه وضعیت آموزشی و مدیریتی مدارس دولتی و غیر انتفاعی می باشد

که شامل 19 سئوال ویژگی مهارتی مدیران و 22 سئوال ویژگی مهارتی معالمان می باشد

که دارای پرسشنامه برای نوشتن می باشد

این پرسشنامه تنها به مبلغ 2000 تومان به فروش می رسد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع شرکت صنایع تجهیزات نفت

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع شرکت صنایع تجهیزات نفت

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 57 کیلو بایت

تعداد صفحات : 43

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مالی رشته حسابداری با موضوع شرکت صنایع تجهیزات نفت

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

حسابها و پرداختنی بلند مدت

گروهشرکت اصلی

حسابهای پرداختنی :1387138613871386

میلیون ریالمیلیون ریالمیلیون ریالمیلیون ریال

سازمان گسترش و صنایع نوسازی صنایع ایران140، 2140، 2140، 2140، 2140،2140، 2140، 2140، 2

ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان

گردش حساب مزبور به شرح زیر است:

گروهشرکت اصلی

1387138613871386

میلیون ریالمیلیون ریالمیلیون ریالمیلیون ریال

مانده در ابتدای سالپرداخت شده طی سالذخیره تامین شده

مانده در پایان سال

331، 3(190، 1)108، 1

944، 3

660، 2(870)532، 1

331، 3

581(99)370

852

588(225)218

581

شرکت صنایع تجهیزات نفت(سهامی خاص)

یادداشتهای صورتهای مالی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

سرمایه

سرمایه شرکت اصلی مبلغ 000، 167 میلیون ریال می‌باشد که کلاً متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

اندوخته قانونی

طبق مفاد ماده 135 قانون محاسبات عمومی از محل سود قابل تخصیص شرکت اصلی و شرکتهای فرعی مبالغی به اندوخته قانونی منتقل می‌شود. به موجب مفاد ماده یاد شده تا رسیدن اندوخته قانونی هر شرکت به میزان صددرصد سرمایه همان شرکت، انتقال به اندوخته فوق‌الذکر الزامی است. اندوخته قانونی قابل انتقال به سرمایه شرکت نبوده و جز در هنگام انحلال شرکت، قابل تقسیم بین سهامداران نیست.

مانده اندوخته قانونی به تفکیک شرکتهای گروه به شرح زیر است:

تعهدات و بدهیهای احتمالی

بدهیهای احتمالی موضوع ماده 235 قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب سال 1347 در تاریخ ترازنامه وجود نداشته است.

رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه

رویدادهایی که در دوره بعد از تاریخ ترازنامه تا تاریخ تصویب صورتهای مالی اتفاق افتاده اما مستلزم تعدیل اقلام صورتهای مالی نبوده، رخ نداده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه معرفی نرم افزار سیستم مدیریت محتوی یا (cms)

پایان نامه معرفی نرم افزار سیستم مدیریت محتوی یا (cms)

دسته بندی : کامپیوتر

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 1.355 مگا بایت

تعداد صفحات : 120

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق معرفی نرم افزار سیستم مدیریت محتوی یا (cms)

تحقیق دوره كارشناسی ناپیوسته كامپیوتر

موضوع:

سیستم های مدیریت محتوی (cms)

معرفی نرم افزار postnuke

استاد محترم

آقای مهندس غفوری

تهیه كننده

راسله عرفانی صفا پیشه

مقدمه:

امروزه پیشرفت تكنولوژی روند رو به رشدی را به سرعت طی می‌كند و در این میان كامپیوتر و IT نقش اساسی را بر عهده دارند و دنیای بزرگ ما را به دهكده كوچك جهانی تبدیل كرده اند.

اینترنت، فضای سایبر و سایت های وب همگی مسئول ارتباط ما با این دهكده جهانی اند، از طرفی كاربران برای انجام امور مختلف خود همیشه فاكتورهای خاصی را در نظر دارند از این رو دانشمندان IT همواره سعی كرده اند با خلق مفاهیم و تكنولوژی های جدید همه فاكتورهای اساسی كاربران ازجمله كارایی، سرعت، دقت، امنیت، آسانی و زیبایی و … را تا حد مطلوب مورد توجه قرار دهند.

سیستم های مدیریت محتوی یا cms یكی از این دستاوردها است كه دراین مجال اندك سعی شده است تا حدودی به آن پرداخته شود و به عنوان نمونه روی سیستم مدیریت محتوی خاصی به نام postnuke تمركز شده است.

فصل اول

سیستم های مدیریت محتوی (cms)

دنیای امروز دنیای اطلاع رسانی است. در صحنه رقابت تنگاتنگی كه امروزه بین شركتها و موسسات وجود دارد، یكی از اصول اولیه برای بقا و پیشرفت اطلاع رسانی صحیح و لحظه به لحظه است. واضح است كه اولین وسیله ارتباطی و اطلاعاتی در عصر حاضر شبكه جهانی اینترنت می‌باشد. تقریبا هیچ شركت یا موسسه ای را در دنیا نمی‌توانید پیدا كنید كه در زمینه كاری خود موفق باشد بدون اینكه از طریق وب سایت اینترنتی خود را به دیگران معرفی كرده باشد. با توجه به اهمیت بالایی كه پایگاه های اینترنتی در دنیای تجارت دارند،‌معمولا مدیران ارشد شركتها تمایل دارند خود شخصا بر محتویات آن نظارت داشته باشند این در حالی است كه آنان معمولا فاقد دانش فنی در مورد نحوه طراحی و تولید و ایجاد تفكرات در یك سایت اینترنتی هستند. در این موارد سیستم مدیریت محتوا می‌تواند بهترین راه حل باشد. سیستم مدیریت محتوا CMS چیست؟ این سیستم ها كه امروزه در وب به نام CMS شناخته می‌شوند مخفف Content Management System می‌باشند كه یك برنامه نرم افزاری روی سرور هستند و به مدیر سایت اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به طراحی دوباره سایت محتوای سایت را تغییر دهد. سیستم مدیریت محتوای سایت این امكان را به شما می‌دهد خودتان سایت خود را تولید كرده و آن را به طور كامل مدیریت نمایید و برای این امر نیاز به دانش تخصصی در این زمینه ندارید. با استفاده از این نرم افزار بسیار ساده تر از آنچه تصور كنید می‌توانید بخشهای مختلف سایت خود را مدیریت كنید بخشهای جدید ایجاد كرده و به سایت خود اضافه كنید و یا محتویات آنها را تغییر دهید. برای این منظور حتی لازم نیست اطلاعات را مجددا بر روی وب سرور خود بارگذاری كنید. كلیه این تغییرات بلافاصله پس از آنكه دستور تغییر وارد می‌شود اعمال می‌شوند همه چیز بسیار ساده تر از آنچه شما تصور می‌كنید انجام خواهد شد. چرا شما یك CMS لازم دارید؟ اگر سایت شما هر چند وقت یكبار به روز می‌شود می‌توانید بجای اینكه هر بار به یك شركت طراحی وب مراجعه كنید خودتان با استفاده از برنامه های مدیریت محتوا تغییراتتان را روی سایت اعمال كنید.

مزایای سیستم های مدیرت محتوا

چیست و چگونه می توان آنها را به طور موفق پیاده سازی كرد؟ برای روشن شدن معنای عبارت «مدیریت محتوا» باید گفت توصیف آن وابسته به نیازمندی های سازمان دارد و یا این كه ارائه دهنده CMS چه امكاناتی را فراهم آورده است، در حال حاضر هدف و یا استاندارد مشخصی برای سیستم های مدیریت محتوا وجود ندارد كه بتواند نیازهای متنوع مطرح شده موجود در صنعت IT مرتبط با سازمان ها را پوشش دهد.

بنابر این عامل موفقیت در اجرا و پیاده سازی یك سیستم مدیریت محتوا می تواند راه‌اندازی و ارزیابی كامل یكی از كاربردهای مشخص تجاری سازمان با فرآیند های مشخص موجود سازمان باشد. به عنوان مثال می تواند گردش اسناد رسیدگی به درخواست های مشتریان یا فرایند پرداخت حقوق و مطالبات بیمه ای یا فرآیند گردش حساب های پرداختنی یا هر فرآیند شناخته شده دیگر سازمان باشد. یكی از این فرآیندها را بتوانید پیاده كنید می توانید راحتتر در مورد انتخاب سیستم مدیریت محتوا تصمیم بگیرید. تا سیستم پیاده شده نزدیكترین وضعیت را به فرایندها و كاربردهای سازمان داشته باشد. سرانجام باید گفت كه اجرای موفق باید مزایای تجاری برای سازمان در برداشته باشد.

آنهایی كه توانسته اند سیستم های مدیریت محتوا را موفق اجرا كنند مزایای پایه ای این سیستم را چنین بیان می كنند:

  • بهبود كارآیی تجاری
  • كاهش هزینه های عملیاتی و اجرایی
  • سرعت بخشیدن به رسیدگی به اعتراضات و نارسائی ها
  • ارائه وسیعتر كالا و خدمات
  • كاهش میزان ریسك

بنابر این با ارزیابی آگاهانه و دقیق و ارای راه حلی كه نیازهای تجاری را پوشش دهد، سازمان خواهد توانست به افزایش تولید، رضایت مشتری و سود دهی مناسب دست یابد. ایا سیستم های مدیریت محتوای تحت وب برای سازمان های با توانایی مالی كم نیز وجود دارد؟ در مطرح كردن این سئوال قدری تامل كنید.

شیوه‌های مختلف ارزیابی cms ها

شیوه‌های مختلفی برای ارزیابی cmsها وجود دارد، هزینه ریالی اجرای سیستم‌ فقط یك وجه ارزیابی است. شما باید هزینه نبودن آن را نیز برطرف كنید. برای این منظور سوالات زیر را برای خود مطرح كنید و در پاسخ به آنها به این نكته توجه داشته باشید كه، كل دانش سازمان از اطلاعات پایگاه داده گرفته تا آنچه كارمندان به عنوان دانش و مهارت می‌دانند، سرمایه و دانش فنی سازمان را تشكیل می‌دهد. در دسترس نبودن اطلاعات ذر سطوح مختلف سازمان چقدر هزینه، یا عدم سود دهی دارد؟ ریسك استفاده از اطلاعات قدیمی و نادقیق روی وب سایت و فرآیندهای در گردش سازمان چقدر است؟ هزینه بیمه شدن در مقابل این ریسك‌ها چقدر است؟ اگر مدیر IT یا مدیر سایت اینترنتی شما نباشد، چگونه می‌توانید اطلاعات قدیمی و نادقیق را تصحیح و جایگزین كنید.؟ با سرمایه‌گذاری نامناسب، همه این موضوع‌ها از طریق یك cms كه موفق اجرا شود پوشش داده می‌شود.

گرچه ممكن است هزینه اولیه آن بالا به نظر برسد ولی سریعاً جایگزین خواهد شد. امروزه راه‌اندازی و راهبردی سایت‌های وب درگیر شدن با كد HTML نیست. ابزارهای CMS همه فرایند را خودكار سازی می‌كنند و بدون دانستن تكنولوژی صفحات وب می‌توانید بدون در نگرانی و تاخیر همیشه اطلاعات بروز ارائه دهید.

در نهایت، این تصویر شما است كه افزایش سود‌دهی سازمان را در مقابل هزینه‌هایی كه برای CMS می‌بینید تحقق خواهد بخشید. بنابراین با وجود آگاهی از این حقیقت كه حجم و تعداد مستندات الكترونیك! افزایش روز افزون غیر قابل تصور دارند، CMS ها با هر تعریفی جزء ابزارهای مهم و كارآمد صنعت IT خواهند بود. می‌توانید با اطمینان در زمینه‌های CMS سرمایه‌گذاری كنید، چرا كه میزان فروش سیستم‌های مدیریت محتوا در سطح دنیا در سالهای 2000 تا 2003 با 35 درصد افزایش ، 3 میلیارد دلار بوده است. استفاده از CMS به جای روش قدیمی صفحات ثابت از لحاظ تجاری و اقتصادی مزایای بسیار زیادی دارد از جمله:

  • صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد و بروزرسانی صفحات وب
  • سازگاری و استحكام بیشتر
  • راهبردی (navigation) پیشرفته
  • كنترل نامتمركز سایت
  • امنیت بالاتر وب سایت
  • كاهش ورود اطلاعات تكراری
  • كاهش چشمگیر هزینه‌های نگهداری

قابلیت‌های لازم برای یك CMS

در زیر برخی قابلتیهایی كه برای یك CMS لازم است و حتماً قبل از اتخاذ تصمیم نهایی برای استفاده از آن باید در نظر گرفته شود آمده است:

  • چه سرویسها و خدماتی ارائه می‌كند، مثلاً برای تهیه backup مرتب از مطالب
  • محدودیتهای سخت‌افزاری و شبكه
  • سیستم‌های عاملی كه CMS با آنها سازگار است.
  • از چه web- serverهایی پشتیبانی می‌كند؟
  • آیا بازدید كنندگان سایت شما، نزم‌افزار یا plug- in دیگری نیاز دارند؟
  • CMS از چه مرورگرهایی پشتیبانی می‌كند؟
  • امكان ورود و خروج اطلاعات از سیستم به برنامه دیگر چگونه است؟
  • راهنما و document های ارائه شده چقدر نیاز شما را برای تماس با بخش پشتیبانی كاهش می‌دهد؟
  • آیا شركت پشتیبانی 24 ساعته و موثر برای مشكلات احتمالی دارد؟
  • آیا قابلیت جستجوی مطابل برای بازدیدكننده وجود دارد؟
  • چه تضمینی برای امنیت مطالب شماو قابلت كنترل غیر متمركز را دارد؟
  • امكان تغییر واسط كاربری با طرح گرافیكی به راحتی وجود دارد؟
  • آیا امكان ثبت سوابق وب سایتlogging وجود دارد؟

چرا شمایك CMS لازم دارید؟

اگر سایت شما هر چند وقت یكبار (مثلاً هز دو هفته) به روز می‌شود می‌توانید به جای اینكه هر بار به یك شركت طراحی وب مراجعه كنید، خودتان با نصب یكی از این برنامه‌های مدیریت محتوا، تغیراتتان را روی سایت اعمال كنید.

اگر شما سایت خود را اصلاً بروز نمی‌كنید، باید كم كم به فكر بیافتید، چون بیننده‌های شما وقتی هیمشه با یك صفحه همیشگی روبه‌رو شوند كم كم شما را فراموش می‌كنند، چون چیز جدیدی برای عرضه ندارید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:46 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع بسته بندی مواد غذایی

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع بسته بندی مواد غذایی

دسته بندی : عمومی

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 185 کیلو بایت

تعداد صفحات : 174

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فصل اول- چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی

فصل دوم- کلیات معرفی محصول

2-1 تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول

2-1-1 نام و کاربرد محصول

2-1-2 طبقه بندی محصول

2-1-3 مشخصات فنی محصول

2-1-4 بسته بندی محصول

2-1-5 شماره تعرفه گمرکی

2-1-6 استاندارد محصول

2-2 کالاهای قابل جانشین

2-3 بررسی بازار و قیمت فروش

2-3-1 بررسی روند مصرف

2-3-2 بررسی روند واردات و صادرات

2-3-3 بررسی قیمت فروش محصول مشابه

فصل سوم

مقدمه

3-1 معرفی روشهای مختلف تولید

3-2 تشریح فرآیند تولید منتخب

3-3 بررسی ایستگاهها، مراحل و شیوه های کنترل کیفیت

3-4 تعیین ظرفیت، برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد

3-5 برآورد میزان مصرف مواد اولیه

3-6 دستگاهها و تجهیزات خط تولید

3-6-1 معرفی دستگاهها و تجهیزات خط تولید

3-6-2 نقشه استقرار ماشین آلات

3-6-3 نقشه جریان مواد

3-7 تجهیزات و تاسیسات عمومی

3-7-1 آزمایشگاه

3-7-2 تعمیرگاه

3-7-3 تاسیسات برق

3-7-4 تاسیسات آب

3-7-5 تاسیسات حمل و نقل

3-7-6 تاسیسات سوخت رسانی

3-7-7 سایر تاسیسات

3-8 محاسبه نیروی انسانی مورد نیاز

3-8-1 برآورد پرسنل تولیدی

3-8-2 برآورد پرسنل غیر تولیدی

3-9 محاسبه سطح زیربنا و مساحت مورد نیاز

3-9-1 مساحت سالن تولید

3-9-2 مساحت انبارها

3-9-3 مساحت تاسیسات و تعمیرگاه

3-9-4 مساحت آزمایشگاه

3-9-5 مساحت ساختمانهای اداری و رفاهی و خدماتی

3-9-6 مساحت زمین، ساختمان و محوطه سازی

3-10 زمان بندی اجرای تحقیق

فصل چهارم- بررسی های مالی و اقتصادی

مقدمه

4-1 اطلاعات مربوط به سرمایه در گردش و برآورد آن

4-1-1 برنامه تولید سالیانه

4-1-2 مقدار و ارزش مواد اولیه مصرفی

4-1-3 هزینه های تامین انواع انرژی مورد نیاز

4-1-4 هزینه خدمات نیروی انسانی

4-1-5 جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه در گردش

4-2 اطلاعات مربوط به سرمایه ثابت و برآورد آن

4-2-1 هزینه ماشین آلات و تجهیزات خط تولید

4-2-2 هزینه تجهیزات و تاسیسات عمومی

4-2-3 هزینه زمین، ساختمان و محوطه سازی

4-2-4 هزینه وسائط نقلیه عمومی و وسایل حمل و نقل

4-2-5 هزینه لوازم و اثاثیه اداری

4-2-6 هزینه های قبل از بهره برداری

4-2-7 جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه ثابت

4-3 کل سرمایه گذاری

4-4 هزینه های تولید

4-4-1 هزینه های ثابت

4-4-2 هزینه تعمیر

4-5 قیمت تمام شده محصول

4-6 صورتهای مالی و شاخصهای اقتصادی طرح

4-7 ارزیابی مالی و اقتصادی طرح

ضمیمه(1)- محاسبات مالی و اقتصادی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع دانشگاههای علوم پزشکی

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع دانشگاههای علوم پزشکی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 131 کیلو بایت

تعداد صفحات : 401

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مالی رشته حسابداری با موضوع دانشگاههای علوم پزشکی

مقدمه :

اولین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاههای علوم پزشکی درساعت 8 صبح روز یکشنبه 11/1/70 به ریاست جناب آقای دکتر ملک زاده وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی وبا حضور جناب آقای زنجانی رئیس محترم سازمان برنامه وبودجه واعضاء منتخب جناب آقای دکتر نور بخش جناب آقای دکر ایرج فاضل جناب آقای دکتر عباس شفیعی ، جناب آقای دکتر زالی وروسای دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور تشکیل شد . دراین جلسه پیش نویس آئین نامه امور مالی ومعاملاتی دانشگاههای علوم پزشکی دانشکده های علوم پزشکی وموسسات تحقیقاتی که توسط معاونت محترم اداری ومالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تهیه وقبلا در اختیار کلیه اعضای محترم هیئت امنای مرکزی گذاشته شده بود با اصلاحاتی بشرح پیوست بتصویب رسید .

دومین دستور جلسه مربوطه به نحوه اداره واحد های بهداشتی – درمانی بود که مصوب شد آئین نامه پیشنهادی وزارت بهداش درمان و آموزش پزشکی به هیئت محترم وزیران پس از تصویب جهت اجرا به دانشگاهها ودانشکده‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ گردد .

در این جلسه تصویب شد که مجموعه قوانین و مقررات آموزشی مربوط به

اعضاهیئت علمی دانشگاه ههای علوم پزشکی مصوب هیئت محترم 3 نفره جانشین هیئت امناوهمچین هیئت های امنای قبلی که توسط حوزه معاونت محترم آموزشی تهیه ودر اختیار اعضای محترم وهیئت امنای مرکزی قرار داده شده است با تصویب هر گونه مصوبه جدید توسط هیئت امنای مرکزی ملاک عمل کلیه دانشگاهها ودانشکده های علوم پزشکی قرار گیرد .

در ادامه جلسه مصوب شده که بودجه تفضیلی هر دانشگاه با حضور معاونت مالی واداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جناب آ”قای دکتر نور بالا ونماینده سازمان برنامه وبودجه جناب آقای کبیری و نماینده دانشگاه مربوط بررسی ومصوبات این هئیت سه نفره بمنزله مصوبه هیئت امنای مرکزی تلقی گردد ضمنا در این جلسه پیشنهاد دانشکده علوم پزشکی بوشهر درمورد فوق العاده جذب وفوق العاده بدی آب وهوای اعضا هیئت علمی مطرح ومصوب شد مشابه بندر عباس عمل گردد .

فصل اول – کلیات

ماده 1- امور مالی ومعاملاتی دانشکده علوم پزشکی که منبعد موسسه نامیده می شود براساس این آئین نامه انجام خواهد شد .

ماده 2- موسسه شامل ستاد دانشگاه وکلیه واحد های اجرائی ( دانشکده ها مراکز آموزشی یادرمانی بیمارستانها ونظائر آن ) است که هر واحد عهده دار اجرای قسمتی از برنامه موسسه می باشد .

ماده 3- سال مالی موسسه از اول فروردین ماه هرسال شروع ودر آخر اسفند ماه همان سال پایان می یابد .

ماده 4- موسسه مکلف است با رعایت مقررات مربوطه ودر مهلت مقرر صورتحساب دریافت وپرداخت هر ماه وحساب نهائی هر سال راتهیه وتنظیم نموده وحسب مورد به هیئت امنا دیوان محاسبات و وزارت اقتصاد ودارائی ارائه نماید .

ماده 5- دریافتهای موسسه شامل اعتبارات جاری وعمرانی واعتبارات اختصاصی وهدایا وکمکهای مردمی است که می بایستی به حسابهای بانکی مربوطه واریز شود .

ماده 6 -کلیه اسناد واوراق تعهد آو رمالی وهمچنین قرا ردادهای موسسه براساس قوانین ومقررات مربوطه با امضاء رئیس موسسه یا مقامات مجاز از طرف ایشان معتبر خواهد بود .

ماده 7- به منظور انجام پرداختها موسسه مکلف است به تعداد مورد نیاز حساب پرداخت بانکهای دولتی داشته باشد .

تبصره 1- این حسابها در صورت موافقت رئیس یا معاون اداری و مالی موسسه با درخواست مشترک رئیس موسسه یامقام مجاز از طرف او با تفاق ذیحساب ومدیرکل امور مالی افتتاح وتنخواه گردان واحد اجرائی به این حساب واریز خواهد شد .

تبصره 2- برداشت از حسابهای واحد های اجرائی به امضا مشترک رئیس ومسئول امور مالی واحد خواهد بود .

تبصره 3- رئیس واحد می تواند درصورت موافقت رئیس موسسه نسبت به تفویض اختیارات مالی اقدام نماید .

تبصره 4- برداشت از سایر حسابهای موسسه با امضا مشترک رئیس موسسه ( یا مقامات مجاز از طرف ایشان وذیحساب ) ( یامقام مجاز از طرف وی ) به عمل خواهد آمد.

ماده 8- بمنظور واریز درآمدهای اختصاصی موسسه مکلف است به تعداد مورد نیاز حسابهای بانکی غیر قابل برداشت بانکهای دولتی افتتاح نماید . واحد های اجرائی موظفند در آمد های وصولی نقدی خود را به این حسابها واریز نمایند .

ماده 9- بمنظور تمرکز وجوهی که بعنوان سپرده وجه الضمان وثیقه ودیعه وبا نظائر آن دریافت می شود حساب بانکی خاصی توسط موسسه دریکی از بانکهای دولتی افتتاح می گردد واحد های اجرائی مکلفند وجوهی راکه تحت عناوین فوق دریافت می دارند به این حساب واریز نمایند . برداشت از حساب فوق فقط بمنظور استرداد وجوه فوق الذکر به واریز کننده یا ضبط آن بنفع موسسه با رعایت این آئیننامه خواهد بود .

دستور العمل اجرائی این ماده توسط موسسه تهیه وابلاغ خواهد شد .

ماده 10-0 ذیحساب ماموریست که بموجب حکم وزارت امور اقتصاد ودارائی بین مستخلفین رسمی واحد صلاحیت بمنظور اعمال نظارت وتامین هماهنگی لازم براساس قانون نحوه انجام امور مالی ومعاملاتی دانشگاهها وموسسات تحقیقاتی در اجرای مقررات مالی ومحاسباتی موسسه به این سمت منصوب می شود وانجام سایر وظایف مشروح زیر را عهده خواهد داشت .

  • نظارت بر امور مالی ومحاسباتی ونگاهداری وتنظیم حسابها بر طبق قانون وضوابط مربوطه وصحت و سلامت آنها .
  • نظارت بر حفظ اسناد ودفاتر مالی .
  • نگاهداری وتحویل وتحول وجوه ونقدینه ها وسپرده ها واوراق بهادار .
  • نگاهداری حساب اموال موسسه ونظارت بر اموال مذکور .
  • صورت الحساب زیر نظر رئیس موسسه وظایف خود را انجام می دهد .

ماده 11- معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی ماموریست که از بین مستخدمین رسمی واجد صلاحیت موسسه به پیشنهاد ذیحساب ومدیر کل ) امور مالی وبا موافقت وحکم رئیس موسسه با معاون اداری و مالی به این سمت منصوب می شود .

تبصره : در صورت اعلام نیاز ذیحساب ومدیر کل امو رمالی وموافقت رئیس موسسه یا معاون اداری ومالی می توان از بین مستخدمین رسمی واجد صلاحیت دیگر دستگاههای دولتی با استفاده از آیننامه ماموریتها افرادی را به این سمت منصوب نمود .

ماده 12- رئیس امور مالی ماموریست که ا زبین مستخدمین رسمی واجد صلاحیت موسسه با پیشنهاد رئیس واحد اجرایی وتائید ذیحساب ویا موافقت رئیس موسسه یامعاون اداری و مالی به این سمت منصوب می شود .

فصل دوم – بودجه ومنابع مالی ودر آمد

ماده 13- بودجه تفضیلی برنامه مالی موسسه است که برای یکسال مالی تهیه می شود و حاوی پیش بینی در بافتها ومنابع مالی وبر آورد نیازهای اعتباری اسناد وواحدهای اجرائی برای برنامه سالانه موسسه وپرداخت دیون می باشد .

ماده 14- برنامه اجرائی سالانه موسسه فعالیتهای جاری وطرحهای عمرانی وسرمایه گذاری درجهت تجهیز و بهبود و یا گسترش فعالیتهای جاری است که به هدفهای تعیین شده در مدت یکسال پیش بینی می شود .

ماده 15- فعالیتهای جاری ، عملیات وخدمات مستمر و مشخصی است که برای رسیدن به هدفهای برنامه طی یکسال اجرا می شود .

ماده 16- طرح عمرانی ، مجموعه عملیات وخدمات مشخصی درجهت اهداف موسسه است براساس مطالعات توجیهی فنی ، اقتصادی ، اجتماعی درمدت معیین وبا اعتبار مشخص که به صورت سرمایه گذاری توسط موسسه انجام وتمام یا قسمتی از هزینه های اجرائی آن ازمحل اعتبارات عمرانی تامین می گردد وهزینه های غیر ثابت دوره مطالعه وبا اجرا را نیز شامل می شود.

ماده 17- فعالیتهای سرمایه گذاری : مجموعه عملیات مشخصی است که درجهت تجهیز و بهبود وگسترش فعالیتها جاری صورت می گیرد .

ماده 18- منابع مالی موسسه عبارت است از اعتبارات جاری ، اعتبارات عمرانی ، اعتبارات اختصاصی مانده اعتبارات مصرف نشده سنوات قبل هدایا وکمکهای مردمی تحصیل وام واستفاده از تسهیلات سیستم بانکی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک عمومی 2

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک عمومی 2

دسته بندی : عمومی

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 187 کیلو بایت

تعداد صفحات : 31

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

گزارش کار آزمایشگاه فیزیک عمومی 2

مقدمه :

آزمایشگاه فیزیک عمومی 2 یکی از دروس تک واحدی رشته های فنی و مهندسی است که علیرغم سادگی می تواند برای بسیاری از دانشجویان ایجاد مشکل کند. درک صحیح و کاربردی از مفاهیم اولیه فیزیک از اهدافآزمایشگاه فیزیک عمومی 2 بشمار می آید و بدیهی است دروسی که به همراه آزمایشگاه و کارگاه در سیلابل درسی رشته ها قرار دارند جهت کاربردی ساختن آن دروس نقش ویژه ای ایفا می کنند. روند ارائه آزمایشات به صورتی است که ابتدا مقدمه ای از آزمایش ذکر شده و در ادامه شرح آزمایش و ابزار و وسایل مورد نیاز برای انجام آزمایش شرح داده شده و در آخر نیز نتیجه گیری کلی از هر آزمایش ارائه شده است.

این گزارش کار شامل 6 آزمایش است که عناوین این آزمایشات در ادامه ذکر شده است.

فهرست آزمایشات :

  • آشنایی با دستگاه های اندازه گیری
  • روش های اندازه گیری مقاومت
  • k.v.l و k.c.l

  • دستگاه اسیلوسکوپ ( موج نما )
  • مبدل ها ( ترانسفورماتورها )

  • طراحی آمپرمتر و ولت متر
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع سیستم انبار و خرید در شرکت تجهیزات ایمنی

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع سیستم انبار و خرید در شرکت تجهیزات ایمنی

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 118 کیلو بایت

تعداد صفحات : 113

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مالی رشته حسابداری با موضوع سیستم انبار و خرید در شرکت تجهیزات ایمنیفهرست مطالب

عنوان

صفحه

پیشگفتار

1

فصل اول : كلیات

تاریخچه شركت

2

انبارها

3

كدینگ

3

نحوه ورود و خروج كالا از انبار

3

فرمهای مورد استفاده در انبارهای شركت تجهیزات ایمنی راهها

4

انبارگردانی

5

فصل دوم : شناسایی انبار

مقدمه

7

هدف و اهمیت انبارداری

8

انبار و انواع آن

10

انبارهای سازمانهای تولیدی و صنعتی

13

موجودیهای انبار ( انواع انبار )

15

محل سازمانی و تشكیلات داخل انبار

19

مشخصات انباردار

20

اهم وظایف انباردار

21

رعایت اصول ایمنی و حفاظت در انبار

22

انبار اسقاط یا انبار لوازم فرسوده

23

واحد كنترل انبار یا كنترل اقلام

24

فصل سوم : طبقه بندی كالاها ، كدگذاری و تنظیم كالاها در انبار

طبقه بندی كالاها

25

محاسن طبقه بندی كالاها

25

خصوصیات طبقه بندی صحیح

26

مبانی طبقه بندی كالاها

26

كدگذاری كالاها

27

ضرورت و شرایط كدگذاری

28

خصوصیات یك نظام كدگذاری صحیح

29

علل استفاده از نظام كدگذاری

29

روشهای كدگذاری

32

كدگذاری بر اساس طبقه بندی كالاها

33

كد میله ای ( خط نما )

33

استقرار كالاها در انبار

35

چیدن و استقرار كالاها در انبار

35

استفاده از حداكثر فضای انبار

36

وسایل كار در انبار

38

نظامهای خروج كالا از انبار

38

روشهای انباركردن كالا

40

فصل چهارم : نظام نظارت بر انبار

وسایل و ابزار نظارت بر عملیات انبار

44

دفاتر انبار

44

كارت انبار

44

كاردكس حسابداری

47

مهمترین كارتهای انبار

48

طراحی نظام اطلاعاتی برای انبار

53

نتایج حاصل از استقرار نظام صحیح اطلاعاتی انبار

54

وظایف اطلاعاتی انباردار

55

طراحی فرمهای انبار

55

نمودار حركت فرمها

56

تعریف فرم

57

فرمهای مورد نیاز انبار

58

گردش عملیات در سیستم تداركات

59

دریافت و صدور كالاها

61

روشهای اجرای كار در انبار

62

عملیات حسابداری خرید و انبار

64

روشهای درخواست و دریافت كالا از انبار

64

روشهای صدور و درخواست خرید و ورود كالا به انبار

66

روش برگشت كالا به انبار

67

فصل پنجم : نظام نظارت بر موجودی

استقرار نظام نظارت بر موجودی جنسی در سازمان

68

هدف و فواید نظارت بر موجودی

68

اهمیت و فواید نظام نظارت بر موجودی

69

دسته بندی كالاهای مختلف

70

ارزش یابی كالاها

70

هزینه های مربوط به موجودی

71

نظام موجودی صفر

75

فصل ششم : شیوه های ریاضی نظارت بر موجودی

شیوه های ریاضی نظارت بر نظام موجودی

77

عوامل مؤثر در تعیین موجودی

80

انبارگردانی

84

فصل هفتم : نحوه انبارگردانی در شركت تجهیزات ایمنی راهها

مقدمه

86

انبار

86

تقسیم انبار

86

سیستم انبار

88

فرمهای مورد استفاده در انبار

88

نحوه ورود جنس به انبار

90

نحوه خروج جنس از انبار

90

نحوه نگهداری موجودی حساب كالا در انبار

90

كدینگ ( شماره كالاهای انبار )

91

حفاظت فیزیكی از انبار

92

انبارگردانی

92

جمع آوری برگه های شمارش

92

لیستهای مغایرت

92

نحوه انبارگردانی

93

منابع و مأخذ

پیوست

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:45 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات