دانلود پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی (دانلود فوری)

پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی

پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات49
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

مقدمه

کلیات و مفاهیم

مدیریت دولتی و نطام سیاسی

مدیریت دولتی و نظام سیاسی

علم سیاست و خط مشی گذاری دولتی

نظریه سیاست و فلسفه دولت

فلسفه ، حکومت و جمهوریت

نظریه مدیریت : مکتبها و فرایندها

فرایند تصمیم سازی و خط مشی گذاری

حوزه های تحلیل در خط مشی گذاری عمومی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 20 فروردين 1397 ] [ 12:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی (دانلود فوری)

پاورپوینت بررسی نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی

پاورپوینت بررسی نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

تعریف گروه های ذی نفوذ

ویژگی های گروه های ذی نفوذ

صور گوناگون فعالیت های گروه های ذی نفوذ

طبقه بندی انواع گروه های ذی نفوذ ( گابریل آلموند )

گروههای ذی نفوذ فردی

گروههای ذی نفوذ بی هنجار

گروههای بی انجمن

گروههای نهادینه

گروههای انجمنی

طبقه بندی گروه های ذی نفوذ از لحاظ سازمان یافته بودن از دیدگاه گابریل آلموند

طبقه بندی گروه های ذی نفوذ بر اساس ابعاد محلی – انجمنی

طبقه بندی گروههای ذی نفوذ براساس ابعاد میزان سیاسی بودن و نحوه عضویت از دیدگاه ووتن

طبقه بندی گروههای ذی نفوذ طبقه بندی گروههای ذی نفوذ برحسب کارکردهای چندگانه نظام اجتماعی

گروههای ذی نفوذ از نظر ساختاری

گروههای ذی نفوذ از لحاظ شدت تأثیرگذاری بر امور سیاسی و خط مشی دولتی

روش های تأثیرگذاری ( نفوذ ) گروههای ذی نفوذ

کانالها یا راههای تأثیرگذاری ( نفوذ ) گروههای ذی نفوذ

نقش های گروههای ذی نفوذ

تعریف احزاب سیاسی

مهمترین عوامل شکل گیری احزاب سیاسی

طبقه بندی احزاب بر حسب عقاید و گرایش های عقیدتی(لارنس لاول)

طبقه بندی احزاب در نظام های مختلف سیاسی

مقایسه گروه های ذی نفوذ و احزاب

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 20 فروردين 1397 ] [ 12:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی سطح بوروکراسی (دانلود فوری)

پاورپوینت بررسی سطح بوروکراسی

پاورپوینت بررسی سطح بوروکراسی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سطح بوروکراسی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

مقدمه

موضع مارکس در زمینه بوروکراسی

جامعه شناسی سیاسی وبر

سلطه کریزما (فرهی)

سلطه سنتی

سلطه قانونی

بوروکراسی وبر

مدیریت (بورنهام)

شش اصل سیستم های نوین بوروکراسی

جایگاه مقام اداری

کنترل سیاسی در بوروکراسی سنتی

درون سیستم اداری

مشکل بوروکراسی در اداره امور دولتی

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 20 فروردين 1397 ] [ 12:48 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت دولتی نوین (دانلود فوری)

پاورپوینت بررسی مدیریت دولتی نوین

پاورپوینت بررسی مدیریت دولتی نوین در 412 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات142
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی مدیریت دولتی نوین در 412 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

ساختار انقلاب های علمی

پارادایم

پارادایم  مدیریت دولتی سنتی

ویژگی‌های بوروكراسی وبر

رعایت تطابق اصل تخصص با تقسیم كار در استخدام كاركنان

ایجاد سلسله مراتب اداری

تدوین مجموعه های قوانین، آیین نامه ها و مقررات سازمانی

رعایت اصول و روابط رسمی در جریانات اداری

استخدام كاركنان متخصص بنا بر اصل شایستگی ، كاردانی و صلاحیت فنّی

ویژگی‌های مثبت بوروكراسی وبر

انتقادهای وارده بر بوروكراسی

به وجود ساختار غیررسمی

غیر شخصی ‌بودن رفتار

کارشناس بی مسئولیت

تحلیل  رفتاری بخش دولتی با رویه ها و قوانین

مدیریت دولتی جدید

تأکیدات مدیریت دولتی جدید

مقایسه مدیریت دولتی سنتی و مدیریت دولتی نوین

مبانی تئوریك مدیریت دولتی جدید

پنج اصل محوری در مدیریت دولتی نوین

فشارهای وارده بر شكل گیری مدیریت دولتی

پیدایش تئوری انتخاب عمومی

رابطه دولت - ملت

جهانی شدن

چالشهای فرا روی مدیریت دولتی نوین

نقد مدیریت دولتی جدید

هیوز : مساله ایدئولوژی

رابرت دنهارت : ماورای منافع شخصی افراد

تاثیر مدیریت دولتی نوین بر اصلاحات اداری در کشورهای در حال توسعه

مدیریت دولتی و بهره وری

رگه های مدیریت دولتی نوین در ایران

ایرادهای مدیریت دولتی نوین

مدیریت دولتی در ایران : نگاهی تاریخی

مدیریت دولتی شوش دولت فدرال ایلام

اداره امور امپراطوری مادها

امپراطوری جهانی هخامنشی

سازمان و نظام اداری امپراطوری هخامنشی

خط مشی اداری نسبت به اقوام

بوروکراسی پارسها (هخامنشیان)

محیط بوروکراسی

ساختار و فرآیند بوروکراسی

حرفه ای کردن بوروکراسی

بوروکراسی و مدیریت دولتی

اصطلاحات اداری داریوش

اندازه بزرگ بوروکراسی و دولت اداری هخامنشیان

مورد كاوی: اندازه دولت در ایران

بسترهای فرهنگی و ارزشی جامعه ایران

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ دوشنبه 20 فروردين 1397 ] [ 12:47 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری (

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری در22 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری در22 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

این مقاله یک مدل تئوری را برآورد میکند که درباره شخصیت، رضایت، وفاداری، تزئینات داخلی، و ذهنیت محیط یک هتل است. نتایج مدلسازی معادله ساختاری نشان داد که برونگرائی، سازگاری، و روان رنجورخویی در بین پنج عامل اصلی شخصیت، بر روی عامل رضایت تأثیرگذار هستند. و رضایت هم تأثیر مهمی بر ذهنیت هتل و وفاداری مهمانان آن دارد. ذهنیت هتل در مقایسه با عامل رضایت، تأثیر کمتری بر روی وفاداری دارد و همچنین واسطی برای تأثیر رضایت بر روی وفاداری می باشد. نقش تزئینات داخلی هتل بعنوان یک عامل متعادل کننده در یک چارچوب تئوری پیشنهادی اثبات شده است. نتایج بدست آمده، تاکتیک ها و استراتژی های مخصوص هتلداری را برای بالا بردن وفادار پیشنهاد میکند.




چکیده لاتین

 

This article appraises a theoretical model that relates personality, satisfaction, loyalty, ambience, and image in a hotel setting. The results of the structural equation modeling indicated that extraversion, agreeableness, and neuroticism among the Big Five Personality Factors significantly affect satisfaction. Satisfaction had a significant impact on hotel image and guests’ loyalty. Compared to satisfaction, hotel image had a lesser impact on loyalty as well as being a mediator for the impact of satisfaction on loyalty. The moderating role of hotel ambience in the proposed theoretical framework was also identified. The results offer hoteliers potential strategies/tactics for loyalty enhancement.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 18 فروردين 1397 ] [ 18:14 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اخ

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی در 31 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی در 31 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

بخشی از ترجمه

چکیده فارسی


هدف- در این مقاله هدف نویسندگان بررسی تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی مشتری بر ارزش سرویس، رضایت مشتری و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری اختصاصی است یعنی محیطی با درگیری زیاد.

طرح/ متدولوژی/ روش- نویسندگان یک مدل معادلات ساختاری را با کمک روش حداقل مربعات جزئی (PLS) برآورد می کنند. آن ها به منظور بررسی تأثیر متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی، تحلیل واریانس (ANOVA) را برای بررسی تفاوت میانگین سازه ها انجام می دهند. علاوه بر این، آن ها تحلیل میانجی را برای بررسی تأثیر غیرمستقیم ارزش سرویس بر وفاداری مشتری انجام می دهند.

یافته ها- نویسندگان دریافتند که رضایت مشتری، تأثیر مثبت و بالایی بر وفاداری مشتری دارد. اما ارزش سرویس هیچ تأثیر مستقیم معناداری برای وفاداری مشتری ندارد؛ تأثیر ارزش سرویس بر وفاداری مشتری به طور کامل توسط رضایت مشتری تعدیل شده است. با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی مشتری، نویسندگان تفاوت های معناداری را در نمرات میانگین مربوط به وضعیت استخدام، نوع تأمین کننده خدمات بانکداری اختصاصی و اندازه دارایی های نقد به دست آوردند.

محدودیت ها/ نتایج تحقیق- پژوهش های دیگر باید آثار تعدیل کننده بالقوه متغیرهای مختلف مرتبط با مشتری را تحلیل کنند. به منظور تأکید بر یافته های نویسندگان باید یک مطالعه تکرار انجام شود.

محدودیت های عملی- نویسندگان تفاوت معناداری برای نمره رضایت و وفاداری مشتری در مورد وضعیت استخدام و اندازه دارایی های نقد به دست آوردند. بنابراین مدیران باید بر افراد با ثروت خالص بالا و بسیار بالا تمرکز کنند زیرا این بخش ها رتبه رضایت و وفاداری بیشتری را نشان می دهند. علاوه بر این، مشتریان باید علاوه بر اندازه دارایی نقد از نظر وضعیت استخدام نیز بخش بندی شوند.

اصالت/ ارزش
- نویسندگان، تحلیل خود را در یک محیط با درگیری زیاد انجام دادند. آن ها با استفاده از یک نمونه منحصر به فرد 286 پرسشنامه از مشتریان بانکداری اختصاصی، آثار مستقیم متغیرهای اجتماعی- جمعیت شناختی را بر ارزش سرویس، رضایت مشتری و وفاداری مشتری به دست آوردند. بنابراین، یافته های نویسندگان نتایج مهمی برای مدیران در صنعت بانکداری اختصاصی و به همین ترتیب برای پژوهشگران بازاریابی در بر دارد.

 

 

چکیده لاتین

 

Purpose

 – In this paper the authors aim to study the impact of customer demographics on service value, customer satisfaction, and customer loyalty in the private banking industry, i.e. a high‐involvement context.


Design/methodology/approach

 – The authors estimate a structural equation model with the help of partial least squares (PLS). In order to examine the influence of socio‐demographic variables, they conduct an analysis of variance (ANOVA) to test for differences in the means of the constructs. Furthermore, they conduct an analysis of mediation to test for an indirect influence of service value on customer loyalty.


Findings

 – The authors find that customer satisfaction has a strong positive impact on customer loyalty. However, service value has no significant direct effect on customer loyalty; the impact of service value on customer loyalty is completely mediated by customer satisfaction. With regards to customer demographics, the authors find significant differences in mean scores as to employment status, type of private banking service provider, and size of liquid assets.


Research limitations/implications

 – Further research should analyse potential moderating effects of different customer‐related variables. A replication study should be conducted in order to underline the authors’ findings.


Practical implications

 – The authors find significant differences for customer satisfaction and customer loyalty ratings as to employment status and size of liquid assets. Hence, managers should focus on high net worth and ultra high net worth individuals as these segments show higher satisfaction and loyalty ratings. Furthermore, customers should be segmented as to employment status in addition to size of liquid assets.


Originality/value

 – The authors conduct their analysis in a high‐involvement setting. Using a unique sample of 286 questionnaires of private banking customers, they find direct effects of socio‐demographic variables on service value, customer satisfaction, and customer loyalty. Thus, the authors’ findings have important implications for managers in the private banking industry and marketing researchers alike.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ شنبه 18 فروردين 1397 ] [ 18:13 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار (دانلود فوری)

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی سیستمهای کسب و کار در 45 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

سیستم های کسب و کار سازمان

کاربردهای میان کارکردی سازمان

معماری کاربردهای سازمانی

مدیریت ارتباط با مشتری

مجموعه کاربرد های اصلی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM  )

مدیریت تماسها و حسابها

بازار یابی و تکمیل سفارش ها

خدمات و پشتیبانی مشتری

برنامه نگهداری و ایجاد وفاداری

برنامه ریزی منابع سازمان

مزایا و چالش های برنامه ریزی سازمان

هزینه های ERP

مدیریت زنجیره تامین

یکپارچه سازی برنامه های سازمان(EAI )

سیستمهای پردازش مبادلات TPS) )

چرخه پردازش مبادله

سیستمهای همکاران سازمان ( ECS )

سیستمهای کارکردی کسب و کار

مثالهایی از سیستم های اطلاعاتی  کارکردی کسب و کار

سیستمهای بازاریابی

جزء اصلی بازیابی هدفمند برای تجارت الکترونیک

اتوماسیون نیروهای فروش

سیستم های تولید و ساخت

مدیریت منابع انسانی

سیستمهای حسابداری

اطلاعات حسابداری با اهمیت برای پردازش مبادلات و گزارش دهی مالی

خلاصه ای از شش سیستم اطلاعاتی حسابداری مورد استفاده در کسب و کار

سیستم های مدیریت مالی

مثالهایی از سیستمهای با اهمیت مدیریت مالی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 16 فروردين 1397 ] [ 11:53 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مبانی سیستمهای اطلاعات مدیریت (دانلود فوری)

پاورپوینت مبانی سیستمهای اطلاعات مدیریت

پاورپوینت مبانی سیستمهای اطلاعات مدیریت در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت مبانی سیستمهای اطلاعات مدیریت در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

توسعه سیستمهای اطلاعاتی

تفکرسیستمی

مطالعات امکان سنجی

تحلیل سیستمها

طراحی سیستم

نمونه سازی

اجرا و بکارگیری سیستمهای کسب وکار

فرایند مدیریت پروژه

عوامل ارزیابی سخت افزار

عوامل ارزیابی نرم افزار

ارزیابی خدمات سیستمهای اطلاعاتی

سایرفعالیتهای اجرا و بکارگیری

تبدیل داده ها

استراتژیهای انتقال سیستم

نگهداری سیستمها

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 16 فروردين 1397 ] [ 11:53 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت منابع داده ها (دانلود فوری)

پاورپوینت مدیریت منابع داده ها

پاورپوینت مدیریت منابع داده ها در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت منابع داده ها در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

مقدمه

مبانی فنی مدیریت پایگاه داده ها

ساختار پایگاه داده ها

ساختار سلسه مرتبی

ساختا رشبكه ای

ساختار رابطه ای

ساختار چند بعدی

ساختار شیءگرا

ارزیابی ساختار های پایگاه داده ها

توسعه پایگاه داده ها

مدیریت منابع داده ها

انواع پایگاه داده ها

پایگاه داده های عملیاتی

پایگاه داده های توزیعی
پایگاه دادهای خارجی

پایگاه داده های فوق رسانه ای

انبار داده و داده كاوی

پردازش فایل سنتی

نگهداری پایگاه داده ها

توسعه برنامه های كاربردی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 16 فروردين 1397 ] [ 11:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نرم افزارهای رایانه (دانلود فوری)

پاورپوینت بررسی نرم افزارهای رایانه

پاورپوینت بررسی نرم افزارهای رایانه در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نرم افزارهای رایانه در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

نرم افزار چیست؟

انواع نرم افزارها

نرم افزارهای کاربردی کاربران نهایی

نرم افزار سفارشی و نرم افزار بازاری

نرم افزارهای کاربردی کسب و کار

محاسن مجموعه های نرم افزاری

معایب مجموعه های نرم افزاری

بسته های یکپارچه

پست الکترونیکی ، وبلاگ

پردازش واژه و نشر رومیزی

صفحه گسترده های الکترونیکی و ارائه تصویری

مدیریت اطلاعات شخصی و گروه افزارها

ارائه دهندگان خدمات کاربردیASP

مروری بر نرم افزارهای سیستمی

سیستم عامل ها

نرم افزارهای متن باز

خدمات وب

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ پنجشنبه 16 فروردين 1397 ] [ 11:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات