دانلود نمونه سوالات تخصصی استخدامی راه آهن سال 94

دانلود نمونه سوالات تخصصی استخدامی راه آهن سال 94

دسته بندی : آزمون های استخدامی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 10 کیلو بایت

تعداد صفحات : 500

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این بسته منبع اصلی برای آزمون استخدامی شغل سوزنبانی راه آهن می باشد .

۹۵۰ نمونه سوال تخصصی مبانی فیزیک ( بسته بی نظیر حاوی فصل بندی مبانی فیزیک و تست های طبقه بندی شده برای هرفصل و با پاسخ های تشریحی به دلیل راحتی داوطلبان آزمون استخدامی راه آهن)

جزوه استخدامی مبانی کامپیوتر

۱۳۵ نمونه سوال مبانی برق + جزوه استخدامی مبانی برق

جزوه دانشگاهی مبانی برق با مثال

۲۵۰ سوال دانشگاهی مبانی برق

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق مجموعه تاریخی معبد زیگورات (چغازنبیل)

تحقیق مجموعه تاریخی معبد زیگورات (چغازنبیل)

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 806 کیلو بایت

تعداد صفحات : 40

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تعدادی ازسرفصل ها و بخشی از این تحقیق به شرح زیر است:

تاریخچه

چغازنبیل

-چُغازَنبیلنیایشگاهی باستانی است که در زمان ایلامعیلامی‌هاو در حدود۱۲۵۰پیش از میلاد ساخته شده‌است. چغازنبیل بخش به‌جامانده از شهردوراونتشاست و در نزدیکی شوش (شهر باستانی)دراستان خوزستانقرار دارد.

-جایگاه

-ابعاد

-معماری زیگورات

-شهر دور-اونتاش

-مصالح و... +عکس

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه ارشد مدیریت بررسی عوامل مؤثر بر طرح تكریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت كار امور اجتماعی

پایان نامه ارشد مدیریت بررسی عوامل مؤثر بر طرح تكریم ازدیدگاه ارباب رجوع در وزارت كار امور اجتماعی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : doc

حجم فایل : 122 کیلو بایت

تعداد صفحات : 140

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان تحقیق

بررسی عوامل مؤثر بر طرح تكریم ازدیدگاه ارباب رجوع

در وزارت كار امور اجتماعی

تحقیق

برای دریافت درجه ی كارشناسی ارشد

رشته ی مدیریت دولتی ( مدیریت منابع انسانی)‌

استاد راهنما

استاد مشاور

پژوهشگر

فهرست مطالبعنوان ............................................................................. صفحه

فصل اول: مقدمه ی پژوهش (كلیات)‌

1-1مقدمه.............................................................................................................. 22-1بیان مسأله پژوهش ....................................................................................... 2

3-1موضوع و سئوال اصلی پژوهش ................................................................. 4

4-1اهمیت وضرورت پژوهش ............................................................................. 5

5-1اهداف پژوهش .............................................................................................. 8

6-1كاربردهای پژوهش ...................................................................................... 8

7-1فرضیه های پژوهش ..................................................................................... 9

8-1استفاده كنندگان از نتیجه تحقیق ............................................................. 10

9-1جنبه جدید بودن و نوآوری طرح .................................................................. 10

10-1روش انجام تحقیق ...................................................................................... 10

11-1روش وابزار گردآوری اطلاعات ................................................................ 11

12-1جامعه آماری وتعداد نمونه ........................................................................ 11

13-1روش نمونه گیری ...................................................................................... 11

14-1روش تجزیه وتحلیل اطلاعات ..................................................................... 11

15-1 محدودیت های پژوهش.............................................................................. 12

فصل دوم:‌ ادبیات و پیشینه ی پژوهش

1-2 تعریف تكریم ................................................................................................ 14

2-2 اهداف تكریم ................................................................................................ 14

3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری) ...................................................................... 15

4-2 انواع دسته بندی مشتریان ........................................................................... 15

5-2 تعریف رضایت مشتری ............................................................................... 15

6-2 مزایای رضایت مشتری ............................................................................... 16

7-2 تعریف مشتری مداری ................................................................................. 17

8-2 تقسیم بندی كرامت انسانی ومشتری مداری ............................................... 17

9-2 تعریف شفاف ومستند سازی ....................................................................... 18

10-2 مراحل مستند سازی ................................................................................. 18

11-2 مفاهیم اطلاع رسانی .................................................................................. 22

12-2 پایگاههای اطلاع رسانی ............................................................................. 23

13-2 طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی ........................................................... 25

14-2 اهم شیوه های اطلاع رسانی ..................................................................... 29

15-2 تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد............................................................. 30

16-2 مفروضات باز مهندسی ............................................................................. 30

17-2 اصول باز مهندسی .................................................................................... 31

18-2 مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام كار.......................... 32

19-2 تعریف منشور اخلاقی ............................................................................... 40

20-2 هدفهای منشور اخلاقی .............................................................................. 40

21-2 تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم .................................... 41

22-2 مشكلات اجرای منشور اخلاقیات .............................................................. 42

23-2 تعریف فرم نظر سنجی .............................................................................. 43

24-2 مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تكریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌ 44

1- مطالعات نظری ............................................................................................... 44

2- مطالعات تجربی ............................................................................................. 45

2-1 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران ................................................. 45

2-2 پژوهش های انجام شده در ایران ............................................................... 50

فصل سوم: روش تحقیق

1-3 مقدمه .......................................................................................................... 57

2-3 روش وابزار پژوهش ................................................................................... 57

3-3 جامعه ونمونه ی آماری وحجم نمونه ......................................................... 58

4-3 روش نمونه گیری ........................................................................................ 60

5-3 تعریف عملی ونظری متغیرها ....................................................................... 60

6-3 روایی وپایایی پرسشنامه ............................................................................. 65

7-3 روش گرد آوری داده ها ............................................................................. 68

8-3 روش تجزیه وتحلیل داده ها ........................................................................ 69

9-3 تاریخچه وزارت كار وامور اجتماعی ........................................................... 69

10-3 وظایف وزارت كار وامور اجتماعی ........................................................... 70

11-3 توصیف معاونتها در وزارت كاروامور اجتماعی ...................................... 75

12-3 وظایف معاونتها در وزارت كاروامور اجتماعی ........................................ 76

13-3 وظایف دفتر ارزیابی عمـــلكرد و پاسخگویی به شكــــایات در خصوص

پاسخگویی به شكایات و راهنمای ارباب رجوع .................................................... 94

14-3 تمهیدات واقدامات انجام شده در زمینه تكریم دروزارت كار وامور اجتماعی 98

فصل چهارم :‌یافته های تحقیق

1-4 توصیف مشخصات فردی وشغلی مربوط به مراجعین ............................... 105

2-4 توصیف مشخصات فردی و شغلی وسازمانی مربوط به كاركنان .............. 108

3-4 توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب فرضیه ها ...................... 112

4-4 رابطه بین میزان تكریم ارباب رجوع و فرضیه ها( پرسشنامه مشتریان)..... 116

5-4 سنجش رابطه بین تكریم ارباب رجـــــوع ومتـــغیرهای وابسته از طـــریق

آزمـــــــون T (پرسشنامه مشتریان)‌.................................................................. 122

6-4 مقدار ضـــــــــریب همبستگی پیرسون بین طرح تــــكریم ارباب رجوع و

فرضیه ها(پرسشنامه ارباب رجوع)....................................................................... 123

7-4 توزیع فراوانی پاسخگویان (كارمندان)‌بر حسب فرضیه ها ......................... 124

8-4 رابطه بین تكریم ارباب رجوع وفرضیه ها ( پرسشنامه كاركنان) ............... 130

10-4 سنجش رابطه تكریم ارباب رجوع و متغیرهای وابســــــــــــته ازطریق آزمونT

(پرسشنامه كاركنان)‌............................................................................................. 137

10-4 مقدار ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تكریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه كاركنان) ............................................................................................ 139

فصل پنجم:‌جمع بندی و نتیجه گیری

1-5 مقدمه............................................................................................................ 142

2-5 نتیجه گیری .................................................................................................. 142

3-5 پیشنهادات مرتبط با موضوع پژوهش ......................................................... 148

4-5 پیشنهادات برای تحقیقات آتی ...................................................................... 149

5-5 خلاصه پژوهش ........................................................................................... 150

فهرست منابع ........................................................................................................ 154

پیوستها

پیوست 1- داده های تحقیق

پیوست 2- پرسشنامه

چكیده انگلیسی
فهرست جداولعنوان ............................................................................. صفحه

4-1 توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب محل اشتغال (مراجعین) ..... 105

4-2 توزیع فراوانی و در صد آزمودنی ها برحسب سن(مراجعین)‌..................... 106

4-3 توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب جنس (مراجعین) ................ 106

4-4 توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب تحصیلات(مراجعین)‌.............. 107

4-5 توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب وضعیت تأهل (مراجعین)‌....... 108

4-6 توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب واحد اشتغال (كاركنان)‌......... 108

4-7 توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب سن (كاركنان)‌........................ 109

4-8 توزیع فراوانی ودرصد‌آزمودنی ها برحسب جنس (كاركنان)‌...................... 110

4-9 توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب تحصیلات (كاركنان)‌............. 110

4-10 توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها برحسب وضعیت تأهل (كاركنان).... 111

4-11 توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب تاریخ استخدام(كاركنان)... 112

4-12 توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع )‌برحـــــسب جلوگیری از اتلاف

وقت وترددهای اضافی ....................................................................................... 113

4-13 توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع) برحسب اطلاع رسانی مناسب . 113

4-14 توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب ایجاد منشور اخلاقی به

منظور برخود مشفقانه با ارباب رجوع ................................................................. 114

4-15 توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع)‌برحسب جلوگیری ازسردرگمی

وصرف هزینه اضافی .......................................................................................... 115

4-16 توزیع فراوانی پاسخگویان (ارباب رجوع) برحسب جــــــلوگیری از حس

بد بینی درارباب رجوع.......................................................................................... 115

4-17 توزیع فـــــــراوانی پاسخگویان (اربــــــاب رجوع)‌برحسب متغیر مستقل

(طرح تكریم) ......................................................................................................... 116

4-18 سنجش رابطه بین میزان تكریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی (پرشنامه مشتریان)‌.................................................................... 117

4-19 سنجش رابطه بین میـــــزان تكریم ارباب رجوع واطلاع رسانی مناسب به

مراجعین (پرسشنامه مشتریان)‌............................................................................. 118

4-20 رابطه بین میزان تكریم ارباب رجوع وایجاد منشور اخلاقی ( پرســشنامه

مشتریان)‌............................................................................................................... 119

4-21 رابطه بین میزان تكریم ارباب رجوع و جلـــوگیری از سردرگمی وصرف

هزینه های اضافی (پرسشنامه مشتریان) ............................................................. 120

4-22 رابطه بین میزان تكریم وارباب رجوع و جلوگیری از حس بدبینی در ارباب

رجوع ( پرسشنامه مشتریان)‌................................................................................ 121

4-23 سنجش رابطه بین تكریم اربــــــــاب رجوع ومتغیرهای وابســــته ازطریق

آزمون T (پرسشنامه مشتریان)‌............................................................................. 122

4-24 ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تكریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه ارباب رجوع)....................................................................................... 123

4-25 توزیع فراوانی پاسخگویان ( كارمندان)‌برحسب جلوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی.................................................................................................... 124

4-26 توزیع فراوانی پاسخگویان (كارمندان)‌برحسب اصلاح ومهندسی‌مجدد در

روشهای انجام كار. ............................................................................................. 125

4-27 توزیع فراوانی پاسخگویان (كارمندان)‌برحسب اطلاع رسانی مناسب به ارباب

رجوع .................................................................................................................... 126

4-28 توزیع فراوانی پاسخگویان (كارمندان )‌برحسب ایجاد منشور اخلاقی ...... 126

4-29 توزیع فراوانی پاسخگویان (كارمندان)‌برحسب نظرسنجی از مراجعان...... 127

4-30 توزیع فراوانی پاسخگویان (كارمندان)‌ برحسب تشویق كـــــاركنان متعهد

وتنبیه كاركنان خطا كار ....................................................................................... 128

4-31 توزیع فـراوانی پاسخگویان (كارمندان)‌بر حسب جلوگیری از سردرگمی و

صرف هزینه های اضافی ..................................................................................... 128

4-32 توزیع فراوانی پاسخگویان (كارمندان)‌برحسب جلوگیری ازحس بدبینی در

ارباب رجوع. ......................................................................................................... 129

4-33 توزیع فراوانی پاسخگویان (كارمندان)‌بر حسب متغیر مستقل (تكریم ارباب

رجوع )‌................................................................................................................... 130

4-34 سنجش رابطه بین تكــــریم ارباب رجوع و جلــــــوگیری از اتلاف وقت و

ترددهای اضافی (پرشسنامه كاركنان)‌.................................................................. 130

4-35 – رابطــــــه بین تكریم ارباب رجوع واصلاح ومهندسی مجدد در روشهای

انجام كار( پرسشنامه كاركنان)‌............................................................................. 131

4-36 –رابطه بین تكریم ارباب رجوع و اطلاع رسانی منــــــاسب به ارباب رجوع

(پرسشنامه كاركنان)‌............................................................................................. 132

4-37- رابطه بین تكریم ارباب رجوع وایجاد منشور اخلاقی به منـظور برخورد

مشفقانه با ارباب رجوع (پرسشنامه كاركنان)‌....................................................... 133

4-38 رابطه بین تكــــریم ارباب رجوع وجلوگیری وایـــــجاد نظر سنـــــجی از

مراجعان ( پرسشنامه كاركنان)‌............................................................................. 133

4-39 سنجش رابطه بین تكریم ارباب رجوع و تشویق كاركنان متعهد با برخورد

با كاركنان خطاكار............................................................................................... 134

4-40 رابطه بین تكـــــــریم ارباب رجوع وجلوگیری از سردرگمی وصرف هزینه

اضافی (پرسشنامه كاركنان )‌................................................................................ 135

4-41 رابطـــــه بین تكریم ارباب رجـــــوع و جلوگیری از حس بدبینی در ارباب

رجوع (پرسشنامه كاركنان)‌................................................................................... 136

4-42 سنجش رابطه بین تكریم ارباب رجوع و متغـــــــیرهای وابسته از طریق

آزمون T (كاركنان)‌................................................................................................ 137

4-43 ضریب همبستگی پیرسون بین طرح تكریم ارباب رجوع و فرضیه ها

(پرسشنامه كاركنان)............................................................................................. 139

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:52 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه مالی رشته حسابداری درباره شرکت ایران خودرو

پروژه مالی رشته حسابداری درباره شرکت ایران خودرو

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 23 کیلو بایت

تعداد صفحات : 40

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مالی رشته حسابداری درباره شرکت ایران خودرو

تاریخچه تأسیس ایران خودرو

شركت سهامی عام كارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تاسیس كارخانجات اتوبوس سازی و ساختن قطعات و لوازم مختلف اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در تاریخ 27 مرداد ماه 1341 با سرمایه اولیه یك صد میلیون ریال و تعداد یكهزار سهم یك هزار ریالی به ثبت رسید و از مهرماه 1342 عملاً فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز كرد.

آمار تولید محصولات ایران خودرو از بدو تأسیس تا پایان سال 1376

بر اساس اساسنامه شركت كه در تاریخ 18 آبانماه 1354 در مجمع عمومی فوق العاده به تصویب رسید، سرمایه شركت از مبلغ دو هزار میلیون ریال برآورد شد كه این مبلغ تا سال 1357 به بیش از 13 میلیارد ریال افزایش یافت. به استناد صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30/3/1357 سرمایه شركت ایران خودرو از 13 میلیارد و 440 میلیون ریال به مبلغ 15 میلیارد و 680 میلیون ریال منقسم به 15 میلیون و 680 هزار ریال سهم یك هزار ریالی افزایش یافت.

ایران خودرو از اولین شركتهایی بود كه قانون گسترش مالكیت واحدهای تولیدی را به نحو كامل اجرا كرد و 49 درصد سهام آن به كاركنان و مردم واگذار گردید. این شركت به موجب بند الف قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران مصوب سهام 16/4/1358 ش.رای انقلاب اسلامی اعتبار نوع صنعت، ملی اعلام شد و به موجب مصوبه 28/2/1365 هیئت وزیران، سهام شركت از طرف دولت با نام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صادر شد و تحت پوشش این سازمان با مدیریت منتخب دولت به كار خود ادامه داد. شركت سهامی عام كارخانجات صنعتی ایران ناسیونال با مجوز صادره از سوی هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تاریخ 27/2/1362 به نام شركت ایران خودرو «سهامی عام» تغییر نام یافت.

در تاریخ 20/11/1370 طبق مصوبه ای از سوی هیئت دولت اسامی و شرایط شركتهایی كه می توانستند به بورس بروند تعیین شد و ایران خودرو اولین شركت خودروسازی بود كه توانست خود را با بازار بورس تطبیق دهد. بر اساس اعلام سازمانی مالی در مرداد ماه سال 1372 سرمایه شركت بالغ بر 57 میلیارد ریال و تعداد سهام 57 میلیون سهم نیز بوده است و كل سهام متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

شركت خودروسازان:

شركت خودروسازان ایران با نام شركتهای كنسرسیوم كارخانجات صنعتی اتوبوس سازان ایران در تاریخ 1/10/1343 تاسیس گردید و بر اساس تصمیم مجمع عمومی در اسفند 1351 نام و نوع شركت به ترتیب به شركت صنعتی خودروسازان ایران و شركت سهامی خاص تغییر یافته و هدف از تأسیس این شركت ایجاد كارخانه اتوبوس سازی واردات و تهیه مواد اولیه و ماشین آلات و لوازم مورد احتیاج و قطعات متحركه و شاسی و موتور به منظور ساختن، اتوبوس، مینی بوس، میكروبوس، وانت و هر نوع خودرو و امور تولیدی و صنعتی مربوط به آن و معادلات مجاز این امور بوده است.

سرمایه اولیه شركت به موجب مدارك موجود بالغ بر 60 میلیون ریال منقسم به سهم عادی ده هزار ریالی بوده و تغییرات بعدی افزایش سرمایه به ترتیب از 60 میلیون ریال به 100 میلیون ریال و بعد به 200 میلیون ریال و آخرین افزایش سرمایه از 200 میلیون ریال به 400 میلیون ریال بعد از انقلاب بوده است و با موافقت دولت 25% از سهام این شركت به شركت ایویكو (فیات ایتالیا) واگذار شد تا از تكنولوژی آن شركت در كار بهره برداری از كارخانه استفاده شود.

تولید كامیونت در این كارخانه در تمام طول 20 سال گذشته در سطح پایین ادامه داشت و پس از یك دوره سه ساله سالهای 1361، تا 1363 از سال 1364 دوباره به توقف كشیده شد تولید مینی بوس آن نیز دچار یك فراز و نشیب بوده است. در نهایت از سال 1372 تنها به تولید مینی بوس ایویكو روی آورده است كه در ابتدا از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار بوده ولی در سال 1374 به حد نصاب 193 دستگاه رسیده است.

حسابداری عمومی 5 اداره دارد: ادارة رسیدگی به اسناد 2- اداره دفترداری و صدور اسناد 3- ادارة حقوق و مزایا 4- اداره خریدهای خارج 5- اداره اموال

اداره رسیدگی اسناد:

كلیه اسناد و مداركی كه می بایست پرداخت شود به ادارات رسیدگی كننده حسابداری عمومی مانند اداره رسیدگی اسناد، حسابداری خرید خارج و حقوق و مزایا ارسال می گردد. اداره رسیدگی اسناد حسابداری عمومی پس از بررسی اسناد رسیده تشخیص می دهد كه اسناد فوق می بایست به صورت یك سند حسابداری به اداره دفتر داری صدور اسناد ارسال شود و می بایست برروی اسناد فوق سند پرداخت صادر شود و بررسی چنین مواردی به عهده اداره رسیدگی اسناد می باشد.

اداره حقوق و مزایا:

كلیه مبالغ مربوط به حقوق و مزایای پرسنلی و مواد مربوط به وام های پرداختی به پرسنل و یا هرگونه دریافت و پرداختی كه در رابطه با پرسنل توسط این اداره انجام می گیرد كه موارد فوق در نهایت به اداره دفتر داری صدور اسناد ارسال می گردد.

اداره حسابداری خریدهای خارجی:

كلیه مواردی كه در رابطه با خریدهای خارجی می باشد اعم از ثبت هزینه ها، اعتبارات اسنادی، مبالغ ارزی خریدها، قیمت تمام شده اجناس خریداری شده و موارد مربوط به حملهای خارج و بیمه نامه های مربوط توسط این افراد در اداره، محاسبه و به صورت سندهای روزنامه به اداره دفترداری صدور اسناد جهت ثبت در حسابهای مربوطه ارسال می گردد.

اداره حسابداری اموال:

همانطور كه از اسمش پیداست مسئولیت ثبت و نگهداری حسابهای دارایی و اموال شركت می باشد مسئولیت گرفتن استهلاك جهت دارایی ها و همچنین تحقیق ها و سفارش كارهای در جریان به عهده این اداره می باشد. پس از تنظیم اسناد كه به صورتی دستی با كامپیوتری می باشد، جهت ثبت در حسابهای مربوط به اداره دفترداری صدور اسناد ارسال می گرد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:51 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوه انبارداری

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوه انبارداری

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 53 کیلو بایت

تعداد صفحات : 85

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مالی رشته حسابداری با موضوه انبارداری

مقدمه:

در بررسی مؤسسات و سازمان های مختلف، خصوصاً تولیدی و صنعتی، ملاحظه می شود كه اكثر سرمایه های آن ها را مواد لازم و كالاهای مصرفی تشكیل میدهد و قسمت عمده سرمایه آن ها مصرف تهیه اجناس و وسایل مذكور می گردد.

اگر موجودی های جنسی یك مؤسسه بیش تر از اندازه مورد احتیاج باشد. قسمتی از سرمایه آن مؤسسه به حال ركورد در می آید و اگر این موجودی كمتر از حد لزوم باشد در برنامه عملیاتی و خدماتی آنها وقفه حاصل می شود. در راستای جلوگیری از ركورد سرمایه و یا ایجاد وقفه در اجرای وظایف سازمان و یا مؤسسه لازم است روشی صحیح، اساسی و مقرون به صرفه در انجام خرید نگهداری و مصرف كالا به مورد اجرا گذارده شود. در سازمان های موفق و پیشرفته، وظایف مربوط به انبارداری و كنترل مواد در درجه اول اهمیت قرار دارد. با توجه به نكات مذكور تهیه تداركات كالا و ارائه خدمات موردنیاز یا كیفیت مناسب و رعایت صرفه جویی و همچنین حفظ و حراست اموال و كالا و در دسترس قرار دادن سریع آن ها از وظایف عمده كارپردازی و انبار می باشد.

استفاده از برنامه های علمی و كاربرد آن در تهیه و تدارك كالا و مخصوصاً انبارداری نتایج زیر را در بر دارد:

  • مواد و كالا با حداقل قیمت تهیه و تدارك می شود.
  • از ركود سرمایه و كالا جلوگیری می شود.
  • از توقف و كندی كار جلوگیری می شود.
  • بررسی و كنترل موجودی ها، میزان مصرف، تعیین نقطه سفارش و همچنین میزان سفارش به سهولت امكان پذیر می باشد.
  • عملیات حسابرسی و حسابداری به آسانی انجام می شود.
  • میزان ضایعات انبار تقلیل می یابد.
  • حفظ و حراست و جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی امكان پذیر می باشد.
  • اطلاعات و آمار لازم در اسرع وقت در اختیار مدیریت قرار داده می شود.
  • با توجه به نكات مذكور، تهیه و تدارك كالا و ارائه خدمات موردنیاز با كیفیت مناسب و رعایت صرفه جویی و همچنین حفظ و حراست اموال و كالا در دسترس قرار دادن سریع آنها از وظایف عمده كارپردازی و انبار می باشد.

اصول انبارداری :

كلیات

در امور تداركات كارپردازی، سیستم انبارداری، دارای اهمیت خاصی است و همكاری این دو واحد خدماتی با یكدیگر اجتناب ناپذیر می باشد.

سیستم صحیح انبارداری متضمن مزایای زیر است:

  • دریافت، حفاظت و در دسترس قرار دادن كالا، مواد و وسایل موردنظر به سهولت و سرعت انجام می شود.
  • با اعمال كنترل دقیق از بالا رفتن خارج از حد موجود های كه ممكن است بر اثر تغییر قیمت ها باعث زیان گردد، جلوگیری می شود.
  • با استفاده صحیح از سیستم انبارداری، میزان موجودی كالا در انبار و میزان مصرف آن در هر واحد كالا كه پایه و اساس حسابداری صنعتی می باشد. محاسبه می گردد.
  • كنترل میزان موجود در انبار از نظر قیمت به سهولت صورت می گیرد.
  • صدور قبض انبار (رسید جنس به انبار) موجبات تسهیل پرداخت مبلغ كالا به فروشنده و عملیات حسابداری می گردد.
  • چون میزان موجودی ها معمولاً به قیمت تمام شده در انبارها نگهداری می شود، لذا در صورت خسارت ناشی از آتش سوزی و تعیین سایر ضایعات و خسارت وارد شده محاسبه می شود.

تعریف انبار و مخزن

به محل و فضایی كه یك یا چند نوع كالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فرآورده های مختلف كه براساس یك سیستم صحیح طبقه بندی و تنظیم می گردد، انبار گفته می شود.

انبار از نظر فرم به سه صورت می باشد:

  • انبارهای پوشیده : این مكان از تمام اطراف بسته و دارای سقف و وسایل ایمنی كامل می باشد.
  • انبارهای سرپوشیده یا هانگارد: این انبار دارای سقف است ولی چهار طرف آن باز و فاقد حفاظ جانبی می باشد. این نوع انبارها، كالاها را فقط از باران و آفتاب حفظ می كند.
  • انبارهای باز یا محوطه: این انبار به صورت محوطه می باشد و معمولاً برای نگهداری ماشین آلات و لوازم سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

وظایف انباردار:

انباردار كسی است كه عهده دار وظایف زیر می باشد:

  • تحویل اجناس و كالاهای خزیداری شده طبق اسناد و مدارك خرید
  • صدور قبض انبار یا برگ رسید جنس به انبار پس از تحویل گرفتن كالاصدور حواله انبار هنگام تحویل كالا
  • صدور فرمهای رجوعی، برگشت از خرید و سایر فرمهای مشابه
  • صدور برگ درخواست خرید كالا در صورت لزوم
  • ثبت مشخصات و تعداد اجناس وارد و صادر شده در دفاتر و كارتهای انبار
  • همكاری با حسابداری صنعتی و واحد سفارشها در مورد تعیین حداقل، حداكثر و نقطه سفارش
  • حفظ و حراست اجناس انبار و رعایت اصول ایمنی
  • بایگانی و حراست اجناس انبار و رعایت اصول ایمنی
  • بایگانی اسناد و مدارك انبار
  • ارائه گزارش های لازم به مقامات ذیربط

انواع موجودی های انبار

اجناس و كالاهای موجود در انبار اعم از مؤسسات تولیدی یا غیرتولیدی را می توان به پنج دسته به شرح زیر تقسیم نمود:

1- مواد خام یا اولیه

این مواد برای تولید كالا استفاده می شود.

2- مواد و لوازم مصرفی

مواد و لوازم مصرفی به موادی اطلاق میشود كه به طور غیرمستقیم در تولید كالا دخالت دارد و در سازمان های تولیدی برای انجام خدمات جانبی مورد استفاده قرار داده میشود. این موارد بر اثر مصرف از بین میرود مانند كاغذ و یا وسایل بسته بندی در سازمان های تولیدی.

3- مواد و لوازم در جریان ساخت

به موادی به موادی كه مقداری تغییرات در مواد اولیه آن داده شده ولی هنوز به صورت كامل ساخته نشده است، مواد و لوازم در جریان ساخت گویند.

4- كالای تمام شده

به كالاهایی گفته می شود كه از نظر ساخت به مرحله تكمیلی رسیده قابل عرضه به بازار باشد.

5- اجناس خریداری شده جهت فروش

این سری از اجناس شامل اجناسی هستند كه بدون هیچ گونه تغییری در آنها به بازار جهت فروش عرضه می گردد و به طور موقت در انبار نگهداری می شود مانند انبار فروشگاه و مؤسسات بازرگانی.

سازمان انبار

به طوری كه گفته شد یكی از وظایف انبار طبقه بندی، كدگذاری و تنظیم اجناس و كالاها می باشد. از تركیب چند انبار یك «مخزن» یا «دپو» بوجود می آید. تعداد هر یك از مخازن بستگی به نوع و كمیت و همچنین حدود فعالیت آنها دارد.

(ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

متن کامل را می توانید دانلود نمائید

چون فقط تکه هایی از متن تحقیق در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل تحقیق

همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:51 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه های (اجر چینی)

پروژه های (اجر چینی)

دسته بندی : ساختمان

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 2.224 مگا بایت

تعداد صفحات : 25

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

آجرچینی شماره ملی رشته : 1 شماره جهانی رشته : 20
فهرست محتوای تحقیق
-1 توضیح مختصردر مورد تحقیق
-2 دستور العمل اجرای تحقیق
-3 نقشه کار عملی (تحقیق)
-4 برگ ارزشیابی
-5 لیست تجهیزات
-6 لیست ابزار
-7 لیست مواد مصرفی
-8 مشخصات چعبه ابزار
-9 لی اوت کارگاهی
-10 نقشه سازه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه ی ساخت و تولید تیمی-استانی-٢ (هشتمین مسابقات ملی مهارت مرحله استانی)

پروژه ی ساخت و تولید تیمی-استانی-٢ (هشتمین مسابقات ملی مهارت مرحله استانی)

دسته بندی : کتاب

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 158 کیلو بایت

تعداد صفحات : 12

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست محتوای تحقیق

1.توضیح مختصر تحقیق

2.دستوالعمل اجرای تحقیق

3.مشخصات فنی تحقیق

4.برگ ارزشیابی تحقیق

5.لیست مواد مصرفی

6.لیست ابزار

7.لیست تجهیزات کار گاهی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 29 دی 1396 ] [ 13:50 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع اداره مالی اداری

پروژه مالی رشته حسابداری با موضوع اداره مالی اداری

دسته بندی : حسابداری

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 51 کیلو بایت

تعداد صفحات : 116

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق مالی رشته حسابداری با موضوع اداره مالی اداری

اداره مالی اداری

اداره مالی اداری ضمن ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین تلفنی بصورت قبول تقاضا و اشتراک تلفن و تشکیل پرو.نده و رسیدگی به امور قبوض مشترکین و محاسبه در آمد و هزینه‌ها ، خدمات تدارکاتی و پرسنلی و حقوقی کلیه پرسنل و کارکنان مخابرات شهرستان را به عهده‌دارد که اگر فعالیت و تدارکات و پشتیبانی به موقع این اداره نباشد شاید بتوان گفت به فعالیت بقیه واحدهای ادارات مختلف این مجموعه بی‌نتیجه و یا متوقف می‌ماند .

امور متقاضیان و امور مشترکین

با انتشار اگهی قبول تقاضای تلفن نسبت به ثبت نام متقاضیان تلفن و فروش فیش به آنان اقدام می‌شود این ثبت نام و فروش فیش بایستی در محدوده مرز خدمات تلفنی که در طرح ایجاد امکانات مخابراتی است بایستی صورت پذیرد پس از فراهم شدن امکانات فنی ، توسط واحد مذکور جهت کلی متقاضیان ردیف ودیعه تعیین و طی دعوتنامه ای از متقاضی نسبت به تکمیل پرونده اقدام می‌شود و جهت هر یک با رعایت حق تقدیم فرم سیمک شی صادر و به واحد مربوطه ارسال می‌نمایند . پس از عودت فرم مذکور از واحد زیربط به امور متقاضیان نصبت به صدور فرم دایری تلفن و ارسال آن به واحد‌های مربوطه نسبت به بر قراری ارتباط مشترکین اقدام می‌شود و پرونده مربوطه نیز از امور متقاضیان به امور مشترکین جهت استقرار در فایل مربوطه و بایگانی می‌گردد .

پس از دایری هر تلفن کلیه تغییرها و درخواستهای مشترکین در واحد امور مشترکین صورت می‌پذیرد که اهم آن بشرح ذیل می‌باشد .

1-تغییر نام فیش بکلی ممنوع است مگر بصورت درجا به غیر فقط با تغییر مالک در صوتیکه خریدار ملک ، خریدار فیش مذکور باشد و یا اینکه متقاضی تلفن فوت نموده باشد واگذاری نوبت به احدی از ورّاث با اجازه سایر ورثه طبق گواهی مربوطه ملامانع است .

2-تعویض آدرس فیش که با اخذ هزینه مربوطه و ارائه مدارک لازم و رعایت آئین نامه و مقررات شرکت صورت می‌گیرد . چون نرخ هزینه تعویض آدرس فیش در سه دوره مورد مطالعه یعنی سالهای 68و70و72 تغییر نکرده است لذا تفاوت‌ها در در آمدهایی که در زیل آمده‌است فقط بخاط تغییرات می‌باشد که اشاره می‌شود .

واحد آبونمان

پس از واگذاری امتیاز خط تلفن به مشترک ابتدا دائری تلفن به واحد آبونما ارسال می‌گردد تا این واحد مشخصات دائری از قبیل نام ، نام خانوادگی ،‌آدرس ، شماره کنتور ، تاریخ دائری را به مرکز کامپیوتر اعلام یا نسبت به صدور قبض تلفن و ارسال صورت حساب کارکرد اقدام شود . صورت حساب کارکرد تلفن‌ها در هر دوره دو ماهه صادر و ارسال می‌گردد ، کنتر برداری قبوض در ابتدای هر سیکل دو ماهه انجام و به مرکز کامپیوتر ارسال می‌کردد تا با توجه به کنتر قبلی کارکرد تلفن مشخص گردد، ‌پس از محاسبه کارکرد و صدور قبوض صورت حساب ، قبوض به واحد آبونمان ارسال می‌گردد تا پس از اصلاحات مقدماتی به اداره پست جهت توضیع ارسال گردد.

قبوض صورتحساب تلفن قبل از تعویض به اداره پست جهت توضیع تحویل پاسخگویان آبونمان داده می‌شود تا با توجه به اطلاعات موجود ، مشترکین مقرض به کارکرد و هزینه تلفن را نسبت به آن اگاه سازند و چنانچه اشکالی از قبیل اشتباه پانچیست در پانچ اطلاعات کنتور و غیره بود رفع و اصلاح نمایند .

پس از پرداخت مبالغ کارکرد تلفن‌ها طی قبوض صادره توسط مشترکین به بانک ، هر روزه وصولیهای قبوض تحویل کارکنان حسابدار این واحد می‌گردد تا با حسابرسی‌های خود و صدور سند مربوطه آن را آماده و جهت ثبت در مرکز کامپیوتر دسته بندی و ارسال نمایند . مشترکینی که در مهلت مقرر نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام ننمایند توسط مرکز کامپیوتر لیستی تهیه و به واحد آبونمان جهت قطع تلفن‌های بدهکار داده می‌شود که این واحد پس از بررسی تلفن‌ها به مرکز مربوطه جهت اجرا ارسال می‌دارد و پس از مراجعه مشترکین بدهکار جهت پرداخت بدهیها پس از وصول بدهی نسبت به وصل مجدد تلفن‌های مذکور اقدام می‌نمایند .

چنانچه مشترکی بخواهد تلفن خود را از محلی به محل دیگر انتقال دهد چون آدرس تلفن مذکور می‌بایستی تغییر نماید از طریق امور مشترکین فرم تغییر مکان صادر و پس از اقدامات لازم اصلاحیه آدرس به این واحد ارسال می‌گردد تا این واحد مقدمات کار و تغییر آدرس در قبوض را برای انجام به مرکز کامپیوتر انجام دهد.

چنانچه مشترکی نسبت به کارکرد تلفن خود اعراض داشته باشد فرم مخصوصی برای تلفن مذکور تهیه و به مرکز تلفن مربوطه ارسال می‌گردد تا نسبت به کنترل کنتور تلفن مذکور اقدام نمایند و نتیجه سالم و یا معیوب بودن کنتر مشخص و به واحد آبونمان ارسال تا نتیجه به مشترک معترض اعلام شود .

با توجه به استفاده از تکنولوژی و تعدیل نیروی انسانی در این واحد نکاتی چند ضروری بنظر می‌رسد چون روزبروز کامپیوتر در زندگی انسان‌ها تاثیر بسزائی را به جا می‌گذارد و مردم با تکیه بر سرعت و افزایش حجم کارها و تعدد وظایف خود بیشتر به این ماشین روی می‌آورند لذا باعث گردیده که امروزه ادارات ، شرکتها و مؤسسات دولتی به جای نیروی کار انسانی رو به کامپیوتر نموده تا جائیکه امکان دارد از آن برای انجام فعالیت‌های خود کمال استفاده را بنمایند این قائده برای شرکت مخابرات نیز مستثناء نبوده و باعث تعدیل نیروی انسانی در این شرکت هم گردیده که دارای فوائد و مضراتی بوده که مختصرا توضیح داده می‌شود .

فوائد و مضرات استفاده از کامپیوتر در آبونمان :

از فوائد این طرح افزایش سرعت کار و کارائی فعالیت‌ها و سرعت گردش کار ،‌ارائه سریع لیست‌های مورد نیاز ، ارائه آمارهای لازم و ضروری جهت مدیران به منظور دستیابی به اهداف شرکت و همچنین استفاده از کامپیوتر باعث گردیده تا کارکنان با این تکنیک نوین آشنا و ایجاد تخصص جدیدی در بین کارکنان با دادن آموزشهای لازم گردد .




 

   

    

     

  

 

 

    

  

 

    x 

        

 

 

  

     

    

دیگر امکانات