پرسشنامه توسعه حرفه ای دبیران

پرسشنامه توسعه حرفه ای دبیران

دسته بندی : علوم تربیتی

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 18 کیلو بایت

تعداد صفحات : 5

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسش‏نامه حاضر دارای 48سوال بوده وهدف آن سنجش میزان ابعاد مختلف توسعه حرفه‌ای دبیران ( دانش موضوعی، محیط یادگیری، همکاری و تشریک مساعی، فناوری آموزشی، تحقیق‌محوری، طراحی آموزشی، ارزیابی و رشد و بالندگی منابع انسانی) است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بتن پاشیده شات کریت

دانلود پاورپوینت بتن پاشیده شات کریت

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 23.261 مگا بایت

تعداد صفحات : 3

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود پاورپوینت بتن پاشیده شات کریت

این مجموعه شامل 3 پاورپوینت 63 و 56 و 22 اسلایدی می باشد. خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است. همراه با 5 فیلم کوتاه از نحوه اجرای شاتکریت.

حجم فایل: 22.7 MB

لینک خلاصه فایل:
http://s6.picofile.com/file/8215099268/kholase_shotcrete.rar.html

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 7.715 مگا بایت

تعداد صفحات : 2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

این مجموعه شامل 2 پاورپوینت 69 و 37 اسلایدی می باشد. خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است.

حجم فایل: 7.53 MB

لینک خلاصه فایل:
http://s3.picofile.com/file/8215098850/kholase_hamsaz_baeghlim.rar.html

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود نقشه اتوکدی ساختمان 1 طبقه 2 خوابه سازه بتنی dwg

دانلود نقشه اتوکدی ساختمان 1 طبقه 2 خوابه سازه بتنی dwg

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : dwg

حجم فایل : 593 کیلو بایت

تعداد صفحات : 16

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود نقشه اتوکدی ساختمان 1 طبقه 2 خوابه سازه بتنی dwg

ابعاد زمین: 11*20 متر
مساحت طبقه اول: 122 مترمربع

شامل نقشه های پلان همکف و طبقه اول و مبلمان و فونداسیون و آکس بندی ستون و تیرریزی و سایت پلان و شیب بندی بام ، یک مقطع و یک نما و به همراه جزییات اجرایی اسکلت بتنی ساختمان
توضیح اینکه : طرح نقشه در دو سری و با در نظر گرفتن طبقه همکف براساس پلان پارکینگ و پلان مسکونی ترسیم شده است. قسمتی از مجموعه نقشه ها بصورت فایل پی دی افی در لینک زیر ارائه شده است. فونت های فارسی در فایل پی دی افی نمایش داده نمی شوند. فایل نقشه در اتوکد 2007 قابل اجراست.

لینک فایل پی دی اف:
http://s3.picofile.com/file/8215097726/pdf1tabaghe2khabe.rar.html

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:05 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود نقشه اتوکدی ساختمان 1 طبقه 2 خوابه 90 متری سازه بتنی dwg

دانلود نقشه اتوکدی ساختمان 1 طبقه 2 خوابه 90 متری سازه بتنی dwg

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : dwg

حجم فایل : 410 کیلو بایت

تعداد صفحات : 15

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود نقشه اتوکدی ساختمان 1 طبقه 2 خوابه 90 متری سازه بتنی dwg

مساحت طبقه اول: 90 مترمربع

شامل نقشه های پلان همکف و طبقه اول و مبلمان و فونداسیون و آکس بندی ستون و تیرریزی و سایت پلان و شیب بندی بام ، یک مقطع و یک نما و به همراه جزییات اجرایی اسکلت بتنی ساختمان
توضیح اینکه : مجموعه نقشه ها بصورت فایل پی دی افی در لینک زیر ارائه شده است. فونت های فارسی در فایل پی دی افی نمایش داده نمی شوند. فایل نقشه در اتوکد 2007 قابل اجراست.

لینک فایل پی دی اف:
http://s6.picofile.com/file/8215091392/pdf1tabaghe2khabeh90metri.rar.html

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پس افتادگی فرهنگی

پس افتادگی فرهنگی

دسته بندی : علوم اجتماعی

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 83 کیلو بایت

تعداد صفحات : 20

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست

مقدمه

توضیحات کلی از پس افتادگی فرهنگی

به بیان دیگر:

پس افتادگی فرهنگی چیست؟

زمینه ها، علل و عوامل

تأخر فرهنگی عام وپایدار

دیدگاههای موجود :

گسترش بی رویه :

چکیده

مقدمه

پس افتادگی فرهنگی پدیده ایست که شهرها و جوامع در حال توسعه به طور طبیعی و دائمی با آن روبرو می شوند ( ویلیام آگبرن 1922 ) و گذر از جامعه سنتی به جامعه صنعتی و دگرگونی در سازمان اجتماعی اقتصادی و ذهنیت های عمومی همواره با تأخر فرهنگی و گاه بحران فرهنگی همراه می باشد . نوسازی و توسعه شهری با بکارگیری دانش و تکنولوژی مدرن و تغییر در هنجارها و باورهای عامه همراه بوده و به تبع عواقب زیستی آسیبهای شهری طبیعی را به دنبال دارد که تأخر فرهنگی از آن جمله می باشد . شناخت این پدیده و انواع عام ، متراکم و پایدار آن در شهر تهران در جریان توسعه شهری و آگاهی از زمینه ها و پیامدهای آن رویکردی ضروری برای هر گونه سیاست گذاری های راهبردی و برنامه ریزی های اصولی و مدیریت کارآمد این پدیده کنترل و زایل شود.

روش مطالعه به صورت نظری و تجربی و با بررسی نظریات دانشمندان و مطالعه منابع مستقیم و غیر مستقیم و بکارگیری آنها برای شناخت تأخر فرهنگی در شهر تهران و تجزیه و تحلیل نمونه های عینی و واقعی آن در بین عناصر مادی و غیر مادی فرهنگ شهری بوده است.

تأخر فرهنگی آنچنان که آگبرن اول بار آن را مطرح نمود و توسط دانشمندان مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفت، دقیقاً به لحاظ نظری و مفهومی چیست و تعریف آن کدامست؟ مراحل ناهمسانی بین دو یا چند عنصر از یک ترکیب فرهنگی و عوامل مژثر بر آن نظیر زندگی شهری و تکنولوژی مدرن و پیامدهای طبیعی و آسیب های شهری آن چگونه تفسیر می شود؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

بررسی بحران هویت فرهنگی

بررسی بحران هویت فرهنگی

دسته بندی : علوم اجتماعی

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 83 کیلو بایت

تعداد صفحات : 20

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست

مقدمه

مفهوم فرهنگ :

ابعاد و اجزای تشکیل دهنده نظام فرهنگی :

روابط ابعاد و اجزاء نظام فرهنگی :

بررسی ابعاد مادی و غیر مادی فرهنگ:

رابطه بحران هویت فرهنگی با تاخر فرهنگی :

رابطه بحران هویت فرهنگی با فرهنگ پذیری :

فرهنگ پذیری و بحران هویت فرهنگی در عصر حاضر:

واکنش جوامع مختلف در پذیرش فرهنگ های برنامه ریزی شده:

نتیجه گیری :

فهرست منابع:

مقدمه

یکی از ویژگی های انسان عصر حاضر، تحرک فکری و اجتماعی است که در بررسی های فرهنگی باید به مثابه اصلی بنیادی در نظر گرفته شود، اما به همان نسبتی که بر شدت این تحرک ها افزون می شود، بحران هویت فرهنگی نیز به عنوان حاد ترین مساله بشر جلوه گر می شود. برای تایید و تثبیت هویت فرهنگی و تفاوتهای آن، شناخت تاریخ و عنوان غالب و حاکم بر ادوار تاریخی الزامی است، زیرا هر ملت و جامعه ای تاریخی دارد که در آن تاریخ و با آن تاریخ، هویت خاص خود را پیدا می کند. در این جهت، محتوای کتابهای تاریخ و آموزش تاریخ در نظام آموزشی، به مثابه نافذترین وسیله تثبیت و تائید، یا تزلزل و تحریف هویت فرهنگی یک ملت عمل می کند.

آنچه باید در برخورد و تماس فرهنگی دوره ی جدید مورد توجه قرار گیرد، تفکری است که در قالب علم و پیشرفت، توسعه، تکنولوژی، تمدن و تجدد و در جهت تضعیف فرهنگها و تمدن های دیگر به طرح و اشاعه قوم مداری و غرب مداری می پردازد. به این ترتیب برای حل این بحران، جستجوی هویت فرهنگی به عنوان یک اصل، تنها در افق سیر تاریخی فرهنگ و تمدن بشری ممکن می گردد، زیرا بازگشت به هویت فرهنگی ، عاملی توانمند و پویاست و تائید و تثبیت هویت فرهنگی تنها باید در مواجهه تمدن ها ظاهر شود.

بنابراین نظام آموزشی، به سبب نقش اجتماعی خاص خود ، کانون تبلور نو آوری علمی ، بازگشت به منابع و نیروهایی درونی و تجلی هویت فرهنگی جوامع در عصر جدید است.

از همین جا می توان به نوعی توسعه اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی درون زا و خود جوش نایل آمد . در حالی که امروزه بسیاری از کشور های در حال توسعه از جمله کشور ما تا حدی دچار مساله بحران هویت فرهنگی شده و همواره به عنوان یک مسئله و بحران اذهان بسیاری از صاحب نظران را به خود مشغول کرده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله تحلیل حقوقی فسخ

مقاله تحلیل حقوقی فسخ

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : zip

حجم فایل : 125 کیلو بایت

تعداد صفحات : 50

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست

فصل اول: کلیات

1ـ تعریف حق فسخ

2ـ تاریخچه پیدایش نظریه فسخ

3- مقایسه فسخ با ماهیت‌های حقوقی مشابه

1-3 گفتار اول: فسخ و انفساخ

2-3 گفتار دوم : فسخ و اقاله

3-3 گفتار سوم: تفاوت فسخ و اقاله

4-3 گفتار چهارم : فسخ و رد معامله

5-3 گفتار پنجم : فسخ و بطلان

فصل دوم: تحلیل حقوقی فسخ

بخش اول: مبانی حق فسخ

بخش دوم: ماهیت حقوقی فسخ، منشاء پیدایش حق فسخ و احکام آن

گفتار اول: ماهیت حقوقی فسخ

گفتار دوم: منشاء پیدایش حق فسخ

گفتار سوم: احکام حق فسخ

بند اول: انتقال حق فسخ

الف: انتقال ارادی حق فسخ

ب: انتقال قهری حق فسخ

بخش سوم: سقوط و اسقاط حق فسخ

بند اول: سقوط حق فسخ

بند دوم: اسقاط حق فسخ

الف = ماهیت حقوقی اسقاط حق فسخ و شرایط آن

ب = اشکال حق فسخ

ج = وسیله اثبات اسقاط حق فسخ

فصل سوم: شرایط اساسی اعمال حق فسخ

مبحث نخست: قصد و رضا

گفتار نخست: قصد

گفتار دوم: رضا

گفتار سوم: ابزار اراده فسخ و اشکال آن

مبحث دوم: اهلیت

مبحث سوم: موضوع فسخ

مبحث چهارم: مشروعیت جهت فسخ

مبحث پنجم: زمان وقوع فسخ

فسخ قضایی

مقدمه

فسخ در لغت به معنی «نقض و باز کردن است. (ابن منظور ما لسان العرب،1408 ق) و حق فسخ از نظر اصطلاحی به معنی «تسلط بر ازاله اثر حاصل از عقد» است و به اختیاری گفته می‌شود که طرف عقد لازم در فسخ آن دارد. (کاتوزیان، ن،1367، ص 52)

امروزه کسی در لزوم وجود حق فسخ در قراردادهای لازم تردید نمی‌کند، اما سابقة تاریخی نشان می‌دهد. که در ابتدا، آن را نمی‌پذیرفتند. در حقوق رم باستان، فسخ در معاملات مطرح نبود و عقود لازم، تعهدات مستقل و جداگانه‌ای ایجاد می‌کرد بدون اینکه بین آن‌ها ارتباط و همبستگی وجود داشته باشد، و هر گاه یکی از طرفین تعهدات خود را انجام نمی‌داد. طرف مقابل فقط می‌توانست، اجرای عقد را بخواهد و فسخ عقد میسر نبود لذا پذیرش امکان فسخ قراردادها، نتیجه تحولات طولانی در سیستم‌های حقوقی مختلف بود و این امر به زمانی بر می‌گردد که عقد بیع از عقود رضایی گردید در این دوره، در زمان انعقاد بیع، شرطی در عقد گنجانیده می‌شد که به صراحت در صورت عدم پرداخت ثمن توسط مشتری، حق فسخ برای بایع ایجاد می‌شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 461 کیلو بایت

تعداد صفحات : 59

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:59 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " انواع بازار و محیط بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

بازار

انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

بازار صنعتی

بازار دولتی

بازار واسطه

انواع بازار اقتصادی

بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چند جانبه

انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر

بازار مصرف کننده

بازار بین المللی

انواع بازار كالا و خدمات

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

انواع محیطهای بازاریابی

محیط خرد مؤسسه

محیط داخلی خود مؤسسه

تأمین کننده مواد اولیه

واسطه های بازاریابی

آژانسهای خدمات بازاریابی

واسطه های مالی

واحدهای توزیع فیزیکی

دلالان

رقبا

مشتریان

جوامع

جوامع دولتی

جوامع عمومی

جوامع محلی

جوامع داخلی

جوامع مالی

جوامع شهروند

جوامع رسانه ای

محیط کلان مؤسسه

عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه

نیروهای اقتصادی

نیروهای طبیعی

نیروهای تکنولوژیکی

نیروهای سیاسی

نیروهای فیزیکی

واكنش در برابر محیط بازاریابی

واکنش انفعالی

واکنش فعال

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 470 کیلو بایت

تعداد صفحات : 32

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:32 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " مفاهیم مدیریت بازار " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مفاهیم اساسی بازاریابی

تعریف بازاریابی

اصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازار

نیاز

خواسته

تقاضا

کالا

مبادله

معامله

بازار

شرایط انجام مبادله

چهار عامل جهت تشکیل بازار

مدیریت بازاریابی

حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی

انواع بازاریابی

بازاریابی تبدیلی

بازاریابی انگیزشی

بازاریابی توسعه ای ( آشکار کردنی)(پرورشی)

بازاریابی مجدد(بازاریابی احیائی)(بازاریابی دوباره)

بازاریابی همزمانی(تعدیلی)

بازاریابی محافظتی(ابقائی)

بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی)(بازاریابی برای کاهش تقاضا)

بازاریابی مقابله ای

فلسفه های مدیریت بازاریابی

فلسفه تولید

فلسفه کالا

فلسفه فروش

فلسفه بازاریابی

ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی

اهداف بازاریابی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 صفحه بعد

دیگر امکانات