دانلود پاورپوینت ادراک

دانلود پاورپوینت ادراک

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 2.6 مگا بایت

تعداد صفحات : 24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت ادراک

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:24 اسلاید

طراحی اسلایدهای بسیار زیبا

این فایل شامل پاورپوینت" ادراك" بوده که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

تعریف ادراك

عواملی كه بر ادارك اثر می گذارد

فراگرد ادراك

فرایندهای فرعی ادراك

استنباط ادراكی

ویژگیهای موثر بر ادراك اجتماعی

خطاهای ادراكی

كاربرد نظریه ادراك

کامیابی فراخود

نظریه اسناد

كاربردهای ویژه فراگرد ادراكی در سازمان

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت نگاهی اجمالی به انگیزش ، تعاریف و نظریه های آن (فصل اول کتاب انتظار عدالت و عدالت د

دانلود پاورپوینت نگاهی اجمالی به انگیزش ، تعاریف و نظریه های آن (فصل اول کتاب انتظار عدالت و عدالت در سازمان رضائیان)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.174 مگا بایت

تعداد صفحات : 13

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت نگاهی اجمالی به انگیزش ، تعاریف و نظریه های آن (فصل اول کتاب انتظار عدالت و عدالت در سازمان رضائیان)

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:13 اسلاید

طراحی اسلایدهای بسیار زیبا

کتاب عدالت و انتظار عدالت در سازمان(مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته) تالیف دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاوروپینت فصل اول این تاب با عنوان " نگاهی اجمالی به انگیزش ، تعاریف و نظریه های آن " بوده که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

تعریف انگیزش

دیدگاه و تاکید نظریه پردازان به انگیزش

سه دلیل ظهور انگیزش

نظریه های انگیزش

مدل اساسی انگیزش

نظریه های جدید انگیزش

جدول مقایسه ای نظریه های انگیزش و نتایج مورد انتظار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انتظارعدالت و عدالت در سازمان (کتاب انتظار عدالت و عدالت در سازمان رضائیان)

دانلود پاورپوینت انتظارعدالت و عدالت در سازمان (کتاب انتظار عدالت و عدالت در سازمان رضائیان)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 933 کیلو بایت

تعداد صفحات : 23

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت انتظارعدالت و عدالت در سازمان (کتاب انتظار عدالت و عدالت در سازمان رضائیان)

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:23 اسلاید

طراحی اسلایدهای بسیار زیبا

کتاب انتظارعدالت و عدالت در سازمان (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته) تالیف دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپ,ینت فصل اول این ;کتاب با عنوان " انتظارعدالت و عدالت در سازمان " بوده که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

عدالت

معانی عدل

چهار معنی یا چهار کاربرد برای کلمه عدل عبارت است از :

تصمیمات و رفتارهای مدیریت باید با رعایت حقوق موارد زیر باشد :

عدالت در سازمان

اهمیت رعایت عدالت

انواع عدالت سازمانی

عدالت توزیعی

عدالت رویه ای

تعریف عدالت رویه ای

مدلهای عدالت رویه ای

مدل ابزاری

مدل رابطه ای

عوامل شکل دهنده عدالت رویه ای

نتایج عدالت رویه ای

تشابه عدالت توزیعی و رویه ای

عدالت مراوده ای

خلاصه آثار بی عدالتی مورد انتظار برای سازمانها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله هوش مصنوعی ربات

مقاله هوش مصنوعی ربات

دسته بندی : هوش مصنوعی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 68 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

عنوان......................................................................................................................... صفحه

مقدمه .......................................................................................................................................................................... 1

هوش مصنوعی چیست و هوشمندی به چه معناست .................................................................................. 2

شاخه ها و کاربردهای هوش مصنوعی................................................................................................................ 3

شبکه های عصبی...................................................................................................................................................... 4

روباتیک......................................................................................................................................................................... 4

انجام مسابقات............................................................................................................................................................. 5

سیستم های خبره.................................................................................................................................................... 5

یادگیری ماشین.......................................................................................................................................................... 6

استراتژی های تکاملی............................................................................................................................................... 6

تازه های هوش مصنوعی......................................................................................................................................... 7

لباس های هوشمند.................................................................................................................................................. 7

ساختمان های هوشمند.......................................................................................................................................... 8

سیستم های حمل و نقل هوشمند...................................................................................................................... 8

ربات های نظامی هوشمند...................................................................................................................................... 9

آناتومی ربات های دارای هوش مصنوعی............................................................................................................ 9

منابع........................................................................................................................................................................... 10


مقدمه

آیا بشر قادر خواهد بود موجودی هوشمند همانند خود به وجود آورد؟ آیا زمانی فرا خواهد رسید که روبات‏ها به خانه ما رفت‏وآمد کنند؛ کنار ما بنشینند و با ما به تبادل نظر بپردازند؟چه زمانی رؤیای روبات‏ها به حقیقت خواهد پیوست؟

شاید سؤالاتی این چنین را بتوان زمینه‏ساز ظهور دانشی نوین، با عنوان هوش مصنوعی دانست. نخستین جرقه‏های هوش مصنوعی به سال‏های بعد از جنگ جهانی دوم باز می‏گردد. زمانی که آلن تورینگ در سال ۱۹۵۰م. آزمایشی مبنی بر این که آیا ماشین قادر است با فرآیندهای مغز انسان رقابت نماید، مطرح کرد. سال ۱۹۶۰م. با روی کار آمدن برنامه‏های بازی شطرنج و ساخت اولین روبات‏ها و استفاده از زبان‏های برنامه‏نویسی در اروپا و آمریکا، تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی به جنبه‏های‏انسانی نزدیک‏تر شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله بررسی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهرستان ..........درسال 1392

مقاله بررسی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهرستان ..........درسال 1392

دسته بندی : علوم تربیتی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 267 کیلو بایت

تعداد صفحات : 28

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه............................................................................................................................................................................. 1

چکیده........................................................................................................................................................................... 3

بیان مسئله................................................................................................................................................................... 4

اهمیت و ضرورت پژوهش ...................................................................................................................................... 5

سوال اصلی................................................................................................................................................................... 6

سوال فرعی................................................................................................................................................................... 6

اهداف پژوهش............................................................................................................................................................. 6

اهداف ویژه ................................................................................................................................................................. 7

پیشینه پژوهش........................................................................................................................................................... 7

روش پژوهش............................................................................................................................................................... 8

ابزار جمع آوری اطلاعات......................................................................................................................................... 8

پرسشنامه...................................................................................................................................................................... 9

معنای اوقات فراغت................................................................................................................................................ 10

انواع اوقات فراغت................................................................................................................................................... 10

بی توجهی به اوقات فراغت و افزایش انحرافات اجتماعی........................................................................... 11

همسالان.................................................................................................................................................................... 12

بحران هویت.............................................................................................................................................................. 12

نابرابریهای اجتماعی................................................................................................................................................ 12

فرهنگ....................................................................................................................................................................... 13

رسانه ها..................................................................................................................................................................... 13

مقایسه استاندراردهای جهانی و ایرانی اوقات فراغت.................................................................................... 14

اوقات فراغت ، آینه فرهنگ جامعه.................................................................................................................... 15

ضرورت برنامه ریزی اوقات فراغت ..................................................................................................................... 16

دیدگاه مردم عادی به مقوله اوقات فراغت........................................................................................................ 17

دیدگاه اسلام در خصوص اوقات فراغت............................................................................................................ 17

تجزیه و تحلیل......................................................................................................................................................... 18

نتیجه گیری و پیشنهادات.................................................................................................................................... 19

محدودیت ها............................................................................................................................................................. 21

منابع............................................................................................................................................................................ 22

مقدمه :

اوقات فراغت فرصت طلایی است كه می توان زمینه مناسبی برای رشدوبالندگی افراد را فراهم آورد به شرط آنكه قدرش را بدانیم و با بی توجهی از كنارش نگذریم . در جوامع اولیه‌ بین کارواوقات فراغت مرز مشخصی وجود نداشت. اوقات فراغت نزدیک‌ترین پیوند را با زندگی معنوی و فرهنگی افراد دارد و و ارتباط آن با حیات معنوی و فرهنگی جامعه نیز تنگاتنگ است چون فرد می‌تواند در اوقات فراغت همان چیزی را که می‌پسندد انجام دهد، شخصیت نهایی خود را بازیابد و آن را ابراز کند. بنابراین قابلیت های فرد غالباً در عرصه اوقات فراغت جلوه گر می‌شود .

بررسی ها نشان می‌دهد درروم باستان فراغت گروهی پدیدة تازه‌ای نبود و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت توده دراین دوران جزو وظایف سردمداران ، به شمار می‌رفته است. سقوط امپراطوری روم و گسترش مسیحیت روی اوقات فراغت و تفریح، تأثیرات عمیق و ماندگاری گذاشت،‌کلیسا اکثر فعالیتهای تفریحی را به جز آنها که به عبادت و آیین مذهبی مربوط بودند قدغن کرد.کار مورد تمجید قرار گرفت و بیکاری امری اهریمنی قلمداد شد.اما در اواخر قرون وسطا با افول قدرت کلیسای کاتولیک و تجدید حیات انواع هنر ورشد اومانیسم، نگرش مساعد تری به فراغت ایجاد شد .

به عقیدة بسیاری از صاحب نظران فراغت به معنای واقعی آن مربوط به دوران تمدن صنعتی است چرا که در این دوران کار از زندگی خصوصی جدا شد و به کارخانه‌ها انتقال یافت و در نتیجه زمان فراغت و زمان کار از یکدیگر تفکیک شد. از این رو فراغت پدیده ای است کاملاً ‌تازه که با جامعه صنعتی و پدیدة شهر نشینی بوجود آمده و آن را نمی‌توان با بیکاری قرون گذشت مقایسه کرد. اوقات فراغت زمانی است که شخص در آن آنگونه که می‌تواند و می‌خواهد عمل می‌کند و چون عمل او پاسخ به انتظار دیگری نیست پس عمل فراغتی عملی تحمیلی و ‌الزامی نیست و در نتیجه با نوعی طیب خاطر و رضایت انجام می‌شود.

تحقیق حاضرتحقیقی است درخصوص بررسی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان درسال 1392 درشهر پارس آباد ،بدیهی است پژوهش­ فوق خالی ازکم وکاست نیست.امید آن دارم که مورد استفاده همه دانش پژوهان قرار گیرد.

در این جا لازم می دانم از دوستان و یاران عزیز که در تهیه وتدوین پژوهش راهنمایی نموده تقدیرو تشکرمی نمایم .همچنین ازهمسرم که درنگارش پژوهش،مرا یاری نموده قدردانی کرده ؛ واز همه دوستانی که بنحوی درعملیاتی کردن تحقیق،با من همکاری کردندتشکرمی کنم.وسعادت وبهروزی رابرای همه عزیزان آرزومندم.

حضرت امام رضا علیه السلام در زمینه توجه به اوقات فراغت و ضرورت پرداختن به تفریحات سالم، چنین می فرماید:

(( از لذایذ دنیوی، نصیبی برای کامیابی خویش قرار دهید و تمنیات دل را از راه های مشروع به دست آورید. مراقبت کنید در این کار، به مردانگی و شرافتتان آسیب نرسد. تفریح و سرگرمی های لذت بخش، شما را در اداره زندگی یاری می کند و با کمک آن، در امور دنیای خویش، موفق خواهید شد. سرگرمی و تفریح، آدمی را از ملالت کارهای یکنواخت و خسته کننده زندگی می رهاند و برای مدت کوتاهی، بار سنگین مسئولیت را از دوش وی برمی دارد و زنجیرهای وظایف روزمره را به طور موقت از دست و پایش باز می کند)) .

چکیده:

ازآغاززندگی اجتماعی بشراوقات فراغت مورد توجه بوده است.درمصر ویونان قدیم ، فقط طبقات بالاازامكان تفریح و سرگرمی برخورداربودند.یونانیان به اوقات فراغت اهمیت زیادی می دادندازآن برای ورزش ، بازی های قهرمانی ، هنرهایی مانند نقاشی و تمرین سخنوری استفاده می كردند. در عصر جدید و با به وجود آمدن تمدن و زندگی شهری، كوتاه شدن تدریجی زمان كار روزانه، پیدایش مراكز و وسایل گوناگون جدید، اوقات فراغت و چگونگی گذران آن مورد توجه خاص قرار گرفت؛ به گونه ای كه در سال های اخیر عده ای اظهار داشته اند كه اصولااوقات فراغت محصول جوامع صنعتی جدید است؛ چرا كه شرایط واقعی استفاده از اوقات فراغت، در این گونه جوامع آمده است. به عقیدة بسیاری از صاحب نظران فراغت به معنای واقعی آن مربوط به دوران تمدن صنعتی است چرا که در این دوران کار از زندگی خصوصی جدا شد و به کارخانه‌ها انتقال یافت و در نتیجه زمان فراغت و زمان کار از یکدیگر تفکیک شد. از این رو فراغت پدیده ای است کاملاً ‌تازه که با جامعه صنعتی و پدیدة شهر نشینی بوجود آمده و آن را نمی‌توان با بیکاری قرون گذشت مقایسه کرد. اوقات فراغت زمانی است که شخص در آن آنگونه که می‌تواند و می‌خواهد عمل می‌کند و چون عمل او پاسخ به انتظار دیگری نیست پس عمل فراغتی عملی تحمیلی و ‌الزامی نیست و در نتیجه با نوعی طیب خاطر و رضایت انجام می‌شود.

- کلید واژه ها :

اوقات فراغت ، خانواده ، همسالان ، رسانه ، کودک ، نوجوان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله بررسی چالش های موجود تئاتر خیابانی در استان اردبیل

مقاله بررسی چالش های موجود تئاتر خیابانی در استان اردبیل

دسته بندی : عمومی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 25 کیلو بایت

تعداد صفحات : 14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده

در ابتدا مطلب خود را این‌گونه آغاز می‌کنم که نمایش خیابانی، مختص مشرق زمین به نمایش‌هایی اطلاق می‌شود که عده‌ای نمایش را اجرا و مردم آن‌ها را همراهی می‌کردند لازم به ذکر است که نمایش‌های کارناوالی جز این‌گونه نمایشی محسوب می‌شود.

در ایران نیز نمایش خیابانی وجود داشته و ریشه‌ی قدیمی در این خاک دارد همان‌طور که در قدیم انواع آیین‌هایی که در فضای باز اجرا می‌شده لفظ نمایش خیابانی به آن اطلاق می‌شود مثل آیین نوروز، کوسه گردی، آیین تغییر فصل و نقالی، معرکه، شعبده‌بازی، پرده‌داری یا شمایل گردانی و... که لفظ خیابان به اینها اطلاق نمی‌شود، بلکه آن‌ها را نمایش میدانی می‌خوانیم.

در واقع یکی از عوامل مهم تئاتر خیابانی مکان اجراست یعنی خیابان که خود یکی از مشخصه‌های قرن بیستم است و معماری شهری که خود به نوعی بر شیوه اجرایی تئاتر تأثیر خود را می‌گذارد. زنده بودن تئاتر خیابانی به لحاظ در لحظه بودنش است، در تئاتر صحنه‌ای تماشاگر طبق آئین‌ی از پیش تعیین شده حاضر می‌شود، بلیط تهیه کرده، روی صندلی نشسته و تئاتر تماشا می‌کند. اما تماشاگر خیابانی بدون برنامه‌ریزی قبلی به دیدن نمایش می‌رود.

یکی از هنرهای تئاتر خیابانی هنر ارتباط است چرا که تماشاگر خیابانی ضرورتی برای رفتن به سالن تئاتر را حس نمی‌کند و این‌گونه تئاتر بنا به موضوعیت خاصی که دارند و محل اجرا را برمی‌گزینند به زبانی دیگر آنان محل ثابتی ندارند.

تئاتر خیابانی همچنین خالی از جنس ادبیات صحنه‌ای و تا حدودی براساس بداهه شکل می‌گیرد، این شیوه‌ی تئاتری با گرایشات متغیر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه به سرعت همسو می‌شود و سرعت اجرای این تئاتر که منتج به سرعت تأثیر آن بر مخاطب می‌شود از بارزترین خصوصیات این تئاتر است. مثلاً شاهکار امروز شاید برای نسل فردا دیگر نتواند جذابیت ویژه‌ای داشته باشد و اصولاً این تئاترها با جهت‌گیری‌های خاص اجتماعی که دارند به شدت با دوره زمانی خود همسو هستند و با مرتفع شدن آن مسائل، شاید دیگر محلی از اعراب نداشته باشند.

مقدمه

اگر تاریخ را از دیر باز تاکنون مورد بررسی قرار دهیم متوجه می‌شویم که از دوران شکارگری شکل ارتباطی به صورت گروهی بوده است. آنان بر دیواره‌های غار نقش حیوان را می‌کشیدند و با شور و هیجانی خاص به سویش سنگ و نیزه پرتاب می‌کردند تا به قدرتی ذهنی و جسمی برای غلبه کردن به حیوان برسند، و از این طریق شکل عملی ارتباط را به صورت جمعی تجربه می‌کردند.

در ایران نیز بسیاری از آئین‌های طلب باران و مراسمی که برای حفاظت و تضمین محصول خود انجام می‌دادند، نیز از همین ویژگی عمومی ارتباط و نمایش همگانی برخوردار بوده است. به تدریج با گذر زمان، پیشرفت و تکنولوژی و با شکل‌گیری جوامع طبقاتی جدایی میان بازیگر و تماشاگر صورت گرفت و تماشاگر از نقش فعال تنزل یافت و منفعل شد.

در اعصار گوناگون همیشه در هنر تئاتر سعی بر کم کردن یا اضافه کردن عقاید، روش‌ها، امکانات و غیره را به تئاتر داشتند و همگی به این نتیجه رسیدند، تنها یک عنصر است که هیچ‌گاه نمی‌توان آن را کم یا حذب کرد و او وجود زنده انسان "بازیگر" است در فضای تئاتر.

اگر این قضیه را زیر ذره‌بین نگاه خود قرار دهیم، به دریافتی می‌رسیم که تنها خود بازیگر است که می‌تواند در مورد نقش خود به قضاوت بنشیند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم

مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم ؟

دسته بندی : آزمون ارشد

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 145 کیلو بایت

تعداد صفحات : 18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

عنوان......................................................................................................................... صفحه

چکیده........................................................................................................................................................................... 7

بیان مسئله................................................................................................................................................................... 9

سوالات تحقیق........................................................................................................................................................... 9

فرضیه........................................................................................................................................................................... 9

هدف تحقیق............................................................................................................................................................ 10

روش تحقیق............................................................................................................................................................. 10

منبع تحقیق............................................................................................................................................................. 10

محدودیت های تحقیق.......................................................................................................................................... 11

اهداف و رسالت کتاب فیلم................................................................................................................................. 12

تعریف مختصری از کتاب فیلم........................................................................................................................... 13

اهمیت و جایگاه کتاب فیلم................................................................................................................................ 14

راه ها و شیوه های ترغیب کودکان به کتاب و کتاب خوانی .................................................................... 15

چکیده

با توجه به موضوع ، پژوهش را بیشتر به کتاب فیلم و چگونگی تاثیر آن در تشویق کودکان پسر برای امر مطالعه اختصاص داده ایم .

ابتدا تاریخچه ای در مورد کتاب فیلم و تعریف کتاب فیلم ، جذابیت های کتاب فیلم ،و سپس در مورد شناخت مخاطب کودک و گروه بندی سنی و ویژگی های جسمی و روانی کودک را مورد بحث و بررسی قرار داده ام و با توجه مطالب مورد نظر نتیجه به دست آمده را در فصل آخر پژوهش ذکر کرده ایم و بعد از آن با توضیحی و مورد کار علمی و روش اجرای آن پژوهش خود را به پایان رسانده ام .

کتاب فیلم هنر است و هنر خلاقیت است . کتاب فیلم در واقع گری به فیلم کشیدن داستان به گونه ای خلاقانه است که بر گرفته از فرهنگ هر ملت و جهانی بودن در کنار آن و جلب مخاطب می باشد به گونه ای که مخاطب رابطۀ فیلم و متن را به گونه ای محسوس شاهد باشد که اگر متن را هم نخواند به عمق داستان پی ببرد .هر کتاب فیلم باید به روز بوده و با ذهن مخاطب و احساسات آنها ارتباط برقرار کند .

چشم انسان شیفته رنگ ها است رنگ ها را در هم می آمیزیم تا بتوانیم عمق احساست داستان را به کتاب فیلم بکشیم ما کتاب فیلم را هنر جلب مخاطب می دانیم و این امر در کارهای تبلیغاتی متأثر هنر در بازاریابی نقشی به سزا خواهد داشت .

کتاب فیلم در کتابها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است امروزه به ویژه کتاب فیلم ، کتاب کودک به یکی از رشته های مورد علاقه دانشجویان رشته هنر بدل شده است .

نقد و بررسی کتاب فیلم کودکان در سطح جهان به طور کلی با دو رویکرد انجام می شود. شماری از معتقدان به ویژه کارشناسان هنری ، فیلم های کتاب های کودکان را از جنبه های مختلف هنری مورد بررسی قرار می دهند و به پیوند کتاب فیلم ها با متن که در کنار هم اثر ادبی می آفرینند بی توجه اند . اما شماری دیگر که بیشتر از میان کارشناسان ادبیات کودکان هستند ما کتاب های کتاب فیلم ی را گونه ای از ادبیات کودکان می دانند و ادبیات آن را مورد بررسی قرار می دهند بحث ما در این تحقیق در مورد روانشناسی رنگ در کتاب فیلم سازی کتاب کودکان می باشد .

لازم است ابتدا شناخت کافی از کودک داشته باشیم از جمله اینکه کودک کیست ؟ ویژگی های جسمی و روانی ، ترس ،بازی توانایی یاد گیری ،تخیل و … او چگونه است ؟

و سپس بحث شناخت فیلم در کتاب فیلم سازی کودک به میان می آید .در کتاب فیلم کودک ما با فردی در ارتباط هستیم که بزرگ است و تنها در دید ما کودک است . اما در دنیای خود و با توجه به منطق و درک وجودی اش آن نگاه می کنند .در این جا است که هنر کتاب فیلم گری نقشی بسزا دارد . کودکان در یک جامعه ی جهانی انتظاراتی جهانی دارند . اگر تنها به فرهنگ و ملت خود از نظر طراحی بپردازیم نیاز باطنی در آنها را بر آورده نخواهد کرد . ما باید فرهنگ و جهانی شدن را با هم درآمیزیم تا کتاب فیلم ی خلاقانه با پرداختن به روانشناسی رنگ ها برای کودکان بسازیم ،تا کودک پا به پای داستان در دنیای رنگ ها با تصاویر تجسم سازی کند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

پایان نامه چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 5.788 مگا بایت

تعداد صفحات : 44

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

مقدمات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9

چکیده . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 10

توصیف وضعیت موجودمرکز . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11

بیان مسئله . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12

بیان اهداف وسوالات اقدام پژوهی . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14

سوالات اقدام پژوهی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15

نمونه ی آماری وجامعه آماری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16

فرضیه ها . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17

تاریخچه پیدایش کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18

به کتاب اهمیت دهیم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19

نقش برجسته کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21

چرا ترویج کتابخوانی اهمیت دارد . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22

سخنان بزرگان درمورد کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23

گردآوری اطلاعات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . 25

مشاهده مستقیم و غیرمستقیم ویادداشتهای روزانه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26

مصاحبه غیرمستقیم با اعضا کودک پسر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27

نشست با مربیان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28

تماس تلفنی با پدرومادر اعضا . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29

نشست با معلمان ابتدایی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . 30

اجرای راحلهای خلاق برای اقدام پژوهی . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . 31

طرح خلاق برای ماه اول و هفته اول . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . 32

طرح خلاق برای ماه اول و هفته دوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33

طرح خلاق برای ماه اول و هفته سوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34

طرح خلاق برای ماه اول و هفته چهارم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته اول . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . 36

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته دوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته سوم . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . 38

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته چهارم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39

گزارش نهایی و نتیجه گیری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40

پیشنهادات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . 41

پیوست تصاویر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42

منابع . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله اجرای تئاتر خیابانی در ایران با رویکردی سنتی یا مدرن

مقاله اجرای تئاتر خیابانی در ایران با رویکردی سنتی یا مدرن

دسته بندی : علوم اجتماعی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 37 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده

امروزه در جهان از تئاتر خیابانی برای دستیابی به اهداف خاص سیاسی ، فرهنگی و آموزشی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی استفاده بهینه ای می شود ، اما هنوز در ایران به تعریف جامع ای از این گونه نمایشی نرسیده ایم و نظرات در میان الگو قرار دادن نمایشهای فضای باز سنتی ایرانی و تکنیک های رایج در تئاتر خیابانی جهان در مجادله است ؛ در این نوشتار سعی شده تا رویکرد مناسب برای اجرای تئاتر خیابانی در ایران بررسی شود . برای این منظور ابتدا به معرفی چند تکنیک خاص اجرای تئاتر خیابانی که در جهان از آنها استفاده میشود و سپس چند نمونه از نمایشهای سنتی فضای باز ایرانی پرداخته میشود و سپس نظرات کارشناسان هر دو گروه ذکر و تحلیل خواهد شد .

واژگان کلیدی تئاتر خیابانی ، آگوستو بوآل ، تئاتر سرکوب شدگان ، نمایش سنتی ایرانی

مقدمه

انواع تئاتر های فضای باز و محیطی به ویژه تئاتر خیابانی در نتیجه احساس کمبود هایی به وجود آمدند ، کمبود هایی که شاید دیگر تئاتر صحنه ای جوابگوی آنها نبود ؛ نیاز به ارتباط هرچه بیشتر با مخاطب در معنا سازی ، اجرا در مکان هایی که خود آن مکان بتواند به عنوان شخصیتی در نمایش حضوری پر رنگ داشته باشد و انتقال معنا به مخاطبانی که شاید هرگز برای تهیه بلیط در صف گیشه ها حضور پیدا نکنند ؛ -در صورتی که آنها اصلی ترین مخاطبان آن معنا محسوب می شوند- از آن جمله اند. تئاتر های خیابانی در برگیرنده مضامین اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی ، فلسفی و ... هستند که به کمک تکنیک های خاصی به مخاطب ارائه می شوند . در نمایشهای خیابانی بازیگر و تماشاگر معنای دیگری می یابند ، با هم یکی می شوند و گاهی جایگاهشان با یکدیگر عوض می شود . تئاتر خیابانی تحت عنوان نام رسمی street theater از اجرای نمایش هایی در دهه های دوم و سوم قرن بیستم که در مکان های عمومی کشور های اروپایی از جمله روسیه ، فرانسه ، آلمان و هلند – که پس از آنها به سراسر جهان غرب کشیده شد – شکل گرفت . در ایران نیز از قبل از انقلاب اسلامی اجرا هایی به شکل خیابانی در چند جشنواره انجام گرفت ولی این اجرا ها تبدیل به حرکتی فراگیر نشد . در روز های اول انقلاب نیز که فضای سیاسی به نسبت بازی به وجود آمده بود گروه های تئاتر خیابانی به وجود آمدند که سعی در ارائه نظرگاه های سیاسی خود داشتند . پس از پایان جنگ تحمیلی نیز اجرا هایی از تئاتر خیابانی در ایران داشتیم تا اینکه تئاتر خیابانی در سال 1373 به جشنواره تئاتر فجر پیوست تا نگاه جدی تری در ایران به آن شود . اما تئاتر خیابانی در ایران هنوز هم تئاتری به نسبت بی هدف و بی هویت است و وجود گروه ها و اجرا های تئاتر خیابانی بیشتر از آنکه نشان دهنده احساس نیاز به این گونه نمایشی باشد نشان دهنده محدودیت ها و کمبود سالن های نمایش است که با وجود خیل عظیم علاقمندان ، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته تئاتر ، تئاتر خیابانی تنها به عنوان یک راه گریز استفاده می شود . پرسش اصلی که بر سر راه تئاتر خیابانی ایران قرار دارد این است که اجرای این تئاتر در ایران باید با توجه به ریشه های خودمان در نمایش های فضای باز یا با استفاده از تجربه های جهانی در این زمینه انجام پذیرد و امید است که در مباحث پیش رو به پاسخی برای این پرسش دست یابیم . برای تفهیم بیشتر مسئله ، نخست به تعریف و توضیحی از تئاتر خیابانی آنگونه که در جهان مورد استفاده قرار میگیرد ، پرداخته میشود و در بخش بعدی نیز آشنایی مختصری با نمایشهای سنتی ایرانی ارایه میشود و در نهایت با ذکر نظرات کارشناسان امر مربوطه به مقایسه تفاوت ها و شباهت های این دو گونه نمایشی اشاره خواهد رفت.

نگاهی به تکنیک های اجرای تئاتر خیابانی در جهان

همانطور که در مقدمه ذکر شد تئاتر خیابانی در جهان برای دستیابی به اهداف معینی اجرا میشود ، اما هر گروهی در هر گوشه از جهان شیوه اجرایی خاص خود را دنبال میکند مانند گروه های تئاتر خیابانی در هند یا گروه نان و عروسک پیتر شومان در آمریکا یا ... . شاید نیاز به ارسطویی باشد تا با بوطیقایی قواعد این گونه نمایشی را به صورتی یکپارچه تعیین و تبیین نماید و شاید هم نتوان در هنر جهان مدرن به یک بوطیقا دست یافت و به آن اکتفا نمود ، به هر تقدیر در این نوشتار برای جلوگیری از پراکندگی و سردرگمی و حفظ یکپارچگی به بررسی شیوه های اجرایی تئاتر خیابانی با توجه به تکنیک های بنیان گذارده شده توسط بزرگترین و تاثیرگذارترین چهره تئاتر خیابانی یعنی آگوستوبوآل پرداخته میشود . آگوستو بوآل‌ در‌ سال 1931 در ‌ریودوژانیروی برزیل ‌پا به جهان هستی گذاشت. وی در دانشگاه کلمبیای نیویورک شیمی و تئاتر ‌خواند و از‌ 1956الی 1971 به عنوان مسئول‌Teatro de Aren در شهر سائوپائولو مشغول به کار شد . ا‌و در‌ 1971به بوینس آیریس نقل مکان کرد و سپس در سال ‌1978 - 1979 در دانشگاه سوربن پاریس به سمت ‌استادیاری دانشگاه رسید و ‌در همان سال نیز آموزشگاه بوآل را تأسیس ‌نمود. بوآل به عنوان استاد تئاتر ، کارگردان ‌، نمایشنامه‌نویس و نظریه‌پرداز تئاتر شناخته میشود. وی از‌ 1986 به وطن خود ، برزیل، بازگشته است. از اواخر دهه 50 تا شروع دهه 70 میلادی‌ رویکردی نوین از تئاتر مردمی‌ درسائوپائولو ‌مطرح گردید که به سرعت در امریکا‌ی لاتین رشد یافت‌. نام آگوستو بوآل به این رویکرد نوین برچسب خورده است‌. بوآل تکنیکی تئاتری را مدنظر دارد که در آن مخاطب نه فقط تماشاگر ، بلکه یکی از اجزای نمایش به حساب می آید؛ این تکنیک تئاتر سرکوب شدگان نام گرفت. یکی از نکاتی که این شیوه اجرا را از دیگر شیوه‌ها متمایز می‌کند ‌، این است که موضوع آن امیال ، خواست ها و دلمشغولی های مردم است و شرایط زندگی آنان را به صحنه می‌کشد. بوآل خود چنین می‌گوید ‌"این شیوه نشان می‌دهد مردمی که از راه کار ، عادات و تاریخشان فریب خورنده اند چگونه می‌توانند زندگی خود را تغییر دهند‌؛ زیرا هر چیزی در تغییر کردن معنا می‌یابد‌. مردم باید برای این تغییرات درزندگی روزمره آماده شوند"چهار شیوه ای که در ادامه درمورد آنها به توضیح مختصری خواهیم پرداخت از شیوه های اجرایی خاص بوآل می باشند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انسان شهر فضا (تحلیل فضای شهری) PPTX - DOCX

دانلود پاورپوینت انسان شهر فضا (تحلیل فضای شهری) PPTX - DOCX

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 17.494 مگا بایت

تعداد صفحات : 74

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود پاورپوینت انسان شهر فضا (تحلیل فضای شهری) PPTX - DOCX

این پاورپوینت در 74 اسلاید می باشد. همراه با 47 صفحه فایل word مربوطه که بطور کامل توضیحات مربوطه در این فایل ارائه شده است. خلاصه ای از اسلایدها و قسمتی از فایل word بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است.

حجم فایل: 17.0 MB

لینک خلاصه فایل:
http://s6.picofile.com/file/8216889042/kholase_ensan_shahr_faza.rar.html

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات