مقاله بررسی چالش های موجود تئاتر خیابانی در استان اردبیل

مقاله بررسی چالش های موجود تئاتر خیابانی در استان اردبیل

دسته بندی : عمومی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 25 کیلو بایت

تعداد صفحات : 14

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده

در ابتدا مطلب خود را این‌گونه آغاز می‌کنم که نمایش خیابانی، مختص مشرق زمین به نمایش‌هایی اطلاق می‌شود که عده‌ای نمایش را اجرا و مردم آن‌ها را همراهی می‌کردند لازم به ذکر است که نمایش‌های کارناوالی جز این‌گونه نمایشی محسوب می‌شود.

در ایران نیز نمایش خیابانی وجود داشته و ریشه‌ی قدیمی در این خاک دارد همان‌طور که در قدیم انواع آیین‌هایی که در فضای باز اجرا می‌شده لفظ نمایش خیابانی به آن اطلاق می‌شود مثل آیین نوروز، کوسه گردی، آیین تغییر فصل و نقالی، معرکه، شعبده‌بازی، پرده‌داری یا شمایل گردانی و... که لفظ خیابان به اینها اطلاق نمی‌شود، بلکه آن‌ها را نمایش میدانی می‌خوانیم.

در واقع یکی از عوامل مهم تئاتر خیابانی مکان اجراست یعنی خیابان که خود یکی از مشخصه‌های قرن بیستم است و معماری شهری که خود به نوعی بر شیوه اجرایی تئاتر تأثیر خود را می‌گذارد. زنده بودن تئاتر خیابانی به لحاظ در لحظه بودنش است، در تئاتر صحنه‌ای تماشاگر طبق آئین‌ی از پیش تعیین شده حاضر می‌شود، بلیط تهیه کرده، روی صندلی نشسته و تئاتر تماشا می‌کند. اما تماشاگر خیابانی بدون برنامه‌ریزی قبلی به دیدن نمایش می‌رود.

یکی از هنرهای تئاتر خیابانی هنر ارتباط است چرا که تماشاگر خیابانی ضرورتی برای رفتن به سالن تئاتر را حس نمی‌کند و این‌گونه تئاتر بنا به موضوعیت خاصی که دارند و محل اجرا را برمی‌گزینند به زبانی دیگر آنان محل ثابتی ندارند.

تئاتر خیابانی همچنین خالی از جنس ادبیات صحنه‌ای و تا حدودی براساس بداهه شکل می‌گیرد، این شیوه‌ی تئاتری با گرایشات متغیر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه به سرعت همسو می‌شود و سرعت اجرای این تئاتر که منتج به سرعت تأثیر آن بر مخاطب می‌شود از بارزترین خصوصیات این تئاتر است. مثلاً شاهکار امروز شاید برای نسل فردا دیگر نتواند جذابیت ویژه‌ای داشته باشد و اصولاً این تئاترها با جهت‌گیری‌های خاص اجتماعی که دارند به شدت با دوره زمانی خود همسو هستند و با مرتفع شدن آن مسائل، شاید دیگر محلی از اعراب نداشته باشند.

مقدمه

اگر تاریخ را از دیر باز تاکنون مورد بررسی قرار دهیم متوجه می‌شویم که از دوران شکارگری شکل ارتباطی به صورت گروهی بوده است. آنان بر دیواره‌های غار نقش حیوان را می‌کشیدند و با شور و هیجانی خاص به سویش سنگ و نیزه پرتاب می‌کردند تا به قدرتی ذهنی و جسمی برای غلبه کردن به حیوان برسند، و از این طریق شکل عملی ارتباط را به صورت جمعی تجربه می‌کردند.

در ایران نیز بسیاری از آئین‌های طلب باران و مراسمی که برای حفاظت و تضمین محصول خود انجام می‌دادند، نیز از همین ویژگی عمومی ارتباط و نمایش همگانی برخوردار بوده است. به تدریج با گذر زمان، پیشرفت و تکنولوژی و با شکل‌گیری جوامع طبقاتی جدایی میان بازیگر و تماشاگر صورت گرفت و تماشاگر از نقش فعال تنزل یافت و منفعل شد.

در اعصار گوناگون همیشه در هنر تئاتر سعی بر کم کردن یا اضافه کردن عقاید، روش‌ها، امکانات و غیره را به تئاتر داشتند و همگی به این نتیجه رسیدند، تنها یک عنصر است که هیچ‌گاه نمی‌توان آن را کم یا حذب کرد و او وجود زنده انسان "بازیگر" است در فضای تئاتر.

اگر این قضیه را زیر ذره‌بین نگاه خود قرار دهیم، به دریافتی می‌رسیم که تنها خود بازیگر است که می‌تواند در مورد نقش خود به قضاوت بنشیند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم

مقاله چگونه می توانیم به کمک کتاب فیلم میزان مطالعه اعضای کودک پسر را در شش ماهه دوم سال تقویت کنیم ؟

دسته بندی : آزمون ارشد

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 145 کیلو بایت

تعداد صفحات : 18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

عنوان......................................................................................................................... صفحه

چکیده........................................................................................................................................................................... 7

بیان مسئله................................................................................................................................................................... 9

سوالات تحقیق........................................................................................................................................................... 9

فرضیه........................................................................................................................................................................... 9

هدف تحقیق............................................................................................................................................................ 10

روش تحقیق............................................................................................................................................................. 10

منبع تحقیق............................................................................................................................................................. 10

محدودیت های تحقیق.......................................................................................................................................... 11

اهداف و رسالت کتاب فیلم................................................................................................................................. 12

تعریف مختصری از کتاب فیلم........................................................................................................................... 13

اهمیت و جایگاه کتاب فیلم................................................................................................................................ 14

راه ها و شیوه های ترغیب کودکان به کتاب و کتاب خوانی .................................................................... 15

چکیده

با توجه به موضوع ، پژوهش را بیشتر به کتاب فیلم و چگونگی تاثیر آن در تشویق کودکان پسر برای امر مطالعه اختصاص داده ایم .

ابتدا تاریخچه ای در مورد کتاب فیلم و تعریف کتاب فیلم ، جذابیت های کتاب فیلم ،و سپس در مورد شناخت مخاطب کودک و گروه بندی سنی و ویژگی های جسمی و روانی کودک را مورد بحث و بررسی قرار داده ام و با توجه مطالب مورد نظر نتیجه به دست آمده را در فصل آخر پژوهش ذکر کرده ایم و بعد از آن با توضیحی و مورد کار علمی و روش اجرای آن پژوهش خود را به پایان رسانده ام .

کتاب فیلم هنر است و هنر خلاقیت است . کتاب فیلم در واقع گری به فیلم کشیدن داستان به گونه ای خلاقانه است که بر گرفته از فرهنگ هر ملت و جهانی بودن در کنار آن و جلب مخاطب می باشد به گونه ای که مخاطب رابطۀ فیلم و متن را به گونه ای محسوس شاهد باشد که اگر متن را هم نخواند به عمق داستان پی ببرد .هر کتاب فیلم باید به روز بوده و با ذهن مخاطب و احساسات آنها ارتباط برقرار کند .

چشم انسان شیفته رنگ ها است رنگ ها را در هم می آمیزیم تا بتوانیم عمق احساست داستان را به کتاب فیلم بکشیم ما کتاب فیلم را هنر جلب مخاطب می دانیم و این امر در کارهای تبلیغاتی متأثر هنر در بازاریابی نقشی به سزا خواهد داشت .

کتاب فیلم در کتابها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است امروزه به ویژه کتاب فیلم ، کتاب کودک به یکی از رشته های مورد علاقه دانشجویان رشته هنر بدل شده است .

نقد و بررسی کتاب فیلم کودکان در سطح جهان به طور کلی با دو رویکرد انجام می شود. شماری از معتقدان به ویژه کارشناسان هنری ، فیلم های کتاب های کودکان را از جنبه های مختلف هنری مورد بررسی قرار می دهند و به پیوند کتاب فیلم ها با متن که در کنار هم اثر ادبی می آفرینند بی توجه اند . اما شماری دیگر که بیشتر از میان کارشناسان ادبیات کودکان هستند ما کتاب های کتاب فیلم ی را گونه ای از ادبیات کودکان می دانند و ادبیات آن را مورد بررسی قرار می دهند بحث ما در این تحقیق در مورد روانشناسی رنگ در کتاب فیلم سازی کتاب کودکان می باشد .

لازم است ابتدا شناخت کافی از کودک داشته باشیم از جمله اینکه کودک کیست ؟ ویژگی های جسمی و روانی ، ترس ،بازی توانایی یاد گیری ،تخیل و … او چگونه است ؟

و سپس بحث شناخت فیلم در کتاب فیلم سازی کودک به میان می آید .در کتاب فیلم کودک ما با فردی در ارتباط هستیم که بزرگ است و تنها در دید ما کودک است . اما در دنیای خود و با توجه به منطق و درک وجودی اش آن نگاه می کنند .در این جا است که هنر کتاب فیلم گری نقشی بسزا دارد . کودکان در یک جامعه ی جهانی انتظاراتی جهانی دارند . اگر تنها به فرهنگ و ملت خود از نظر طراحی بپردازیم نیاز باطنی در آنها را بر آورده نخواهد کرد . ما باید فرهنگ و جهانی شدن را با هم درآمیزیم تا کتاب فیلم ی خلاقانه با پرداختن به روانشناسی رنگ ها برای کودکان بسازیم ،تا کودک پا به پای داستان در دنیای رنگ ها با تصاویر تجسم سازی کند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

پایان نامه چگونه توانستیم روخوانی اعضای کودک پسر مرکز کانون پرورش فکری 2 پارس آباد را تقویت کنیم

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 5.788 مگا بایت

تعداد صفحات : 44

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

مقدمات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9

چکیده . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 10

توصیف وضعیت موجودمرکز . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11

بیان مسئله . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12

بیان اهداف وسوالات اقدام پژوهی . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14

سوالات اقدام پژوهی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15

نمونه ی آماری وجامعه آماری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16

فرضیه ها . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17

تاریخچه پیدایش کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18

به کتاب اهمیت دهیم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19

نقش برجسته کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21

چرا ترویج کتابخوانی اهمیت دارد . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22

سخنان بزرگان درمورد کتاب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23

گردآوری اطلاعات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . 25

مشاهده مستقیم و غیرمستقیم ویادداشتهای روزانه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26

مصاحبه غیرمستقیم با اعضا کودک پسر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27

نشست با مربیان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28

تماس تلفنی با پدرومادر اعضا . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29

نشست با معلمان ابتدایی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . 30

اجرای راحلهای خلاق برای اقدام پژوهی . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . 31

طرح خلاق برای ماه اول و هفته اول . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . 32

طرح خلاق برای ماه اول و هفته دوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33

طرح خلاق برای ماه اول و هفته سوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34

طرح خلاق برای ماه اول و هفته چهارم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته اول . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . 36

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته دوم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته سوم . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . 38

طرح خلاق برای ماه دوم و هفته چهارم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39

گزارش نهایی و نتیجه گیری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40

پیشنهادات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . 41

پیوست تصاویر . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42

منابع . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

مقاله اجرای تئاتر خیابانی در ایران با رویکردی سنتی یا مدرن

مقاله اجرای تئاتر خیابانی در ایران با رویکردی سنتی یا مدرن

دسته بندی : علوم اجتماعی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 37 کیلو بایت

تعداد صفحات : 10

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده

امروزه در جهان از تئاتر خیابانی برای دستیابی به اهداف خاص سیاسی ، فرهنگی و آموزشی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی استفاده بهینه ای می شود ، اما هنوز در ایران به تعریف جامع ای از این گونه نمایشی نرسیده ایم و نظرات در میان الگو قرار دادن نمایشهای فضای باز سنتی ایرانی و تکنیک های رایج در تئاتر خیابانی جهان در مجادله است ؛ در این نوشتار سعی شده تا رویکرد مناسب برای اجرای تئاتر خیابانی در ایران بررسی شود . برای این منظور ابتدا به معرفی چند تکنیک خاص اجرای تئاتر خیابانی که در جهان از آنها استفاده میشود و سپس چند نمونه از نمایشهای سنتی فضای باز ایرانی پرداخته میشود و سپس نظرات کارشناسان هر دو گروه ذکر و تحلیل خواهد شد .

واژگان کلیدی تئاتر خیابانی ، آگوستو بوآل ، تئاتر سرکوب شدگان ، نمایش سنتی ایرانی

مقدمه

انواع تئاتر های فضای باز و محیطی به ویژه تئاتر خیابانی در نتیجه احساس کمبود هایی به وجود آمدند ، کمبود هایی که شاید دیگر تئاتر صحنه ای جوابگوی آنها نبود ؛ نیاز به ارتباط هرچه بیشتر با مخاطب در معنا سازی ، اجرا در مکان هایی که خود آن مکان بتواند به عنوان شخصیتی در نمایش حضوری پر رنگ داشته باشد و انتقال معنا به مخاطبانی که شاید هرگز برای تهیه بلیط در صف گیشه ها حضور پیدا نکنند ؛ -در صورتی که آنها اصلی ترین مخاطبان آن معنا محسوب می شوند- از آن جمله اند. تئاتر های خیابانی در برگیرنده مضامین اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی ، فلسفی و ... هستند که به کمک تکنیک های خاصی به مخاطب ارائه می شوند . در نمایشهای خیابانی بازیگر و تماشاگر معنای دیگری می یابند ، با هم یکی می شوند و گاهی جایگاهشان با یکدیگر عوض می شود . تئاتر خیابانی تحت عنوان نام رسمی street theater از اجرای نمایش هایی در دهه های دوم و سوم قرن بیستم که در مکان های عمومی کشور های اروپایی از جمله روسیه ، فرانسه ، آلمان و هلند – که پس از آنها به سراسر جهان غرب کشیده شد – شکل گرفت . در ایران نیز از قبل از انقلاب اسلامی اجرا هایی به شکل خیابانی در چند جشنواره انجام گرفت ولی این اجرا ها تبدیل به حرکتی فراگیر نشد . در روز های اول انقلاب نیز که فضای سیاسی به نسبت بازی به وجود آمده بود گروه های تئاتر خیابانی به وجود آمدند که سعی در ارائه نظرگاه های سیاسی خود داشتند . پس از پایان جنگ تحمیلی نیز اجرا هایی از تئاتر خیابانی در ایران داشتیم تا اینکه تئاتر خیابانی در سال 1373 به جشنواره تئاتر فجر پیوست تا نگاه جدی تری در ایران به آن شود . اما تئاتر خیابانی در ایران هنوز هم تئاتری به نسبت بی هدف و بی هویت است و وجود گروه ها و اجرا های تئاتر خیابانی بیشتر از آنکه نشان دهنده احساس نیاز به این گونه نمایشی باشد نشان دهنده محدودیت ها و کمبود سالن های نمایش است که با وجود خیل عظیم علاقمندان ، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته تئاتر ، تئاتر خیابانی تنها به عنوان یک راه گریز استفاده می شود . پرسش اصلی که بر سر راه تئاتر خیابانی ایران قرار دارد این است که اجرای این تئاتر در ایران باید با توجه به ریشه های خودمان در نمایش های فضای باز یا با استفاده از تجربه های جهانی در این زمینه انجام پذیرد و امید است که در مباحث پیش رو به پاسخی برای این پرسش دست یابیم . برای تفهیم بیشتر مسئله ، نخست به تعریف و توضیحی از تئاتر خیابانی آنگونه که در جهان مورد استفاده قرار میگیرد ، پرداخته میشود و در بخش بعدی نیز آشنایی مختصری با نمایشهای سنتی ایرانی ارایه میشود و در نهایت با ذکر نظرات کارشناسان امر مربوطه به مقایسه تفاوت ها و شباهت های این دو گونه نمایشی اشاره خواهد رفت.

نگاهی به تکنیک های اجرای تئاتر خیابانی در جهان

همانطور که در مقدمه ذکر شد تئاتر خیابانی در جهان برای دستیابی به اهداف معینی اجرا میشود ، اما هر گروهی در هر گوشه از جهان شیوه اجرایی خاص خود را دنبال میکند مانند گروه های تئاتر خیابانی در هند یا گروه نان و عروسک پیتر شومان در آمریکا یا ... . شاید نیاز به ارسطویی باشد تا با بوطیقایی قواعد این گونه نمایشی را به صورتی یکپارچه تعیین و تبیین نماید و شاید هم نتوان در هنر جهان مدرن به یک بوطیقا دست یافت و به آن اکتفا نمود ، به هر تقدیر در این نوشتار برای جلوگیری از پراکندگی و سردرگمی و حفظ یکپارچگی به بررسی شیوه های اجرایی تئاتر خیابانی با توجه به تکنیک های بنیان گذارده شده توسط بزرگترین و تاثیرگذارترین چهره تئاتر خیابانی یعنی آگوستوبوآل پرداخته میشود . آگوستو بوآل‌ در‌ سال 1931 در ‌ریودوژانیروی برزیل ‌پا به جهان هستی گذاشت. وی در دانشگاه کلمبیای نیویورک شیمی و تئاتر ‌خواند و از‌ 1956الی 1971 به عنوان مسئول‌Teatro de Aren در شهر سائوپائولو مشغول به کار شد . ا‌و در‌ 1971به بوینس آیریس نقل مکان کرد و سپس در سال ‌1978 - 1979 در دانشگاه سوربن پاریس به سمت ‌استادیاری دانشگاه رسید و ‌در همان سال نیز آموزشگاه بوآل را تأسیس ‌نمود. بوآل به عنوان استاد تئاتر ، کارگردان ‌، نمایشنامه‌نویس و نظریه‌پرداز تئاتر شناخته میشود. وی از‌ 1986 به وطن خود ، برزیل، بازگشته است. از اواخر دهه 50 تا شروع دهه 70 میلادی‌ رویکردی نوین از تئاتر مردمی‌ درسائوپائولو ‌مطرح گردید که به سرعت در امریکا‌ی لاتین رشد یافت‌. نام آگوستو بوآل به این رویکرد نوین برچسب خورده است‌. بوآل تکنیکی تئاتری را مدنظر دارد که در آن مخاطب نه فقط تماشاگر ، بلکه یکی از اجزای نمایش به حساب می آید؛ این تکنیک تئاتر سرکوب شدگان نام گرفت. یکی از نکاتی که این شیوه اجرا را از دیگر شیوه‌ها متمایز می‌کند ‌، این است که موضوع آن امیال ، خواست ها و دلمشغولی های مردم است و شرایط زندگی آنان را به صحنه می‌کشد. بوآل خود چنین می‌گوید ‌"این شیوه نشان می‌دهد مردمی که از راه کار ، عادات و تاریخشان فریب خورنده اند چگونه می‌توانند زندگی خود را تغییر دهند‌؛ زیرا هر چیزی در تغییر کردن معنا می‌یابد‌. مردم باید برای این تغییرات درزندگی روزمره آماده شوند"چهار شیوه ای که در ادامه درمورد آنها به توضیح مختصری خواهیم پرداخت از شیوه های اجرایی خاص بوآل می باشند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انسان شهر فضا (تحلیل فضای شهری) PPTX - DOCX

دانلود پاورپوینت انسان شهر فضا (تحلیل فضای شهری) PPTX - DOCX

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 17.494 مگا بایت

تعداد صفحات : 74

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود پاورپوینت انسان شهر فضا (تحلیل فضای شهری) PPTX - DOCX

این پاورپوینت در 74 اسلاید می باشد. همراه با 47 صفحه فایل word مربوطه که بطور کامل توضیحات مربوطه در این فایل ارائه شده است. خلاصه ای از اسلایدها و قسمتی از فایل word بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است.

حجم فایل: 17.0 MB

لینک خلاصه فایل:
http://s6.picofile.com/file/8216889042/kholase_ensan_shahr_faza.rar.html

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش کارآموزی رشته فناوری اطلاعات در جهاد کشاورزی

گزارش کارآموزی رشته فناوری اطلاعات در جهاد کشاورزی

دسته بندی : کارآموزی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 120 کیلو بایت

تعداد صفحات : 34

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده

چکیده مطالب آموزشی طی دوره کارآموزی عبارت است: آموزش آشنایی و راه اندازی کامپیوتر از قسمت های مختلف: آشنایی با اجزای کامپیوتر از دستگاه ورودی و خروجی، قطعات داخل کیس، نفاط ایمنی در موقع جمع بندی، خطاهای سخت افزاری، مرورگرهای اینترنتی (fire fox - expro)، موتورهای جستجوگر، انواع شبکه، کابل شبکه و کارت های شبکه و نحوه نصب ویندوزها، فناوری اطلاعاتها، مودم ADSL، بازیابی اطلاعات از دست رفته کامپیوتر، عیب یابی کامپیوترها و چگونگی رفع آنها، آبدیت کردن ویروس کش ها از اینترنت، چگونگی تشخیص ایراد هار دیسک با فناوری اطلاعات H.D.D، اتصال به اینترنت و ...

واژگان کلیدی: راه اندازی،اجزای کامپیوتر،ورودی و خروجی،موتورهای جستجوگر،سخت افزار،فناوری اطلاعات

مقدمه

مدیریت ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات از ادغام دو اداره بازرسی و پاسخگویی به شكایات و نظارت و ارزشیابی تشكیل شده است این مدیریت با چارت سازمانی جدید دارای یك پست معاون و دو پست كارشناس مسئول و یك پست مسئول دفتر و 12 پست كارشناسی می باشد كه اهم وظایف آن به شرح زیر است :

پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به ضرورت انجام اقدامات وسیع و سریع در راستای محرومیت زدائی و افزایش تولیدات كشاورزی وتوسعه و عمران روستاها با وجود ارگان های رسمی دولتی ، جهاد سازندگی در 27 خرداد ماه 1358 با فرمان رهبر كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به منظور فراهم آوردن نهضتی همه جانبه برای مبارزه با فقر و محرومیت بجا مانده از رژیم گذشته و توسعه و عمران روستائی به وجود آمد.

البته وزارت كشاورزی نیز كماكان در این مدت به ارائه خدمات بر اساس شرح وظایف قانونی خود ادامه می داده است.

با شروع جنگ تحمیلی ، جهاد ضمن انجام رسالت فوق با بسیج نیروهای خود و سازماندهی مردمی وارد میدان نبرد شد و در این راه شهدائی را نیز تقدیم انقلاب كرد و این فرزندان به نشان سنگرسازان بی سنگر از سوی امام راحل نائل گردیدند.

خدمات چشم گیر این نهاد در زمینه فعالیت های عمرانی ، كشاورزی و سازندگی كشور موجب شد مجلس شورای اسلامی در سال 1362 قانون تشكیل وزرات جهاد سازندگی را تصویب و با انتزاع وظایف مربوط به زراعت علوفه ، كشت دیم ، عملیات آبی و خاكی و عمران روستائی و امور عشایری از وزارت كشاورزی ، این نهاد را در امور فوق موظف نماید در سال 1366 وظیفه اداره شیلات كشور نیز به جهاد واگذار گردید.

پس از آن مجلس محترم شورای اسلامی در سال 1369 قانون تفكیك وظایف وزارتخانه های كشاورزی و جهاد سازندگی را تصویب و طی آن كلیه وظایف مربوط به امور دام و طیور و منابع طبیعی به وظایف تبعی آن افزوده شد بنابر این مصوبه كلیه امور مربوط به حفظ ، احیاء و گسترش و بهره برداری از منابع طبیعی (جنگل و مرتع و شیلات) آبخیزداری ، امور دام و طیور و عمران روستائی (بهسازی روستائی ، آب رسانی ، برق رسانی به روستاها ، راه سازی و صنایع روستائی) برعهده جهاد سازندگی قرار داده و وظایف باغبانی ، زراعت ، آب و خاك ، تحقیقات كشاورزی ، مكانیزاسیون كشاورزی ، حفظ نباتات و ... برعهده وزارت كشاورزی محول گردید.

پس از آن در سال 1379 مجلس شورای اسلامی ضمن تصویب طرح ادغام دو وزارت خانه ، اهداف و وظایف آنها را به منظور تجمیع وظایف و اصلاح ساختاربخشی از تشكیلات دولت در دستور كار قرارداده و به تصویب رسانید. از آن تاریخ تاكنون كلیه وظایف مربوط به بخش كشاورزی ومنابع طبیعی در وزارتخانه واحدی با عنوان جهاد كشاورزی به اجرا در می آید ، در این رابطه در استانها نیز با ادغام دوسازمان جهاد سازندگی و كشاورزی تمام وظایف دو سازمان به یك سازمان به نام جهاد كشاورزی استان محول گردید.

معرفی محل کار آموزی:

1-ارزیابی مستمر روند اجرای طرحها و برنامه های مصوب واحد های مختلف سازمان

2-تجزیه و تحلیل عملكرد كلیه تحقیق ها ، طرحها و برنامه های مصوب ملی و استانی ، تهیه و تنظیم گزارش های مربوطه جهت ارائه به سازمان و دفتر .

3-نظارت ، ارزشیابی و سنجش مستمر عملكرد ، كارایی و اثر بخشی برنامه ها و فعالیتهای سازمان در كلیه مراحل .

4-تهیه و تدوین شاخص ها و معیارهای نظارت و ارزیابی بر اساس برنامه های مصوب و نظارت بر اجرای آنها

5-سنجش مقایسه ای عملكرد مدیریت های شهرستان و بخش های تخصصی سازمان

6-اجرای تكالیف دبیرخانه كمیته ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با رشوه و فساد و ارائه گزارش

7-بررسی میزان سلامت اداری و پیشگیری از مفاسد اداری و مبارزه با ارتشاء در سطح سازمان بر اساس مقررات مربوطه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:29 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه انتقال تصویر با دوربین های مدار بسته

پایان نامه انتقال تصویر با دوربین های مدار بسته

دسته بندی : برق

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 18.16 مگا بایت

تعداد صفحات : 124

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده

امروزه استفاده از سیستم های نظارت تصاویری به عنوآن یکی از پارامترهای مهم مدیریت در مراکز صنعتی و اداری جهت نظارت بر محیط فیزیکی و نظارت بر کارکنان و عملکرد مطلوب تجهیزات در جهت کنترل و مدیریت کار آمد رایج می باشد .

این سیستم ها که با نام سیستم های تلویزیونی مدار بسته[1] (CCTV) معروف است گاهی با نام مخفف (ccve)تجهیزات ویدئویی مدار بسته نیز از آن یاد می شود .

فهرست

عنوان صفحه

چکیده......................................................................................................................................................................... 1

فهرست........................................................................................................................................................................ 2

مقدمه ......................................................................................................................................................................... 8

فصل اول..................................................................................................................................................................... 9

1-1DVR چیست و انواع آن ؟............................................................................................................................. 10

1-1-1فاکتور های مهم در انتخاب DVR.......................................................................................................... 10

2-1-1ساختارهای فشرده سازی در سیستم های DVR ................................................................................10

1-2-1-1-قابلیت کنترل از راه دور ..................................................................................................................... 11

2-2-1-1-قابلیت تشخیص حرکت ..................................................................................................................... 11

3-2-1-1 سنسور حسگر حرکت همراه با دوربین ............................................................................................ 12

1-3-1-1سیستم های DVR از دو دیدگاه قابل بررسی هستند ..................................................................13

1-1-3-1packaging (دسته بندی ظاهری )..................................................................................................13

2-3-1-1 عملکرد...................................................................................................................................................14

2-1Quad(کواد) چیست؟.......................................................................................................................................15

3-1دستگاه مالتی پلکسر.........................................................................................................................................15

4-1عرفی انواع دوربین ها...........................................................................................................................................16

1-4-1دوربین های آنالوگ......................................................................................................................................16

2-4-1دوربین­های ثابت..........................................................................................................................................16

3-4-1دوربین متحرک.....................................................................................................................................16

1-3-4-1 مزایای استفاده از دوربین های Speed Dome...................................................................17

4-4-1معرفی دوربین های مدار بسته دید در شب....................................................................................18

5-4-1 دوربین های مداربستهPTZ......................................................................................................................19

6-4-1دوربین های مدار بسته صنعتی .................................................................................................................19

7-4-1دوربین مداربسته دام.....................................................................................................................................20

8-4-1دوربین های تحت شبکه –IP Camera................................................................................................20

فصل دوم.......................................................................................................................................................................22

1-2سیستم های (CCTV)...................................................................................................................................24

2-2دوربین رایج مورد استفاده در سیستم های CCTV................................................................................26

1-2-2دوربین رنگی و مونو کروم...........................................................................................................................26

2-2-2 شکل ظاهری دوربین مورد استفاده.........................................................................................................27

1-2-2-2 منبع تغذیه سیستم های AC MAIN SYSTEM.................................................................27

2-2-2-2SYSTEMV DC 12 ..................................................................................................................27

3-2-2-2cable single........................................................................................................................................28

3-2کارایی دوربین ها ..............................................................................................................................................28

4-2فن­آوری های مورد استفاده در دوربین امنیتی.............................................................................................28

1-4-2 DAYNAMIC RANGE WIDE...............................................................................................29

2-4-2تقویت کردن تصویر IMAGE ENANCER...................................................................................29

3-4-2بالانس سفیدی تصویر...................................................................................................................................29

4-4-2تصحیح اتوماتیک سیگنال............................................................................................................................29

5-4-2 تصحیح اتوماتیک حساسیت.......................................................................................................................30

6-4-2 تصحیح لرزش................................................................................................................................................30

7-4-2تصحیح حداکثر حساسیت...........................................................................................................................30

8-4-2دید در شب.....................................................................................................................................................30

9-4-2فیلتر کردن نقاط خاص از دید دوربین.....................................................................................................30

10-4-2دیگر فناوری های مورد استفاده در دوربین ها.....................................................................................31

فصل سوم......................................................................................................................................................................32

1-3تکنولوژی­های معمول دوربین های مدار بسته.............................................................................................33

1-1-3 چشم انسان...................................................................................................................................................33

2-1-3 دوربین CCD..............................................................................................................................................34

2-3سایر تکنولوژی(CMOS)...............................................................................................................................34

1-2-3تکنولوژی Fujifilm Super CCD SR............................................................................................35

2-2-3 تکنولوژی X3...............................................................................................................................................36

3-2-3 درک تصویر...................................................................................................................................................37

فصل چهارم.................................................................................................................................................................41

1-4دوربین های تحت شبکهNetwork camera..........................................................................................43

2-4سیستم های ضبط تصویر شبکه­ای NVR..................................................................................................44

3-4دوربین های تحت شبکه IP camera.........................................................................................................46

4-4 تعدادی از قابلیت های دوربین های شبکه IP Camera.....................................................................46

5-4 انواع دوربین های تحت شبکه........................................................................................................................47

1-5-4 دورین های تحت شبکه ثابت fixed Dome Network cameras.......................................47

2-5-4دوربین های تحت شبکه ثابت دامfixed Dome Network cameras...................................48

3-5-4 دوربین های تحت شبکه PTZ.................................................................................................................49

4-5-4 دوربین های دام تحت شبکه :Network Dome cameras.........................................................49

5-5-4 دوربین PTZغیر مکانیکی..........................................................................................................................50

6-4 ده دلیل برای خرید دوربین شبکه..................................................................................................................50

فصل پنجم.....................................................................................................................................................................53

1-5نحوه باز و بست کردن اتصالات DVR..........................................................................................................55

1-1-5پنل های جلو و عقب.....................................................................................................................................55

2-1-5 نصب هارد دیسک.........................................................................................................................................55

3-1-5 پنل پشتی دستگاه DVR..........................................................................................................................58

4-1-5پورت RS485................................................................................................................................................59

5-1-5 پورت RS232..............................................................................................................................................59

6-1-5 پورت USB...................................................................................................................................................59

7-1-5 پورت LAN..................................................................................................................................................59

1-2-5Power on ..................................................................................................................................................59

2-2-5 خاموش کردن................................................................................................................................................60

3-2-5تنظیمات مربوط به منو دستگاه..................................................................................................................61

4-2-5Playback video ....................................................................................................................................62

1-4-2-5 Search Date ......................................................................................................................................63

2-4-2-5 Start Time .........................................................................................................................................63

3-4-2-5 End Time ............................................................................................................................................63

5-2-5Rec control ..............................................................................................................................................63

6-2-5Video Detection Setup ...................................................................................................................64

7-2-5 Ptz Setup...................................................................................................................................................65

7-2-5 Setup system ........................................................................................................................................66

8-2-5 Network Setup ...................................................................................................................................67

9-2-5 User Manager......................................................................................................................................68

فصل ششم...........................................................................................................................................70

1-6 port Forwarding.....................................................................................................................................71

1-1-6 تنظیمات مربوط به مودم...........................................................................................................................71

2-1-6انتقال تصویر..................................................................................................................................................74

2-6 نصب بر روی موبایل.........................................................................................................................................75

1-2-6 پردازش بر روی ویندوز موبایل.................................................................................................................75

2-2-6 سیستم عامل سیمبیان..............................................................................................................................82

3-2-6 نصب بر روی سیستم عامل آندروید........................................................................................................90

3-6 استفاده از DDNSبرای انتقال تصویر.........................................................................................................98

1-3-6 تنظیمات DDNS مربوط به دستگاه DVR......................................................................................104

4-6 IP camera.....................................................................................................................................................105

1-4-6 Security....................................................................................................................................................106

2-4-6 Wireless Lan........................................................................................................................................107

3-4-6 تنظیمات DDNS......................................................................................................................................108

4-4-6 Access List............................................................................................................................................109

5-4-6 Motion Detection............................................................................................................................110

6-4-6 Maintenance........................................................................................................................................111

آشنایی با بخشی از لغات بکار رفته در سیستم دوربین های مدار بسته.......................................................112

منابع............................................................................................................................................................................118


[1]Closed circuit TV

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:28 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید

دانلود پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 172 کیلو بایت

تعداد صفحات : 17

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:17 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید

ادبیات درگیری

مفهوم درگیری

تصمیم گیری کم درگیرانه و زیاد درگیرانه

دسته بندی درگیری

سطوح درگیری از دیدگاه زایچکویسکی

فاکتور هایی که بر سطح درگیری مصرف کنندگان اثر میگذارند

تاثیر درگیری بر روی تصمیم خرید

انواع تصمیمات خرید و درگیری مصرف کنندگان

عوامل تعیین کننده سطح درگیری مصرف کننده

انواع ریسک در درگیری خرید از نظر کاپلان(1974)

نتیجه گیری

منابع و مآخذ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:28 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت مسئله ها، راه حل ها و فرآیند طراحی در معماری

پاورپوینت مسئله ها، راه حل ها و فرآیند طراحی در معماری

دسته بندی : معماری

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.446 مگا بایت

تعداد صفحات : 31

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

کارل کرواس:

تنها کسی هنرمند محبوب می شود که بتواند از ره حل ها معما بسازد

کار طراحان :

بیشتر تجویزی است و در ضمن طراحان می گویند محبان چگونه باید باشد و طراحان آینده شناسی آند و

اولاً: جوهر کار طراحان خلق آینده است . و روشن است که کاری پرمخاطره باشد و از هر زمان هر چیز نو غالباً عجیب به نظر می رسد .

دوماً : همیشه امکان دارد نظر طراح درباره آینده درست از آب در نیاید . مثل نامطلوب بودن مجموعه های مسکونی بلند مرتبه که پس از جنگ جهانی دوم بریتانیا ساخته نشد .

مارشال مک لوهان( Meluhan1987 ):

درباره اهمیت انفجار اطلاعات بر اثر چاپ و رسانه اظهار شهودی کرده و نتیجه گرفته است که تنها قطعیت زندگی مدرن تغییر است .

دیکسون ( Dikson ) :

فناوری را مولفه اصلی ساختار جامعه می داند .

تافلر ( Toffler ) :

هشدار داده است اگر فناوری با این سرعت در حال پیشرفت ادامه یابد ما دچار سردرگمی فرهنگی خواهیم شد که وی آن را شوک آینده می نامد .

*پس طراحان چگونه می توانند پاسخ این ابهامات را بدهند که معمار امریکایی (جان یوهانس) چکیده دار توضیح می دهد . به ندرت معماری می تواند در زمان تغییر سریع جامعه می تواند واقعاً مدعی باشد که به تنهایی از پس زمان حال برآید و سرمایه گذاری که خط احتمال هستی کهنه شدن کاربر ها را به جان می خرد مطمئناً نزدیک بین است .

سه راه اصلی برای کنار بآمدن با این امر فرایند طراح وجود دارد :

1-تعلل

2-طراحی غیرمسئولانه

3-طراحی دور انداختنی

1-تعلل :

رویکرد نخست یعنی تعلل ، بر این فکر است که اگر قدری فکر بکنیم شاید آینده تا حدودی روشن تر شود اگر اکنون اطمینان از عمل ممکن نیست شاید در سال آینده یا سال بعد از ان تصمیم گیری ساده تر شود . تاخیر در تصمیم گیری خود به ابهام و بی اثباتی می افزاید و لذا ممکن است مسئله را بزرگتر کند .

بنابراین تعلل در حکم راهبردی عمیقاً خطاست در بسیاری موقعیت ها ی واقعی طراحی تصمیم نگرفتن حقیقاً امکان پذیر نیست .

2-طراحی غیرمسئولانه :

دومین پاسخ طراحی به ابهام و بی ثباتی غیرمسئولانه بودن آن است تا حد امکان مادامی که هنوز واقعا پیش می رود بر این مبنا معماران سعی کرده اند که بناهایی بی خاصیت ، بی نام و نشان و خنثی طراحی می کنند که نه از نظر عملکرد و نه از محل استقرار ویژگی خاصی داشته باشد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:28 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پاورپوینت مقررات ، قوانین و ضوابط حقوقی و انتظامی ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد معلول ج

پاورپوینت مقررات ، قوانین و ضوابط حقوقی و انتظامی ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد معلول جسمی – حرکتی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 1.949 مگا بایت

تعداد صفحات : 58

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فصل اول- ضوابط شهرسازی برای افراد معلول جسمی و حرکتی

ضوابط طراحی فضای سبز

1- پیاده رو

- حداقل عرض مفید پیاده رو باید 125 سانتیمتر باشد. در هر صورت در طراحی پیاده روها، رعایت بخش 10 آیین نامه طراحی راه های شهری مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران الزامی است.

- در پیاده روهایی که به هر علت مانعی نصب می گردد، رعایت حداقل عرض مفید عبوریی 125 سانتیمتر اجباری است

- پیشامدگی اشیای نصب شده بر روی دیوار پیاده رو مانند تلفن ها که لبه های خارجی آنها در ارتفاع بین 70 تا 200 سانتیمتر از کف تمام شده قرار داشته باشند/ف نباید از 10 سانتیمتر بیشتر باشد.

- پیشامدگی اشیای نصب شده روی پایه یا ستون در ارتفاع بین 70 تا 200 سانتیمتر از کف تمام شده، که در جهت حرکت فرد پیاده باشد، تا 30 سانتیمتر مجاز است.

- پیاده روهای مسقف باید حداقل 210 سانتیمتر ارتفاع آزاد داشته باشند. در صورتی که قسمت هایی از مسیر پیاده رو ارتفاع 210 سانتیمتر کمتر باشد، باید رنگ آن متضاد با محیط بوده و جهت اشخاص نابینا یک آگاهی دهنده قابل لمس تامین گردد.

- حداکثر شیب عرضی پیاده رو دو درصد باشد.

- حداکثر شیب طولی پیاده رو 5 درصد باشد. پیاده روهای با شیب بیش از 5 درصد ملزم به اجرای ضوابط سطح شیبدار خواهد بود.

- در صورت لزوم، وجود اختلاف سطح در پیاده رو تا 5/2 سانتیمتر مجاز است و بیش از آن مشمول رعایت ضوابط سطح شیبدار خواهد بود.

- قسمت اتصال دو پیاده رو که نسبت به هم اختلاف سطح دارند، باید به شکل مسطح و با ابعاد حداقل 125*125 سانتیمتر طراحی گردد(اختلاف سطح باید با تعبیه سطوح شیبدار در محلی غیر از محل اتصال انجام گیرد).

- در محل تقاطع دو پیاده رو، لازم است کفسازی محل تقاطع با بافت و رنگ متفاوتی اجرا گردد تا برای اشخاص نابینا و نیمه بینا قابل تشخیص باشد.

- ایجاد جدول به ارتفاع حداقل 5 سانتیمتر به رنگ متضاد با محیط اطراف، بین پیاده رو و سواره رو و هم چنین بین پیاده رو و باغچه یا جوی کنار پیاده رو الزامی است.

- پوشش کف پیاده رو باید از مصالح سخت، ثابت، غیرلغزنده و صاف باشد.

- هر گونه در پوش با پیاده رو هم سطح باشد.

- حتی الاامکان از نصب هر گونه شبکه در سطح پیاده رو جلوگیری شود. در صورت لزوم شبکه باید عمود بر جهت حرکت و فضای باز آن از 2 سانتیمتر کمتر باشد.

- در حریم معابر، باید از کاشت گیاهانی که میوه یا صمغ آنها موجب لغزندگی سطح معبر را فراهم خواهند ساخت یا گستردگی شاخ و برگ آنها مانع حرکتی ایجاد خواهند کرد، خودداری شود.

2- پلهای ارتباطی بین پیاده رو و سواره رو

- پیش بینی پل ارتباطی بین پیاده رو و خیابان در تقاطع ها و امتداد کلیه خط کشی های عابر پیاده ضروری است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ شنبه 7 بهمن 1396 ] [ 21:28 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات