دانلود پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها ( فصل پنجم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی )

دانلود پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها ( فصل پنجم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی )

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 196 کیلو بایت

تعداد صفحات : 17

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها ( فصل پنجم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی )

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 17 اسلاید

دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم)

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) تالیف دکتر شمس السادات زاهدی از جمله منابع مهم درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان " فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها " می باشد که در 17 اسلاید تهیه شده و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

ابزارها و فنون تجزیه و تحلیل سیستم ها

جدول تقسیم کار

مزایای جدول تقسیم کار

محدودیتهای جدول تقسیم کار

مقدمات لازم برای تهیه جدول تقسیم کار

مراحل تهیه جدول تقسیم کار

رابطه هدف ،فعالیت و وظیفه در جدول تقسیم کار

نمونه ای از لیست وظایف انفرادی کارکنان

نمونه ای از لیست فعالیت های واحد

تجزیه و تحلیل جدول تقسیم کار

تهیه جدول تقسیم کار پیشنهادی

نمونه ای از جدول تقسیم کار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:32 ] [ احمد احمد ]
[ ]

آزمون هوشی آندره ری در روانشناسی همرا با راهنما وپرسشنامه کامل

آزمون هوشی آندره ری در روانشناسی همرا با راهنما وپرسشنامه کامل

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 157 کیلو بایت

تعداد صفحات : 100

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

با سلام. این مجموعه شامل آزمون هوشی آندره ری در روانشناسی می باشد همراه با تمام جزئیات و به همراه راهنمای آزمون و پرسشنامه های آن ودر قالب آفیس وورد میباشد. امید هست مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:32 ] [ احمد احمد ]
[ ]

آزمون هوشی پیاژه

آزمون هوشی پیاژه

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 3.171 مگا بایت

تعداد صفحات : 100

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

آزمون مورد نظر در این بخش آزمون هوشی پیاژه به صورت کامل همراه با تمام جزئیات میباشد.امید هست موردتوجه دوستان قرار بگیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:32 ] [ احمد احمد ]
[ ]

آموزش مهارت های زندگی در سلامت

آموزش مهارت های زندگی در سلامت

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 116 کیلو بایت

تعداد صفحات : 100

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

باسلام. مجموعه فوق یکی از برترین مقالات و تحقیق ها در زمینه آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روان افراد میباشد. امید هست مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك

ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك

دسته بندی : مقالات ترجمه شده isi

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 1.113 مگا بایت

تعداد صفحات : 13

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك - 2013

Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System - 2013 IEEE

چكیده :
عیب تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتی به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد . از جمله پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیك است . ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از طریق تجزیه و تحلیل كنترل LQg و تعلیق استراتژی كنترل LQg آورده شده است . نتیجه گیری این است كه تعلیق فعال كنترل بیشتری بر ثبات و راحتی نسبت به تعلیق فعال داشته و PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID با هم مقایسه شده اند . عملکرد خروجی نیروی کنترل LQg بهتر از کنترل PID بوده است که می تواند از نیروی دریافت کننده سیگنال باشد.
کلمات کلیدی : تعلیق فعال , مدل سیستم هیدرولیک , معادله واحد , کنترلLQg , شبیه سازی
1 – مقدمه :
تعلیق فعال بین فضای بدون فنر و معلق سازی براساس تعلیق منفعل می باشد . تعلیق واقعی خودرو می تواند از طریق اندازه گیری سیگنال سنسور شتاب و سنسور جابجایی به دست آید . خروجی محرک با تعیین استراتژی و کنترل آن می تواند اطمینانی از عملکرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بیاورد . بیشترین پژوهش ها رابط بین نیرو محرکه و جابجایی محرکه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون سیستم هیدرولیک دقتی ندارد . نقص ناشی از این رو نتایج عملی متفاوتی را در کنترل نشان می دهد . در نهایت شبیه سازی عملی کاهش را نشان می دهد . هسته تعلیق فعال استراتژی کنترل است . در حالیکه تحقیقات کشور ها هنوز در مرحله بهینه سازی استراتژی کنترل و پژوهش های تئوری است . حالت کنترل اصلی در تعلیق فعال نتیجه کنترل PID و کنترل فازی و کنترل شبکه عصبی و کنترل هوک می باشد .
کنترل PID و کنترل هوک مدل های کنترل نماینده هستند . آنها مقدار قابل توجهی زمان را برای تنظیمات PID نیاز داشته , در حالیکه کنترل هوک همیشه محافظه استحکام تنظیم شده دارد . سه شاخص ارزیابی شتاب شامل بدنه خودرو , انحراف تعلیق و تایر مورد توجه در کنترل LQg بوده و تضمین ثبات کنترل در شرایط مختلف کاری مورد توجه است . مدل براساس کنترل LQg ساخته شده است . که نتیجه آن سیستم هیدرولیک می باشد . و نتیجه مطلوب می تواند از طریق تایید ماتریس وزن متناظر با توجه به هدف کنترل مطلوب به دست آید .
2 – مدل تعلیق فعال :
تعلیق فعال شامل تقویت کننده و آهنربای الکتریکی , شیر کشویی , هیدرولیک و منبع هیدرولیک است . سیستم تعلیق در خودروی چهار چرخ برای این تحقیق مناسب در نظر گرفته شده است . که در آن بدنه ماشین به عنوان یک جسم صلب بوده و تایر ها به عنوان معادل های تعلیق می باشد . مدل فیزیکی در شکل 1 نشان داده شده است .
الف – مدل ورودی جاده
مدل ورودی جاده در تعلیق بسیار مهم است . جاده در این مقاله به صورت طبیعی براساس مدل زیر شرح داده شده است .

معادله1
که در آن X و مشتق X برای سرعت و جابجایی در جاده بوده و F0 وg0 وω(t) محدوده فرکانس پایین و ضریب زبری جاده و وضعیت جاده به طور جداگانه است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

ترجمه مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال

ترجمه مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال

دسته بندی : مقالات ترجمه شده isi

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 2.16 مگا بایت

تعداد صفحات : 39

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال 2013

Driving State Adaptive Control of an Active Vehicle Suspension System - 2013 IEEE

چکیده :
روش کنترل سیستم تعلیق خودروی تطبیقی روشی جدید است که در آن پارامتر های کنترل به تنظیم رانندگی پرداخته و در نتیجه قادر می سازد افزایش قابل توجهی راحتی در خودرو در حالیکه بار دینامیکی و انحراف تعلیق در مرز های بحرانی است به وجود بیاید . برای این منظور , ساختار تطبیقی به صورت پویا جهت تنظیم تنظیم کننده های درجه دوم بار های خطی پویا و انحراف تعلیق می باشد . ثبات ساختار کنترل تطبیقی با استفاده از تجزیه و تخلیل رویکرد مشترک تابع لیاپانوف و با در نظر گرفتن مشخصه دمپر غیر خطی سیستم تعلیق است . به منظور ارائه یک چهارچوب واقعی دار کنترل طراحی و تجزیه و تحلیل عملکرد در یک خودروی چهار چرخ که سیستم تعلیق در آن مجهز به موتور خطی الکترونیکی برای تحقق بخشیدن به سیستم تعلیق فعال است . به عنوان بسته تست برای مطالعه استفاده شده است . عملکرد قابل توجهی از مفهوم منترل تطبیقی با موفقیت در مقایسه با سیستم تعلیق کنترل های معتبر به دست آمده است .
کلمات کلیدی : سیستم تعلیق فعال , کنترل تطبیقی , تعویض کنترل , دینامیک خودرو , کنترل سیستم تعلیق خودرو .
1 – مقدمه :
سیستم تعلیق نیرو های بین خودروی جاده لازم است و در نتیجه به طور عمده سواری ایمن و راحتی در خودرو به وجود خواهد آمد . رفتار دینامیکی سیستم تعلیق به طور قابل توجهی تحت تاثیر قابلیت های یک وسیله نقلیه قرار می گیرد .
به عنوان مثال بهبود عملکرد سیستم نه تنها تحت تاثیر مثبت تصور ذهنی راننده خودرو است . همچنین می تواند تلفات ترافیک را با تسهیل شرایط رانده در وسیله نقلیه و جلوگیری از خستگی راننده را به وجود بیاورد . ایمنی راحتی خودرو توسط رفتار دینامیکی خودرو اداره می شود . اگر حرکات از چهار چرخ به صورت جداگانه فرض شود و تعلیق دینامیکی تنها در محدوده فرکانس برای پویایی خودرو بین 0 تا 25 هرتز در نظر گرفته شود . این مدل ماشین , مدل مناسب چهار چوب است . این رفتار دینامیکی توصیف بدنه را بدون فنر و با تایر ها و ترمز ها و اکسل ها و بخش هایی از سیستم تعلیق می باشد . همچنین جرم معلق نیز در نظر گرفته می شود که در شکل 1 ارائه شده است . قسمت بعدی , شاسی خودرو است که از جمله مسافران و خودرو در آن محل می شوند و سیستم تعلیق به آنها مستقل است . علاوه بر این یک مدل خودرو شامل تایر که به صورت موازی بوده و با دمپر هایی پیکر بندی شده اند , در نظر گرفته شده است . در حالت متعارف , سیستم تعلیق منفعل شامل عناصری مانند شاسی خودرو و دمپرات که از ارتعاشات ناشی از جاده و تماس تایر با زمین جلوگیری می کند . سیستم ترکیبی از مکاترونیک و کنترل بوده و در نیجه قادر به بهبود عملکرد سیستم تعلیق از طریق تنظیم نیرو های سیستم تعلیق می باشد . سیستم تعلیق ویژگی ها متغیر دمپر را به صورت نیمه فعال دارد . به عنوان مثال مشخصه و دمپر را می توان در محدوده مشخص تنظیم نموده و با توجه به مصرف کم انرژی آن در طیف گسترده ای از وسایل نقلیه تولید می شود . با این حال نیرو های دمپر توسط انفعال محدود , دارای محدودیت هایی هستند . به عنوان مثال آنها می توانند تنها با حرکت نسبی دمپر مقابله کنند . سیستم تعلیق فعال در مقابل , نیاز به یک منبع قدرت داشته , قادر به تولید نیرو ها و مستقل از حرکت نسبی تعلیق هستند . در مورد سیستم های تعلیق فعال پهنای باند محرک بالاتر از 20 هرتز می باشد . با این حال با توجه به نیاز های انرژی به عنوان وزن و بسته بندی و تعلیق به طور کامل از وسیله نقلیه , تولید یکپارچه نشده است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

دسته بندی : مقالات ترجمه شده isi

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 3.617 مگا بایت

تعداد صفحات : 48

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده 2012

Integrated Seat and Suspension Control for a Quarter Car With Driver Model - 2012 IEEE

چکیده:
در این مقاله، یک صندی خودرو یکپارچه و کنترل استراتژی سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با راننده مدل پیشنهاد شده است که به منظور بهبود عملکرد سیستم تعلیق در سواری و راحتی راننده است. صندلی یکپارچه و مدل تعلیق شامل چهار سیستم تعلیق در خودرو، سیستم تعلیق صندلی و 4 درجه آزادی (DOP) بر اساس بدل راننده مدل برای اولین بار ارائه شده است. این مدل یکپارچه به ارائه یک پلت فرم برای ارزیابی راحتی عملکرد سواری درشرایط پاسخ سر راننده در شتاب خودرو تحت اختلالات جاده های معمولی و توسعه کنترل یکپارچه صندلی و سیستم تعلیق ماشین پرداخته است. براساس مدل یکپارچه، H∞، کنترل حالت فیدبک برای به حداقل رساندن شتاب سر راننده در اختلالات جاده ها طراحی شده است.
با توجه به اینکه متغیرهای برای مدل راننده جهت اندازه گیری در دسترس نیست، یک کنترل بازخورد خروجی استاتیک، که تنها با استفاده از اندازه گیری متغیرهای حالت است طراحی شده است. بحث بیشتر در طراحی کنترل کننده چند منظوره قوی، که در نظر راننده برای عدم قطعیت است و همچنین محدودیت سیستم تعلیق و خواص جاده است نیز فراهم شده است. تاریخ و زمان و شبیه سازی عددی برای ارزیابی اثر بخشی استراتژی کنترل پیشنهاد شده است. نتایج نشان می دهد که صندلی یکپارچه و کنترل تعلیق می تواند به طور موثر بهبود تعلیق را در سواری و عملکرد آن در مقایسه با تعلیق صندلی و کنترل سیستم تعلیق خودرو می باشد. کلمات کلیدی: مدل بدن راننده- کنترل یکپارچه- سیستم تعلیق صندلی- کنترل خروجی بازخورد- تعلیق خودرو.
1 – مقدمه:
صندلی تعلیق شده معمولا در وسایل نقلیه تجاری پذیرفته شده صنعتی، کشاورزی و حمل و نقل و دیگر اهداف برای راحتی راننده، کاهش خستگی ناشی از ساعات کار طولانی برای راننده و یا قرار گرفتن در معرض کار شدید در محیط هایی مانند شرایط خشن جاده و بهبود راحتی راننده است. مطالعه برروی بهینه سازی و کنترل سیستم های تعلیق در صندلی برای کاهش ارتعاش های عمودی از موضوعات فعال در این دهه بوده است. سه نوع اصل از تعلیق صندلی وجود دارد که به عنوان مثال، تعلیق صندلی معلق، صندلی نیمه فعال، تعلیق صندلی فعال ارائه شده است. مطالعه بر روی صندلی تعلیق شده منفعل به طور عمده تمرکز بر بهینه سازی پارامتر برای سفتی و ضریب میرایی است. به طور کلی، کمی سفتی ممکن دریافت سواری راحتی است. با این حال، تعلیق بزرگتر احتمال انحراف داشته و از این رو ممکن است در نهایت متوقف شود. مطالعات انجام شده در حداقل سفتی در شرایط و موقعیت صندلی و سفتی غیر خطی منجربه راحتی راننده شده و محدودیت انحراف و از تعلیق را داشته است. با توسعه رولوژی مغناطیسی (MR)، یا الکترو رئولوژی (ER) دمپر، کنترل نیمه فعال تعلیق منجر به نیروی میرایی متغیر با مصرف توان کمتر می شود. با این حال، هر دوی ER، و یا MR تنها کنترل میرایی را داشته که نظیر این سیستم تنها در طول مرحله ائتلاف انرژی موثر است. مطالعه بر روی صندل تعلیق شده فعال به طور عمده در حال توسعه استراتژی های کنترل پیشرفته بوده که تمرکز و استفاده در انواع مختلف دیسک به منظور بهبود سیستم تعلیق صندلی دارد در حالی که با توجه به مسائل مربوطه اشباع محرک و تنوع بار و زمان تاخیر و قابلیت اطمینان است. در میان سه نوع از تعلیق صندلی، سیستم تعلیق صندلی فعال می تواند بهترین عملکرد را در ارائه راحتی داشته، لذا توجه بیشتری در سال های اخیر دریافت کرده است. علاوه بر تعلیق صندلی، سیستم تعلیق خودرو به طور گسترده ای به مدت طولانی مورد مطالعه قرار گرفت. تعلیق خودرو در واقع، به عنوان یک سیستم تعلیق اولیه برای همه وسایل نقلیه برای راحتی ارائه شده و نگهدارندگی جاده ای و دیگر توابع دینامیک را دارد. مانند سیستم تعلیق صندل، حالت منفعل و نیمه منفعل در تعلیق خودرو نیز ارائه شده است. سیستم فعال و نیمه فعال با توجه بیشتری بوده که برای بهبود راحتی سواری خودرو و نگهدارندگی جاده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت رفتار شهروندی سازمانی ((OCB

دانلود پاورپوینت رفتار شهروندی سازمانی ((OCB

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 76 کیلو بایت

تعداد صفحات : 26

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت رفتار شهروندی سازمانی ((OCB

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

این فایل شامل پاورپوینت « رفتار شهروندی سازمانی ((OCB » می باشد که می تواند برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته به عنوان سمینار در کلاس مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

مفهوم رفتار شهروندی سازمانی

رفتار فرا نقشی

تعریف اولیه ارگان از OCB بعنوان رفتار فرانقشی

عناصر کلیدی OCB

ابعاد رفتار شهروندی سازمانی

تقسیم بندی ( مارکوزی) از رفتار شهروندی سازمانی

ابعاد محلی رفتار شهروندی سازمانی

ابعاد جهانی رفتار شهروندی سازمانی

عوامل تاثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی

ویژگی های فردی کارکنان

ویژگی های شغلی

ویژگی های سازمانی

رفتار های رهبری

انواع رفتار شهروندی

رفتار مشارکتی میتواند یکی از موارد زیر باشد:

پیامد ها و نتایج رفتار شهروندی سازمانی

قاعده مقابله به مثل

نظریه عملكرد ضمنی

طرق کمک رفتار شهروندی سازمانی به موفقیت سازمان

دلایل تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر اثر بخشی سازمان

نتیجه گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:31 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی (فصل چهارم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

دانلود پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی (فصل چهارم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 213 کیلو بایت

تعداد صفحات : 21

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان: دانلود پاورپوینت اصول و مفاهیم سازماندهی (فصل چهارم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

دسته: مدیریت ( سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم)

کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) تالیف دکتر شمس السادات زاهدی از جمله منابع مهم درس تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها ( مبانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت) در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب با عنوان " اصول و مفاهیم سازماندهی " می باشد که در 21 اسلاید تهیه شده و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف سازمان

ساختار کلی سازمان از دیدگاه هنری مینتزبرگ

شمای کلی دیدگاه مینتزبرگ

مدیریت میانی

مبانی سازماندهی

سازمان بر مبنای تعداد

سازمان بر مبنای وظیفه (هدف)

سازمان بر مبنای نوع عملیات (تخصص)

سازمان بر مبنای مشتری (ارباب رجوع)

سازمان بر مبنای قلمرو عملیاتی (محل جغرافیایی)

سازمان بر مبنای محصول (نوع تولید )

سازمان بر مبنای تحقیق

سازمان ماتریسی

سازمان با ساخت آزاد

ساخت سازمانی مدولار

ساختهای ترکیبی

تنظیم نمودار سازمانی

روش تحلیلی در تهیه نمودار سازمانی

روش تلفیقی در تهیه نمودار سازمانی

روش ترکیبی در تهیه نمودار سازمانی

مهمترین نکاتی که در تهیه نمودار سازمانی باید به آن توجه کرد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]

روانشناسی اعتیاد

روانشناسی اعتیاد

دسته بندی : روانشناسی

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 167 کیلو بایت

تعداد صفحات : 200

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

باسلام. این مجموعه برترین مجموعه در بین تحقیق ها و مقالات دانشگاهی استان زنجان انتخاب شده بود وچون تالیف آن توسط یکی از دوستان اینجانب بوده از ایشون تهیه شده و با قیمتی باور نکردنی در سایت به فروش میرسد. در این مجموعه به تشریح کامل اعتیاد.انواع اعتیاد. انواع مواد مخدرباتشریح هرکدام.راه های درمانی.تاثیرات آن در زندگی. ازمنظرعلم روانشناسی پرداخته شده است. فایل اصلی در فرمت زیپ و محتوای آن در قالب آفی وورد میباشد. امید هست مورد توجه شما دوستان عزیز قرار بگیرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ يکشنبه 15 بهمن 1396 ] [ 18:30 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 صفحه بعد

دیگر امکانات