پاورپوینت پایان نامه ارشد: عوامل اثرگذار بر هزینه‌های کلی و ارتباط آن با بازگشت سرمایه‌گذاری منابع ا

پاورپوینت پایان نامه ارشد: عوامل اثرگذار بر هزینه‌های کلی و ارتباط آن با بازگشت سرمایه‌گذاری منابع انسانی

دسته بندی : مدیریت

فرمت فایل : pptx

حجم فایل : 7.985 مگا بایت

تعداد صفحات : 31

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عوامل اثرگذار بر هزینه‌های کلی و ارتباط آن با بازگشت سرمایه‌گذاری منابع انسانی (مورد مطالعه: منطقه 19 دانشگاه آزاد اسلامی)

بیان مساله

تحلیل عامل انسانی در چارچوب تحلیل عامل سرمایه و قیاس بین انسان و مهارت‌های او و سرمایه فیزیکی به گذشته‌های دور برمی‌گردد

بسیاری از سازمان‌ها در سرتاسر جهان از رویكرد كاهش هزینه به منظور ارزشیابی و محاسبه بازگشت سرمایه استفاده می‌کنند، تا بتوانند با بودجه موجود خود این ارزشیابی را به پایان برسانند. در حالی که برخی دیگر از سازمان‌ها از رویكرد كاهش هزینه به منظور افزودن بر تعداد ارزشیابی انجام‌شده خود استفاده می‌کنند.

ارزیابی هزینه‌های کلی برای راه اندازی تکنولوژی تولید پیشرفته یک وظیفه‌ی بحرانی است که با مدیریت تولید به دلیل سرمایه کلی زیاد و عدم اطمینان زیاد، روبرست.

این تحقیق در پی پاسخ به این سوال است که هزینه‌های کلی سیستم بر بازگشت سرمایه در حوره منابع انسانی تاثیرگذار است؟

هزینه‌های کلی: شامل تمامی هزینه‌های سیستم که موجب طراحی تولید، توسعه تولید، ساخت محصول، در اختیار گذاشتن محصول، طراحی سیستم ساخت، بهره‌برداری ساخت، حمایت از طراحی و نگهداری هر شی جایگزین در زندگی اقتصادی می باشد

سرمایه منابع انسانی: تلفیقی از ویژگی های ژنتیک، توانمندی‌‎های احراز شده، مهارتها و تجربه های کسب شده توسط فرد در طول زندگی می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

آموزش کامل به کودکان ،ار کودکان خود نابغه بسازید،آموزش کلمات با تصویر و صدا به کودکان

آموزش کامل به کودکان ،ار کودکان خود نابغه بسازید،آموزش کلمات با تصویر و صدا به کودکان

دسته بندی : اندروید+android

فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 28.189 مگا بایت

تعداد صفحات : 1

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

از کودک خود نابغه بسازید ^-^


این برنامه دارای 3 نسخه اندروید، است.

نرم افزار کودک نابغه نسخه 3.0.3

اپلیکیشن آموزشی کودک نابغه با محتوایی فارسی و انگلیسی توسط شرکت نرم افزاری لیمو (لیموسافت) طراحی شده است. برنامه ی کودک نابغه به دلیل اضافه شدن بار علمی و یادگیری خواندن و نوشتن به کودکان بخاطر همه گیرشدن انوع گجتهای اندرویدی چون فبلت ، تبلت و موبایل درون خانواده ها امتیازی مناسب به حساب میاید چرا که به جای انجام بازی های بی محتوا ذهن کودکتان را درگیر یادگیری مسائل مهمتری می کند.

بدین صورت که با صداگذاری مناسب و انیمیشن های جذاب در کنار رنگ بندی هماهنگ و زنده، فونت مناسب، آیکن های زیبا و چیدمان مرتب عناصر صفحه، تست های مجزا و سطح بندی شده همگی راه حلی مناسب برای ارتقای سطح دانش کودک دلبندتان خواهد بود. هدف یادگیری محتوای زبان فارسی است نه کلمات و آشنایی ابتدایی برای رفتن به مدرسه در کنار تفریحی سالم و فارسی می باشد.

ویژگی های نرم افزار کودک نابغه :


– هماهنگی با زبان فارسی و انگلیسی
– رابط کاربری روان و ساده
– رنگ بندی مناسب و شاد برای جذب سنین پایین
– داشتن بازی های سرگرم کننده با محتوای آموزشی
– گفتگوی فارسی
– مراحل از جز به کل و شامل 30 گام است که هر گام به 3 قسمت تقسیم میشه
– سطح یادگیری از اسان آغاز شده و کم کم با توجه به توان کودک سخت تر خواهد شد
– پشتیبانی از اجرا در انواع گجتهای اندرویدی هماهنگ با نسخه سیستم عامل 2.2 و بالاتر
– حجم ناچیز برنامه آموزش کودک تان
– دادن آمار و راندمان کاری کودک از میزان پیشرفت در آموزش
– موسیقی متن جالب
– آمادگی آموزش برای کودکان پیش دبستانی ( 3 تا 6 ساله ) و اول ابتدایی

تصاویری از محیط نرم افزار کودک نابغه :

از کودک خود نابغه بسازید ^-^ نرم افزار کودک نابغه اندروید,کامپیوتر,آیفون و آیپاد

از کودک خود نابغه بسازید ^-^ نرم افزار کودک نابغه اندروید,کامپیوتر,آیفون و آیپاد

از کودک خود نابغه بسازید ^-^ نرم افزار کودک نابغه اندروید,کامپیوتر,آیفون و آیپاد

از کودک خود نابغه بسازید ^-^ نرم افزار کودک نابغه اندروید,کامپیوتر,آیفون و آیپاد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه عكاسی تبلیغاتی (گرافیک ارتباط تصویری)

پایان نامه عكاسی تبلیغاتی (گرافیک ارتباط تصویری)

دسته بندی : عمومی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 15.86 مگا بایت

تعداد صفحات : 76

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالبعنوان صفحهمقدمهفصل اول: مبانی در عكاسی ....................... 1

رنگ ........................................... 2

رنگ چنانچه هست و آنچنان كه ما می‌بینیم ......... 2

درجه حرارت رنگ ................................ 3

نور سفید و رنگها .............................. 4

هنر دیدن ...................................... 5

عناصر گرافیكی تصویر ........................... 6

كادر هنری ..................................... 6

نقطه دید ...................................... 7

خط ............................................ 8

خطوط و ریتم ................................... 8

سایه و روشن ................................... 9

سایه‌ها ........................................ 10

ضدنور ......................................... 10

بافت .......................................... 11

تن ............................................ 11

شكل و طرح ..................................... 12

كمپوزیسیون تصویر .............................. 13

عدم تقارن ..................................... 14

احساس عمق و بعد ............................... 14

هم‌آهنگی ....................................... 15

نظم و ترتیب یا آشفتگی؟ ........................ 15

فصل‌دوم: ابزار و تكنیك ........................ 16

اساس عكاسی رنگ ................................ 17

عكاسی سه رنگ .................................. 20

وسایل نورپردازی ............................... 20

فلاش الكترونیك .................................. 21

انواع فلاشهای‌الكترونیك .......................... 21

محاسبة نور ..................................... 22

كلك‌های عكاسی .................................. 22

كاربرد عكس .................................... 24

«عكس موفق» و «عكس خوب» ........................ 25

فصل سوم: موضوع عكاسی .......................... 27

بینش و عكسبرداری ............................... 28

نكاتی دربارة سوژه‌های فتوژنیك .................. 28

سوژة فتوژنیك و ویژگی‌های آن .................... 28

فنون و شیوه‌های فتوژیك ......................... 29

نكاتی دربارة سوژه‌های فتوژنیك .................. 30

فنون و شیوه‌های غیرفتوژیك........................ 31

سیاه و سفید گرافیك ............................ 32

مركز توجه ..................................... 33

تغییر شكل: بدنمایی و كج شكلی .................... 33

عكسهای گروهی .................................. 34

تصاویر كار .................................... 34

تصاویر حیوانات ................................ 34

تصاویر ورزشی .................................. 35

حركت .......................................... 37

مردم .......................................... 37

عكسهای شبانه .................................. 38

در داخل خانه................................... 39

فصل چهارم: نقد ................................ 40

تعریف نقد ..................................... 41

انواع نقد ..................................... 42

روابط منتقد و هنرمند .......................... 43

تعریف توصیف ................................... 44

توصیف فرم ..................................... 45

اهمیت توصیف برای خواننده ....................... 45

تفسیر عكس....................................... 46

تعریف تفسیر .................................... 47

نظریة‌زیبایی شناسی ............................. 48

نوشتن دربارة عكس ............................... 49

مشاهدة اثر و یادداشت‌برداری .................... 50

سخن‌گفتن دربارة عكس ............................. 51

فصل پنجم: عكاسی و تبلیغات ..................... 52

تعریف تبلیغ ................................... 53

نظام تبلیغ .................................... 54

تبلیغ در مقایسه با منابع اطلاعاتی و انتشاراتی .. 54

تبلیغ در مقایسه با بخش خدمات ................... 54

اصول كار تبلیغ ................................ 55

مشكل‌یابی و مشكل‌گشایی .......................... 55

ترویج خوداتكایی ............................... 55

فراگیری زبان تبلیغات ........................... 56

توجه آرمانهای اسلامی و فرهنگ ملی ................ 56

در نظر گرفتن امكانات ملی ....................... 56

همبستگی با نهادهای مردمی ........................ 56

پرهیز از روزمرگی و قالبهای كلیشه‌ای ............ 57

آموزش مداوم عناصر تبلیغی ...................... 57

فلسفة وجودی نظام تبلیغ ........................ 57

مقصود از «روانشناسی تبلیغات» چیست؟ ............ 59

دیر باوران .................................... 60

روشهای تبلیغاتی ............................... 60

روش نفی و اثبات ............................... 60

روش شرطی ...................................... 61

روش طرح ناگهانی ............................... 62

روش استدلال .................................... 63

شبه استدلال .................................... 63

عرصه‌های كاربر و روشهای تبلیغاتی ............... 64

تبلیغات سیاسی.................................. 64

تبلیغات فرهنگی................................. 64

تبلیغات تجاری .................................. 65

هدف تبلیغ...................................... 65

رابطه مبلغ و تبلیغ ............................ 66

ارتباطات ...................................... 67

روشهای ابلاغ ................................... 68

تبلیغ رخ به رخ (انفرادی) ...................... 69

تبلیغ گروهی ................................... 70

تبلیغ طریقه‌ای ................................. 70

تبلیغ نتیجه‌ای ................................. 70

تبلیغ انبوهی .................................. 71

الهام از قرآن................................... 71

نتیجه گیری...................................... 74

فهرست منابع.................................... 76


مقدمه

سالهای سال پیش، حتی قبل از اینكه عكاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبة تاریك وجود داشت و مورد استفاده قرار می‌گرفت: این وسیلة ساده را ابن‌هیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجری/یازدهم میلادی برای مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظره‌ها و ملاحظة دورنمایی صحیح به كار می‌بردند.

سیاه‌شدن املاح نقره در اثر تابش نور نیز از طرف برخی از دانشمندان، از جمله شولتسر آلمانی از سال 1727 مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال 1802 وج وود انگلیسی بر روی سطح‌های حساس شده با نیترات نقره نقشهای شفافی به دست آورد. این سال در تاریخ عكاسی اهمیت زیادی دارد. اما در حقیقت شناسایی این اعمال جدا از هم،‌ به معنای كامل كلمه، اختراع عكاسی را تشكیل نمی‌داد.

بالاخره بین سالهای 1822، 1826 یك مخترع فرانسوی به نام نیسفورنی‌یپس برای اولین بار، توانست تصویر پدید آمده در جعبة تاریك را ضبط و ثبت كند و تا حدی به آن ثبات ببخشد. وی دانشمند بزرگی بود، اما برای عملی ساختن و توسعه بخشیدن به اختراع خود به همكار ثروتمندی نیاز داشت. تا اینكه در سال 1829 با یك فرانسوی دیگر، كه نقاشی مرفه بود و ضمناً تجربه‌های با ارزشی در زمینة عدسیها و جعبة تاریك داشت شریك شد و هر دو در راه كشف ثبت تصویر روی صفحة‌های مسی نقره اندود («لوحه سیمین») قدم برداشتند.

آن روزها اختراع جدید هنور اسمی نداشت. بعد از مرگ نی‌یپس (1833)، شریكش این شیوه را دگرئوتیپی و تصاویر آن را داگرئوتیپ نامید، زیرا اسم خودش لویی‌داگر بود. سالها بود،‌ واژة فتوگرافی مركب از دو كلمة یونانی فتوس (photos) به معنی نوروگرافس (graphos) به معنای نوشتن جای نام قبلی را گرفت.

در سال 1835 شیمیدان انگلیس تالبوت توانست روی كاغذهای شفاف نگاتیوهای بهتری به دست آورد. بالاخره در سال 1874، یك شركت انگلیسی اولین شیشه‌های خشك عكاسی را به بازار عرضه كرد و عكاسی جنبه عملی به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زیادی شیشه، از لحاظ سنگینی و شكنندگی، هنوز دایرة عمل را محدود می‌كرد، تا اینكه چندی بعد فیلم جای شیشه را گرفت و عكاسی آماتوری رواج قابل ملاحظه‌ای یافت.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش دوره كارآموزی در رشته ارتباط تصویری ( گرافیك

گزارش دوره كارآموزی در رشته ارتباط تصویری ( گرافیك

دسته بندی : کارآموزی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 1.674 مگا بایت

تعداد صفحات : 22

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی گرافیک مجله کیهان بچه ها

كیهان بچه ها ،كیهان بچه ها اولین مجله منتشر شده برای كودكان و نوجوانان.

بیشتر كارهایی كه در این موسسه انجام می شود مربوط به تصویرسازی برای داستانها و شعرهای كودكان و نوجوانان است .

این اولین اطلاعاتی بود كه من از این موسسه بدون هیچ ذهنیت دیگری داشتم .

بعداز چندین بار كه به جاهای مختلف طبق لیستی كه از دانشگاه گرفته بودیم برای گذراندن كارآموزی رفتیم و به دلایل مختلف قبول نكردند ، توسط استاد خوانساری ، مدرس كامپیوتر در دانشگاه خودمان و با چندین پیشنهاد ایشان به موسسه كیهان بچه ها معرفی شدیم تا با آقای ریاضی مسئول امور فنی و اجرایی صحبت كنیم ما هم با گرفتن یك نامه از دانشگاه به آنجا رفتیم . مسیر راه چون در پایین شهر قرار داشت كمی نامناسب بود ولی امید به اینكه بتوانیم در این موسسه كار بكنیم ما را دلگرم می كرد . بالاخره با پرس و جو به محل مورد نظر رسیدیم .

بعداز رفتن به داخل موسسه از نگهبانی كه در پشت یك پیشخوان بود خواستیم تا ما را نزد آقای ریاضی راهنمایی كنند و بعداز گرفتن برگه ورودی وارد یك حیاط شدیم كه به یك ساختمان دیگر ختم می شد . وارد آسانسور ساختمان شدیم بعداز رسیدن به طبقه سوم وارد راهروی باریكی شدیم ، در انتهای آن چند اتاق قرار داشت با خواندن تابلوهایی كه بر روی درها نصب شده بود اتاق مورد نظر را كه برعكس بقیه ها در شیشه ای داشت پیدا كردیم ، در زدیم و وارد شدیم ، یك سالن بزرگ كه برعكس انتظارات ما كه تصور می كردیم همیشه شلوغ و پرتكاپو باشد بسیار خلوت و آرام بود ، در طرف راست ما قسمتی بود كه توسط پرده های حصیر مانند از بقیه اتاق جدا شده بود كه آنطوری كه بعدا فهمیدیم اتاق كار آقای عظیمی سرپرست امور هنری و كسی بود كه در واقع ما باید زیرنظر ایشان كارهایمان را انجام می دادیم .

در قسمت های دیگر هم میزهایی بود كه دور تا دور اتاق چیده شده بود و البته تقریبا همیشه كسی روی آنها كاری را انجام نمی داد . و با كنجكاوی فهمیدیم كه اتاق در انتهای سالن سمت چپ محل كار مدیر مسئول مجله آقای امیرحسین فردی است ، كه مردی آرام و با طمأنینه كه همیشه با اینكه هیچ شناختی از ما نداشته ولی با سلامهای مهربانانه خود ما را خوشحال می كردند.

میز كار آقای ریاضی هم در قسمت كمی جلوتر سمت چپ در ورودی بود كه دورتادور آن كتابخانه ای پر از كتاب قرار داشت .

نامه ای كه از دانشگاه داشتیم را به آقای ریاضی نشان دادیم و بعداز نشستن و گفتگویی در رابطه با كاری كه باید انجام دهیم ایشان گفتند كه باید آقای عظیمی را هم مطلع كنند . آقای عظیمی بعدازظهر شنبه ها و سه شنبه ها به موسسه سر می زدند تا تصویرسازیهای كسانی كه كار برای مجله می آورند را تحویل بگیرند و كارهای دیگر مجله را انجام دهند .

ما هم بعداز خداحافظی به نگهبانی برگشتیم و برای تشكر از خانم خوانساری از نگهبانی برگه ای دیگر برای ورود به اتاق خانم خوانساری گرفتیم ، وارد یك راهروی باریك و بلند شدیم كه در انتهای راهرو سمت راست اتاق خانم خوانساری قرار داشت ، در زدیم و وارد اتاق شدیم ، ایشان از دیدنمان بسیار خوشحال شدند و برای اطمینان از كارمان دوباره به آنجا برگشتیم ولی این بار از پله ها رفتیم تا به بخش های دیگر هم سری بزنیم در این حین ما به چاپخانه آنجا هم رفتیم و حتی خانم خوانساری به ما لطف كردند و مراحل چاپ مجله های دیگر را به ما نشان دادند و بعداز بازدید از چاپخانه به طبقه سوم رسیدیم ،خانم خوانساری دوباره با آقای ریاضی صحبت كردند تا از كارمان مطمئن شوند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه بررسی آیات وارده در شأ ن حضرت امیر( ع) از دیدگاه مفسران شیعه وسنت (بررسی موردی سوره های م

پایان نامه بررسی آیات وارده در شأ ن حضرت امیر( ع) از دیدگاه مفسران شیعه وسنت (بررسی موردی سوره های مطول)

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 117 کیلو بایت

تعداد صفحات : 52

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

عنوان صفحه

كلیات ......................................................................................................................... 1

مقدمه........................................................................................................................... 2

اهمیت موضوع.............................................................................................................. 3

سوال تحقیق.................................................................................................................. 3

فرضیه.......................................................................................................................... 3

پیشینه تحقیق................................................................................................................ 3

چكیده.......................................................................................................................... 4

فصل اول...................................................................................................................... 5

بررسی آیات از دیدگاه شیعه و سنت............................................................................... 5

مقدمه........................................................................................................................... 6

تفسیر آیات وارده ........................................................................................................ 6

فصل دوم: مقدمه علل اختلافات تفاسیر شیعه و سنی........................................................ 97

مقدمه........................................................................................................................... 98

نتیجه كلی..................................................................................................................... 118

فهرست منابع................................................................................................................ 120

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:41 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود کتاب اسرار نشانه ها، کامل ترین مرجع رمز گشایی علائم و نشانه های دفینه و گنج یابی ،جوغن نامه

دانلود کتاب اسرار نشانه ها، کامل ترین مرجع رمز گشایی علائم و نشانه های دفینه و گنج یابی ،جوغن نامه

دسته بندی : کتاب

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 45.414 مگا بایت

تعداد صفحات : 131

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود کتاب اسرار نشانه ها، کامل ترین مرجع رمز گشایی علائم و نشانه های دفینه و گنج یابی

کتاب اسرار نشانه ها کاملترین مرجع رمز گشایی علائم دفینه ، کاملا رنگی ، با چاپی عالی و به صورت PDF

http://turkoglu.arzublog.com/uploads/turkoglu/namadhavaneshaneha.jpg

فهرست مطالب
از نظر حقوقی دفینه چیست ؟
قبل از هر چیزی نشانه های دفینه را بشناسیم
نشانه های دفینه چگونه رمز گشایی میشوند

معانی آثار و علائم دفینه و گنج ها :

تفسیر و توضیح علائم و نشانه های مهم دفینه در علم باستان شناسی شامل :

علائم شناسی چیست

نشانه های دفینه ها را بشناسیم

بدیهیات علم آثار و علادم شناسی

رمزگشایی نشانه ها

قواعد و مباحث نشانه ها

ادله های قوی وجود گنج

عادات و آداب پنهان کردن دفینه

تکنیز و فرهنگ ترمیز

روشهای دفن در بین ملل

تفاوت بین کنز و دفینه

نشانه ها و علائم !از توهم تا واقعیت

امور بدیهی در علم نشانه ها

معانی علامت های مختلف

نشانه چرا در سخره و سنگ ها

انواع محل های قرار دادن نشانه ها

علامت های برجسته

نشانه های کنده کاری شده

انواع اشاره و نشانه ها

اندازه ها در دفینه یابی

جهت های مورد استفاده باستان

رمز گشایی انواع علامت و نشانه ها

فروش پکیج کامل کتاب های کمیاب گنج یابی دفینه یابی گنج باستان اسرار نشانه ها عتیقه

چگونه نشانه ها را تحلیل کنیم

راه های استخراج و بیرون آوردن دفینه ها

راه های شرعی استخراج

نشانه های خزندگان

نشانه های پرندگان و جمادات

نشانه های عثمانی و ترکی

حیوانات انسان و اجزای انها

علامت خورشید در دفینه یابی

علامت مستطیل

مستطیل روی سنگ ها

سنگ های حفره و اسکنه دار

سنگ چهل تکه

علامت میمون

علامت الت مرد و زن

علامت ۷ در علوم باستان

علامت انگور

ملک یا فرشته بالدار

علامت بز کوهی

علامت و نشان سگ

نشان شمشیر و سنگ زره

درخت در دفینه یابی

بحث کامل صلیب ها

علامت فیل

نشان افتاب پرست

رمز گشایی کامل انواع سنگ های کاسه و جوغن ها

فروش پکیج کامل کتاب های کمیاب گنج یابی دفینه یابی گنج باستان اسرار نشانه ها عتیقه

فنجان نما ها

کاسه هفت تایی

علامت سنگ ۶ کاسه

قواعد عمومی دفینه یابی

علامت ماه و ستاره

سنگ ایینه

علامت تخم مرغ

رمز گشایی شیر های سنگی

علامت عقاب

علائم کامل و رائج علوم باستانی

علامت نعل اسب

علامت جای دو زانو

علامت قفل

علامت ، پستان ، آلت زن و نعل

علامت تاج

سنگ صندلی

دفینه یهودیان

مبحث رمز گشایی کامل علائم های در حین حفاری و کاوش

علامت خر گوش

علامت میخ

علامت سنگ نشان

سنگ فلش دار

علامت تیر و پیکان

علامت کبوتر

علامت سم اسب

علامت عقرب

علامت ماهی

دفینه های نا معلوم

نماد ها و سمبل ها

علامت اژدها

علامت قیچی

علامت خنجر

علامت گرگ

مبحث کامل شتر و سم شتر

گل حکمت (ساروج)

انواع ساروج وراههای شکستن

باز کردن جوغن های پلمپ

گشودن اتاق های صخره ای

سنگ دفینه

علامت های مرد و گرگ

علامت های مسافت ها

نشانه های جهت ها

نشانه های توجیهی

نشانه های توضیحی

نشانه های تفنگ و قدم ها

نشانه های متنوع

نشانه های سلاح ها

علامت های مقیاس و جهت ها

علامت علامت چاه وتله

علامت شمشیر و خنجر

علامت مژدگانی

علامت تله تومولوس ها

علامت اشاره سایه

نشانه شتر ساربان

نشانه مزغ و جوجه

نشانه های صلیب و علات پنج

نشانه های مسافت ، تله اتاقک ، نهانگاه

نشانه های مقیاسی

نشانه های تمویهی و صلیب، توضیحی ، دفینه تنور

مدفن تومولوسی، علامت دست و تپانچه

علامت های قبر ها

علامت کشتی و قبر

نشانه های مسافت و جهت ها

روشهای شناخت ، شکستن و خنثی سازی انواع تله ها و طلسمات دفینه ها:

تله گذاری

فروش پکیج کامل کتاب های کمیاب گنج یابی دفینه یابی گنج باستان اسرار نشانه ها عتیقه

قلب یا دل

تله فلش

تله شن و ماسه

تله زمینی

تله رعد و برق

تله ترقوه ای

تله یا طلسم مار

تله یا طلسم جابجایی

تله فشاری

تله تیغ و شمشیر

تله الاکلنگی

تله مکانیکی

تله له کننده

تله شن و شمشیر

تله نیزه و چاه

تله گیوتینی ، شیمیایی و سمی

تله سنگ

تله فلش ، گودال

تله صلیب ، علامت های تله ها

تله یا طلسم آب

تله سرداب

علم حروفات

طلسمات در دفینه یابی :

مباحث کلی طلسمات

علامت های منطقه طلسم شده

تپه پستانی شکل یا سینه مرغی

تپه جوغن دار

تصویر کامل تل و تپه ها

تپه دستی کوره ای ، تپه تنوری

ساختارقبرهای هخامنشی

تدفین دوره اشکانی

تدفین دوره ساسانی

تدفین دوره زرتشتیان

ساختار قبرهای عیلامی

ساختار قبر اسلامی

نکات ایمنی و کامل قبرها بصورت مصور

علامت و نشانه های قبرها

فروش پکیج کامل کتاب های کمیاب گنج یابی دفینه یابی گنج باستان اسرار نشانه ها عتیقه

مبحث کامل تومولوسها همراه با کروکی و پلان های کامل مصور

علائم و نشانه های قبرها

بخش دایره المعارف مکان های دفن دفینه ها و گنج ها:

دفینه چاه ها

ورودی تونل و دهلیزها

دفینه کلیساها

دفینه پنجره ها

دفینه پل ها

دفینه معابد

دفینه پله ها

قبرها

سردابه ها

تابئت ها ، سنگ بنای تاریخی

آتشکده ها

قلعه ها

محراب ها

چشمه ها ، آب و قنات ها

سفید خانه ها

غارها

دخمه ها

انواع گورها

مقبره های داخل زمین

راه های کشف ، تشخیص اصالت اشیاء و کارشناسی اجناس باستان بصورت کامل و جامع:

قانون اساسی میراث فرهنگی

نحوه کشف و کارشناسی سکه های تاریخی

نحوه کشف و کارشناسی تشخیص مجسمه های باستانسی

نحوه کشف تشخیص سفال ها

اکسیر ها

معیار ارزش گذاری اشیاء و اجناس

روش های کشف تکنیک های خواندن نسخه و سند های گنج

مبحث کارشناسی سفال ها

روش کشف و تشخیص جیوه قرمز

راه های شناخت طلا

کتاب اسرار علائم و نشانه های دفینه و گنج یکی از بهترین کتابهای الکترونیکی در زمینه روشهای پیدا کردن رمز و رمزگشایی زیرخاکی و سکه های قدیمی در زیر زمین و گنج یابی و دفینه یابی در ایران می باشد . اگر علاقه مند به گنج یابی و دفینه یابی هستید حتما این کتاب بی نظیر رو دانلود و مطالعه کنید . همه چیز درباره علوم غریبه اولین مرجع و منبع رمزگشایی آثار علائم , نمادها , نشانه ها و اسرار نظامی دفینه ها در ایران کتاب اسرار و راز و رمز نشانه ها و علائم دفاین زیر زمین !!! در ادامه برخی از نوشته ها و مطالب داخل مجموعه کتاب گنج یابی اسرار و نشانه های دفینه رو براتون قرار میدم تا بیشتر به محتویات بی نظیر این کتاب پی ببرید .

رازهای پنهان – علوم ماورالطبیه و علوم غریبه

علوم غریبه» چیست و منشأ آن از کجاست؟

علوم غریبه ؛متافیزیک؛ خواص ادعیه؛

علم الجفر یا علوم غریبه چیستند؟

ملکوتی هاذکر و تاثیر آن در علوم غریبه

طلسم جلب محبت.مهر و دوستی.کشکول علوم غریبه وصفای قلب.انواع طلسم ها,علم غریبه.طلسم ها.کشکول روح و جسم.دعاها,علم غریبه.طلسم ها.کشکول روح و جسم.دعاها

نظر دقیق مراجع عظام (حفظهم الله) درمورد فراگیری علوم غریبه

علوم خَفیّه یا علوم غریبه یکی از دو شاخهٔ “علوم” در تقسیمات قدیمی دانش‌ها در نظام آموزش مدارس اسلامی بوده‌است. شاخهٔ دیگر، یعنی علوم جَلیّه، به طب و منطق و هندسه و غیره مربوط است قوانین مشخصی داشت و در کتاب‌ها نوشته و در مکاتب تدریس می‌شد، ولی علوم خفیه – که علوم غریبه نیز نامیده می‌شوند – به نیروهای مافوق طبیعت می‌پردازد و اسرار آن در نزد عالمانش پنهان می‌ماند.

علوم غریبه ۵ بخش دارد : کیمیا ، لیمیا ، هیمیا ، سیمیا ، ریمیا

کتاب کُلُّهُ سِّر به خوبی این پنج علم را آموزش میدهد و هر یک از کلمات اسم کتاب دلالت بر یکی از این علوم میکند.

کتاب کله سر کتابی است فوق العاده در زمینه علوم غریبه اگر شما نسخ دیگر کتب علوم غریبه را دیده باشید خواهید دید که این کتب همه دارای خطی ناخوانا و واژگانی نامانوس و مشکل می باشند اما این کتاب بر خلاف سایر کتب بخوبی تحریر شده و به هیچ عنوان دارای واژگان ناخوانا و نامفهوم نمی باشد و شما به آسانی می توانید دستورات آن را بخوانید و فرابگیرید و در نهایت عمل کرده و به نتیجه مطلوب خود برسید

توجه : هدف ما از ارائه این کتابها تشویق و یا سوق دادن افراد به گنج یابی و دفینه یابی و حفاری های غیرمجاز نمیباشد چرا که هرگونه حفاری و کاوش برای پیدا کردن اشیا عتیقه و آثار تاریخی در ایران مطلقا ممنوع می باشد . بلکه قصد ما بالا بردن اطلاعات و دانستنی های باستان شناسان درباره علوم باستانی و باستان شناسی می باشد . همچنین با افزایش اطلاعات در این زمینه از تخریب آثار به جای مانده از گذشتگان جلوگیری خواهد شد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه حقوق كودك در قرآن و سنت

پایان نامه حقوق كودك در قرآن و سنت

دسته بندی : فقه و حقوق اسلامی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 356 کیلو بایت

تعداد صفحات : 52

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود


فهرست مطالب

عنوان صفحه

كلیات.......................................... 1

مقدمه.......................................... 3

بیان مسأله .................................... 3

اهمیت مسأله .................................... 4

سؤال اصلی تحقیق................................. 4

سؤال فرعی تحقیق................................. 4

فرضیه اصلی .................................... 4

فرضیه فرعی..................................... 4

پیشینة تحقیق.................................... 5

روش تحقیق....................................... 6

محدودیت ها و مشكلات تحقیق......................... 6

چكیده تحقیق..................................... 7

اعتذار ........................................ 8

فصل اول : ایام كودكی، اهمیت انعقاد نطفه، ولادت و احكام آن

گفتار اول مفهوم كودكی ........... 11

مفهوم اولاد.............................. 11

مفهوم نسب............................... 12

گفتار دوم ایام كودكی در حقوق اسلام... 13

شروع كودكی در حقوق اسلام................. 14

پایان كودكی در حقوق اسلام................ 15

گفتار سوم ملاك كودكی در حقوق ایران 19

شروع كودكی.............................. 19

پایان كودكی............................. 20

اماره رشد و اثرات مترتب آن............... 23

گفتار چهارم حدود سنی لازم به تفكیك موارد 25

سن ازدواج............................... 26

سن كار.................................. 27

سن اعمال كیفر و مجازات................... 28

گفتار پنجم اهمیت انعقاد نطفه...... 31

نسل پاك................................. 32

مستحبات................................. 34

مكروهات................................. 36

گفتار ششم 1 : تولد و احكام ولادت.. 39

فرزند متعلق به كیست؟.................... 40

حقوق اولیه فرزندان...................... 41

2 : مراسم اسلامی در زمان ولادت................... 43

غسل مولود............................... 44

اذان و اقامه............................ 44

مراسم تحنیك.............................. 45

تسمیه................................... 46

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

گزارش کارآموزی بررسی اصول طراحی روشنایی ایستگاه مترو پانزده خرداد

گزارش کارآموزی بررسی اصول طراحی روشنایی ایستگاه مترو پانزده خرداد

دسته بندی : کارآموزی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 428 کیلو بایت

تعداد صفحات : 52

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

عنوان صفحه

- مقدمه............................................................................................................... 1

- مصارف مهم ایستگاه...................................................................................... 2

- تابلوهای روشنائی........................................................................................... 4

- روشنائی اضطراری........................................................................................ 7

*تابلو MLP1............................................................................................... 9

*تابلو MLP2............................................................................................... 13

- محاسبات مربوط به روشنائی......................................................................... 17

*محاسبه روشنائی سكوها......................................................................... 17

* محاسبه روشنائی برای سالن‌ بلیت‌فروشی و هال ورود به سكو........... 20

* محاسبه روشنائی برای محل‌های اتاق مدیر ایستگاه به باجه بلیت‌فروشی- اتاق حسابداری 21

* محاسبه روشنائی راهروهای بخش تهویه و تهویه تونل........................ 22

* محاسبه روشنائی تهویه تونل.................................................................. 23

* محاسبه روشنائی اتاق فنی...................................................................... 25

* محاسبه روشنائی اتاق باتری.................................................................. 26

* محاسبه روشنائی اتاق كنترول محلی و اتاق حراست............................. 27

- محاسبه روشنایی بخش پله ورودی به ایستگاه.............................................. 28

- تابلوهای فرعی روشنائی................................................................................. 29

- تعیین سطح مقطع كابل‌های تابلوهای اصلی..................................................... 29

* تعیین سطح مقطع كابل تابلو MLP1......................................................... 29

* تعیین سطح مقطع كابل تابلو MLP2......................................................... 39

* تابلو LP-1-1............................................................................................. 42

* تابلو LP-2-1............................................................................................. 46

* تابلو LP-2-2............................................................................................. 46

* تابلو LP-2-3............................................................................................. 48

- سیستم جمع‌آوری آب‌های سطح‌الارضی......................................................... 51

- تعیین سطح مقطع كابل تابلوی DEWATERING- PANEL............................. 52

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه بررسی تطبیقی ساختار مطالب نشریه های ایران وامریكا درباره وقایع عراق: تحلیل محتوای كیهان‏‎

پایان نامه بررسی تطبیقی ساختار مطالب نشریه های ایران وامریكا درباره وقایع عراق: تحلیل محتوای كیهان‏‎‎، شرق، تایم و نیوزویک

دسته بندی : علوم اجتماعی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 251 کیلو بایت

تعداد صفحات : 135

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

فصل اول : كلیات پژوهش

مقدمه………………………………………………………………………………2

طرح مسئله………………………………………………….….…………......………6

اهمیت و ضرورت تحقیق………………………………….…….…………..….….……....11

بررسی سا بقه تحقیق…………....……………………………….….…………………...13

اهداف تحقیق………………………………………………..……………..…………15

پا نویس ها …………………………………………………………………………..16

فصل دوم: مبانی نظری تحقیق

مقدمه……………………………………………………….……………………...19

بخش اول - کشورعراق

موقعیت جغرافیایی………………………………………………………….…………..20

تاریخچه سیاسی عراق و حكومت صدام حسین………………………………………………….20

زبان………………………………………………………………………………..26

مذهب……………………………………………………………………………...26

جمعیت…………………………………………………………………………….26

بخش دوم - رسانه ها، جنگ و سیاست

جنگ و رسانه ها………………………………………………………………………27

سیاست ،رسانه ها و افكار عمومی…………………...……………………………………….34

سیاست خارجی ایران…………………………………………………………………...38

سیاست خارجی امریكا…………………………………………………………………...42

بخش سوم - مفاهیم و نظریه های ارتباطات

خبر………………………………………………………………………………..46

مصاحبه……………………………………………………………………………..49

تفسیر و تحلیل………………………………………………………………………...50

مقالات خبر…………………………………………………………………………..51

انواع تیتر در ارائه مطلب…………………………………………………………………...53

كاركرد مطبو عا ت……………………………………………………………………....54

مطبو عا ت در ایران……………………………………………………………………...55

مطبو عا ت در امریكا…………………………………………………………………….57

دروازه بانی خبر………………………………………………………………………...60

برجسته سازی………………………………………………………………………...64

پانویس ها……………………………………………………………..……………....66

فصل سوم: روش شنا سی تحقیق

روش تحقیق…………………………………………………………………………72

جامعه آماری………………………………………………………………………….73

روش نمونه گیری………………………………………………………….…………...73

جمع آوری داده ها و آزمون آماری…………………………………………………………... 73

واحد تحلیل………………………………………………………………………….73

تعاریف عملیاتی متغیرها………………………………………………………………….74

پانویس ها…………………………………………………………………………...81

فصل چهارم: بررسی یافته های تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………....83

بخش اول: توصیف یافته های تحقیق……………………………………………….…….…....84

بخش دوم: بررسی رابطه بین متغیرهاونشریه ها…………………………………….....……………94

فصل پنجم:خلاصه و نتیجه گیری تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………..116

بخش اول: خلاصه تحقیق………………………………………………………………..117

بخش دوم: نتیجه گیری تحقیق………………………………………………………..…...119

بخش سوم: محدودیتها و پیشنهادهای تحقیق………………………………………………….122

منابع و مآخذ……………………………………………………………………...…124

دستورالعمل کدگذاری………………………………………………………………….134

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]

پایان نامه مقایسه نظام آموزشی ایران و نظام آموزشی فنلاند

پایان نامه مقایسه نظام آموزشی ایران و نظام آموزشی فنلاند

دسته بندی : علوم تربیتی

فرمت فایل : docx

حجم فایل : 34 کیلو بایت

تعداد صفحات : 56

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقایسه نظام آموزشی ایران و نظام آموزشی فنلاند

تاریخچه تحولات آموزش عالی

آموزش عالی در فرهنگ و تمدن پویای ایرانی و اسلامی از قدمت و غنای شایسته ای برخوردار بوده است . با آغاز عصر رنسانس و پیشرفتهای علمی و صنعتی در كشورهای غربی، در كشور ایران نیز عناصری از آموزش عالی مبتنی بر الگوی اروپای غربی ایجاد گردید.نخستین بار امیركبیر علاوه بر اعزام دانشجو به خارج، با تأسیس دارالفنون در سال 1228 هجری شمسی، ازاساتید خارجی جهت تدریس در دانشكده های تخصصی فنی دارالفنون دعوت به عمل آورد.در همان اثنا دانشگاه تهران و تعدادی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی شكل گرفتند. با تصویب قانون اجازه تأسیس دانشگاه در تهران طی سال 1313 هجری شمسی، دانشگاه تهران به عنوان مركز ثقل آموزش عالی ایران شناخته شد.

با تأسیس وزارت علوم و آموزش عالی در بهمن 1346 و تشكیل " شورای مركــزی آموزش" در سال 1348 ، نخستین گام در جهت تمركز، تجدید سازمان و اعمال نظارت مركزی بر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی كشور برداشته شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اردیبهشت1359 لایحه قانونی تشكیل شورای عالی فرهنگ و آموزش عالی به تصویب شورای انقلاب رسیده و به دنبال آن به منظور ایجاد تحولی اساسی در دانشگاهها، به درخواست دانشجویان مسلمان و انقلابی ستادی با عنوان ستاد انقلاب فرهنگی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشكیل شد.گفتنی است كه ستاد مذكور عهده دار بزرگترین نقش در حوزه سیاستگذاری فرهنگی و آموزشی كشور گردید.درمرداد ماه 1364 با تصویب قانون " تشكیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی"، كلیه اختیارات، وظایف و مسؤولیتهای وزارت فرهنگ و آموزش عالی درآموزش پزشكی به وزارتخانه جدید تفویض گردید. درسال1379، وزارت فرهنگ و آموزش عالی به منظور انسجام بخشیدن به امور اجرایی و سیاستگذاری نظام علمی كشور به وزارت علوم، تـحقیقات و فناوری تغییر نام داده و وظایف برنامه ریزی، حمایت و پشتیبانی، ارزیابی و نظارت، بررسی و تدوین سیاستها و اولویتهای راهبردی در حوزه های تحقیقات و فناوری نیز به وظایف آن افزوده گردید.

اركان نظام آموزش عالی

از جمله مهمترین نهادهای مركزی نظام آموزش عالی ایران می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- شورای عالی انقلاب فرهنگی اهم وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان بالاترین مرجع سیاستگذاری و برنامه ریزی آموزش عالی كشور به شرح ذیل است :

1. گسترش و نفوذ فرهنگ اسلامی در شؤون جامعه و تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی

2. تحول دانشگاهها و مدارس، مراكز فرهنگی و هنری براساس فرهنگ صحیح اسلامی و گسترش وتقویت كارشناسان متعهد و نیروهای فعال ماهر، اساتید، مربیان و معلمین معتقد به اسلام و استقلال كشور

3. تعمیم سواد و استفاده از دستاوردها و تجارب مفید دانش بشری جهت نیل به استقلال علمی وفرهنگی كشور

4. حفظ، احیا و معرفی آثار اسلامی و ملی

2- وزارت فرهنگ و آموزش عالی (علوم، تحقیقات و فناوری)وزارت فرهنگ و آموزش عالی طی سال1357 با ادغام وزارت علوم و آموزش عالی و وزارت فرهنگ و هنر تشكیل یافت.ازجمله مهمترین وظایف وزارت فرهنگ و آموزش عالی مطابق قانون اصلاح قانون تأسیس وزارت علـوم و آموزش عالی مصوب1353 می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

الف- بررسی و ارائه اهداف اساسی، خط مشی و برنامه ریزی كلیه سطوح آموزشی و پژوهشهای علمی و برقراری هماهنگی میان برنامه های مذكور

ب - تعیین اصول كلی برنامه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه های كشور

ج - تعیین ضوابط اساسی آموزشی و پژوهشی دانشگاهها، مؤسسات آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی

د - هماهنگی نمودن ضوابط سازمانی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، مؤسسات پژوهشی و ضوابط و اصول كلی مقررات استخدامی اعضای هیأت علمی و سایركادر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی كشور پس از تأیید سازمان امور اداری و استخدامی كشور (با توجه به نیازها و مقتضیات خاص هر یك از سازمانهای مربوطه)

هـ- هماهنگ نمودن ضوابط و اصول كلی مقررات مالی و معاملاتی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی با همكاری وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه، در جهت تسهیل فعالیت سازمانهای مذكور

و – برنامه ریزی جامع توسعه آموزش عالی و پژوهشهای علمی به منظور تربیت نیروی انسانی كاردان و متخصص موردنیاز كشور

ز - تعیین خط مشی كلی درخصوص اعزام دانشجو به خارج و نظارت و سرپرستی بر امور اعزام و تحصیل، بازگشت و به كارگماری دانشجویان مذكور

ح - اتخاذ تدابیرلازم جهت ترویج علوم، هدایت و ارشاد فعالیتهای پژوهشی،حمایت از محققین كشور و ایجاد تسهیلات لازم جهت انجام فعالیتهای پژوهشی

ط - نظارت بر امور دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی و ارزشیابی آنها

ی - تعیین ضوابط مربوط به تشخیص ارزش علمی گواهینامه های آموزش عالی، پژوهشهای علمی دانشگاهها و مؤسسات علمی خارجی وتعیین ارزش مدارك مذكور

ك - فراهم آوردن موجبات تربیت دبیران و كارشناسان آموزشی موردنیاز مؤسسات آموزش عمومی

ل – صدور مجوز تأسیس، تجهیز و توسعه هرگونه واحد آموزش عالی و یا مؤسسه پژوهشی و جلوگیری از ادامه فعالیت و یا انحلال هر یك از آنها طبق تصویب شورای گسترش آموزش عالی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

[ جمعه 20 بهمن 1396 ] [ 13:40 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 صفحه بعد

دیگر امکانات